Het negatieve over de PSV is idd ook voor een stuk de media. De Feyenoord-verdediging wordt de hemel in geprezen maar heeft er zelfs 1 meer tegen gehad dan PSV. En daar zitten even goed doelpunten bij waar tenenkrommend slecht verdedigd werd (zoals de 1-1 afgelopen zondag).
Ik ben ook van mening dat de verdediging helemaal niet bepaalt hoeveel doelpunten je tegen krijgt, maar vooral hoe er als team verdedigd wordt en hoe ver je van je eigen goal af speelt. Ik weet zeker dat PSV veel minder doelpunten tegen had gekregen met een echte verdedigende middenvelder, in plaats van Van Bommel, Strootman (beiden échte centrale middenvelders) en Toivonen (aanvallende middenvelder).
Eigenlijk mist PSV Enoh
Eigenlijk mist PSV Enoh
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Een speler 'type Cocu' wordt gemist. Een veelzijdige speler, die op elke plek kan spelen, van CV tot spits, maar met name als CM.
Rust, stijl, inzicht, en de baas. Stofzuigend, waterdragend, maar ook de lakens uitdelend.
En niet steeds die bal achteruit spelen.
Als je zwakke punt je verdediging is, hoe kun je dan steeds vanaf de middenlijn de bal achteruit spelen?
Een CV en een sterke CM, dan ben je er wel, qua versterkingen.
Rust, stijl, inzicht, en de baas. Stofzuigend, waterdragend, maar ook de lakens uitdelend.
En niet steeds die bal achteruit spelen.
Als je zwakke punt je verdediging is, hoe kun je dan steeds vanaf de middenlijn de bal achteruit spelen?

Een CV en een sterke CM, dan ben je er wel, qua versterkingen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 17-04-2013 16:40 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Een lompe verdedigende middenvelder die constant overtredingen maakt en in balbezit levensgevaarlijk voor het eigen team is? Zijn passing is bovendien ontiegelijk zwak. Dit lijkt me geen speler die de dramatische opbouw van PSV ten goede zal komen. PSV heeft gewoon een type van Bommel nodig die het wel kan belopen. En van Bommel moeten ze gewoon in het centrum van hun verdediging zetten, waardoor het centrale blok defensief een stuk sterker wordt en opbouwend meteen klasses beter.Sherlock schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:50:
Ik ben ook van mening dat de verdediging helemaal niet bepaalt hoeveel doelpunten je tegen krijgt, maar vooral hoe er als team verdedigd wordt en hoe ver je van je eigen goal af speelt. Ik weet zeker dat PSV veel minder doelpunten tegen had gekregen met een echte verdedigende middenvelder, in plaats van Van Bommel, Strootman (beiden échte centrale middenvelders) en Toivonen (aanvallende middenvelder).
Eigenlijk mist PSV Enoh
Denk je serieus dat de verdediging van PSV sterker wordt als Van Bommel er staat en er niks aan de rest van het team gedaan wordt? Dan hoop ik dat PSV dat ook denkt, dan kan Ajax nog een paar jaar kampioen worden. (Tenzij één van de andere teams het beter gaat doen natuurlijk)
En die
betekent dat je dat stukje niet zo serieus moet nemen 
Als je Enoh vervangt door Poulsen dan kan je het al wat serieuzer nemen, die zou bij dit PSV echt wel een positieve inbreng hebben.
En die
Als je Enoh vervangt door Poulsen dan kan je het al wat serieuzer nemen, die zou bij dit PSV echt wel een positieve inbreng hebben.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Het enige wat Enoh hoefde te doen was een bal afpakken en weer afgeven aan een medespeler. Als hij er mee gaat lopen of een lange pass wilde uitvoeren was het drama indd. Maar hij werd wel steeds beter.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Moet je Seedorf vragen wat hij van Enoh vond na tegen hem gespeeld te hebben met AC Milan.
Ik heb zijn nummer niet, en bellen naar Brazilië is ook weer zo duur..Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:59:
Moet je Seedorf vragen wat hij van Enoh vond na tegen hem gespeeld te hebben met AC Milan.

⏩ PVOutput☀️
Hij pakt zijn skype ook al niet op.Quad schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:16:
[...]
Ik heb zijn nummer niet, en bellen naar Brazilië is ook weer zo duur..
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
http://www.at5.nl/artikel...-volgend-jaar-nog-ajacied
De Boer geeft aan nog in ieder geval volgend seizoen bij Ajax te blijven. In de voetballerij wordt dit natuurlijk wel vaker gezegd, maar De Boer lijkt me wel het type dat dit dan ook doet. Zou mooi zijn voor Ajax om nog in ieder geval een jaar op de ingeslagen weg door te gaan en niet naast ieder jaar de bepalende spelers ook de trainer naar een rijke club te zien vertrekken.
De Boer geeft aan nog in ieder geval volgend seizoen bij Ajax te blijven. In de voetballerij wordt dit natuurlijk wel vaker gezegd, maar De Boer lijkt me wel het type dat dit dan ook doet. Zou mooi zijn voor Ajax om nog in ieder geval een jaar op de ingeslagen weg door te gaan en niet naast ieder jaar de bepalende spelers ook de trainer naar een rijke club te zien vertrekken.
In de Engelse media werd er al gezegd dat ie niet naar City zou willen komend seizoen omdat dat niet uitkomt met z'n gezinSempy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:50:
http://www.at5.nl/artikel...-volgend-jaar-nog-ajacied
Ai... Blind geblesseerd geraakt op de training. Wie zou zijn evt vervanger zijn tegen Heerenveen? Boilesen?
Volgens mij is Boilesen nog aan het revalideren, zat in ieder geval vorige week niet bij de wedstrijdselectie. Zal wel Mitchel Dijks worden, die heeft het de vorige keren als invaller op linksback ook goed gedaan.
Boilesen heeft nu volgens mij al weer een aantal keer 90 minuten gespeeld met Jong Ajax, maar ik denk niet dat hij gaat starten. Dat zal inderdaad Dijks wel zijn. Jammer, want da's een behoorlijke min voor de opbouw over links...
Speelt al weken bij Jong Ajax, afgelopen 2/3 wedstrijden volledig geloof ikSempy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:55:
Volgens mij is Boilesen nog aan het revalideren, zat in ieder geval vorige week niet bij de wedstrijdselectie. Zal wel Mitchel Dijks worden, die heeft het de vorige keren als invaller op linksback ook goed gedaan.
Ok, mooi dat hij in ieder geval weer bij het 2e speelt. Ik denk echter niet dat de Boer die gok gaat nemen. Een jaar niet op niveau gespeeld en met slechts 13 optredens op het hoogste niveau nu ook niet een routinier te noemen die je voor z'n ervaring opsteld. Met Dijks heb je het verdedigend goed opgelost en de mindere opbouw tov met Blind moet in een thuiswedstrijd tegen zo'n zwakke defensie als Heerenveen geen probleem zijn.
Dus Dijks zal hem vervangen en dan waarschijnlijk Boilesen op de bank. Lijkt mij ook de meest logische oplossing.NICO NICO NICO..HIJ KOMT ERAAN - Mocht morgenochtend blijken dat Daley Blind niet in staat is om te spelen, dan zal Mitchell Dijks hem vervangen. Zo heeft Frank de Boer laten weten tijdens de persconferentie.
De trainer gaf daarbij direct aan dat Nicolai Boilesen een optie is voor de bank, maar zeker niet in de basis zal starten.
Blind moest donderdag het trainingsveld geblesseerd verlaten. Een MRI-scan wees uit dat de verdediger geen ernstige schade aan zijn rug heeft opgelopen, maar het is nog niet duidelijk of hij vrijdag fit genoeg is om te spelen.
Isaac Cuenca zit nog niet bij de selectie. De Spanjaard is nog steeds herstellende. 'Misschien volgende week', zei De Boer. Bron: http://www.ajaxshowtime.c...en-optie-cuenca-niet.html
Ze hebben nog maar weinig plezier beleefd aan Cuenca helaas. Ze hebben met hem gegokt en verloren. Ik hoef hem volgend jaar ook niet meer terug te zien. Dan zie ik liever die zich kan ontwikkelen op die plek. En Schone heeft ook bewezen dat hij aardig uit de voeten kan op die positie.
Dijks is toch wel een flink minpunt hoor. Ben benieuwd of Heerenveen daar gebruik van weet te maken.Jefrim schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:18:
[...]
Dus Dijks zal hem vervangen en dan waarschijnlijk Boilesen op de bank. Lijkt mij ook de meest logische oplossing.
Ze hebben nog maar weinig plezier beleefd aan Cuenca helaas. Ze hebben met hem gegokt en verloren. Ik hoef hem volgend jaar ook niet meer terug te zien. Dan zie ik liever die zich kan ontwikkelen op die plek. En Schone heeft ook bewezen dat hij aardig uit de voeten kan op die positie.
Cuanca mis je idd niets aan. Het komt goed uit dat hij geblesseerd is. Schone op rechts pakt goed uit en Boerrigter is prima als invaller. En Babel is ook weer terug. Laat Barca zijn C-garnituur maar elders stallen.
Volledig eens, behalve dat ik geen fan ben van Barcelona ( en ook niet van Real trouwens ) vind ik dat een club als Ajax altijd spelers op moet stellen waar zij op de lange termijn toekomst in zien, het is werkelijk ongeloofelijk dat zo'n grote club als Ajax een speler die zo lang niet gespeeld heeft te huren, een paar wedstrijdjes laat spelen en gewoon doodleuk hem weer naar Barcelona stuurt, dat moet een club als Ajax niet willen, het zou een andere situatie zijn als er ten minste een optie tot koop was maar ik denk niet dat meneer Cuenca geinteresseerd is om bij Ajax te blijven.tweaker2010 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:04:
[...]
Cuanca mis je idd niets aan. Het komt goed uit dat hij geblesseerd is. Schone op rechts pakt goed uit en Boerrigter is prima als invaller. En Babel is ook weer terug. Laat Barca zijn C-garnituur maar elders stallen.
Schone doet het erg goed, ik vond hem een aanwinst voor Ajax maar ik dacht niet dat hij een vaste basisplaats kon afdwingen maar hij staat er toch in, mooie voetballer.
http://www.nu.nl/sport/3401419/bony-mogelijk-niet-feyenoord.html
Dat zou Feyenoord heel goed uitkomen. Zonder Bony gaat Vitesse daar niet winnen.
Dat zou Feyenoord heel goed uitkomen. Zonder Bony gaat Vitesse daar niet winnen.
Verwijderd
Moet een club als Ajax niet willen? Ik ben het met je eens dat Ajax eens moet ophouden met nederig gedrag ten opzichte van Barca en het steeds proberen te huren van talentjes (die zich overigens meestal te groot voelen voor Ajax). Maar vanaf de eerste dag is er bij deze transfer vermeld dat het om een oplossing ging voor de korte termijn, een noodverband voor de selectie. Door blessures en vormcrisissen zat Ajax namelijk een tijd lang zonder een acceptabele rechtsbuiten, en in mijn optiek kun je dan een poging wagen om een speler elders te huren.Tweaking Art schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:17:
[...]
Volledig eens, behalve dat ik geen fan ben van Barcelona ( en ook niet van Real trouwens ) vind ik dat een club als Ajax altijd spelers op moet stellen waar zij op de lange termijn toekomst in zien, het is werkelijk ongeloofelijk dat zo'n grote club als Ajax een speler die zo lang niet gespeeld heeft te huren, een paar wedstrijdjes laat spelen en gewoon doodleuk hem weer naar Barcelona stuurt, dat moet een club als Ajax niet willen, het zou een andere situatie zijn als er ten minste een optie tot koop was maar ik denk niet dat meneer Cuenca geinteresseerd is om bij Ajax te blijven.
Schone doet het erg goed, ik vond hem een aanwinst voor Ajax maar ik dacht niet dat hij een vaste basisplaats kon afdwingen maar hij staat er toch in, mooie voetballer.
En Schöne is gewoon een heerlijke speler. Elke wedstrijd heeft hij wel een actie waar hij zijn directe tegenstander passeert waarbij je denkt jeetje dat doet hij goed. Lekker compleet, veelzijdig en past perfect bij Ajax.
Van Ginkel doet zeker niet mee;tweaker2010 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:34:
http://www.nu.nl/sport/3401419/bony-mogelijk-niet-feyenoord.html
http://www.nu.nl/sport/3401743/vitesse-zonder-van-ginkel-feyenoord.html
En aangezien Janssen de hoop vorige week al had opgegeven is de kans groot dat Feyenoord goede zaken kan doen voor die 2e plaats.
Hij was volgens mij nog niet (voldoende) hersteld van de blessure die hij had toen hij bij Ajax arriveerde.Jefrim schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:18:
[...]
Ze hebben nog maar weinig plezier beleefd aan Cuenca helaas. Ze hebben met hem gegokt en verloren. Ik hoef hem volgend jaar ook niet meer terug te zien.
Cuenca heeft een paar wedstrijdjes gespeeld en daar mis je niks aan, maar Boerrigter als invaller noem je prima terwijl hij (bijna) een half seizoen heeft gespeeld en niks heeft laten zien buiten een paar momentjes om.tweaker2010 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:04:
[...]
Cuanca mis je idd niets aan. Het komt goed uit dat hij geblesseerd is.
Schone op rechts pakt goed uit en Boerrigter is prima als invaller.

[ Voor 39% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-04-2013 13:17 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En Boetius ook niet, dus dat heft elkaar mooi op.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:11:
[...]
Van Ginkel doet zeker niet mee;
http://www.nu.nl/sport/3401743/vitesse-zonder-van-ginkel-feyenoord.html
En aangezien Janssen de hoop vorige week al had opgegeven is de kans groot dat Feyenoord goede zaken kan doen voor die 2e plaats.
http://www.nusport.nl/eredivisie/3401933/boetius-loopt-knieblessure-op-bij-training.html
Boerrigter heeft pas misschien wel het belangrijkste doelpunt uit zijn carriere gemaakt. Koud in het veld tegen PSV de winnende maken waardoor je club mogelijk kampioen wordt. Dan vergeef ik hem al die mindere invalbeurten.Cuenca heeft een paar wedstrijdjes gespeeld en daar mis je niks aan, maar Boerrigter als invaller noem je prima terwijl hij (bijna) een half seizoen heeft gespeeld en niks heeft laten zien buiten een paar momentjes om.
Verwijderd
Aan het einde van dit interview na de wedstrijd Ajax - AC Milan van 2010 te beluisteren:Quad schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:16:
[...]
Ik heb zijn nummer niet, en bellen naar Brazilië is ook weer zo duur..
Verwijderd
Zo'n ramp is dat natuurlijk niet, Boetius speelt de laatste weken toch als een natte krant. Hopelijk zet Koeman nu Goossens op zijn positie.tweaker2010 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:19:
[...]
En Boetius ook niet, dus dat heft elkaar mooi op.![]()
http://www.nusport.nl/eredivisie/3401933/boetius-loopt-knieblessure-op-bij-training.html
* Fiber duimt vanavond voor Heerenveen.tweaker2010 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:19:
[...] mogelijk kampioen...
Hopelijk kunnen ze nog een keertje stunten. Zou wel leuk zijn eigenlijk.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat is dus het rare van voetballer zijn.. Het hele seizoen kan jouw aanwezigheid gestolen worden, maar de winnende maken tegen PSV waardoor ze misschien kampioen worden..tweaker2010 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:19:
[...]
Boerrigter heeft pas misschien wel het belangrijkste doelpunt uit zijn carriere gemaakt. Koud in het veld tegen PSV de winnende maken waardoor je club mogelijk kampioen wordt. Dan vergeef ik hem al die mindere invalbeurten.
Maar ik blijf erbij dat Derk een hele goede speler is, maar na zijn blessures is hij niet beter geworden dan ervoor, alsof hij niet durft. Hij kan het wel.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Benieuwd hoe de rechter flank van Feyenoord het zal gaan doen tegen de linker flank van Vitesse, die met én van Aanholt én Jansen beduidend beter is dan de rechter flank van Vitesse.
En benieuwd naar de duels tussen van Aanholt en Janmaat
Misschien doet Koeman er goed aan het accent voor de aanval op de zwakkere rechter flank van Vitesse te leggen.
En benieuwd naar de duels tussen van Aanholt en Janmaat
Misschien doet Koeman er goed aan het accent voor de aanval op de zwakkere rechter flank van Vitesse te leggen.
Verwijderd
Iemand die toevallig in Londen woont en morgen naar Fulham - Arsenal wil? Heb nog een VIP-ticket over. DM me als je details wilt. Kijk zelf iig erg uit naar de wedstrijd! Eerst PL derby waar ik live bij zal zijn.
Zoiezo, welke coach durft zijn vingers nu nog te branden aan City? Dat is een slangenkuil (net als Chelsea) waarbij je binnen een jaar op straat staat als je niet voldoende presteert. Tijd om op te bouwen krijg je daar niet.toolkist schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:56:
[...]
In de Engelse media werd er al gezegd dat ie niet naar City zou willen komend seizoen omdat dat niet uitkomt met z'n gezin
Als Boerrigter de talloze "minder belangrijke" 100% kansen in andere wedstrijden had gemaakt dan had de wedstrijd tegen PSV verloren mogen worden.tweaker2010 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:19:
[...]
Boerrigter heeft pas misschien wel het belangrijkste doelpunt uit zijn carriere gemaakt. Koud in het veld tegen PSV de winnende maken waardoor je club mogelijk kampioen wordt. Dan vergeef ik hem al die mindere invalbeurten.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Idd. Maar je wordt als voetballer nu eenmaal altijd beoordeeld op belangrijke doelpunten in grote wedstrijden.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:40:
[...]
Als Boerrigter de talloze "minder belangrijke" 100% kansen in andere wedstrijden had gemaakt dan had de wedstrijd tegen PSV verloren mogen worden.
Kluivert met zijn goal in de CL finale. En Robben met zijn missers in de WK en CL finale... zo is voetbal
Zo, de beslissing is nu. Althans, als Ajax wint
Zo niet, kan het heel misschien nog spannend worden.
Plek zat nog op de tribunes, en dat voor de officieuze kampioenspot. Maar dat is meer mensen opgevallen: http://www.afca.nl/nieuws/kaartenmarkt/
EDIT:
Lol, wat een handsbal. Pak je RESPECT bandje, snel.
Plek zat nog op de tribunes, en dat voor de officieuze kampioenspot. Maar dat is meer mensen opgevallen: http://www.afca.nl/nieuws/kaartenmarkt/
EDIT:
Lol, wat een handsbal. Pak je RESPECT bandje, snel.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 19-04-2013 20:06 ]
En het is weer zoverAghanim schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:06:
Nou, handballen in de 16 mag tegenwoordig ook gewoon blijkbaar.

Volgenshebben die scheidsrechters instructies meegekregen. Dit kan je toch niet missen
Toch jammer, zo'n grote mond over de HD kanalen maar serieus een HD wedstrijd doorgeven na bestelling is toch lastig.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Best knap, van Rijhn die de slechte pass van Eriksen ff helemaal goed maakt.
⏩ PVOutput☀️
Yes!
Goede goal van Ajax, verschikkelijk slecht verdedigd van heerenveen lolol
Waarom wordt Djuricic niet gewisseld? Nu legt hij zelf het spel maar stil.
⏩ PVOutput☀️
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, vergeten dat Ajax vandaag speeldeTweaking Art schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:27:
Yes!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ja loopt inderdaad een beetje raar... Scheelt wel voor Ajax.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:28:
Waarom wordt Djuricic niet gewisseld? Nu legt hij zelf het spel maar stil.
Ach, hopelijk zet Ajax het door, Heerenveen wordt niet gevaarlijk vooralsnog.
⏩ PVOutput☀️
Dit wordt schade beperken. Morgen Groningen er langs, volgend weekend die plek weer terug pakken.
[ Voor 6% gewijzigd door Saturnus op 19-04-2013 20:35 ]
Had een mooie pot verwacht, echt ff voor gaan zitten. Maar dit is net zo spannend of goed als Roda tegen NAC
Zullen de zenuwen wel zijn.
Niet overdrijven, maar het is niet heel inspirerend inderdaad.
Cilissen blijft een held.
Cilissen blijft een held.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goede redding van Cillessen
Wat kan Alderweireld met verdomd mooie en goede crosspasses strooien zeg
⏩ PVOutput☀️
Dat is toch al maanden zo?bobsquad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:44:
van Rhijn speelt nou ook niet z'n beste wedstrijd hoop dat ze hem in de rust wisselen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Alderweireld is een goede verdediger, vooral in luchtduels is hij erg dominant maar hij lijkt te kort te komen voor de absolute top naar mijn mening, hij word in ieder geval niet beter.
En Cillessen is wel een erg goede tweede doelman
En Cillessen is wel een erg goede tweede doelman
Cillessen pakte die bal goed inderdaad, ik hoop dat dat de enige actie voor hem was deze wedstrijd, Heerenveen is maar een keer gevaarlijk geweest, had ik niet verwacht.
⏩ PVOutput☀️
Is het Van der Wiel syndroom besmettelijkbobsquad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:53:
[...]
Maar nu totaal geen inzet en wat hij laat zien nu behalve de voorzet is gewoon drama.

En de Boer die zo heerlijk kwaad kan worden
Dat van De Boer dat hij boos wordt is alleen maar goed. Ajax is nog steeds geen kampioen en sommige fouten mogen gewoon niet op dit niveau gebeuren.
En weer Alderweireld die een prachtige pass aflevert.
Prima redding van Cillessen weer net.
Prima redding van Cillessen weer net.
⏩ PVOutput☀️
Oops, kak

⏩ PVOutput☀️
Dat doelpunt viel echt uit de lucht lolol
Voel inderdaad een beetje als tegen PSV. Goed beginnen, dan laten versloffen, tegengoal krijgen.
Nu maar hopen dat ze zich weer herpakken.
Nu maar hopen dat ze zich weer herpakken.
Hij levert prachtige passes maar verdedigd Finbogasson vrij slecht, 1-1.
⏩ PVOutput☀️
Ik durf het niet te hopen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ach, niks aan de hand. Ajax staat ver los. Het is alleen een theoretische kans die nu weer iets groter word.
Mwah.. mochten ze verliezen (en dat durf ik niet te hopen), dan vind ik het best weer spannend worden hoorPWM schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:14:
Ach, niks aan de hand. Ajax staat ver los. Het is alleen een theoretische kans die nu weer iets groter word.
Overigens interesseert het me vanavond zoveel dat ik lekker "Bloed zweet en tranen" aan het kijken ben.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 19-04-2013 21:18 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vind Ajax - SC Heerenveen ook een 'zware wedstrijd'. Mogelijk wel een van de zwaardere van dit weekend. Ik ben er niet gerust op (op winst van Ajax), hopelijk loopt Ajax nog uit.Aghanim schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:15:
De rest heeft allemaal een zware wedstrijd, daarom was het lekker als Ajax nu uit zou kunnen lopen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als ze zo doorspelen de 2e helft ben ik er bang voor, dan mag je blij zijn met gelijkspel als Ajax zijnde.
[ Voor 33% gewijzigd door bobsquad op 19-04-2013 21:17 ]
Als Ajax mocht kiezen tussen Vitesse, Heerenveen thuis of AZ, Feyenoord uit, denk ik dat ze deze gekozen zouden hebbenOuterspace schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:16:
[...]
Ik vind Ajax - SC Heerenveen ook een 'zware wedstrijd'. Mogelijk wel een van de zwaardere van dit weekend.
Doe me een lol, dit is Ajax thuis, ik geloof niet dat Ajax thuis van Heerenveen verliest, en Ajax domineert de partij van wat ik gezien heb.bobsquad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:16:
Als ze zo doorspelen de 2e helft ben ik er bang voor, dan mag je blij zijn met gelijkspel als Ajax zijnde.
Zelfs als Ajax gelijk speelt hebben ze goede papieren om het kampioenschap binnen te halen met het resterende programma
Dat durf ik van de 2e helft niet te beweren anders. Nu Babel d'r in, hopelijk brengt die wat inspiratieTweaking Art schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:19:
[...]
Doe me een lol, dit is Ajax thuis, ik geloof niet dat Ajax thuis van Heerenveen verliest, en Ajax domineert de partij van wat ik gezien heb.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Schöne speelt op de plek van Poulsen neem ik aan toch?
⏩ PVOutput☀️
Correct, Babel speelt op de rechterflank ipv Schöne.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:22:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ja denk het wel en Babel op rechts.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:22:
Eerste geel van de wedstrijd voor Van Rhijn, terecht trouwens.
⏩ PVOutput☀️
Ajax speelt echt veel te statisch. Als de verdedigers de bal hebben staat daarvoor onderhand iedereen stil. En als dan een middenvelder een bal heeft speelt die de bal alsof elke pass de snelheid van een raket moet hebben.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Babel blijft een heerlijke voetballer om naar te kijken. Geweldig hoe explosief die man kan reageren.
[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 19-04-2013 21:34 ]
Heerenveen verdedigt ook prima, Ajax komt er moeilijk doorheen.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat Heerenveen blij is met een gelijkspel in tegenstelling tot AjaxQuad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:35:
Heerenveen verdedigt ook prima, Ajax komt er moeilijk doorheen.
Dat weet ik wel zeker.bobsquad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:37:
[...]
Ik denk dat Heerenveen blij is met een gelijkspel in tegenstelling tot Ajax

⏩ PVOutput☀️
Cillessen! Goede redding!
Die Ghanassy is echt een goudhaantje bij Heerenveen..
Die Ghanassy is echt een goudhaantje bij Heerenveen..
⏩ PVOutput☀️
Eriksen vind ik wel erg ongelukkig spelen vandaag, weer simpel afgetroeft
Net als Fischer. En heeft iemand De Jong gezien vandaag?
Hmm, uit de herhaling blijkt, dat de bal best op de stip had gemogen.
Hands nummero twee niet willen zien Door Güzübüyük.
⏩ PVOutput☀️
En het is weer de tweede handsbal die gemist is..... 2de strafschop deze wedstrijd in de neus geboord. En de zoveelste dit seizoen.
Ongeloofelijk was dat el ghanassy met die tackle van achteren?, dat had ook wel een kaart kunnen zijn
Als jullie even objectief kijken zie je dat die bal gewoon op de borst van van anholt komt!
Nou, daar grijpt de scheids naar de borstzak, ziet dat het El Ghanassy is en laat het dan maar lopen.
Dat is de charme van het spel - Sepp Blatter
En Ajax mag ook al van geluk spreken dat Van Rhijn geen rood kreeg met dat gestrekte been op el Ghanassy
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.