[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.138 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi verdiend tegen dat stelletje theaternichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 22:02
Barca speelde de betere pot, maar was zonder Messi toch wel onzekerder. 1-2 was wat mij betreft een terechte stand geweest, maar vind het wel leuk zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56
v8power67 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:36:
Omg..... tja lekker onverdiend maar zit er wel in....
Hoezo onverdiend? Beide vond ik nou niet echt er bovenuit steken. 2-2 is mi wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Vlassie1980 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:37:
Ach Valdez ging toch al weg... Matige keeper waarvan zijn matige kwaliteiten altijd verborgen bleven doordat tegenstanders tegen Barca niet al te veel kansen kregen.
Geen wereld keeper nee. Maar het aanraken maakte het schot lastig. Kan het niet een totale blunder noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:33

Hupske

AFCA

Bayern zonder enige moeite naar een 2-0 overwinning.
Verwacht dat ze het in Italië wel lastig gaan krijgen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Lachen dit. En inderdaad verdiend. Zal wel heel moeilijk worden in Camp Nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16

St@m

@ Your Service

Hier kon Valdes natuurlijk helemaal niets aan doen. Bal gaat richting lange hoek, keeper ook. Wordt van richting veranderd op de 5 meter.. kun je nooit meer bij als keeper.
2-2 wel terecht denk ik. Heb de 2e helft niets gezien van Barca (of PSG), eerste helft op de radio gevolgd, en volgens de commentator gelijkwaardig.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

JanW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:38:
[...]

Hoezo onverdiend? Beide vond ik nou niet echt er bovenuit steken. 2-2 is mi wel terecht.
Vond barca wel beter maar ze hebben pech dat er hoop blessures zijn gevallen.

En theater heb ik niet gezien. Snap al dat geouwehoer nooit zo op barca. Ja ze vallen wat makkkelijker maar de tegenpartij bied ze meestal ook de kans met lompe en harde overtredingen. Maja het is nu weer hellemaal in om anti barca te zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

v8power67 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:43:
[...]

Vond barca wel beter maar ze hebben pech dat er hoop blessures zijn gevallen.

En theater heb ik niet gezien. Snap al dat geouwehoer nooit zo op barca. Ja ze vallen wat makkkelijker maar de tegenpartij bied ze meestal ook de kans met lompe en harde overtredingen. Maja het is nu weer hellemaal in om anti barca te zijn.
Ik heb niet alles gezien maar ik zag Alves 1x heel mooi rollen met de handen in zijn gezicht.

Jij bent pro-Barca...dus iets andere bril ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:54
Ja, hij deed net of die aan z'n hoofd geraakt werd. Die voet kwam daar niet in de buurt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

In de herhaling was te zien dat hij toen op Ijn hoofd veraakt werd. Was overdreven misschien maar heb nog nooit een been tegen mn hoofd gehad dus weet nie of het echt zoveel pijn doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Echt? Dan heb ik niks gezegd. Ik weet ook niet hoe dat voelt (gelukkig)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nu komt Barca op tv met hun kaartvragen (waar Messi zelf ook niet vies van is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zie nu ook dat penalty toch wel makkeli je gegeven is. Sanchez zoekt een lichaamsonderdeel van de keeper om gehaakt te worden. Kan wel snappen dat scheids hem geeft zo zonder herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Werd absoluut niet op zijn hoofd geraakt. Tikje in de zij, maar niks op zijn hoofd. Puur theater om de tegenpartij een kaart aan te smeren.

Ook constant die omsingeling van de scheids en dat kaartje vragen :r

En die penal is inderdaad wel erg makkelijk gegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 02-04-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JanW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:51:
Werd absoluut niet op zijn hoofd geraakt. Tikje in de zij, maar niks op zijn hoofd. Puur theater om de tegenpartij een kaart aan te smeren.

Ook constant die omsingeling van de scheids en dat kaartje vragen :r
Kaart vragen moeten ze (weer) gaan aanpakken, heb het idee dat het weer steeds meer te zien is. En niet alleen bij Barca ;).

Ribery kwam ook nog goed weg met een trap op de kuit van Vidal. Was rood imo, kreeg niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 02-04-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja ik denk dat we dan allebei over een ander geval hebben. Ik zag in de herhaling dat de speler van psg over alves heen stapte en zijn hoofd toen raakte. Was niet meteen bij de tackle maar erna en maar 1x laten zien volgens mij. En dat naar de scheids omsingelen deed psg oom toen de 2 barca spelers botste. En ze smeekte dat de 2 spelers buiten veld moeste gezet worden. Dus omdat het barca is wordt het 100x uitvergroot maar bijna elk team doet het. Maja kansloze discussie want haters gonna hate en ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Juventus weer met veel duw en trekwerk in de 16. Waar eerder Celtic al over klaagde, terecht. Hadden al één penalty tegen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nou nou, wat een wedstrijd zeg! Messi geblesseerd eraf, ben benieuwd hoe snel hij weer fit is.

Edit: Mascherano zijn ze iig de rest van het seizoen kwijt:
http://www.vi.nl/nieuws/238673/Mascherano-rest-van-het-seizoen-eruit-met-kniekwetsuur.htm

[ Voor 58% gewijzigd door tweaker2010 op 02-04-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Nou, lekker avondje weer. Gezien het totaal aan gezeur tegen FC Barcelona in dit topic vanavond ga ik even er tegen in door te stellen dat;

- Ibrahimovic nooit had mogen spelen
- Ibrahimovic DIK buitenspel stond
- Penalty terecht gegeven. Het is absoluut geen grove overtreding die kaartwaardig is, maar de keeper heeft de bal niet eens geraakt en is zelf zo ontzettend stom om zo in te komen. 100% penalty.

En nu even wat objectiever, ondanks dat ik achter al die 3 beweringen sta: Resultaat staat garant voor vuurwerk in de return, dus voor elke toeschouwer lijkt me dat in ieder geval mooi. Als aanhanger van FC Barcelona is het uiteraard jammer dat je de 2-2 een aantal seconden voor tijd om de oren krijgt, maar wellicht nog vervelender al die blessures. Mascherano er het hele seizoen uit, Alba niet helemaal fris, Xavi was al niet 100% fit en Messi nu een hamstringblessure. Dan niet te vergeten dat Adriano, Abidal en Puyol al geblesseerd zijn... Dra-ma-tische avond dan uiteindelijk onder de streep, waarbij het resultaat dan nog het meeste mee valt. En als ik dan Thiago Silva zie denk ik; alle problemen hadden door deze man opgelost kunnen worden. Wát een voetballer zeg. Wauw.

[ Voor 3% gewijzigd door Catorce op 03-04-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een topic is dit ook soms hé :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
Het wordt echt eens tijd dat ook voor het grote Barcelona de regels gaan gelden als voor elk ander. Kaart vragen is kaart krijgen. Dan maken ze elke wedstrijd met 7 man af, wat een vervelende mannetjes lopen daar toch. Met veel theater een blessure faken om je tegenstander een kaart aan te naaien? In ieder geval even buiten de lijnen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Het is een ding dat ze goed kunnen voetballen, maar de structurele voordelen die ze krijgen beginnen me behoorlijk uit de strot te komen. De penalty kan ook in het boekje. Gelukkig een klein beetje gerechtigheid met die goal.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59

Rhapsody

In Metal We Trust

ph4ge schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:43:
Het wordt echt eens tijd dat ook voor het grote Barcelona de regels gaan gelden als voor elk ander. Kaart vragen is kaart krijgen. Dan maken ze elke wedstrijd met 7 man af, wat een vervelende mannetjes lopen daar toch. Met veel theater een blessure faken om je tegenstander een kaart aan te naaien? In ieder geval even buiten de lijnen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Het is een ding dat ze goed kunnen voetballen, maar de structurele voordelen die ze krijgen beginnen me behoorlijk uit de strot te komen. De penalty kan ook in het boekje. Gelukkig een klein beetje gerechtigheid met die goal.
Vooropgesteld dat ik het zeker met je eens bent wat betreft 'kaart vragen = kaart krijgen', maar laten we nu niet net doen alsof andere teams zich daar niet schuldig aan maken. Kijk voor de grap nog eens die video van Seedorf (waar hij rood krijgt). Daarbij vergeleken valt het bij Barcelona nog mee. Alle grote clubs in Europa doen hier aan mee helaas.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:37
Hier ben ik het ook volledig mee eens, ik vind dat echt zwaar irritant en onsportief gedrag.
Kan me nog herinneren dat Twente thuis in de Europa League een returnwedstrijd speelde tegen Villarreal, ze hadden de uitwedstrijd al dik verloren en waren nagenoeg kansloos. Toch moest een speler van Villarreal bij een overtreding even het gebaartje met het kaartje geven maken.

Wat mij betreft krijgen ze direct een kaart in hun neus als ze erom vragen. Barcelona spelers hebben overigens ook altijd de neiging om als een zwerm bijen op een scheidsrechter af te gaan als er iets gebeurt. Kan de aanvoerder dat niet alleen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
Maar het is echt onzinnig om te beweren dat spelers van Barcelona dit meer doen dan anderen. Je ziet het bij Real bijvoorbeeld net zo goed (Mourinho voorop..........) en Italiaanse ploegen kunnen er ook wat van. En in Nederland hadden we die hele discussie over "respect"

Barcelona heeft natuurlijk ook meer balbezit dus dan kom je vaker in dat soort situaties. En wellicht dat het sommigen opvalt omdat ze onbewust denken "dat heeft zo'n ploeg toch niet nodig?" Wat ik ook merk is dat mensen het gewoon beu zijn dat ze zolang aan de top staan. Dat gaat mensen irriteren en dan irriteren dit soort dingen nog meer.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 03-04-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
D-e-n schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:12:
Maar het is echt onzinnig om te beweren dat spelers van Barcelona dit meer doen dan anderen. Je ziet het bij Real bijvoorbeeld net zo goed (Mourinho voorop..........) en Italiaanse ploegen kunnen er ook wat van. En in Nederland hadden we die hele discussie over "respect"

Barcelona heeft natuurlijk ook meer balbezit dus dan kom je vaker in dat soort situaties. En wellicht dat het sommigen opvalt omdat ze onbewust denken "dat heeft zo'n ploeg toch niet nodig?" Wat ik ook merk is dat mensen het gewoon beu zijn dat ze zolang aan de top staan. Dat gaat mensen irriteren en dan irriteren dit soort dingen nog meer.
Denk dat het ook een beetje Zuid-Europees is.

Mensen irriteren zich verder wel vaker over ploegen / sporters die zo lang aan de top staan. Wat Barcelona doet is knap met dat combinatie-voetbal van ze en Messi is een geweldige speler maar ik vind het soms echt niet om aan te zien. Geef mij maar liever een Engelse wedstrijd in het Championship waar ze wat meer fysiek bezig zijn en nog echte strijd leveren.

Ik vond het vroeger ook zo saai dat Michael Schumacher alleen maar won in de Formule 1. Een maat van me was fan van hem dus moest ik dat weer heel de tijd aanhoren hoe goed Schumi was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze kregen een tegengoal uit een 100% buitenspelsituatie en Sanchez speelt het gewoon slim om die penal te pakken. Hij wordt _overduidelijk_ geraakt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
Rhapsody schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:48:
Vooropgesteld dat ik het zeker met je eens bent wat betreft 'kaart vragen = kaart krijgen', maar laten we nu niet net doen alsof andere teams zich daar niet schuldig aan maken. Kijk voor de grap nog eens die video van Seedorf (waar hij rood krijgt). Daarbij vergeleken valt het bij Barcelona nog mee. Alle grote clubs in Europa doen hier aan mee helaas.
Waar Barcelona jarenlang het voorbeeld was van goed voetbal, waren ze ook het voorbeeld van het misselijke gedrag. Ook dat hebben ze tot in de puntjes geperfectioneerd en deden ze beter als geen ander. En ze worden er nooit, maar dan ook nooit voor gestraft terwijl iedereen het ziet en als klap op de vuurpijl krijgen ze dan ook nog allerlei penalty's en andere cadeautjes mee. Gisteren ook weer, die spits is op niks anders uit dan te zorgen dat hij met zn been de keeper raakt in plaats van voor de goal te gaan, het leek wel of de scheidsrechter blij was dat hij eindelijk een excuus had om een penalty te geven. Dat ze na weer een hele wedstrijd geholpen en gematst te zijn zelf ook een keer een buitenspeldoelpunt tegen krijgen is slechts het begin van karma.

Ik ontken niet dat ze goed zijn, maar daarom verdienen ze nog geen andere behandeling van de media en de scheidsrechters. Het is ook maar gewoon een van de rijkste clubs ter wereld die met schimmige financiële constructies op de been gehouden wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 03-04-2013 09:51 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hou op joh, die keeper maakt gewoon een grote fout. Die speler kan nergens heen, waarom hem überhaupt raken. Gewoon een terechte pingel. En ja, die goal van Ibra was gewoon buitenspel, maar daar ben ik niet rouwig om. Ik ben altijd voor de underdog, dus eigenlijk nooit voor Barcelona :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ph4ge schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:47:
[...]
Waar Barcelona jarenlang het voorbeeld was van goed voetbal, waren ze ook het voorbeeld van het misselijke gedrag. Ook dat hebben ze tot in de puntjes geperfectioneerd en deden ze beter als geen ander. En ze worden er nooit, maar dan ook nooit voor gestraft terwijl iedereen het ziet en als klap op de vuurpijl krijgen ze dan ook nog allerlei penalty's en andere cadeautjes mee. Gisteren ook weer, die spits is op niks anders uit dan te zorgen dat hij met zn been de keeper raakt in plaats van voor de goal te gaan, het leek wel of de scheidsrechter blij was dat hij eindelijk een excuus had om een penalty te geven. Dat ze na weer een hele wedstrijd geholpen en gematst te zijn zelf ook een keer een buitenspeldoelpunt tegen krijgen is slechts het begin van karma.

Ik ontken niet dat ze goed zijn, maar daarom verdienen ze nog geen andere behandeling van de media en de scheidsrechters. Het is ook maar gewoon een van de rijkste clubs ter wereld die met schimmige financiële constructies op de been gehouden wordt.
Welke club/spelers worden gestraft voor het vragen van kaarten?

Het is wel makkelijk om dingen te roepen als penalty's meekrijgen, maar specifieke voorbeelden laten zien? Dat is dan weer moeilijker.

Ik heb die actie van Sanchez niet gezien, maar ik snap niet hoe je de schuld kan leggen bij Sanchez als je ziet hoe die keeper er in duikt. Dat een spits er voor kiest om niet te schieten maar een actie te maken in de hoop op een penalty is niet slecht voetbal of dirty play, maar gewoon gebruik maken van de situatie. Sanchez heeft wel wat gele kaarten gekregen voor duiken trouwens.

Hoezo was de scheids blij? Omdat hij wil dat Barca wint? Waarom dan een buitenspelgoal goedkeuren? Waarom is de scheids blij? Omdat het overduidelijk een penalty was?

Hoeveel goals heeft Barca gemaakt uit buitenspel?

Ja, ik snap ook niet zo goed waarom ik er nog op in ga want dit is net zo kinderachter als Xbox vs Playstation of Apple vs HTC.

Dat overduidelijke gehaat op Barca omdat het Barca is is zo kinderachtig en kortzichtig. Een club als Barca overal de schuld van geven terwijl andere clubs hetzelfde doen.

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 03-04-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dat Sanchez het beste van de situatie probeert te maken is zijn goed recht, maar het was geen penalty, overduidelijk niet in de 6de herhaling van de NOS. Dat is alleen iets wat de scheids niet kan zien.

Sanchez tikt de bal weg, heeft een uitzichtloze situatie, draait zich richting de keeper een steekt zijn been uit richting de keeper. Toegegeven, die Sirigu komt niet handig in, maar het is geen penalty in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 23:33
Ik denk juist dat Barca gisteren het meeste last heeft gehad van de scheids, buitenspelgoal en ook die vreemde corner met 9 spelers ongeveer een minuut voor het doelpunt (een tijdstraf omdat 2 verdedigers tegen elkaar botsen en er een blessurebehandeling nodig is, complete onzin).

Penalty was terecht, keeper ziet dat hij te laat is en kan de verleiding niet weerstaan naar de benen te graaien, geen spits ter wereld die de moeite zal nemen om overeind te blijven. Gewoon een stomme actie, want de bal was toch onhaalbaar voor Sanchez.

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 03-04-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JanW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:21:
Dat Sanchez het beste van de situatie probeert te maken is zijn goed recht, maar het was geen penalty, overduidelijk niet in de 6de herhaling van de NOS. Dat is alleen iets wat de scheids niet kan zien.

Sanchez tikt de bal weg, heeft een uitzichtloze situatie, draait zich richting de keeper een steekt zijn been uit richting de keeper. Toegegeven, die Sirigu komt niet handig in, maar het is geen penalty in mijn ogen.
Dus jij geeft zelf toe dat de keeper contact maakt met de benen van de spits in het zestienmetergebied? Dan is het gewoon een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
MrVegeta schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:28:
[...]

Dus jij geeft zelf toe dat de keeper contact maakt met de benen van de spits in het zestienmetergebied? Dan is het gewoon een penalty.
Lijkt mij ook. En volgens mij heeft Barcelona nog het meest last gehad van de scheids gisterenavond, het lijkt er op dat ph4ge ontzettend gefrustreerd is over het feit dat Barcelona, samen met een aantal andere ploegen, laten we dat niet vergeten..., al jaren aan de top staat en ze nu eenmaal de beste speler ter wereld tot hun beschikking hebben. Ik kan persoonlijk dan ook niet begrijpen dat sommige mensen een schurfthekel hebben aan Messi. Hij verbreekt alle records en ook nog eens op, in mijn ogen dan, zeer mooie wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
MrVegeta schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:28:
[...]

Oh? Misschien moet je zelf eens gaan voetballen...

Sanchez zoekt met zijn been de keeper op: geen penalty. Contact met de keeper is niet automatisch een penalty :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
JanW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:50:
[...]

Sanchez zoekt met zijn been de keeper op: geen penalty. Contact met de keeper is niet automatisch een penalty :N
Als dat geen penalty is dan weet ik het niet meer hoor. (En ja, ik voetbalde ongeveer 15 jaar lang...) Wellicht ligt de waarheid in het midden, dat kan ook. Het kan zijn dat ik hem graag gegeven zie worden, en dat jij hem maar al te graag niet gegeven ziet worden. Ik denk dat men het hier niet over eens gaat worden, mede vanwege het feit dat de regels niet keihard zijn en de interpretatie van de scheids altijd de doorslag geeft in een dergelijke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

Sherlock

No Shit

In dit geval glijdt die keeper gewoon te ver door, dit is echt wel een zuivere pingel hoor. Als keeper ben ik wat minder geneigd om te roepen dat iets een penalty is, maar bij deze is er eigenlijk geen twijfel.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JanW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:50:
[...]

Haha, hoezo doe je zo denigrerend? Ik heb jaren lang op aardig niveau (2e klas zaterdag) gevoetbald. Ik zeg toch ook niet dat er alleen maar contact nodig is? Het is toch duidelijk dat de keeper met de armen en handen de benen van Sanchez raakt zonder dat hij de bal raakt?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vdkn8-o4yX4]

Ga je nu serieus nog zeggen dat dit geen penal is?

[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 03-04-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

MrVegeta schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:06:
[...]

Ga je nu serieus nog zeggen dat dit geen penal is?
Je ziet duidelijk dat de keeper zijn handen strak naast het lichaam houdt en absoluut niet de intentie heeft om de spelers's benen te pakken. Dit is het beste te zien vanaf 0:11
Absoluut geen penalty, geel voor een schwalbe was een betere beslissing geweest. Barcelona wordt altijd gematst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://farm5.staticflickr.com/4083/5055032357_69d1d1be72.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

:+
St@m schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:56:
Hou op joh, die keeper maakt gewoon een grote fout. Die speler kan nergens heen, waarom hem überhaupt raken. Gewoon een terechte pingel. En ja, die goal van Ibra was gewoon buitenspel, maar daar ben ik niet rouwig om. Ik ben altijd voor de underdog, dus eigenlijk nooit voor Barcelona :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dit wordt een beetje een welles-nietes geval. Ik ben van mening dat een penalty zwaar is. Ik ben het eens dat Sirigu lomp in komt glijden, maar je ziet duidelijk in die video vanaf 0:12 dat Sanchez de bal niet meer kan halen en ervoor kiest om met zijn been naar het lichaam van Sirigu te gaan en vervolgens te gaan liggen. Je kan hem geven, maar in die herhaling vind ik het geen penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maar als Sanchez de bal niet meer kan halen waarom komt de keeper dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:31

Koppensneller

winterrrrrr

MrVegeta schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:30:
Maar als Sanchez de bal niet meer kan halen waarom komt de keeper dan uit?
Hij tikt de bal weg op het moment dat de keeper dichtbij komt. Let even op zijn linkerbeen in de laatste herhaling: als 'ie door had willen lopen had hij dat been wel gewoon vooruit gezet in plaats van hem achter zich te houden en zich te laten vallen. Natuurlijk is er contact, maar als je het zo opzoekt vind ik het geen pingel waard (ook geen kaart trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Koppensneller schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:39:
[...]

Hij tikt de bal weg op het moment dat de keeper dichtbij komt. Let even op zijn linkerbeen in de laatste herhaling: als 'ie door had willen lopen had hij dat been wel gewoon vooruit gezet in plaats van hem achter zich te houden en zich te laten vallen. Natuurlijk is er contact, maar als je het zo opzoekt vind ik het geen pingel waard (ook geen kaart trouwens).
Wat maakt het nou weer uit dat hij de bal wegtikt? Natuurlijk tikt hij de bal weg, als hij de bal niet wegtikt dan heeft de keeper hem. Ik zie trouwens dat de keeper met zijn rechterarm en schouder Sanchez gewoon uit evenwicht brengt waardoor hij valt.

Die keeper denkt dat hij de bal kan pakken, maar Sanchez is sneller en tik de bal weg waardoor de keeper de bal niet raakt met de speler wel raakt. Slim gespeeld Sanchez.

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 03-04-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
toen ik het zag (zonder slomo) dacht ik wat een duikelaar. In de 1e slomo dacht ik nog hetzelfde al zag ik wel het been van Sanches naar het licham gaan. De keeper had hem alleen moeten afschermen. Dan was er niks aan de hand geweest. Dus ik vond het een terechte pingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
Hoe dan ook: Ik kan het volledige begrip opbrengen voor een scheidsrechter die er een strafschop voor fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Ik heb nog niemand er over gehoord maar op de Nos site staat dat de nieuwe Kuip 313 miljoen gaat kosten maar ze hebben nog niet eens een ontwerp volgens Gudde. Aangezien de laatste tijd de meeste bouwwerken duurder uitvallen vind ik het erg knap dat ze zonder ontwerp al precies de prijs kunnen zeggen. Weet niet of het wel een slimme investering is voor Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/2013/04/03/Duurzame-nieuwe-Kuip-kost-313-miljoen-euro
Toe maar... het meest duurzame stadion... hoge verwachtingen en het gaat een hoop geld kosten.
Denk dat de grasmat door het schuifdak en de evt evenementen ook wel een stuk minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Jongens jongens toch wat een gekleurde brillen hier :+

- Penalty is geen discussie, gewoon 100% strafschop. Ja hij gaat makkelijk liggen, maar dat doet iedere spits die zo geraakt wordt. Gewoon lomp van die keeper

- kaart vragen en overdreven gaan liggen is idd irritant van de Barca spelers, dat is gewoon duidelijk. Er zijn meer clubs/spelers die het doen, maar bij Barca doen ze er bijna allemaal aan. Onnodig en vervelend.

- 2-2 terechte uitslag, Barca was aanvallend redelijk onmachtig. In de 2e helft werd Messi niet echt gemist, want die deed in de eerste helft ook vrij weinig behalve zich vast lopen. Tuurlijk die goal maakt ie fantastisch af na een nog fantastischere pass, maar verder was het niet zijn avond. Jammer dat PSG er een buitenspel doelpunt voor nodig had, maar op basis van de 1e 30 min van de wedstrijd verdienden ze wel een gelijkspel.

- Valdes valt niets te verwijten bij de 2-2, bal wordt van richting veranderd. Hij pakt hem zelfs nog bijna door een uiterste krachtsinpsanning waarbij zijn lichaam zowat dubbel klapt :s

- Alves kreeg gewoon een knie tegen z'n hoofd, niet de voet. Was duidelijk te zien in de herhaling, maar Frankie Snoeks had het nog steeds over: 'de voet' |:(

- Barca gaat in Camp Nou 'gewoon' 3-0 winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hier sluit ik mij bij aan ^^^^^.
Vond eerst dat barca verdiende te winnen, maar zeker 1ste 30min was psg beter. En 2e helft eigenlijk ook.
Penal is penal klaar. Vragen om kaarten mee eens is vervelend maar wel van iedereen die het doet niet alleen barca. EN denk ook wel dat barca psg verslaat in camp nou, mits een fitte basis en met messi, anders twijfel ik eraan. Psg kan heel goed verdedigen(die thiago silva kan echt heel goed verdedigen, snap niet dat barca hem niet haalt kunnen ze heel goed gebruiken). Alleen moet aan psg zijde ibra wel echt 100% zijn vond hem gister heel matig, en hij scoorde met geluk(lees meter buitenspel).

Vanavond real kijken, en als het daar te makkelijk gaat overschakelen naar dortmund malaga, wat ook leuk kan worden. Ik vermaak me wel vanavond :)

[ Voor 62% gewijzigd door v8power67 op 03-04-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zijn de verwachtingen voor vanavond?

Ik verwacht een 4-1 overwinning van Madrid als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
3-0 voor Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik verwacht 3-0 voor Madrid en 2-0 voor Dotmund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Pompi schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:27:
Ik heb nog niemand er over gehoord maar op de Nos site staat dat de nieuwe Kuip 313 miljoen gaat kosten maar ze hebben nog niet eens een ontwerp volgens Gudde. Aangezien de laatste tijd de meeste bouwwerken duurder uitvallen vind ik het erg knap dat ze zonder ontwerp al precies de prijs kunnen zeggen. Weet niet of het wel een slimme investering is voor Feyenoord
Mijn post daarover tussen dit welkes/nietesgeweld over Barcelona gemist zeker? ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Ramzzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:56:
[...]

Mijn post daarover tussen dit welkes/nietesgeweld over Barcelona gemist zeker? ;)
Ja en nu even terug gekeken en heb er denk ik dan alweer over gekeken want ik zag hem niet.

EDIT: ow wacht die van jouw was van gister daarom dat ik hem mistte en ik reageerde meer op het nos bericht van vandaag toen ze bij de gemeenteraad ofzo waren.

[ Voor 21% gewijzigd door Pompi op 03-04-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heerlijke goal ronaldo wat een kwaliteiten heeft hij toch!! Zie real de champions league wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ronaldo heeft hem er alweer in liggen! Heerlijk afgemaakt moet ik zeggen, zo beheerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
9 goals in 9 CL duels. Impressive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
v8power67 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:57:
Heerlijke goal ronaldo wat een kwaliteiten heeft hij toch!! Zie real de champions league wel winnen.
Als het even kan pas als Mourinho weg is. Die vindt zichzelf nu al zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Die Varane wat een verdediger is dat! wat een talent!
Iedere keer als ik Madrid zie verbaas ik mij erover.

[ Voor 33% gewijzigd door Hupske op 03-04-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 22:02
Gala speelt een beetje angstig, jammer. Niet dat ik het beter zou doen natuurlijk :P Ik snap dat ze bang zijn voor de counter, maar het blijft zo bij afstandsschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

D-e-n schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:04:
[...]

Als het even kan pas als Mourinho weg is. Die vindt zichzelf nu al zo goed.
Mee eens vieze man. Dat die man nog op een veld mag na het proberen iemand zn oog uit te prikken... bizarre man. Maja zie ze nog steeds wel winnen want zze hebben gewoon een heerlijk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
2-0, gaat wel hard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Galatasary is niet goed genoeg. Een Nederlandse ploeg is ook kansloos. En die Turken zijn echt niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

Jammer. Helaas is Real gewoon beter.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Die aaname van benzema oei wat knap. En ook goed afgewerkt. Ik zeg dit is gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
Tegen wie moet Real hierna? Zeg me dat dat Bayern is, want de finale moet gewoon Bayern Barca zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Malaga - Dortmund erg leuke wedstrijd. Golft op en neer. Veel kansen.
Vind 0-0 best verrassend.

[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 03-04-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Sjah schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:18:
Tegen wie moet Real hierna? Zeg me dat dat Bayern is, want de finale moet gewoon Bayern Barca zijn.
Lol dat is toch een loting?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
3-0. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Klopt, er wordt na de kwartfinales opnieuw geloot. En het is een open loting, dus Real-Barca en Dortmund-Bayern zou dan mogelijk zijn.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat zijn mooie halve finales!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

Railgunner schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:26:
[...]
Klopt, er wordt na de kwartfinales opnieuw geloot. En het is een open loting, dus Real-Barca en Dortmund-Bayern zou dan mogelijk zijn.
Vast niet, daar hebben ze warme ballen voor of zo. De loting voor de kwarfinales was ook te mooi om eerlijk te kunnen zijn... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:38:
[...]
Vast niet, daar hebben ze warme ballen voor of zo. De loting voor de kwarfinales was ook te mooi om eerlijk te kunnen zijn... :z
Inderdaad. Malaga - Dortmund is trouwens 0-0 gebleven, dus Dortmund is nog lang niet zeker dat ze doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Toch wel weer heftig dat er maar liefst (waarschijnlijk) 3 Spaanse teams in de halve finale zitten!

ik hoop echt dat Real en Barca elkaar pas in de finale treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Waarom is het waarschijnlijk dat er drie Spaanse teams doorgaan? Dortmund is toch nog heel kansrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Aan de samenvatting te zien was Malaga - Dortmund een stukken spannender dan Real - Gala.

Sneijder was toch echt een aanfluiting zeg. Benieuwd of die ooit nog een fatsoenlijk niveau kan halen, zodat hij niet gigantisch door de mand valt zodra het niveau iets wordt opgeschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

:?
v8power67 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:16:
Die aaname van benzema oei wat knap. En ook goed afgewerkt. Ik zeg dit is gespeeld.
Voor zover ik het vanuit het 3e camerastandpunt kon beoordelen, buitenspel én duwen...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:02

Barbas

Gallego!

rikoos schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:04:
Toch wel weer heftig dat er maar liefst (waarschijnlijk) 3 Spaanse teams in de halve finale zitten!

Loting is toch al geweest? Winnaar van Barca - Paris treft de winnaar van Juve - Bayern meen ik... En de winnaar van Real - Gala de winnaar van Dortmund - Malaga...

Overigens zie ik Malaga niet winnen in Duitsland maar dat terzijde.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Steefmeister schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:16:
Sneijder was toch echt een aanfluiting zeg. Benieuwd of die ooit nog een fatsoenlijk niveau kan halen, zodat hij niet gigantisch door de mand valt zodra het niveau iets wordt opgeschroefd.
Ik ben benieuwd wanneer van Gaal conclusies gaat trekken, ook voor wat betreft het aanvoerderschap. Iedere keer een andere aanvoerder en twee aanvoerders bij wie de jaren beginnen te tellen: dat kan niet meer.

@Resteleiro
Op AD.nl lees ik dat van Nistelrooy gaat loten dus...

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 04-04-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Resteleiro schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:21:
[...]

Loting is toch al geweest? Winnaar van Barca - Paris treft de winnaar van Juve - Bayern meen ik... En de winnaar van Real - Gala de winnaar van Dortmund - Malaga...

Overigens zie ik Malaga niet winnen in Duitsland maar dat terzijde.
Er moet als het goed is gewoon nog geloot gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:02

Barbas

Gallego!

Je hebt inderdaad gelijk. 12 April is de loting zie ik op de website van de Uefa. Excuses

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Steefmeister schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:16:
Aan de samenvatting te zien was Malaga - Dortmund een stukken spannender dan Real - Gala.

Idd. Maarja de NOS wil perse Galatasaray laten zien "omdat daar die ene Nederlander speelt". Sneijder lijkt nu al in de herfst van zn carriere te zitten, teveel met randzaken in Turkije dan met alleen voetbal bezig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14

Maar dan voornamelijk omdat ze elkaar dan treffen in een wedstrijd ipv 2 :)

Ik vind een gevecht van een wedstijd veel leuker om te zien dan over 2, waarbij uit goals dubbel tellen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:48:
[...]

Idd. Maarja de NOS wil perse Galatasaray laten zien "omdat daar die ene Nederlander speelt". Sneijder lijkt nu al in de herfst van zn carriere te zitten, teveel met randzaken in Turkije dan met alleen voetbal bezig denk ik.
Wat voor randzaken dan? Is namelijk wel heel erg makkelijk om te roepen als een speler niet zo goed speel. 'Is niet 100% bezig met de ploeg', 'bezig met andere dingen naast het voetbal' etc.

Niet dat ik hem goed vond spelen hoor, verre van. Maar ben wel benieuwd waar je op doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:50:
[...]
Wat voor randzaken dan? Is namelijk wel heel erg makkelijk om te roepen als een speler niet zo goed speel. 'Is niet 100% bezig met de ploeg', 'bezig met andere dingen naast het voetbal' etc.

Niet dat ik hem goed vond spelen hoor, verre van. Maar ben wel benieuwd waar je op doelt.
'Sneijder is een van de beste middenvelders ter wereld, maar het probleem is zijn mentaliteit', zegt Van Basten tegen Sky Sport Italia.

Dat was toen hij nog bij Inter speelde en het wat minder ging, hetzelfde zie je nu ook in Turkije. Hij geniet van het leven naast het voetbal en dat is te zien. Hij kan beter een voorbeeld nemen aan vdVaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hopelijk niet. Liefst zie ik de meervoudig vertegenwoordigde landen zo snel mogelijk hun ploegen uitgeschakeld zien worden. Als het dan Duitsland vs Spanje wordt, dan mogen de halve finales Real-Barca en Bayern-Dortmund worden. Maar als Real of Barca wordt uitgeschakeld, graag, al zie ik dat niet snel gebeuren. Van mij mag PSG door, verandering van spijs etc ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001

FreakNL

Well do ya punk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:54:
[...]

'Sneijder is een van de beste middenvelders ter wereld, maar het probleem is zijn mentaliteit', zegt Van Basten tegen Sky Sport Italia.

Dat was toen hij nog bij Inter speelde en het wat minder ging, hetzelfde zie je nu ook in Turkije. Hij geniet van het leven naast het voetbal en dat is te zien. Hij kan beter een voorbeeld nemen aan vdVaart.
En hoe weet Van Basten dat? Het is niet zo dat Van Basten dagelijks met Sneijder om gaat. Dit is puur speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59

Rhapsody

In Metal We Trust

Misschien zit er wel wat waarheid in de FC Knudde van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://bin.snmmd.nl/m/m1nxcjda3s11_std640.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bin.snmmd.nl/m/m1nxcjdad512.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Rhapsody op 04-04-2013 13:03 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:01:
[...]
En hoe weet Van Basten dat? Het is niet zo dat Van Basten dagelijks met Sneijder om gaat. Dit is puur speculatie.
Misschien omdat van Basten bondscoach geweest is en Sneijder dus best wel goed kent? Daarnaast weet hij uit ervaring wat het is om als prof alles te laten. Ik denk dat iedereen wel kan zien dat Sneijder nu verre van topfit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:28:
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/2013/04/03/Duurzame-nieuwe-Kuip-kost-313-miljoen-euro
Toe maar... het meest duurzame stadion... hoge verwachtingen en het gaat een hoop geld kosten.
Denk dat de grasmat door het schuifdak en de evt evenementen ook wel een stuk minder wordt.
Heb die business case zoals ze dat noemen een beetje doorgenomen en dat komt op mij over als niet onhaalbaar. Er is conservatief gecalculeerd door Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
Royz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:12:
[...]

Lol dat is toch een loting?
:)

Oww, tegenwoordig weer wel. Beterrr, ook voor de EL nu, en was de finale (EL) niet in de Arena, hhmmmm misschien ns gaan (?)

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 04-04-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:35
tweaker2010 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:13:
[...]

Misschien omdat van Basten bondscoach geweest is en Sneijder dus best wel goed kent? Daarnaast weet hij uit ervaring wat het is om als prof alles te laten. Ik denk dat iedereen wel kan zien dat Sneijder nu verre van topfit is.
Ik ben absoluut geen Sneijder fan maar nu wordt er niet fair beoordeeld. Uiteraard is Sneijder niet fit maar dat komt omdat hij een half jaar niet gespeeld heeft en ook totaal geen wedstrijdrimte heeft. Je ziet dat hij al veel beter speelt dan met zijn aantreden bij Gala maar hij heeft nog niet het niveau wat hij zou moeten hebben. Als hij zo zijn vlieguren kan maken dan verwacht ik dat hij begin volgend seizoen weer "de oude" Sneijder kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vraag me af of dat bij Galatasary mogelijk is. Het is geen absolute Europese top, gaat dat op deze manier ook nooit worden en ik vraag me af of hij de gelegenheid krijgt om fit te worden. Ik heb niet het idee dat er daar lange termijn gedacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3389645/barcelona-beklaagt-zich-bij-uefa-arbiter-stark.html

Waarom richt Barca zich niet op hun eigen fouten? Altijd zo makkelijk om huilie-huilie over de scheids te doen. Een superieur Barca heeft geen penalty nodig om gelijk te spelen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:14:
http://www.nu.nl/sport/3389645/barcelona-beklaagt-zich-bij-uefa-arbiter-stark.html

Waarom richt Barca zich niet op hun eigen fouten? Altijd zo makkelijk om huilie-huilie over de scheids te doen. Een superieur Barca heeft geen penalty nodig om gelijk te spelen lijkt mij.
Ik had het ook gezien. Een club die zoveel voordeel heeft gehad van arbitrale fouten (waarbij men al duikelend flink heeft bijgedragen aan die fouten) gaat klagen als ze de scheidsrechter niet mee hebben. Triest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:14:

Heb je helemaal gelijk in. Desalniettemin; scheids was zeer zwak, en ondanks dat ik er niet van hou om de scheids de schuld te geven mag er wel degelijk wat van gezegd worden als het ondermaats is.

@gambieter; volgens mij middelt zich dat best uit, dus ik vind het overdreven om nu te doen alsof FC Barcelona al jaaaren de scheidsrechters mee heeft gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Catorce op 04-04-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

TB1989 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:21:
@gambieter; volgens mij middelt zich dat best uit, dus ik vind het overdreven om nu te doen alsof FC Barcelona al jaaaren de scheidsrechters mee heeft gehad.
Nee, er zijn nogal wat kaarten en pingels uitgedeeld voor Barcelona die niet gegeven hadden moeten worden, en dat is imo niet in balans. Maar goed, daar gaan we het niet over eens worden :)

Het is trouwens niet te geloven, maar zowaar: een vlaggenist achter het doel die een positieve bijdrage levert. Bij Benfica - Newcastle ziet de beste man correct een handsbal die door het trio gemist was, en de pingel wordt gegeven. En gescoord, 3-1.

De 2-1 was trouwens een kado van Newcastle, via een terugspeelbal van de linksback die perfect de spits aanspeelde. Alleen van de andere ploeg ;)

En een Benfica speler doet net een Busquetsje: de hand raakt hem op de borst, over de grond rollen met de handen voor het gezicht en stiekem kijken en na de gele kaart opstaan. Het was een Rivaldootje geweest als het een bal was geweest :+

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 04-04-2013 22:54 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.