[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.351 views

Onderwerpen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij was die voorwaardelijke schorsing van Feyenoord vorig jaar.

Overigens zou ik meer dan 1 wedstrijd ook begrijpen. Het is niet dat hij zijn shirt pakt, hij doet hem toch echt flink pijn op deze manier, en loopt het risico op schade (bij zichzelf en tegenstander).

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

Peetman

Tjah....

argro schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:21:
[...]
Volgens mij wordt een voorwaardelijke schorsing alleen geactiveerd als het om een vergelijkbaar vergrijp gaat. Een openstaande voorwaardelijke schorsing voor schelden tegen de arbiter wordt dus niet geactiveerd na rood voor een handsbal op de doellijn. Waarschijnlijk is dat hier ook de discussie.

[...]
Dat lijkt mij niet, het niet accepteren van een schikkingsvoorstel werkt voor zover ik weet niet schorsend.
Als je de schikking accepteert dan is hij sowieso geschorst. Laat je het voorkomen wordt het waarschijnlijk of 1 wedstrijd of blijft het 2 wedstrijden. Als je in het laatste geval in beroep gaat waardoor hij nog niet is geschorst tegen PSV is dat natuurlijk win-win: of maar 1 wedstrijd of in tegen PSV er wel bij.
Maar ik ben geen expert op het gebied van KNVB tuchtrecht.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 03:15
Een schikkingsvoorstel zou exclusief een eventuele nog openstaande voorwaardelijke straf zijn. De aanklager heeft Vermeer nu een schikkingsvoorstel gedaan van twee wedstrijden onvoorwaardelijk. Daar komt dan nog een wedstrijd bij voor de eerdere schorsing, aannemende dat de proefperiode twee jaar bedraagt.

De CSL/OT kroeg !

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50

Herman

FP ProMod
PWM schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:24:
(...)

Overigens zou ik meer dan 1 wedstrijd ook begrijpen. Het is niet dat hij zijn shirt pakt, hij doet hem toch echt flink pijn op deze manier, en loopt het risico op schade (bij zichzelf en tegenstander).
Uiteraard was het een rode kaart en idem wedstrijd schorsing. Maar meer ook niet. Vermeer was te laat en raakte niet de bal maar de man. Inschattingsfout, en m.i. niet opzettelijk.

Wel vreemd dat een eerder vergrijp van 23 okt 2011 nog meespeelt. Zou zoiets niet na een jaar moeten vervallen o.i.d.?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Peetman schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:19:
Willen ze niet simpelweg de schorsing uitstellen tot volgende week? Scheelt weer een 'keepersprobleem'
Ajax gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB om doelman Kenneth Vermeer voor twee wedstrijden te schorsen. De keeper kreeg in het duel met Heracles Almelo (4-0 winst) een rode kaart voor een overtreding op de doorgebroken Geoffrey Castillion.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:52
Herman schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:33:
[...]

Uiteraard was het een rode kaart en idem wedstrijd schorsing. Maar meer ook niet. Vermeer was te laat en raakte niet de bal maar de man. Inschattingsfout, en m.i. niet opzettelijk.

Wel vreemd dat een eerder vergrijp van 23 okt 2011 nog meespeelt. Zou zoiets niet na een jaar moeten vervallen o.i.d.?
Schijnt dat Ajax van mening is dat het vervallen is. De KNVB dus niet, beetje jammer weer

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:05
Als Vermeer deze overtreding op het middenveld had gemaakt was het ook donkerrood geweest en had niemand gek opgekeken van meerdere wedstrijden schorsingen. Het is niet zomaar het neerhalen van een doorgebroken speler, het is ook nog eens een harde gemene overtreding.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:33:
[...]
Beetje vreemd wel als je het mij vraagt, je zou verwachten dat een voorwaardelijke straf na 1,5 jaar verlopen is.
Nu maar hopen dat Cilissen heel blijft :)

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-11 20:17
Kaap schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:04:
[...]

Het zou wel in Barca's straatje passen...
EDIT: Laat maar, ga er maar beter niet op in. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Catorce op 08-04-2013 15:25 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:12

Vos

AFCA

ph4ge schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:09:
Als Vermeer deze overtreding op het middenveld had gemaakt was het ook donkerrood geweest en had niemand gek opgekeken van meerdere wedstrijden schorsingen. Het is niet zomaar het neerhalen van een doorgebroken speler, het is ook nog eens een harde gemene overtreding.
Ik noem het meer onkunde van Vermeer :+ .

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11

Quad

Doof

Vos schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:56:
[...]

Ik noem het meer onkunde van Vermeer :+ .
Hij kon niet echt wat anders, was hij niet uitgekomen had het een goal geweest voor Heracles, nu een vrije trap gekeerd en binnen de minuut lag de bal in het andere net.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Volgens mij is hier het Verdonkje "regels zijn regels" op zijn plaats.

Het verbaast mij overigens niets dat Ajax daar geen genoegen mee neemt, er wordt daar in mijn optiek net als overal met meerdere maten gemeten.

Als 'hullie' iets flikken, dan moet er lik op stuk, en zero tolerance worden toegepast, maar als het binnen de eigen gelederen gebeurt, dan zijn er legio drogredenen om verzachtende omstandigheden te claimen.

Er valt helemaal niets af te dingen op a) de rode kaart, b) de schorsing en dat na c) recidive het opleggen van een eerder geëiste d) voorwaardelijke straf wordt geëist.

offtopic:
Klote autocorrectie... recentelijk mij iPhone gereset, moet ik maar snel weer uitzetten!

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 08-04-2013 16:13 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:51
Tja, als ik teruglees in de verslaglegging van toen:
Fernandez leek even later op weg naar de 0-2, maar werd buiten het strafschopgebied gevloerd door Vermeer.
lijkt 't toch verdacht op 't zelfde soort foutje. Als voorwaardelijk inderdaad 2 jaar blijft staan is 't logisch dat die nu die straf nu krijgt

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
Dat wel, er wordt alleen in geen enkel nieuwsbericht iets gemeld dat deze voorwaardelijke straf erbij zit.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:33

St@m

@ Your Service

JanW schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:16:
Dat wel, er wordt alleen in geen enkel nieuwsbericht iets gemeld dat deze voorwaardelijke straf erbij zit.
:?

http://www.telegraaf.nl/t...Twee_duels_Vermeer__.html
http://www.nu.nl/sport/33...trafvoorstel-vermeer.html

edit: Al staat het er bij de Telegraaf niet helemaal letterlijk

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 08-04-2013 16:24 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• rik86
Klopt, daar kan ik na verder zoeken ook weinig van vinden, wel op de telegraaf 't volgende:
Extra duel schorsing
De aanklager heeft bij het bepalen van de schorsingsduur gekeken naar de 'strafkaart' van de doelman, oftewel de overtredingen die hij in het verleden heeft gemaakt. Dit leidde tot een extra duel schorsing. Vermeer heeft tot 16.00 om te reageren.
Dus dat is niet voorwaardelijk, maar kijken naar het verleden. Dit volgens mij z'n 2e rode kaart, dus dat vind ik dan wel wat zwaar, eerlijk gezegd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:08:
Als 'hullie' iets flikken, dan moet er lik op stuk, en zero tolerance worden toegepast, maar als het binnen de eigen gelederen gebeurt, dan zijn er legio drogredenen om verzachtende omstandigheden te claimen.
Ach, dat valt ook wel mee. Een topclub ligt nu eenmaal altijd onder het vergrootglas, dat was in de tijd van Suarez ook zo. Dit is gewoon een oliedomme actie van Vermeer, beetje onzin om daar zo'n zware straf aan te hangen.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Ramzzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:08:
Volgens mij is hier het Verdonkje "regels zijn regels" op zijn plaats.

Het verbaast mij overigens niets dat Ajax daar geen genoegen mee neemt, er wordt daar in mijn optiek net als overal met meerdere maten gemeten.

Er valt helemaal niets af te dingen op a) de rode kaart, b) de schorsing en dat na c) recidive het opleggen van een eerder geëiste d) voorwaardelijke straf wordt geëist.

offtopic:
Klote autocorrectie... recentelijk mij iPhone gereset, moet ik maar snel weer uitzetten!
Ik mis even waar Ajax (niet de fans die op internet een eind weg blaten, maar de instantie die nu niet akkoord gaat met het schikkingsvoorstel) in andere gevallen gepleit heeft voor het toepassen van een zero tolerance beleid. Volgens mij zie jij fans en club te veel als één. Natuurlijk vinden sommige Ajacieden dat bijvoorbeeld Mertens keihard aangepakt moest worden en dat Vermeer ongelukkig uitgleed en hooguit geel verdiende, net als dat sommige PSV-fans vonden dat Mertens zijn tegenstander destijds hooguit per abuis raakte en dat Vermeer gisteren overduideiljk het oogmerk had om het been van zijn tegenstander te breken. Dat zegt echter niets over de officiële uitingen en standpunten van de clubs.

[ Voor 4% gewijzigd door argro op 08-04-2013 16:31 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Quad

Quad

Doof

Hoezo is de straf zwaar? Rood is terecht en dan twee wedstrijden schorsing kan ik prima mee leven.
Ajax is van mening dat er een wedstrijd schorsing te veel is. Volgens mij logisch vanwege die keer tegen Feyenoord.

Alleen Vermeer zal de wedstrijd tegen PSV sowieso missen, behalve als er een vrijspraak is.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

argro schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:30:
[...]
Ik mis even waar Ajax (niet de fans die op internet een eind weg blaten, maar de instantie die nu niet akkoord gaat met het schikkingsvoorstel) in andere gevallen gepleit heeft voor het toepassen van een zero tolerance beleid. Volgens mij zie jij fans en club te veel als één. Natuurlijk vinden sommige Ajacieden dat bijvoorbeeld Mertens keihard aangepakt moest worden en dat Vermeer ongelukkig uitgleed en hooguit geel verdiende, net als dat sommige PSV-fans vonden dat Mertens zijn tegenstander destijds hooguit per abuis raakte en dat Vermeer gisteren overduideiljk het oogmerk had om het been van zijn tegenstander te breken. Dat zegt echter niets over de officiële uitingen en standpunten van de clubs.
Misschien moet je de zinsnede 'net als overal' eens meenemen in je reactie.

Ik trek namelijk geen vergelijking met individuele gevallen, maar met legio gevallen in de Eredivisie.

De klasse versierde pingel voor de één is een smerige schwalbe voor de ander. De smerige tackle voor de één is een prachtige professionele overtreding voor de ander.

En ik haal er al helemaal geen Ajax/PSV-vergelijkingen bij.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je wat fel reageert op een nuchtere constatering over de in het voetbal gebruikelijke opportunistische interpretatie van de regels in het eigen voordeel.

offtopic:
En wat Mertens en/of PSV met dit geval te maken heeft, is mij eerlijk gezegd een raadsel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 08-04-2013 16:44 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Terranova
rik86 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:23:
Klopt, daar kan ik na verder zoeken ook weinig van vinden, wel op de telegraaf 't volgende:

[...]

Dus dat is niet voorwaardelijk, maar kijken naar het verleden. Dit volgens mij z'n 2e rode kaart, dus dat vind ik dan wel wat zwaar, eerlijk gezegd
Dat zou echt te overdreven zwaar zijn. Dan kunnen notoire roodpakkers wel gelijk stoppen met voetbal bij een volgende rode kaart, mits de KNVB consequent handelt.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Ramzzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:41:
[...]

Misschien moet je de zinsnede 'net als overal' eens meenemen in je reactie.
Dat is precies de zinsnede waar ik op reageer. Ik mis namelijk waar aan de zijde van de de club zelf (Ajax in dit geval, een willekeurige andere club in een ander geval) met twee maten meet. Ik heb namelijk nog nooit meegemaakt dat een club zelf pleit voor een zero tolerance beleid in relatie tot de schorsing van een speler van een andere club, dat doen hooguit de fans.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je wat fel reageert op een nuchtere constatering over de in het voetbal gebruikelijke opportunistische interpretatie van de regels in het eigen voordeel.
M.i. reageer ik redelijk nuchter op een fel betoog waarin m.i. onterecht en ongefundeerd allerlei (impliciete) verwijten worden gemaakt, juist doordat club en haar fans te veel als één wordt gezien. Dat de fans van een willekeurige met een andere maat meten dan de club zelf kan m.i. niet het verwijt opleveren dat de club met twee maten meet.
offtopic:
En wat Mertens en/of PSV met dit geval te maken heeft, is mij eerlijk gezegd een raadsel.
Slechts als voorbeeld, om aan te geven dat alle fans wel eens last hebben van balken, splinters en meer van dat soort zaken. Dat de een nu (onterecht) verontwaardigd is over dit incident, terwijl anderen destijds op gelijksoortige wijze (onterecht) verontwaardig waren over dat incident, met daarover verwijten over en weer. Het is dus geen voorbeeld met de strekking / bedoeling aan te geven dat andere clubs ook wel eens een rode kaart pakken. Het gaat om de reacties over en weer in dergelijke gevallen, niet zozeer om de gevallen als zodanig.

[ Voor 32% gewijzigd door argro op 08-04-2013 17:14 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Verwijderd

En zou je bij de 2e schorsing naar aanleiding van te vaak geel pakken (7 kaart is dat dan denk ik?) ook meer wedstrijden mogen doen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:47:
En zou je bij de 2e schorsing naar aanleiding van te vaak geel pakken (7 kaart is dat dan denk ik?) ook meer wedstrijden mogen doen.
5e geel is 1 wedstrijd schorsing
7e geel is 1 wedstrijd schorsing
9e geel is 1 wedstrijd schorsing
Etc.

Dat de 5e gele kaart 1 wedstrijd is vind ik prima, maar van mij mogen ze voor de 7e gele kaart 2 wedstrijden geven, voor de 9e gele kaart 3 wedstrijden en daarna voor elke gele kaart 1 wedstrijd.
Nu pakken ze een keertje een kaart wanneer ze het kunnen hebben.
Volgende week een makkelijke tegenstander? Schoppen maar!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vos

Vos

AFCA

In het amateurvoetbal krijg je na x kaarten meen ik wel een extra wedstrijd schorsing. Voer ook maar lekker door in het betaald voetbal ja.

Verwijderd

Precies, als ze blijkbaar bij direct rood ook kijken naar je verleden, waarom dan niet na 7x geel.

• Quad

Quad

Doof

Maar hoe vaak wordt er in het BV 7x of meer een gele kaart gepakt door een speler? De impact zal te klein zijn denk ik.
Begin voor mijn part al maar bij de derde gele kaart.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:32:
Alleen Vermeer zal de wedstrijd tegen PSV sowieso missen, behalve als er een vrijspraak is.
Hoe bedoel je? Ajax ging toch juist in beroep om hem perse zondag speelgerechtigd te krijgen?

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:35:
[...]

Hoe bedoel je? Ajax ging toch juist in beroep om hem perse zondag speelgerechtigd te krijgen?
Nee, er staat al een schorsing voor Vermeer Door de rode kaart te pakken.
Hoger beroep kan enkel handhaving, hoger of lager of vrijspraak geven. Hij was sowieso al geschorst.

Had hij de voorwaardelijke schorsing niet had hoger beroep idd kunnen zorgen voor meespelen tegen PSV.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 08-04-2013 21:38 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:37:
[...]
Nee, er staat al een schorsing voor Vermeer Door de rode kaart te pakken.
Hoger beroep kan enkel handhaving, hoger of lager of vrijspraak geven. Hij was sowieso al geschorst.

Had hij de voorwaardelijke schorsing niet had hoger beroep idd kunnen zorgen voor meespelen tegen PSV.
Ik lees het toch anders. Volgens de website van VI:
De Amsterdammers hebben aan de KNVB laten weten niet akkoord te gaan. Bij een akkoord zou Vermeer niet onder de lat kunnen staan in de topper tegen PSV en de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Quad schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:35:
Maar hoe vaak wordt er in het BV 7x of meer een gele kaart gepakt door een speler?
Met nog 5 wedstrijden te gaan zijn er al 11 spelers die op 7 of meer zitten.
De impact zal te klein zijn denk ik.
Begin voor mijn part al maar bij de derde gele kaart.
Helemaal mee eens, 5 is ook al te veel.
Er zijn 52 spelers die 5 of meer gele kaarten hebben gehad met nog 5 wedstrijden te gaan.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:40:
[...]

Ik lees het toch anders. Volgens de website van VI:

[...]
Hm, als dat zo is blijf ik het wel krom vinden. Ben Ajax supporter maar rode kaart is in mijn ogen een schorsing, ongeacht hoger beroep etc.

Edit:
Heb het iets verkeerd gelezen, de uitspraak moet dus deze week al komen dus.
Bij vrijspraak is Vermeer speelgerechtigd in de topper van zondag tegen PSV. Als de tuchtcommissie de schorsing overneemt, kan Ajax nog in beroep gaan. Vermeer mist in dat geval de wedstrijd tegen PSV.
Dus als Ajax straks weer in beroep gaat mist hij alsnog de wedstrijd tegen PSV, ik verwacht een hogere schorsing voor Vermeer in dit geval, wat vaak is.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 08-04-2013 22:02 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Terranova
Quad schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:57:
[...]

Hm, als dat zo is blijf ik het wel krom vinden. Ben Ajax supporter maar rode kaart is in mijn ogen een schorsing, ongeacht hoger beroep etc.

Edit:
Heb het iets verkeerd gelezen, de uitspraak moet dus deze week al komen dus.

[...]

Dus als Ajax straks weer in beroep gaat mist hij alsnog de wedstrijd tegen PSV, ik verwacht een hogere schorsing voor Vermeer in dit geval, wat vaak is.
Ajax is inderdaad ook in beroep gegaan omdat Vermeer vanwege zijn "strafkaart" een extra wedstrijd kreeg. Nou bestaat zijn strafkaart maar uit 1 eerdere rode kaart. Dus ik vind het wel een beetje vreemd. Bijvoorbeeld: een Mertens kreeg dus 2 wedstrijden, maar die is wel iets vaker geschorst geweest, dan zou je daar toch ook extra wedstrijden aan vast moeten plakken. Zo zijn er toch echt wel iets meer spelers met een grotere strafkaart dat Vermeer. Als dit iets nieuws is van de KNVB dat vind ik het vreemd dat het aan het einde van het seizoen opeens begint en als het eerder is voorgekomen is het dus volkomen inconsequent qua strafmaat

• rik86
Hij doet 't wel op ongeveer precies dezelfde manier, doorgebroken speler onderuit 'schoppen'. Al vind ik 't wel wat zwaar gestraft inderdaad. Als 't nu al de 4e of 5e keer was geweest

Was die bij in beide situaties met gestrekt been of zo in komen vliegen, dan had ik een zwaardere straf omdat het al eerder is gebeurd wel kunnen begrijpen, maar ik snap wel dat Ajax in beroep gaat. Helemaal als je ziet in welke situatie ze nu met hun keepers zitten

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:50
Is de nos ziek. Dortmund uitzenden, ik ben het er he-le-maal mee eensch, maar ze zijn toch van kiezen voor de grote clubs en spelersnamen. Ach wellicht zagen ze eindelijk eens in dat ze het nu niet konden maken, aangezien Real gewoon gespeeld is, Malaga bepaald niet.

• Quad

Quad

Doof

Haha _O-

Dortmund Malaga is wel eentje die alle kanten op gaat, hopelijk wint Dortmund het in eigen huis.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-11 20:04
Helaas dat ik het niet kan zien, want Dortmund - Malaga is gewoon een een heel erg open wedstrijd. Benieuwd of Dortmund het thuisvoordeel kan uitbuiten.

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-10 15:21
Een van de leukere wedstrijden van vorige week, twee ploegen die allebei wilden aanvallen. Ik hoor het de commentator van Sport1 nog zo zeggen: "Met de kansen die in dit tijdsbestek [een 15 a 20 minuten] zijn geweest, wordt dit echt geen 0-0 wedstrijd." :9

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo meteen al 1-0! Ronaldo gaat los!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mooie goal malaga. Wat een tempo in die wedstrijd en eigenlijk tegen verhouding in 0-1 voor malaga.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11 14:58
Tsja nu moet Dortmund wel even 2x scoren.

En 1-1 nu! Gelukkig maar want ik gun het Dortmund wel, mooie club!

[ Voor 46% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-04-2013 21:26 ]

• v8power67

v8power67

Oef wat een aanval van dortmund. Prachtig gedaan. Mooi hakje van reus en goal. Wordt leuke 2e helft zo :)

• Vlassie1980
Hakje van Reus was inderdaad briljant!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Mooie scherpe aanval, en lekker afgerond1

• v8power67

v8power67

Daar komt dortmund goed weg. Die dude had moeten scoren was een 100% goal... maja misschien wel onverdiend geweest. Dortmund heeft echt een aanvallend vermogen waar je u tegen zegt.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pfff... bij Dortmund is het echt gatenkaas achterin... verder het enige wat ze doen is lange ballen geven.
Is dit nu het fantastische aanvallende Dortmund?

Wat een stilte trouwens af en toe in dat stadion.. die supporters van Dortmund hoor je amper.

[ Voor 24% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2013 22:00 ]

• Vlassie1980
Denk dat Dortmund erg last heeft van de druk, spelen doorgaans heel wat verzorgder als nu. Ik zie wel heel veel lange ballen telkens.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat een goal van eboue.. knaller.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oei oei... die Schmelzer is lomp bezig zeg! Hij had al geel... rood was terecht geweest

[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2013 22:07 ]

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Lekker even aan iemands nek gaan sjorren ofzo.

• v8power67

v8power67

Zend morgen de nos barca uit?? Ga bij mn zwager kijken en die heeft geen sport . Dus hoop dat nederland 3 wel barca uitzend.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, Sneijder :D . Wat een misser.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jep, Barca - PSG wordt morgen uitgezonden:
http://www.veronicamagazine.nl/tv-gids/sport/champions-league-barcelona-psg

[ Voor 22% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2013 22:10 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

v8power67 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:08:
Zend morgen de nos barca uit?? Ga bij mn zwager kijken en die heeft geen sport . Dus hoop dat nederland 3 wel barca uitzend.
Smartcard mee? ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van mij mag Malaga doorgaan, Dortmund verdient het niet met zulk matig spel

• v8power67

v8power67

Ja wist niet of dit kan. Heb zelf hd tv pakket van upc en mn zwager niet. Heeft dus volgens mij ook geen hd box. Maja neem wel mee kan altijd testen :)

ENne tweaker2010 thnx handige site zal ik onthouden.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 09-04-2013 22:19 ]

• Deef_
tweaker2010 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:14:
Van mij mag Malaga doorgaan, Dortmund verdient het niet met zulk matig spel
Dortmund valt me inderdaad tegen. Ik had er veel meer van verwacht, zeker nu dat ze thuis spelen.

• Vlassie1980
Dortmund gaat gewoon scoren, het blijven Duitsers he...

• Deef_
Wow, wat een save van die keep van Malaga...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deef_ schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:20:
Wow, wat een save van die keep van Malaga...
Meer geluk dan wijsheid hoor... schot kwam recht op zn been af

Edit: ik zeg niets meer :D

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2013 22:23 ]

• Vlassie1980
En weer bijna een goal voor BVB

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

tweaker2010 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:22:
[...]

Meer geluk dan wijsheid hoor... schot kwam recht op zn been af

Edit: ik zeg niets meer :D
Ik wilde je net verbeteren :+

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ja hoor... hij zit erin! Malaga door

• Vlassie1980
Malaga door... Die zie ik tegen een Bayern of Real geen potten breken.

Was trouwens buitenspel ook!

[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-04-2013 22:26 ]

• Deef_
Vlassie1980 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:20:
Dortmund gaat gewoon scoren, het blijven Duitsers he...
Niet dus

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Buitenspel, oef.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hoog tijd voor een paar camera's meneer Platini zeg ik

• Deef_
Inderdaad, maareuuuuu... scheids weet wel van niets.

• Saturnus
  • Niet online
Dubbel jammer. Galatasaray gaat wel lekker zo lijkt het. Maar nog 2 in 10 minuten gaat vast niet lukken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Real was aan het freewheelen met 0-1, Eboue scoort een mooie goal, Sneijder mist voor bijna open goal, en dan opeens slaat Galatasaray toe: het staat nu 3-1 na goals van Sneijder en Drogba, en Real staat onder druk. Al een goal van Drogba (terecht) afgekeurd wegens buitenspel, het is nu opeens leuk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21

wontcachme

You catch me? No you wont

Er is toch een of andere systeem met een stuk of 6? camera's rond het veld die live een 3D presentatie maken van wat er op het veld gebeurt? Dat zou wel leuk zijn om in te voeren en dan kan je buitenspel ook redelijk makkelijk eruit krijgen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Vlassie1980
2-2!!!

Told ya! :P Het blijven Duitsahs!

[ Voor 75% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-04-2013 22:35 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WTF@@!!!!!

• Saturnus
  • Niet online
3-2. Te sick. :D

• Vos

Vos

AFCA

Lollllll Ze Germans doen het weer!

• wontcachme

wontcachme

WTF....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Vlassie1980
OMG!!!!! HET GEBEURT!!!

• Quad

Quad

Doof

DUITSERS!!!!!!!! HAHA schitterend! _O-

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

WTF! Die duitsers hebben dit echt niet verdiend

• Deef_
OMGGGGG EPIC

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Inderdaad, het blijven Duitsers he, die hebben pas verloren als de bus weg rijdt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Vos

Vos

AFCA

Nu buitenspel voor de Duitsers, tot 2x toe.

• Vlassie1980
Unglaublich was hier passiert :P :P :P

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het echt geweldig! De 1-2 was buitenspel, de 2-2 viel gelukkig en de 3-2 was ook buitenspel.

*O* Heerlijk!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 17:25
Twee keer buitenspel.. Duitsers :/

Kan die Klopp ook zijn feestje vieren. Wat een irritante gast is dat zeg!

[ Voor 53% gewijzigd door phreako op 09-04-2013 22:38 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vos schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:37:
Nu buitenspel voor de Duitsers, tot 2x toe.
Laatste goal was geen buitenspel?

• wontcachme

wontcachme

Exorcist schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:38:
[...]

Was toch een van Nistelrooijtje?

• Vos

Vos

AFCA

Exorcist schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:38:
[...]

De 3-2? Jawel, 2x bij die goal bedoel ik. Bij de voorzet en de pass op de doelpuntmaker.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

wontcachme schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:38:
[...]

Was toch een van Nistelrooijtje?
Zo even de herhaling bezien iig.. :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hoeveel geluk kun je hebben zeg... pfff. Die spelers blij met een paar ton :D

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Die Spanjaarden dachten dat ze er al waren... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Vlassie1980
Zo is voetbal soms... Soms zit het mee soms zit het tegen :P

• Quad

Quad

Doof

De 3-2 was buitenspel, de 1-2 voor Malaga ook. Gerechtigheid toch? _O-

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Real: Ronaldo scoort de 3-2, maar Real verliest Arbeloa die dom 2x geel in een paar minuten krijgt, de eerste voor een overtreding, de tweede voor een dom gebaar naar de scheidsrechter.

• Vlassie1980
gambieter schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:42:
Real: Ronaldo scoort de 3-2, maar Real verliest Arbeloa die dom 2x geel in een paar minuten krijgt, de eerste voor een overtreding, de tweede voor een dom gebaar naar de scheidsrechter.
Arbeloa... Ontzettend irritant ventje vind ik dat. Zijn kop staat me niet aan en hij maakt altijd van die ranzige overtredingen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Real - Dortmund zou wel een mooie pot zijn in de halve finale

• Vlassie1980
tweaker2010 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:44:
Real - Dortmund zou wel een mooie pot zijn in de halve finale
Inderdaad, ik zie liever Dortmund aantreden tegen Real dan Malaga. Die worden altijd ingemaakt door Real in de Primera Division.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:44:
[...]

Arbeloa... Ontzettend irritant ventje vind ik dat. Zijn kop staat me niet aan en hij maakt altijd van die ranzige overtredingen.
Leuk dat de scheids ook echt zo'n gebaar maakte van "tja, niet zo slim van je he?"

• Zidanexo
  • Laatst online: 16:52
Ach, met de manier hoe Dortmund heeft gespeeld vandaag zal Real madrid geen problemen hebben als ze tegen elkaar komen..

[ Voor 2% gewijzigd door Zidanexo op 09-04-2013 22:46 . Reden: dubbel ]

• Vos

Vos

AFCA

Zidanexo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:46:
Ach, met de manier hoe Dortmund heeft heeft gespeeld vandaag zal Real madrid geen problemen hebben als ze tegen elkaar komen..
Net of Real wel sterk speelde ;). Dortmund speelde zeker onder hun kunnen. Ook de uitwedstrijd hadden ze in hun voordeel moeten beslissen. Wel aardig affiche vind ik.

Pagina: 1 ... 84 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.