[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.135 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:45
vd wiel past beter in het team. Heeft meer kwaliteiten en ervaring

whoooooooooooooooooooo zagen jullie dat janmaat was niet op tijd terug boeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pfffiew... geen wonder dat die Esten niet scoren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
D-e-n schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:10:
Van Rhijn en Janmaat zijn nog jong dus die kunnen nog groeien ook.
yup hopelijk doen ze dat en blijven ze met hun kopie met voetbal bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:19

Quad

Doof

Whahahaha tegen Estland kan je zelfs een amateur keeper op goal zetten, scoren kunnen ze toch niet gheheh

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermeer bleef wel goed staan maakt spits onzeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:11:
Whahahaha tegen Estland kan je zelfs een amateur keeper op goal zetten, scoren kunnen ze toch niet gheheh
Je kunt veel zeggen, maar Vermeer is geen amateur!! :)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:12:
Vermeer bleef wel goed staan maakt spits onzeker ;)
:+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oja, reminds me wk finale 2010 met Robben 2x zo'n mogelijkheid.

:'(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

Deadsy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:09:
[...]

In potentie ja maar zijn niveau heeft hij eigenlijk al meer dan 2 jaar niet meer laten zien.
Na het WK bij Ajax en Oranje niet.
Klopt, daarom zeg ik ook in potentie :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:13:
Oja, reminds me wk finale 2010 met Robben 2x zo'n mogelijkheid.

:'(
Tja als de zeker lang blijft staan zoals Vermeer deed missen ze best vaak valt mij op. Als hij een halve seconde eerder was gaan liggen op zeker goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:54
Van Persiet hem vliegen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als je gewoon naar links passt is er niets aan de hand en zat hij gewoon.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Janmaat moeten we ook niet teveel ophemelen... eens kijken waar hij na een paar seizoenen staat
Nu kan hij nog onbevangen voetballen (net als de rest van die jonge Feyenoorders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 11-10 17:02
nummer 1500 op naam van Schaken wie had dat ooit gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Schaken maakt even de 1500ste goal voor Oranje!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Frappant dat Schaken een jubileum goal maakt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20

Fiber

Beaches are for storming.

Schaakmat zullen we dan nu maar zeggen... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nog een feyenoorder erbij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indi en Douglas als centrum tering wat een beesten zijn dat samen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57
tweaker2010 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:16:
Janmaat moeten we ook niet teveel ophemelen... eens kijken waar hij na een paar seizoenen staat
Nu kan hij nog onbevangen voetballen (net als de rest van die jonge Feyenoorders)
Dat geldt toch voor alle jonge spelers, Fischer of v Ginkel incluis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Janmaat is bijna 24. Niet oud natuurlijk, maar toch ook geen jonkie meer in voetballand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het jammer dat er maar 3 Ajacieden nu opgesteld staan maar voor Feyenoord kan je gewoon niets dan respect voor hebben.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57
Ajax heeft er genoeg in het Deense elftal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 09:47
PWM schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:20:
Janmaat is bijna 24. Niet oud natuurlijk, maar toch ook geen jonkie meer in voetballand.
Inderdaad niet jong meer, maar geen interland ervaring zoals andere op die leeftijd al wel hadden. Daar moet hij gewoon in groeien, ik denk dat voornamelijk bedoelt word. Zo bedoelde ik het in ieder geval wel. :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Degelijke 3-0. Verder maar gauw vergeten lijkt mij.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:45
6je geef ik de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raffie leuke gozert is het toch :) Altijd sympathiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:29:
Raffie leuke gozert is het toch :) Altijd sympathiek
Benieuwd of Silvie dat ook vindt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
tweede helft was gelukkig een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, benieuwd wat Van Gaal te melden heeft :+

Op zijn Sneijderst en van der Vaarts, met Louis op zijn Louists zijn de interviews nooit saai _O-

[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 22-03-2013 22:50 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:11
Spanje gelijk tegen Finland, wat zegt dat? Als ze dinsdag niet weten te winnen (Frankrijk), zullen ze een play-off ploeg zijn die niemand wil tegenkomen (ook Belgie niet).

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 22-03-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je wilt Frankrijk ook niet tegen komen :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eerlijk is eerlijk, die Balotelli begint echt vorm te krijgen doe dat maar eventjes tegen brazilie.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vOMoTlV3xRg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 23:56:
Eerlijk is eerlijk, die Balotelli begint echt vorm te krijgen doe dat maar eventjes tegen brazilie.

[video]
Hij kreeg daar ook wel erg veel ruimte hoor, maar hij zit er idd lekker in. ;)
Waarom heeft Julio Cesar trouwens een lange en een korte mouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
Het AD geeft De Guzman een onvoldoende. Wat een onzin zeg. Tuurlijk het was geen flitsend optreden voor hem, maar stond steeds op de juiste plek, pakte ballen af, onderschepte, speelde de bal naar de juiste kleur en controleerde.

Mocht af en toe misschien iets nadrukkelijker aanwezig zijn, maar voor een debutant in de basisopstelling was het helemaal niet zo gek toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 22:02
NuSport geeft De Guzman ook een onvoldoende: http://www.nusport.nl/bak...-achterlijn-dan-lens.html

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Steefmeister schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:49:
Het AD geeft De Guzman een onvoldoende. Wat een onzin zeg. Tuurlijk het was geen flitsend optreden voor hem, maar stond steeds op de juiste plek, pakte ballen af, onderschepte, speelde de bal naar de juiste kleur en controleerde.

Mocht af en toe misschien iets nadrukkelijker aanwezig zijn, maar voor een debutant in de basisopstelling was het helemaal niet zo gek toch?
Idd. Een zesje was op zn plaats geweest. Hij deed het naar behoren vond ik (beter dan Sneijder imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vd Vaart en Janmaat nooemenswaardig, rest minder, alhoewel die 6 voor Robben vind ik ook wat laagjes, hij deed goed zijn best, en een matige Robben alleen al is een 6.5.

Maar goed, ik verwacht dat ze dinsdag wat goed willen maken, vooral zo een 1e helft mag je tegen Roemenië in principe niet hebben.

Ben nou Nig.- Kenya aan streamen, niet te geloven dat stadion, zo miezerig, het is wel de kampioen van Afrika.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 23-03-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eindelijk weer opgewarmd na een wedstrijd tussen Excelsior '31 tegen Capelle gekeken te hebben. Nondeju wat was het koud zeg! Gelukkig wel de punten binnen gehouden door met 2-0 te winnen. Mooie goals overigens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Over Brazilië - Italië, dat was echt een heerlijke wedstrijd. 2 totaal verschillende helften, alleen tussen de actie door was het een beetje mat golvend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niet echt een droomtransfer voor Bony, lijkt mij: http://www.nrc.nl/nieuws/...an-vitesse-naar-west-ham/

Ach, kunnen ze in Oost-London weer eens luisteren naar Bon(e)y (Ha)M. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 24-03-2013 12:18 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ramzzz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:15:
Niet echt een droomtransfer voor Bony, lijkt mij: http://www.nrc.nl/nieuws/...an-vitesse-naar-west-ham/

Ik verwacht ook niet dat Bony zich nu al wil vastleggen, naar een club als West Ham kan hij altijd nog. Als Bony zijnde zou ik in ieder geval nog even afwachten, de kans is niet gering dat er iets aantrekkelijkers voorbij komt in de komende maanden. Voor Vitesse geldt hetzelfde overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door argro op 24-03-2013 13:01 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:00:
Vermeer = Menzo 2.0; Prima lijnverdediger, zeer zwakke (mee)voetballer.
Je weet waarom Cruijff voor Menzo koos? Vermeer is idd met name een lijnkeeper, maar Menzo was dat zeker niet.
tweaker2010 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Waarom heeft Julio Cesar trouwens een lange en een korte mouw?
beide kanten had hij korte mouwen, maar om zijn linkerelleboog had hij een soort elleboogbeschermer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn zoon gaat lekker op Hockey. Daar gebeurt ook wel eens iets, maar niet een fractie van wat er bij amatuervoetbal gebeurd. Het is gewoon een tokkie-sport aan het worden. Steeds verder zakt het af.

Laatst een wedstrijd van het tweede gezien van de voetbal amateurclub hier in Bussum, omdat er iemand speelde die ik kende. Alleen als het woord Kanker hoor je 10 keer per helft. Nee, ik blijf de eredivisie wel volgen.

Overigens zal ik mijn zoon ook niet snel meenemen naar een wedstrijd van Feyenoord, alleen sommige vakken lange zijde zijn optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:32
Volgens mij speelt dit al jaaaren en komt het de laatste tijd gewoon veel in het nieuws. Kan hier helaas geen bron van vinden maar dit is echt niet iets alleen van de laatste tijd.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

Tjah, waar ligt de waarheid. Wie sloeg er eerst. Al hebben die ouders al helemaal niks op het veld te zoeken in 1e instantie natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

VEENDAM - De investeerdersgroep gevormd rond hoofdsponsor Koos Gjaltema gaat SC Veendam niet uit het moeras trekken. Dat zegt Gjaltema zondagavond.

Morgenmiddag geeft bewindvoerder Gerard Breuker een persconferentie over de situatie bij SC Veendam. Er moet uiteindelijk ruim een miljoen euro op tafel komen. Gjaltema laat weten dat hij en een aantal medesponsors niet in staat te zijn het benodigde bedrag op tafel te leggen. Hij had vrijdag een afspraak met een aantal geldschieters op zijn kantoor. Gjaltema: "Dat groepje was te klein. Wij kunnen het niet doen. Maar misschien zijn er anderen die het wel kunnen. Ik weet het niet. Er heeft zich afgelopen weekend wel een aantal mensen bij mij gemeld, maar concreet leverde dat geen geld op. Iedereen wil wel wat doen, maar deze week moet er geld worden overgemaakt."
http://www.dvhn.nl/nieuws...tema-haakt-af-bij-Veendam
Na een aantal jaren herhaaldelijk door crises gekomen te zijn (waarbij de vraag altijd bleef of het wel echt opgelost was), lijkt nu toch het doek voor de BVV te gaan vallen. 1 miljoen trek je (vooral in deze regio) niet zo snel aan en tja, de manier waarop het de afgelopen jaren gegaan is zorgt er ook niet echt voor dat de geïnteresseerden zich aansluiten. Jaar na jaar langs de deuren om de burgers erbij te betrekken houdt ook een keer op.
Erg jammer, ik zat er op vrijdagavond altijd graag op de tribune (support your locals), hoewel dat het afgelopen seizoen al minder werd. Kon het drama niet meer aanzien, dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Er is gewoon te weinig draagvlak voor een profclub in deze regio. Hoewel het stadion af en toe nog wel goed vol zat (dan nog maar 3500 toeschouwers) is en blijft het moeilijk sponsoren te binden. Voor een beetje exposure gaat men liever naar Groningen.

Toch jammer, velen hebben toch (mooie of minder mooie) herinneringen zoals bijv. het enige seizoen eredivisie en de Langeleegte is toch wel een begrip geworden over al die jaren.
Morgen dus duidelijkheid, ik heb er een hard hoofd in. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:15:

Nee idd. Hij kan wel een niveautje hoger aan dan WHU. Anders zou ik (als ik hem was) eerst naar de NL top en dan naar een echte buitenlandse topclub gaan. Maarja, in de Engelse subtop kan ie flink wat meer verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Ik denk dat de NL top hem niet kan betalen. Ajax en PSV hebben nu volgens mij beide een salarisplafond van 1 miljoen per jaar en ik vermoed dat zijn salaris bij Vitesse daar niet ver onder ligt. En inderdaad, in Engeland verdien je al vrij snel 3 miljoen per jaar.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoeveel "Bony's" hebben we al niet gehad? En hoeveel speelden in het buitenland ook inderdaad de sterren van de hemel?

Denk dat West Ham prima is, wellicht kan hij daarna nog 1 stap hoger. Misschien blijkt hij de nieuwe Alves/Kezman/nog 25voorbeelden.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 24-03-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Bony, die komt er wel, klasse-speler, dat zie je.
Niet voor niets in de spit van het IMO "groot aan wordende" Ivoorkust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

PWM schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:54:
Mijn zoon gaat lekker op Hockey. Daar gebeurt ook wel eens iets, maar niet een fractie van wat er bij amatuervoetbal gebeurd. Het is gewoon een tokkie-sport aan het worden. Steeds verder zakt het af.

Laatst een wedstrijd van het tweede gezien van de voetbal amateurclub hier in Bussum, omdat er iemand speelde die ik kende. Alleen als het woord Kanker hoor je 10 keer per helft. Nee, ik blijf de eredivisie wel volgen.

Overigens zal ik mijn zoon ook niet snel meenemen naar een wedstrijd van Feyenoord, alleen sommige vakken lange zijde zijn optioneel.
offtopic:
Voordat ik een apart Hockey-topic open :+ nog even dit: gisteren met mijn zoon en zijn team uit gespeeld in Pijnacker, haalt het plaatselijke jongens D3-team er even een zooi jongens D1 bij om te winnen. We stonden 0-2 voor, maar toen was hun sportiviteit ten einde, en gingen de D1-tjes los en scoorden 3x. 3-2 verloren. :(

Daar word je toch wel ziek van als coach. Eerste verliespartij in het hele seizoen. Alles zelf gedaan, maar competitievervalsing bij de tegenstander. Ik kreeg de neiging om te gaan schelden. Maar niet op de scheidsen, die floten prima.

Ik heb nog even rondgekeken of er belchinezen rondliepen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het lijkt erop dat Veendam vandaag faillissement aanvraagt. Ze moeten vandaag zo'n 1.1 miljoen euro bij elkaar hebben wat niet gelukt is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:35
Sjah schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:42:
Bony is bij Ivoorkust gewoon bankzitter anders. En groot aan 't worden? Het Afrikaanse voetbal zal nooit echt groot worden. Ivoorkust is, na Kameroen, Ghana en Nigeria ook alweer terug aan het vallen. Aantal leuke voetballers, maar tactisch ontzettend zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sjah schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:42:
Idd. Ik zie hem stukken verder komen als Alves en Ruiz (wie kent ze nog?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ruiz zie ik elk weekend voetballen op Sport1, Afonso Alves zou ik niet weten waar hij nu speelt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op maandag 25 maart 2013 @ 01:04:
Het lijkt erop dat Veendam vandaag faillissement aanvraagt. Ze moeten vandaag zo'n 1.1 miljoen euro bij elkaar hebben wat niet gelukt is.
En wordt het de 4e club sinds 2010 die failliet gaat en tevens komt de Jupiler League daarmee op, het onofficiële, gewenste aantal van 16 clubs.

Iets zegt me dat de KNVB nu opeens zogenaamd wakker schrikt en eindelijk passende maatregelen gaat nemen zoals semi-profs en minimum aantal contract-spelers wjzigen zodat er geen andere clubs gaan vallen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:38:
Ruiz zie ik elk weekend voetballen op Sport1, Afonso Alves zou ik niet weten waar hij nu speelt.
Qua stats zit er anders weinig progressie in:
2009/10 FC Twente 34 24 Eredivisie
2010/11 FC Twente 27 9 Eredivisie
2011/12 FC Twente 4 2 Eredivisie
2011/12 Fulham 27 2 Premier League
2012/13 Fulham 20 2 Premier League
En Alves is al vroeg aan het afbouwen:
2006/07 SC Heerenveen 31 34 Eredivisie
2007/08 SC Heerenveen 8 11 Eredivisie
2007/08 Middlesbrough 11 6 Premier League
2008/09 Middlesbrough 32 4 Premier League
2009/10 Al-Sadd Sport Club Doha 12 2
2009/10 Al-Rayyan 7 7
2010/11 Al-Rayyan 9 4
2011/12 Al-Rayyan 9 9
Zonde van zo'n speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:56:
[...]

Qua stats zit er anders weinig progressie in:

[...]

En Alves is al vroeg aan het afbouwen:

[...]

Zonde van zo'n speler...
Hij heeft bij Martin Jol ook niet de opdracht om te scoren maar om het team te laten voetballen, en Fullham staat dan ook op een keurige plek.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06
Ramzzz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 00:10:
[...]

offtopic:
Voordat ik een apart Hockey-topic open :+ nog even dit: gisteren met mijn zoon en zijn team uit gespeeld in Pijnacker, haalt het plaatselijke jongens D3-team er even een zooi jongens D1 bij om te winnen. We stonden 0-2 voor, maar toen was hun sportiviteit ten einde, en gingen de D1-tjes los en scoorden 3x. 3-2 verloren. :(

Daar word je toch wel ziek van als coach. Eerste verliespartij in het hele seizoen. Alles zelf gedaan, maar competitievervalsing bij de tegenstander. Ik kreeg de neiging om te gaan schelden. Maar niet op de scheidsen, die floten prima.

Ik heb nog even rondgekeken of er belchinezen rondliepen. :+
Spelerspassen heb je toch ook al bij de D-tjes?

Daarover gesproken: Van het weekend Texel 2, die waren de spelerspassen vergeten, geen probleem vond het thuisteam, maar de scheids dacht er anders over: "Zonder spelerspassen geen wedstrijd" 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door KillaZ op 25-03-2013 13:56 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Veendam is over de kop: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184523

Sneu, maar je zag het al aankomen. De Langeleegte zal voor altijd leeg blijven.

Ook fijn dat ze alle resultaten van Veendam gelijk schrappen, Sparta staat nu nog maar met 1 punt voorsprong aan kop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:26

BM

Moderator Spielerij
Vlassie1980 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:18:
Ook fijn dat ze alle resultaten van Veendam gelijk schrappen, Sparta staat nu nog maar met 1 punt voorsprong aan kop :X
Hoezo is dat :X

Wat hadden ze anders moeten doen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
BM schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:18:
[...]

Hoezo is dat :X

Wat hadden ze anders moeten doen?
Ze hadden het niet anders moeten doen, het is alleen niet zo fijn omdat Sparta nu nog maar 1 punt los staat.
Maar goed, Sparta wordt toch geen kampioen want ze weten het altijd wel op de een of andere manier te verprutsen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

KillaZ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Daarover gesproken: Van het weekend Texel 2, die waren de spelerspassen vergeten, geen probleem vond het thuisteam, maar de scheids dacht er anders over: "Zonder spelerspassen geen wedstrijd" 8)7
Ik heb even op zaalvoetbal gezeten, zelfs het 11de moest een spelerspas aanvragen, zonder pasje = geen wedstrijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 11-10 15:22
Vlassie1980 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:18:
Veendam is over de kop: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184523

Sneu, maar je zag het al aankomen. De Langeleegte zal voor altijd leeg blijven.

Als Veendammer zijnde vind ik het erg sneu voor de club. Het was toch een begrip in deze regio, maar als het gewoonweg niet meer gaat, dan houdt het een keer op.

En toch hoeft het gek genoeg niet perse te liggen aan de hoeveelheid inwoners van de bijbehorende plaats. Neem bv. Heerenveen als voorbeeld. Al jaren een goed lopende eredivisie ploeg maar als je dan kijkt naar Heerenveen als plaats zelf, dat is niet veel groter dan Veendam. En als je dan kijkt naar Haarlem, een gemeente met zelfs meer dan 150.000 inwoners, en zelfs die plaatselijke HFC gaat failliet.

Nu is het wachten op FC Emmen, dat staat ook al op de rand van de afgrond.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:02

xiD

12345

KillaZ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Wij hadden dit weekend precies 't zelfde, passen vergeten. Tegenstander en scheids (van weer een andere club) vonden 't geen probleem en wilden (onder 't mom van; nu we er toch zijn) liever spelen.

En man wat was het koud.. Bij terugkomst een kopie van de passen per fax :o gestuurd. Zo zie je maar dat het er op dat gebied ook maar net van af hangt hoe de pet van de scheids/tegenstander staat.

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Snowwie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:39:
[...]

Als Veendammer zijnde vind ik het erg sneu voor de club. Het was toch een begrip in deze regio, maar als het gewoonweg niet meer gaat, dan houdt het een keer op.

En toch hoeft het gek genoeg niet perse te liggen aan de hoeveelheid inwoners van de bijbehorende plaats. Neem bv. Heerenveen als voorbeeld. Al jaren een goed lopende eredivisie ploeg maar als je dan kijkt naar Heerenveen als plaats zelf, dat is niet veel groter dan Veendam. En als je dan kijkt naar Haarlem, een gemeente met zelfs meer dan 150.000 inwoners, en zelfs die plaatselijke HFC gaat failliet.

Nu is het wachten op FC Emmen, dat staat op de rand van de afgrond.
Tsja, erg jammer is het.

Heerenveen heeft schijnbaar een groter verzorgingsgebied en wordt gezien als de club van Friesland terwijl Veendam natuurlijk in de schaduw staat van FC Groningen. Daarnaast speelde Veendam meestal in de Jupiler League en amper op Eredivisie niveau.

Sparta is een beetje hetzelfde verhaal, zal altijd in de schaduw blijven van het grotere Feyenoord. Maar wij zullen altijd groter blijven als Excelsior! Ondanks dat we altijd van ze verliezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
[...]

Als semi-Veendammer ben ik blij dat de kogel door kerk is met daarbij het gewenste resultaat.
Er is simpelweg te weinig bedrijfsleven in deze regio om een betaald voetbalclub te ondersteunen.

Liever dit dan dat de gemeente bijspringt etc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Nu is het wachten op FC Emmen, dat staat op de rand van de afgrond.
Zoals ik hierboven al opperde verwacht ik nu wel passende actie van de KNVB. Emmen zal dus waarschijnlijk wel gered worden...

Paar jaar terug heeft Kessler al laten doorschemeren dat 16 clubs ideaal was voor de Jupiler League.
Nu dat aantal bereikt is zullen ze waarschijnlijk gaan werken aan een betaalbaar model voor de Jupiler League waardoor doorstroming vanuit de Topklasse ook aantrekkelijker wordt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bospa01 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:46:
[...]
Als semi-Veendammer ben ik blij dat de kogel door kerk is met daarbij het gewenste resultaat.
Er is simpelweg te weinig bedrijfsleven in deze regio om een betaald voetbalclub te ondersteunen.

Liever dit dan dat de gemeente bijspringt etc.
Het is meer dan 100 jaar goedgegaan en nu zouden er opeens te weinig bedrijven zijn? Daar geloof ik niets van. Natuurlijk zitten we in een crisis, maar dat clubs omvallen vanwege slecht beleid is van alle tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik denk dat veel spelers als 'amateur' meer verdienen dan de meeste 'profs' in de Eerste Divisie...

En voor de rest is het toch vaak het oude verhaal, de grote clubs worden groter en de kleintjes redden het niet: You go up or you go out. Niks mis mee overigens om gewoon een leuke amateur-club te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06
Quad schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:26:
[...]

Ik heb even op zaalvoetbal gezeten, zelfs het 11de moest een spelerspas aanvragen, zonder pasje = geen wedstrijd.
Ja, het is ook wel precies volgens de regels, maar kom op. Het team komt van Texel, moet naar Warmehuizen (8 km boven Alkmaar) en komt er 45 min voor de wedstrijd achter dat de passen missen. Die stuur je toch niet zomaar naar huis? Daar kan in deze tijd echt wel wat geregeld worden. Desnoods fax (zoals hieronder) of mail je die passen door. Zijn 2 A4'tjes, klaar.

Nee, geen sprake van, orignele passen anders geen wedstrijd |:( :X
xiD schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:40:
[...]

Wij hadden dit weekend precies 't zelfde, passen vergeten. Tegenstander en scheids (van weer een andere club) vonden 't geen probleem en wilden (onder 't mom van; nu we er toch zijn) liever spelen.

En man wat was het koud.. Bij terugkomst een kopie van de passen per fax :o gestuurd. Zo zie je maar dat het er op dat gebied ook maar net van af hangt hoe de pet van de scheids/tegenstander staat.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Vlassie1980 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:45:

Heerenveen heeft schijnbaar een groter verzorgingsgebied en wordt gezien als de club van Friesland terwijl Veendam natuurlijk in de schaduw staat van FC Groningen. Daarnaast speelde Veendam meestal in de Jupiler League en amper op Eredivisie niveau.
Tja, met die redenatie zou je eigenlijk moeten stellen dat Heerenveen in de schaduw zou moeten staan van Cambuur. Leeuwarden is toch immers de hoofdstad van Friesland. :) .Heerenveen heeft echter meer naamsbekendheid door het Thialf stadion. Ik denk, zonder het Thialf stadion was Sc Heerenveen ook niet meer geweest dan een middenmotor eerste divisionist.
Sparta is een beetje hetzelfde verhaal, zal altijd in de schaduw blijven van het grotere Feyenoord. Maar wij zullen altijd groter blijven als dan Excelsior! Ondanks dat we altijd van ze verliezen :')
In de randstad is er nog wel voldoende animo, alhoewel de vroegere wedstrijden van Excelsior, met 400 toeschouwers ook om te huilen waren.

Terwijl dat Veendam, zeker in z'n glorietijd midden en eind jaren 80 soms zo'n 10 a 11.000 toeschouwers trok. :)

Mismanagement is tegenwoordig hip. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 25-03-2013 15:46 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
tweaker2010 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:10:
[...]

Het is meer dan 100 jaar goedgegaan en nu zouden er opeens te weinig bedrijven zijn? Daar geloof ik niets van. Natuurlijk zitten we in een crisis, maar dat clubs omvallen vanwege slecht beleid is van alle tijden.
Noord-oost Groningen is een van de armste gebieden van Nederland. Daarnaast trekt FC-Groningen het merendeel van het bedrijfsleven naar zich toe.

Mbt beleid, daar is uiteraard geen spelt tussen te krijgen :)

Even offtopic: Maar raakt dit Veendam 1894?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

tweaker2010 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:10:
[...]
Maar het is niet 100 jaar een ploeg met full-profs geweest, da's nogal een verschil.
Daarnaast is het (helaas) toch echt zo dat er te weinig bedrijven waren die interesse hadden. Wil je exposure hier in de regio, dan ga je liever naar FC Groningen. Dat had de huidige hoofdsponsor Gjaltema vast ook wel gewild, maar dankzij hem hebben we het nog een jaar gered maar er is gewoon niet voldoende draagvlak, zowel vanuit het bedrijfsleven als qua supporters. De afgelopen seizoenen werden de kaartjes nagenoeg weggegeven, maar nog kwam de Langeleegte nauwelijks vol.
Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, ik heb hier nog een (ingelijst) kaartje van de wedstrijd van 23 april 2010 tegen GA Eagles. Als de club niet net op het laatste moment gered was, zou dat de laatste wedstrijd zijn geweest. Sindsdien was het op- en af ellende, steeds weer lijken uit de kast en het verhaaltje begon weer opnieuw.
Wat dat betreft kan ik je wel gelijk geven over slecht beleid, maar er zit wel iets meer achter dan alleen dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:39
L1nt schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:05:
[...]

Paar jaar terug heeft Kessler al laten doorschemeren dat 16 clubs ideaal was voor de Jupiler League.
Nu dat aantal bereikt is zullen ze waarschijnlijk gaan werken aan een betaalbaar model voor de Jupiler League waardoor doorstroming vanuit de Topklasse ook aantrekkelijker wordt.
http://sport.fok.nl/nieuw...-met-16-clubs-dreigt.html

Ik kan enkel bovenstaand bericht terugvinden, waarin hij juist vreest voor een jupiler van 16 clubs. Ik kan me ook niet voorstellen dat het makkelijker wordt voor clubs nu er volgend seizoen 4 speelronden minder zijn, dat gaat toch ten koste van recettes, horecainkomsten, exposure voor sponsors en tv-gelden.

Het beste zou zijn om de jupiler gewoon tot een overgangsklasse tussen betaald en amateur te maken met versoepelde regels tav stadion en naar keuze profs of amateurs en de speeldag naar zaterdag te verplaatsen. Met verplichte promotie/degradatie naar de topklasse (aanvullen tot 18 en dan ieder seizoen 2 degraderen) en bij promotie naar eredivisie verplichting tot fullprof. Zo druk je de kosten en maak je de competitie ook spannend voor de ploegen onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Als de Jupiler League speeltijden nou eens verplaatst werden naar de zaterdag of zondag dan zou je volgens mij ook veel meer publiek gaan trekken.

Voor mij komt die vrijdagavond me in ieder geval totaal niet uit en ik ben zeker weten niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://video.sport1.nl/partner/player/vi/12733

Wat doet Ramos op 02:19, smerige overtreding van achteren lijkt me? Krijgt hij daar nog een straf voor?

Eindelijk, clubvoetbal aankomend weekend. Ik heb er nu al weer zin in, Oranje interesseert mij niet zo.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
schopt/slaat/duwt hij er nu gewoon 2 onderuit? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:29

polthemol

Moderator General Chat
Vlassie1980 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:00:
Als de Jupiler League speeltijden nou eens verplaatst werden naar de zaterdag of zondag dan zou je volgens mij ook veel meer publiek gaan trekken.

Voor mij komt die vrijdagavond me in ieder geval totaal niet uit en ik ben zeker weten niet de enige.
precies :)

En wat dacht je van zaterdagmiddagvoetbal eentueel ;) Stadionverlichting niet meer nodig, scheelt een 2000 euro per wedstrijd per club

Klote van Veendam, vond het een geweldig stadion om op bezoek te komen. Knvb mag zich bedenken wat ze willen.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
rik86 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:54:
schopt/slaat/duwt hij er nu gewoon 2 onderuit? :o
Zo lijkt het wel, helaas heeft Ramos vaker dat soort acties :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Sempy schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:55:
[...]

http://sport.fok.nl/nieuw...-met-16-clubs-dreigt.html

Ik kan enkel bovenstaand bericht terugvinden, waarin hij juist vreest voor een jupiler van 16 clubs. Ik kan me ook niet voorstellen dat het makkelijker wordt voor clubs nu er volgend seizoen 4 speelronden minder zijn, dat gaat toch ten koste van recettes, horecainkomsten, exposure voor sponsors en tv-gelden.

Het beste zou zijn om de jupiler gewoon tot een overgangsklasse tussen betaald en amateur te maken met versoepelde regels tav stadion en naar keuze profs of amateurs en de speeldag naar zaterdag te verplaatsen. Met verplichte promotie/degradatie naar de topklasse (aanvullen tot 18 en dan ieder seizoen 2 degraderen) en bij promotie naar eredivisie verplichting tot fullprof. Zo druk je de kosten en maak je de competitie ook spannend voor de ploegen onderin.
Dat lijken me idd nuttige maatregelen. Stadion voldoet niet aan bepaalde eisen? Geen uitpubliek. Wil je promoveren naar Eredivisie? Eerst stadion op orde. Hier zou ik eventueel nog een jaar dispensatie voor geven. Idem voor jou fullprof voorstel.
Clubs met Eredivisie ambities (en de daarbij horende financiele steun) drijven vanzelf wel naar boven en worden sowieso fullprofs + daarbij horend stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bospa01 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:01:
[...]

Zo lijkt het wel, helaas heeft Ramos vaker dat soort acties :X
De eerste man die neerging was niet door Ramos, die pakte de 2e. Het lijkt wel alsof hij een stampende beweging maakt op de kuit/hiel van die Fin. :X

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Vlassie1980 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:22:
[...]

Ze hadden het niet anders moeten doen, het is alleen niet zo fijn omdat Sparta nu nog maar 1 punt los staat.
Maar goed, Sparta wordt toch geen kampioen want ze weten het altijd wel op de een of andere manier te verprutsen :')
Het is juist een verbetering voor Sparta: ze staan straks 1 punt voor met 2 wedstrijden minder. Zie ook: http://www.nusport.nl/jup...aillissement-veendam.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:51
polthemol schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:59:
[...]

precies :)

En wat dacht je van zaterdagmiddagvoetbal eentueel ;) Stadionverlichting niet meer nodig, scheelt een 2000 euro per wedstrijd per club

Klote van Veendam, vond het een geweldig stadion om op bezoek te komen. Knvb mag zich bedenken wat ze willen.
Zaterdagmiddag / zondagmiddag (evt. met de bepaling dat de thuisspelende ploeg mag bepalen om amateurclubs die promoveren tegemoet te komen) lijken me veel beter inderdaad dan vrijdagavond nu. Laat ze dan ook nog iets doen aan TV-uitzendingen (desnoods gratis weggeven aan de NOS) want zoals dat nu is schiet het niet op. Eerst bleef ik na VI op vrijdagavond nog wel eens hangen om de samenvattingen mee te pakken maar ik zou nu niet eens weten wanneer ze precies worden uitgezonden (zaterdagmiddag ofzo?). Als sponsors in beeld komen in een uitzending waar ook nog mensen naar kijken dan helpt dat vast ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sta je met een man meer op het veld kom je alsnog Door matig verdedigen op een 0-1 achterstand. Bij NL - 21

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25
Railgunner schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:45:
Het is juist een verbetering voor Sparta: ze staan straks 1 punt voor met 2 wedstrijden minder. Zie ook: http://www.nusport.nl/jup...aillissement-veendam.html
Ja, zover ik het begreep heeft MVV er vooral last van, die waren dit seizoen al 3 punten door de neus geboord door agovv, en nu ook nog de twee overwinningen op Veendam. Sparta heeft nou net geluk dat hun verliespartij tegen Veendam nou niet meer meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Ik ben het op dit punt wel met de KNVB eens:
"Wij ondersteunen waar mogelijk, maar gaan nooit op de stoel van de club zitten. Het is nadrukkelijk de verantwoordelijkheid van de club om de eigen bedrijfsvoering op orde te krijgen. Dat is ook de basis van het licentiesysteem, dat in samenspraak met de clubs tot stand is gekomen.''
De clubs zijn zelf verantwoordelijk voor hun budget & begroting en dus ook voor wanbeleid op dat gebied. Ik vind het te makkelijk om dan naar de KNVB te wijzen met het verwijt dat ze beter hadden moeten opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
OMFG, ik heb zojuist DWDD gezien met Henk de Haan, maar mijn god wat maakt die man de sc Veendam te schande met dat blafhond gedrag. En die klojo's die het clublied zouden zingen, dat was echt knudde met een rietje, ze leken wel allemaal het down syndroom te hebben. Zou me nu bijna schamen om Veendammer te zijn. Pruts0rs :F :F

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Railgunner schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:20:
Ik ben het op dit punt wel met de KNVB eens:

[...]

De clubs zijn zelf verantwoordelijk voor hun budget & begroting en dus ook voor wanbeleid op dat gebied. Ik vind het te makkelijk om dan naar de KNVB te wijzen met het verwijt dat ze beter hadden moeten opletten.
Natuurlijk moeten de clubs zelf op de uitgaven letten maar zoals in dit topic ook al meerdere malen gemeld zijn er ook maatregelen die de KNVB kan nemen welke er voor zorgen dat ze geld kunnen besparen.

Het feit dat de KNVB nu pas actie lijkt te ondernemen komt enkel en alleen omdat men eerst een aantal clubs wouden lozen omdat men 20 clubs (tot 2010) te veel vond. Nu hebben ze het gewenste aantal van 16 en gaan ze er iets aan doen.
Ik verwacht drastische maatregelen waardoor de kosten voor de clubs flink af kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Snowwie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:16:
OMF, ik heb zojuist DWDD gezien met Henk de Haan, maar mijn god wat maakt die man de sc Veendam te schande met dat blafhond gedrag. En die klojo's die het clublied zouden zingen, dat was echt knudde met een rietje, ze leken wel allemaal het down syndroom te hebben. Zou me nu bijna schamen om Veendammer te zijn. Pruts0rs :F :F
Dadelijk maar ff uitzendinggemist checken dan ...

:X :X :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Op het moment dat "Mister Spraakgebrek" Ronald de Boer op het punt staat zijn bek open te trekken gooi ik mijn geluid per direct op mute. Kunnen ze die vent niet gewoon even schrappen uit die voorbeschouwing?

edit: hebben we eigenlijk al een voetbal-IRC kanaal? Anders is men welkom op #voetbal

[ Voor 17% gewijzigd door BeefHazard op 26-03-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Beginnen ze weer te laat :? Viel me vrijdag ook al op. 2-3 minuten na de eigenlijke starttijd begonnen. Dat zou bij de CL nooit gebeuren.

EDIT: Kan het SBS logo nog groter 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 26-03-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom speelt oranje in vredesnaam weer in het uittenue? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Omdat Roemenië in het knalrood met geel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BeefHazard schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:34:
Omdat Roemenië in het knalrood met geel speelt.
Ja duh... dat is hun thuistenue ;)

Edit: dat rode tenue is hun uittenue, het thuistenue is geel, dus vandaar ;)

[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 26-03-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
tweaker2010 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:35:
[...]

Ja duh... dat is hun thuistenue ;)
Even Zeist bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Owwwww... die mag er mag wel in RvP!
Pagina: 1 ... 76 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.