[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

Canaldigitaal kennende zullen ze niet echt veel geld gaan uitgeven voor extra kanalen.
Dus misschien dat Formule 1 te zien is als er geen voetbal is.
Of misschien in hele lage bitrate in sd kwaliteit.

En Sport1 zal ook niet snel geld gaan uitgeven aan Canaldigitaal, omdat merendeel van kijkers via Upc en Ziggo komen.
Dat is ook het verschil met Sky die zelf genoeg transponders heeft en er makkelijk paar kanaaltjes bij kan doen. (meer budget)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

fynrd1 schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:04:
[...]
Nee helaas niet, via de satelliet heb je maar 3 zenders.
Ah...dat wissiknie. Geen satelliet.
Voor canaldigitaal maakt het toch niet uit hoevel kanalen Sport1 wil? Die betalen ze zelf lijkt mij. Net als op de kabel. Zij moeten een deal met de provider maken over het tarief per kanaal. Misschien is satelliet duurder dan de kabel. Tenzij er geen kanalen meer zijn voor CD.

Maar goed, ik zit op de kabel voorlopig. Ik wil eigenlijk wel graag Sky UK hebben. Wat ik ervan gezien heb, ziet er erg goed uit.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
PowerUp schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:31:
SBS mag er geen reclame tussen uitzenden toch?
Lekker late reactie, maar dat klopt. Is volgens mij ook de reden dat ze de rechten niet meer wilden, en dat de voorbeschouwingen vol zaten met belspelletjes rotzooi. (Bel nu! Wie is de echte F1 coureur? A: Michael Schumacher B: Henk Schiffmacher C: Jan Kees de Jager.)

Volgens mij is het wettelijk geregeld dat je in Nederland een rechtstreekse sportwedstrijd niet mag onderbreken door reclame. Echter, RTL zendt uit vanuit Luxemburg en kan dat verbod dus blijkbaar omzeilen. Raar eigenlijk, maargoed.

Pff, heb zelden zo in de kamer rondgesprongen, geschreeuwd, gebaald en staan juichen. Wát een race zeg! Hopen dat 2013 net zo gaaf wordt als 2012, en hopen dat Alonso hem dan wél pakt. Zoals iedereen hier ook benieuwd wat er met het sport1-verhaal gaat gebeuren. Ik weiger te betalen voor een totaalpakket waar ook meteen 800.000 voetbalwestrijden inzitten die ik nooit kijk. Een losse autosportzender voor max € 10,- per maand wil ik nog wel over nadenken.. Riep eerst heel hard dat ik nooit sport1 zou nemen voor alleen de F1, maar na de afgelopen race wil ik aankomend jaar écht geen race meer missen! Anders maar in de kroeg kijken. Al ben ik dan waarschijnlijk meer geld kwijt als dat ik aan een abbonnement op sport1 kwijt was geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Je kunt een abo nemen à €15/mnd en dat is dus 10 maanden. Of - uitgaande van de prijzen van een voetbalwedstrijd - €4 per GP en dat 20x. Als ze pay-per-view ook voor F1 gaan doen. Je moet dan de quali ergens anders kijken.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
fynrd1 schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:17:
[...]

Nu de hamvraag, kunnen de satelliet abbonees het ook ontvangen?
Hamvraag voor mij: Gaat Olav mol mee naar Sport1?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Om jullie allen uit je lijden te verlossen omtrent Olaf,

spoiler:
Olaf gaat naar de BBC!

Voila, dat is dan ook weer opgelost :Y)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Om de races te verslaan die ze niet live doen zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Voorlopig is Sport 1 bij KPN nog 12,71 dus als Sport 1 F1 gaat uitzenden word het misschien toch gewoon een abo op Sport 1. Kan ik o.a. ook MotoGP en voetbal kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:21:
Voorlopig is Sport 1 bij KPN nog 12,71 dus als Sport 1 F1 gaat uitzenden word het misschien toch gewoon een abo op Sport 1. Kan ik o.a. ook MotoGP en voetbal kijken!
Ze hebben aan gegeven dat F1 geen invloed gaat hebben op de abo prijs :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
fynrd1 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:40:
[...]

Ze hebben aan gegeven dat F1 geen invloed gaat hebben op de abo prijs :)
dan maar zien dat ik een mooie deal kan maken bij upc :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:50

Pierre

Van nature lui!

ColTju schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:46:
[...]

dan maar zien dat ik een mooie deal kan maken bij upc :-D
Die deal is er niet, het kost je € 15 per maand plus het maximale tarief wat voor jouw gemeente van toepassing is, bij mij is dat € 17,79 per maand.

[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 27-11-2012 13:04 . Reden: Extra Info ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hang mij er niet aan op, maar was het bij upc niet zo dat je altijd 3 maanden gratis sport1 en film1 kreeg als je aanmeldde? En dat je na opzeggen van het abonnement, de eerst volgende keer deze actie weer kon gebruiken bij het opnieuw aanmelden? (of een half jaar voor de helft?)
Ik meen ooit dit ergens gelezen te hebben. (misschien chelloo.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zie dat Sport1 mij €8.34 extra per maand gaat kosten en dat heb ik er graag voor over, ook als het me €15,- per maand zou gaan kosten, je bent liefhebber of niet. Die horde kan ik nog gemakkelijk nemen maar ik zal nog maar even wachten met het aangaan van een Sport1 abonnement tot alles in kannen en kruiken is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Bij ziggo is het doorgaans 15,20 pm voor de sport 1 bundel. Best prijzig als je alleen de F1 volgt, en verder geen intresse hebt in voetbal.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 21:29
Bij sport1 is er ook een pay per view optie optie.

Als dat met F1 ook kan, dan kijk je dus voor 6 euro per race op je TV of voor 4 euro per race op je PC, dat is goedkoper als 15 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

josje94 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:14:

Als dat met F1 ook kan, dan kijk je dus voor 6 euro per race op je TV of voor 4 euro per race op je PC, dat is goedkoper als 15 euro per maand
Dat is wel heel duur, dat betekend dat je geen kwalificaties kijkt en ook geen vrije trainingen. Voor gemiddeld 3 euro meer per maand kan je alles zien? Je kan er overigens wel vanuit gaan dat er geen voorbeschouwingen komen, daarvoor is het budget bij sport1 veelte klein.
Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:11:
Bij ziggo is het doorgaans 15,20 pm voor de sport 1 bundel. Best prijzig als je alleen de F1 volgt, en verder geen intresse hebt in voetbal.
Sport 1 is veel meer dan voetbal..

[ Voor 53% gewijzigd door fynrd1 op 27-11-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
fynrd1 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:14:
[...]

Sport 1 is veel meer dan voetbal..
Kan wezen, hun website zegt anders. alleen maar voetbal clips en dat soort "ongein"

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:16:
[...]

Kan wezen, hun website zegt anders. alleen maar voetbal clips en dat soort "ongein"
Alle sportkanalen focussen zich in eerste instantie op voetbal, niet zo raar als dit de meest populaire sport is in, Europa, Afrika, Zuid/midden-Amerika en een groot gedeelte in Azië..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:50

Pierre

Van nature lui!

josje94 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:14:

Is dat dan meer dan alleen voetbal never mind

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 21:29
Pierre61 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:22:
[...]

Is dat dan meer dan alleen voetbal never mind
Dat weet ik niet, Ik hoop van wel maar ik keek net even tussen de aangeboden dingen die je kon kiezen en dat was atm alleen maar voetbal. Te snel gereageerd O-)

[ Voor 4% gewijzigd door josje94 op 27-11-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

mphilipp schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:02:
Om de races te verslaan die ze niet live doen zeker :+
BBC gaat aankomend jaar alle races weer live uitzenden. Dus Sport 1: Jammer joh, ik ga lekker BBC kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
Hann1BaL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:30:
[...]

BBC gaat aankomend jaar alle races weer live uitzenden. Dus Sport 1: Jammer joh, ik ga lekker BBC kijken. :)
heb je daar een bron van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Hann1BaL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:30:
[...]

Bron?
En het feit dat Olaf nu ook naar BBC gaat is nou ook niet lekker te noemen.

Zit zelf nog te dubben, gelukkig hebben we tot feb/maart om een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

ColTju schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:31:
[...]

heb je daar een bron van ?
Ik zoek het eigenlijk, maar ik ben bang dat ik er op terug moet komen. De bron was: letterlijk de BBC tijdens de uitzending van de laatste race waar ze leken te laten zien dat alle races zichbaar zouden zijn bij de BBC, maar waarschijnlijk bedoelen ze samenvattingen van sommige races.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 13-09 14:18
Hann1BaL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:33:
[...]

Ik zoek het eigenlijk, maar ik ben bang dat ik er op terug moet komen. De bron was: letterlijk de BBC tijdens de uitzending van de laatste race waar ze leken te laten zien dat alle races zichbaar zouden zijn bij de BBC, maar waarschijnlijk bedoelen ze samenvattingen van sommige races.. :/
Ik zag dat toen ook en vond het niet echt duidelijk of het betekend alle races live of zoals dit jaar sommige live en de andere als samenvatting. We zullen het wel merken. Het was bij dat stukje waar ze anders laten zien welke sporten er die dag nog is of de komende dagen( of zo zag het er uit in ieder geval uit O-) )

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 27-11-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49
Volgens mij is het gebaseerd op de bbc-afsluiting: YouTube: BBC F1 2012 Season Finale Credits (op het einde, rond 3:32)
See you all on the BBC next year, and hopefully another super world championship
Ik denk dat ze bedoelen dat ze het gewoon gaan uitzenden. Het is een beetje raar om het zo aan te kondigen als ze in een algemeen sportprogramma een minuutje wat beelden gaan tonen.

[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 27-11-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:32:
[...]

Bron?
En het feit dat Olaf nu ook naar BBC gaat is nou ook niet lekker te noemen.

Zit zelf nog te dubben, gelukkig hebben we tot feb/maart om een keuze te maken.
Olav Mol naar de bbc? Hoe kom je daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Hann1BaL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:33:
[...]

Zoek niet verder.

Hier staat het duidelijk.

http://www.formula1fancas...-pay-tv-impossible-claims

De huidige opzet geldt tot en met 2018. Dus helaas...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
fynrd1 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:49:
[...]

Olav Mol naar de bbc? Hoe kom je daarbij?
Volgens mij is hij ergens ingetrapt: Jegapia in "[F1] Seizoen 2012"

Of ik trap nu ergens in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Jegapia op 27-11-2012 15:21 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Right, Olav Mol naar de BBC :D

Whahaha I lol'ed :)

Anyways, Jake zei letterlijk aan het eind van het programma dat de races live op de BBC worden uitgezonden in 2013.

Of hij zich versprak/vergiste/een streek leverde omdat ie toch weggaat :P weet ik ook niet.

[ Voor 66% gewijzigd door AzzKickah op 27-11-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
AzzKickah schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:25:
Right, Olav Mol naar de BBC :D

Whahaha I lol'ed :)

Anyways, Jake zei letterlijk aan het eind van het programma dat de races live op de BBC worden uitgezonden in 2013.

Of hij zich versprak/vergiste/een streek leverde omdat ie toch weggaat :P weet ik ook niet.
als het echt zo zou zijn hadden ze dat wel groter gemeld, om meer kijkers te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:10

Niellie41

[object Object]

BBC zendt de races ook uit via de radio. Dus eigenlijk heeft hij geen ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Jake versprak zich.

Nu, als je toch zoals ik meestal 's avonds kijkt, waren de samenvattingen op de Beeb meer dan goed genoeg, hoor. Alleen soms verloor je er wel het "overzicht" door, zeker in spectakelraces.

Moet wel zeggen dat ik Ben Edwards vééél minder vind dan Brundle. Die Ben is zo'n opgewonden standje, alles moet geroepen worden, terwijl het veel indrukwekkender is die grote emotie te houden voor de echte topmomenten.

EDIT: nog één kleine sidenote, voordat we het seizoen kunnen laten rusten: de regisseur van die race moet dringend een raceboot in zijn rectum krijgen. Wat een SLECHTE, SLECHTE regie, gelukkig dat er veel actie was, zodat hij het zelfs moeilijk had om alles te missen, maar komaan!

[ Voor 24% gewijzigd door DexterBelgium op 27-11-2012 15:44 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mwoah ik weet niet, dat enthousiaste vind ik wel leuk.
Echter soms schreeuwt ie zo hard dat z'n stem overslaat, dat hoeft dan ook weer niet van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Je kunt Sport 1 per maand aan of uitzetten bij KPN, dus als Sport 1 echt F1 gaat uitzenden wordt het waarschijnlijk gewoon vanaf maart Sport 1 aanzetten en dan eind van het seizoen weer uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DexterBelgium schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:31:
...
Moet wel zeggen dat ik Ben Edwards vééél minder vind dan Brundle. Die Ben is zo'n opgewonden standje, alles moet geroepen worden, terwijl het veel indrukwekkender is die grote emotie te houden voor de echte topmomenten.
...
Dat is voor mij zelfs de reden dat ik geen enkele race via de BBC heb gezien dit jaar. Dan nog liever reclame en Olav Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Mystikal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:57:
[...]

Zoek niet verder.

Hier staat het duidelijk.

http://www.formula1fancas...-pay-tv-impossible-claims

De huidige opzet geldt tot en met 2018. Dus helaas...
Dat had ik wel gevonden, maar alsof deals niet kunnen wijzigen. Dus een oud nieuwsbericht hoeft natuurlijk geen waarheid te zijn. Maar aangezien nergens anders staat vermeld dat ze wel alle races uitzenden, gaan we er vanuit dat ze dat niet uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Heb hem beter gezien, beetje onsamenhangend geheel.

[ Voor 32% gewijzigd door Damian op 27-11-2012 16:58 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Heeft hij dan echt gezegd dat Mol naar de BBC ging? Ik was gewoon het hysterisch gedoe over wat er nu volgend jaar moet gebeuren in NL een beetje beu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jegapia schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:37:
[...]

Heeft hij dan echt gezegd dat Mol naar de BBC ging? Ik was gewoon het hysterisch gedoe over wat er nu volgend jaar moet gebeuren in NL een beetje beu :)
Neehee :D

Jake zei dat de races in 2013 live op de BBC te zien zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nee kate middleton gaat de f1 doen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En Adriana Lima wordt de vaste pitpoes van Ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en miranda kerr volgt eddy jordan op

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
Nee joh! Dame Edna volgt Jake op :D

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Jegapia schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:37:
[...]

Neeeeeeee 8)7 Waar ik het over had was dat Jake zei: "volgend jaar weer heel het seizoen live op de BBC". Wat hij bedoelde was "volgend jaar weer heel het seizoen liveofinuitgebreidesamenvattingzoalshetditjaarwas op de BBC", maar dat bekt niet.

Het is wat vroeg om door afkickverschijnselen uit een molshoop een heuvel te beginnen maken, maar deze thread draait serieus door, hierzo... :o

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zei jake dat niet. Volgens mij zei hij dat alle races te volgen zijn via de BBC. Hetzelfde als dit jaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb nu net vanaf het eind van het interview op het podium tot het eind van het programma teruggekeken, maar Jake zegt het niet meer :? Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://ctboom.com/wp-content/uploads/tinfoil-hat.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wacht iig zo lang mogelijk met een Sport1 abo. Wie weet komen er speciale acties waarbij je voor een prikkie kunt instappen. En kijken of je het abo kunt delen met anderen. Je kunt 3 kaartjes zonder problemen activeren. Tip: koop de kaartje niet bij Ziggo, want dan zijn ze duur. Ik heb ze bij Foka gehaald en dat scheelde weer een paar €. Je bent een cheapskate of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AzzKickah schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:19:
Ik heb nu net vanaf het eind van het interview op het podium tot het eind van het programma teruggekeken, maar Jake zegt het niet meer :? Huh?

Niet dat het ook gaat gebeuren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Zegt nergens dat het op bbc tv hele seizoen live is.
De radio is er altijd live bij toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hij zegt dat zij zelf het hele jaar er live bij zullen zijn, dit zegt niks over de uitzendingen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De BBC verzorgt niet meer alle TV uitzendingen life, dat was in 2011 al duidelijk geworden. Dat is voor 2013 en later voor nu nog steeds niet anders.

The deal, running between 2012 and 2018, means Sky will broadcast all races, qualifying and practice sessions live on pay-TV, but the BBC will only have rights to half the races and qualifying sessions for free-to-air.

Klaar... :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Damian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:57:
[video]

Heb hem beter gezien, beetje onsamenhangend geheel.
Dank! Ik kijk uit naar 2013 :D. Zolang Red Bull geen dominante wagen presenteert, zal het gaan tussen Alonso, Vettel en Button. Perez, Massa en Webber zie ik om uiteenlopende redenen (ervaring / alonso's bitch spelen / vettel's bitch spelen) geen wereldkampioen worden...Of trekt Lotus nog een konijn uit de hoge hoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nilsinho schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:30:
[...]

Dank! Ik kijk uit naar 2013 :D. Zolang Red Bull geen dominante wagen presenteert, zal het gaan tussen Alonso, Vettel en Button. Perez, Massa en Webber zie ik om uiteenlopende redenen (ervaring / alonso's bitch spelen / vettel's bitch spelen) geen wereldkampioen worden...Of trekt Lotus nog een konijn uit de hoge hoed?
Perez? Die heeft niks meer laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

fynrd1 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:39:
[...]

Totdat hij volgend jaar in een McLaren rijdt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

fynrd1 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:39:
[...]

Klopt, dat bedoel ik met ervaring. Ik zie Hamilton geen grote dingen doen in de Mercedes roestbak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nilsinho schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:15:
[...]

Klopt, dat bedoel ik met ervaring. Ik zie Hamilton geen grote dingen doen in de Mercedes roestbak...
Oh sorry, ik las het verkeerd! Ik dacht dat je hem onder kampioen gegadigden had staan. 8)7
Perez is even afwachten natuurlijk, maar Mclaren neem imo wel een enorme gok op een enorme flop.
Hulkenberg heeft mij heel positief verast in het na seizoen, waarom heeft niemand naar hem gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Heeft Mercedes dit seizoen niet al lang en breed laten varen? Door de slechte resultaten ook de aandelen laatst voor een lager bedrag kunnen terugkopen? En hebben ze zich helemaal op 2013 gestort sinds ze doorkregen dat het niet meer ging lukken? En zo volgend jaar met Hamilton en Rosberg als twee duveltjes uit een doosje op de eerste rij staan?

Speculeren B) (maar Brawn is natuurlijk niet voor één gat te vangen *O* )

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Mensen, mensen, waar hebben jullie allemaal Engels geleerd? Als het gaat om deze uitspraak:
See you all on the BBC next year, and hopefully another super world championship
betekent dat niets minder dat Jake 'ons' allemaal terugziet volgend jaar. En dat klopt natuurlijk niet, want Jake gaat voetbal doen en verlaat de BBC. Helemaal niet zo vreemd dat ze die faux pas eruit geknipt hebben. Maar het betekent op geen enkele manier dat alles live te zien is op de BBC. Je kunt er hooguit op een steenkolenmanier eruit halen dat de Beeb alles uitzendt, wat klopt. Alleen niet live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
hardware-lover schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:26:
De BBC verzorgt niet meer alle TV uitzendingen life, dat was in 2011 al duidelijk geworden. Dat is voor 2013 en later voor nu nog steeds niet anders.

The deal, running between 2012 and 2018, means Sky will broadcast all races, qualifying and practice sessions live on pay-TV, but the BBC will only have rights to half the races and qualifying sessions for free-to-air.

Klaar... :)
Dus er verandert niets (buiten Jake) tegenover dit jaar. De helft live, de andere helft als samenvatting achteraf te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

mphilipp schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:36:
Mensen, mensen, waar hebben jullie allemaal Engels geleerd? Als het gaat om deze uitspraak:

[...]

betekent dat niets minder dat Jake 'ons' allemaal terugziet volgend jaar. En dat klopt natuurlijk niet, want Jake gaat voetbal doen en verlaat de BBC. Helemaal niet zo vreemd dat ze die faux pas eruit geknipt hebben. Maar het betekent op geen enkele manier dat alles live te zien is op de BBC. Je kunt er hooguit op een steenkolenmanier eruit halen dat de Beeb alles uitzendt, wat klopt. Alleen niet live.
Okee, als we er dan toch over door blijven gaan. Hij zegt in het filmpje hierboven:
And we return, next year, the 2013 season, we'll be live all the way through, on the BBC. We look forward to see you joining us then.. (bold wat hij benadrukt).

We will be live, all the way through, on the BBC.. Sorry, maar daar kan ik niet veel anders van maken. Ik kan het mijn Britse collega zo wel even vragen. ;)
Volgens mij een foutje van hem, maar hij zegt het toch echt.

edit: Gevraagd en bevestigd: die zin betekent dat het hele seizoen live wordt uitgezonden.
Jegapia schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:59:
[...]

Dus er verandert niets (buiten Jake) tegenover dit jaar. De helft live, de andere helft als samenvatting achteraf te bekijken.
Uiteraard. Foutje van hem. Ben benieuwd naar de opvolger.

[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 28-11-2012 10:27 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 00:21
Ja, live als in de BBC geeft het hele seizoen live commentaar op de radio en hun website.
For the races that are not live on BBC One, there will be live commentary on Radio 5 live and the BBC Sport website.
Op TV is het volgend seizoen weer de gebruikelijke 10 live races en de rest samenvattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Jammer.Ik dacht dat BBC die wedstrijden die ze niet LIVE deden op een latere tijdstip in zn geheel uitzonden.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
seninha schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:04:
Jammer.Ik dacht dat BBC die wedstrijden die ze niet LIVE deden op een latere tijdstip in zn geheel uitzonden.
een zeer uitgebreide samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AquaSheep schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:45:
Ja, live als in de BBC geeft het hele seizoen live commentaar op de radio en hun website.

[...]
Op TV is het volgend seizoen weer de gebruikelijke 10 live races en de rest samenvattingen.
Als ik die via internet kan ontvangen, ben ik er waarschijnlijk wel uit: RTL+ + BBC radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Bottas vervangt Senna bij Williams

http://www1.skysports.com...erfeed&utm_medium=twitter

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:12

Winkiller

De Mopperpot

Mmmm, het zal wel een gerucht zijn maar ik kwam het volgende tegen over Veronica en de F1 uitzendingen voor 2013.

Het nieuwe Formule 1 seizoen is toch te zien op het open net, niet bij RTL 7 maar de andere mannen-zender van Nederland Veronica is er met de rechten vandoor gegaan.

Bron: http://www.tienfan.nl/Blog/?p=22900

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 28-11-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
Winkiller schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:39:
Mmmm, het zal wel een gerucht zijn maar ik kwam het volgende tegen over Veronica en de F1 uitzendingen voor 2013.

Het nieuwe Formule 1 seizoen is toch te zien op het open net, niet bij RTL 7 maar de andere mannen-zender van Nederland Veronica is er met de rechten vandoor gegaan.

Bron: http://www.tienfan.nl/Blog/?p=22900
Nou spring maar niet de lucht hoor. Het zijn maar 3 live races en de rest samenvatting. Kort samengevat Schandalig voor de nederlandse fans.

zie: http://www.totaaltv.nl/ni...a_zendt_Formule1_uit.html voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Ook een mogelijke rol van Olav Mol en Allard Kalff is niet duidelijk.
Zijn we er misschien nogsteeds niet vanaf... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Slechte zaak dit allemaal

kaartjes worden duurder, races op onmogelijke tijdstippen, geen races meer op open net. Kloof tussen Jan modale fan en de elite genaamd F1 wordt steeds groter.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:10:
Slechte zaak dit allemaal

kaartjes worden duurder, races op onmogelijke tijdstippen, geen races meer op open net. Kloof tussen Jan modale fan en de elite genaamd F1 wordt steeds groter.
Ik vind de tijdstippen juist steeds beter worden. Ochtendraces zijn niet zo achterlijk vroeg en er zijn steeds meer races in de avond zodat je op de dag zelf nog andere activiteiten kan ondernemen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Coldcat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:23:
[...]

Ik vind de tijdstippen juist steeds beter worden. Ochtendraces zijn niet zo achterlijk vroeg en er zijn steeds meer races in de avond zodat je op de dag zelf nog andere activiteiten kan ondernemen.
Klopt! Ik kan me nog goed herinneren dat ik in het verleden om 4:00 uur 's morgens voor de TV zat bij de start in Australië. Niet dat ik dit heel vervelend vond maar de tijden zijn aangepast naar meer schappelijke Europese tijden omdat de belangrijkste kijkersgroep in Europa zit.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

hardware-lover schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:32:
omdat de belangrijkste kijkersgroep in Europa zit.
En wat doen ze. Verwijderen steeds meer races uit Europa naar landen waar bijna geen hond interesse of geld heeft voor F1.
De grote fan favorites staan alleen maar onder druk en moeten steeds meer betalen voor de race (bedragen die alleen criminelen, oliesjeiken en landen die niks om de burgers geven kunnen betalen). En ze moeten ook nog vanalles veranderen aan de faciliteiten om de race te mogen houden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:13:
[...]

En wat doen ze. Verwijderen steeds meer races uit Europa naar landen waar bijna geen hond interesse of geld heeft voor F1.
De grote fan favorites staan alleen maar onder druk en moeten steeds meer betalen voor de race (bedragen die alleen criminelen, oliesjeiken en landen die niks om de burgers geven kunnen betalen). En ze moeten ook nog vanalles veranderen aan de faciliteiten om de race te mogen houden.
Dus......?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat zou dezelfde logica zijn als dat de meeste PSV fans uit Eindhoven komen en je daarom dus de club maar Sidney Australie de thuiswedstrijden laat spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Iets met appels en peren, ik begin er zelfs niet eens aan, raakt kant nog wal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:13:
[...]

ik vind de prijzen anders nog goed te doen, ik ben naar barcelona geweest voor 110 euro voor een weekendkaart, (waarmee je ook bij de test naar binnen kan, wat ik iedereen aan kan raden!) en een weekend spa (jammer van een verregende vrijdag) voor €130.

Dit vind ik nog best schappelijke prijzen voor een heel weekend vertier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Terecht gezien de talenten van Botta, maar jammer voor Senna, toch wel een vrij stabiele rijder gebleken.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

hardware-lover schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:30:
Iets met appels en peren, ik begin er zelfs niet eens aan, raakt kant nog wal.
Hoezo appels met peren? de meeste echte fans komen uit Europa dus moeten er maar zoveel mogelijk races verdwijnen uit Europa?

Een Korea of Singapore hebben helemaal niks met F1. Voor Abu Dabi enzo is het enkel en alleen status om maar zoveel mogelijk geld ergens tegenaan te gooien. Waar een Spa of Silverstone zou steigeren als de ander minder betaald per jaar zou een Abo Dabi gaan steigeren als een ander meer betaald.....

En om toch nog maar de Europese fans tegemoet te komen moeten die landen weer investeren in manieren om de races op, voor ons Europeanen, schappelijke tijden te houden. Dus gaan we de banen verlichten. Dat terwijl "groen" helemaal hot is en de F1 er totaal niks aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Was het niet zo dat die baanverlichting zero-emission was?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

En de centrale die het stroom opwekt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
McBoom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:00:
Was het niet zo dat die baanverlichting zero-emission was?
"Zero-emission" De grootste leugen van de groenen ooit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Volgens mij heb ik een keer in een programma gehoord dat de stroom voor de lampen overdag gegenereerd werd door zonnepanelen of wind, opgeslagen en daarna losgelaten werd op de lampen. Het was helemaal niet afhankelijk van het plaatselijke stroomnet en 'groen'.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

McBoom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:09:
Volgens mij heb ik een keer in een programma gehoord dat de stroom voor de lampen overdag gegenereerd werd door zonnepanelen of wind, opgeslagen en daarna losgelaten werd op de lampen. Het was helemaal niet afhankelijk van het plaatselijke stroomnet en 'groen'.
Ik hoorde Olav Mol echter dit jaar vertellen dat er iets van 294 aggegraten stonden, waarvan 285 stuks back-up zijn.

Mocht er iets gebeuren, mag het op de baan natuurlijk niet opeens stikdonker worden waardoor iedereen zich met 220km/u de muur inboort.

Hoe genereren die dingen dan stroom? Op lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:09:
En de productie en bouw van het hele gebeuren? Puntje bij paaltje zijn de meeste zero emission-dingen helemaal niet zo emissievrij, om het nog maar niet te hebben over de waanzin van 'compensatie'. Het probleem is CO2 dat de atmosfeer in gepompt wordt in plaats van onder de grond te liggen, daar gaat geen aangeplant bos iets tegen helpen. Het enige dat daadwerkelijk zou kunnen werken is het afvangen van CO2 en dat weer terug de grond in pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zo heb je ook de urban myth dat de Toyota Prius uiteindelijk minstens zo vervuilend is als een Hummer.

Opwekken stroom en vooral afbreken van de accus was net zo schadelijk..... Weet niet 100% of het nu echt een mythe is of (deels) waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 13:10

Niellie41

[object Object]

ColTju schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:31:
[...]

ik vind de prijzen anders nog goed te doen, ik ben naar barcelona geweest voor 110 euro voor een weekendkaart, (waarmee je ook bij de test naar binnen kan, wat ik iedereen aan kan raden!) en een weekend spa (jammer van een verregende vrijdag) voor €130.

Dit is best prijzig vergeleken met andere series. En dan heb je ook nog de goedkoopste kaarten. WEC op Spa: €25 per persoon (kinderen onder 16 gratis). Een 6 uurs race waarbij op elke tribune mag zitten. Je mag in het paddock komen. Gratis parkeren, heel dicht bij de baan + pitwalk.
Je bent zo veel dichter bij de sport.

GT series (zoals FIA GT1) zijn nog goedkoper. FIA GT1 op Zolder dit jaar was €25 voor heel het weekend en je kan dan ook overal komen langs de baan.
24 uur van Spa is volgens mij €50 voor heel het weekend en dat is dan het zelfde verhaal als bij het WEC. Je mag overal zitten en je kan dicht bij de teams komen.

F1 is echt overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
Dat heeft natuurlijk wel met het vraag en aanbod verhaal te maken. En daarbij is de fanbase van WEC of F1 ook niet te vergelijken

Maar ook bij beide evenementen was een pitwalk op donderdag, en konden we de auto op 5 minuten van de poort parkeren. Ook zijn op vrijdag tribunes toegankelijk.

Als je dan toch met je genoemde vrijheden naar de F1 wilt kan ik je de tests aanraden, dagelijks een pitwalk, gratis parkeren, lezingen van teams, en ook toegang tot (bijna) alle tribunes, alleen jammer dat barcelona zo ver weg is. Je moet alleen niet rekenen op crashes, maar ja dat weet je in de race ook niet :-)

Het blijft natuurlijk persoonlijk wat je er aan uit wilt geven, maar ik vind 110-130 goede prijzen voor weekendkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Niellie41 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:24:
Dit is best prijzig vergeleken met andere series. En dan heb je ook nog de goedkoopste kaarten. WEC op Spa: €25 per persoon (kinderen onder 16 gratis). Een 6 uurs race waarbij op elke tribune mag zitten. Je mag in het paddock komen. Gratis parkeren, heel dicht bij de baan + pitwalk.

GT series (zoals FIA GT1) zijn nog goedkoper. FIA GT1 op Zolder dit jaar was €25 voor heel het weekend en je kan dan ook overal komen langs de baan.
24 uur van Spa is volgens mij €50 voor heel het weekend en dat is dan het zelfde verhaal als bij het WEC. Je mag overal zitten en je kan dicht bij de teams komen.

F1 is echt overpriced.
Helemaal mee eens !! MotoGP is net zo'n ramp... 1 keer en nooit meer :N :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Kwam net wat tegen: http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?t=1326
En dan de reply van firemarshall82.

Als dat echt waar is, is dat wel echt een zeer slechte zaak, en is mijn afkeer tegen Maldonado die ik toch al had naar aanleiding van wat ik hem allemaal heb zien doen de afgelopen 2 jaar, alleen nog maar groter en groter geworden.

En nou blijft ie ook nog weer een jaar bij Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Vermeende beelden van Vettel die inhaalt onder geel in Brazilië.
Geen idee of de beelden echt zijn overigens..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MZHaBuaA9oQ]

@hierboven:
De ban van Maldonado is echt gebeurd, maar is omgezet in een schorsing nadat die rijke meneer beloofd had alle medische kosten etc. te betalen voor die marshall

[ Voor 33% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-11-2012 18:11 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

[quote]Hoogie2004 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:10:
Vermeende beelden van Vettel die inhaalt onder geel in Brazilië.
Geen idee of de beelden echt zijn overigens..

[video]

Lijkt erop dat vettel via de radio te horen kreeg, GREEN track, en dat de lampen net iets later van geel op groen gingen. Athans zo zie ik het, lijkt me dat dit onbestraft blijft, als ik me niet vergis zat webber nog voor Vettel, en die had anders een order gehad om hem in de banden te parkeren............ Much ado about nothing?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga er ook niet vanuit dat er nog iets op gaat gebeuren hoor.
Vond het gewoon een raar moment, zeker omdat de regels hierom erg duidelijk zijn, en er duidelijk nog geel is. Echter vind ik ook dat je dan in de race die straf moet geven.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:11:
Zo heb je ook de urban myth dat de Toyota Prius uiteindelijk minstens zo vervuilend is als een Hummer.

Opwekken stroom en vooral afbreken van de accus was net zo schadelijk..... Weet niet 100% of het nu echt een mythe is of (deels) waar.
En dat is offtopic maar wel een mythe, dat onderzoek ging over de VS en daarin was o.a. meegenomen dat de Hummer de eerste auto van een gezin is en de Prius de tweede, waardoor de Hummer meer dan 2x de afstand van de Prius aflegde in de levensduur; waardoor de uitstoot per km lager kwam te liggen. In dat soort onderzoek was Diederik Stapel ook goed, veel media-aandacht maar weinigen die het rapport echt nalezen.

Buiten dat, compensatie is te kopen ( :') ) en zodoende kan een lampje of stroom volledig klimaat neutraal geproduceerd worden... op papier.
ricardo246 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:40:
Lijkt erop dat vettel via de radio te horen kreeg, GREEN track, en dat de lampen net iets later van geel op groen gingen.
Dat vind ik, net als het argument dat op Twitter stond dat de gele lampjes op zijn stuur niet brandden (in bovenstaande filmpje wel), geen argument in deze. Kort door de bocht kan je een coureur in een auto waarin die lampjes stuk zijn via de radio laten weten dat de baan groen is en ongestraft blijven.

Uitgebreide video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LFER0esusF0&feature=youtu.be]
Hoogie2004 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:42:
Ik ga er ook niet vanuit dat er nog iets op gaat gebeuren hoor.
Gaat volgens mij ook niet gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedpete op 28-11-2012 19:26 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Niellie41 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:24:
[...]

F1 is echt overpriced.
Ik denk dat je appels met peren vergelijkt.
Je heb gelijk dat F1 best prijzig kan zijn maar dan heb je het wel over de Top van auto sport.
Hoe je het wend of keert dat is wel het geval.
Daar kan Indy of NASCAR serie, welke voornamelijk in USA gerden wordt, niet aan tippen.

Ik weet dat jij GEEN fan bent van F1 (dat maakt je elke keer duidelijk) maar ik kan je vertellen dat het echt mogelijk is om F1 te bezoeken voor een schappelijk prijs.

Ben net terug van USA waar ik in Austin aanwezig bent geweest.Had zelf een plek in bocht 11 voor € 230 (vrij-zat-zon)
Maar ik had net zo goed een kaartje voor 70dollar kunnen kopen om overal te staan waar ik maar wou.Zelf voor een tribunes waar je ruim 800 dollars voor moest betalen (bocht 1).

Het is aan je zelf wat jer er voor betaald en voor terug wilt hebben.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ColTju schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:31:
[...]

Hangt er vanaf. Ik ben 3x naar een GP geweest (2x Italië en 1x Duitsland) en natuurlijk is het leuk om ze te zien rijden, maar de goedkoopste kaartjes zijn wat ik noem 'loopkaartjes'. Je moet langs de baan staan. In Duitsland was dat nog een redelijke plek waar je meer van de baan kon zien, maar doorgaans zetten ze die vakken langs de rechte stukken neer. Ze suizen dan langs met 250-300kmh zodag je nauwelijks een foto kunt maken en je kunt soms niet eens zien wie wie is. En het was in Italië zodanig druk dat als je van je plek wegloopt, je weer ergens achter 4-5 rijen mensen kunt gaan staan.

Dus ik heb al geen zin meer om nog een keer naar een GP te gaan. Ja, als ik uitgenodigd wordt door Ferrari in Monaco... :+ Nee, mij te vermoeiend voor vrij weinig spektakel. Dan vind ik de 24u van Le Mans toch echt heel wat meer waar voor je geld. Een heel F1 seizoen aan racen in 1 weekend. Plus een hoop bijzondere wagens op de campings en de sfeer is uniek. Wat dat betreft echt beter dan de F1.
Maar ja, als je er niets mee hebt, is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
mphilipp schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:55:
[...]

Hangt er vanaf. Ik ben 3x naar een GP geweest (2x Italië en 1x Duitsland) en natuurlijk is het leuk om ze te zien rijden, maar de goedkoopste kaartjes zijn wat ik noem 'loopkaartjes'. Je moet langs de baan staan. In Duitsland was dat nog een redelijke plek waar je meer van de baan kon zien, maar doorgaans zetten ze die vakken langs de rechte stukken neer. Ze suizen dan langs met 250-300kmh zodag je nauwelijks een foto kunt maken en je kunt soms niet eens zien wie wie is. En het was in Italië zodanig druk dat als je van je plek wegloopt, je weer ergens achter 4-5 rijen mensen kunt gaan staan.
tjah, mijn ervaring is dat je zeker raceday op tijd op het circuit moet zijn, een plekkie moet claimen en deze dan ook tot 4 uur vasthouden. en dan hoef je echt niet op slechte plekken te zitten.

misschien is dit in italie / duitsland anders, daar kan ik niet over oordelen :)
mphilipp schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:55:
[...]

Dus ik heb al geen zin meer om nog een keer naar een GP te gaan. Ja, als ik uitgenodigd wordt door Ferrari in Monaco... :+ Nee, mij te vermoeiend voor vrij weinig spektakel. Dan vind ik de 24u van Le Mans toch echt heel wat meer waar voor je geld. Een heel F1 seizoen aan racen in 1 weekend. Plus een hoop bijzondere wagens op de campings en de sfeer is uniek. Wat dat betreft echt beter dan de F1.
Maar ja, als je er niets mee hebt, is het een ander verhaal.
le mans staat wel op mijn to-visit lijst, ondanks dat ik er weinig mee heb lijkt me het evenement wel gaaf. ik heb alleen helemaal niets met frankrijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:11:

Dat rapport was BS en onwaar, niet in de laatste plaats omdat het gefinancierd werd door GM.

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]