Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wellicht pakt hij Chaves later ook nogShabbaman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:05:
Nieve kan niet eens in het wiel blijven...
Aru op 44 seconden
[ Voor 19% gewijzigd door SnowDude op 09-09-2015 17:08 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En wil dat ook nietShabbaman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:05:
Nieve kan niet eens in het wiel blijven...
Voorlopig gaat het goed, maar we weten niet hoe de renners de race indelen. Hopen dat het zo doorgaat
Purito zit wel heel slecht op de fiets. Hoofd vol in de wind.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 09-09-2015 17:09 ]
Ja hij heeft al bijna 1.5 minuut aan z'n broekVos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:08:
[...]
Je mag ook niet stayeren natuurlijk, maar goed.Vos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:08:
[...]
En wil dat ook niet.
Voorlopig gaat het goed, maar we weten niet hoe de renners de race indelen. Hopen dat het zo doorgaat.
Majka een slechte dag
Laaste stuk heeft meer heuvels. Denk dat het in het klassement toch niet veel gaat schelen met Aru uiteindelijk.
[ Voor 75% gewijzigd door Goron op 09-09-2015 17:26 ]
Wat een beest!
[ Voor 32% gewijzigd door Goron op 09-09-2015 17:29 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dumoulin zag scheel van de inspanning, klasse gereden!
en weer een dubbel, voor vandaag dan, top!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Yup en laten we wel wezen, als je vooraf een top10 in het klassement had voorspelt voor Dumoulin dan was je al voor gek versleten terwijl het podium nu wel redelijk safe lijkt.Goron schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:38:
Wel de vierde overwinning deze Vuelta jongens. Ongelooflijk na al die magere jaren. Rood verdedigen wordt een lastig verhaal.
Wat de komende dagen niet in het nadeel is van Dumoulin is dat er geen aankomsten bergop zijn en hij als tijdrijder een meer dan behoorlijke afdaling heeft.
Morgen 19km afdaling naar de finish en zaterdag 11km.
Ik zie wel kansen maar Aru heeft veruit de betere ploeg, zijn nadeel kan zijn dat hij de bonificatie nodig heeft en z'n ploeg dus moet werken waar Dumoulin er meer aan heeft dat er vluchters voorop blijven.
Only fools are enslaved by time and space.
Dat je met één tijdrit en verder vooral volgen (en op de zwaarste stukken afhaken) de Vuelta kunt winnenRoD schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:43:
Je mag eigenlijk niet klagen met zo'n uitslag, maar het is jammer dat Aru de schade kon beperken in het laatste deel. Als hij nou een minuutje slechter had gereden.... Maargoed, Dumoulin zit aan de goede kant van de streep

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Hij heeft ook etappe 9 gewonnen die steil bergop was...witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:59:
[...]
Dat je met één tijdrit en verder vooral volgen (en op de zwaarste stukken afhaken) de Vuelta kunt winnen

Goron schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:03:
[...]
Hij heeft ook etappe 9 gewonnen die steil bergop was.... En het klassement is de snelste tijd niet de beste klimmer...
Hij heeft enkele indrukwekkende dingen gedaan, maar dat hebben andere klassementsmannen zoals Aru en Rodriguez ook gedaan, maar die zijn daar niet met 1 à 3 minuten mee beloond.hupske schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:02:
Maar is een tijdrit niet het zwaarste stuk?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:07:
[...]
[...]
Hij heeft enkele indrukwekkende dingen gedaan, maar dat hebben andere klassementsmannen zoals Aru en Rodriguez ook gedaan, maar die zijn daar niet met 1 à 3 minuten mee beloond.

Dan hadden ze maar harder moeten fietsen, bergop.
Tja dan hadden ze harder moeten rijden. Tijdrit is een pure prestatie meting dus ik zie niet in wat daar minder aan zou zijn dan hard de bergen oprijden. Aru en Rodriguez hebben ook nog eens een veel beter team.witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:07:
[...]
[...]
Hij heeft enkele indrukwekkende dingen gedaan, maar dat hebben andere klassementsmannen zoals Aru en Rodriguez ook gedaan, maar die zijn daar niet met 1 à 3 minuten mee beloond.
Het is niet per se minder, maar of het meer is?Goron schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:16:
[...]
Tja dan hadden ze harder moeten rijden. Tijdrit is een pure prestatie meting dus ik zie niet in wat daar minder aan zou zijn dan hard de bergen oprijden. Aru en Rodriguez hebben ook nog eens een veel beter team.
Maar goed, ik ben hier met Nederlanders aan het discussiëren, dus ja
Edit:
Of neem Aru versus Rodriguez. Balen voor hem dat Aru een betere tijdrijder is, want ik vond dat ze aan elkaar gewaagd waren in de bergen.
[ Voor 14% gewijzigd door witeken op 09-09-2015 18:20 ]
Tweakblog van de maand
Jij komt met een denigrerende opmerking.witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:19:
[...]
Het is niet per se minder, maar of het meer is?
Maar goed, ik ben hier met Nederlanders aan het discussiëren, dus ja.
Edit:
Of neem Aru versus Rodriguez. Balen voor hem dat Aru een betere tijdrijder is, want ik vond dat ze aan elkaar gewaagd waren in de bergen.
Hij heeft op 1 finish bergop iedereen verslagen ! (Net als Froome in de Tour)witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:59:
[...]
Dat je met één tijdrit en verder vooral volgen (en op de zwaarste stukken afhaken) de Vuelta kunt winnen
Verder heeft hij wel aangeklampt maar het was elke keer iemand anders die voor hem reed, wat gewoon een geldige manier van winnen is.
Als het feest losbarst (En iedereen dus gaat aanvallen waardoor er geen groepje vooruit zal blijven.) dan zal Tom tenminste nog 1 etappe moeten winnen vanwege de bonusseconden.
Dus het wordt echt nog bloedspannend.
How do you save a random generator ?
Beetje apart. Je blijft wijzen naar de bergen. Volgens jou ben je dan een echte wielrenner?witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:19:
[...]
Edit:
En met 50,5 gemiddeld over 40km betekent verder niks?
Overal gemiddeld genomen kan deze man gewoon het hardste fietsen van iedereen. Zowel bergop als op het vlakke.
2nd thatVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:09:
Hij gaat tweede worden. Fenomenale prestatie.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Kijk eens naar Dumoulin, Aru en Rodriguez als ze op het podium staan. Dan zie ik de 1e als de nieuwe Cancellara die ook nog de zwaarste bergritten aankan. Spartacus 2, ik weet even geen betere bijnaam voor Tom.
Dat Wuyts hem wil naturaliseren zegt natuurlijk genoeg
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
De reden dat Rodriguez nog nooit heeft gewonnen ligt bij het feit dat hij nog nooit een goede tijdrit heeft kunnen rijden. Hij is een fenomenale klimmer. Misschien wel de beste die er nu in het Vuelta-peleton rond rijdt. Maar als je niet kunt tijdrijden dan verlies je daar een hoop mee. En dan ben je geen complete renner en kun je niet winnen.witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:19:
[...]
Edit:
En om mijn punt wat kracht bij te zetten. Kijk eens naar de uitlslag van de Giro van 2012. Hoe is hij tweede geworden?
Ik vind het wel erg ver gaan dat je geen ronde mag winnen met "één tijdrit en verder vooral volgen": wellicht is het beeld van een ronderenner wat gekleurd door de goede prestaties in zowel tijdritten als bergen van renners als Armstrong en Froome, maar er zijn genoeg ronderenners geweest die hun tijdverlies in een van beide disciplines moesten compenseren met een topprestatie in de andere discipline. Misschien hebben we de afgelopen jaren te weinig toptijders gehad die aardig mee konden komen in de bergen? Sir Bradley al vergeten? Wat je misschien zou kunnen zeggen is dat "volgers" in de bergen saai zijn. Daar kan ik inkomen, maar als je uiteindelijk drie seconden voorsprong pakt in het klassement dan is deze ronde toch verre van saai?
Dumoulin pakt trouwens maar anderhalve minuut op Quintana...
Ik vond de bijnaam voor Evans ook niet altijd gepast. Zie het WK 2009
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 10-09-2015 10:02 ]
Verder gaat veel afhangen of hij bij Giant blijft of toch een andere ploeg a la Sky kiest met echte klimmers als knechten voor hem in de bergen om het gat steeds dicht te rijden.
Er zijn zat rondes gewonnen door renners die minder hebben laten zien in die drie weken dan Tom nu al gedaan heeft. Froome had de laatste tour ook maar één dag nodig om het gat te slaan met de rest.
(en had mazzel met een rit in zeeland waar een aantal al tijd verloren)
[ Voor 16% gewijzigd door hjs op 10-09-2015 10:22 ]
Aan de andere kant moeten we ook oppassen dat we hem niet gelijk bombarderen tot toekomstige Tour winnaar. Ik denk dat alles nu wel op zijn plek valt. Alle concurrenten hebben al minimaal een grote ronde in de benen en Tom pas een kwart. Ik denk dat dit voordeel zich enorm uitbetaald. Maar ik hoop van harte dat ik het fout heb met deze aanname
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dat gallen op Gesink heb ik niet meegemaakt hoor, volgensmij is iedereen het er overeens dat hij een topprestatie heeft neergezet?Vos schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:32:
Inderdaad, want in dat bombarderen tot potentiële Tour winnaar zijn wij Nederlanders heel goed. En daarna maar gallen op Gesink dat hij niet beter rijdt...
Dat heeft hij door allerlei omstandigheden pas dit jaar weer bijna gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door hjs op 10-09-2015 11:47 ]
Aru gaat nu aan en Dumoulin volgt met (op het oog) gemak. Mooi om te zien!
[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 10-09-2015 17:23 ]
Optisch bedrog of zou hij gewoon echt zou sterk zijn? Dan lijkt hij vandaag te gaan overleven. Misschien aan het eind Aru er nog af rijden.Wom schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:15:
Lijkt er op dat Aru voor een dagoverwinning probeert te gaan en zo met bonificatieseconden iets wil forceren. Spannend tot de laatste meter op deze manier in ieder geval.
Aru gaat nu aan en Dumoulin volgt met (op het oog) gemak. Mooi om te zien!
We gaan het zien
Edit: hoeveel bonificatieseconden zijn er eigenlijk te winnen?
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 10-09-2015 17:30 ]
Tweakblog van de maand
Hij is echt sterk hoor, Aru heeft nu al een paar keer vol aangezet maar Dumoulin volgt direct. Is heel scherp en weet wat hem te doen staat.RoD schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:26:
[...]
Optisch bedrog of zou hij gewoon echt zou sterk zijn? Dan lijkt hij vandaag te gaan overleven. Misschien aan het eind Aru er nog af rijden.
We gaan het zien
Als Aru morgenochtend wakker wordt ligt die kerel in de rode trui al naast hem te glimlachen. #chuparuedas
https://twitter.com/thijszonneveld/status/641998330738962432
Aru blijft het proberen, wat ik ook erg knap vind overigens. Mooi gevecht tussen de twee sterksten deze Vuelta!
http://www.touretappe.nl/...ppe-20-route-spanje-2015/RoD schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:36:
Weet iemand iets over het profiel van de bergen van zaterdag? Zijn die net zo stijl als die klim van de eerste categorie van vandaag?
Tweakblog van de maand
Als ik dat zo lees dan zitten er in die etappe op enkele kilometers na geen schokkende klim-stukken, qua stijgingspercentage.
Met 6+% aan het einde van een zware ronde heb je misschien nog wel wat kansen.RoD schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:41:
[...]
Als ik dat zo lees dan zitten er in die etappe op enkele kilometers na geen schokkende klim-stukken, qua stijgingspercentage.
Veel aanvallen. Maar Aru maakt de fout van veel aan te vallen, in plaats van één succesvolle.
Tweakblog van de maand
Achteraf is alles zo makkelijk, stel dat Dumoulin na aanval 4 of 5 wel had moeten passen dan was het natuurlijk een prima tactiek.witeken schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:47:
[...]
Met 6+% aan het einde van een zware ronde heb je misschien nog wel wat kansen.
Veel aanvallen. Maar Aru maakt de fout van veel aan te vallen, in plaats van één succesvolle.
Ik mag dat wel wat Aru doet, het is hij of ik die breekt en achteraf kun je jezelf niet verwijten dat je het niet eerder hebt geprobeerd zoals je in met name de Tour vaak ziet.
Wachten tot de allerlaatste klim en op die klim het allerlaatste moment en er dan achter komen dat het eigenlijk te laat was.
Only fools are enslaved by time and space.
Heb je de eerste week in een coma gelegen?witeken schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:59:
[...]
Hij viel al aan in de 2e etappe toen Chaves won. Viel ook zelf tot 4x toe aan in die etappe die hij zelf won?
Maar ja, zal wel weer de jaloezie van Belgen zijn.
Ja, en hoe had ie die etappe op dat rete steile klimmetje ook alweer gewonnen? AH JA, hij bleef in het wiel plakken...nebur86 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:52:
[...]
Heb je de eerste week in een coma gelegen?
Hij viel al aan in de 2e etappe toen Chaves won. Viel ook zelf tot 4x toe aan in die etappe die hij zelf won?
EDIT: Blijkbaar moet ik er sarcasm tags omheen zetten. Bij deze!
Vandaag heel alert gereden, die Aru lijkt zo driftig dat ie er zelfs voor wil gaan sprinten. Logisch, het is ook maar 3 seconden.
[ Voor 5% gewijzigd door Winst op 10-09-2015 22:37 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne
Als je dit serieus meent moet je het laatste kwartier van die etappe nog maar eens bekijken.Winst schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:01:
[...]
Ja, en hoe had ie die etappe op dat rete steile klimmetje ook alweer gewonnen? AH JA, hij bleef in het wiel plakken...
How do you save a random generator ?
Hoe kan dat nou een fout zijn? Aru zal niet met opzet onsuccesvol hebben aangevallen. Nadat aanval één niet succesvol was, ging hij dus een tweede keer et cetera. Als de eerste aanval succesvol was geweest, had hij het daar echt wel bij gelaten. Het was meer onmacht dan een fout.witeken schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:47:
[...]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 08:55 ]
Doe niet zo 'België vs Nederland'... Dat is gewoon zielig.nebur86 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:52:
[...]
Heb je de eerste week in een coma gelegen?
Heel wielerliefhebbend België staat achter Dumoulin en hoopt dat hij het haalt. Wij supporteren voor een Nederlander in het wielrennen, gaan jullie voor ons supporteren in het voetbal?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
ik welLaurentS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
[...]
Doe niet zo 'België vs Nederland'... Dat is gewoon zielig.
Heel wielerliefhebbend België staat achter Dumoulin en hoopt dat hij het haalt. Wij supporteren voor een Nederlander in het wielrennen, gaan jullie voor ons supporteren in het voetbal?
Verwijderd
AbsoluutLaurentS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
[...]
Wij supporteren voor een Nederlander in het wielrennen, gaan jullie voor ons supporteren in het voetbal?

Allez Rode DuivelsLaurentS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
[...]
Doe niet zo 'België vs Nederland'... Dat is gewoon zielig.

Ergens ben ik toch verbaasd dat hij nog bij zo een grote ploeg terecht kan. Dat hij talent heeft, daar ben ik zeker van. Maar er is ook veel gedoe rond hem geweest de voorbije jaren.
Ik ben benieuwd welke tactiek Aru nu gaat aannemen, met korte aanvalletjes gaat hij het niet halen van Dumoulin. Ik begrijp niet waarom hij niet gewoon voor 1 langere verschoeiend harde versnelling gaat, zoals Nibali zou doen. Zou me verbazen als Dumoulin dat zou kunnen volgen? Uiteindelijk speelt Aru zijn bouw toch in het voordeel...
Mezgec: Giant -> Orica
Van der Lijke: Jumbo -> Roompot
Danny van Poppel: Trek -> Sky
Dumoulin verklaarde in interviews dat de eerste aanval van Aru echt vol er op was en dat hij wist dat hij moest pareren. De aanvallen er na waren minder krachtig en 'eenvoudiger' voor hem.Anton.net schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:18:
Het is nu officieel: Jurgen van den broeck gaat naar Katjoesja.
Ergens ben ik toch verbaasd dat hij nog bij zo een grote ploeg terecht kan. Dat hij talent heeft, daar ben ik zeker van. Maar er is ook veel gedoe rond hem geweest de voorbije jaren.
Ik ben benieuwd welke tactiek Aru nu gaat aannemen, met korte aanvalletjes gaat hij het niet halen van Dumoulin. Ik begrijp niet waarom hij niet gewoon voor 1 langere verschoeiend harde versnelling gaat, zoals Nibali zou doen. Zou me verbazen als Dumoulin dat zou kunnen volgen? Uiteindelijk speelt Aru zijn bouw toch in het voordeel...
Vol er op waren ze zeker, maar waren ze lang genoeg?Wom schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:28:
[...]
Dumoulin verklaarde in interviews dat de eerste aanval van Aru echt vol er op was en dat hij wist dat hij moest pareren. De aanvallen er na waren minder krachtig en 'eenvoudiger' voor hem.
Ik zie deze vuelta vooral aanvallen bergop. (Kijk bv naar Valverde of Aru gisteren)
Maar er lijkt niemand te zijn die aandurft het klimtempo gewoon omhoog te gooien. Uiteindelijk komen ze toch altijd in een relatief groot groepje aan?
Waarschijnlijk ligt de oorzaak bij het feit dat er geen ploeg als Sky is, die extra mannetjes bergop kan inzetten? Ook Astana en al zeker Saxo kunnen dat momenteel niet.
Ik wil maar zeggen: stel dat Contador zou mee rijden: dan mocht Majka het tempo flink omhoog gooien.
Of stel dat Nibali en Aru samen zaten. Of Poels voor Froome...
Zou Dumoulin dat kunnen volgen?
Nu moet iedereen voor zichzelf rijden, waardoor ook niemand zal durven het klimtempo echt omhoog te gooien.

Nooit lekker voor een renner. Maar vandaag gaat hij Dumoulin er toch niet af rijden. Eens kijken of dit doorwerkt naar morgen.CFC-Mathijs schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:34:
Aru is gevallen vandaag. Schade schijnt niet ernstig te zijn maar is al wel 2 keer naar de dokter geweest..
[afbeelding]
Aan het einde van deze etappe gaat het nog een stukje heuvel op met kasseien. Als je dan last van je arm hebt is het helemaal niet prettig. Wellicht kan Tom daar nog wat uithalen, of zou hij zijn krachten proberen te sparen voor morgen?RoD schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:39:
[...]
Nooit lekker voor een renner. Maar vandaag gaat hij Dumoulin er toch niet af rijden. Eens kijken of dit doorwerkt naar morgen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoogst geklasseerde is Arroyo. Die zit op ruim 30 min van DumoulinQuad schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:46:
Ze mogen onderhand wel wat gassen daar in het peloton volgens mij. Koplopers hebben meer dan 15 minuten voorsprong en de hoogste geklasseerde zit op 4:30 van Dumoulin.

⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door cordonbleu op 11-09-2015 15:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit dus.
Ik denk aan Froomes tiende etappe in TDF.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:54:
Dat slaat inderdaad nergens op.
Als je een betere klimmer bent doe je een versnelling om uit het wiel te komen en blijf je weg. Als dat niet lukt, kom je niet ver (bv. een etappe Froome vs. Contador in de Dauphiné waar Contador niet loste na een lange versnelling).
Tweakblog van de maand
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
Je komt alleen weg als het tempo al hoog genoeg is en je tegenstander al op z'n adem trapt.witeken schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:33:
[...]
Ik denk aan Froomes tiende etappe in TDF.
Als je een betere klimmer bent doe je een versnelling om uit het wiel te komen en blijf je weg. Als dat niet lukt, kom je niet ver (bv. een etappe Froome vs. Contador in de Dauphiné waar Contador niet loste na een lange versnelling).
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 17:50 ]
Als je weet dat je directe concurrent wellicht last heeft van een blessure, dan is deze inspanning juist meer belastender voor Aru dan voor Tom.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:50:
Onder deze inspanning lijden ze beiden even veel.
Daarnaast is het in de achtervolging altijd zwaarder dan als je voorop rijdt.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 11-09-2015 17:52 ]
⏩ PVOutput☀️
In de praktijk niet. Maar in teorie hoeft hij zich nu geen zorgen meer te maken over bonificatieseconden. (Of zie ik dat verkeerd) Gaat spannend worden morgen.Vos schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:49:
Voor de einduitslag zal het weinig uitmaken, maar mentaal doe je goede zaken.
Mooi gereden in ieder geval!!! :-)
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hij kan iig nu max 2 plekken achter Aru eindigen. Zelfde groepje en aru boni's was genoeg voor trui, nu niet meer.Rene schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:51:
[...]
In de praktijk niet. Maar in teorie hoeft hij zich nu geen zorgen meer te maken over bonificatieseconden. (Of zie ik dat verkeerd) Gaat spannend worden morgen.
Mooi gereden in ieder geval!!! :-)

Niet heel duidelijk imo maargoed alle beetje helpen
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21