2008 was een EK waarin we door Rusland in de kwartfinale werden uitgeschakeld
Ramzzz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:03:
Dat wordt het WK 2008 inleveren en Nederland alsnog wereldkampioen!

Helaas was dat 2 jaar later ghehe
Edit: Wat @ ^^ zegt.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 22-03-2013 19:13 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het voelt al veel langer.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Volgens mij heeft Vermeer meerdere malen het kontje van Ajax gered in de Champions League en logisch dat Vorm vaak uitblinkt, krijgt bij Swansea soms 20 schoten per wedstrijd tegen zich.Vos schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:32:
[...]
Vorm presteert wekelijks top (vooral de periode voor zijn recente blessure) in een redelijk sterke competitie. Vermeer kan je imo niet boven hem plaatsen.
Inderdaad, als Swansea speelt kijk ik wel regelmatig, is een best leuke ploeg met oa MichuVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:52:
[...]
Volgens mij heeft Vermeer meerdere malen het kontje van Ajax gered in de Champions League en logisch dat Vorm vaak uitblinkt, krijgt bij Swansea soms 20 schoten per wedstrijd tegen zich.
Vorm is echt een fantastische keeper, meeste reddingen verricht in de PL vorig seizoen geloof ik.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Wat ik dus wil zeggen is dat Vermeer zeker niet slechter is dan beide doelmannen, zeker niet NU. Vermeer keepte in de CL (het hoogste niveau) zeer zeer goed en redde Ajax meermaals. Vermeer is wel gegroeid als keeper vind ik.Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:53:
[...]
Inderdaad, als Swansea speelt kijk ik wel regelmatig, is een best leuke ploeg met oa Michu![]()
Vorm is echt een fantastische keeper, meeste reddingen verricht in de PL vorig seizoen geloof ik.
Vermeer is veel meer aanwezig bij dode spel situaties dan vorig seizoen of eerder.
Afgelopen week tegen AZ kreeg Ajax pas voor het eerst! dit seizoen een tegengoal uit een hoekschop die ook nog eens indirect was. Zegt heel veel.
Afgelopen week tegen AZ kreeg Ajax pas voor het eerst! dit seizoen een tegengoal uit een hoekschop die ook nog eens indirect was. Zegt heel veel.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja dat zeg ikQuad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:55:
Vermeer is veel meer aanwezig bij dode spel situaties dan vorig seizoen of eerder.
Vermeer = Menzo 2.0; Prima lijnverdediger, zeer zwakke (mee)voetballer.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Niets van gemerkt laatste maanden, wel even realistisch kijken aub en niet over zwakke punten beginnen van 2 jaar terug. Hoe keept hij nu? Goed dus terecht eerste keeper NU.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:00:
Vermeer = Menzo 2.0; Prima lijnverdediger, zeer zwakke (mee)voetballer.
Jouw mening, ik ben het daar totaal niet mee eens.Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:02:
[...]
Niets van gemerkt laatste maanden, wel even realistisch kijken aub en niet over zwakke punten beginnen van 2 jaar terug. Hoe keept hij nu? Goed dus terecht eerste keeper NU.
Hij is na jaren in het eerste bij Ajax nog steeds te vaak heel erg zwak als hij uitkomt en hij komt ook erg vaak (te vroeg) uit of staat te ver van de lijn.
En let eens op zijn uittrap, 9 van de 10 keer heeft de tegenstander deze.
Verwijderd
Is niet mijn mening. Kijk gewoon realistisch naar een keeper. Iedere keeper heeft van de 10 uittrappen er 2-3 bijzitten die niet aankomen etc, kan ook aan de spelers liggen die verkeerd staan opgesteld of de wind etc etc. Ben het wel met je eens dat hij daarin wat zwak is, maar hij keept NU het beste van de 3 en daarom keept hij. Steek kan nog niet keepen want speelt net paar weken, lijkt me logisch en Vorm is lastig te beoordelen omdat hij bij een club speelt waar je elke partij wel 10 ballen vangtOPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:06:
[...]
Jouw mening, ik ben het daar totaal niet mee eens.
Hij is na jaren in het eerste bij Ajax nog steeds te vaak heel erg zwak als hij uitkomt en hij komt ook erg vaak (te vroeg) uit of staat te ver van de lijn.
En let eens op zijn uittrap, 9 van de 10 keer heeft de tegenstander deze.
Wat een geweldig interview met van Gaal.
⏩ PVOutput☀️
*Een chip in jouw hoofd die dat weer bedenkt* :D:D
Hansie denkt dat hij goede vragen stelt, maar Van Gaal zet hem gewoon te kakkenSteefmeister schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:15:
*Een chip in jouw hoofd die dat weer bedenkt* :D:D
⏩ PVOutput☀️
Hup Holland! Hopelijk maken ze er wat moois van. Estland moet je eigenlijk gewoon helemaal zoek kunnen spelen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nice, 7 spelers uit de eredivisie
Wat een korte minuut stilte was dat overigens.
Wat een korte minuut stilte was dat overigens.
⏩ PVOutput☀️
En vijf Feyenoorders...
* Fiber rekent De Guzman en Van Persie voor het gemak ook nog maar even mee...
* Fiber rekent De Guzman en Van Persie voor het gemak ook nog maar even mee...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou de eerste 20 minuten zijn werkelijk niet om aan te zien. Natuurlijk ook wel begrijpelijk als Estland zich helemaal gaat ingraven.
Het lijkt een beetje op Barca-Chelsea van vorig seizoen. Wat een muur. Ga maar wat anders kijken, dit is geen lol
Ik weet niet met welk doel die Esten naar Amsterdam zijn gekomen, maar in elk geval niet om te winnen.
⏩ PVOutput☀️
Puur antivoetbal dit.Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:03:
Ik weet niet met welk doel die Esten naar Amsterdam zijn gekomen, maar in elk geval niet om te winnen.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ach, weer zo term die zo makkelijk geroepen wordt. Als je aanvallend weinig kunt brengen, en je wilt niet verliezen met 10-0, wat doe je dan? Verdedigen toch? Dan maar anti-voetbal (), het doel heiligt de middelen.
Je zou maar voor een kaartje betaald hebben 
Lekker in de kou zitten en van het voetbal zal je ook niet heel warm worden
Oude man eruit, oude man erin...
Daar in die ArenA zitten atm alleen maar dagjesmensen joh, er is bijna niemand die serieus gaat supporten alsof het zijn eigen club is. Laat staan dat er een sfeervak is ergens.Napo schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:09:
Je zou maar voor een kaartje betaald hebben
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dat is natuurlijk wel sneu voor Sneijder
Pfft leuke kaart.
⏩ PVOutput☀️
Haal die Robben er ook maar uit...
De man van glas gooit zijn eigen glazen in ...
LOL Gelukkig hebben we een goede keeper...
De eerste keer niet klem en de 2e kans geeft hij weg omdat hij hem recht in de voeten bokst ... echt goed.
Heerlijke eerste helft gezien, heel veel balbezit en veel kansen, ze hebben de pech dat de Esten een fantastische keeper hebben waardoor de stand bij rust 0-0.
⏩ PVOutput☀️
Ach, ik probeer het nog positief te zien, ik zag hem er al bijna invliegen...
Wanneer gaat die olifant op dieet...?
⏩ PVOutput☀️
Here I fixed that for you...Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:22:
Slaapverwekkende eerste helft gezien...
Ik niet, maar een goede keeper wel.Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:22:
Eerste niet klem, die pak jij wel klem met 100km per uur? LOL
Verwijderd
Ook niet. Heb zelf zeer hoog gekeept, die pak je niet klem, die gast schoot knoepertjehard op de wreef
Je hebt de '
⏩ PVOutput☀️
dan nog had hij hem niet richting dezelfde speler moeten reflecterenVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:25:
[...]
Ook niet. Heb zelf zeer hoog gekeept, die pak je niet klem, die gast schoot knoepertjehard op de wreef
Tis eigenlijk gewoon om te huilen. Misschien wel mooi veel bal bezit, maar heel veel slordigheid op het middenveld. Sjonge jonge wat een prut passes zijn het allemaal ze. En je kan goed zien dat de jonge garde en de oude rotten niet goed op elkaar zijn ingespeeld. Loopacties en passes worden totaal niet begrepen of niet eens gezien. Beetje jammer dit.
Hopelijk kan ome Louis er wat van maken in de rust anders zie ik een treurige 0-0 na 90'....

Hopelijk kan ome Louis er wat van maken in de rust anders zie ik een treurige 0-0 na 90'....
Verwijderd
Wat verwacht je dan? We zitten midden in de fase op weg naar een nieuw elftalRoasteR87 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:29:
Tis eigenlijk gewoon om te huilen. Misschien wel mooi veel bal bezit, maar heel veel slordigheid op het middenveld. Sjonge jonge wat een prut passes zijn het allemaal ze. En je kan goed zien dat de jonge garde en de oude rotten niet goed op elkaar zijn ingespeeld. Loopacties en passes worden totaal niet begrepen of niet eens gezien. Beetje jammer dit.![]()
![]()

10-0, minstensVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:30:
[...]
Wat verwacht je dan? We zitten midden in de fase op weg naar een nieuw elftal
⏩ PVOutput☀️
Dus ... Chim0 speelde ook altijd op zeer hoog niveau in de 5e klasse.
Verwijderd
Ik hoofdklasse en wie is Chim0OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:33:
[...]

Ik speel ook heel vaak op hoog niveau als keeper.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:33:
[...]
in fifa 13
Goeie wissel!
Zeikwedstrijd dus ik kom terug van het toilet is er gescoord..
⏩ PVOutput☀️
Doe nog 's pissen?Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:42:
Zeikwedstrijd dus ik kom terug van het toilet is er gescoord..
btw: AD ziet het wel heeeel positief in, lol!

jajaja, gaat over balbezit
[ Voor 26% gewijzigd door BeefHazard op 22-03-2013 21:43 ]
Ragnar KlabamVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:43:
Daryl das jammer maat!
Het zal niet zo'n van der Vaart lopen dat ze verliezen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:43:
Daryl das jammer maat!
⏩ PVOutput☀️
De overwinning is niet Vermeer.
Verwijderd
Ja het Ken netOPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:47:
De overwinning is niet Vermeer.
die had zijn ogen dit ja toen hij schoot. NL zijn wel een stel trage slakken zeg GSUS
robben is ook wat trager geworden
robben is ook wat trager geworden

[ Voor 19% gewijzigd door goosche op 22-03-2013 21:53 ]
heb ik niet gezien. heb de eerst helft niet gezien. Maar waar is vd wiel? die maatgast die bakt er niks van is tezenuwachtig.Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:53:
Die actie in de eerste helft van V Persie was wel sick, dat truukje
Janmaat doet het prima. Van der Wiel voegt nu echt niet meer toe iig.
⏩ PVOutput☀️
Stond wel aan de basis van de eerste (en tot nu toe enige) goal...goosche schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:54:
[...] die maatgast die bakt er niks van...
vd Wiel kun je al helemaal vergeten.goosche schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:54:
[...]
heb ik niet gezien. heb de eerst helft niet gezien. Maar waar is vd wiel? die maatgast die bakt er niks van is tezenuwachtig.
Ik denk dat die nu hoogstens 3e keus is voor de rechtsback positie.
met geluk die bal tegen ze hoofd.Fiber schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:57:
[...]
Stond wel aan de basis van de eerste (en tot nu toe enige) goal...
Damn Engeland is blijkbaar met een leuke pot bezig en wij moeten hiernaar kijken

Pff Lens en Guzzy kunnen we ook wel een enkeltje douches geven.. Zit Kuytje toevallig op de bank?
Janmaat doet goed zijn best, hij is goed bezig, vergeet niet dat hij jong is en nog flink wat te leren heeft.
Janmaat doet goed zijn best, hij is goed bezig, vergeet niet dat hij jong is en nog flink wat te leren heeft.
Dat schot wat niet Guz, man.
Ajax en feyenoordD-e-n schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:58:
Jij hebt iets tegen Janmaat zeker?
Ajax

Dat hij speler is van Feyenoord wil niet zeggen dat ik als Ajacied een speler mag afkraken zonder argumenten.
⏩ PVOutput☀️
We zijn toch allemaal Nederlands, en dat zijn al die gasten op het veld op.. Boeiend dat er een speler in 010 speelt ipv 020...
ben ook voor Ajax maar op dit moment zie ik liever Janmaat dan v. Rhijn aangezien deze op het moment in een mindere periode zit.
Wanneer beide in vorm zijn dan word het een moeilijke keuze.
Mja is eens een keer leuk als je dan een goede rechtsback in het veld hebt en een goede vervanger op de bank.
Stel dat Feyenoord kampioen wordt vind ik het alleen maar mooi voor die Rotterdammers. Randje afgrond en zo mooi en goed eruit komen. Genieten toch voor elke Nederlandse voetbal liefhebber
⏩ PVOutput☀️
Euj! Ik geloof dat ik van persie scoren.
⏩ PVOutput☀️
Jeuuj, lekkere goal.
En Janmaat assist nummer 2.
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:05:
En Janmaat assist nummer 2.
Weer een gelukje zeker...?
Toch wel blij dat die "Rotterdammer" dat balletje gaf niet waar
Als hij minuten blijft maken bij psg komt hij wel terug. In potentie de beste rechtsback imo.Deadsy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:57:
[...]
vd Wiel kun je al helemaal vergeten.
Ik denk dat die nu hoogstens 3e keus is voor de rechtsback positie.
Van der Wiel is zekerder van zijn plek bij PSG dan die aanvoerder daar
⏩ PVOutput☀️
Waarom gaat Martins Indi er steeds bij liggen? Elke keer zo''n koprol staat zo knullig

Verwijderd
Showmannetje hetweaker2010 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:08:
Waarom gaat Martins Indi er steeds bij liggen? Elke keer zo''n koprol staat zo knullig
In potentie ja maar zijn niveau heeft hij eigenlijk al meer dan 2 jaar niet meer laten zien.Vos schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:07:
[...]
Als hij minuten blijft maken bij psg komt hij wel terug. In potentie de beste rechtsback imo.
Na het WK bij Ajax en Oranje niet.
Met hoeveel-nul zijn we straks tevreden...?
Van Rhijn en Janmaat zijn nog jong dus die kunnen nog groeien ook.
drie, want nog 1 en we hebben 1500 goals
[ Voor 82% gewijzigd door BeefHazard op 22-03-2013 22:10 ]
Wat een blinde Vunk
Inderdaad, nog eentje erbij prikken en dan ben ik wel tevrede. Dan hebben ze in ieder geval nog iets weten waar te maken in de tweede helft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.