[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.138 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

argro schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:35:
[...]
Wat zou dé reden kunnen zijn om een andere wedstrijd uit te zenden, naast persoonlijke voorkeuren? Ik kan de keuze voor Barcelona - PSG best goed begrijpen. Natuurlijk is die andere wedstrijd ook niet mis, maar het is m.i. niet zo dat het klip en klaar is dat voor die andere wedstrijd gekozen had moeten worden.
Dat vond ik anders wel met Barca - Milan, zenden ze Galatasaray - Schalke uit lol.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:
Puur persoonlijk verder. Het verafgoden van Barcelona wat de NOS tot kunst aan het verheffen is komt me aardig de keel uit. Plus een wedstrijd tussen de kampioen van Italië en Bayern München spreekt mij meer aan dan een duel tussen een koopclub en een breiclub.
Nou ja, de koopclub heeft Zlatan Ibrahimovic. Dat is voor mij toch een reden om die wedstrijd wel te willen zien. Hopelijk kan hij er nog wat spectaculaire acties uit gooien. Een volley van een meter of 30 strak in de kruising ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
JanW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:
Puur persoonlijk verder. Het verafgoden van Barcelona wat de NOS tot kunst aan het verheffen is komt me aardig de keel uit. Plus een wedstrijd tussen de kampioen van Italië en Bayern München spreekt mij meer aan dan een duel tussen een koopclub en een breiclub.
Ja, ik heb ook gehoord dat ze bij de NOS in de redactievergaderingen hebben overlegd dat ze FC Barcelona de hemel in gaan prijzen. Not. 8)7 Al dat gehaat tegen Barcelona, sjongejongejonge. (Niet alleen jij hoor, meer in het algemeen) 'Breiclub', nieuwe term bedacht om ze neer te kunnen praten? Beetje jammer.

Ik kijk zelf liever Barcelona, maar had het absoluut geen probleem gevonden om de andere wedstrijd te zien. Hele mooie pot ook. Zelf gok ik op 1-1 bij Bayern-Juve en 1-2 bij PSG-Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
Ik geloof in een overwinning van Bayern met 2-0. Wanneer PSG enkel gaat verdedigen wordt dat geen prettige partij en blijft het 0-0 denk ik. PSG die mee gaat voetballen verliest met 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:50:
[...]

Ik verwacht dat Barca gewoon gaat winnen van PSG. Het is leuk dat PSG Ibrahimovic rond heeft lopen maar dat gaat niet heel veel uitmaken ben ik bang.

Zou leuk zijn als PSG kan stunten... Maar dan heb je alsnog een return die ze moeten spelen.
Even een kleine nuance: :+
Ik verwacht dat PSG gewoon gaat winnen van Barca. Het is leuk dat Barca Messi rond heeft lopen maar dat gaat niet heel veel uitmaken hoop ik.
Maar even serieus, als Messi zn dag niet heeft of PSG kan hem vastzetten dan gaan ze het erg lastig krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Reddingsplan Veendam mislukt

Het doek is definitief gevallen voor SC Veendam. De club had tot dinsdag 16.00 uur de tijd om in beroep te gaan tegen het uitgesproken faillissement.

Via het eigen Twitter-account maakte de eerstedivisieclub het nieuws wereldkundig. "Kolonisten, met tranen in onze ogen: het is niet gelukt. Na 59 jaar geen betaald voetbal meer in Veendam. De Langeleegte huilt'', klonk het nieuws.

Veendam had een bedrag van 675.000 euro nodig om een beroepsprocedure aan te kunnen tekenen tegen het vorige week maandag uitgesproken bankroet.

Bron: NOS

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56
TB1989 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:54:
[...]

Ja, ik heb ook gehoord dat ze bij de NOS in de redactievergaderingen hebben overlegd dat ze FC Barcelona de hemel in gaan prijzen. Not. 8)7 Al dat gehaat tegen Barcelona, sjongejongejonge. (Niet alleen jij hoor, meer in het algemeen) 'Breiclub', nieuwe term bedacht om ze neer te kunnen praten? Beetje jammer.
Hoho, niet zo aangevallen, ik geef enkel mijn mening. En het is gewoon geen haat, ze spelen goed voetbal, maar ik vind het persoonlijk niks. Het oeverloos rondtikken om het rondtikken. De hele wedstrijd is ook al te voorspellen. PSG hangt met 10 man in de 16 en probeert er met een counter uit te komen. Barcelona zal constant proberen er doorheen te komen op de bekende manier.

Het maakt het geheel gewoon geen aantrekkelijke wedstrijd. Dan zie ik liever twee teams die aan elkaar gewaagd zijn, in dit geval dus Bayern en Juventus dan die andere wedstrijd.

Nogmaals, geen haat, gewoon kritiek. Dat mag toch wel?

Trouwens, op dat eerste stuk, ik denk haast wel dat ze het overleggen, Barcelona nog meer de hemel in prijzen. Want iedere wedstrijd van Barcelona wordt de tegenstander door de NOS gedegradeerd tot figurant. Het gaat in de voorbeschouwing een half uur lang over Barcelona, nog even over de tegenstander en verder natuurlijk over Messi. Ook na de wedstrijd is dit zo. Een voorkeur hebben mag, maar het moet niet zo overduidelijk zijn zoals bij de NOS het geval is.

[ Voor 18% gewijzigd door JanW op 02-04-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
JanW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:17:
[...]

Hoho, niet zo aangevallen, ik geef enkel mijn mening. En het is gewoon geen haat, ze spelen goed voetbal, maar ik vind het persoonlijk niks. Het oeverloos rondtikken om het rondtikken. De hele wedstrijd is ook al te voorspellen. PSG hangt met 10 man in de 16 en probeert er met een counter uit te komen. Barcelona zal constant proberen er doorheen te komen op de bekende manier.

Het maakt het geheel gewoon geen aantrekkelijke wedstrijd. Dan zie ik liever twee teams die aan elkaar gewaagd zijn, in dit geval dus Bayern en Juventus dan die andere wedstrijd.

Nogmaals, geen haat, gewoon kritiek. Dat mag toch wel?

Trouwens, op dat eerste stuk, ik denk haast wel dat ze het overleggen, Barcelona nog meer de hemel in prijzen. Want iedere wedstrijd van Barcelona wordt de tegenstander door de NOS gedegradeerd tot figurant. Het gaat in de voorbeschouwing een half uur lang over Barcelona, nog even over de tegenstander en verder natuurlijk over Messi. Ook na de wedstrijd is dit zo. Een voorkeur hebben mag, maar het moet niet zo overduidelijk zijn zoals bij de NOS het geval is.
Laat ik het dan zo zeggen; wat betreft het laatste gedeelte, 'je zoekt er echt teveel achter'. Vrienden van me zeuren aan één stuk door over dat ze heus niet zo goed zijn, dat de NOS ze bewust de hemel in prijst en dat ze Real maar niet willen prijzen voor hun strijd en passie, dat de UEFA en FIFA een voorkeur hebben voor Barcelona en dat mede daarom Messi elke keer de Ballon d'Or wint, ga zo maar door.

Persoonlijk denk ik gewoon dat een groot deel van de mensen het succes zat zijn, zoals dat precies zo ging bij Schumacher bijvoorbeeld, bij Bayern in Duitsland en bij Manchester United in Engeland. Succes maakt vijanden, dat is ook niet meer dan logisch.

Dus niet iets persoonlijk hoor, helemaal niet! Maar na jaren van 'UEFAlona' etc, dan krijg ik automatisch iets van 'stel je niet aan/laat je niet zo ongelooflijk kennen'. Heeft niets met jou te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik ben Barca fan, dus wel blij dat ze Barca gaan uitzenden. Hoewel ik Bayern - Juventus ook zeker interessant vind, als Bayern op stoom komt is het ook zeer prettig om naar te kijken :)

Mijn voorspelling:
PSG 1 - Barca 3
Bayern 2 - Juventus 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
wsLy schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:10:
Reddingsplan Veendam mislukt

Het doek is definitief gevallen voor SC Veendam. De club had tot dinsdag 16.00 uur de tijd om in beroep te gaan tegen het uitgesproken faillissement.

Via het eigen Twitter-account maakte de eerstedivisieclub het nieuws wereldkundig. "Kolonisten, met tranen in onze ogen: het is niet gelukt. Na 59 jaar geen betaald voetbal meer in Veendam. De Langeleegte huilt'', klonk het nieuws.

Veendam had een bedrag van 675.000 euro nodig om een beroepsprocedure aan te kunnen tekenen tegen het vorige week maandag uitgesproken bankroet.

Bron: NOS
Voor Helmond Sport ziet het er nu goed uit, eigenlijk voor elke club nog wel in de top 4/5? Want als die alles winnen zijn ze kampioen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Van Bayern - Juve vind ik de eindscore interessanter dan de wedstrijd zelf. Voor een potje mooi voetbal kijk ik toch liever naar een wedstrijd van Barça. Ben ook benieuwd hoe PSG het vanavond gaat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wat ik al vermoedde, blijkt ook zo te zijn:
Rotterdammer wil geen nieuwe Kuip

Zestig procent van de inwoners van Rotterdam en omgeving wil geen nieuw Feyenoordstadion. De meeste mensen willen dat de verouderde Kuip wordt gerenoveerd. Van de Feyenoordsupporters is 82 procent voor renovatie.

Dat blijkt uit een onderzoek van RTV Rijnmond en EenVandaag onder 2800 inwoners van de regio Rijnmond.

Als argument voor renovatie noemen veel ondervraagden dat de Kuip een symbool is van Rotterdam. Verder is renoveren goedkoper.

Tegenvaller
De uitkomst van het onderzoek is een tegenvaller voor Feyenoord en de stadiondirectie, concludeert RTV Rijnmond. Zij presenteren morgen een uitgebreid plan voor nieuwbouw.

De nieuwe Kuip moet achter het oude stadion komen en plaats bieden aan 63.000 mensen. Verder moet het dak van het nieuwe stadion dicht kunnen.

Nieuwbouw kost ruim 300 miljoen euro. De gemeente Rotterdam moet garant staan voor een deel van dat bedrag.
Ik hoop van ganser harte dat dit megalomane plan bij voorbaat sneuvelt, en de gemeente dit niet laat doorgaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 02-04-2013 20:10 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
Is dat niet van alle tijden? Supporters zijn altijd tegen een nieuw stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:09:
Wat ik al vermoedde, blijkt ook zo te zijn:
[...]
Ik hoop van ganser harte dat dit megalomane plan bij voorbaat sneuvelt, en de gemeente dit niet laat doorgaan.
En tot hoelang moet Feyenoord nog in de huidige (oude) Kuip blijven zitten dan? Dit stadion is aan vervanging toe, renovatie kost ook een hoop geld en op termijn is nieuwbouw onvermijdelijk denk ik. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een gerenoveerde Kuip kan ook een hele tijd mee, en is onder de streep gewoon goedkoper. Verder is het van de zotte als een gemeente garant moet staan voor een voetbal club. Een bijdrage op basis van winst voor de stad kan, maar zodra de gemeente garant moet staan voor miljoenen, gaat het gewoon te ver.

Hoe zeer ik Feyenoord alles gun, en van ganzer harte hoop de rest van mijn leven te genieten in de Kuip (3.0 of nieuw, of wat dan ook), dient Feyenoord zijn eigen broek op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De Kuip is niet van de betaalde tak. En de vraag is OF die renovatie wel een echte optie is. Ik begreep dat er bijvoorbeeld seizoenen lang minder kaarten verkocht kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:27:
En de vraag is OF die renovatie wel een echte optie is. Ik begreep dat er bijvoorbeeld seizoenen lang minder kaarten verkocht kunnen worden.
Al zouden er 10 seizoenen 10.000 minder seizoenskaarten verkocht kunnen worden, dan nog valt het in het niet bij de kosten van een nieuwe Kuip.

350 miljoen is teveel, en kan nooit rendabel worden gemaakt. Nooit.

De nieuwe Kuip is een statussymbool en een speeltje van directie en VolkerWessels (waar enorm veel risico zit overigens bij budget overschrijding).

Ik laat me er graag van overtuigen dat nieuwbouw nodig is, maar de partijen spreken nu vooral uit eigen belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Wat ik altijd heb begrepen is dat de Kuip voor een groot deel uit metaal is opgebouwd en dat op den duur de constructie minder stevig zou worden.

Ik zou het ook het mooiste vinden om de huidige Kuip te renoveren en er een extra ring op te zetten. Op deze site staat een mooi voorstel: http://reddekuip.nl/plan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Alleen al door die shirts van Barcelona zou je 'm op Bayern-Juventus zetten :F

Sierd is trouwens al weer goed bezig op Sport1, wat een figuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik lees dat GoalControl de doellijn bewaking krijgt van de Fifa voor het WK.

Om dit voor elkaar te krijgen, hebben ze per goal 14 camera's nodig :? Ja, dan weet je wel zeker dat je hem te pakken hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Frank Snoeks was alweer Messi de hemel in aan het prijzen.
Ik zie trouwens op http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/ dat Bayern nu al gescoord heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 22:02
Zucht, waarom krijgt Alves nou geen geel als ie de bal in het doel schiet dik na het fluitsignaal.

Oeh bijna 1 - 0! Gelukje Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PWM schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:49:

Om dit voor elkaar te krijgen, hebben ze per goal 14 camera's nodig :? Ja, dan weet je wel zeker dat je hem te pakken hebt :?
Klopt, scheidsrechter heeft ook een intelligent horloge dat aangeeft wanneer de bal ook echt over de lijn is. Dan staat er Goal! :)

PSG op de paal overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
PWM schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:49:

Denk aan een corner situatie waarbij veel man rond de doellijn staat. Dan heb je aardig wat cameras nodig om ten alle tijde de bal te kunnen zien. En de Fifa heeft geld zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PSG komt aardig voor de dag tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
RobbertC schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:48:
Alleen al door die shirts van Barcelona zou je 'm op Bayern-Juventus zetten :F

Sierd is trouwens al weer goed bezig op Sport1, wat een figuur...
Om nog maar te zwijgen over dat kapsel van Alves :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

RobbertC schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:48:
Alleen al door die shirts van Barcelona...
Inderdaad, wat een afschuwelijke shirts. Alleen al daarom hoop ik dat ze gaan verliezen van Beckham en co... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die sjeiks hoeven van mij niet ver te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Moet Ancelotti trouwens net als Mancini na afloop van elke wedstrijd met die sjeik bellen om de wedstrijd te evalueren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Pff kan toch niet anders dat er een doelpunt valt binnen een paar minuten? Vind het bij PSG behoorlijk open liggen in de defensie, vooral na de omschakeling. Tegelijkertijd zorgt het aanvallende spel van PSG ook voor een paar goeie kansen.

Zowel de wedstrijd als PSG vallen me niets tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 02-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Messi raakt de bal wel eens kwijt in een rondo. Hoe is het mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Robben is trouwens ingevallen bij Bayern. Toch nog een beetje Nederlandsche inbreng... :)

Wie is Van Buyten? Is dat een Belg?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Wat een heerlijke wedstrijden. Genieten!
Die Lucas, wat een voetballertje is dat zeg.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Fiber schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:10:
Robben is trouwens ingevallen bij Bayern. Toch nog een beetje Nederlandsche inbreng... :)

Wie is Van Buyten? Is dat een Belg?
Van Buyten is idd een Belg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Lucas speelt een sterke pot!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wow wat een schitterende pass! Genieten O+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Pfff... Heeft Messi het toch weer voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

En ze nemen gelijk de wedstrijd over. PSG kruipt even helemaal terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat eenabsurd mooie pass van alves en een heerlijke goal van messi. Zag het niet echt gebeuren vandaag maar toch 0-1.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zo´n pass had ik laatst ook. Met FIFA13. Terwijl ik droomde.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Is er niet alleen een functie waardoor je het commentaar kan uitzetten? En voor de rest de sfeer geluiden kan behouden.
Man man man man, wat een irritant gebrabbel van die vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:54
hupske schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:28:
Is er niet alleen een functie waardoor je het commentaar kan uitzetten? En voor de rest de sfeer geluiden kan behouden.
+1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zal Messi er eens geblesseerd af gaan...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wel goed dat de commentator Barcelona van advies dient.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die kerel moet ook 5 a 10 minuten volpraten terwijl er niets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Tja, wat valt er te vertellen als 75% van het balbezit voor 1 team is? Alleen maar naampjes blijven noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hij moet niets. Het is Sierd de Vos niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Gewoon lekker de mond dicht houden.
Laat men eens rustig van het positiespel genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Die gast wordt betaald om iets te zeggen. Als er iemand langszapt en wordt niets gezegd denkt de meerderheid van de kijkers dat het commentaar waarschijnlijk kapot is en gaan ze naar Sport1.

Ben het er overigens wel mee eens dat het handig zou zijn om commentaar als los kanaal te hebben. Is dat er trouwens niet? Zit hier nog op een CRT te kijken dus ben niet zo up-to-date :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

carpebios schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:33:
Hij moet niets. Het is Sierd de Vos niet.
Hij is toch een commentator :/ Beetje zuur, je kan ook gewoon het geluid uitzetten en de vuvuzelas van het WK aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
Verkeerde wedstrijd op de nos IMO, niet dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Oplossing: Kaartje kopen en zelf naar de wedstrijd gaan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:04:
Die sjeiks hoeven van mij niet ver te komen.
Tjah, wat moet je zeggen van de 300+ miljoen schuld van Barcelona....
hupske schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:28:
Sport1 en dan ander audio kanaal kiezen ;).

[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 02-04-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Inderdaad, 340 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vos schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:41:
[...]

Tjah, wat moet je zeggen van de 300+ miljoen schuld van Barcelona....

[...]

Sport1 en dan ander audio kanaal kiezen ;).
Barcelona speelt nu met ~90% van eigen jeugd (of opleiding) toch? Dat vind ik een stuk knapper dan een kerel die ~500.000.000 euro in een club stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik vind het beidde belachelijk. Maar schuld of je geld verbrassen is dan wel een verschil. Of leent die Sjeik dat geld ook weer? (ben in de feiten niet thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die sjeik jat dat als je bij de pomp staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
D-e-n schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:50:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
PSG doet niet veel goed met de kansen die ze krijgen zeg. Afmaken is niet hun sterkste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik weet niet of PSG normaal een goede counterploeg is, maar je ziet gewoon dat de counters niet echt geolied lopen. Nekt je dan wel als dat je tactiek is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ibra verprutst eigenlijk elke aanval bij PSG. Hij is niet balvast zoals we gewend zijn.

Bayern heeft ook weinig moeite met Juventus. Juventus heeft weinig in te brengen.
Staat inmiddels ook 2-0 :D

[ Voor 39% gewijzigd door Hupske op 02-04-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

MrVegeta schreef op dinsdag 02 april @ 21:46:
[...]

Barcelona speelt nu met ~90% van eigen jeugd (of opleiding) toch? Dat vind ik een stuk knapper dan een kerel die ~500.000.000 euro in een club stopt.
Daarmee praat je de schuld niet weg ;). Qua basis geen 90% maar naar de gehele selectie kijkende zal het wel erg hoog liggen. Echter heeft Barca zat miljoenen uitgegeven de laatste jaren.

En de 500m is aardig overdreven, al ben ik er zeker geen fan van.
D-e-n schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:50:
Als het mijn olie was had je nog meer betaald :p

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 02-04-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59

Rhapsody

In Metal We Trust

Ibra heeft zichzelf misschien wat teveel druk opgelegd....

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Oef. Als die erin was gegaan.
Binnenkantje voet Ibra?

Woehooee nu wel 1-1 :*)
Wel buitenspel helaas. Maar hij telt.

[ Voor 42% gewijzigd door Hupske op 02-04-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 23:13
buitenspelgoal, maar wat boeit het, want dat is de charme van het spelletje toch? :)

[ Voor 38% gewijzigd door JeroenTheStig op 02-04-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Was buitenspel en niet zon beetje ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Haha, dik buitenspel... maar wel leuk voor de return. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Buitenspel maar Who cares! Gogo PSG, laat die acteurs een poepje ruiken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Kom je er meteen achter wat Barcelona is zonder Messi. Slaapverwekkend, inspiratieloos en impotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Echt, wat een stelletje comedianten zijn dat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Hij heeft werkelijk niks te vertellen over PSG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die voetballers moeten maar wat kunnen hoor. Tegen een bal trappen, the dying swan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Messi 1 - Ibra 1 ... Wordt de return hopelijk ook nog een beetje leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee he! Wat een kaartenstrooier.

[ Voor 64% gewijzigd door carpebios op 02-04-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Auwwww die penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Dit is toch niet te geloven! Zo dom!
Toch nooit meer mogelijk om vanaf daar te scoren |:( |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Hupske op 02-04-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hoppa penalty en 200% 1tje !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hier kan je niet omheen natuurlijk, wat een knuppel die Sirigu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Commentator, dat is geen rode kaart...

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Iets kan niet 200% zijn. Maar het was er 100% in inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Beetje jammer, maar ja, die keeper gaat ook bijna aan z'n been hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nee geen rood en vind sowieso een kaart geven en een penalty dubbelop. Gewoon penalty en klaar. Tenzij het een echt kaartwaardige overtreding was. Dit is gewoon te laat en penal is dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Jammer maar helaas, de toneelschool is weer de bovenliggende partij :(
Hopelijk zijn ze nog te stoppen door een ploeg die Shakespeare ten uitvoer kan brengen voor meer punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ben ik de enige die Sanchez al ziet hangen voordat de keeper hem raakt? Hij ging maar al te graag neer. Al doet de keeper dat niet handig en is het altijd een penalty op die manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 02-04-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Vind het wel flauw. Sanchez tikt net de bal weg, onhaalbaar over de achterlijn, waardoor de keeper altijd de benen mee zal nemen. Maar goed, dat gebeurt natuurlijk wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ze lopen bij PSG wel dom buitenspel telkens..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ach ontiegelijk domme actie van de keeper gewoon! Dit zie je al van kilometers aankomen. Sanchez was al erg ver naar buiten gedreven. Had al geen enkele kans dus.

Die Silva wat een verdediger zeg. Zo sterk en zoveel rust.

Woot woot woot 2-2 *O* *O* *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 02-04-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Omg!! Valdes keept een goeie pot, en dan dit...

[ Voor 82% gewijzigd door MailMan op 02-04-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
2-2!!!!!!

WHAHAHAH DAT HOOFD VAN MESSI :D

ON-BE-TAAL-BAAR

[ Voor 75% gewijzigd door carpebios op 02-04-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat een druif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

LOL, toch nog 2-2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Omg..... tja lekker onverdiend maar zit er wel in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

HAHAHAHAHAHA Yeah!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Oei Valdes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Keepers doen aan matchfixing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leek wel een schwalbe die beweging van Valdes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Hahaha! geweldig! heerlijk.
En gelijk affluiten die handel haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ach Valdez ging toch al weg... Matige keeper waarvan zijn matige kwaliteiten altijd verborgen bleven doordat tegenstanders tegen Barca niet al te veel kansen kregen.
Pagina: 1 ... 80 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.