[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.136 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:38:
[...]

Zo moet je ook geen kampioen willen worden. Het is inmiddels overduidelijk dat bij Feyenoord alles meezit dat mee kan zitten, terwijl Ajax met grote regelmaat wordt benadeeld door externe factoren (lees het scheidsrechterskorps). Dit wijt ik overigens niet aan Feyenoord hoor.

En nou kan iedereen die ook maar enige rivaliteit heeft tegenover Ajax wel heel hard gaan roepen dat Ajax het gewoon zelf moet beslissen, maar dit is natuurlijk gewoon onzin. Als je wordt benadeeld vind ik gewoon dat je het recht hebt om jezelf hierover te beklagen. Klaar.

Ik hoop dat Ajax aan het einde van de rit gewoon bovenaan staan want anders zijn er zeker fans die het niet kunnen verkroppen.

En vanmiddag won Feyenoord gewoon verdiend. Klaar.
Ach, iedereen herinnert zich alleen dat de eigen club pech had. Het geheugen is heel selectief. Blader het topic maar door, Feyenoord heeft ook genoeg te klagen gehad en Ajax ook genoeg mee gehad. Vandaag zat het een keer mee lees ik, dat dwing je af zegt het cliché :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:57:
[...]

Ach, iedereen herinnert zich alleen dat de eigen club pech had. Het geheugen is heel selectief. Blader het topic maar door, Feyenoord heeft ook genoeg te klagen gehad en Ajax ook genoeg mee gehad. Vandaag zat het een keer mee lees ik, dat dwing je af zegt het cliché :+
Je hebt een punt dat het geheugen selectief is. Toch ben ik er vrij zeker van dat er deze seizoenshelft geen club zo vaak benadeeld is als Ajax en Roda door scheidsrechterlijke dwalingen. En het is inmiddels bekend dat scheidsrechters ook maar mensen zijn en de intimiderende sfeer van de kuip geen nadelige uitwerking hebben op de beslissingen van het scheidsrechterskorps.

Overigens vind ik het belachelijk dat clubs en supporters zich bestolen moeten voelen door dit soort blunders. Het lijkt er sterk op dat het voetbal nog in een andere eeuw leeft dan de rest van de wereld (ik doel hiermee op ondersteuning met technologie).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ach, als je als club goed speelt heb je geen scheidsrechterlijke dwaling nodig.
Ik heb de samenvatting van Feyenoord - Vitesse nog niet gezien, ik denk ook niet dat ik alles te zien krijg maar ik ga er vanuit dat Feyenoord wel verdiend gewonnen heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 21-04-2013 23:28 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:54
Ajax en Roda het meest? Kijk even naar AZ. Voorbeeld van vorige week, hoewel het geen verschil maakte in de wedstrijd (6-0 herp, derp), kreeg Roy Beerens geel voor een schwalbe waar het de tweede gele kaart + penalty had moeten zijn voor de overtreder. Herinnert iemand zich nog de wedstrijd van AZ waar de scheidsrechter een bal tegen zijn rug kreeg waardoor er een counter kon komen voor het winnende doelpunt? Zijn zat voorbeelden te bedenken van andere clubs die kapot worden gemaakt door de KNVB. Het is niet zonder reden dat Verbeek bijna wekelijks naar Zeist mag rijden voor een arbitragezaak. Er wordt niet optimaal gefloten en daar zeikt hij over.
Jij hebt je rood-wit-rode bril op, ik mijn rood-witte en een andere supporter misschien zijn geel-zwarte of groen-rode. Je ziet wat je wil zien.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je hebt het niet tegen mij geloof ik? :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
BeefHazard schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:04:
Ajax en Roda het meest? Kijk even naar AZ. Voorbeeld van vorige week, hoewel het geen verschil maakte in de wedstrijd (6-0 herp, derp), kreeg Roy Beerens geel voor een schwalbe waar het de tweede gele kaart + penalty had moeten zijn voor de overtreder. Herinnert iemand zich nog de wedstrijd van AZ waar de scheidsrechter een bal tegen zijn rug kreeg waardoor er een counter kon komen voor het winnende doelpunt? Zijn zat voorbeelden te bedenken van andere clubs die kapot worden gemaakt door de KNVB. Het is niet zonder reden dat Verbeek bijna wekelijks naar Zeist mag rijden voor een arbitragezaak. Er wordt niet optimaal gefloten en daar zeikt hij over.
Jij hebt je rood-wit-rode bril op, ik mijn rood-witte en een andere supporter misschien zijn geel-zwarte of groen-rode. Je ziet wat je wil zien.
Mwah ergens heb je wel gelijk maar hoor maar voor mijn gevoel is het wel meer dan in andere seizoenen wat betreft Ajax. Mijn mening is natuurlijk ook niet neutraal ;) Heracles uit, Feyenoord uit, Roda thuis, Ado thuis, Heerenveen thuis en zo zullen er meer wedstrijden zijn dat de scheidsrechter bepalend is. Neemt niet weg dat die wedstrijden Ajax ook ondermaats speelde. En daar heb je als club veel meer invloed op :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Zijn zat voorbeelden te bedenken van andere clubs die kapot worden gemaakt door de KNVB.
Wat mij betreft zit er nog flink wat ruimte tussen een arbitrale dwaling en het kapot maken van clubs door de KNVB. Van het eerste is ongetwijfeld sprake; waar gehakt wordt vallen spaanders. Het tweede geloof ik niet zo in.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:26:
Ach, als je als club goed speelt heb je geen scheidsrechterlijke dwaling nodig.
Ik heb de samenvatting van Feyenoord - Vitesse nog niet gezien, ik denk ook niet dat ik alles te zien krijg maar ik ga er vanuit dat Feyenoord wel verdiend gewonnen heeft.
Oh, zeker. Maar Feyenoord kwam er ook niet bepaald gemakkelijk doorheen. Vitesse speelt vaker slecht en pakt dan toch punten, en aangezien aanvallen er niet in zat hadden ze waarschijnlijk gewoon lekker de boel willen dichttimmeren in de verdediging om zo voor 0-0 te gaan.

Maar met zo'n slecht spel moet Vitesse eerst naar zichzelf kijken ja. Aanvallend was het echt compleet waardeloos. Verdedigend gaven ze eigenlijk niet zo heel veel weg, ook al rosten ze een lange tijd gewoon alle ballen naar voren.
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:23:
Overigens vind ik het belachelijk dat clubs en supporters zich bestolen moeten voelen door dit soort blunders. Het lijkt er sterk op dat het voetbal nog in een andere eeuw leeft dan de rest van de wereld (ik doel hiermee op ondersteuning met technologie).
Het zou al voldoende zijn om de 4de official gewoon naar de TV te laten kijken waar mcLaren ook naar keek tijdens de wedstrijd om de beslissingen van de scheids te beoordelen. Binnen een paar seconden is de herhaling in slow-motion te zien, daarvoor hoeft er technisch niet eens iets te veranderen. Maar ja, mag niet. Omdat appel.

[ Voor 23% gewijzigd door bwerg op 22-04-2013 08:28 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 19:17
bwerg schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:26:
[...]

Maar met zo'n slecht spel moet Vitesse eerst naar zichzelf kijken ja. Aanvallend was het echt compleet waardeloos. Verdedigend gaven ze eigenlijk niet zo heel veel weg, ook al rosten ze een lange tijd gewoon alle ballen naar voren.
Dat is het hele seizoen al de tactiek van Vitesse. Achterin dichthouden en gokken op de snelheid van Bony en de vleugelaanvallers. Werkt behoorlijk goed tot nu toe. Iemand als Reis zou het ook moeten kunnen maar bracht helemaal niks gisteren. Jammer inderdaad van die onterechte pingel, maar in dit geval had het geen invloed op de wedstrijd. Vitesse kon hem toch niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vitesse is eigenlijk helemaal niet zo lastig te bespelen. Neutraliseer hun linkerflank en doe dat ook ten aanzien van loper van Ginkel en Vitesse is kreupel. Is precies datgene wat Koeman heeft gedaan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:44

Vos

AFCA

Van Ginkel speelde niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:37

St@m

@ Your Service

Hoe onterecht die pingel gisteren ook was, voor het eerst was ik blij met een arbitrale blunder.
Alle Feyenoorders blij, alle Ajacieden blij, alle PSV-ers blij..
Maar goed, ook al had Feyenoord het overwicht, je wordt toch behoorlijk in het zadel geholpen. Vind dat men nu makkelijk zegt: "Feyenoord had toch wel gewonnen" Maar dat zal wel komen omdat het in het voordeel was van de meeste reageerders hier.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Ginkel speelde idd niet tegen Feyenoord. Maar hij is wel degene die normaliter de rechterflank van Vitesse tenminste nog een beetje gevaarlijk laat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:36:
Hoe onterecht die pingel gisteren ook was, voor het eerst was ik blij met een arbitrale blunder.
Alle Feyenoorders blij, alle Ajacieden blij, alle PSV-ers blij..
Maar goed, ook al had Feyenoord het overwicht, je wordt toch behoorlijk in het zadel geholpen. Vind dat men nu makkelijk zegt: "Feyenoord had toch wel gewonnen" Maar dat zal wel komen omdat het in het voordeel was van de meeste reageerders hier.
Nou, het had wel heel gek moeten lopen had Feyenoord niet gewonnen. Ze waren gewoon een stuk beter en geïnspireerder. Vitesse speel ongeïnteresseerd leek het wel. Ja, die penalty helpt mee, maar die 2e goal van Immers viel ook gewoon goed, dat was ook wel gebeurd als het nog 0-0 had gestaan op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien past AZ ook wel in dit rijtje, alleen heb ik het idee dat het bij AZ vooral de eerste seizoenshelft tegen zat. In mijn voorbeeld keek ik naar de recenste voorbeelden (tweede seizoenshelft), waarbij de voetbalclub in een korte termijn zeer vaak benadeeld werd.

En jouw tweede voorbeeld lijkt nergens op. Je zegt het al zelf: de scheids krijgt een bal tegen zijn rug aan (indirect geef je hiermee aan dat dit niet de schuld van de scheids was, omdat de scheids deze bal simpelweg niet kon ontwijken). Rara wie hem daar tegen aan schoot. Een AZ-speler (Maher als ik mij dit goed herinner).
bwerg schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:26:
Het zou al voldoende zijn om de 4de official gewoon naar de TV te laten kijken waar mcLaren ook naar keek tijdens de wedstrijd om de beslissingen van de scheids te beoordelen. Binnen een paar seconden is de herhaling in slow-motion te zien, daarvoor hoeft er technisch niet eens iets te veranderen. Maar ja, mag niet. Omdat appel.
Inderdaad. Ik zou het echter nog verder door trekken, maar daar zijn de corrupte fossielen het al helemaal niet mee eens. Gewoon 2 videoanalisten die alles meekijken. Natuurlijk zal de scheidsrechter hier in op moeten spelen door niet te snel te fluiten. Geeft meteen ook wat meer glans aan de 4de official, die momenteel toch maar het pispaaltje is waar de trainers zich constant op mogen afreageren. Voer vervolgens een tijdslimiet in met stilstaande klok wanneer het spel stilligt om tijdrekken tegen te gaan en dan verloopt onze sport meteen een stuk eerlijker. Allerlei oplossingen voor bestaande problemen liggen voor het oprapen bij andere sporten, maar nee, charme van het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Voor mij was die goal van Immers nu net het ultieme bewijs dat Feyenoord het ook wel meezat. :+ Vitesse had niet verder gekomen dan een gelijkspel (0-0 wel te verstaan), maar Feyenoord had ook wel op andere manieren kunnen en moeten scoren.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:55:
[...]
Nou, het had wel heel gek moeten lopen had Feyenoord niet gewonnen. Ze waren gewoon een stuk beter en geïnspireerder. Vitesse speel ongeïnteresseerd leek het wel. Ja, die penalty helpt mee, maar die 2e goal van Immers viel ook gewoon goed, dat was ook wel gebeurd als het nog 0-0 had gestaan op dat moment.
Ik had nog wel eens willen zien wat Feyenoord had gedaan als de onterechte penalty niet gegeven was en de bal niet recht voor de voeten van Immers belandde met het nodige geluk.
Feyenoord was in vrijwel alle opzichten beter, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook wint. Er zijn zat wedstrijden waar één team overheerst maar het niet weet af te maken, bij Feyenoord zat het gewoon heel erg mee en/of bij Vitesse heel erg tegen.
  • Geen Bony
  • Geen Van Ginkel
  • Onterechte penalty (1 - 0)
  • Een heel erg gelukkig tweede doelpunt (2 - 0)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Overigens zijn videobeelden ook niet heilig. Hoe vaak komt het niet voordat er bij één of ander praatprogramma geen consensus kan worden bereikt over of het een terechte rode kaart was of dat toch de bal gespeeld werd. Als een groep kenners met 20 herhaling daar geen ei over kunnen leggen, dan krijgt die 4de official met een mini-monitor en een snel in elkaar geflanste herhaling het ook moeilijk. Het zal een deel van de discussies wegnemen, maar lang niet alle.

[ Voor 7% gewijzigd door argro op 22-04-2013 11:22 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:19:
[...]

Ik had nog wel eens willen zien wat Feyenoord had gedaan als de onterechte penalty niet gegeven was en de bal niet recht voor de voeten van Immers belandde met het nodige geluk.
Feyenoord was in vrijwel alle opzichten beter, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook wint. Er zijn zat wedstrijden waar één team overheerst maar het niet weet af te maken, bij Feyenoord zat het gewoon heel erg mee en/of bij Vitesse heel erg tegen.
  • Geen Bony
  • Geen Van Ginkel
  • Onterechte penalty (1 - 0)
  • Een heel erg gelukkig tweede doelpunt (2 - 0)
Hoe vaak heb jij Vitesse gevaarlijke kansen zien hebben? In de samenvatting heb ik het maar 2 of 3 keer gezien, Feyenoord was veel vaker bij het doel van Vitesse.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:19
Mooie affiche morgenavond en woensdagavond met een hoofdrol voor Kuipers, toch netjes voor deze scheidsrechter :)

http://www.ad.nl/ad/nl/10...-voor-Bjorn-Kuipers.dhtml

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:19:
[...]

Ja, als dan. Kijk, dat je die pingel erbij pakt snap ik. Maar een bal die voor de voeten valt hoort gewoon bij het spel, zeker van de aanvallende ploeg.

Je had dan in hetzelfde voorbeeld ook kunnen zeggen dat Feyenoord voor de pingel als 2x net naast schoot en Veldhuizen 1 bal goed pakte. Als die wel vielen was het 10-0 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

argro schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:21:
Overigens zijn videobeelden ook niet heilig. Hoe vaak komt het niet voordat er bij één of ander praatprogramma geen consensus kan worden bereikt over of het een terechte rode kaart was of dat toch de bal gespeeld werd. Als een groep kenners met 20 herhaling daar geen ei over kunnen leggen, dan krijgt die 4de official met een mini-monitor en een snel in elkaar geflanste herhaling het ook moeilijk. Het zal een deel van de discussies wegnemen, maar lang niet alle.
Heel simpel, hij mag of xx keer herhaling zien of xx minuten. Kan hij geen goede conclusie trekken blijft de beslissing van de scheids staan.

Soms zie je het gelijk en soms kun je er uren over twisten. In eerste geval ingrijpen, in 2e geval jammer dan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:22:
[...]
Hoe vaak heb jij Vitesse gevaarlijke kansen zien hebben? In de samenvatting heb ik het maar 2 of 3 keer gezien, Feyenoord was veel vaker bij het doel van Vitesse.
Dat zegt niets. :z
Als Vitesse 1 van de 2 of 3 kansen had afgemaakt en het Feyenoord niet mee zou zitten dan had de eindstand zomaar 0 - 1 kunnen zijn.
Feyenoord heeft mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:28:
[...]

Als Vitesse 1 van de 2 of 3 kansen had afgemaakt en het Feyenoord niet mee zou zitten dan had de eindstand zomaar 0 - 1 kunnen zijn.
U zag een andere wedstrijd dan de meeste hier :) Feyenoord was de bovenliggende partij, dat heeft niks met mazzel te maken. Netjes afgedwongen, netjes gespeeld en eerlijk gewonnen.

En ja, dat zeg ik als Ajacied :>

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Outerspace schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:31:
[...]

U zag een andere wedstrijd dan de meeste hier :) Feyenoord was de bovenliggende partij, dat heeft niks met mazzel te maken. Netjes afgedwongen, netjes gespeeld en eerlijk gewonnen.

En ja, dat zeg ik als Ajacied :>
Dat is precies hoe ik het ook zie.

Mijn verwachte eindstand:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Vitesse
5. FC Twente
6. FC Utrecht

Ajax moet een ding doen, niet nadenken over 'wij kunnen nog een fout permitteren', nee ze moeten de volgende twee wedstrijden winnen, klaar. Win je die twee, dan speel je op de laatste speeldag als de kampioen van Nederland en dan hoef ik niet meer zo gespannen te kijken, genoeg hartaanvallen gehad afgelopen seizoen.

Plekken 2 - 4 is een close call, ik zou deze wel het mooiste vinden voor Feyenoord, hun werken net als Ajax hard aan de toekomst, het is ze gegund.

FC Twente en FC Utrecht staan nu een puntje van elkaar, beiden een lastig programma, beiden naar Heracles, FC Twente nog naar PSV en Heerenveen wacht op FC Utrecht op 5 Mei. Ik gok dat FC Twente uit de komende 3 wedstrijden 6 punten pakt, FC Utrecht pakt er 4.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iedereen schrijft wel Vitesse af nu, maar die kunnen zelfs volgende week al weer gewoon 2de staan. Het is nu niet gebeurd voor plekken 2-4. Blijft nog 3 wedstrijden spannend.

Hopelijk kan Groningen stunten volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PSV moet "gewoon" de laatste drie wedstrijden winnen.. doen ze dat niet, dan eindigen ze 4e.. daar maak ik me geen illusies over. Laat die duurbetaalde profs nu maar eens één keer zien dat ze het waard zijn..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:00:
PSV moet "gewoon" de laatste drie wedstrijden winnen.. doen ze dat niet, dan eindigen ze 4e.. daar maak ik me geen illusies over. Laat die duurbetaalde profs nu maar eens één keer zien dat ze het waard zijn..
Vergeet niet dat de laatste wedstrijd Twente-PSV is he, dat kan nog een leuke pot worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik gun Feyenoord die tweede plek. Helemaal omdat hun sterkste speler ook volgend jaar gewoon in de spits staat en ik bij PSV en Vitesse een leegloop verwacht qua sterkhouders. En om te zien of PSV inderdaad zo financieel gezond is als men dat doet voorkomen. Ik vermoed namelijk dat wanneer er weer geen CL wordt gehaald er speler verkocht moeten gaan worden. Van een Vitesse zonder Bony, Janssen (stopt?) en wellicht zonder van Ginkel (hopelijk naar Ajax) verwacht ik volgend jaar veel minder.

Overigens verwacht ik dat de selectie van Feyenoord, m.u.v. BMI, redelijk intact blijft en zij de sterkste ploeg zijn voor de voorronde CL in augustus. Mits Koeman blijft uiteraard :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:46:
[...]

Vergeet niet dat de laatste wedstrijd Twente-PSV is he, dat kan nog een leuke pot worden ;)
Dat vergeet ik niet, maar verwacht er niet zoveel van. Twente zal zeker zijn van de 5e/6e plek.. en PSV moet dan winnen om 2e te worden.. Denk dat Twente die wedstrijd zal laten schieten om zich te sparen voor de play-offs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 18:45

Fiber

Beaches are for storming.

Han schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:12:
[...]
Overigens verwacht ik dat de selectie van Feyenoord, m.u.v. BMI, redelijk intact blijft en zij de sterkste ploeg zijn voor de voorronde CL in augustus. Mits Koeman blijft uiteraard :)
Ik help het je hopen. Bij SV hadden ze het er gisteravond toch wel over dat het voor Feyenoord lastig zou worden om veel spelers vast te houden omdat Feyenoord (m.i. terecht) niet mee kan en wil met de salaris race. Ook niet binnen Nederland.
St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:58:
[...]
Dat vergeet ik niet, maar verwacht er niet zoveel van. Twente zal zeker zijn van de 5e/6e plek.. en PSV moet dan winnen om 2e te worden.. Denk dat Twente die wedstrijd zal laten schieten om zich te sparen voor de play-offs.
Zoiets werd gisteren ook al over AZ gefluisterd... O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Fiber op 22-04-2013 15:09 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:39
Fiber schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:08:

Ik help het je hopen. Bij SV hadden ze het er gisteravond toch wel over dat het voor Feyenoord lastig zou worden om veel spelers vast te houden omdat Feyenoord (m.i. terecht) niet mee kan en wil met de salaris race. Ook niet binnen Nederland.
Probleem is dat Feyenoord wel uitzonderingen heeft gemaakt op dit beleid, in het geval van Pelle zullen de andere spelers dit wel terecht vinden, maar dat de zwaar tegenvallende Mathijssen een miljoen verdient, maakt het voor spelers als Clasie, BME of De Vrij een stuk moeilijker verteerbaar dat de club hen een voorstel van vele tonnen lager doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Fiber schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:08:
[...]

Zoiets werd gisteren ook al over AZ gefluisterd... O-)
Ja, dat vind ik echt gelul.. de nummer 2 wint met 3-1 van de nummer 15.. Woei, wat verrassend. AZ speelde zoals ze altijd spelen, kansloos.. maar goed, waar het hart van vol is..
En heel erg verrassend vind ik het ook niet als de nummer 2 met 3-1 wint van de nummer 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:28:
[...]

Feyenoord mazzel gehad? Dus jij wilt beweren dat jij direct had kunnen zien dat het geen pingel was? Kijk dan maar eens naar deze foto: http://www.feyenoordinbee...0413/slides/IMG_7629.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het leek erop dat hij op de arm terecht kwam, maar de herhaling liet pas goed zien dat het niet zo was. Domme pech voor Vitesse, geluk voor Feyenoord die strafschop.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:20:
[...]
Ja, dat vind ik echt gelul.. de nummer 2 wint met 3-1 van de nummer 15.. Woei, wat verrassend. AZ speelde zoals ze altijd spelen dit hele seizoen al gespeeld hebben, kansloos.. maar goed, waar het hart van vol is..
En heel erg verrassend vind ik het ook niet als de nummer 2 met 3-1 wint van de nummer 6.
Inderdaad, AZ was gewoon waardeloos [kleine aanpassing].

Ik snap niet dat voetballiefhebbers (exc. de Feyenoorders) Feyenoord graag als tweede zien eindigen, voor het Nederlands voetbal is het toch beter als PSV op de tweede plaats gaat eindigen?
  • PSV heeft zat spelers met Europese ervaring, staat op # 27 (UEFA-coëfficiënt) en heeft geld te besteden als er spelers vertrekken.
  • Feyenoord heeft weinig spelers met Europese ervaring, staat op #101 (UEFA-coëfficiënt) en heeft nagenoeg geen geld als er spelers vertrekken.
  • Vitesse heeft weinig spelers met Europese ervaring, staat op # 123 (UEFA-coëfficiënt) en heeft een suikeroompje.
Of is er iets wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:56:
[...]

Inderdaad, AZ was gewoon waardeloos [kleine aanpassing].

Ik snap niet dat voetballiefhebbers (exc. de Feyenoorders) Feyenoord graag als tweede zien eindigen, voor het Nederlands voetbal is het toch beter als PSV op de tweede plaats gaat eindigen?
  • PSV heeft zat spelers met Europese ervaring, staat op # 27 (UEFA-coëfficiënt) en heeft geld te besteden als er spelers vertrekken.
  • Feyenoord heeft weinig spelers met Europese ervaring, staat op #101 (UEFA-coëfficiënt) en heeft nagenoeg geen geld als er spelers vertrekken.
  • Vitesse heeft weinig spelers met Europese ervaring, staat op # 123 (UEFA-coëfficiënt) en heeft een suikeroompje.
Als Feyenoord Europa niet in gaat, hoe krijgen die spelers dan ooit Europese ervaring? Ik ben PSV voorlopig wel zat met de huidige spelers die er rond lopen. Totaal geen hart voor de club, bij Feyenoord is dat wel het geval, bijna alles op het veld ademt Feyenoord, net als bij Ajax.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Feyenoord is hofleverancier voor het Nederlands Elftal en voor die spelers zou het erg goed zijn als ze wat internationale ervaring zouden opdoen... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:56:
[...]
PSV vindt de competitie belangrijker dan Europees spelen, dus waarom zouden ze CL spelen? Puur voor het geld dus. Daarnaast lijkt het me leuk om Feyenoord na al die jaren weer eens in de CL te zien, dat is goed voor de ontwikkeling van die jonge jongens en een beloning voor een mooi seizoen. Al gaan die voorrondes wel erg lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:26:
Ja, als dan. Kijk, dat je die pingel erbij pakt snap ik. Maar een bal die voor de voeten valt hoort gewoon bij het spel, zeker van de aanvallende ploeg.

Je had dan in hetzelfde voorbeeld ook kunnen zeggen dat Feyenoord voor de pingel als 2x net naast schoot en Veldhuizen 1 bal goed pakte. Als die wel vielen was het 10-0 geworden.
Ach, je hoort ook niemand over die middenvelder die met geel op zak tot 2x toe echt een forse overtreding maakt, laat staan die back die met geel op zak nog een keer of 6 een bijna doorgebroken Schaken pakte. Onbegrijpelijk dat er geen rood viel in die wedstrijd. Het is maar net wat je wil zien. Fans zien hun eigen pech en het geluk van een ander. En zonder studio sport te hebben gezien durf ik ook wel te stellen dat het in de samenvatting en achteraf niet over het goede spel, de niet gegeven rode kaarten aan Vitesse etc ging, maar over die penalty. De media speelt ook zn rol.

Als je 90 minuten verdedigt dan vraag je er ook om dat je een keer pech hebt. Feyenoord had ook wel een paar keer dat de scheidsrechter onterecht floot, maar zolang je de hele wedstrijd aanvalt zal je die momentjes hebben op de helft van de tegenstander en dan is het ook niet zo erg. Met oa 22 doelpogingen tegen 1 is het niet meer dan gerechtigheid en was hij linksom of rechtsom wel gevallen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mijn tenen staan nu pas weer redelijk recht na het kijken van de Europese wedstrijden van PSV. En op basis van het verleden de voorkeur krijgen? Grappig, dat punt wordt altijd zwaar aangevallen als het om Ajax gaat, maar PSV verdient nu in eens om die reden de voorronde van de CL? Als ze de Europa Leage al zinloos vinden en alles opzij zetten voor de competitie, dan mogen laat ze dat lekker doen. Twee keer verliezen van Dnjepr en gelijk spelen en verliezen tegen AIK Solna bieden volgens mij weinig credits om deel te nemen in de CL.

Wanneer Feyenoord Europees moet spelen weet je in ieder geval dat ze er 100% voor gaan en gemotiveerd op het veld staan. De thuiswedstrijden zullen Europees waardig zijn met een kolkende Kuip. Feyenoord zal gebrand zijn op Europees succes, ze zullen alles doen om zo ver mogelijk te komen. Dat is ook een must, Europees voetbal is een belangrijke factor om spelers over de streep te halen om te komen voetballen bij een club. Ik gun ze in ieder geval dat succes, veel meer dan PSV, die het gewoon heeft laten afweten vorig jaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Diegene die nummer twee wordt in de competitie verdiend het, net zoals de nummer één van de competitie verdiend kampioen is geworden.
\care wat men vindt.

Feyenoord.. afgelopen jaar.. 2x verloren van Dinamo Kiev, 1x gelijk en 1x verloren tegen Sparta Praag.. Hoezo zou Feyenoord meer potten te breken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:30:

Feyenoord.. afgelopen jaar.. 2x verloren van Dinamo Kiev, 1x gelijk en 1x verloren tegen Sparta Praag.. Hoezo zou Feyenoord meer potten te breken hebben?
Omdat Feyenoord dan een jaar verder is en meer ervaring herbergt dan een seizoen geleden?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Diegene die nummer twee wordt in de competitie verdiend het, net zoals de nummer één van de competitie verdiend kampioen is geworden.
\care wat men vindt.

Met name tegen Dinamo Kiev was Feyenoord gewoon beter, dat gaven de speler van Kiev ook toe achteraf. Ze mistten alleen een afmaker, Pelle was er nog niet. Die is er nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Han schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:26:
Mijn tenen staan nu pas weer redelijk recht na het kijken van de Europese wedstrijden van PSV. En op basis van het verleden de voorkeur krijgen? Grappig, dat punt wordt altijd zwaar aangevallen als het om Ajax gaat, maar PSV verdient nu in eens om die reden de voorronde van de CL? Als ze de Europa Leage al zinloos vinden en alles opzij zetten voor de competitie, dan mogen laat ze dat lekker doen. Twee keer verliezen van Dnjepr en gelijk spelen en verliezen tegen AIK Solna bieden volgens mij weinig credits om deel te nemen in de CL.

Wanneer Feyenoord Europees moet spelen weet je in ieder geval dat ze er 100% voor gaan en gemotiveerd op het veld staan. De thuiswedstrijden zullen Europees waardig zijn met een kolkende Kuip. Feyenoord zal gebrand zijn op Europees succes, ze zullen alles doen om zo ver mogelijk te komen. Dat is ook een must, Europees voetbal is een belangrijke factor om spelers over de streep te halen om te komen voetballen bij een club. Ik gun ze in ieder geval dat succes, veel meer dan PSV, die het gewoon heeft laten afweten vorig jaar.
_/-\o_ mijn favoriete ajacied ;)

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dinamo Kiev en Sparta Praag zijn toch echt wel minimaal een maatje groter dan een Dnjepr en AIK Solna ;)

Maar zoals ik al eerder aangaf, het verleden zegt mij ook weinig. Als het om Ajax gaat mag je het niet eens in mond nemen of er aan denken ;))
Maar Feyenoord ademt gewoon meer voetbal uit dan een PSV en zullen ook Europees gemotiveerder zijn dan PSV. Daarom gun ik het Feyenoord meer dan PSV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:36:
[...]

Omdat Feyenoord dan een jaar verder is en meer ervaring herbergt dan een seizoen geleden?
Ja, dat geldt net zo goed voor PSV
ph4ge schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:36:
[...]

Met name tegen Dinamo Kiev was Feyenoord gewoon beter, dat gaven de speler van Kiev ook toe achteraf. Ze mistten alleen een afmaker, Pelle was er nog niet. Die is er nu wel.
PSV was ook beter tegen één van bovengenoemde ploegen.

Jullie kunnen nu wel in de verdediging schieten, maar feit blijft dat de nummer 2 het verdiend, en niet op basis van sentimenten. Dus als PSV of Feyenoord of Vitesse 2e wordt, dan is dat verdiend. Klaar.
Als we op basis van sentimenten de kampioen mochten kiezen, dan zou het niet Ajax worden. Maar die worden het wel, dus gewoon verdiend.
Han schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:42:
[...]
Daarom gun ik het Feyenoord meer dan PSV...
Gunnen mag altijd, dat is wel iets anders dan verdienen. Ik gun het Ajax niet om kampioen te worden, dan liever Feyenoord.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 22-04-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Of ze het verdienen daar ga ik niet over, maar dat al die jonge gasten bij Feyenoord CL voetbal hard nodig hebben daar blijf ik bij. Of ze het al aankunnen is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:44:
Jullie kunnen nu wel in de verdediging schieten, maar feit blijft dat de nummer 2 het verdiend, en niet op basis van sentimenten. Dus als PSV of Feyenoord of Vitesse 2e wordt, dan is dat verdiend. Klaar.
Als we op basis van sentimenten de kampioen mochten kiezen, dan zou het niet Ajax worden. Maar die worden het wel, dus gewoon verdiend.
Ik schiet niet in de verdediging, jij stelt een vraag en krijgt gewoon een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:20:
[...]
Ja, dat vind ik echt gelul.. de nummer 2 wint met 3-1 van de nummer 15.. Woei, wat verrassend. AZ speelde zoals ze altijd spelen, kansloos.. maar goed, waar het hart van vol is..
AZ speelde niet met de instelling om te winnen en PSV (voor de verandering) wel. Daarom wonnen ze.
Als AZ er vol op gevlogen was (zoals ze tegen Ajax in de beker speelden) hadden ze zeker gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zeker gewonnen? Kom op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
In ieder geval een heel wat grotere kans gehad dan nu. Nog zoiets, je topscorer na 54 minuten wisselen zonder goede reden.... Deed zeker te goed z'n best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verbeek wond er toch ook geen doekjes om? Hij wilde spelers sparen en gaf aan dat hij graag wilde dat PSV 2de gaat worden. Hoorde vanochtend op VI radio de PSV clubwatcher er ook niet erg moeilijk over doen. Bewijzen kan je het niet, maar opvallend is het wel.

Overigens maak ik er ook geen probleem van. De KNVB zet het op deze manier op, dan reageren ploegen er op, zo simpel is het. Als PSV 2de word, mag AZ Europa in, en 3 wedstrijden voor het einde komen ze elkaar tegen. Wat zou jij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dan had Ajax de halve finale in de beker maar niet moeten verprutsen, laat je niet zo kennen en kijk naar je eigen ploeg ipv naar een ander. Al vond ik AZ tot die 0-2 helemaal niet zo slecht voor een nr 15 tegen een nr 2. Het is ook vrij normaal dat als een degradatiekandidaat kansloos achter staat tegen een topclub dat de lucht er dan wel uit is en dat de pijlen gericht worden op de volgende wedstrijd waar wel wat te halen is. Alsof dat tegen Ajax nooit gebeurt, zoals Ajax - Heracles dat leek ook nergens op van Heracles, nota bene met een man meer nog 3 tegendoelpunten. Ook een samenzwering?

En dan hoor je voornamelijk Ajacieden klagen terwijl het voor die club helemaal niks meer uitmaakt.

[ Voor 76% gewijzigd door ph4ge op 22-04-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
En ik vind dat toch best leuk nieuws zo op de maandagochtend. Voor mij Ajacied van het seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hij verdedigt een stuk beter dan vorig seizoen, maar om em dan maar meteen Ajacied van het seizoen te maken... Nah, daar laat ie verdedigend toch nog te veel steekjes voor vallen.
Ajacied van t seizoen blijft voor mij nog steeds Eriksen, ookal zou je denken dat die nog veel beter kan als ie leert om grotere delen van de wedstrijd scherp te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:21:
Hij verdedigt een stuk beter dan vorig seizoen, maar om em dan maar meteen Ajacied van het seizoen te maken... Nah, daar laat ie verdedigend toch nog te veel steekjes voor vallen.
Ajacied van t seizoen blijft voor mij nog steeds Eriksen, ookal zou je denken dat die nog veel beter kan als ie leert om grotere delen van de wedstrijd scherp te blijven.
Fischer is voor mij in ieder geval talent van het jaar. Echt een briljante speler en vaak beslissender dan Eriksen.
Blind heeft er het maximale uit gehaald, hij is geen topspeler maar heeft wel een topseizoen achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
toolkist schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:20:
[...]

In ieder geval een heel wat grotere kans gehad dan nu. Nog zoiets, je topscorer na 54 minuten wisselen zonder goede reden.... Deed zeker te goed z'n best
Laat je niet zo kennen zeg. AZ heeft dit jaar blijkbaar een ploeg die een stuk minder is dan gedacht, tevens wonnen ze van Ajax terwijl die speelden met een B-ploeg. Het had er ook niet de schijn van dat Altidore last van zijn heup had? Hij mag dan wel boos lopen doen dat hij gewisseld werd, maar fysiek had hij het niet helemaal meer zo te zien.

Natuurlijk is de opzet van de competitie (en het ticket EL voor bekerfinale) zo dat dit in de hand gewerkt wordt, maar als je dit vergelijkt met Feyenoord-Heerenveen vorig seizoen is dit allerminst verdacht. Dát was pas een farce, die wedstrijd. Maar dat hoort er blijkbaar bij in deze opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wat verwachten jullie van vanavond? Het is nog niet zeker of Messi meedoet in de basis, maakt natuurlijk nogal een verschil. Maar ook met Messi zal Barca het erg lastig gaan krijgen in Munchen, ik verwacht een gelijkspel 1-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik denk dat het 3-1 gaat worden. Barcelona pakt iig een goal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik hoop op 2-0 vor Bayern. Een tegengoal is dodelijk aangezien Barca het in eigen huis af mag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:55
Een saaie 0-0 denk ik. Beide ploegen zullen zich tactisch aanpassen op het middenveld waardoor de kans op een open wedstrijd erg klein wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Doet Messi mee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Miki schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:58:
Een saaie 0-0 denk ik. Beide ploegen zullen zich tactisch aanpassen op het middenveld waardoor de kans op een open wedstrijd erg klein wordt.
Twee aanvallende ploegen en dan een saaie 0-0 voorspellen? Mwoah ik denk dat jij ongelijk gaat krijgen! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag Barcelona best wel eens verliezen maar dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gelukkig maar. Barcelona zonder Messi is als Vitesse zonder Bony of Feyenoord zonder Pelle... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:53
Miki schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:58:
lol!! Ik denk van niet >:)

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ondanks dat ik Barcelona support denk ik dat Bayern te sterk is. 3-1 voor Bayern is mijn voorspelling, al hoop ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
goed. Nieuwe wedstrijd vanavond. Ook geen kleine pot ofzo ghehe
hoeveel gaat het worden? ik zeg 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zie Bayern wel met 2-0 winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En wat denken we ervan vanavond?

Ik zeg 1-2 voor Barca, al zou ik het liever anders zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:21
toolkist schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:20:
Hij heeft er eerder gespeeld, dus zou niet weten waarom niet. Over het algemeen raakt ie niet geblesseerd door acties van tegenstanders.
Dat is waar!

Ik gok ook een gelijkspelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:54

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nee voor de Europa League en de Champions League moet je echt in dit topic wezen :+

Mooie kans voor Robben maar er stonden er wel 2 vrij blinde :P

[ Voor 10% gewijzigd door Vlassie1980 op 23-04-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fiber schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:36:
[...]

Gelukkig maar. Barcelona zonder Messi is als Vitesse zonder Bony of Feyenoord zonder Pelle... ;)
Wil jij de grote Pelle niet met zo'n Messie vergelijken :(

Ik ben voor de Duitsers. Grappig dat ik in een Duits elftal maar een hekel heb aan 1 speler, en die is Nederlander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ze hebben bij Bayern ook al van die irritante klappertjes, net als bij AZ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:54
Vlassie1980 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:46:
[...]

Nee voor de Europa League en de Champions League moet je echt in dit topic wezen :+

Mooie kans voor Robben maar er stonden er wel 2 vrij blinde :P
Ah ok, niks gezegd. O-)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat loopt die Dante als een blinde kip die bal vooruit te rossen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:41

Hupske

AFCA

Nou zelfs op dit niveau zien ze 2x een handsbal niet. Wat een drama!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 11-10 22:02
Eerste moment dat als voedsel voor een discussie achteraf gaat dienen :P De handsbal van Pique die niet gezien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad. 100% penalty... Barca wordt weer eens gematst. Dit soort details geven de doorslag helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:41

Hupske

AFCA

Daar is geen discussie over mogelijk. Had gewoon een penalty moeten zijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En Robben is weer frusti en rost die bal weer eens weg, niet doen joh knulletje. Krijg je alleen maar kaartjes van.

Goede voetballer, maar wel een man van glas, met oogkleppen op en soms aardig frusti.

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 23-04-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:04:
Inderdaad. 100% penalty... Barca wordt weer eens gematst. Dit soort details geven de doorslag helaas :(
Gaan we weer. Gewoon fout van de arbitrage. Ik geloof er niets van dat zo'n scheidsrechter de opdracht krijgt om Barca hier te matsen.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 23-04-2013 21:06 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
lol, wist niet dat die Gomez zo sloom was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MailMan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:06:
Hij is al op leeftijd he... als Messi 33 is wil ik hem ook nog wel eens zien sprinten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
MailMan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:06:
Huntelaar, die is pas sloom aldus de stats in FIFA 2013 en PES 2013 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:07:
[...]

Hij is al op leeftijd he... als Messi 33 is wil ik hem ook nog wel eens zien sprinten :P
Dat is waar, hij is er ook ook niet het type voetballer voor.

Ter vergelijking, zag Giggs b.v. in de highlights van gisteren nog wel aardig wat snelheid eruit gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:28
TORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Thomas Muller!

Lijkt me toch wel terecht gezien het spel beeld..

[ Voor 41% gewijzigd door Gynnad op 23-04-2013 21:09 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jawohl! TOR!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lekker hoor! Doei Valdes :)

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 23-04-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Doet de pot hopelijk goed :) Barca speelt niet al te scherp namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wow wat een goal :o.

Dat publiek ook: EINZ NULL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Thomasssssssssss - Muller!!!!

Bayern - EINZ!
Barca - NULL!

Danke! - Bitte!!!

Sorry hoor moest ff :P Machtig mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Prima goaltje! Nu hopelijk Barcelona weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Is Mandzukic ook voor de uitwedstrijd geschorst? Niet meegekregen waarom hij geschorst is.

[ Voor 30% gewijzigd door MailMan op 23-04-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat was close, bijna 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
MailMan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:13:
Is Mandzukic ook voor de uitwedstrijd geschorst? Niet meegekregen waarom hij geschorst is.
Nee, alleen deze. Grove charge op Chiellini, kreeg geel en is daardoor geschorst.

[ Voor 12% gewijzigd door Martell op 23-04-2013 21:17 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.