[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.135 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
Jefrim schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:09:
[...]

En vooral Lurling, tering die zet elke keer volop de sprint er in. En die gaat binnenkort ook een gele kaart krijgen gok ik.
Weet niet of het een gele kaart is maar die pannenkoek van een omroeper vond het doorlopen van *knip* Lurling niks waard.
Hij gaf toch echt een extra inzet met een knietje.
rare jongens die presentatoren.

edit: op Vermeer

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 27-04-2013 21:28 . Reden: Laat de flauwe naamsverbastering maar achterwege ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Lijkt erop dat Ajax de dvd "Missers van het seizoen" eigenhandig probeert te vullen.

Kans lijkt me groot dat ze een flinke donderpreek van De Boer in de rust krijgen. Tempo ligt véél te laag om maar iets te kunnen beginnen tegen NAC. En die Lurling, ja die blijft wel rennen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:16
Man of the match so far: Lurling. Wat een inzet! Ben benieuwd of Ajax in de tweede helft wel iets kan brengen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dit gaat denk ik wel goed komen. NAC is nu bezig zich rot te rennen, in het laatste half uur moet je er dan overheen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
Ik snap niet dat de aanvallers (sec) de man van 3 miljoen die op de verkeerde plek staat niet die bal komen halen.
Snap wel dat Blind ze af loopt te zeiken.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het onrecht is de wereld nog niet uit. Helaas, zie NAC nu niet doorpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:07

Matis

Rubber Rocket

0-1 *O*

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

0-2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44
Lekker! :) 0-2

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Leek op een eigen doelpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Apart verhaal met die man steeds. Gelukkig volgend jaar een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In 1 keer afgelopen. Helaas, dan maar de Xbox aan :p Tot 3 minuten geleden dacht ik dat er geen uitpubliek was, maar blijkbaar zijn ze in de 2de helft binnengekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Leo Driessen echt waar.... :r Wat een onzin komt er uit zijn mond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jefrim schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:00:
Ik kijk een livestream met Engels commentaar. Dat bevalt best goed eik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:54:
In 1 keer afgelopen. Helaas, dan maar de Xbox aan :p Tot 3 minuten geleden dacht ik dat er geen uitpubliek was, maar blijkbaar zijn ze in de 2de helft binnengekomen :+
Ja ik heb ook maar mijn ps4 uit de mottenballen gehaald. :+
Jefrim schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:00:
Hee, handen af van Leeeooooo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Lekkere overwinning van Ajax, mooi, ik heb wel zin in een feestje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:26:
[...]
Hee, handen af van Leeeooooo... ;)
Idd, zonde van je handen. Je kunt beter een stok pakken. >:)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Bijzonder om het verschil tussen de eerste en de tweede helft te zien, met een goede afloop voor Ajax. Volgende week tegen Willem II zit ik in de Arena! :9~

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nice! Landstitel is nu toch wel zo goed als zeker binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eerste keer dat ik het PSV publiek hoor zingen dit jaar. Wel mooi voor van Bommel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Railgunner schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:43:
Bijzonder om het verschil tussen de eerste en de tweede helft te zien, met een goede afloop voor Ajax. Volgende week tegen Willem II zit ik in de Arena! :9~
Me too :)

Ben benieuwd wat er georganiseerd wordt. Ik ga er van uit dat volgende week het kampioenschap binnen is en dus thuis kan worden gevierd *O*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:56:
Allemachtig wat loopt Ajax te mazzelen. Slecht verdedigd allemaal.
Ach... heeft Ajax ook eens een keer geluk na al die onthouden penalty's en gemiste kansen.
Geluk dwing je af en Ajax is het team wat naar mijn idee constant presteert en de titel het meest verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:39:
[...]

Ach... heeft Ajax ook eens een keer geluk na al die onthouden penalty's en gemiste kansen.
Geluk dwing je af en Ajax is het team wat naar mijn idee constant presteert en de titel het meest verdient.
Zelfs als PSVer ben ik het er mee eens dat Ajax het verdient...als we door puur geluk alsnog kampioen worden zal ik niet klagen, maar ik zal ook toegeven dat het niet verdiend is. Daarbij gun ik het Frank de Boer wel, komt over als een goeie coach (en hij heeft natuurlijk nogal wat goodwill door zijn prestaties in Oranje).

Volgend seizoen maar een paar mensen kwijt zien te raken, kijken of Jol dom genoeg is om Manolev permanent over te nemen. Stroothoofd zullen we wel kwijtraken en wellicht Matavz, Lens wil graag verder kijken maar ik betwijfel of er een goede club voor hem komt. Brands mag van mij ook opzouten...hoezeer ik ook kan waarderen hoe hij overkomt en zich presenteert, ik ben het met te veel beslissingen oneens, en als je dan op TV ook nog keihard roept dat de verdediging helemaal niet zo slecht is dan ben je op een ongeloofwaardige manier je huis schoon aan het houden. Ik snap ook wel dat je niet publiekelijk mensen wil afvallen, maar iedereen en zijn moeder kan zien dat de verdediging de achilleshiel van PSV is. Net nog eens de DVD van 05/06 zitten kijken, maar dat was de basis die Hiddink ook legde: verdediging solide, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Mwah, was Ajax maar wat constanter geweest en de lijn uit de eerste seizoenshelft doorgetrokken. Dan stonden ze nu namelijk dik achter ;)

Wat betreft Brands ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:57:
[...]

Daarbij gun ik het Frank de Boer wel, komt over als een goeie coach (en hij heeft natuurlijk nogal wat goodwill door zijn prestaties in Oranje).
En is twee keer op rij landskampioen geworden, iets wat niet iedereen met goede prestaties in Oranje gegeven is :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:57:
[...]

Zelfs als PSVer ben ik het er mee eens dat Ajax het verdient...als we door puur geluk alsnog kampioen worden zal ik niet klagen, maar ik zal ook toegeven dat het niet verdiend is. Daarbij gun ik het Frank de Boer wel, komt over als een goeie coach (en hij heeft natuurlijk nogal wat goodwill door zijn prestaties in Oranje).
Eerlijk gezegd vind ik dat PSV de meest overtuigende wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen. Als je zo'n wedstrijd als gisteren ziet, dan is het onbegrijpelijk dat zo'n ploeg een kwart van haar wedstrijden verliest. Ik ben blij met het mogelijk aankomende kampioenschap voor Ajax, maar PSV heeft het m.i. meer laten liggen dan dat Ajax het echt heeft verdient. De schaal lag voor PSV voor het oprapen dit jaar gezien de selectie en alles er omheen. Een team dat FC Groningen met zulk speels gemak oprolt mag niet 8 keer verliezen in één seizoen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:02
Dat geldt voor de eerste helft, maar de tweede helft leek het wel alsof het team was gewisseld voor de A1 die een potje mocht ballen tegen FC Groningen. Daar kun je toch weinig goeds voor over hebben, dat is denk ik ook de reden dat PSV niet hoger staat. Ze zijn te wisselvallig waardoor ze te weinig wedstrijden konden omzetten in winst.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Edit: was als reactie op de post van Argro

Mwah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ajax heeft het eerste deel van het seizoen weliswaar slechte wedstrijden gespeeld, maar was vaak toch de ploeg met veruit de meeste kansen/schoten op doel en balbezit. Niet voor niets verliest Ajax maar 2x en de 10 gelijke spelen zijn vaak te wijten aan Ajax zelf (enorm goed spelen maar de kansen niet afmaken). Denk hierbij aan de wedstrijden ADO, Utrecht, Heracles en Roda en Heerenveen, die Ajax met iets meer focus en geluk gewoon had gewonnen. Ajad had dan 10 punten meer gehad en was dan al lang kampioen geweest.

Wel met je eens dat de wedstrijden die PSV goed wint, ook dik en overtuigend gewonnen worden. Maar 25% van je wedstrijden verliezen is niet kampioenswaardig. Er zit 0,0 balans in het elftal bij PSV, waardoor er enorme pieken en dalen zijn. Het is bijna als het gooien van een Flippo en afwachten welke kant boven valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Dat van die Flippo klopt. Kijk maar naar de stats van Ajax en PSV tot nu toe:
Ajax W20 - G10 - V2
PSV W21 - G3 - V8

PSV speelt dus bijna nooit gelijk, het is alles of niets. Verder vind ik het opvallend om te zien dat PSV in negen wedstrijden 5x of meer heeft gescoord en Ajax slechts twee keer (en dat was in speelronde 2 en 3 van dit seizoen, dus alweer een eeuwigheid geleden). Als het PSV 'alles' is, dan gaan ze ook echt goed los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Misschien dat iemand die van statistieken houdt en zich verveelt eens zou kunnen uitzoeken hoe het wedstrijdverloop ging bij wedstrijden die PSV dik won en wedstrijden die PSV verloor.

Het zou zomaar eens kunnen zijn dat PSV vrij snel op 2-0 stond, dan relaxt werd en flink doordrukte, terwijl bij de verloren partijen en het bijvoorbeeld lang 0-0 bleef of de tegenpartij als eerste scoorde. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat PSV gisteren 5x had gescoord als Groningen als eerste gescoord had.

Tegen Ajax kwam PSV erg gespannen en geforceerd over. Mogelijk dat ze met druk en zenuwen blokkeren en daardoor puntverlies lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:17

Quad

Doof

Dat is PSV toch het hele seizoen geweest? Gefrustreerd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:08:
PSV speelt dus bijna nooit gelijk, het is alles of niets. Verder vind ik het opvallend om te zien dat PSV in negen wedstrijden 5x of meer heeft gescoord en Ajax slechts twee keer (en dat was in speelronde 2 en 3 van dit seizoen, dus alweer een eeuwigheid geleden). Als het PSV 'alles' is, dan gaan ze ook echt goed los.
Klopt, maar al die doelpunten zeggen mij niets. Op 1 wedstrijd na (de 7-0 tegen ADO) scoorde de tegenstander ook tegen. Verder levert PSV de week na zo'n grote zege juist vaak een wanprestatie.
PSV FC Groningen 5-2 Eredivisie
za 20/4 AZ PSV 1-3 Eredivisie
zo 14/4 PSV Ajax 2-3 Eredivisie

zo 24/2 Feyenoord PSV 2-1 Eredivisie
za 16/2 PSV FC Utrecht 2-1 Eredivisie
za 9/2 Vitesse PSV 2-2 Eredivisie
za 2/2 PSV ADO Den Haag 7-0 Eredivisie
za 26/1 Heracles Almelo PSV 1-5 Eredivisie
vr 18/1 PSV PEC Zwolle 1-3 Eredivisie
za 22/12 NAC Breda PSV 1-6 Eredivisie

zo 25/11 PSV Vitesse 1-2 Eredivisie
za 17/11 ADO Den Haag PSV 1-6 Eredivisie
zo 11/11 PSV SC Heerenveen 5-1 Eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er is een klein verschil in effectiviteit tussen PSV gisteren en Feyenoord :+ Feyenoord heeft nu al meer kansen gehad, en er 0 in hangen. Dat schiet niet op.

EDIT: Dat is natuurlijk wel een rode kaart :+ 100% scoringskans

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 28-04-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke goal van Goossens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi goaltje Pellè :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Speelt Barcalona vandaag in de Kuip :p Lekker voetbal, mooie combinaties, goed om te zien. Nu sluipt er helaas een beetje gallery play in, in plaats van gewoon de bal er in te rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
* Sjah moppter nog wat op het fatale weekend van Psv-Ajax, toen Feyenoorrd en Vitesse ook hun ruiten ingooiden. Geen spanning meer, of je moet wel zo gederailleerd zijn dat je de 2e plaats interressant vindt.

Na Heerenveen verleden week, dat was schijnspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

rampmiddag voor Heracles.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Dit wordt er niet beter op voor Almelo...
Twijfel wel over de rode kaart, maar Schaken had hem er anders waarschijnlijk wel in kunnen schieten. Toch zag rood er wel héél zwaar uit.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik vond de eerdere situatie met het ontnemen van een scoringskans duidelijker, daar gaf hij geel. Weet niet hoe dat nou in het hoofd van de scheids zit. Het wegslaan van een bal met de hand werd ook gezien, waarvoor geen kaart kwam. Vreemd allemaal, maar goed.

Leuke 1ste helft. Hopelijk kunnen ze doorzetten, geen Groningen scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pelle heeft er al weer 2 inliggen. Heracles met 10 man verder... dit wordt nog een monsterscore zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik zie het graag gebeuren. O-) Zolang PEC - Utrecht gelijk blijft en Feyenoord een monsterscore gaat noteren zoals PSV bij Grunn deed staat PEC straks op gelijke hoogte met Heracles ofwel linkerrijtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Badum, 5-0, gaat lekker!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oef, dacht ff dat de keeper hem ook zou neerleggen, dan had je de poppen aan het dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Haha, inderdaad..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 21:34

Pinobigbird

doesn't share food!

Nog 35 erbij en ze zijn PSV voorbij ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nog 34 goals te gaan.

2e van Goossens.

Edit: Pellè weer belangrijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 28-04-2013 15:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ben ik de enige die 10-0 toch wel erg overdreven vindt? Dan moeten ze nog wel flink doorstampen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Natuurlijk halen ze dat niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die Arsenal - Manchester United gaan kijken? Ben benieuwd hoe van Persie wordt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ga alleen de eerste paar minuten kijken, met name hoe ze ontvangen worden op het veld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vitesse heft ook een snelle goal te pakken. Gaat ook een nulletje of 5 worden voor Vitesse.

Edit: Nummer 31 voor Bony.

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 28-04-2013 16:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is wel het weekend van de grote scores zeg: PSV en Twente winnen met 5-2, Feyenoord met 6-0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vitesse wordt 4-0 of hoger ook.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is maar goed dat Ajax gisteren gewonnen heeft, anders zou het nog heel spannend worden, nu gaat het toch vooral om de 2e plaats. Twente-PSV wordt nog een echte kraker op de laatste speeldag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Inderdaad. Ik gun het Feijenoord het meest. Is de club die van die 3 ploegen het meest aanvallend en fris voetbal speelt en als enige dit elftal volledig met eigen middelen (en op gezonde basis) heeft neergezet. Daarnaast mag het trouwe legion wel verwend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bosz: 'Aanvallende stijl tegen Feyenoord zelfmoord'
Heracles Almelo-trainer Peter Bosz heeft geen spijt van het feit dat hij zondagmiddag bij Feyenoord opnieuw voor de aanvallende speelstijl koos. De Almeloërs gingen met liefst 6-0 onderuit in De Kuip.

'We spelen al het hele seizoen aanvallend, met wisselende resultaten', zegt Bosz tegen de NOS. 'Vandaag was dat zelfmoord, omdat wij het niet goed deden. Pellè kreeg bij zijn eerste goal veel te veel ruimte, het was een mooie goal, maar daarna durfden we niet meer.'
Beetje poppi verklaring van Bosz. Een positieve draai (kijk ons eens positief spelen) geven aan je nederlaag. Heracles is 1x de middenlijn over geweest, er zat vanaf minuut 1 geen enkele aanvallende intentie in.

EDIT: Niet dat ik het erg vind natuurlijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-04-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die rode kaart vond ik ook wel makkelijk gegeven, alleen een penalty + geel is al zwaar genoeg als je 3-0 achter staat. Niet dat het veel uitmaakt, maar met 10 man was Heracles helemaal kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:04:
Die rode kaart vond ik ook wel makkelijk gegeven, alleen een penalty + geel is al zwaar genoeg als je 3-0 achter staat. Niet dat het veel uitmaakt, maar met 10 man was Heracles helemaal kansloos.
Als je straf gaat bepalen aan de hand van de score is het hek van de dam. Die overtreding die hij maakt is gewoon rood, al staan ze 100-0 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:23:
[...]
Als je straf gaat bepalen aan de hand van de score is het hek van de dam. Die overtreding die hij maakt is gewoon rood, al staan ze 100-0 achter.
Elke scheidsrechter is vrij om een straf te bepalen. De ene scheidsrechter fluit toch ook een wedstrijd snel af omdat de tegenstander al met bijvoorbeeld 5-0 achter staat. Het is maar net hoe het ze uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:21:
[...]

Elke scheidsrechter is vrij om een straf te bepalen. De ene scheidsrechter fluit toch ook een wedstrijd snel af omdat de tegenstander al met bijvoorbeeld 5-0 achter staat. Het is maar net hoe het ze uitkomt.
Straf bepalen is inderdaad vrij tot op bepaalde hoogte, maar zoals ik zei is de score daar geen bepalende factor in, gelukkig. Dat zou betekenen dat als je 4-0 achter staat je maar idiote overtredingen kan gan maken omdat je toch maar geel krijgt, gelukkig werkt het zo niet zeg.

Affluiten in extra tijd kan overigens, naar mijn weten is de tijd op het bord van de 4de official een adviestijd, aan de scheids om dat al dan niet over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wel apart trouwens zondag, ajax-willem2. In dezelfde wedstrijd kan ajax kampioen worden en willem2 degraderen. Is wel lullig voor willem2 als ze definitief direct gedegradeerd zijn en dan barat er feest los omdat ajax kampioen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:21:
[...]

Elke scheidsrechter is vrij om een straf te bepalen.
Maar wel binnen de regels. Als iets volgens de regels rood is, dan is het rood. Geeft de scheidsrechter geel omdat rood zo sneu is omdat men ook al achter staat, dan maakt de scheidsrechter een fout.
De ene scheidsrechter fluit toch ook een wedstrijd snel af omdat de tegenstander al met bijvoorbeeld 5-0 achter staat. Het is maar net hoe het ze uitkomt.
In een bekerwedstrijd kan dat, maar in de competitie is het wat mij betreft uit den boze. Recent is nog een kampioenschap op 1 doelpunt beslist.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Krukar schreef op maandag 29 april 2013 @ 07:59:
Wel apart trouwens zondag, ajax-willem2. In dezelfde wedstrijd kan ajax kampioen worden en willem2 degraderen. Is wel lullig voor willem2 als ze definitief direct gedegradeerd zijn en dan barat er feest los omdat ajax kampioen is.
Dit zijn inderdaad wel 2 uitersten.
Toch is de kans behoorlijk groot dat dit gaat gebeuren :o

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:49:
[...]
In een bekerwedstrijd kan dat, maar in de competitie is het wat mij betreft uit den boze. Recent is nog een kampioenschap op 1 doelpunt beslist.
Afgelopen weekend is het in de eredivisie nog gebeurd dat de scheidsrechter de wedstrijd affloot voordat de blessuretijd voorbij was. Ik dacht de wedstrijd van Feyenoord, maar weet het niet meer helemaal zeker.

Onwaarschijnlijke theorie, maar stel je voor dat je als club daardoor een mogelijk extra doelpunt in blessuretijd en evt miljoenen (voorronde CL) onthouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:58
De scheidsrechter was zelfs zo consequent om Indi bij een 6-0 stand geel te geven voor iets wat niet eens een overtreding was. Maar als hij zelf vindt dat het volgens de regels geel of rood is dan moet hij dat doen, ongeacht welke stand. Er zijn ook weleens wedstrijden waar een club al rood heeft gehad en dat de scheidsrechter geen tweede durft te geven, is ook uit den boze.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Of wat dacht je van een thuisteam die veel makkelijker een penalty meekrijgt dan het uitspelende team?
De 'regels' worden vaak nogal ruim gehanteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 17:58
tweaker2010 schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:57:
Of wat dacht je van een thuisteam die veel makkelijker een penalty meekrijgt dan het uitspelende team?
De 'regels' worden vaak nogal ruim gehanteerd.
Dat is niet bewust, heel ander geval dan er voor kiezen om geen rood te geven omdat het al 3-0 staat. Maar die dingen gebeuren, ja. Overigens zijn er ook scheidsrechters die gaan overcompenseren om zich vooral geen thuisfluiter te tonen. Niets menselijks is ze vreemd :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:53:
Er zijn ook weleens wedstrijden waar een club al rood heeft gehad en dat de scheidsrechter geen tweede durft te geven, is ook uit den boze.
Of wat vaker voorkomt; dat de scheidsrechter een speler geen tweede gele kaart geeft omdat ie vlak daarvoor z'n eerste gekregen heeft. Ik heb dat nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Fiber

Beaches are for storming.

kaos- schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:50:
[...]
Dit zijn inderdaad wel 2 uitersten.
Toch is de kans behoorlijk groot dat dit gaat gebeuren :o
* Fiber hoopt nog steeds op een klein wondertje... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
De Ajax-clubwatcher van VI verwacht dat Frank de Boer zijn contract binnenkort met drie seizoenen gaat verlengen (z'n huidige contract loopt volgend jaar af). Zou erg mooi zijn :*).

Ook heeft Cuenca aangegeven dat hij hoopt/verwacht nog een jaar bij Ajax te blijven, Babel heeft woorden van gelijke strekking gebruikt. Klinkt allemaal prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Babel die een seizoen door wilt? Interessant :)
Van Cuenca had ik gelezen vanmorgen, geen idee of hij wat toevoegt, hopelijk betaalt Ajax niet voor de huur dan, dit seizoen ook nauwelijks minuten gepakt en met 22 jaar zijn jeugd al wel ontgroeid.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Fiber schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:10:
[...]

* Fiber hoopt nog steeds op een klein wondertje... :z
Dat Willem II in de ere-div blijft of dat Ajax alsnog ten onder gaat ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:55
Mwa wel logisch, Babel kwam bij Ajax om zich in de kijker te spelen, maar heeft uiteindelijk vrij weinig wedstrijden gespeeld.

Fisher op 10, Babel links, Cuenca rechts zou i.m.o. een prima voorhoede zijn volgend jaar.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Bedoel je dan als een echte 10 of in de rol van Siem de Jong? Ajax speelt onder de Boer namelijk niet met een echte 10, wel met twee aanvallende middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:55
Eriksen is toch meer de 10 dan De Jong in zijn huidige rol. Ik denk dat zowel De Jong als Eriksen verkocht gaan worden, waarbij ik Eriksen eerder zie vertrekken i.v.m. zijn contract.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Fiber

Beaches are for storming.

kaos- schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:38:
[...]
Dat Willem II in de ere-div blijft of dat Ajax alsnog ten onder gaat ;)
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten...

Maar eigenlijk vooral dat het onderin èn bovenin nog een weekje langer spannend blijft. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
KillaZ schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:03:
Eriksen is toch meer de 10 dan De Jong in zijn huidige rol. Ik denk dat zowel De Jong als Eriksen verkocht gaan worden, waarbij ik Eriksen eerder zie vertrekken i.v.m. zijn contract.
En hoe zie je de rol van Fischer dan? Zoals Eriksen nu speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KillaZ schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:38:
Mwa wel logisch, Babel kwam bij Ajax om zich in de kijker te spelen, maar heeft uiteindelijk vrij weinig wedstrijden gespeeld.

Fisher op 10, Babel links, Cuenca rechts zou i.m.o. een prima voorhoede zijn volgend jaar.
Babel en Cuenca zijn blessuregevoelig, Sigthorsson idem dito. Van mij mag Ajax nog wel een echte spits erbij halen. Alleen met Hoesen red je het niet. Fischer is geen echte nummer 10, op die plek zal hij minder scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:59:
[...]

Babel en Cuenca zijn blessuregevoelig, Sigthorsson idem dito. Van mij mag Ajax nog wel een echte spits erbij halen. Alleen met Hoesen red je het niet. Fischer is geen echte nummer 10, op die plek zal hij minder scoren.
Sorry maar wat wil je hiermee precies zeggen? :? dat Fischer niet goed genoeg is voor de '10' positie of dat hij beter geschikt is voor een andere positie?, je moet ook een beetje naar de kwaliteiten van het elftal kijken, als Babel blijft bij Ajax and fit is dan zou ik hem het liefst op links zien, want het verschil in kwaliteit tussen die twee is niet zo groot, in ieder geval nog niet, Fischer opschuiven naar het midden lijkt me een prima plan en in mijn optiek kan hij dat prima invullen. :)

Ik zie de noodzaak om een spits te halen niet echt, enige suggestie welke spits Ajax dan moet halen?, als Sigthorsson fit is is hij de nummer 1, lijkt me dus dat die spits er wel tegen moet kunnen om op de bank te zitten, wat mij betreft is de pickorde van de spitsen Sigthorsson, Hoesen, Babel en Fischer, lijkt mij prima opties voor de coach, als Babel wel weg gaat dan moet er wel een extra spits komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:38:
[...]
Sorry maar wat wil je hiermee precies zeggen? :? dat Fischer niet goed genoeg is voor de '10' positie of dat hij beter geschikt is voor een andere positie?, je moet ook een beetje naar de kwaliteiten van het elftal kijken, als Babel blijft bij Ajax and fit is dan zou ik hem het liefst op links zien, want het verschil in kwaliteit tussen die twee is niet zo groot, in ieder geval nog niet, Fischer opschuiven naar het midden lijkt me een prima plan en in mijn optiek kan hij dat prima invullen. :)
Ik bedoel ermee dat Fischer het beste op links tot zijn recht komt, je moet niet perse goede spelers op hun verkeerde positie gaan zetten om ze maar op te stellen. Babel en Cuenca zijn geen speler voor de toekomst dus weg ermee. Laat ze hun geluk maar elders gaan beproeven. Hun bijdrage aan de titel was nihil.
Ik zie de noodzaak om een spits te halen niet echt, enige suggestie welke spits Ajax dan moet halen?, als Sigthorsson fit is is hij de nummer 1, lijkt me dus dat die spits er wel tegen moet kunnen om op de bank te zitten, wat mij betreft is de pickorde van de spitsen Sigthorsson, Hoesen, Babel en Fischer, lijkt mij prima opties voor de coach, als Babel wel weg gaat dan moet er wel een extra spits komen denk ik.
Een fysiek sterke spits zoals Bulykin/Pantelic bijvoorbeeld, zo'n spits is altijd handig als breekijzer. Ajax heeft dit seizoen genoeg kansen (ook in Europa) laten liggen en ze hadden (gebaseerd op de gecreeerde kansen) een hoop meer doelpunten moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:23:
[...]

Ik bedoel ermee dat Fischer het beste op links tot zijn recht komt, je moet niet perse goede spelers op hun verkeerde positie gaan zetten om ze maar op te stellen. Babel en Cuenca zijn geen speler voor de toekomst dus weg ermee. Laat ze hun geluk maar elders gaan beproeven. Hun bijdrage aan de titel was nihil.
Ik ben het met je eens dat ik hem op links het liefste zie, dat van de 'verkeerde' positie verschillen we van mening, Fischer is een Spits die op meerdere posities uit de voeten kan, dat heeft Danny Blind zelf gezegd bij zijn presentatie, Fischer is een ander type speler dan Eriksen maar het is mijn mening dat Fischer prima de positie kan overnemen als dat nodig is.

Babel is een speler die voor Ajax maatstaven toch een uitstekende speler is, het is waar hij zal zich niet langdurig bij Ajax binden maar hij heeft al een lang Ajax verleden dus voor zo'n speler kan er makkelijk een uitzondering worden gemaakt, ben het wel eens met huurlingen zoals Cuenca.
Een fysiek sterke spits zoals Bulykin/Pantelic bijvoorbeeld, zo'n spits is altijd handig als breekijzer. Ajax heeft dit seizoen genoeg kansen (ook in Europa) laten liggen en ze hadden (gebaseerd op de gecreeerde kansen) een hoop meer doelpunten moeten maken.
Nou als jij er een weet die goed genoeg is voor Ajax dan ben ik een en al oor. :), maar als hij komt dan wordt Hoesen derde spits...nou dat is lekker...ik ben zelf niet echt een voorstander van aankopen in de breedte...maar goed misschien als ze een goede gratis targetman ergens kunnen vinden zou dat mooi zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Moens net weer in Leven als een Prof in een "sterrenelftal". Was vroeger mijn lievelingskeeper. Jammer (en vreemd) dat hij nooit zo groot is geworden als dat ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
Tweaking Art schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:41:
[...]

Nou als jij er een weet die goed genoeg is voor Ajax dan ben ik een en al oor. :), maar als hij komt dan wordt Hoesen derde spits...nou dat is lekker...ik ben zelf niet echt een voorstander van aankopen in de breedte...maar goed misschien als ze een goede gratis targetman ergens kunnen vinden zou dat mooi zijn. :)
Zijn ze niet aan het proberen van Hoesen een fysiek sterke spits te maken?
Aangezien deze al sinds hij bij Ajax is een speciaal traject volgt welke geloof ik voornamelijk uit kracht training bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Deadsy schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:20:
[...]

Zijn ze niet aan het proberen van Hoesen een fysiek sterke spits te maken?
Aangezien deze al sinds hij bij Ajax is een speciaal traject volgt welke geloof ik voornamelijk uit kracht training bestaat.
Zoiets heb ik ook gehoord, Hoesen heeft wel iets speciaals maar hij heeft gewoon domweg de verkeerde keuze gemaakt door naar Fulham te gaan op jonge leeftijd, het is de vraag of hij ooit goed genoeg wordt voor Ajax maar goed hij heeft nog een langdurig contract dus Ajax zal wel moeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Exorcist schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:16:
Moens net weer in Leven als een Prof in een "sterrenelftal". Was vroeger mijn lievelingskeeper. Jammer (en vreemd) dat hij nooit zo groot is geworden als dat ik dacht.
Dat was inderdaad een aardige keeper in zijn tijd maar er zijn er wel meer spelers die de verwachtingen niet hebben waargemaakt.

Zoals Viktor Sikora, Nicky Hofs, Ryan Babel en Kevin Hofland, ik dacht echt dat Kevin Hofland een wereldverdediger zou worden...hmm 7 interlands 8)7 Tja... soms loopt het zo...zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tweaking Art schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:24:
[...]

Zoiets heb ik ook gehoord, Hoesen heeft wel iets speciaals maar hij heeft gewoon domweg de verkeerde keuze gemaakt door naar Fulham te gaan op jonge leeftijd, het is de vraag of hij ooit goed genoeg wordt voor Ajax maar goed hij heeft nog een langdurig contract dus Ajax zal wel moeten. :)
In de laatste paar maanden vind ik Hoesen best lekker invallen.
Nee hij is geen top maar doet het niet slecht en is gedurende het seizoen beter geworden en ik hoop dat hij deze lijn komend seizoen doortrekt.
Daarnaast denk ik niet dat hij een hoog salaris vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:23:
[...]
Je vergeet voor het gemak Boerrigter? ;)
Eén van de grootste fouten van Ajax de afgelopen jaren is in mijn ogen het laten gaan van Pantelic.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 01:13:
[...]

Je vergeet voor het gemak Boerrigter? ;)

[...]

Eén van de grootste fouten van Ajax de afgelopen jaren is in mijn ogen het laten gaan van Pantelic.
Ik vond Pantelic ook lang niet slecht maar ik begrijp volledig waarom Ajax hem liet gaan.
Pantelic wilde een langer contract en Ajax wilde hier niet aan beginnen vanwege zijn leeftijd.
Dus een van de grootste fouten vind ik het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 30-04-2013 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 01:45:
[...]
Ik vond Pantelic ook lang niet slecht maar ik begrijp volledig waarom Ajax hem liet gaan.
Pantelic wilde een langer contract en Ajax wilde hier niet aan beginnen vanwege zijn leeftijd.
Dus een van de grootste fouten vind ik het niet.
Soms moet je ook kijken naar zijn bijdrage voor het elftal. Pantelic was echt een aanspeelpunt en enorm belangrijk. 16 goals in 25 wedstrijden is een hoop, zo'n speler kan het verschil maken of je kampioen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:13:
[...]

Soms moet je ook kijken naar zijn bijdrage voor het elftal. Pantelic was echt een aanspeelpunt en enorm belangrijk. 16 goals in 25 wedstrijden is een hoop, zo'n speler kan het verschil maken of je kampioen wordt.
ja zijn bijdrage was groot maar zoals gezegd hij wilde een meerjarig contract en daar wilde Ajax vanwege zijn leeftijd niet aan beginnen.
Tevens wilde hij geloof ik ook een aardig centje vangen.

Beide dingen gingen tegen het beleid in van Ajax en als je 1x een uitzondering maakt dan is de kans groot dat je dit blijft doen.

Sightorson is nu vaker geblesseerd en dan hebben sommige fans opeens spijt van het vertrek van Pantelic maar dat is allemaal achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Toch wel fijn om deze dag gewoon af te kunnen sluiten met CL voetbal. Ik denk persoonlijk dat 3-0 niet onmogelijk is voor Real, maar hoop wel dat Dortmund naar de finale gaat vanavond :) 2-1 voor Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Ik hoop ook dat Dortmund doorgaat, denk dat het een nipte zege wordt voor Real maar dat dat niet genoeg zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vermoed dat Real wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen vanavond. Onze grote vriend Webb is scheidsrechter, dus het zou me niets verbazen als het flink uit de hand gaat lopen qua kaarten.
Ik denk dat Real met 3-1 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:25:
Ik vermoed dat Real wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen vanavond. Onze grote vriend Webb is scheidsrechter, dus het zou me niets verbazen als het flink uit de hand gaat lopen qua kaarten.
Ik denk dat Real met 3-1 wint.
Zelf verwacht ik ook een overwinning van Real Madrid. Alleen denk ik niet dat ze Dortmund gaan uitschakelen. Met Webb als scheidsrechter weet je het natuurlijk nooit. Webb is bekend om zijn aantal kaarten die hij geeft in een wedstrijd. Het kan zijn dat er in de eerste helft iets gebeurd waardoor de hele wedstrijd kantelt. Of het voordeel bij Dortmund of Real Madrid zal liggen moet dan nog blijken. Een ding is zeker, het wordt een mooie wedstrijd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wow! Wat een schitterend stadion is Bernabeu toch... echt een mooie ambiance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:42:
Wow! Wat een schitterend stadion is Bernabeu toch... echt een mooie ambiance!
Je zag net een moment waarbij ze het veld opliepen waarbij je echt zag hoe hoog dat stadion is. Volgens mij is dat gewoon 2 x de Kuip op elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oei, Gotze geblesseerd eraf... Madrid wordt steeds sterker zo

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 30-04-2013 20:58 ]

Pagina: 1 ... 99 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.