Ach, iedereen herinnert zich alleen dat de eigen club pech had. Het geheugen is heel selectief. Blader het topic maar door, Feyenoord heeft ook genoeg te klagen gehad en Ajax ook genoeg mee gehad. Vandaag zat het een keer mee lees ik, dat dwing je af zegt het clichéVerwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:38:
[...]
Zo moet je ook geen kampioen willen worden. Het is inmiddels overduidelijk dat bij Feyenoord alles meezit dat mee kan zitten, terwijl Ajax met grote regelmaat wordt benadeeld door externe factoren (lees het scheidsrechterskorps). Dit wijt ik overigens niet aan Feyenoord hoor.
En nou kan iedereen die ook maar enige rivaliteit heeft tegenover Ajax wel heel hard gaan roepen dat Ajax het gewoon zelf moet beslissen, maar dit is natuurlijk gewoon onzin. Als je wordt benadeeld vind ik gewoon dat je het recht hebt om jezelf hierover te beklagen. Klaar.
Ik hoop dat Ajax aan het einde van de rit gewoon bovenaan staan want anders zijn er zeker fans die het niet kunnen verkroppen.
En vanmiddag won Feyenoord gewoon verdiend. Klaar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"