If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Kom je ff lekker trollenMarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:46:
En Ajax mag ook al van geluk spreken dat Van Rhijn geen rood kreeg met dat gestrekte been op el Ghanassy
Nee hoor, maar valt me op dat sommige mensen totaal niet objectief meer zijn. Dat die eerste een penal was ben ik het mee eens! maar beetje meer objectiviteit kan geen kwaad!
Ik kijk objectief, maar ik zie duidelijk de arm die de bal raakt en niet de borst.MarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:45:
Als jullie even objectief kijken zie je dat die bal gewoon op de borst van van anholt komt!
Maar wil niet zeggen dat Ajax 2 punten gestolen worden, ze hebben zelf een slechte pot gespeeld, penalties nodig of niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij mist de scheids gewoon 2 pingels en een rode kaart voor HeerenveenMarnixHobbelink schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:47:
[...]
Nee hoor, maar valt me op dat sommige mensen totaal niet objectief meer zijn. Dat die eerste een penal was ben ik het mee eens! maar beetje meer objectiviteit kan geen kwaad!
Dat neemt nog steeds niet weg dat de dwaling van het arbitrage ronduit vervelend is.Aghanim schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:48:
Ajax heeft het ook niet verdiend, simpel.
@hierboven; Ik had niet dat gevoel
[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 19-04-2013 21:50 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dit dus ^^^Outerspace schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:16:
[...]
Ik vind Ajax - SC Heerenveen ook een 'zware wedstrijd'. Mogelijk wel een van de zwaardere van dit weekend. Ik ben er niet gerust op (op winst van Ajax), hopelijk loopt Ajax nog uit.
Ik moet voorspeller worden
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 19-04-2013 21:52 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
⏩ PVOutput☀️
Hoezo klopt gewoon, Heerenveen wisselt nog in de blessure tijd, dus die tijd wordt er nog bij opgeteld.phreako schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:51:
Guzzubuyuk dacht ook dat ie wat terug moest doen.. Bijna 5 minuten extra tijd, dat ging ook nergens over.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Leer eerst zijn naam maar goed spellen.phreako schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:51:
Guzzubuyuk dacht ook dat ie wat terug moest doen.. Bijna 5 minuten extra tijd, dat ging ook nergens over.
Ajax speelde een beroerde wedstrijd, niet de schuld van de scheidsrechter het had alleen geholpen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 19-04-2013 21:57 . Reden: doe nou eens niet ]
Wel terechte uitslag gezien het totale wedstrijdbeeld.
[ Voor 34% gewijzigd door Aghanim op 19-04-2013 21:56 ]
Na zijn "beruchte" actie tegen Advocaat nam ik deze scheidsrechter eigenlijk helemaal niet meer serieus.bobsquad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:55:
Deze scheids ben ik nu echt wel goed zat. Eerst zijn met zijn respect en daarna meerdere arbitrage fouten gemaakt waaronder deze wedstrijd.
Wel terechte uitslag gezien het totale wedstrijdbeeld.
Heb ik een actie gemist? Of bedoel je Maaskant.Tjesus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:59:
[...]
Na zijn "beruchte" actie tegen Advocaat nam ik deze scheidsrechter eigenlijk helemaal niet meer serieus.
Och, was ik de accentjes vergeten? Letten jullie voortaan ook op Filip Đuričić?
Beetje zinloos commentaar.
Het klopje op de wang? Alsof het een klein kind was.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Derde, die vrije trap in de 1e helft waaruit van Rhijn voorlangs schiet was voor duwen binnen de 16.Jefrim schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:43:
En het is weer de tweede handsbal die gemist is..... 2de strafschop deze wedstrijd in de neus geboord. En de zoveelste dit seizoen.
Dat ook. Maar zoals St@m al zei, het klopje op de wang tijdens Heracles Almelo - PSV.
Edit: Duurde even, maar heb hiervan beeldmateriaal terug kunnen vinden. Het is wel van VI op RTLgemist.
@43minuut.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/...0e-3714-a753-6ea45a2246d2
[ Voor 32% gewijzigd door Tjesus op 19-04-2013 22:48 ]
Cillissen speelde goed, Moisander redelijk en de rest was onzichtbaar en/of (zeer) zwak.
Die scheidsrechter mogen ze wat mij betreft enkel de thuiswedstrijden van Veendam laten fluiten ...
Respect moet je verdienen Pannenkoek!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja, we hebben idd een minder seizoen. Maar zolang Ajax de titel niet pakt en wij wel de beker, is alles prima hier in Alkmaar
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Mooi streven voor een supporter tochBeefHazard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:22:
[...]
Ja, we hebben idd een minder seizoen. Maar zolang Ajax de titel niet pakt en wij wel de beker, is alles prima hier in Alkmaar

Idiocracy: it is real!
Dat is leuk voor je, niet dat dat gebeurt uiteraardBeefHazard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:22:
[...]
Wij zijn klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijkBeefHazard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:22:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Ha, het heeft geholpen blijkbaar...
Tenzij de rest het net als vorige week ook weer verprutst.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maar ik vermoed dat PSV en Vitesse ook punten gaan verspelen, dus niets aan de hand
3 punten mee naar Maastricht! Volgende week een lekkere dag Volendam en dan nog de derby tegen Fortuna als afsluiter. Benieuwd wie we allemaal treffen in de play-offs.
Er is maar één ploeg waar we tegen hopen te komen... Aachen-Noord.
XXXVI
Mwoah, als Moisander 2 stappen meer zet i.p.v. in te houden, dan onderschept ie die voorzet waaruit gescoord wordt. Nu positioneert ie zich zo dat Poulsen precies tussen hem en de bal in staat, lekker handig...OPSLAGHOND schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:15:
Cillissen speelde goed, Moisander redelijk en de rest was onzichtbaar en/of (zeer) zwak.
Dat laatste is wat juist ons kampioenschap kan kosten.Sjah schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:43:
En spannond wordt het niet meer, daarvoor is Vitesse's doelsaldo te slecht. En Ajax restprogramma te makkelijk.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het siert hem wel weer dat hij de fouten toegeeft.Scheidsrechter Serdar Gözübüyük hoopt dat hij zo snel mogelijk gebruik kan maken van electronische beelden. Dat zei hij vrijdagavond na afloop van het duel tussen Ajax en sc Heerenveen (1-1), waarin hij de thuisclub uit Amsterdam minimaal twee strafschoppen onthield.
Verdediger Ramon Zomer van sc Heerenveen maakte al na 6 minuten hands in zijn eigen strafschopgebied. „Ik kijk puur op de rug van Schöne en zie het niet”, zei Gözübüyük. „Maar die bal moet op de stip. Als ik de beelden erbij pak is de overtreding op Eriksen ook binnen het strafschopgebied. Ook een strafschop dus. Bij die laatste handsbal weet ik het niet. Dat is moeilijk”, doelde hij op een ongelukkige actie van verdediger Van Anholt van sc Heerenveen.
„Het probleem is gewoon dat wij binnen twee seconden moeten beslissen”, beseft de arbiter. „We kunnen niet alles zes of zeven keer terugkijken. Als we gebruik kunnen maken van beelden, dan staan we hier niet steeds. Dat zou me veel waard zijn”, stelde de arbiter.
⏩ PVOutput☀️
Wij? Je voetbalt mee?BeefHazard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:22:
[...]
Altijd al vreemd gevonden, dat "we" als je spreekt over "je" club
[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 20-04-2013 07:52 ]
Als het goed gaat is het "wij", als het fout gaat is het "hullie".Exorcist schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 07:52:
[...]
Wij? Je voetbalt mee?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Als een voetballer achteraf geschorst kan worden op basis van beelden, waarom een scheidsrechter dan niet?Quad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:14:
Reactie van Gözübüyük :
[...]
Het siert hem wel weer dat hij de fouten toegeeft.
Dit soort fouten kunnen bepalen of een club wel of niet kampioen wordt, los van de prestaties op het veld.
Omdat een scheidsrechter per definitie niet alles kan zien. Dan kan je elke ronde 9 scheidsrechters schorsen omdat ze iets niet hebben gezien. Schiet niemand iets mee op.tweaker2010 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:16:
[...]
Als een voetballer achteraf geschorst kan worden op basis van beelden, waarom een scheidsrechter dan niet?
Dit soort fouten kunnen bepalen of een club wel of niet kampioen wordt, los van de prestaties op het veld.
⏩ PVOutput☀️
Wat jij zegt. Als we winnen zegt iedereen "wij" en bij verlies "zij". Ik blijf achter AZ staan, ook in een minder seizoen. Verlies of winst, het is altijd "wij"!MegaTronics schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 07:57:
[...]
Als het goed gaat is het "wij", als het fout gaat is het "hullie".
Op fanfora wordt Verbeek regelmatig uitgekafferd, vooral vanwege zijn verschrikkelijke wisselbeleid. En het opstellen van Etienne Reijnen, wat een dwaas is dat toch.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
Je moet de club het wel nageven, ze hebben een, ik mag het wel zeggen denk ik, rampseizoen maar ze blijven wel rustig daaronder. Geen gedonder over positie van Verbeek etc. Ik mag AZ wel als club.
Verwijderd
Vreemd? Als supporter in het stadion ben je toch echt wel aan het helpen. In dat geval mag Frank ook niet zeggen "wij" als hij het over de wedstrijd heeft, want hij heeft ook niet zelf gespeeld.Exorcist schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 07:52:
[...]
Wij? Je voetbalt mee?
Dat is fora hè, het is niet zoals dat Verbeek op de schopstoel zit bij het bestuur.BeefHazard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:41:
[...]
Wat jij zegt. Als we winnen zegt iedereen "wij" en bij verlies "zij". Ik blijf achter AZ staan, ook in een minder seizoen. Verlies of winst, het is altijd "wij"!
[...]
Op fanfora wordt Verbeek regelmatig uitgekafferd, vooral vanwege zijn verschrikkelijke wisselbeleid. En het opstellen van Etienne Reijnen, wat een dwaas is dat toch.
⏩ PVOutput☀️
Je moet er denk ik wel rekening mee houden dat de geruchten dat Twente Verbeek wil hebben komend seizoen meespelen hierin.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
Je moet de club het wel nageven, ze hebben een, ik mag het wel zeggen denk ik, rampseizoen maar ze blijven wel rustig daaronder. Geen gedonder over positie van Verbeek etc. Ik mag AZ wel als club.
Als je een ander voor de ploeg zet gaat het vaak niet automagisch beter. Verbeek ontslaan kost ook geld want hij heeft, iirc, nog 2 jaar contract straks.
Nu dus gewoon hard blijven roepen dat je achter hem staat en Twente moet de knip trekken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat gebeurt heel arbitrair, zoals eigenlijk elke beslissing die scheidsrechters nemenQuad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:25:
Een scheidsrechter wordt wel eens geschorst, alleen hij moet dan een ronde in de Jupiler League fluiten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je moet toch op een bepaalde manier de wedstrijd kunnen beïnvloeden, anders is het voor de gokchinees ook niet meer te volgen en kan hij geen centjes meer verdienen.ph4ge schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:49:
[...]
Dat gebeurt heel arbitrair, zoals eigenlijk elke beslissing die scheidsrechters nemenHet probleem is dat er bijna geen wedstrijd voorbij gaat in de Eredivisie waar een scheidsrechter een beslissende invloed heeft. Dan hou je geen geloofwaardigheid en geen scheidsrechters meer over.
Wederom zal ik American Football aanhalen, voor voetbal heb je minimaal 5 scheidsen nodig.
1 hoofdscheids (zoals nu, rennen over 2 helften)
2 scheidsen voor in beide strafschopgebieden.
2 grens rechters.
Electronische metingen voor doelpunten / isieoverdestreep, kunnen ze zo van de NHL wegtrekken.
Heb je geen videomateriaal nodig alhoewel dat wel je dat wel wil willen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Muurtje wordt zo neergezet dat de bal gewoon rechtdoor de goal in kan en de keeper staat ergens aan de andere kant..
Srsly?toolkist schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:30:
Ben ik de enige die de 1e goal van PSV wel heel erg makkelijk vond? Zo ga je toch weer aan de complottheorien denken (PSV laten winnen zodat AZ de EL in gaat).
Muurtje wordt zo neergezet dat de bal gewoon rechtdoor de goal in kan en de keeper staat ergens aan de andere kant..

Nomen nescio
Serieus ja
Zoals het ook opvalt dat er, na de aandacht voor de niet gegeven penalty's voor Ajax, nu ineens 2 heel dubieuze penalty's gegeven worden aan Willem 2 en Heracles
PSV een stuk beter, Maher de beste op het veld.
Ga eens gauw nuchter worden.toolkist schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:30:
Ben ik de enige die de 1e goal van PSV wel heel erg makkelijk vond? Zo ga je toch weer aan de complottheorien denken (PSV laten winnen zodat AZ de EL in gaat).
PSV heeft verdiend gewonnen, niks complottheorieën etc. Ajax heeft gisteren verdiend gelijk gespeeld al had de hulp van de scheidstrechter wel een beetje geholpen maar het zij zo.. Jammer.
Maar PSV heeft een prima pot gespeeld.
⏩ PVOutput☀️

Zo, en nu binnen 2 minuten van 2-0 naar 2-2. Toch knap.
[ Voor 42% gewijzigd door Bra-Jo op 21-04-2013 13:48 ]
Nomen nescio
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik wou dat Ajax vrijdag Nijhuis had gehad als scheidsrechter
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
En dat is 3.....toolkist schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:06:
[...]
Serieus ja
Zoals het ook opvalt dat er, na de aandacht voor de niet gegeven penalty's voor Ajax, nu ineens 2 heel dubieuze penalty's gegeven worden aan Willem 2 en Heracles
Bij Ajax wilden ze juist een scheids die niet blunderdeTTLCrazy schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:08:
Ik wou dat Ajax vrijdag Nijhuis had gehad als scheidsrechter
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Verwijderd
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Inderdaad. Vitesse gaat nu (hopelijk) geen 2e meer worden. Laat PSV en Feyenoord dat maar uitvechten.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:22:
Heerlijke wedstrijd gezien van Feyenoord kant. Een teleurstellend Vitesse, dat moet gezegd. Dank jullie wel Feyenoord!
Al met al heeft Ajax toch nog een redelijk weekend achter de rug. 4 punten voorsprong op de rest. Uit bij NAC winnen en dan thuis kampioen worden.
Verwijderd
Zo moet je ook geen kampioen willen worden. Het is inmiddels overduidelijk dat bij Feyenoord alles meezit dat mee kan zitten, terwijl Ajax met grote regelmaat wordt benadeeld door externe factoren (lees het scheidsrechterskorps). Dit wijt ik overigens niet aan Feyenoord hoor.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:17:
Kunnen al diegenen die niet Feyenoord-minded zijn weer klagen dat Feyenoord thuis zo veel voordelen krijgt van de arbitrage
En nou kan iedereen die ook maar enige rivaliteit heeft tegenover Ajax wel heel hard gaan roepen dat Ajax het gewoon zelf moet beslissen, maar dit is natuurlijk gewoon onzin. Als je wordt benadeeld vind ik gewoon dat je het recht hebt om jezelf hierover te beklagen. Klaar.
Ik hoop dat Ajax aan het einde van de rit gewoon bovenaan staan want anders zijn er zeker fans die het niet kunnen verkroppen.
En vanmiddag won Feyenoord gewoon verdiend. Klaar.
Ik heb normaal gesproken altijd schijt aan de FIFA en dan met name ome Sepp maar ze hebben daar wel het licht gezien door tijdens de Confederations Cup doellijn technologie te gaan testen.TTLCrazy schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:18:
En de FIFA maar de elektronische hulpmiddelen tegen houden, wat dat betreft heeft Serdar Gözübüyük wel gelijk. Scheidsrechters kunnen nooit alles zien en in deze tijd moeten die hulpmiddelen echt snel komen nu.
Platini wil daar vooralsnog niet aan...
Suarez speelde weer een hoofdrol, zowel in positieve (doelpunt) als negatieve zin:
http://www.soccer-blogger...sea-liverpool-april-2013/
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.