Ibrahimovic bedoel je?v8power67 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:09:
[...]
Wordt tijd dat ze bij barca weer eens een echte spits halen, eentje die lengte snelheid en kracht heeft. En dan als het moet gewoon bal in de zestien gooien en dan maar zien wat er gebeurt.
Pelle naar Barca
Maar de Engelse top is dan ook minder dan de Spaanse momenteel. Die Duits-Spaanse halve finales zijn geen toeval.tweaker2010 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:25:
[...]
Zo is dat. De engelse subtop is ook veel breder. Man City, Chelsea, de Spurs, Arsenal en Liverpool mogen momenteel europees dat niet zoveel voorstellen, als engelse topclub wil je dit soort teams niet graag tegenkomen hoor. In Spanje kan alleen Atletico de topploegen wat pijn doen.
Daar begint het al... Shirt van Götze verbranden. Ik heb Götze altijd al een geniale speler gevonden, maar dit is echt totaal respectloos. Het is niet zo dat ik dit nu zeg, omdat hij naar Bayern komt. Ik vind dat maar triest van die supporter. Hadden ze ook bij van persie gedaan.. Alsof je je hele leven bij dezelfde club moet gaan spelen.
Ontopic:
Ik ga met veel zin kijken vanavond. Alhoewel ik toch schuw ben dat er misschien een groot dreigend spandoek voor Götze hangt ? Ik heb het daar niet zo op. Altijd mooi in Dortmund, maar dan kan het ook wel negatief groot gaan.
Ontopic:
Ik ga met veel zin kijken vanavond. Alhoewel ik toch schuw ben dat er misschien een groot dreigend spandoek voor Götze hangt ? Ik heb het daar niet zo op. Altijd mooi in Dortmund, maar dan kan het ook wel negatief groot gaan.
Slaat inderdaad nergens op. Alhoewel ik de transfer van v Persie beter begreep dan deze. Het is niet Götze geen uitzicht had om ooit wat te winnen.
Ik ben er bang voor dat dat gedoe met Götze een negatieve impact gaat hebben op Dortmund. Dat er toch iets in de hoofdjes speelt en dat ze net even minder gefocust zijn.
Verwacht dat Real deze wedstrijd niet gaat verliezen. Ik zou het wel tof vinden als ook Dortmund over Real heen dendert en die Spanjaarden te kijk zet
Verwacht dat Real deze wedstrijd niet gaat verliezen. Ik zou het wel tof vinden als ook Dortmund over Real heen dendert en die Spanjaarden te kijk zet
Van dortmund naar bayern is dan eigenlijk ook wel een "not-done" move in dld. Zelfde als dat een speler van ajax naar feyenoord zou gaan of andersom.
Komt nog bij dat götze 3 weken geleden nog verkonsigde langer bij dortmund te willen blijven.
Shirtjes verbranden is dan wel weer onzinnig natuurlijk.
Komt nog bij dat götze 3 weken geleden nog verkonsigde langer bij dortmund te willen blijven.
Klopt, volgensmij heeft ManU het kampioenschap voor een groot deel aan hem te danken.D-e-n schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:19:
Slaat inderdaad nergens op. Alhoewel ik de transfer van v Persie beter begreep dan deze. Het is niet Götze geen uitzicht had om ooit wat te winnen.
Ja ergens snap ik Götze wel. Op het moment is Dortmund denk ik een net niet ploeg en ja zoals je gister zag loopt Bayern over barcelona heen en als Götze erbij zou zitten, dan durf ik zeker te zeggen dat ze het dan niet slechter deden! en hij is denk ik wat meer zeker van prijzen winnen. Kijk maar vanavond, als Götze dan een beetje in vorm is, dan gaat hij waarschijnlijk belangrijk zijn voor Dortmund. Ik hoop het eigenlijk om de fans een beetje te kalmeren.
Nou ja van Ajax naar Feyenoord is misschien te groot. Het is natuurlijk nogal een misselijke transfer op een manier van dat zou je eigenlijk niet doen, maar Dortmund is Bayern zijn aarts rivaal, maar Dortmund zijn grote aarts rivaal is volgens mij toch echt Schalke04.Krukar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:26:
Van dortmund naar bayern is dan eigenlijk ook wel een "not-done" move in dld. Zelfde als dat een speler van ajax naar feyenoord zou gaan of andersom.
Wat ik nu eigenlijk te erg vind om over na te denken is dat als Dortmund de finale tegen Bayern zou spelen en Götze gaat dan scoren, mocht Bayern dan verliezen, dan heeft hij toch een mentale kracht nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 24-04-2013 16:57 ]
Traditioneel gezien is inderdaad Schalke de grootste rivaal maar Bayern is een goede nr 2 op die lijst.Mosin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:56:
Nou ja van Ajax naar Feyenoord is misschien te groot. Het is natuurlijk nogal een misselijke transfer op een manier van dat zou je eigenlijk niet doen, maar Dortmund is Bayern zijn aarts rivaal, maar Dortmund zijn grote aarts rivaal is volgens mij toch echt Schalke04.
Wat ik nu eigenlijk te erg vind om over na te denken is dat als Dortmund de finale tegen Bayern zou spelen en Götze gaat dan scoren, mocht Bayern dan verliezen, dan heeft hij toch een mentale kracht nodig.
Van Dortmund naar Bayern gaan is gewoon not done.
En wat het allemaal nog erger maakt is dat de jongen al sinds zijn 10 bij Dortmund speelt (dus een echte jongen van de club), Bayern is in de competitie de grootste rivaal en het feit dat de jongen al diverse keren gezegd zou hebben langer te blijven en nog niet weg te willen.
Als hij naar het buitenland zou gaan dan zouden de fans er denk ik niet echt een probleem mee hebben.
Of als Dortmund een zwakke ploeg zou zijn die niet mee doet om de prijzen ofzo. Maar Dortmund is gewoon een ploeg die ik echt wel de CL zie winnen in de komende paar jaar zolang er niets raars gebeurt.
Hop, 1-0, go Duitsland!
[ Voor 12% gewijzigd door Koppensneller op 24-04-2013 20:53 ]
En hij zit er alsnog in! Wow! Wordt het dan toch een Duitse finale?
Dortmund! Jaa Lewandowski hatsikadee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo, gaat Real vanavond ook even op de pijnbank? Dat ging wel heel makkelijk.
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenTheStig op 24-04-2013 20:54 ]
Dat zou wel kicke zijnBoktor schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:54:
Zo, gaat Real vanavond ook even op de pijnbank? Dat ging wel heel makkelijk.
Toch vond ik die omroeper bij Bayern beter... Hoe die Torrr en Spielminute rondriep geniaal!
Het zal hier op dit moment misschien een beetje ondergesneeuwd worden, maar ik lees net:
OK, wat ie deed, dat mocht niet. Dat mag niet, en dat moet ie nooit meer doen. Toegegeven. Maar wat precies maakt deze 'overtreding' nu zoveel erger dan het verbaal inmaken van een scheidsrechter of een doodschop aan de tegenstander (beide vaak niet meer dan 3/4 wedstrijden waard)? Hoe groot is nu precies de kans dan andere spelers denken: he, bijten, dat is iets wat ik in de volgende wedstrijd eens ga uitproberen? Een doodschop of een doodsverwensing is toch juist iets wat je veel eerder zou willen uitbannen dan een beet?
De Engelse voetbalbond (FA) heeft Luis Suarez voor tien wedstrijden geschorst naar aanleiding van het bijten van Chelsea-verdediger Branislav Ivanovic.

OK, wat ie deed, dat mocht niet. Dat mag niet, en dat moet ie nooit meer doen. Toegegeven. Maar wat precies maakt deze 'overtreding' nu zoveel erger dan het verbaal inmaken van een scheidsrechter of een doodschop aan de tegenstander (beide vaak niet meer dan 3/4 wedstrijden waard)? Hoe groot is nu precies de kans dan andere spelers denken: he, bijten, dat is iets wat ik in de volgende wedstrijd eens ga uitproberen? Een doodschop of een doodsverwensing is toch juist iets wat je veel eerder zou willen uitbannen dan een beet?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Buitenlandse competities he
⏩ PVOutput☀️
tweaker2010 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:58:
Toch vond ik die omroeper bij Bayern beter... Hoe die Torrr en Spielminute rondriep geniaal!

Deze toch?
Het verschil is dat bijten uniek is en dat je dan een keertje dit soort (terechte!) straffen kan opleggen. Bij doodschoppen durft men dat niet omdat na 3 competitierondes de helft van de teams noodgedwongen A-junioren moet opstellen.naitsoezn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:03:
Heeey Louis!

⏩ PVOutput☀️
Terecht? Hoezo terecht? Wat maakt bijten zoveel serieuzer dan een kopstoot, natrappen of een verbale verwensing?Sempy schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:07:
[...]
Het verschil is dat bijten uniek is en dat je dan een keertje dit soort (terechte!) straffen kan opleggen. Bij doodschoppen durft men dat niet omdat na 3 competitierondes de helft van de teams noodgedwongen A-junioren moet opstellen.
Edit: Misschien is dat juist wel een keer de methode om die doodschoppen uit te bannen... Ik snap het probleem niet zo
[ Voor 26% gewijzigd door naitsoezn op 24-04-2013 21:12 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Tsja, een doodschop kan je nog scharen onder onbesuisd inkomen, te hard inkomen en kan ongelukkig zijn. Niet te vergeten dat het bewust kan zijn maar daar valt nog een deel van 'goed te praten'. Voor bijten is dat IMHO totaal onmogelijk. Voetballen doe je per definitie niet met je mond, ook al zou het in theorie wel mogen, en om in het straatje van 'respect' te komen, behoor je het gewoon niet te bijten. Als je al in staat bent om iemand te bijten laat staan dat je een keer als een idioot inkomt.naitsoezn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:11:
[...]
Terecht? Hoezo terecht? Wat maakt bijten zoveel serieuzer dan een kopstoot, natrappen of een verbale verwensing?
Een hond wordt voor bijten afgemaakt dus hij mag als ongeleid projectiel nog blij zijnnaitsoezn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:11:
[...]
Terecht? Hoezo terecht? Wat maakt bijten zoveel serieuzer dan een kopstoot, natrappen of een verbale verwensing?
Edit: Misschien is dat juist wel een keer de methode om die doodschoppen uit te bannen... Ik snap het probleem niet zo
In Dortmund is het wel een aardige pot... nou niet direct hoogstaande kwaliteit maar de tussenstand maakt veel goed
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
IWat mij betreft mag voor alle overtredingen waarbij men enkel tot doel heeft de tegenstander letsel toe te brengen 10 wedstrijden schorsing worden gegeven. Suarez heeft in mijn ogen dus een terechte straf gekregen, echter zou in die andere gevallen gewoon een veel hardere strafmaat (muv verbaal geweld) moeten worden toegepast. Maar daar zijn voetbalbonden te laf voor en vervolgens krokodillentranen als er een grensrechter overlijdt.naitsoezn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:11:
[...]
Haha dat is best knap verdedigd Higuain!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Eensch. Knap verdedigen mag ook wel eens genoemd worden!hupske schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:17:
Haha dat is best knap verdedigd Higuain!
www.steamloco.info
Pff Dortmund speelt wel heel slordig.. Zoeken af en toe veels te veel naar een te moeilijke oplossing..
Goede beslissing van Kuipers
En de 1-1
Goede beslissing van Kuipers
En de 1-1
[ Voor 17% gewijzigd door S401 op 24-04-2013 21:28 ]
Toen Real in het begin slordig speelde was het door het geweldig ingeslepe pressie spel van Dortmund.
En hoppa 1-1
Vond het overigens geen penalty.
En hoppa 1-1
Vond het overigens geen penalty.
Knappe beslissing van Kuipers!
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Blundertje van Hummels gelijk afgestraft...
Was inderdaad geen pingel.
Was inderdaad geen pingel.
[ Voor 25% gewijzigd door Vlassie1980 op 24-04-2013 21:28 ]
Je zag in de herhaling dat Kuipers er vlakbij liep. Goed gezien!
www.steamloco.info
Lol, ik schakel net in en zie meteen de herhaling van beide goals.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
-> [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013naitsoezn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:03:
Het zal hier op dit moment misschien een beetje ondergesneeuwd worden, maar ik lees net:
[...]
![]()
whopwhop 2-1
Geen herhaling, UEFA blokkeert omdat het (weer) een buitenspeldoelpunt was?
[/aluhoedje]
Edit: geen buitenspel
[/aluhoedje]
Edit: geen buitenspel
[ Voor 15% gewijzigd door Koppensneller op 24-04-2013 21:55 ]
Lekker Lewy!
Trouwens ik heb net gehoord dat Lewandowksi verkocht is aan Bayern, kan iemand dit bevestigen ?
Trouwens ik heb net gehoord dat Lewandowksi verkocht is aan Bayern, kan iemand dit bevestigen ?
Ik las vandaag dat dat door Bayern al bevestigd is, maar niet door Dortmund.Mosin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:54:
Lekker Lewy!
Nee, geen buitenspelKoppensneller schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:54:
Geen herhaling, UEFA blokkeert omdat het (weer) een buitenspeldoelpunt was?
[/aluhoedje]
+1 Kuipers
Ik denk niet dat hier mensen zijn die voor Bayern of Dortmund of Lewandowski zelf werkenMosin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:54:
Lekker Lewy!
Geen buitenspel, wederom goeie beslissing. Als Kuipers zo doorgaat zie ik hem wel de finale fluiten.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Dat was toch Gotze? De commentator had tenminste vlak voor de 1-0 een heel verhaal over dat dortmunt had gezegt dat ze hem nooit naar Bayern lieten gaan omdat die nu Gotze al hebben.Mosin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:54:
Lekker Lewy!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hij mag de finale toch helemaal niet fluiten? Halve finale fluiten is volgens mij per definitie geen finale fluiten.Sargan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:56:
Geen buitenspel, wederom goeie beslissing. Als Kuipers zo doorgaat zie ik hem wel de finale fluiten.
3-1 Jezus wat een wedstrijd zo!
To dare is to do
Wow
Verkoop Gotze maar weer, koop Lewandowski
Verkoop Gotze maar weer, koop Lewandowski
www.steamloco.info
Zo 3-1. Prachtig doelpunt.
Maar waar is Real in vredesnaam mee bezig?
Maar waar is Real in vredesnaam mee bezig?
Prachtgoal, dat wordt een Duitse finale.
Damn, die 3de is echt een fantastische goal, die aanname!
en tegen niet de minste verdedigers, een hattrick tegen Real...dat kunnen niet veel spelers zeggen.
Ik had eigenlijk een Bayern vs Real finale verwacht, een gehele duitse finale is toch minder...
en tegen niet de minste verdedigers, een hattrick tegen Real...dat kunnen niet veel spelers zeggen.
Ik had eigenlijk een Bayern vs Real finale verwacht, een gehele duitse finale is toch minder...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dortmund voetbalt heerlijk van tijd tot tijd. Erg knap
Zo, daar gaat real...
Doet de wedstrijd geen goed deze pingel.
Doet de wedstrijd geen goed deze pingel.
[ Voor 51% gewijzigd door Slaapje op 24-04-2013 22:09 ]
To dare is to do
Kuipers fluit me toch een puike wedstrijd zeg
Zijn 4e zeg. Dat is wat!
Dit word Dortmund in de finale. Dit maakt Real niet meer goed.
Duitse top is in 1 seizoen de Spaanse top voorbij
Dit word Dortmund in de finale. Dit maakt Real niet meer goed.
Duitse top is in 1 seizoen de Spaanse top voorbij
[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 24-04-2013 22:10 ]
Wauw, hoe ontzettend terecht is het dat er straks twee Duitse ploegen in de finale staan! 4-0 en 4-1 zijn klinkende cijfers, dat zijn geen halve overwinningen.
The Big lewandowski
⏩ PVOutput☀️
Het lijkt erop dat er alsnog een duitse invasie richting Wembley kan gaan plaats vinden
. Maar wat zijn die duitse teams fysiek goed zeg
.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Wat is dat toch met Duitse spelers en van die kleuterkoosnaampjes? Schweini, Podi, Lewy

De revanche op de EK-finale ???
www.steamloco.info
Mooi ook om te zien hoe gefrustreerd Real voetbald. Net als Barca gisteren.
Alonso speelt een erg slechte wedstrijd. Wat maakt die ongelooflijk veel fouten.
De Spaanse clubs zijn verliezen en achterstaan duidelijk niet gewend.
De Spaanse clubs zijn verliezen en achterstaan duidelijk niet gewend.
Wordt spaanse voetbal even op zijn plek gezet. Wie nu nog zegt dat de duitse competitie niet sterker is spaced hem hard
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zo... eindelijk Benzema erin. Ben benieuwd of Real de 4-2 nog kan forceren.
Anders wordt het volgende week een formaliteit.
Anders wordt het volgende week een formaliteit.
Wat gebeurt hier allemaal joh, dit had ik in mijn stoutste dromen niet durven dromen 
Die Lewandowski is echt een baas!
Die Lewandowski is echt een baas!
Toch gek dat wij Duitsers liever zien winnen dan Spanjolen. *knip*
[ Voor 6% gewijzigd door Brons op 24-04-2013 22:23 ]
Heb vandaag nog zitten zeggen. Weet niet zo goed wat ze in Lewandowski zien.
Ik neem mijn woorden terug na vanavond.
Ik neem mijn woorden terug na vanavond.
Real speelt behoorlijk ondermaats. Een goal van Real kan de return nog spannend maken, anders is het gedaan.
Mourinho zal nu wel moeten vertrekken als Real zo uit de CL vliegt
Zijn de Duitser dan zo fit dat het lijkt alsof Real al moe was begonnen aan de wedstrijd?
Als je dit zo ziet vraag je je af hoe het kan dat Dortmund zo'n achterstand op Bayern heeft in de Bundesliga
Blijkbaar is Bayern van nog een heel ander niveau
Bayern is zeker van een ander niveau.
⏩ PVOutput☀️
Als Dortmund net zo goed was geweest als Bayern had het nu wel 4-0 gestaan
Als Real net zo slecht was geweest als Barca had het nu wel 4-0 gestaanKoppensneller schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:26:
Als Dortmund net zo goed was geweest als Bayern had het nu wel 4-0 gestaan
Overigens, volgens mij is bijna iedere kans van Dortmund een doelpunt geweest.
Dat valt wel mee hoor: http://www.vi.nl/wedstrijden/wedstrijd.htm?dbid=245518&typeofpage=84140Quad schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:26:
Bayern is zeker van een ander niveau.
De duitsers doen het zeer goed maar laten we wel eerlijk zijn zowel Barca als Real zijn beide niet in goeden doen, die kunnen (en moeten) een heel stuk beter.
Smiling as the shit comes down...
Mis alleen de statistieken. Bayern kan nog wel 25 schoten op doel gehad hebben terwijl Dortmund er maar 4 heeft gehad....tweaker2010 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:28:
[...]
Dat valt wel mee hoor: http://www.vi.nl/wedstrijden/wedstrijd.htm?dbid=245518&typeofpage=84140
Heb die wedstrijd toen niet gezien, dus ik weet het niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 24-04-2013 22:30 ]
Dat maakt niets uit, het gaat om de goals. Barca had gisteren ook 63% balbezit tegen Bayern.hupske schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:30:
[...]
Mis alleen de statistieken. Bayern kan nog wel 25 schoten op doel gehad hebben terwijl Dortmund er maar 4 heeft gehad....
Heb die wedstrijd toen niet gezien, dus ik weet het niet.
Whoei, al twee doelkansen van Real fantastich geblokt door de goalie van Dortmund
Dat is wel heel kort door de bocht. Dat weet je zelf ook wel.tweaker2010 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:31:
[...]
Dat maakt niets uit, het gaat om de goals. Barca had gisteren ook 63% balbezit tegen Bayern.
Balbezit is nog een heel ander verhaal als schoten op doel.
Schoten op doel zijn scoringskansen, balbezit is geen scoringskans.
Als het vizier dus op scherp zal staan kan je ook zomaar dik winnen. Als je alleen maar het balletje rond speelt en niks op het doel schiet kan je ook niet scoren.
Kwam net in beeld, heeft 3 keer moeten redden. Zegt echt veel over Real Madrid. (of over de verdediging van Dortmund)Matis schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:32:
Whoei, al twee doelkansen van Real fantastich geblokt door de goalie van Dortmund
⏩ PVOutput☀️
@Matis: Misschien ligt het grote aantal goals ook wel daaraan. Neuer en Weidenfeller zijn nu eenmaal een paar klassen beter dan Valdes en Diego Lopez
Even opgezocht:
http://www.fussballportal...ericht-bundesliga-1122012
Verschil was niet heel groot.
Zo einde wedstrijd.
Real moet nu 3-0 winnen thuis. Dat zie ik ze eigenlijk niet doen.
Of Dortmund moet een off-day hebben.
http://www.fussballportal...ericht-bundesliga-1122012
Verschil was niet heel groot.
Zo einde wedstrijd.
Real moet nu 3-0 winnen thuis. Dat zie ik ze eigenlijk niet doen.
Of Dortmund moet een off-day hebben.
Mourinho terug naar Chelsea?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Terechte overwinning van Dortmund op Real Madrid! Gelukje voor Real is dat ze wel een keer gescoord hebben, 3-0 in Madrid kan genoeg zijn.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind Lewy wel een goede speler. Het blijkt trouwens toch te kloppen dat Lewandowksi naar Bayern gaat, dus dat zijn er al 2 die komen. Ben benieuwd naar hun in het shirt van Bayern
Dat zou idd zomaar kunnen ja. Falcao zou ook naar Chelsea komen.
Wat Lewandowksi betreft: die heeft nog maar een contract van 1 jaar dus die zal niet al te veel kosten.
Waarom moeten Duitsers revanche nemen voor de Italianen die de EK-finale verloren? Of heb jij het nog over de EK-finale van 2008?Spoetnik385 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:12:
De revanche op de EK-finale ???
Lewandowski neemt bij zowel de 2e als 3e goal de bal erg knap aan en die derde knalt hij vervolgens ook wel erg mooi binnen. Leuke wedstrijd.
Volgens mij zijn zowel Bayern als Dortmund financiel gezond. Wat dat betreft is dit echt een overwinning voor het voetbal.
Wow, ik heb wat gemist vanavond. Goed voor het voetbal
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb vanavond echt genoten van een fantastische pot voetbal.
Goed geleid overigens door Kuipers.
Die kop van Özil, en (liplezend meegekregen) Kuipers: "Ik don't want to see that"
Geel vragen, en: krijgen!
Ronaldo een paar keer een beetje gevaarlijk, 1 vlijmscherpe counter.
Maar hoe dominant Dortmund was...
Niet dat de return niet spannend wordt, integendeel, ik verwacht vuurwerk in Madrid.
Maar het uitgangspunt is prima!
Naar aanleiding van het 'maniertjes' en 'kunsjes flikken' dat Barcelona bijna exclusief wordt aangewreven: Real was alleen maar daar mee bezig, en met kansloos verliezen.
Kaarten vragen, simuleren, overtredingen maken en dan de vermoorde onschuld spelen, met name Ramos (die doet dat sowieso altijd).
Elke wedstrijd zie je wel een smerige overtreding, vermomd als vetersstrikken, bloemetjes tellen, schouderophalend doen alsof je van de prins geen kwaad weet, opzichtig ongeloof veinzen als je een vrije trap tegen krijgt wanneer rood of op zijn minst geel op zijn plaats was.
Hij had in elk geval al eerder geel verdiend. En Alonso, die duw waaruit de pingel viel, altijd geel.
Ik zat me wel de hele tijd af te vragen, "heeft Real nou net zo'n off day als Barcelona, of waren zowel Bayern als Dortmund zoveel beter?"
Goed geleid overigens door Kuipers.
Die kop van Özil, en (liplezend meegekregen) Kuipers: "Ik don't want to see that"

Geel vragen, en: krijgen!
Ronaldo een paar keer een beetje gevaarlijk, 1 vlijmscherpe counter.
Maar hoe dominant Dortmund was...
Niet dat de return niet spannend wordt, integendeel, ik verwacht vuurwerk in Madrid.
Maar het uitgangspunt is prima!
Naar aanleiding van het 'maniertjes' en 'kunsjes flikken' dat Barcelona bijna exclusief wordt aangewreven: Real was alleen maar daar mee bezig, en met kansloos verliezen.
Kaarten vragen, simuleren, overtredingen maken en dan de vermoorde onschuld spelen, met name Ramos (die doet dat sowieso altijd).
Elke wedstrijd zie je wel een smerige overtreding, vermomd als vetersstrikken, bloemetjes tellen, schouderophalend doen alsof je van de prins geen kwaad weet, opzichtig ongeloof veinzen als je een vrije trap tegen krijgt wanneer rood of op zijn minst geel op zijn plaats was.
Hij had in elk geval al eerder geel verdiend. En Alonso, die duw waaruit de pingel viel, altijd geel.
Ik zat me wel de hele tijd af te vragen, "heeft Real nou net zo'n off day als Barcelona, of waren zowel Bayern als Dortmund zoveel beter?"
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 25-04-2013 01:07 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee, geen dubbelpost, een ander onderwerp:
http://www.volkskrant.nl/...n-dolblij-met-Johan.dhtml
Met onder andere deze tekst:
http://www.volkskrant.nl/...n-dolblij-met-Johan.dhtml
Met onder andere deze tekst:
Kom op zeg.Twijfels kent Sjaak Swart nog niet na recentelijke misstap van zijn club. 'Ajax wordt kampioen', zegt de bijna 75-jarige oud-voetballer nadat hij met een aantal bekende vrienden als Guus Hiddink en Freek de Jonge een balletje heeft getrapt. 'En weet je waarom het nog een beetje spannend is? Dat hebben we aan de scheidsrechters te danken.'
'We zijn dit seizoen zo vaak benadeeld', vervolgt Swart. 'Neem vrijdag tegen Heerenveen. De hele arbitrage zat weer uit de neus te eten. Een arbiter en twee grensrechters missen drie penalty's. Hoe kan dat? De vierde man mag niets zeggen, maar die waarschuwde tegen Heracles wel dat Kenneth Vermeer rood verdiende. Terecht, maar waarom zweeg hij vrijdag?'
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.