"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mag hopen dat Kuipers en consorten morgen wat beter letten op handsballen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dan mag Bayern wel snel 3x hands gaan maken.Quad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:19:
#barcelonamoetdoor
Echt hé, ben blij dat we deze wedstrijd hebben in plaats van Real Barca. Of die laatste 100% hands was. Er is contact met de hand en de bal, maar in hoevere opzettelijk? Sanchez ziet de bal niet meer aankomen want die staat achter 2 man.Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:18:
Wat is Bayern heerlijk fel echt genieten.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vergeet niet goed beleid en financiele situatiePWM schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:20:
Brr, wat een fijne ploeg is dat Bayern. Niks meer van het vervelende elftal van weleer. Mooi om te zien, lekker publiek ook, goed stadion. Alles zit mee
XXXVI

Barcelona laat weinig zien. Moeten nu komen na de 1-0, maar er wordt nauwelijks iets gecreëerd. Messi zie je ook nauwelijks. Stand lijkt me dus wel terecht.
Verder prima scheidsrechter, Bayern München dwingt het zelf af.
⏩ PVOutput☀️
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
hij dient zijn handen bij zijn lichaam te houden....MrVegeta schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:20:
[...]
Echt hé, ben blij dat we deze wedstrijd hebben in plaats van Real Barca. Of die laatste 100% hands was. Er is contact met de hand en de bal, maar in hoevere opzettelijk? Sanchez ziet de bal niet meer aankomen want die staat achter 2 man.
Heerlijke pot. Neuer heeft weinig te doen.
En Alba is volgens mij het meest gefrustreerd.
www.google.nl
Dat zie ik bij Bayern toch niet gebeuren. Ik denk dat een 1-0 stand ook voldoende is voor de Duitsers. Barcelona is zoals hierboven gezegd al een poosje niet echt top meer, en Bayern is gewoon een erg goede ploeg.Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:23:
Bayern zou er goed aan doen om Barca helemaal kapot te spelen en zo vaak mogelijk te scoren. Milan won ook in eigen huis met 2-0 om vervolgens in Camp Nou met 4-0 naar huis te worden gestuurd.
Myea, dat is tegenwoordig zo hé. Maar ja goed, als je in zo'n duel zit wil dat wel lastig zijn. Dat je een bal blokkeert zoals Pique deed, dat kan niet nee.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:22:
[...]
hij dient zijn handen bij zijn lichaam te houden....
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 23-04-2013 21:25 ]
Dan maar onsportief winnen?tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:26:
Woppa... Messi wordt lekker hard aangepakt, zo hoort het. Geef hem geen ruimte want dat is dodelijk

Kunnen ze weer met z'n allen op de scheids afrennen met Xavi vooropMartell schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:26:
Die frustraties van Barca komen er wel goed uit, zeg. Goed bezig dat Bayern.

Het was dan ook geen overtreding en Barca staat 1-0 achter.tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:27:
Die Sanchez is ook een irritant schreeuwend mannetje zeg
Barca moet je geen cadeautjes geven... het enige wat tegen Barca werkt is hard verdedigen.
Zoals Inter vroeger ook deed.
Of de bus voor het doel parkeren --> Chelsea vorig seizoen. Zowel tegen Barcelona als Bayern.tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:29:
[...]
Barca moet je geen cadeautjes geven... het enige wat tegen Barca werkt ik hard verdedigen.

Geen cadeautjes geven? Die Gomez pake een gele kaart en mag bijna niets meer doen. Anyway, wat een onzin. Dus jij bent het ook met de acties van Pepe eens?tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:29:
[...]
Barca moet je geen cadeautjes geven... het enige wat tegen Barca werkt is hard verdedigen.
@MrVegeta: Pepe of Pique, dat is allemaal een pot nat. Smerige overtredingen maken ze allemaal
[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 23-04-2013 21:33 ]
Tsja, als je het niet voetballend op kan lossen dan moet het maar zo toch?Martell schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:30:
Ben echter wel benieuwd of Bayern dit 90 minuten kan volhouden, Barcelona zo afjagen. Duitse ploegen hebben altijd een bere-conditie, hopelijk nu ook weer...
[...]
Of de bus voor het doel parkeren --> Chelsea vorig seizoen. Zowel tegen Barcelona als Bayern.
Ik snap die ophef nog steeds niet helemaal...
Mja, het is ook onderdeel van voetbal.Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:31:
[...]
Tsja, als je het niet voetballend op kan lossen dan moet het maar zo toch?
Ik snap die ophef nog steeds niet helemaal...
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
FTFYMosin schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:35:
Ik hoop dat Bayern nu de klappen gaat uit delen in de tweede helft. Had makkelijk 2-0 kunnen moeten zijn!
[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 23-04-2013 21:40 ]
Pepe en Pique vergelijken mbt vuil spel? Sorry hoor,maar ik zie Pique niet zo vaak uit zijn uit zijn slof schieten als Pepe dat doet...tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:31:
Hoop wel dat Beyern snel die 2-0 maakt. 1-0 blijft altijd link en is uit tegen Barca niet voldoende
@MrVegeta: Pepe of Pique, dat is allemaal een pot nat. Smerige overtredingen maken ze allemaal
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
En nu doordrukken, kapot spelen die hap!
[ Voor 64% gewijzigd door Vlassie1980 op 23-04-2013 21:50 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nu Puyol nog, die is me ook een partij lelijk.Quad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:51:
Wat een godslelijk kapsel van Piqué..
Dat past wel bij hem, maar van Piqué.. BahVlassie1980 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:52:
[...]
Nu Puyol nog, die is me ook een partij lelijk.
⏩ PVOutput☀️
Maak je je serieus nu druk om een kapsel?
Schrok er van
⏩ PVOutput☀️
Haha, ik ben dan wel Barca fan en vindt Madrid een erg vervelende club, maar kom op zeg. De video's van Pepe op youtube zijn echt erg. Maar goed, dat heeft even geen raakvlak met de wedstrijd van nutweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:31:
[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 23-04-2013 22:00 ]
Ah ja,dat kan natuurlijk
⏩ PVOutput☀️
Barca alles ist vorbei!
Geweldig!
⏩ PVOutput☀️
En ook 3 - 0 is nog goed te maken, maar Bayern is wel erg sterk
[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 23-04-2013 22:14 ]
In Camp Nou kan Barca toch wel aardig wat klaarspelen denk ik.
Ze moeten nu 4-0 winnen en mogen daarbij geen tegendoelpunt krijgen. Ik zie dat niet gebeuren, daar zijn ze te goed voor.Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:16:
Laten we nou niet vergeten wat er in 2005 gebeurde tijdens de CL finale. Toen stond Liverpool ook op uit de dood.
In Camp Nou kan Barca toch wel aardig wat klaarspelen denk ik.
⏩ PVOutput☀️
3-0 en dan door na pingels kan ook nog... Zal wel niet gebeuren maar je weet het niet he...RoD schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:17:
[...]
Ze moeten nu 4-0 winnen en mogen daarbij geen tegendoelpunt krijgen. Ik zie dat niet gebeuren, daar zijn ze te goed voor.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mja Barca thuis kan je gewoon nooit onderschatten.Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:18:
[...]
3-0 en dan door na pingels kan ook nog... Zal wel niet gebeuren maar je weet het niet he...
Arbitrale blunders of niet, heerlijk hoe gefrustreerd Barca speelt.
Whoei, bijna 4-0
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Maar onderschatten is wat anders dan ze 4-0 laten winnenGoron schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:20:
[...]
Mja Barca thuis kan je gewoon nooit onderschatten.
⏩ PVOutput☀️
Wacht de interviews maar af straksRoD schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:21:
Is er nu nog iemand die denkt dat Barcelona een kans maakt?
⏩ PVOutput☀️
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Ach,de haat is groter dan enige objectiviteitD-e-n schreef op dinsdag 23weggespeeld @ 22:21:
"omhooggevallen" slaat ook nergens op. Ze waren wel degelijk heel heel erg goed. Alleen nu niet
Barca wordt weggespeeld door een zeer sterk Bayern met goed voetbal.
Is wel het leukste ja!D-e-n schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:25:
Ik hoop op een Duitse finale.
Oud wief of niet, hij scoort tenminste (mede mogelijk gemaakt door een bodycheck, but who gives a...)
Real - Bayern lijkt me anders een geweldige pot
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.