[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.135 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:10
Anakha schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:45:
[...]

Waarom moeten Duitsers revanche nemen voor de Italianen die de EK-finale verloren? Of heb jij het nog over de EK-finale van 2008?
Oeps, foutje! Excuses. Leefde in de veronderstelling dat het Duitsland was ipv Italie :X

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 21:19

orejas

Omelette du Fromage

Ramzzz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:53:
Nee, geen dubbelpost, een ander onderwerp:

http://www.volkskrant.nl/...n-dolblij-met-Johan.dhtml

Met onder andere deze tekst:

[...]

Kom op zeg.
Dit snap ik niet; iedereen wenst dat scheidsrechters meer respect genieten op het veld. Dat beslissingen niet meer in twijfel worden getrokken, dat hij meer autoriteit op het veld heeft. Waarom wordt dan elke beslissing onder een vergrootglas gelegd? Geen gelegenheid wordt onbenut gelaten om scheidsrechters aan de publieke opinie te voeren. Nogal wiedes dat een scheidsrechter na een actie uit zeven verschillende beeldhoeken bestudeerd te hebben mogelijk tot een andere beslissing was gekomen.
En nog raarder, waarom geven scheidsrechters interviews na afloop? Waarom zeggen ze niet gewoon - rijdende rechter-style; dit is mijn beslissing en daarmee moet u het doen? Want uiteindelijk komt het toch daar op neer. Een beslissing van een scheidsrechter kan, bij veel nader inzien, niet juist zijn geweest, maar is wel vrij definitief. Nog nooit is een doelpunt naderhand afgekeurd. Nog nooit heb ik een scheidsrechter na protesten zijn beslissing zien terugdraaien.
En het allerraarst; waarom werkt de KNVB daaraan mee? Bescherm die man of vrouw gewoon wat meer. Voor mijn part geen herhalingen meer van scheidsrechterlijke beslissingen. Wat maakt het immers uit?
Hmpf. Ik word er maar moe van.

[ Voor 12% gewijzigd door orejas op 25-04-2013 09:13 ]

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13
Gaan we dit bij iedere club doen? Oud-speler die klaagt over de arbitrage. Vind dit niet echt een post of discussie waard. Iedere club wordt benadeeld, iedere club heeft voordeel. Volgens mij heeft Roda dit jaar nog meer reden tot klagen. Ajax heeft ook een aantal discutabele momenten tegen gehad, maar volgens mij ook wel een aantal mee weer. Die conclusie heeft iedereen hier al getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
JanW schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:21:
Gaan we dit bij iedere club doen? Oud-speler die klaagt over de arbitrage. Vind dit niet echt een post of discussie waard. Iedere club wordt benadeeld, iedere club heeft voordeel. Volgens mij heeft Roda dit jaar nog meer reden tot klagen. Ajax heeft ook een aantal discutabele momenten tegen gehad, maar volgens mij ook wel een aantal mee weer. Die conclusie heeft iedereen hier al getrokken.
Mwah je kan dit seizoen niet echt zeggen dat Ajax de scheids evenveel mee als tegen heeft gehad. Maargoed zolang de KNVB slechte scheidsrechters blijft leveren dan blijven we dat gezeur nog wel even houden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
hupske schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:10:
Zijn 4e zeg. Dat is wat!
Dit word Dortmund in de finale. Dit maakt Real niet meer goed.

Duitse top is in 1 seizoen de Spaanse top voorbij :9
Voorspelling Aad de Mos op Sport1: Real krijgt in de return al vroeg een penalty mee en dan wordt het nog spannend.

Ik zie het nog wel gebeuren ook.
Ramzzz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:53:
Nee, geen dubbelpost, een ander onderwerp:

http://www.volkskrant.nl/...n-dolblij-met-Johan.dhtml

Met onder andere deze tekst:

[...]

Kom op zeg.
Waarom zou die 4e man de ene overtreding wel moeten melden en de andere niet?

Laat die man OF alles melden wat de scheids/grens mist, of helemaal niks (en dan staat ie er dus alleen om bij wissels een bordje omhoog te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:47
HamburgerHenk schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:39:
[...]
Mwah je kan dit seizoen niet echt zeggen dat Ajax de scheids evenveel mee als tegen heeft gehad.
Dat kun je prima zeggen, kijk maar: Ajax heeft de scheids dit jaar evenveel mee als tegen gehad.

We weten allemaal dat jij in dit topic de Ajax-aanhanger met de meest felgekleurde bril bent en dat jij dat dus anders zult zien. Desondanks zou het je sieren als je zelf zou beseffen dat jouw visie vaak nogal gekleurd is en het dus best eens mogelijk zou kunnen zijn dat de werkelijkheid net een beetje anders is dan hoe jij het ziet.

Scheidsrechters maken fouten. De ene keer profiteert de ene club daarvan, de andere keer de andere. Iedere fan zal het vooral opvallen als er fouten worden gemaakt die zijn club benadelen en zo ontstaat al snel het beeld dat ze jouw club moeten hebben. Heel begrijpelijk, maar wel een beetje Calimero-gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:05:
Ik zat me wel de hele tijd af te vragen, "heeft Real nou net zo'n off day als Barcelona, of waren zowel Bayern als Dortmund zoveel beter?"
Barca speelde om met een kleine nederlaag te verliezen, helaas voor hun pakte dat verkeerd uit.
Ik vond Barca in ieder geval onmachtiger ogen dan Real. Real scoorde iig nog, Bayern had met 7-0 kunnen winnen. Real zie ik thuis nog wel een paar keer scoren, maar dan moeten ze wel top en scherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik vond Villanova en Mourinho hetzelfde uitstralen als hun ploegen op het veld.

Onmacht, ongeloof. Niet eens frustratie, ja bij een enkele speler. Maar over het algemeen gelatenheid.

Ze hebben al opgegeven....

Groot verschil met Duitse ploegen. Die geven niet snel op.
Dortmund-Malaga: YouTube: Dortmund 3-2 Malaga | Borussia Dortmund vs Malaga 3-2 | All goals & Highlights | 04/09/2013

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Wederom een geweldige wedstrijd gisteravond. Hoewel ik redelijk sceptisch was over de uitkomst van de loting, blijkt dat de Duitse ploegen vol voor de beker gaan.

En Lewandowski... Wat een beest! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
tweaker2010 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:58:
[...]

Barca speelde om met een kleine nederlaag te verliezen, helaas voor hun pakte dat verkeerd uit.
Ik vond Barca in ieder geval onmachtiger ogen dan Real. Real scoorde iig nog, Bayern had met 7-0 kunnen winnen. Real zie ik thuis nog wel een paar keer scoren, maar dan moeten ze wel top en scherp zijn.
Daar komt bij dat de return van Real - Dortmund nog niet gespeeld is. Real heeft een uitdoelpunt, 3-0 in Madrid is niet onrealistisch. Daar kan dus nog van alles. Barca daarintegen moet 5 goals gaan maken. Dat zie ik ze niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
Hahaha wederom een trieste, maar toch gefaalde actie...
http://www.fcupdate.nl/vi...hirt-gotze-niet-verbrand/

Ontopic:
barca moet toch minimaal 4 keer scoren om penalties te krijgen ofzoiets ? 5 Is om gelijk te winnen, maar dat gaat hun denk ik niet lukken, ook al spelen ze thuis.
Real - Dortmund gaat nog leuk en spannend worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Het is nu al moeilijk en doordat ze vol op de aanval moeten gaan Bayern en Dortmund, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, scoren in Spanje.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, Sjaak "Mr Ajax" Swart is hier gewoon een fan met de daarbij behorende gekleurde bril en gebrek aan objectiviteit. Ik krijg bij dit soort berichten altijd zin om te zeggen "nothing to see here, please move along" ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10-10 17:56
Stelletje hersenlozen, als je dat echt leuk vindt moet je tussen de Palestijnen gaan staan en Israëlische vlaggen verbranden. Wel opletten dat je zelf niet in de fik vliegt :)

Ik zou het overigens mooi vinden als Götze in de CL Finale de winnende goal maakt voor Dortmund, mooi afscheidscadeautje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Mosin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:26:
barca moet toch minimaal 4 keer scoren om penalties te krijgen ofzoiets ? 5 Is om gelijk te winnen, maar dat gaat hun denk ik niet lukken, ook al spelen ze thuis.
Barca moet 4 keer scoren om verlenging te krijgen. Ze moeten dan nog steeds 5-0 maken om dat te winnen. Tenzij het penalties worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:26:
Real - Dortmund gaat nog leuk en spannend worden denk ik.
Zeg nooit nooit he... ik snap die kranten niet dat ze al schrijven dat Bayern zich kan gaan opmaken voor de finale. Juist door Barca zo te benaderen speel je ze in de kaart. Messi zal zeker nog wel wraak willen nemen, daar weet Milan alles van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:12:
[...]

Barca moet 4 keer scoren om verlenging te krijgen. Ze moeten dan nog steeds 5-0 maken om dat te winnen. Tenzij het penalties worden.
En dan mogen ze geen enkel doelpunt tegen krijgen. Krijgen ze er ook maar 1 tegen moeten het binnen 90 minuten minimaal 6-1 worden om door te gaan naar de finale. Ik acht de kans zeer klein dat Barcelona door gaat naar de finale.
Voor Real Madrid is het iets makkelijk, 3-0 winnen voor winst, 4-1 voor verlening, krijg je er meer dan 1 tegen dan moeten ook zij met 6-2 winnen. Kleine kans dat ik dat zie gebeuren. Zeker als beide ploegen ruimtes moeten gaan weggeven om op de aanval te gaan spelen.
Enigste voordeel is dat het hoogstwaarschijnlijk doelpuntrijke wedstrijden gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Absoluut, en daarom verwacht ik gewoon dat Barca en Real het niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:18:
[...]

Zeg nooit nooit he... ik snap die kranten niet dat ze al schrijven dat Bayern zich kan gaan opmaken voor de finale. Juist door Barca zo te benaderen speel je ze in de kaart. Messi zal zeker nog wel wraak willen nemen, daar weet Milan alles van. ;)
Dan zal Messi wel snel fit moeten worden. In de wedstrijd van dinsdag heeft hij 87 minuten in de middencirkel gestaan en is 2 keer in het strafschopgebied van Bayern München gesignaleerd. Als hij dat in de volgende wedstrijd niet anders doet, dan is wraak nemen lastig.
Napo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:22:
[...]

En dan mogen ze geen enkel doelpunt tegen krijgen. Krijgen ze er ook maar 1 tegen moeten het binnen 90 minuten minimaal 6-1 worden om door te gaan naar de finale. Ik acht de kans zeer klein dat Barcelona door gaat naar de finale.
Voor Real Madrid is het iets makkelijk, 3-0 winnen voor winst, 4-1 voor verlening, krijg je er meer dan 1 tegen dan moeten ook zij met 6-2 winnen. Kleine kans dat ik dat zie gebeuren. Zeker als beide ploegen ruimtes moeten gaan weggeven om op de aanval te gaan spelen.
Enigste voordeel is dat het hoogstwaarschijnlijk doelpuntrijke wedstrijden gaan worden.
Die regel met dat uitdoelpunt begrijp ik en daar is wel iets voor te zeggen, ik vind het alleen altijd wel enigszins onrechtvaardig dat die regel ook betrekking heeft op in de verlenging gemaakte uitdoelpunten. Dat betekent namelijk dat de ene ploeg meer tijd krijgt om zwaarder meewegende doelpunten te maken, dat nadeel weegt m.i. niet op tegen het thuisvoordeel in de verlenging.

[ Voor 46% gewijzigd door argro op 25-04-2013 11:50 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:47:
[...]
Dan zal Messi wel snel fit moeten worden. In de wedstrijd van dinsdag heeft hij 87 minuten in de middencirkel gestaan en is 2 keer in het strafschopgebied van Bayern München gesignaleerd. Als hij dat in de volgende wedstrijd niet anders doet, dan is wraak nemen lastig.
Messi was duidelijk nog niet fit. Ik begrijp ook niet waarom Barca uit niet wat behoudender speelde (dus met Fabregas voorin) en Messi op de bank. Messi in goede doen kan de verdediging van Bayern kapot spelen, maar nu kwamen veel passes niet aan en was hij niet fit genoeg om al het werk in zijn eentje op te knappen. Meestal zijn de blessures van Messi van korte duur, dus we gaan het zien volgende week... ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:18:
[...]

Je zegt het zelf al... kranten ;(
Als je ergens niet naar moet kijken zijn hun het wel. De spelers van Bayern weten donders goed wat hun te wachten en te doen staat in camp nou. Geldt ook voor Dortmund.
Ik verwacht sowieso dat Bayern gaat scoren daar. Ben benieuwd of Dortmund dat ook gaat lukken, maar dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn of Real speelt opeens de sterren van hemel natuurlijk.
Lewandowski had al een andere club gevonden, dus dat wordt waarschijnlijk Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Ik denk dat we een Duitse finale gaan krijgen, ik hoop eigenlijk dat het een Duits/Spaanse finale gaat worden maar dat is omdat we dan volgende week sowieso een onverwachte uitslag gaan krijgen :D

Barcelona kan een tegenstander in nou camp helemaal kapot spelen. Maar als Dortmund het afwachtende/counter spel wat Real zelf graag speelt kan spelen in Bernabeu dan is het afgelopen voor RM.

Als beide Duitse ploegen nou eenmaal minder hadden gescoord dan was het komende week veel leuker voetbal kijken geweest :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10-10 17:56
Bospa01 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:00:
Ik denk dat we een Duitse finale gaan krijgen, ik hoop eigenlijk dat het een Duits/Spaanse finale gaat worden maar dat is omdat we dan volgende week sowieso een onverwachte uitslag gaan krijgen :D

Barcelona kan een tegenstander in nou camp helemaal kapot spelen. Maar als Dortmund het afwachtende/counter spel wat Real zelf graag speelt kan spelen in Bernabeu dan is het afgelopen voor RM.

Als beide Duitse ploegen nou eenmaal minder hadden gescoord dan was het komende week veel leuker voetbal kijken geweest :o
Volgende week wordt gewoon puur leedvermaak. Kijken hoe Real en Barca eens een keer echt moeten ploeteren om de finale te halen.

Wie van jullie gelooft er nog in een stunt? Ik geef Real nog een kleine kans om door te gaan maar voor Barca is het gewoon niet meer te doen. Die moeten er 4 maken om een verlenging te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 10:59

Sherlock

No Shit

Ik geloof er niet in, maar stel dat bijvoorbeeld Neuer vroeg in de wedstrijd tegen een rode kaart aanloopt, dan kan het nog best spannend worden. Ik ga er niet van uit hoor, maar wellicht dat het met zo'n scenario nog zou kunnen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sherlock schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:42:
Ik geloof er niet in, maar stel dat bijvoorbeeld Neuer vroeg in de wedstrijd tegen een rode kaart aanloopt, dan kan het nog best spannend worden. Ik ga er niet van uit hoor, maar wellicht dat het met zo'n scenario nog zou kunnen.
Haha altijd mooi wat mensen dan voor manieren gaan verzinnen waardoor ze zouden kunnen verliezen :P (Niet negatief bedoeld, het kan altijd nog gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 13:55
Wanneer Real in de eerste 10 minuten 1x scoort, en Barca in het eerste kwartier 2x kunnen het nog interessante wedstrijden worden. Op dat moment hoeven ze er "nog" maar 2 te maken, en hoeven ze niet vol op de aanval te gaan met 10 man...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Is Chelsea vanavond nog ergens te bekijken ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Even wat luchtigs tussendoor...

http://www.volkskrant.nl/...dtitels-in-34-en-78.dhtml

Ik zeg, met teugwerkende kracht de runner-up laten winnen. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:02
Zo weet ik er nog wel 1, waarom die onterechte strafschop van Breitner in Munchen 74 niet bestraffen...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Bospa01 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:46:
Is Chelsea vanavond nog ergens te bekijken ?
Op eredivisielive volgens mij.
Ramzzz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:49:
Even wat luchtigs tussendoor...

http://www.volkskrant.nl/...dtitels-in-34-en-78.dhtml

Ik zeg, met teugwerkende kracht de runner-up laten winnen. :+
Ik ben na "Zonder hard bewijs weten [...]" opgehouden met lezen... Kleuterschooljournalistiek :N

[ Voor 54% gewijzigd door Bastien op 25-04-2013 21:00 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Even wat anders dan de champions league enzovoorts, maar zijn er hier tweakers die zelf een beetje op leuk niveau voetballen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Niet meer, ik heb een poosje amateur zaterdag 2e klasse gevoetbald. Helaas tijdens een wedstrijd mijn voet gebroken (2 tenen op 4 plekken, voorvoet zwaar gekneusd en iets met mijn enkel). Daarna niet meer gevoetbald, nu wel weer begonnen, maar erg blessuregevoelig dus waarschijn hou ik er weer mee op.

Vind het voetbal erg leuk, maar om de 2 weken heb ik wel weer ergens last van.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-10 21:00
MrVegeta schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:26:
Niet meer, ik heb een poosje amateur zaterdag 2e klasse gevoetbald. Helaas tijdens een wedstrijd mijn voet gebroken (2 tenen op 4 plekken, voorvoet zwaar gekneusd en iets met mijn enkel). Daarna niet meer gevoetbald, nu wel weer begonnen, maar erg blessuregevoelig dus waarschijn hou ik er weer mee op.

Vind het voetbal erg leuk, maar om de 2 weken heb ik wel weer ergens last van.
Vervelend he. Zelf last van een lies die paar jaar geleden BIJNA gescheurd was : /

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

St@m

@ Your Service

Mosin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:11:
Even wat anders dan de champions league enzovoorts, maar zijn er hier tweakers die zelf een beetje op leuk niveau voetballen ?
Leuk niveau.. hoofdklasse in de A's, toen kruisbanden afgescheurd.. nooit meer goedgekomen..(Veel operaties, revalidaties.. maar nu alles kapot) Dus weer begonnen waar ik in de E's mee ben gestopt, keepen :)
Keep nu in de 4e klasse in het 4e team van de plaatselijke VV.

Trainen/hardlopen zit er niet meer in, maar ik was nooit echt een talent hoor, moest het hebben van het mannelijke voetbal :P Een mannetje uitspelen zit er niet echt in. Ook altijd in de verdediging gespeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 25-04-2013 21:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
St@m schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:42:
[...]
Ook altijd in de verdediging gespeeld.
Kan ook niet anders met zo'n nick. :P

Heb zelf tot twee jaar terug in de 3e klasse gespeeld als linkshalf/linksbuiten. Enorm loopvermogen maar op een gegeven moment een goede tik op de enkels gekregen en nooit helemaal meer de oude geworden. Ben uiteindelijk maar gestopt met voetballen, alleen recreatief nu.

We zijn wel een stel brekebeentjes bij elkaar lijkt het. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

St@m

@ Your Service

Martell schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:02:

Kan ook niet anders met zo'n nick. :P
Klopt, komt van Jaap ;)

@hieronder..

Hoe kom je daar nou weer bij :P

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 25-04-2013 22:07 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik moet bij St@m altijd denken aan Jason Statham :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 10:59

Sherlock

No Shit

Heb een aantal jaar zaterdag 3e klas gespeeld, en na een promotie via de nacompetitie 2e klas gaan spelen. Dit heb ik een jaar of 3 gedaan, daarna zijn zowel mijn vrouw als ik gestopt met (fanatiek) sporten op zaterdag omdat we onze kinderen ook wel eens wilden zien ;)

Nu speel ik af en toe in het derde of vierde, net afhankelijk van waar ze een keeper nodig hebben en of ik kan natuurlijk. Mijn vrouw heeft op vrij hoog niveau gekorfbald, en die speelt nu in het derde van onze lokale vereniging.

Allemaal erg leuk en gezellig, maar heel af en toe wil je ook wel weer eens echt fanatiek zijn en dat kan niet altijd...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:28

Vos

AFCA

Hier ook brekebeen met afgescheurde voorste kruisband ;). Speel nog altijd bij plaatselijke VV op zondag in de 3e klasse. Net thuis van inhaalwedstrijd, 0-1 winst joepie ;). In de jeugd linksback, in mijn midden 20 linksbuiten en nu centraal achterin. Ik word ouder... :p

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 25-04-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sooow ik schrik er wel van dat iedereen zo vervelend aan z,n eind is gekomen. Heb zelf regelmatig mijn enkels omgeslagen.. (Die zijn bij mij zwak..)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee war ik precies op voetbal het gaat me erom dat ik gewoon veel scoor. (sta namelijk spits) De ene wedstrijd leg ik er 2 in en de andere 5, maar dan moet ik wel lekker erin zitten! Voetbal nu mijn laatste jaar in de B-jeugd. Ik ben erg prestatie gericht en helaas hebben zijn mij laag in gedeeld, waardoor ik wel eens anders over dingen denk dan mijn team genoten. Vaak merk ik dat je gewoon veel sneller bent in je denken en doen. Een goede kennis van mij heeft bij VVV-venlo gespeeld en zelfs een wedstrijd tegen het toenmalig Ajax met Dennis Bergkamp, hij is ook voornamelijk mijn motivator haha!
Ik hoop wel nog op een hoger niveau te kunnen gaan voetballen. Ik heb een paar keer met een jongen gevoetbald die nu bij fortuna sittard zit, dat ging echt nergens over hoe goed die was. Helaas is het niet voor iedereen weg gelegd om een goede voetballer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Basel-Chelsea was geen beste wedstrijd. Chelsea op 0-1 en meer kansen, Basel een mak lammetje en onherkenbaar van het jagende team tegen Tottenham. Tot de scheidsrechter het op zijn heupen krijgt en Basel een pingel geeft voor iets wat niemand anders ziet? En dan de laatste seconden, zwakke vrije trap van David Luiz maar keeper blundert en toch 1-2.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gelukkig dat Chelsea uiteindelijk alsnog won. Hopelijk gaan zij door en weet Benfica het thuis nog recht te trekken. Chelsea - Benfica zou een mooie finale zijn voor in de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mosin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:18:
Voetbal nu mijn laatste jaar in de B-jeugd.
Ik denk dat een heleboel Tweakers (in dit topic) een stukje ouder zijn, dus minder fit en blessure gevoeliger :p Sowieso naar mate je ouder wordt veranderen prioriteiten. Sporten wordt vaak minder tijd aan besteed. Werkgevers zouden een kleine sportruimte op het kantoor moeten hebben waar je per dag 30-60 minuten kan sporten in de tijd van de baas :o

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ja hoor, ik voetbal op zeer hoog niveau: 5e klasse reserve :+ Wekelijks worden er vakkundig dotten van kansen om zeep geholpen, om vervolgens met 3-2 te onder te gaan waar 3-8 eerder op zijn plaats was. Heerlijk dat voetballen op hoog niveau :)

Ik ga er wel mee stoppen overigens, ook ik heb teveel knieklachten door het voetballen. Gelukkig nog nooit zo ernstig als enkele hierboven (*klopt af*), maar toch vervelend genoeg om er minder lol in te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:29
Ik heb nooit gevoetbald, totdat twee jaar geleden het lokale zondagochtend zaalvoetbal teampje met leeftijd tussen de 18 en 65 jaar wat mensen nodig had. Toen ben ik met twee andere vrienden gaan meedoen.

Er is geen training dus beter worden kan ik eigenlijk alleen maar door vaak aanwezig te zijn op zondagochtend. Dat is maandenlang niet mogelijk geweest door knieschijven die makkelijk uit de kom schoten. Daardoor heb ik eerst 6 weken gerust en erna +/- 6 maanden gewerkt aan het versterken van beenspieren. Nu kan ik de laatste weken weer lekker vaak gaan. Ik ben iemand die met zijn voeten eigenlijk nooit of nauwelijks een bal heeft aangeraakt en dan weet je natuurlijk ook wat er gebeurd. Drama, drama, drama, haha. Enfin, ik ben heel blij dat ik 1 of 2 uurtjes nu mee kan doen op het gemakje. Plezier en sportiviteit staat dan ook bij mij veel hoger dan prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voetballen is voor mietjes, waterpolo ftw :+
* Outerspace rent

http://www.vi.nl/nieuws/2...a-misbruiken-licentie.htm

Goed nieuws. Mannetjes zonder licentie die geen zaken meer kunnen verrichten voor spelers.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Heb bijna contract getekend bij FC Twente. Niet voor de basis maar om op trainingen te laten zien hoe het absoluut niet moet. Uiteindelijk hebben ze er toch vanaf gezien. Die paar filmpjes van mij waren voldoende. :+

Neefje van mijn vriendin heeft het wel in zich om aardig hoog te keepen. Is al paar keer gescout door Twente maar tot op heden niks van gehoord. Topklasse of Hoofdklasse zou nog wel tot de mogelijkheden behoren. Is ook al op leeftijd. Is 18 maar dat was een of andere keeper met flaporen ook ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:54

Hupske

AFCA

Ik heb in de jeugd altijd in de 3e en 2e divisie gevoetbald. In de 3e divisie speelde we altijd mee om het kampioenschap en in de 2e divisie was het zorgen voor handhaving.
Ik werd zelf altijd vervroegd doorgeschoven. Dus als 2e jaars C speelde ik altijd al in de B1 etc.

Dat zorgde ervoor dat de ik altijd net de slechte lichting miste, want die degradeerde altijd weer.
Behalve in mijn laatste seizoen als junior als 3e jaars A, toen zat ik helaas ook bij de slechte lichting en zijn we met 9 punten uit de 2e divisie geknikkerd. (Met 9 punten achterstand ook nog)

Inmiddels zit ik bij het 1e en we staan 4 punten los in de 3e klasse zondag met nog 2 wedstrijden te gaan.
Helaas had ik alleen na 3 wedstrijden mijn voorste kruisband kruisband afgescheurd, dus heb de rest van het seizoen niet meer gespeeld. Pas volgend seizoen rond september, oktober weer mee doen in het 2e elftal. 2e klasse Reserve :9
En waarom zo laat? Ik heb eerst een half jaar zitten sukkelen met de Fysio, want die vond mijn knie te stabiel om mijn kruisband afgescheurd te hebben. Alleen na een half jaar was ik nog niet verder gekomen met de therapie dus moest ik maar eens een foto maken |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 26-04-2013 16:19 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie morgen van NAC-Ajax?
Ik denk zelf dat het een gelijkspel wordt

Dat selectiebeleid van de Boer snap ik trouwens ook geen fluit van, nu stelt ie Cuanca weer op ipv Boerrigter, terwijl dit zo'n cruciale wedstrijd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 22:51

Fiber

Beaches are for storming.

tweaker2010 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:21:

Dat selectiebeleid van de Boer snap ik trouwens ook geen fluit van, nu stelt ie Cuanca weer op ipv Boerrigter, terwijl dit zo'n cruciale wedstrijd is :(
Geen idee, kan echt alle kanten op. Ik hoop dat het echt zo'n ouderwets avondje NAC wordt... :)

Heeft NAC de punten nog hard nodig of zijn ze al min of meer klaar...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:15

Quad

Doof

NAC kan nog alle kanten op.

Bij winst kunnen ze op plek 9 komen, staan nu 13e met 35 punten. Heracles 9e met 37 punten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

OK, even zelf gecheckt, in theorie is NAC nog niet helemaal veilig voor de na-competitie en en ze hebben nog een kleine kans op de pay-offs...

Ze hebben dus nog wel een reden om graag te willen winnen, ook al omdat het programma van NAC na Ajax ook niet heel eenvoudig is.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Outerspace schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:51:
Voetballen is voor mietjes, waterpolo ftw :+
* Outerspace rent

http://www.vi.nl/nieuws/2...a-misbruiken-licentie.htm

Goed nieuws. Mannetjes zonder licentie die geen zaken meer kunnen verrichten voor spelers.
Haha waterpolo kan inderdaad ook wel een smerige sport zijn 8) :P

Ik snap je wel, maar Cuenca iis toch gebleseerd geweest ? Normaal is het toch dat als een andere speler de voorkeur krijgt, dat hij beter presteert op de trainingen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wellicht moet hij nog even in de etalage...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Hij neemt Cuenca mee ipv Boerigter, dat wil niet zeggen dat ie meteen opgesteld wordt. Sterker nog, De Boer geeft al aan dat Cuenca hoogstens 45 minuten kan spelen.

Van Ajax netwerk:
Isaac Cuenca keert terug in de wedstrijdselectie voor het duel tegen NAC. Volgens Frank de Boer kan de Spanjaard zaterdag 45 minuten meespelen. De terugkeer gaat ten koste van Derk Boerrigter. De snelle buitenspeler is door De Boer niet opgenomen in de wedstrijdselectie. Hij geeft echter de voorkeur aan Cuenca, zo liet De Boer weten tijdens de persconferentie. Boerrigter haalt er in zijn ogen niet alles uit. 'Ik had het graag anders gezien en hij zeer zeker. Ik ben met iedereen begaan en wil dat iedereen een stijgende lijn heeft. Negentig procent zal van hem zelf afhangen.'
Kan er echt niet mee zitten dat ie Boerrigter thuislaat. Op een hele enkele uitzondering na laat hij absoluut niet zien dat ie een basisplaats verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:56:
[...]
Ik snap je wel, maar Cuenca iis toch gebleseerd geweest ? Normaal is het toch dat als een andere speler de voorkeur krijgt, dat hij beter presteert op de trainingen bijvoorbeeld.
Wat heeft Cuanca dan gepresteerd op de training? 81x hooghouden misschien? Sorry dat ik zo kritisch ben, maar over een paar wedstrijden is ie weer vertrokken. Sulejmani speelt om die reden toch ook niet?
toolkist schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:08:
[...]
Kan er echt niet mee zitten dat ie Boerrigter thuislaat. Op een hele enkele uitzondering na laat hij absoluut niet zien dat ie een basisplaats verdient.
Daar ben ik het niet mee eens. Boerrigter begint nu net weer een beetje in vorm te komen en was belangrijk tegen PSV, Ik begrijp die voorkeursrol van Cuenca niet. Maar goed, het zal wel aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:12:
[...]

Wat heeft Cuanca dan gepresteerd op de training? 81x hooghouden misschien? Sorry dat ik zo kritisch ben, maar over een paar wedstrijden is ie weer vertrokken. Sulejmani speelt om die reden toch ook niet?
Is niet erg hoor ;) Dat mag je wel zijn naar voetballers.
Ja ik vind eigenlijk ook niet dat die cuenca goed is, dat komt omdat ik zelden nederlands voetbal zie en als ik hem zie, dan loopt hij zich de hele tijd vast. Ik zie hem alleen niet op de training... niet dat ik dat erg vind haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:59
Zouden er harde afspraken met Barca zijn ofzo? Anders ga je toch niet in een wedstrijd die nergens meer om gaat een eigen speler voor een huurling passeren?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
Nooh AZ, lekker bezig zo! 0-2 ruststand tegen H'veen :D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
ph4ge schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:43:
Zouden er harde afspraken met Barca zijn ofzo? Anders ga je toch niet in een wedstrijd die nergens meer om gaat een eigen speler voor een huurling passeren?
Een wedstrijd die nergens meer om gaat? Volgens mij is aankomende wedstrijd juist enorm belangrijk voor Ajax, als ze verliezen dan moet ik nog maar zien of het ze lukt om kampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
M.i. wordt Cuenca gebruikt om Boerighter even duidelijk te maken dat het onderhand menens is geworden en heeft het weinig met afspraken met Barça te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:02:
M.i. wordt Cuenca gebruikt om Boerighter even duidelijk te maken dat het onderhand menens is geworden en heeft het weinig met afspraken met Barça te maken.
Daar is de Boer dan wel lekker laat mee. Boerrigter weet ook dat Cuenca volgend seizoen niet meer bij Ajax speelt, voor hem zal dat dus verder geen consequenties hebben, zeker als Babel ook nog vertrekt.

Wel weer typisch dat AZ even met 0-4 weet te winnen bij Heerenveen. Tegen PSV hadden ze er duidelijk geen zin in, maar AZ heeft kwaliteit genoeg. Heerenveen is trouwens ook niet stabiel, dit is nogal een zeperd na dat gelijkspel tegen Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:13:
[...]

Daar is de Boer dan wel lekker laat mee. Boerrigter weet ook dat Cuenca volgend seizoen niet meer bij Ajax speelt, voor hem zal dat dus verder geen consequenties hebben, zeker als Babel ook nog vertrekt.
Dat is nog helemaal niet zeker. Het zou mij niet verbazen als hij nog een (half) jaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
En volendam naar de eredivisie... wedstrijd viel tegen, had gehoopt dat wij de 1-1 zouden vasthouden. Maar helaas...

Edit//
Ah volendam nog geen kampioen.

[ Voor 15% gewijzigd door wsLy op 26-04-2013 23:04 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
[...]

Veel keuze had De Boer natuurlijk niet. Cuenca is nu pas fit. Een statement richting Boerrighter door hem te passeren ten faveure van een geblesseerde Cuenca is ook niet bijster geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Wel weer typisch dat AZ even met 0-4 weet te winnen bij Heerenveen. Tegen PSV hadden ze er duidelijk geen zin in, maar AZ heeft kwaliteit genoeg. Heerenveen is trouwens ook niet stabiel, dit is nogal een zeperd na dat gelijkspel tegen Ajax.
Was geen beste wedstrijd, van beide kanten. Heerenveen was de slechtste van de twee, maar AZ heeft qua voetbal ook niet bijzonder veel laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel een prima vrije trap van Altidore ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Inderdaad, in de samenvatting stonden ze er amper bij stil, (commentator) maar ik vond hem heerlijk :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:11
Mosin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:11:
Voetballen niet, maar vlag in de topklasse zaterdag. (Kom maar op met de clichés :P) Dat kan ik blijkbaar toch beter dan voetballen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, heb 10,- ingezet op winst van Groningen en NAC. Heb ik een goed weekend, in alle opzichten :+ Volgends de toto is de kans klein, voor elke 1,- euro krijg je er 95,- terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:52:
Zo, heb 10,- ingezet op winst van Groningen en NAC. Heb ik een goed weekend, in alle opzichten :+ Volgends de toto is de kans klein, voor elke 1,- euro krijg je er 95,- terug :p
Als in twee losse weddenschappen of als in één gecombineerde weddenschap...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:05:
[...]
Als in twee losse weddenschappen of als in één gecombineerde weddenschap...? O-)
Dat laatste dus waarschijnlijk. Groningen gaat nooit uit winnen bij PSV. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:11:
[...]
Dat laatste dus waarschijnlijk. Groningen gaat nooit uit winnen bij PSV. ;)
Groningen draait best lekker geloof ik de laatste paar weken en heeft alle reden om nog een paar puntjes te sprokkelen en de Play-Offs te halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nu is PSV wel aardig wisselvallig, maar ik geloof niet dat ze thuis tegen Groningen punten laten liggen.
Het laatste puntverlies thuis tegen Groningen is van 2010 toen het 1-1 werd:
http://www.vi.nl/wedstrijden/wedstrijd.htm?dbid=211087&typeofpage=84140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wanneer was de laatste keer dat Ajax en PSV in hetzelfde competitie weekend allebei hun wedstrijd verloren...? Is er een database voor dit soort feitjes...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:52:
ik was gisteren het systeem van toto select aan het uitleggen aan een collega...

heb toen 1 euro ingezet op 7 wedstrijden, met de meest hoge quotering per uitslag... helaas won AZ gisteren van Heereenveen, dus de eerste de beste uitslag was al mis... maar deed het even voor de grap, om te demonstreren.... stel dat ik ze alle 7 goed had gehad, dan was mijn euro omgezet in 66.000... kansloos natuurlijk... maar wel jammer dat het na wedstrijd 1 al over was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Een onvervalste Kieftje! (Dacht EK 88 tegen Ierland dat ie ook op de doellijn overschoot)

[edit]Wedstrijd even terug gekeken via http://nos.nl/video/321287-ek-1988-nederland--ierland.html
Maar is dus een andere wedstrijd geweest (of zit niet in de samenvatting).

[edit2]Wel goede speler, jaar er een beetje naast. Was in 93 tegen San Marino.
http://nos.nl/video/18251...als-san-marinooranje.html

[ Voor 38% gewijzigd door MeNTaL_TO op 27-04-2013 14:31 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 12:41

Tweakjur

Redacteur
ph4ge schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:43:
Het zou mij niet verbazen als het huurcontract met een jaar wordt verlengd. Barca wil Cuenca graag minuten laten maken bij Ajax en die heeft dat tot op heden nog niet gedaan. Zeker als Ajax gewoon Champions League speelt zal dat interessant zijn. Tenminste, als er bij Barca niet hevig doorgeselecteerd gaat worden nu blijkt dat de rek een beetje uit de groep is.

Boerrigter passeren vind ik geen issue. Die jongen maakt een belangrijke goal bij PSV en heeft af en toe een aardige actie. Maar hij loopt ook om de haverklap verkeerd en brengt veel te weinig dreiging. Dan kun je zeggen 'hij heeft vertrouwen nodig' maar het houdt een keer op.

Wat ik denk? Ik denk dat Boerrigter nooit helemaal is hersteld van die rugproblemen. Het ene moment hebben de artsen geen idee wat er aan de hand is en hoe ze het kunnen verhelpen en het volgende moment is Boerrigter ineens weer fit? Ik geloof er niks van. Maar ja, als ie dat hardop zegt is er geen club ter wereld die em ooit nog een meerjarig contract gaat geven. Dan maar roeien met de riemen die je hebt en je carrière zo goed mogelijk invullen.. er zijn zat profs die zo hun brood verdienen.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, dat gaat wel hard in Eindhoven :+ Op deze manier heeft Ajax in Groningen ook niets te vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:28

Vos

AFCA

Na vorige week moeten ze de penals nu makkelijk geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:14
De pingel leek wel erg veel op een cadeautje want volgens mij was er niet veel aan de hand.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:55:
Na vorige week moeten ze de penals nu makkelijk geven? ;)
Volgens Beenhakker kunnen alleen Duisters "omhoog vallen", Belgen blijkbaar ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:53:
Pff, dat gaat wel hard in Eindhoven :+ Op deze manier heeft Ajax in Groningen ook niets te vrezen.
Klopt inderdaad, 3-0 alweer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PSV staat lekker te ballen, en Groningen speelt 1 van zijn slechtste wedstrijden dit seizoen. Dit kan wel eens heel slecht aflopen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:53:
Op deze manier heeft Ajax in Groningen ook niets te vrezen.
Nee, want jullie hebben dan je kampioenswedstrijd al gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker bezig PSV, binnen 45 minten 5-0.

Arm arm Groningen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Over dit PSV moet een boek geschreven worden. Het is ongeloofelijk, de wisselvalligheid van dit team. Als je ze nu ook ziet ballen, snap je niet dat ze niet met 2 vingers in de neus kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze waren van plan dat boek bij hun volgende kampioenschap uit te geven. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
Mijn oom, een fanatieke Feyenoord-fan, gisteren even ge-sms't: "AZ demonstreert even hoe je wél moet winnen in H'veen.". Kreeg al snel reactie: "Ga PC's repararen. Nerd." :')

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:23:

[edit2]Wel goede speler, jaar er een beetje naast. Was in 93 tegen San Marino.
http://nos.nl/video/18251...als-san-marinooranje.html
Tomasson kan dat ook hoor, misschien nog wel mooier dan Kieft.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:34:
Ze waren van plan dat boek bij hun volgende kampioenschap uit te geven. :')
:D

Niettemin echt heel raar seizoen, inderdaad zo wisselvallig als de pest zonder duidelijk aantoonbare reden. Advocaat was in elk geval duidelijk niet de goede interim coach, dat idee is duidelijk mislukt. Ik kan het aankoopbeleid ook niet meer rijmen, of zo'n Hiljemark moet in de toekomst wel ongelooflijk goed blijken te zijn. Ik snap Brands' uitleg dat de verdedigers die we hadden willen halen niet haalbaar waren, maar waarom haal je dan een middenvelder? Haal dan niemand...dat geld hoeft niet uitgegeven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:33:
Over dit PSV moet een boek geschreven worden. Het is ongeloofelijk, de wisselvalligheid van dit team. Als je ze nu ook ziet ballen, snap je niet dat ze niet met 2 vingers in de neus kampioen worden.
De verdediging blijft een drama, maar dat valt enkel op als de aanval het ook laat afweten.
Bad Brains schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:40:
[...]
Tomasson kan dat ook hoor, misschien nog wel mooier dan Kieft.

[video]
Zie ik nu echt "nec Breda" voorbij komen? :X

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Maaskant op de tribune, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:43:
[...]

[...]

Zie ik nu echt "nec Breda" voorbij komen? :X
Plus, harde en overbodige muzeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Groningen wint de 2de helft op zijn sloffen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33xbzvl.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/55nxn9.png

Ze zijn wel erg blij met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Allemachtig wat loopt Ajax te mazzelen. Slecht verdedigd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
Paniek in de tent, gewoon ff wat gas terug en rustig doorballen.
Maar ze lopen te weinig vrij.
NAC houd dit iig geen 50 minuten vol.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Bad Brains schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:03:
NAC houd dit iig geen 50 minuten vol.
En vooral Lurling, tering die zet elke keer volop de sprint er in. En die gaat binnenkort ook een gele kaart krijgen gok ik.
Pagina: 1 ... 98 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.