Cocu een mak schaap? Hoe kom je tot die conclusie? Ik denk niet dat een speler die aanvoerder is geweest van Barcelona, PSV en het Nederlands elftal een mak schaap is. Met zo'n instelling word je geen aanvoerder.tweaker2010 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:09:
[...]
Zo iemand heeft PSV nu juist nodig. Niet zo'n mak schaap als Cocu die Faber niet eens durft tegen te spreken.
Meestal wordt je aanvoerder puur door ervaring. Vergeet niet dat hij meer dan 100 interlands gespeeld heeft. Daarnaast is het natuurlijk handig dat je aanvoerder op een normale manier met de scheidsrechter omgaat.JanW schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:39:
[...]
Cocu een mak schaap? Hoe kom je tot die conclusie? Ik denk niet dat een speler die aanvoerder is geweest van Barcelona, PSV en het Nederlands elftal een mak schaap is. Met zo'n instelling word je geen aanvoerder.
Maar nu ontwijk je mijn vraag. Hoe kom je erbij dat Cocu een mak schaap is? Een aanvoerder is niet alleen iemand die normaal met een scheids om moet gaan en toevallig 100 interlands gespeeld heeft.
Hij komt qua uitstraling zo op mij neer. Ook pratend is hij, zoals ik het wel mag noemen denk ik, saai.JanW schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:13:
Maar nu ontwijk je mijn vraag. Hoe kom je erbij dat Cocu een mak schaap is? Een aanvoerder is niet alleen iemand die normaal met een scheids om moet gaan en toevallig 100 interlands gespeeld heeft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb je de Boer de eerste 12-18 maanden gezien? Hartstikke saai en stijf. Pas de laatste anderhalf seizoen is hij los geworden, en nu is hij gewoon relaxed. Je moet ook groeien in je rolQuad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:17:
[...]
Hij komt qua uitstraling zo op mij neer. Ook pratend is hij, zoals ik het wel mag noemen denk ik, saai.
Inderdaad, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand als Cocu een mak schaap zou zijn. Als 'mak schaap' haal je gewoon nooit de echte top, en hij heeft dat toch echt wel bereikt. Ben het wel met je eens dat hij rustig overkomt, maar dat lijkt me alleen maar een voordeel voor een trainer. Beetje net als Guardiola.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Nou maar hopen dat Frankie dit jaar niet weer genegeerd wordt bij de Trainer van het jaar verkiezing.
Nationaal of Internationaal?HamburgerHenk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:46:
Nou maar hopen dat Frankie dit jaar niet weer genegeerd wordt bij de Trainer van het jaar verkiezing.
⏩ PVOutput☀️
Nationaal. 2x kampioen waarvan 1x in een half seizoen als trainer en dan 2x niet winnen.
Als de trainer van de kampioen per definitie die prijs zou krijgen hadden ze hem niet apart hoeven uit te reiken.HamburgerHenk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:01:
Nationaal. 2x kampioen waarvan 1x in een half seizoen als trainer en dan 2x niet winnen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Idd. Maar een goede trainer maakt een team kampioen, dus de Boer heeft die prijs zeker verdiend.ph4ge schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:05:
[...]
Als de trainer van de kampioen per definitie die prijs zou krijgen hadden ze hem niet apart hoeven uit te reiken.
Vreemd dat Advocaat niet genomineerd is trouwens
En een stuk of vier goede verdedigers...tweaker2010 schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:10:
[...]
Er moet gewoon langdurig beleid gaan plaatsvinden ipv de gedachte van "we halen Advocaat wel voor een jaartje en dan worden we wel kampioen"...
Wel knap van Ajax hoor. Iedereen is de grote onrust van ruim een jaar geleden al weer bijna vergeten. Vooral knap van Frank de Boer, die onder alle omstandigheden altijd rustig is gebleven.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
True, maar aangezien er in zijn eerste jaar een achterstand is ingehaald die hij zelf niet veroorzaakt had, verdiende hij de prijs welph4ge schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:05:
[...]
Als de trainer van de kampioen per definitie die prijs zou krijgen hadden ze hem niet apart hoeven uit te reiken.
Niet vergeten dat de prestaties van Wouters en Langeler dit seizoen ook top zijn.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind dat Van Basten eigenlijk ook wel een prijs verdient...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarom? Natuurlijk heeft hij bij Heerenveen het verlies van veel spelers moeten opvangen, maar met zo'n slechte eerste seizoenshelft en een finish rond plek 8 heeft hij toch geen heel bijzonder jaar gedraaid? Ik zou ook eerder Langeler of Wouters nomineren, en anders De Boer.
[ Voor 14% gewijzigd door Koppensneller op 16-04-2013 12:22 ]
Tja, zou kunnen, maar daar koop je bij deze verkiezing niks voor. Nu is Ajax gewoon het elftal wat al 2x op rij kampioen was geworden plus de club met grootste financiële mogelijkheden. Er zullen veel minder mensen zich verbazen dat Ajax kampioen wordt dan sommige prestaties van andere clubs. Het gaat niet om de beste trainer van de afgelopen 3 jaar, maar slechts dit seizoen. We zullen het zien wie het wordt, dat De Boer bij de favorieten hoort is duidelijk.HamburgerHenk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:13:
True, maar aangezien er in zijn eerste jaar een achterstand is ingehaald die hij zelf niet veroorzaakt had, verdiende hij de prijs wel
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 16-04-2013 12:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vooral voor het volhouden. Menig trainer zou de handdoek in de ring gegooid hebben...Koppensneller schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:21:
Waarom? Natuurlijk heeft hij bij Heerenveen het verlies van veel spelers moeten opvangen, maar met zo'n slechte eerste seizoenshelft...
De prestatie van vorig seizoen (met alle onrust) is misschien nog wel groter inderdaad.ph4ge schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:21:
[...]
Tja, zou kunnen, maar daar koop je bij deze verkiezing niks voor. Nu is Ajax gewoon het elftal wat al 2x op rij kampioen was geworden plus de club met grootste financiële mogelijkheden. Er zullen veel minder mensen zich verbazen dat Ajax kampioen wordt dan sommige prestaties van andere clubs. Het gaat niet om de beste trainer van de afgelopen 3 jaar, maar slechts dit seizoen. We zullen het zien wie het wordt, dat De Boer bij de favorieten hoort is duidelijk.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Je moet niet vergeten dat bij een grote club de druk om te presteren ook vele malen groter is. Wouters en Rutten konden het tij in het verleden bij PSV ook niet keren. Nu in de subtop krijgen ze wat meer tijd en lukt het wel. Maakt je dat gelijk een toptrainer? Ik denk het niet...ph4ge schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:21:
[...]
Tja, zou kunnen, maar daar koop je bij deze verkiezing niks voor. Nu is Ajax gewoon het elftal wat al 2x op rij kampioen was geworden plus de club met grootste financiële mogelijkheden. Er zullen veel minder mensen zich verbazen dat Ajax kampioen wordt dan sommige prestaties van andere clubs. Het gaat niet om de beste trainer van de afgelopen 3 jaar, maar slechts dit seizoen. We zullen het zien wie het wordt, dat De Boer bij de favorieten hoort is duidelijk.
Verwacht je dat, normaal gesproken, Ajax mee doet om de titel?Quad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:14:
Niet vergeten dat de prestaties van Wouters en Langeler dit seizoen ook top zijn.
Verwacht je dat, normaal gesproken, een net gepromoveerd Zwolle zich veilig speelt?
Op basis daarvan doet Langeler het beter.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mijn stem zal ook uit gaan naar Langeler, hij speelt (net als bij Heracles) elke keer leuke onderhoudende wedstrijden met zijn team. PEC Zwolle begon als lachertje voor het seizoen, maar ze spelen wel op Heracles na het beste voetbal, en dat hebben ze wel aan Langeler te danken.L1nt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:44:
[...]
Verwacht je dat, normaal gesproken, Ajax mee doet om de titel?
Verwacht je dat, normaal gesproken, een net gepromoveerd Zwolle zich veilig speelt?
⏩ PVOutput☀️
In dat plaatje gaat het om transfersommen. Bij bepaalde spelers wordt met 'jeugd' bedoeld dat deze spelers vanuit een jeugdelftal door zijn gestroomd naar het het eerste, dus dat voor die spelers geen (substantiële of noemenswaardige) transfersom is betaald. Er wordt met geen woord gerept over 'eigen jeugd', 'helemaal zelf opgeleid' of iets dergelijks. Dat lees jij er in (en wind jij je vervolgens over op).Royz schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:49:
[...]
Misschien dat je hebt gezocht op jeugd, maar in dit geval gaat het over het bijgevoegde plaatje om te illustreren dat PSV meer koopt dan ajax
Eens. Verassingen (in positieve zin) zijn wat mij betreft PEC Zwolle, FC Utrecht, Vitesse en SC Heerenveen. Overigens zie je bij promovendi vaker dat vooral het tweede seizoen lastig is. Wat Ajax betreft gold Ajax bij aanvang van het seizoen volgens mij niet als dé favoriet, dat was toch PSV. Dat spreekt wat deze competitie betreft dus in het voordeel van Frank de Boer.L1nt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:44:
[...]
Verwacht je dat, normaal gesproken, Ajax mee doet om de titel?
[ Voor 35% gewijzigd door argro op 16-04-2013 13:21 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Bony is geblesseerd van het veld gedragen vanochtend
Ik bedoel
Nou maar hopen dat hij niets heeft
Zou toch zonde zijn als hij pakweg een wedstrijd of 4 zou moeten missen
Jaja, ik weet het. Kinderachtig, flauw en onsportief
Maar toch

Nou maar hopen dat hij niets heeft

Jaja, ik weet het. Kinderachtig, flauw en onsportief
@argro
Ik denk niet dat alleen hij dat er in leest. Zowel fans als niet-fans denken bij de term "jeugd" toch aan de eigen opgeleide jeugd. Dan lezen veel mensen toch "kijk Ajax eens goed bezig zijn met de eigen opleiding". Dan staat dat er niet en klopt dat dus niet maar dat is niet hoe mensen er dan tegenaan kijken
Ik denk niet dat alleen hij dat er in leest. Zowel fans als niet-fans denken bij de term "jeugd" toch aan de eigen opgeleide jeugd. Dan lezen veel mensen toch "kijk Ajax eens goed bezig zijn met de eigen opleiding". Dan staat dat er niet en klopt dat dus niet maar dat is niet hoe mensen er dan tegenaan kijken
Wat jammer nou:PWM schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:19:
Bony is geblesseerd van het veld gedragen vanochtendIk bedoel
![]()
Nou maar hopen dat hij niets heeftZou toch zonde zijn als hij pakweg een wedstrijd of 4 zou moeten missen
![]()
Jaja, ik weet het. Kinderachtig, flauw en onsportiefMaar toch
Laat het maar mooi een gelijkspelletje worden.De blessure van Wilfried Bony valt mee. De Ivoriaanse topscorer ging dinsdag voortijdig van de training; de eerste berichten luidden dat hij een serieuze blessure zou hebben opgelopen. Dat blijkt echter niet het geval, Vitesse laat aan Voetbal International weten dat het niet vreest voor Bony's inzetbaarheid tegen Feyenoord. Hoe Piet Velthuizen eraan toe is, is nog niet naar buiten gebracht: hij verliet afgelopen weekend tegen Roda JC het veld met een hersenschudding.
⏩ PVOutput☀️
Als het ernstig was zou ik het in ieder geval niet gelijk naar buiten brengen
Maar de wens zal wel de vader van de gedachte zijn.
Van Nistelrooij heeft het alweer ontkend: (https://twitter.com/RvN1776)Aghanim schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:13:
Blijkbaar zijn van Bommel, van Nistelrooij, Cocu, Faber en nog iemand bezig om een grote schoonmaak te initiëren. Ben benieuwd, wel goed dat men onderkent dat er iets moet gebeuren.
Ruud van Nistelrooy @RvN1776
Ik ben helemaal niet gepolst om na te denken over de huidige gang van zaken bij PSV en om daar evt een vervolg aan te geven. #onzin.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
En doei Maher. Zal wel voor de centen gaan kiezen lijkt me zo en dan daar met het 3e elftal mee gaan spelen (is vermoedelijk nog beter dan Ajax/PSV etc, ook).
Dus AZ wil 10 miljoen, dus bieden ze 18? Dat ze bij City met geld strooien is bekend, maar zo gek zijn ze imho ook niet.Aghanim schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:55:
En doei Maher. Zal wel voor de centen gaan kiezen lijkt me zo en dan daar met het 3e elftal mee gaan spelen (is vermoedelijk nog beter dan Ajax/PSV etc, ook).
Alsof alleen centen een rol spelen. Als ik in zijn schoenen zou staan en zou mogen kiezen tussen PSV en Manchester City, dan zou ik het wel weten, zeker wanneer laatsgenoemde club (blijkbaar) ver voor jou wil gaan. Dat hij daar naar schatting ook nog 4 keer zoveel gaat verdienen is natuurlijk geen ongelukkige bijkomstigheid. Ik snap in ieder geval dat negatieve sentiment niet zo. Bij ieder transfer is er wel weer iemand die denkt te weten dat het alleen om het geld gaat. Alsof het niet super gaaf is om door Manchester City begeerd of zelfs gecontracteerd te worden, en daar te spelen, in die competitie.Aghanim schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:55:
Daar zit hem het probleem. Hoeveel van die tieners die naar het buitenland zijn gegaan zijn geslaagd?
Dat is precies het punt. Gaat hem dat nu al lukken, is hij daar klaar voor? Ik denk dat Maher beter eerst nog twee jaartjes bij Ajax kan gaan spelen of zo...argro schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:15:
[...] en daar te spelen, in die competitie.
Inderdaad, Maher is nog geen 20 en mag op dit moment dan een groot talent zijn. In de PL wordt de lat heel hoog gelegd en zeker bij Man City krijgen jonge spelers amper een kans om door te breken (zie Guidetti).Fiber schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:19:
[...]
Dat is precies het punt. Gaat hem dat nu al lukken, is hij daar klaar voor? Ik denk dat Maher beter eerst nog twee jaartjes bij Ajax kan gaan spelen of zo...
Als Maher nu deze stap zet hoor je nooit meer wat van hem en zet hij zijn plek bij oranje op het spel. Laat hem eerst maar naar Ajax gaan, zo niet zou ik van Ginkel halen (mocht Eriksen vertrekken) als ik Ajax was.
Meer dan genoeg. Messi, Ibrahimovich, Drogba, Ronaldo et cetera.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:19:
[...]
Daar zit hem het probleem. Hoeveel van die tieners die naar het buitenland zijn gegaan zijn geslaagd?
Aan de andere kant. Hoeveel tieners die op hun 19de een bod afslaan om eerst nog verder te rijpen in opleidingsland Nederland (alsof ze in andere landen geen idee hebben hoe met talenten om te gaan, maar dat terzijde), krijgen later nog een tweede kans?
Kijk bijvoorbeeld naar Castaignos. Kans gehad, kans gegrepen en mislukt. Jammer maar helaas. Toch zou hij denk ik in die situatie weer voor die kans gaan. Als een voetballer in zichzelf gelooft en een club doet dat ook (ze betalen geen uch miljoen voor de lol), dan moet je toch gaan voor zo'n kans? Wie zegt dat zo'n kans nog eens voorbij komt?
Toch zit er wel een verschil in spelers van de buitencategorie zoals Messi, Ibrahimovic, Ronaldo etc.. en de categorie die er net onder zit, zoals bijvoorbeeld Sahin, Huntelaar, Guidetti etc..
Die doen er (imho) beter aan om hun niveau wat geleidelijker te verhogen, omdat ze anders dus waarschijnlijk niet opgesteld worden. Scheelt dan natuurlijk ook nog dat je bij City of PSG ongeveer een halve wedstrijd de kans krijgt om te vlammen, alvorens je wordt afgeschreven en vervangen door de volgende aankoop.
Bijvoorbeeld Ola John heeft dat handiger aangepakt, die krijgt de kans om zich verder te ontwikkelen.
edit @ hierboven:
Ik heb het idee dat als Castaignos nog een jaar bij Feyenoord gebleven was dat hij dan een stap had kunnen maken naar een Europese subtopper en daar wel had kunnen spelen. Puur gevoel natuurlijk, nergens op gebaseerd verder.
Die doen er (imho) beter aan om hun niveau wat geleidelijker te verhogen, omdat ze anders dus waarschijnlijk niet opgesteld worden. Scheelt dan natuurlijk ook nog dat je bij City of PSG ongeveer een halve wedstrijd de kans krijgt om te vlammen, alvorens je wordt afgeschreven en vervangen door de volgende aankoop.
Bijvoorbeeld Ola John heeft dat handiger aangepakt, die krijgt de kans om zich verder te ontwikkelen.
edit @ hierboven:
Ik heb het idee dat als Castaignos nog een jaar bij Feyenoord gebleven was dat hij dan een stap had kunnen maken naar een Europese subtopper en daar wel had kunnen spelen. Puur gevoel natuurlijk, nergens op gebaseerd verder.
[ Voor 16% gewijzigd door Sherlock op 16-04-2013 14:32 ]
Precies, spelen voor zo'n club in de beste competitie van de wereld is ontzettend gaaf. Maar de kans dat je daar op een zijspoor belandt en daarmee (een groot deel) van je carrière weggooit is aanwezig. De kans is in ieder geval veel groter dan als je nog een paar jaartjes rijpt op Nederlandse bodem om daarna naar het buitenland te gaan. De Nederlandse topclubs hebben zich nu eenmaal al heel vaak bewezen een perfecte opstap te zijn naar een internationale topclub.argro schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:15:
[...]
Alsof alleen centen een rol spelen. Als ik in zijn schoenen zou staan en zou mogen kiezen tussen PSV en Manchester City, dan zou ik het wel weten, zeker wanneer laatsgenoemde club (blijkbaar) ver voor jou wil gaan. Dat hij daar naar schatting ook nog 4 keer zoveel gaat verdienen is natuurlijk geen ongelukkige bijkomstigheid. Ik snap in ieder geval dat negatieve sentiment niet zo. Bij ieder transfer is er wel weer iemand die denkt te weten dat het alleen om het geld gaat. Alsof het niet super gaaf is om door Manchester City begeerd of zelfs gecontracteerd te worden, en daar te spelen, in die competitie.
Ik begrijp de keuze wel. Het geld en de roem zijn bijna onweerstaanbaar. Maar je neemt daardoor wel een een groter risico.
Messi is als jeugdspeler al naar Barca gehaald, met ouders en al. Dat is iets anders dan in de grote selectie van City gedropt worden. Zlatan heeft juist eerst de stap naar Ajax gemaakt.argro schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:25:
[...]
Messi, Ibrahimovich, Drogba, Ronaldo et cetera.
Ronaldo zat bij Man. Utd. United of City: daar zit nogal een verschil tussen. Arsenal en Utd zijn de enige twee clubs die talenten echt rustig begeleiden.
Het verleden laat zien dat wachten vaker succes heeft. Stukje kansberekening.Wie zegt dat zo'n kans nog eens voorbij komt?
Nee, maar ze kopen wel een stuk of tien van zulke spelers en hopen dan dat eentje het redt.argro schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:25:
[...] ze betalen geen uch miljoen voor de lol...
Dus als je voor het snelle geld gaat, altijd doen. Als je achternaam Ronaldo is, ook altijd doen. Zo niet, dan kun je m.i. beter nog een paar jaar beter en sterker worden bij een Nederlandse topclub.
Ronaldo was bij City ook niet direct geslaagd. Daar zijn is Ferguson echt wel mee bezig geweest, in den beginne was hij niet zo effectief.
Drogba was ook al 24/25 voordat hij naar Chelsea ging. Daar zit ook nog wel een verschil in. Van de voorbeelden die werden genoemd, is mijn inziens alleen Ronaldo met weinig ervaring en op jonge leeftijd overgestapt en geslaagd bij een topclub.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:34:
[...]
Messi is als jeugdspeler al naar Barca gehaald, met ouders en al. Dat is iets anders dan in de grote selectie van City gedropt worden. Zlatan heeft juist eerst de stap naar Ajax gemaakt.
Ronaldo zat bij Man. Utd. United of City: daar zit nogal een verschil tussen. Arsenal en Utd zijn de enige twee clubs die talenten echt rustig begeleiden.
[...]
De grap is dat Zlatan natuurlijk ook op jonge leeftijd naar het buitenland is gegaan, vanuit zijn perspectief althans. Waarom hebben wij in Nederland het idee dat alleen wij jonge spelers beter kunnen maken. Zou Xavi beter zijn geweest als hij de jeugdelftallen van FC Twente had doorlopen? Was Pirlo een betere speler geworden op Varkenoord? M.i. weten ze bij diverse topclubs donders goed hoe met talenten om te gaan.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:34:
[...]
Messi is als jeugdspeler al naar Barca gehaald, met ouders en al. Dat is iets anders dan in de grote selectie van City gedropt worden. Zlatan heeft juist eerst de stap naar Ajax gemaakt.
Is dat zo? Kom eens met voorbeelden van spelers die op jonge leeftijd (circa 18 jaar) een aanbieding van een topclub (categorie (vice-)kampioen Duitsland / Engeland / Spanje) naast zich neer hebben gelegd, 3 jaar hebben gewacht en daarna nog beter terecht zijn gekomen.[...]
Het verleden laat zien dat wachten vaker succes heeft. Stukje kansberekening.
[ Voor 39% gewijzigd door argro op 16-04-2013 14:56 ]
Buiten dat ik dan wel een objectief onderzoek met betrouwbare cijfers zou willen zien: Volgens een stukje kansberekening kan je je geld voor de staatsloterij ook beter in je zak houden, maar heb je wel eens gezien hoeveel mensen een kleine kans op een hoge winst toch verkiezen?D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:34:
Het verleden laat zien dat wachten vaker succes heeft. Stukje kansberekening.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er zullen ongetwijfeld topclubs zijn die exact weten wat ze doen en wat ze in huis halen maar ik denk dat het huidige City niet gelijk de club is waar je als jong talent naar toe moet gaan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Idd. Alleen kun je je afvragen of er bij een topclub als City wel voldoende perspectief is voor een jonge speler, je moet er gelijk staan en zo niet wordt je na een jaar verhuurd. De selectie is immers veel te breed om een kans te hebben. Buttner heeft er met Man Utd het maximale uitgehaald, maar basisspeler zal ie nooit worden.L1nt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:06:
Er zullen ongetwijfeld topclubs zijn die exact weten wat ze doen en wat ze in huis halen maar ik denk dat het huidige City niet gelijk de club is waar je als jong talent naar toe moet gaan.
Nou moet ik wel zeggen dat City goed gehandeld heeft door twee directeuren van Barcelona aan te stellen. Mancini heeft op technisch gebied (aankopen) geen macht meer en het schijnt dat deze heren (Txiki Begiristain en nog 1) het Barcelonamodel willen kopiëren. Stond vorige week nog een verhaal over in VI.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik vind dit wel heel voorbarig hoor.tweaker2010 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:22:
[...]
Buttner heeft er met Man Utd het maximale uitgehaald, maar basisspeler zal ie nooit worden.
Ferguson heeft sowieso gezegd dat Büttner dit seizoen moet wennen aan alles, vanaf volgend seizoen moet hij goed op zijn plek zijn. En dan is het aan Büttner om te bewijzen dat hij het niveau aan kan.
Ik ben van mening dat hij United zeker wat brengt, laat verdedigend bijna geen steekjes vallen en is aanvallend erg dreigend. Je zou hem bijna linker spits maken, kan makkelijk.
⏩ PVOutput☀️
Nadat hij scoorde bij zijn debuut is deze jongen in Nederland helemaal gehypt. Hij heeft daarna nog maar 2 competitie wedstrijden mogen spelen, kun je nagaan wat voor vertrouwen hij heeft van Ferguson... not.Quad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:27:
[...]
Ik vind dit wel heel voorbarig hoor.
Ferguson heeft sowieso gezegd dat Büttner dit seizoen moet wennen aan alles, vanaf volgend seizoen moet hij goed op zijn plek zijn. En dan is het aan Büttner om te bewijzen dat hij het niveau aan kan.
Ik ben van mening dat hij United zeker wat brengt, laat verdedigend bijna geen steekjes vallen en is aanvallend erg dreigend. Je zou hem bijna linker spits maken, kan makkelijk.
Ferguson heeft genoeg vertrouwen, maar hij wil hem nog niet te veel inzetten, hij traint voorlopig het meest mee en eventueel op de bank.tweaker2010 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:30:
[...]
Nadat hij scoorde bij zijn debuut is deze jongen in Nederland helemaal gehypt. Hij heeft daarna nog maar 2 competitie wedstrijden mogen spelen, kun je nagaan wat voor vertrouwen hij heeft van Ferguson... not.
Maar de twee wedstrijden die ik van hem gezien heb zijn gewoon positief.

⏩ PVOutput☀️
Dat is een heel andere stelling. En zeker waar.L1nt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:06:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Over Cocu gesproken, de goal die PSV kampioen maakte:
⏩ PVOutput☀️
Ja dus? Ik zeg toch ook niets over zijn kwaliteiten als voetballer? Het gaat erom dat hij als trainer naar mijn idee minder geschikt is. Respect bij de spelers heeft hij zeker, maar dat is niet genoeg.Quad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:08:
[video]
Nee verder niks, volgens VZ was het vandaag 7 jaar geleden dat hij die maakte. Wat een spannende middag was het toen, heel apart.tweaker2010 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:20:
[...]
Ja dus? Ik zeg toch ook niets over zijn kwaliteiten als voetballer? Het gaat erom dat hij als trainer naar mijn idee minder geschikt is. Respect bij de spelers heeft hij zeker, maar dat is niet genoeg.
Volgens mij was dat het jaar dat AZ kampioen kon worden maar gelijk speelde op die laatste dag en Ajax een goal te kort kwam dus.
⏩ PVOutput☀️
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=185955
Binnenkort maar even afspraak maken in de tattoo shop....
"FC Twente maximaal 2 2013/2014"
Verwijderd
Dat die beelden al in kleur warenQuad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:08:

Vergeet niet dat die club een aantal jaar achter elkaar de titel won, nu is Ajax (hopelijk) aan de beurt, twee gewonnen, derde in zicht.
⏩ PVOutput☀️
L1nt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:24:

Je hebt gemist dat FC Twente kampioen is geworden in het seizoen 2009 / 2010?Sempy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:57:
[...]
Een kampioenstatoeage zetten als jouw club nog niet hoger dan 3e heeft gestaan op de ranglijst.
⏩ PVOutput☀️
Olli Dom noemen ze dat ook welSempy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:57:
[...]
Een kampioenstatoeage zetten als jouw club nog niet hoger dan 3e heeft gestaan op de ranglijst.

Volgens mij doelde hij op de plek die Feyenoord dit jaar op de lijst heeft gestaanQuad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:01:
[...]
Je hebt gemist dat FC Twente kampioen is geworden in het seizoen 2009 / 2010?

[ Voor 35% gewijzigd door Player1S op 16-04-2013 17:02 ]
Doet me denken aan die AZ supporter die ook maar alvast een tattoo had laten zetten in 2007 met de tekst "AZ Kampioen". Want ze moesten alleen nog maar tegen het nietige Excelsior. Vervolgens verloor AZ op de laatste speeldag met 2-3L1nt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:24:
Dat je dan als Feyenoord fan nog naïever bent joh, het was gewoon een vast gegeven dat Feyenoord het zou verkloten
Was trouwens wel een heerlijk slot van de competitie toen in het seizon 2006/2007:
Samen met de Champions League finale Liverpool - Milan in 2005 een van de meest bizarre scenario's in het voetbal
Ach, ze hebben hun moment of fame gehad. Verder niet serieus nemen, de media wilde sensatie maken en dat is ze gelukt. Er zijn veel mensen die wel even een tattoo laten zetten als ze daardoor met hun kop op tv komen. Het is de goden verzoeken als je daar als fan in mee gaat, past ook helemaal niet bij het motto "Geen woorden maar daden". Elke keer als er ergens iemand riep dat Feyenoord kampioen zou worden gingen de spelers nog iets verder naast hun schoenen lopen en werd het spel slechter. Zoals ik volgens mij al eerder heb gezegd zou het land te klein zijn geweest als een Ajax supporter zo'n arrogante actie zou doen.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 16-04-2013 17:12 ]
Echt ongelooflijk, hoe kun je nou een huldiging op een maandagavond doen, waarbij ze de volgende dag om 14:15 kampioen van Nederland kunnen zijn. Dat het in het Arena Park is, wat lang niet zoveel sfeer heeft, kan ik nog wel enigszins snappen. Maar het een dag verzetten vind ik echt ongelooflijk. Vooral voor de fans die ver buiten Amsterdam komen.. Hoop van harte dat die Ebert eens heel gauw oprot![Update] Huldiging: 6 mei op boulevard
WEER ARENA-BOULEVARD - UPDATE - Een eventuele huldiging van Ajax bij een derde titel op rij kan hoogstwaarschijnlijk 'pas' in mei gevierd worden. Ook als Ajax, als alles meezit, al op 27 april kampioen wordt, zit een vroeg feest met de fans er volgens de gemeente niet in.
'De puzzel is door de troonswisseling (30 april), Bevrijdingsdag (5 mei) en de Europa Leaguefinale (15 mei) lastiger dan normaal', laat woordvoerster Marleen Nieuwenhuizen van de gemeente weten aan De Telegraaf. 'Ik denk niet dat huldigen op de 28e de meest reële optie is, maar die datum staat nog steeds open. Er is nog geen beslissing over genomen. 6 mei is de meest logische optie.'
De locatie staat al wel zo goed als vast. De gemeente houdt vast aan de ArenA-boulevard en sluit de binnenstad dus uit. 'Ajax wordt zeker gehuldigd, op het terrein bij de ArenA Boulevard. Er is over geen andere locatie gesproken.'
Politie
Ook de politie breekt zich het hoofd over de naderende titel van Ajax. Vooral de werkdruk is, met alle evenementen, een dreigend probleem. 'De vraag is of je hen niet overvraagt, maar daar waarschuwen we al een tijdje voor, vanwege het grote aantal evenementen. Dit wordt ongetwijfeld een discussiepunt, maar agenten zullen natuurlijk klaar staan, dat is ook hun aard', reageert Gerrit van de Kamp van de ACP in het AD.
'Er worden plannen voor gemaakt', vervolgt een woordvoerder. 'Het is enorm passen en meten om overal agenten in te zetten, maar veel van hen vinden dit ook erg leuke dagen om te werken.'
Wanneer Ajax kampioen wordt hangt deels ook af van de concurrentie. In het gunstigste geval eindigt Feyenoord - Vitesse gelijk, verliest PSV van AZ en kan Ajax bij winst op SC Heerenveen al kampioen worden bij een zege, uit bij NAC Breda.
Update 16.44 uur: Burgemeester Eberhard van der Laan laat inmiddels aan Het Parool hetzelfde weten. Als Ajax op 27 april kampioen wordt, zal er pas op maandag 6 mei gehuldigd worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kunnen ze dat feestje niet gewoon vrijdag alvast vieren, bij de thuiswedstrijd tegen Heerenveen...
Verwijderd
City is toch bezig een grote schoonmaak te houden door de contracten van tig talentvolle spelers te ontbinden, inclusief bijvoorbeeld ene Guidetti?Aghanim schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:55:
Feyenoord zal hem met liefde terug zien komen denk ik, als hij fit is tenminste. (Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:41:
[...]
City is toch bezig een grote schoonmaak te houden door de contracten van tig talentvolle spelers te ontbinden, inclusief bijvoorbeeld ene Guidetti?

Samen met Pelle in de spits, lijkt me een prima koppeltje...
Ja, dat Ajax-kampioenschap is zo belangrijk dat de politie etc extra graag overuren maken in een periode waar al zoveel evenementen zijn, en alles draait natuurlijk wel om die fans.Gynnad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:22:
Echt ongelooflijk, hoe kun je nou een huldiging op een maandagavond doen, waarbij ze de volgende dag om 14:15 kampioen van Nederland kunnen zijn. Dat het in het Arena Park is, wat lang niet zoveel sfeer heeft, kan ik nog wel enigszins snappen. Maar het een dag verzetten vind ik echt ongelooflijk. Vooral voor de fans die ver buiten Amsterdam komen.. Hoop van harte dat die Ebert eens heel gauw oprot!
Of je zou het natuurlijk een beetje in perspectief kunnen blijven zien. Wees blij dat je een huldiging hebt, het is maar een landskampioenschap en nummer zoveel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Jammie jammie!Fiber schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:44:
[...]
Feyenoord zal hem met liefde terug zien komen denk ik, als hij fit is tenminste. ()
Samen met Pelle in de spits, lijkt me een prima koppeltje...

Het is maar bevrijdingsdag x zoveelgambieter schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:47:
[...]
Ja, dat Ajax-kampioenschap is zo belangrijk dat de politie etc extra graag overuren maken in een periode waar al zoveel evenementen zijn, en alles draait natuurlijk wel om die fans.
Of je zou het natuurlijk een beetje in perspectief kunnen blijven zien. Wees blij dat je een huldiging hebt, het is maar een landskampioenschap en nummer zoveel
Maar zonder dollen, je snapt natuurlijk zelf wel dat je dat als Ajacied door een roze bril ziet. En het is gewoon zonde, op de zondag is er zoveel meer sfeer en dan is iedereen toch al daar. Vorig jaar was het nog logisch omdat de wedstrijd toen laat was, maar nu beginnen ze die dag al om half 1.
Denk dat Eberhart erg gelijk heeftGynnad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:22:
[...]
Echt ongelooflijk, hoe kun je nou een huldiging op een maandagavond doen, waarbij ze de volgende dag om 14:15 kampioen van Nederland kunnen zijn. Dat het in het Arena Park is, wat lang niet zoveel sfeer heeft, kan ik nog wel enigszins snappen. Maar het een dag verzetten vind ik echt ongelooflijk. Vooral voor de fans die ver buiten Amsterdam komen.. Hoop van harte dat die Ebert eens heel gauw oprot!
Denk dat ze blij mogen zijn dat er niet is gekozen voor 07:00 op maandagochtend.
EDIT:
Nog wel 2 leuke quotes van van der Laan
'Vandalen draaien op voor schade Ajax-huldiging'
Als er 250,- terugkwam is het veel.'Begin maar vast met sparen,'
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-04-2013 19:23 ]
Laten we eerst nog maar even afwachten wat de sfeer dan zal zijn. Een week geleden was alles nog open en nu lijkt opeens alles al helemaal vast te staan. Natuurlijk heeft Ajax de beste papieren, maar het moet allemaal nog wel even.Gynnad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:08:
[...]
En het is gewoon zonde, op de zondag is er zoveel meer sfeer en dan is iedereen toch al daar.
En een feestje voor iedereen, niet voor een klein groepje wat ook niet erg bekend staat om zelf-controle
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daarom zeg ik ook dat ik begrip heb voor de locatie, op het arena park valt niet zoveel te slopen/is het veel opener, zullen er meer echte fans zijn aangezien daar niet al te veel kroegen in de buurt zijn. Maar om het dan een andere dag te doen is echt onzin.PWM schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:20:
[...]
Denk dat Eberhart erg gelijk heeftVorig jaar Twee jaar geleden is er voor honderduizenden (dat is de lieve schatting) euro's aan schade aangericht (EDIT: Alleen het Stedelijk had al 500.000,-), en zijn moedwillig verschillende projecten maanden terug geduwd na beschadigingen....
Wie zegt dat ze daar blijven? Er zal echt een stevige politie-aanwezigheid nodig zijn, ook daarna in de stad. Van der Laan heeft echt groot gelijk. Wees blij dat er een huldiging wordt toegestaan.Gynnad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:43:
Daarom zeg ik ook dat ik begrip heb voor de locatie, op het arena park valt niet zoveel te slopen/is het veel opener, zullen er meer echte fans zijn aangezien daar niet al te veel kroegen in de buurt zijn. Maar om het dan een andere dag te doen is echt onzin.
Ze spelen om half een ook thuis, dus waarom het dan een probleem zou zijn om er een huldiging aan vast te plakken ivm bevrijdingsdag is me een raadsel . Lijkt me voor politie zelfs beter dan een dag later nogmaals opdraven.Quad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:30:
Inderdaad.. Doe het dan zondag 5 Mei...
Edit: Natuurlijk kan dat niet dus, ivm bevrijdingsdag.
Ik ga er vanuit dat ze al heel veel politiekrachten nodig hebben voor het bevrijdingsfestival (wat waarschijnlijk rond een uurtje of 1 wel begint?). Dan hebben ze simpelweg niet de capaciteit om toe te zien dat het kampioenschapsfeest onder controle blijft.
Ik kan het dus wel heel goed begrijpen.
Ik kan het dus wel heel goed begrijpen.
http://www.vi.nl/nieuws/239491/Gomes-Altijd-gezegd-dat-ik-ooit-terug-wil-keren-bij-PSV.htm
Zou geen verkeerde zet zijn. Alleen jammer dat hij sinds 2011 amper gekeept heeft.
Zou geen verkeerde zet zijn. Alleen jammer dat hij sinds 2011 amper gekeept heeft.
Die is toch echt wel over zijn top heen, het zou mij juist zeer verstandig lijken als men bij PSV Jeroen Zoet terug haalt en een goede kans gaat geven. Heeft inmiddels 2 jaar Eredivisie ervaring en daar vrijwel alles gespeeld. Je kunt hem echt niet jaren lang gaan uitlenen tot Gomes weer weg is. Sentiment win je geen titels mee, met kwaliteit wel. En Jeroen Zoet heeft absoluut kwaliteit, mijns inziens natuurlijk.
Tja, wat is over zijn top? 32 is een mooie leeftijd voor een keeper toch? Ik denk dat Zoet nog wel een jaartje moet rijpen voordat ie bij PSV voor de leeuwen gegooid wordt. Gomes heeft uitstraling en kan de boel achterin ook goed coachen. Dus geen misverstanden met Pieters meer zoals afgelopen zondag
Mwah, zo slecht zijn de huidige keepers en Zoet niet. Ik zou investeren in verdedigers en niet in publiekslievelingen om de supporters tevreden te houden.
Laat Gomes maar naar FC Twente gaan, je hebt Tyton en Zoet al bij PSV..
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat we in juni op het EK-tot-21 kunnen zien of Zoet er klaar voor is. Zo niet, dan zou Gomes een aardige optie voor PSV kunnen zijn. Maar dan hebben ze met Zoet, Tyton, Waterman en Gomes wel erg veel keepers.
Haal Gomes en een goede verdediger (Kalas ofzo) en het probleem is opgelost. Zo slecht zijn die andere verdedigers bij PSV nu ook weer niet. En als van Bommel stopt zou Gomes een goede nieuwe aanvoerder zijn denk ik. Strootman moet zich eerst maar eens leren te beheersen.
PS: Tyton speelt niet, pure kapitaalvernietiging dat ze Tyton halen en vervolgens Waterman op doel zetten.
PS: Tyton speelt niet, pure kapitaalvernietiging dat ze Tyton halen en vervolgens Waterman op doel zetten.
[ Voor 21% gewijzigd door tweaker2010 op 17-04-2013 10:46 ]
Kalas is de laatste tijd veelvuldig opzichtig in de fout gegaan. PSV zat vorig jaar zelf te denken aan Ronnie Stam, speelt nu bij Wigan Athletic (finale FA Cup, haha) en is aan het eind van dit seizoen transfervrij. Echter heb ik geen idee hoe goed hij eigenlijk is.
Speelt Tyton nog steeds niet vanwege de nasleep van PSV-Ajax van vorig seizoen? Toen is hij een tijdje out geweest en toen hij weer speelde na revalidatie scheen het dat 'ie angst had... of vind Advocaat Waterman beter dan Tyton?
Speelt Tyton nog steeds niet vanwege de nasleep van PSV-Ajax van vorig seizoen? Toen is hij een tijdje out geweest en toen hij weer speelde na revalidatie scheen het dat 'ie angst had... of vind Advocaat Waterman beter dan Tyton?
Ik heb het idee dat Tyton met die blessure verleden jaar ook een mentale tik heeft opgelopen en gewoon niet genoeg durf meer heeft om er vol in te gaan. Gevalletje pech met op dat moment een goede aankoop. Lekker Tyton laten vertrekken. Waterman een jaar verlengen en hem het met Zoet laten vechten voor de basis. Gomes is niet nodig en die zal je een dik salaris moeten betalen, krijg je hetzelfde gezeik in je spelersgroep als bij Feyenoord waar de jonge talenten er niks bijkrijgen terwijl Mathijssen een miljoen opstrijkt en niet tot nauwelijks meer presteert.tweaker2010 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:44:
Haal Gomes en een goede verdediger (Kalas ofzo) en het probleem is opgelost. Zo slecht zijn die andere verdedigers bij PSV nu ook weer niet. En als van Bommel stopt zou Gomes een goede nieuwe aanvoerder zijn denk ik. Strootman moet zich eerst maar eens leren te beheersen.
Ronnie Stam is een PL salaris gewend, dus die zal niet voor een prikkie bij PSV gaan spelen.Martell schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:07:
Kalas is de laatste tijd veelvuldig opzichtig in de fout gegaan. PSV zat vorig jaar zelf te denken aan Ronnie Stam, speelt nu bij Wigan Athletic (finale FA Cup, haha) en is aan het eind van dit seizoen transfervrij. Echter heb ik geen idee hoe goed hij eigenlijk is.
zie ook http://www.vi.nl/nieuws/220027/Stam-PSV-een-mooie-club-maar-daar-zijn-er-meer-van.htm
Maar alles beter dan Manolov natuurlijk, denk dat hij goed bij PSV zou passen.
Lol, eerst is PSV een koopclub, en nu gaan er volgend jaar misschien spelers uit de jeugd spelen en dan moeten er op die posities ineens aankopen gedaan worden..
Ronnie Stam.. kom op zeg
En Gomes.. waarom? We hebben Zoet volgend jaar en als back-up of Waterman of Tyton
Ronnie Stam.. kom op zeg
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Op zich is er iets voor te zeggen als de doelman en CV dezelfde achtergrond en taal hebben, maar of Gomes en Marcelo dan in de schaduw kunnen staan van van Gomes en Alex... 
Nee dan beter een Zoet terughalen. Overigens vind ik Waterman een prima keeper. Recentelijk wat vaak gepasseerd (door ballen
), maar hoe dat komt, weet iedereen, schijnbaar op Advocaat na.
Nee dan beter een Zoet terughalen. Overigens vind ik Waterman een prima keeper. Recentelijk wat vaak gepasseerd (door ballen
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ronnie Stam is transfervrij en Gomes zal ook niet al te veel kosten. Het pluspunt is ervaring, het grote minpunt echter het salaris.
Schijnt dat Stef Nijland nu helemaal zonder club zit.
Een Nijland is toch een betere voetballer i.m.h.o. dan een (nog steeds) te zware Zeefuik?
Had toch heel wat potentie bij Groningen.
Een Nijland is toch een betere voetballer i.m.h.o. dan een (nog steeds) te zware Zeefuik?
Had toch heel wat potentie bij Groningen.
K to the KillaZ
Als Ajax inderdaad 5 mei kampioen wordt, wat gezien het speelschema wel de meest te verwachten datum is, dan zou het juist logisch zijn om aansluitend de huldiging te doen. Wedstrijd is om 14:15 afgelopen, zullen vast een hoop fans zijn als ze kampioen kunnen worden en er zal dus sowieso best wel veel politie op de been moeten zijn die dag rondom de Arena.
ik vind 't vooral wat onhandig gepland van de knvb, voorlaatste speelronde op een feestdag waar al veel politie-inzet nodig is vanwege allemaal festiviteiten. Maar daar kan Ajax ook weer weinig aan doen.
ik vind 't vooral wat onhandig gepland van de knvb, voorlaatste speelronde op een feestdag waar al veel politie-inzet nodig is vanwege allemaal festiviteiten. Maar daar kan Ajax ook weer weinig aan doen.
Ik moet eerst nog maar zien dat ze vrijdag winnen. Ondanks dat ik geweldig blij ben met de resultaten van afgelopen weekend moet Ajax nog 7 punten uit 4 wedstrijden halen om de titel binnen te halen. Ajax mag nu punten verspelen, iets wat ze nog niet eerder mochten, en daar kan best een 'uitdaging' in zitten.
Inderdaad, vrij bekend dat bij Ajax op het veld een heel verschil in resultaat te zien is wanneer ze moeten of wanneer ze mogen.
In elk geval, de wedstrijd tegen Heerenveen moet gewonnen.
⏩ PVOutput☀️
Waarom een keeper vraag ik me ook af. Die doen het toch prima?St@m schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:48:
Lol, eerst is PSV een koopclub, en nu gaan er volgend jaar misschien spelers uit de jeugd spelen en dan moeten er op die posities ineens aankopen gedaan worden..
Ronnie Stam.. kom op zegEn Gomes.. waarom? We hebben Zoet volgend jaar en als back-up of Waterman of Tyton
Waterman een contract voor 1 jaar, geen idee of de die wil verlengen? Maar keuzes als Zoet, Waterman of Tyton lijkt me eerder luxe
Een rechtsback is toch wel zeker nodig lijkt me. Of Manolev komt onder een andere trainer weer aan spelen toe
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 17-04-2013 14:04 ]
PSV heeft wat dat betreft een goede luxe.
Bij Ajax is het enkel Vermeer en daarachter Cillessen en de 3e positie moet je oplossen met een A1 keeper.
Bij Ajax is het enkel Vermeer en daarachter Cillessen en de 3e positie moet je oplossen met een A1 keeper.
⏩ PVOutput☀️
Komt doordat Mickey van der Hart geblesseerd is, dat is de echte 3e keeper en tevens doelman van oranje-19.Quad schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:03:
PSV heeft wat dat betreft een goede luxe.
En dat is zeker geen automatisme, gelukkig.Quad schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:01:
[...]
Inderdaad. 'Rechtsback' Hutchinson is al maanden in de weer met Marcelo en Derijck om de prijs voor de zwakste schakel in het team.Vos schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:02:
[...]
Waarom een keeper vraag ik me ook af. Die doen het toch prima?
Waterman een contract voor 1 jaar, geen idee of de die wil verlengen? Maar keuzes als Zoet, Waterman of Tyton lijkt me eerder luxe.
Een rechtsback is toch wel zeker nodig lijkt me. Of Manolev komt onder een andere trainer weer aan spelen toe.
Toen hij rechtsmidden speelde haalde het team veel meer rendement, zelfs met Manolev achter hem.
Onbegrijpelijk dat er niet al heel vroeg in het seizoen is ingegrepen in de defensie.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Volgend jaar speelt Brenet daar, prima als je er een extra verdediger bij wilt halen (al heb je Tamata ook nog die daar kan voetballen), maar haal dan niet Ronnie Stam, die jongen is 29 volgend seizoen. Heeft 0 verkoopwaarde en was bij Twente nou ook niet echt goed. Is bij Wigan zeker niet onomstreden (en dat is gewoon een degradatiekandidaat in Engeland).
En zoals eerder geopperd; Manolev. Die jongen is helemaal niet zo slecht voor de eredivisie. Ja, leuk dat ze bij VI hem constant afzeiken en dat iedereen die mening overneemt. Maar ik heb liever Manolev dan Hutchinson op RB.
Geef liever geld uit aan een goede cv dan aan een rb.
En zoals eerder geopperd; Manolev. Die jongen is helemaal niet zo slecht voor de eredivisie. Ja, leuk dat ze bij VI hem constant afzeiken en dat iedereen die mening overneemt. Maar ik heb liever Manolev dan Hutchinson op RB.
Geef liever geld uit aan een goede cv dan aan een rb.
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 17-04-2013 14:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.