[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.139 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:02
Ik word wel een beetje moe van de discussie over Barcelona en scheidsrechters mee hebben. Ik heb het idee dat de ploeg momenteel wat dat betreft ook een beetje "gezocht" wordt door de publieke opinie. Men is Barca gewoon even zat. Iets met hoge bomen ook vermoed ik :)

Los daarvan moeten ze, net als PSV een aantal weken terug, niet zeuren nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

tweaker2010 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:14:
http://www.nu.nl/sport/3389645/barcelona-beklaagt-zich-bij-uefa-arbiter-stark.html

Waarom richt Barca zich niet op hun eigen fouten? Altijd zo makkelijk om huilie-huilie over de scheids te doen. Een superieur Barca heeft geen penalty nodig om gelijk te spelen lijkt mij.
Denk je niet dat er mensen in Barcelona zijn die de wedstrijd bekijken en daar fouten uithalen en daar de spelers op aanspreken? Een superieur Barca heeft inderdaad geen penalty's nodig, maar het Barca van die tweede helft (en sowieso de hele wedstrijd) is lang niet meer zo goed (of vernieuwend) als een paar jaar geleden. Tevens hoop ik niet dat we weer gaan zeiken over die penal, want als je durft te beweren dat het geen penal was dan ... houd het gauw op natuurlijk.

Waarom zou een club niet een klacht mogen indienen over de leiding? Ik heb de wedstrijd niet gevolgd, maar heb van meerderen gehoord dat de arbitrage niet van hoog niveau was. Natuurlijk heeft Barca ook goals gemaakt uit buitenspel, penalty's gekregen die geen penalty's waren, gele kaarten gevraagd en gele kaarten ontweken maar dan mag een andere club ook best een boze brief schrijven. Ik verwacht dat Chelsea (haha, die wedstrijd) dat ook wel gedaan heeft.

Maar nu is het Barca dus moet het in het nieuws zodat er weer wat is om over te praten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3389861/eriksen-sluit-transfervrij-vertrek-bij-ajax-uit.html
Ben benieuwd, ik kan me haast niet voorstellen dat hij zn contract gaat verlengen, dan wordt ie veel te duur.
Zie hem deze zomer wel vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
gambieter schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:55:
[...]

Hopelijk niet. Liefst zie ik de meervoudig vertegenwoordigde landen zo snel mogelijk hun ploegen uitgeschakeld zien worden.
Gewoon weer ouderwets en alleen de kampioen in de CL laten spelen (daarom heet het ook geloof ik Champions League toch?) maar goed dat is echt een gepasseerd station...

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
tweaker2010 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:50:
http://www.nu.nl/sport/3389861/eriksen-sluit-transfervrij-vertrek-bij-ajax-uit.html
Ben benieuwd, ik kan me haast niet voorstellen dat hij zn contract gaat verlengen, dan wordt ie veel te duur.
Zie hem deze zomer wel vertrekken.
Misschien verlengen met een clausule, dan kan hij nog een jaar rijpen en houdt Ajax er wat aan over, maar is hij niet duur als zich een mooie volgende stap aandient.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, ongeïnspireerd en slecht spelend Feyenoord. Denk slechtste helft van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:37
En Sparta staat inmiddels 1-0 achter bij FC Dordrecht :')
Wat een knuppels zijn het toch ook. Alles uit handen geven terwijl ze zo goed ervoor stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zouden we het nou tegen VVV de strijd opgeven :? Thuis notabene. Heerenveen uit, dat kan, maar VVV thuis -O- Ben je alsnog 4de aan het einde van de rit, dat is zonde.

EDIT: Bedankt Pelle :p Nu dichthouden.

Singh er uit, Goosens er in, dat heeft het verschil gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 05-04-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nipt gewonnen dat wel, maar zulke matige wedstrijden moet je ook winnen om kampioen te worden.
Ben benieuwd wat de concurrentie morgen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, dat hield niet over maar Pelle bleek weer eens goudhaantje 1-ste klas te zijn door een lastige voorzet goed in te koppen.

En nu idd maar eens kijken wat Ajx, PSV en Vitesse gaan doen deze speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:38
Feyenoord heeft een plan A met Pellè, maar een plan B?

Maar nu mogen ze wel lekker achterover leunen dit weekend, 'ns kijken wat de concurrentie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Geen enkele ploeg in Nederland heeft plan B. Ze hebben allemaal hun eigen speltype en kunnen daar moeilijk vanaf wijken. Maar zelfs Barcelona kan dat niet. Verschil: die hebben dat meestal niet nodig.

Feyenoord heeft gewoon geen goede bank. Clasie of Pelle missen wreekt zich gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gek genoeg, denk ik ook dat Immers werd gemist. Immers is een waardeloze afmaker, en ik mag hem niet als speler.

De combo met Pelle lijkt echter wel goed te werken. Immers is een speler die continu tussen het middenveld en de spits in actief is, ballen afpakt en als aanspeel/tussenpunt fungeert.

Gisteren werd dat duidelijk gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Met Vilhena ging het tegen Willem II ook goed. Het is ook de macht van het getal: je mistte er nu twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:48:
Pff, ongeïnspireerd en slecht spelend Feyenoord. Denk slechtste helft van dit seizoen.
Denk, ga ook eens naar de kuip kon aan kaartjes komen krijg je zo'n zaadpot voorgeschoteld :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ach, je mist Immers en Clasie. Je mist daarmee eigenlijk de hele aanvoer op Pelle. Kun je zien dat El Ahmadi best gemist wordt, want zonder Immers/Clasie moet je het hebben van Boetius en Schaken, maar als die falen / geen voorzetten kunnen geven houdt het al snel op voor Feyenoord.

Het probleem bij Feyenoord is dat als iedereen fit is ze een uitstekend elftal hebben, maar als er één afvalt is de vervanger te matig. Vormer speelde bij balverlies redelijk, maar in balbezit was het dramatisch. Je ziet aan het hele elftal dat het spel wat ze in het 1e seizoenshelft zo graag wouden spelen nu gewoon niet meer lukt. Strakke pases en eroverheen gaan met zijn allen zodat de tegenstander achteruit moet, dan ook nog eens een Pelle die blijft bewegen en haast niet te verdedigen is, dat was volgens mij meer de kracht van Feyenoord. Hierdoor kreeg Boetius natuurlijk ook iets meer ruimte, maar als je een beetje capabele rechtsback op Boetius zet dan heeft hij het ook ontzettend moeilijk.

Vilhena is ook een hele leuke speler in een goed draaiend elftal, maar als het even wat moeilijker wordt (weinig aanspeelpunten, weinig 'beweging' in het elftal) heeft ook hij het moeilijk.

Ik snak/verlang weer naar de wedstrijden waar iedereen in beweging is. Ik heb nu al een aantal wedstrijden achter elkaar gezien waar de bal van de verdediger naar het middenveld gaat en iedereen stil blijft staan. Tja, dat is wat makkelijker te verdedigen en je komt moeilijker aan spelen toe.

Wat ik ook mis is dat Feyenoord het 1e seizoenshelft bij balverlies op élke verdediger gelijk druk ging zetten. Dat zorgde voor heerlijke taferelen, want de bal moest dan altijd naar de keeper, waar Pelle steeds op wachtte, Clasie nam de man van Pelle over en er was meteen paniek, dat doen ze ook niet meer. De tegenstander kan gewoon rustig de bal achterin de ploeg houden, dan zag je bij VVV dat van Haren bijvoorbeeld ging lopen en vrij kwam, middenvelder aanspeelbaar, 1-2-3 en vrij voor het goal. Goossens zag je wel wat meer druk geven naar voren bij balverlies, maar de rest toch eigenlijk helemaal niet.

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 06-04-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja Feyenoord lijkt het beste te hebben gehad, terwijl Ajax nu net op volle toeren is gekomen. Koeman heeft gelijk met op wie je je geld moet zetten nu.... Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Ben benieuwd of en hoe PSV de klap van vorige week teboven komt vanavond, uit bij Willem2, toch een soort van derby....

Vitesse zal wel weer een bonytje nog hebben want het staat nog 0-0.

Kan nog een interessant weekend worden zo, wellicht een stand die niemand verwacht had enkele weken geleden? 1. Ajax 2. Feyenoord 3. Vitesse 4. PSV :) (dan gok ik dus op een gelijk spel voor vitesse en een verlies voor psv).

Edit: inmiddels toch 1-0 voor vitesse ;) Hoe kan het ook anders, het was bony.

[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 06-04-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:28

Fiber

Beaches are for storming.

Krukar schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:15:
[...]
Kan nog een interessant weekend worden zo, wellicht een stand die niemand verwacht had enkele weken geleden? 1. Ajax 2. Feyenoord 3. Vitesse 4. PSV :) (dan gok ik dus op een gelijk spel voor vitesse en een verlies voor psv).
Mwoa... Ik denk dat Ajax en PSV hun potjes dit weekend wel gaan winnen, helaas. Alleen Vitesse gaat het wellicht nog lastig krijgen tegen NAC. Ik hoop natuurlijk wel op verrassingen, maar het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. En Feyenoord, ach, ik ben al lang blij dat ze gewonnen hebben. Hopelijk vinden ze hun vorm gauw weer terug. Vitesse staat al met 1 - 0 voor zie ik. Het zou voor de stand wel leuk zijn natuurlijk als Ajax een paar punten gaat morsen tegen Heracles, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 06-04-2013 19:29 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:22

Quad

Doof

NAC is vrij kansloos, heeft Vitesse niet veel van te vrezen.

Ter Rouwelaar laat vanavond zien waarom ;w.
Jammer, maar verdiend voor Vitesse! Benieuwd wat PSV vanavond gaat doen, hopelijk een deksel op hun verwende neusje (again. :+ )

Edit2: Wat een baas Bony. Zo mist hij finaal een kans, een minuut later slim buitenspel ontweken, balvast zijn en dan afmaken, hard door het midden.

Nummer 29?

[ Voor 84% gewijzigd door Quad op 06-04-2013 20:00 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ze maken het Bony en Ibarra niet echt moeilijk. Allebei vrij gemakkelijk doorlopen haha.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Bony, wat een held!

Nu nog hopen op een mooie overwinning van PSV en een verlies of gelijkspel van Ajax, wordt het alleen maar spannender van :D Dat zou wat zijn; 4 ploegen die nog kampioen kunnen worden op de laatste speeldag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Op zich vond ik het fijn dat ik rustig achterover kon op vrijdag. Aan de andere kant, zijn het wedstrijden waarvan ik ook niet denk dat de concurrentie punten gaan verliezen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Overigens is twente uitgeschakeld voor het kampioenschap als ze vanavond verliezen en psv wint, 5 wedstrijden te gaan en 15 punten achterstand dan op beide maar psv en ajax moeten nog tegen elkaar wat dus minimaal 1 punt oplevert voor 1 van de 2.
Dan gaat het dus echt tussen de top 4.

Edit: ah het zijn 12 punten achterstand, maar goed praktisch zijn ze dus zo goed als uitgeschakeld als ze nu verliezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 06-04-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 15:28

Fiber

Beaches are for storming.

Twente kijkt al een tijdje niet meer naar boven hoor, lijkt mij, maar angstvallig naar onderen. Als ze niet uitkijken vallen ze straks nog uit het linker rijtje ook...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mwah als ze vandaag winnen en ajax verliest staan ze 9 punten achter op de 1e plek, er zijn gekkere dingen gebeurt in deze competitie....

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 06-04-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe groot is dat veld bij Willem 2 :? Ik weet dat er verschrikkelijk veel meters verschil tussen velden is, maar bij Willem 2 lijkt het wel een pingpong tafel.

EDIT:
Een normaal (de gebruikelijke maat op (inter)nationaal niveau) voetbalveld heeft als afmeting: 100-120 meter bij 64-75 meter.
Gok dat Willem 2 de minimale afmetingen heeft, op zijn hoogst.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 06-04-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

http://www.voetbalprimeur...ner-veld-als-geheim-wapen

Willem II heeft de grootte van het speelveld aangepast om de kans op handhaving in de Eredivisie te vergroten. Excelsior is daarbij het voorbeeld, meldt het Brabants Dagblad.

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Het lijkt idd niet groot. Het heeft dan iig wel voordeel voor hun.
Zo is het speelveld klein en dus makkelijker te verdedigen.

Het heeft ze alleen dit seizoen nog weinig gebracht. Foei het lijkt echt nergens op hoe ze spelen.
Daarnaast vind ik het er altijd al armoedig uit zien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Diep donker rode kaart voor Willems. Krijgt niks natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Toch weer erg verrassend hoeveel moeite PSV heeft met Willem 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

hupske schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:20:
Toch weer erg verrassend hoeveel moeite PSV heeft met Willem 2.
Zo gek is dat niet imho. De ploegen onderin zijn altijd een horde voor de toplploegen, zeker in uitwedstrijden. Zeer verdedigend ingesteld. Als PSV scoort, komen er gewoon 2-3-4 doelpunten bij. Het moeilijke is die eerste maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ja, maar ze hebben werkelijk geen 1 kans. Dat is wel pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die kansen krijgen ze nog wel. Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Dat hoop ik niet. Overwinning voor Willem 2 zal leuk zijn.

Edit:
En daar was een grote kans voor Toivonen.

Edit1:
En hij ligt er al in haha :F
Die had de keeper best mogen hebben.

[ Voor 57% gewijzigd door Hupske op 06-04-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ondanks dat PSV weinig kansen heeft gehad heb ik geen moment het idee gehad dat Willem II een resultaat ging halen vanvond. Willem II komt echt gewoon veel en veel te kort voor de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Balen. Had ook gehoopt op puntverlies voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Idioot eigenlijk die regel met die veldgroottes, als er nou max 2 meter verschil tussen mag zitten, maar 20 fucking meter....... Gaat toch eigenlijk nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:27

Koppensneller

winterrrrrr

We worden niet teleurgesteld door PSV, 1-1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zo, toch maar even die 3 punten mee naar huis.

zeurenoverdeknvb

Wat betreft Willems; zeker geel, kun je rood voor geven. Het lijkt me in ieder geval voor de hand liggen dat de Telegraaf en het AD het maandag gaan vermelden. En dan is een onderzoekje zo gestart weten we! ;)

/zeurenoverdeknvb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:47:
Mwah als ze vandaag winnen en ajax verliest staan ze 9 punten achter op de 1e plek, er zijn gekkere dingen gebeurt in deze competitie....
Was toch weer een leuke avond in de Grolsch Veste 8-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het zou mooi zijn als Twente een beetje op stoom raakt. De laatste pot is Twente-PSV, dus die kan nog redelijk bepalend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:42
Krukar schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:47:
Alleen staan er 4 ploegen 8+ punten voor. Als er eentje eenzaam bovenaan staat, dan is er nog een kansje dat ze een mindere eind hebben, maar met 4 ploegen is de kans vrijwel nul dat ze in de laatste 5 wedstrijden zoveel punten meer laten liggen dan Twente.

Maar ben benieuwd vanmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, Ajax klapt er gewoon overheen, geen twijfel aan. Volgende week gaat het gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:19:
Pff, Ajax klapt er gewoon overheen, geen twijfel aan. Volgende week gaat het gebeuren :)
Inderdaad, volgende week zal PSV beter voor de dag moeten komen als tegen Willem II.
Vanmiddag zal Ajax zich nog een beetje inhouden maar volgende week niet, ben benieuwd. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Denk dat Ajax vanmiddag ook gewoon aan het langste eind trekt, als de 1-0 vroeg valt kan het wel weer eens een dikke overwinning worden, 4-0 of 5-0.

Volgende week tegen PSV ben ik ook niet zo bang voor met de huidige vorm van PSV, al zijn het wel altijd wedstrijden opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vorm kan zo gaan maar ook weer komen. En als PSV volgende week wint wordt ook Ajax weer nerveus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:07
Voor de neutrale kijker zou het ideaal zijn als Ajax vandaag gewoon wint, maar PSV volgende week van Ajax wint, terwijl Vitesse en Feyenoord ook volgend weekend winnen. Dan krijgen we de volgende stand:

1. PSV - 63 punten - doelsaldo ongeveer +57
2. Ajax - 63 punten - doelsaldo ongeveer +37
3. Vitesse - 63 punten - doelsaldo ongeveer +30
4. Feyenoord - 62 punten - doelsaldo ongeveer +20

Met dan nog 4 wedstrijden te gaan. Die spanning dan lijkt me echt geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ik zie Feyenoord eigenlijk nog wel een paar potjes verliezen. Maar ik zie PSV ook nog wel een paar potjes verliezen.

Maar het zou wel spannend worden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Programma na vandaag:

Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Heerenveen
NAC - Ajax
Ajax - Willem2
Groningen - Ajax

PSV
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - Groningen
PSV- NEC
Twente - PSV

Feyenoord
RKC - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
ADO - Feyenoord
Feyenoord - NAC

Vitesse
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem2
RKC - Vitesse
Vitesse - VVV

Naar mijn mening dus "makkelijkste" programma voor Vitesse en "moeilijkste" programma voor PSV.
De wedstrijden Feyenoord - Vitesse en PSV - Ajax zijn natuurlijk cruciaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Krukar op 07-04-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Anakha schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:09:
[...]

Met dan nog 4 wedstrijden te gaan. Die spanning dan lijkt me echt geweldig. :)
Ja dan wel, eerder zie ik het na volgende week gewoon beslist ahw, na een Ajax-overwinning dus. |:(

Bidden voor een gelijkspel vanmiddag, dan is de negatieve druk er volgende week heel stuk vanaf.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 07-04-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het programma van Vitesse stelt idd niets voor, alleen Feyenoord - Vitesse wordt super spannend, hoop dat Feyenoord die wint, zou mooi zijn. Een echte 6 punten wedstrijd wordt dat. Aan een gelijkspel hebben beiden niets. PSV kan het nog knap lastig krijgen tegen Twente uit als die weer in vorm raken. Spannend! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
H'veen 2-0 achter, over met de superreeks?

ADO bezig aan een poep-reeks, die gaan IMO geen EL halen.

[ Voor 42% gewijzigd door Sjah op 07-04-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sjah schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:41:
H'veen 2-0 achter, over met de superreeks?

ADO bezig aan een poep-reeks, die gaan IMO geen EL halen.
2-1 :)

Ik ben echt blij dat het weer goed gaat met MvB en consorten, was echt treurnis de eerste seizoenshelft, zoveel pech gehad!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
3-1 voor Groningen :-)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jammer, maar het wordt wel heel spannend daar onderin.
7 sc Heerenveen 29 38 -7
8 NEC 29 37 -12
9 ADO Den Haag 29 36 -11
10 FC Groningen 29 36 -15
11 Heracles Almelo 28 34 -2
Gaat erom spannen voor play offs europa league.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:53
NEC - AZ 1-1. Spannende wedstrijd, oa door rode kaart voor V/d Velden vanwege een hele gore natrapbeweging. Aron Jóhansson speelde een kwartiertje, deed 't heel erg leuk, kon in de laatste minuten een bal vol in de kruising rammen (fifagoaltje) maar schoot over de grond en die kon Babos nog net wel pakken.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 19:34

Matis

Rubber Rocket

Op het gras staat nog 1-0 bij Ajax Heracles :P

Hehe, toch nog 1-0 *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Matis op 07-04-2013 16:43 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow, mooie goal van Schöne! De combinatie dan met Siggy.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wat een schiettent, had al 3-0 kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Mooi doelpunt van Lasse Schone. Is dit seizoen toch al best belangrijk, heeft zich goed aangepast. Toch wel een stille krach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 19:34

Matis

Rubber Rocket

Krukar schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:43:
Wat een schiettent, had al 3-0 kunnen zijn :)
Eens, ze spelen heerlijk gretig. Hoor het publiek eens uit hun dak gaan _O_
Ajax moet ook wel met de hete adem van Vitesse, PSV en Feyenoord in hun nek.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aii Fischer, jammer!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Blind maar wisselen in de rust :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Oei, Castellion. Was het in een klap weer spannend geweest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
idd blind is drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het leek erop dat Blind een spier verrekte of iets even ervoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ajax maakt het zichzelf weer moeilijk. Wel lekker sfeertje hier in het stadion en sinds ik KPN heb zelfs bereik en 3G :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee, Ajax wacht rustig zijn kans af, en dat kan link uitpakken tegen deze ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Blind mist zo te zien de scherpte en maakt het Ajax wel moeilijk elke keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Is dat geen rood voor Vermeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BeefHazard schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:33:
NEC - AZ 1-1. Spannende wedstrijd, oa door rode kaart voor V/d Velden vanwege een hele gore natrapbeweging.
Hij duwde met zijn knie in de zij/rug van Wijnaldum die gewoon irritant was. Terecht rode kaart, maar "een hele gore natrapbeweging" is een belachelijke opmerking.

Dramatische wedstrijd van Van Sichem trouwens.

Vermeer is weer op dreef. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ja is rood, oerdomme actie van Vermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16

St@m

@ Your Service

Dat is donkerrood.. ah daar issie
Niet omdat het zo hard/gemeen is maar omdat er geen twijfel over mogelijk is.

[ Voor 54% gewijzigd door St@m op 07-04-2013 17:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Niet handig met kijk op volgende week Vermeer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Duidelijker dan dit wordt t niet inderdaad...mooi kak volgende week :o

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Vermeer of Cillessen maakt me niet uit voor volgende week, ze moeten eerst deze pot winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jammer de reactie van dat publiek. Het is nooit leuk als een speler rood krijgt maar veel duidelijker wordt het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:35:
Jammer de reactie van dat publiek. Het is nooit leuk als een speler rood krijgt maar veel duidelijker wordt het toch niet?
Natuurlijk niet, maar het zijn bepaalde mensen die dat roepen he ;).

BAM 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 10-10 09:53
Ach, komt er in ieder geval leven in de brouwerij. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Alleen jammer dat Fischer eruit moet had dan blind een betere keus geweest

2-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hop, geen probleem gewoon met 10 man gelijk 2-0 maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Hoppa 8)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

bobsquad schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:36:

En dan? Met 3 man achterin? Dan is de hele organisatie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:06
ph4ge schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:35:
Vanaf tribune zie je dat niet. De beslissingen van de arbitrage neem je niet automatisch voor waar aan. Neemt niet weg dat de teksten ongepast zijn ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
De kamikaze van Vermeer heeft waarschijnlijk rendement, want zelfs met een man meer zie ik Heracles niet 2 keer scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nu staat er tenminste een echte keeper, hopelijk is dit het einde voor Vermeer.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
BAM BAM! Ontploft hier in stadion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
En nu geen keeper meer over -O-

[ Voor 9% gewijzigd door bobsquad op 07-04-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bah, duwen in zo'n situatie...dat is smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
bobsquad schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:36:

Wil je nu serieus met 10man met 3 verdedigers gaan spelen? .......

Fischer eruit is prima keuze, hij zat toch niet in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Lelijk duwtje van die speler van Heracles... Hij staat alweer gelukkig

[ Voor 22% gewijzigd door S401 op 07-04-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lol Ajacieden die zeuren bij de scheidsrechter over dat duwtje. . Minuut eerder scoren ze door zo'n duwtje

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:40:
Lol Ajacieden die zeuren bij de scheidsrechter over dat duwtje. . Minuut eerder scoren ze door zo'n duwtje
En daar kwam zo'n botsing uit? Uit botsingen komen vaak de meest lelijke blessures, daar doelde ik (en ik neem aan) de rest ook op.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 07-04-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bossen maakt eerst nog een gebaar van doorspelen niks aan de hand, geeft hij vervolgens alsnog rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:41:
[...]

En daar kwam zo'n botsing uit? Daar gaat het toch om.
Nee wel een doelpunt. .. iets meer impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Bossen lijkt bij elke overtreding te twijfelen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:42:
[...]

Nee wel een doelpunt. .. iets meer impact
Maar dan is zo'n duw nog wel 'smerig', doet niks af aan dat het eventueel ook aan de andere kant gebeurt :).

En maar 2 man zeiden wat trouwens ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 07-04-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:42:
[...]

Maar dan is zo'n duw nog wel 'smerig', doet niks af aan dat het eventueel ook aan de andere kant gebeurt :).
Ik had het over de Ajacieden op het veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:44:
[...]

Ik had het over de Ajacieden op het veld
Ah ok. Dan was het wraak :+ .

Pagina: 1 ... 82 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.