[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.122 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:05
Misschien gaat het wel over Luc Castaignos, dat ie zijn schoenveterdiploma gehaald heeft..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:28

Player1S

Probably out in the dark

Geen officiele persco. Gewoon op het trainingsveld. McClaren blijft nog wel even zitten.
Een scorende spits zou geen luxe zijn maar daar zijn ze te laat voor inmiddels.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

L1nt schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:36:

Geen officiele persco. Gewoon op het trainingsveld. McClaren blijft nog wel even zitten.
Een scorende spits zou geen luxe zijn maar daar zijn ze te laat voor inmiddels.
Diverse media melden dat FC Twente om 16.30 uur persconferentie belegt. Hiervan is geen sprake #fctwente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:24:
[...]
Vast wel, maar niet dit jaar ;) :'( Heb er ook nooit in geloofd trouwens. Kansloos zijn we nog niet, wel zo goed als.
Ech wel, en dat is geen krultang 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
http://www.nu.nl/sport/32...n-arbitrage-bij-knvb.html

Beetje het daar-gaan-we-weer gevoel. Misschien toch maar eens bij de hockey/rugbyburen kijken voor inspiratie voor verbeteringen voor de arbitrage.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Sja, men kan het als arbitrage toch nooit goed doen, ga dan lekker voetballen zonder arbitrage? Ik snap soms best wel een beetje frustratie, maar zo onderhand wordt er op elke kaart een kuub zout gelegd. Dat eeuwige gezeur :N

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tja, Van Basten deed het gisteren, Verbeek vorige week, SV wijdde er nogal wat tijd aan, en tot overmaat van absurd mag vervolgens zo'n stuk verdriet als een zaakwaarnemer (Raiola, off all people) er ook nog een windei over leggen in de uitzending.

Waar zijn Jack & the gang in vredenaam mee bezig?

Al volledig vegeten dat er een lading krokodillentranen over geplengd is, toen er een schids werd doodgetrapt?

Zeer kort van memorie, die lui.

Overigens:
http://www.volkskrant.nl/...en-mannelijke-sport.dhtml

http://www.volkskrant.nl/...ter-alweer-vergeten.dhtml

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik vind wel dat ze gelijk hebben, het gaat inmiddels helemaal nergens meer over met de arbitrage in Nederland. Met als dieptepunt de lange schorsingen van Viergever en Janssen. En als iemand dan (op een heel fatsoenlijke manier) wat zegt van het totaal onduidelijke beleid van de aanklager / tuchtcommissie dan gaat diezelfde aanklager hem aanklagen omdat de heren in hun eer zijn aangetast.

[ Voor 9% gewijzigd door ik222 op 18-02-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ik222 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:20:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben, het gaat inmiddels helemaal nergens meer over met de arbitrage in Nederland. Met als dieptepunt de lange schorsingen van Viergever en Janssen. En als iemand dan (op een heel fatsoenlijke manier) wat zegt van het totaal onduidelijke beleid van de aanklager / tuchtcommissie dan gaat diezelfde aanklager hem aanklagen omdat de heren in hun eer zijn aangetast.
Dat van Verbeek vind ik nog wel het ergste, dat is toch gewoon vrijheid van meningsuiting, hoe kan je iemand daar op schorsen?
ALs ik op TV zeg dat ik vind dat de politieagenten zeuren over niets ga ik toch ook de cel niet in of wel? :?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
afvalzak schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:49:
[...]

Dat van Verbeek vind ik nog wel het ergste, dat is toch gewoon vrijheid van meningsuiting, hoe kan je iemand daar op schorsen?
ALs ik op TV zeg dat ik vind dat de politieagenten zeuren over niets ga ik toch ook de cel niet in of wel? :?
Precies, maar blijkbaar hebben ze hele lange tenen daar in Zeist. Het wordt echt tijd dat daar eens flink de bezem doorheen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:58
Er is wel een verschil met geweld tegen een scheidsrechter of dat een scheidsrechter gewoon totaal geen fatsoenlijke beslissingen kan nemen en dat je daar op een fatsoenlijke manier iets van zegt..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik heb me ook (weer) stierlijk zitten ergeren aan het scheidsrechterlijke geblunder en gedoe dit weekend.

Maar de manier waarop 'Zeist' dit slecht aanpakt mag ook weleens onder de loupe komen, en niet steeds alleen de scheidsrechter van dienst.

Vink, bijvoorbeeld, floot weer als een natte krant. Dat doet hij vaker.

Maar de KNVB houdt scheidsrechters, ook wanneer ze slecht fluiten de hand boven het hoofd. En dat is wat velen terecht een slechte zaak vinden.

Heb het dan vooral daar over. Hij krijgt namelijk een mandaat van Zeist mee.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:22:
Ik heb me ook (weer) stierlijk zitten ergeren aan het scheidsrechterlijke geblunder en gedoe dit weekend.
[...]
Vink, bijvoorbeeld, floot weer als een natte krant. Dat doet hij vaker.
Dus wat is je probleem? Scheidsrechters zijn ook mensen en zolang de FIFA geen elektronische hulpmiddelen toestaat blijven we dit houden. Het is van alle tijden en hoort nu eenmaal bij het voetbal. Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben: ligt het niet aan de scheidsrechter, dan is het veld niet goed, het blijft altijd wat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze Willem opent in zijn column stevig de aanval op Advocaat. Zoals vaker heeft de Kromme gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over scheidsrechters dat is gewoon een grote incestueuze boel daar in Zeist. In de Jupiler league wordt soms zo dramatisch gefloten, echter zal daar nooit een sanctie op staan. Of dat intern gebeurt is maar de vraag en niet eens van belang. Iedereen wordt toch kritisch beoordeeld door zijn werkgever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:07:
Onze Willem opent in zijn column stevig de aanval op Advocaat. Zoals vaker heeft de Kromme gelijk.
Ik lees vooral allerlei beweringen waarvan niemand behalve de betrokkenen kunnen weten of het waar is en wie er gelijk heeft. Ben dus wel benieuwd: in welke rol ben jij hierbij betrokken, dat jij kunt vaststellen dat Van Hanegem gelijk heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
Ramzzz schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:54:
en tot overmaat van absurd mag vervolgens zo'n stuk verdriet als een zaakwaarnemer (Raiola, off all people) er ook nog een windei over leggen in de uitzending.
Inderdaad, die rode kaart van Zlatan was ook onterecht. Er gebeurde niets :z

/edit

En ondertussen in Eindhoven...
PSV heeft vandaag zijn onvrede geuit over de manier van fluiten in Nederland. Door de hele club heen is men kritisch over de arbitrage in de Eredivisie, zo ook voormalig voorzitter Harry van Raaij.

Tegenover het Brabantse 040TV zegt Van Raaij: 'Mark van Bommel kreeg dit weekend weer eens een gele kaart. Dit was volgens mij gewoon een sliding op de bal. Complete onzin om hier een kaart voor te krijgen. Als je alle kaarten van Van Bommel dit seizoen bekijkt is de helft onzin. Afgelopen weekend zie ik ook RKC - Ajax, maar hier krijg je bij Ajax geen geel voor', aldus de PSV supporter.
Aardig stuk van van Raaij... wel triest imho dat Ajax er weer bij gehaald wordt.

[ Voor 52% gewijzigd door ephymerous op 19-02-2013 09:39 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:03
Gynnad schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:37:
[...]

Er is wel een verschil met geweld tegen een scheidsrechter of dat een scheidsrechter gewoon totaal geen fatsoenlijke beslissingen kan nemen en dat je daar op een fatsoenlijke manier iets van zegt..
Ik vind dat dat artikel de plank dan ook volkomen mis slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:07:
De Kromme heeft wel kijk op het spelletje maar blinkt niet echt uit in communicatieve vaardigheden. Beiden gelden evenzo voor Advocaat.

Classificaties als 'flapdrol' of 'slapjanus' doen Advocaat geen recht. Advocaat is iemand met het hart op de tong. Van Hanegem blijkbaar evenzo.

Laat van Hanegem maar eens tonen dat hij een vent is en Advocaat uitnodigen voor een goede maaltijd voor heb beiden waarmee de kou weer uit de lucht gaat tussen hen. Van modder gooien in de media is nog nooit iemand beter geworden.

Overigens onderschrijf ik van Hanegem's idee wel dat Feyenoord natuurlijk PSV wel ff op zijn plek heeft te zetten door PSV met een nederlaag weer naar Eindhoven terug te laten reizen. Zal Ajax Feyenoord wederom mogen bedanken. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:52:
[...]

Dus wat is je probleem? Scheidsrechters zijn ook mensen en zolang de FIFA geen elektronische hulpmiddelen toestaat blijven we dit houden. Het is van alle tijden en hoort nu eenmaal bij het voetbal. Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben: ligt het niet aan de scheidsrechter, dan is het veld niet goed, het blijft altijd wat. :O
Bepaalde dingen kun je ze idd niet aanrekenen zonder die hulpmiddelen maar heel veel ook wel.

Het is allemaal zo wisselvallig dat je als supporter gewoon niet meer weet of je geluk hebt of genaaid wordt.
Daarnaast doen ze echt 0,0 om respect af te dwingen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26
Wat ik ook echt niet begrijp is dat scheidsrechters niet full-prof zijn. In een wereld waar zo ontzettend veel geld om gaat moet het toch mogelijk zijn om ze gewoon 40 uur per week te laten werken? Oefenen, oefenen, oefenen. Beelden analyseren, van spelers en andere scheidsrechters, mental coaching, ik kan van alles verzinnen waar je door er fulltime mee bezig te zijn beter kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jorizzz schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:01:
Wat ik ook echt niet begrijp is dat scheidsrechters niet full-prof zijn. In een wereld waar zo ontzettend veel geld om gaat moet het toch mogelijk zijn om ze gewoon 40 uur per week te laten werken? Oefenen, oefenen, oefenen. Beelden analyseren, van spelers en andere scheidsrechters, mental coaching, ik kan van alles verzinnen waar je door er fulltime mee bezig te zijn beter kunt worden.
Braamhaar heeft/had er anders een fulltime job aan hoor ;)
Heeft u naast het fluiten nog een andere baan?
"Ja zeker. Ik werk voor de KNVB als medewerker talententraject."
http://scheidsrechters.voetbal.nl/article/18319/geen-plek-voor-betweters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:31:
[...]

Overigens onderschrijf ik van Hanegem's idee wel dat Feyenoord natuurlijk PSV wel ff op zijn plek heeft te zetten door PSV met een nederlaag weer naar Eindhoven terug te laten reizen. Zal Ajax Feyenoord wederom mogen bedanken. :-(
Dat wordt gewoon 3 uit 3 voor PSV hoor, maak je maar geen zorgen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:59:
Gewaagde uitspraak gezien de competitieverloop :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Denk (hoop) dat PSV het moeilijk gaat krijgen, statistieken zeggen niets maar Feyenoord heeft toch al heel lang niet verloren thuis (vorig jaar NEC door een buitenspel doelpunt, maar goed 'that's football' ;) ) en PSV mist van Bommel en Hudginson natuurlijk.

Hoop dat het een leuke wedstrijd wordt, maar als Feyenoord wint hoop ik wel dat Ajax nog wat puntjes verliezen dat houdt de spanning er wel in :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:02:
[...]
Gewaagde uitspraak gezien de competitieverloop :X
Idd. Zeker als je de prestaties van PSV bekijkt. Er is echt geen peil op te trekken: :o
za 16/2 PSV FC Utrecht 2-1 Eredivisie -> nipte winst
za 9/2 Vitesse PSV 2-2 Eredivisie -> gelijkspel
za 2/2 PSV ADO Den Haag 7-0 Eredivisie -> grote zege
wo 30/1 PSV Feyenoord 2-1 KNVB-beker -> nipte winst
za 26/1 Heracles Almelo PSV 1-5 Eredivisie -> grote zege
vr 18/1 PSV PEC Zwolle 1-3 Eredivisie -> verlies
za 22/12 NAC Breda PSV 1-6 Eredivisie -> grote zege
di 18/12 Rijnsburgse Boys PSV 0-4 KNVB-beker -> grote zege
za 15/12 NEC PSV 1-1 Eredivisie -> gelijkspel
zo 9/12 PSV FC Twente 3-0 Eredivisie -> zege
do 6/12 Napoli PSV 1-3 Europa League -> zege
za 1/12 Ajax PSV 3-1 Eredivisie -> verlies
zo 25/11 PSV Vitesse 1-2 Eredivisie -> verlies
do 22/11 PSV Dnjepr Dnjepropetrovsk 1-2 Europa League -> verlies
za 17/11 ADO Den Haag PSV 1-6 Eredivisie -> grote zege
zo 11/11 PSV SC Heerenveen 5-1 Eredivisie -> grote zege
do 8/11 AIK PSV 1-0 Europa League -> verlies
za 3/11 PSV Heracles Almelo 4-0 Eredivisie -> grote zege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:44

Koppensneller

winterrrrrr

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Drie gelijke spelen of 1x winst en 2x verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:20
Doellijntechnologie op WK 2014
HOOFDDORP - Tijdens het WK van 2014 zal er gebruik gemaakt worden van doellijntechnologie. Dat maakte de FIFA dinsdag bekend.

De wereldvoetbalbond is tevreden over een test die afgelopen december werd uitgevoerd tijdens het WK voor clubteams.

Ook tijdens de Confederations Cup van komende zomer zal gebruik worden gemaakt van doellijntechnologie.
Gaan ze nu eindelijk een beetje licht zien bij de FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Coocoocachoo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:10:
[...]

Gaan ze nu eindelijk een beetje licht zien bij de FIFA?
Ik denk dat ik wel weet hoe dit zal gaan. In Brazilië zijn er altijd wel één of twee probleempjes met het systeem, die worden door de FIFA uitvergroot en gebruikt als voorbeeld waarom ze in de toekomst terughoudend moeten zijn met het invoeren van nieuwe hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Koppensneller schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:08:
[...]

Drie gelijke spelen of 1x winst en 2x verlies?
:? PSV heeft Feyenoord al twee keer alle hoeken van het veld laten zien, dus 3x winst.

(ja, ik ben erg optimistisch, en ik overdrijf met alle hoeken van het veld laten zien, maar vorige keren dat ik hier verkondigde dat ik er niet gerust op was PSV tegen <insert topploeg> ging het mis.. dus vandaar :P )
tweaker2010 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:08:
[...]

Idd. Zeker als je de prestaties van PSV bekijkt. Er is echt geen peil op te trekken: :o

[...]
Ach, na de winsterstop 1x gelijk tegen Vitesse (dat kan) en 1x verlies tegen Zwolle (dat is mooi). Verder alleen maar winst :P Feyenoord gaat aan de zegekar!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

RBH

Doe maar een gelijkspelletje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RBH schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:18:
Doe maar een gelijkspelletje. ;)
Je bent voor Twente of Vitesse? Als Ajacied kun je alleen maar hopen dat Feyenoord wint. Dan heeft Ajax het namelijk weer in eigen hand (Ja, bij een gelijkspel ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:16:
[...]

:? PSV heeft Feyenoord al twee keer alle hoeken van het veld laten zien, dus 3x winst.

(ja, ik ben erg optimistisch, en ik overdrijf met alle hoeken van het veld laten zien, maar vorige keren dat ik hier verkondigde dat ik er niet gerust op was PSV tegen <insert topploeg> ging het mis.. dus vandaar :P )
Sorry, volgens mij begreep ik je dan verkeerd. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:19:
[...]

Je bent voor Twente of Vitesse? Als Ajacied kun je alleen maar hopen dat Feyenoord wint. Dan heeft Ajax het namelijk weer in eigen hand (Ja, bij een gelijkspel ook)
Nee, Ajacied. Bij een gelijkspel loop je uit op Feyenoord (hoewel dat 'al' 3 punten is) en loop je in op PSV. Bij een winst van Feyenoord vergroot je voorsprong op Feyenoord niet en loop je alleen in op PSV.

Aan de andere kant kun je natuurlijk ook zeggen dat je aan die voorsprong op Feyenoord niks hebt als PSV nog steeds een puntje boven je staat.

Met een gelijkspel krijg je een beetje 'best of both worlds', tussen aanhalingstekens. Lastig uit te leggen, maar hoop dat je me snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RBH schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:23:
[...]

Nee, Ajacied. Bij een gelijkspel loop je uit op Feyenoord (hoewel dat 'al' 3 punten is) en loop je in op PSV. Bij een winst van Feyenoord vergroot je voorsprong op Feyenoord niet en loop je alleen in op PSV.

Aan de andere kant kun je natuurlijk ook zeggen dat je aan die voorsprong op Feyenoord niks hebt als PSV nog steeds een puntje boven je staat.

Met een gelijkspel krijg je een beetje 'best of both worlds', tussen aanhalingstekens. Lastig uit te leggen, maar hoop dat je me snapt.
Ja, ik snap je :) Maar Feyenoord zie ik persoonlijk nog steeds niet als titelkandidaat hoor :P Ja, iedereen wijst naar het programma, maar ik vind Feyenoord kwalitatief echt niet zo goed als men mij wil laten geloven. Ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt.
Na de winterstop gewonnen van Willem II (Jeuj) en AZ (met 10 man, en dit jaar gewoon degradatiekandidaat).

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 19-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:25:
[...]

Ja, ik snap je :) Maar Feyenoord zie ik persoonlijk nog steeds niet als titelkandidaat hoor :P Ja, iedereen wijst naar het programma, maar ik vind Feyenoord kwalitatief echt niet zo goed als men mij wil laten geloven. Ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt.
Fair enough. Ik heb 1 reden te geloven dat Feyenoord niet gaat winnen zondag; ze spelen topwedstrijden niet goed. Voordeel voor Feyenoord is dat Van Bommel ook weer mist bij PSV.

We zullen zien, ben iig erg benieuwd!

(Overigens moet Ajax ook maar even zien te winnen van ADO, thuis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RBH schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:27:
[...]

(Overigens moet Ajax ook maar even zien te winnen van ADO, thuis.)
Ajax wint van ADO, geen probleem. 4-0 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:28:
[...]

Mini-poultje doen? Ik verwacht 2-1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:28:
[...]
Dat dachten ze tegen Roda ook. Onderschatting is een groot gevaar en moet je tegen ADO zeker niet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:32:
[...]

Dat dachten ze tegen Roda ook. Onderschatting is een groot gevaar en moet je tegen ADO zeker niet doen. ;)
Ajax moet ze ook niet onderschatten, Ajax moet gewoon hun eigen spel spelen en dan tikken ze ADO van de mat. Tegen Roda had ik voor Ajax wel puntverlies ingecalculeerd (gehoopt).

Wedstrijden waarin Ajax nog punten gaat verliezen dit jaar:
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Heracles

Wedstrijden waarin PSV nog punten gaat verliezen dit jaar:
Heerenveen - PSV
PSV - Ajax
AZ - PSV
Twente - PSV

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 19-02-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
PSV - Ajax wordt dus een gelijkspelletje? :+

Ik denk serieus dat het afhangt van Toivonen en van Bommel in hoeverre PSV punten gaat pakken.....

[ Voor 54% gewijzigd door KillaZ op 19-02-2013 13:42 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

KillaZ schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:42:
PSV - Ajax wordt dus een gelijkspelletje? :+
:P Scherp hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

loewie1984 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:34:
Misschien gaat het wel over Luc Castaignos, dat ie zijn schoenveterdiploma gehaald heeft..
Zat er gisteren aan te denken. Soms is "beleid" meer geluk dan wijsheid. Stel je voor dat Feyenoord Castaignos had gekregen deze zomer 8)7 Die lijkt al zijn voetbalkwaliteiten totaal te zijn verloren in anderhalf jaar tijd. Nu staat er een spits die er 17 ingelegd heeft, en bij de meeste andere doelpunten direct en indirect betrokken was. En ja, ook dat is meer geluk dan wijsheid :p Niet dat hij het doet, hij doet alles erg bewust, wel dat hij het blijkt te kunnen :p
St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:16:
[...]

Na de 10-0 in Eindhoven, verspeelde PSV zijn kansen in de wedstrijd in de Kuip. Zo zeker zou ik er dus niet van zijn :+ Dat PSV favoriet is voor de overwinning lijkt me natuurlijk wel duidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 19-02-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@st@m:
De basiself van Feyenoord heeft in principe voldoende kwaliteit voor de titel. Het team is echter nog (te) jong om constant te zijn en belangrijker: de selectie is niet breed genoeg. PSV speelt nu al maanden zonder Toivonen en Narsingh en Ajax kan het zich veroorloven Fischer rust te gunnen. Boetius moet gewoon elke week aan de bak en als die wegvalt heb je al een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:36:
Heerenveen - PSV
Die wedstrijden van Heerenveen zijn vaak alles of niets. Dit seizoen ben ik bang voor niets. Wordt het weer zo'n 1-5 als vorige keer.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:46:
@st@m:
De basiself van Feyenoord heeft in principe voldoende kwaliteit voor de titel. Het team is echter nog (te) jong om constant te zijn en belangrijker: de selectie is niet breed genoeg. PSV speelt nu al maanden zonder Toivonen en Narsingh en Ajax kan het zich veroorloven Fischer rust te gunnen. Boetius moet gewoon elke week aan de bak en als die wegvalt heb je al een probleem.
Je voetbalt niet alleen met een basisteam (en ook daar heb ik mijn twijfels bij, of dat sterk genoeg is), dus mijn stelling klopt gewoon in jou ogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het was een nuancering van je stelling. Graag gedaan ;)

Wat is er mis met de basiself van Feyenoord? Ja, Immers is geen topper en de keeper ook niet. Maar een aantal modale voetballers heeft iedere topclub wel. De leeftijd ervan is wél een probleem. Maar man ..... als ze dit eens een jaar of twee bij elkaar zouden kunnen houden.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 19-02-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:57

Quad

Doof

KNVB opnieuw om tafel over gedragsregels
ZEIST -
De KNVB praat op dinsdag 26 februari nogmaals met alle belangenorganisaties die het zogeheten 'handvest betaald voetbal' ondertekend hebben over de uitvoering van de gemaakte afspraken.

Directe aanleiding hiervoor is de luide kritiek op de arbitrage van de afgelopen dagen. Sommige trainers, voetballers en bestuurders kunnen zich niet vinden in de manier waarop de gedragsregels na de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen bij een jeugdwedstrijd in Almere zijn aangescherpt.
bron

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Treurig om te zien dat de KNVB nu de dode Richard Nieuwenhuizen als stok gaat gebruiken om hun eigen falen te maskeren. Geweldig, bij toekomstige fuck-ups, plaatst met gewoon direct de foto Richard Nieuwenhuizen en vraagt op respect.

De problemen de laatste 2 weken op de velden hebben niets met Richard Nieuwenhuizen te maken, en alle reacties waren hard, maar onderbouwd.

Het probleem bij scheidsrechters is niet de rode en gele kaarten die men geeft, maar die men niet geeft. De complete willekeur levert het gezeur op. Ook daar kan de KNVB korte metten mee maken:
Er is willekeur op het veld, daar doen we niets aan. Scheidsrechters zien het niet altijd goed en maken fouten. Dus ja, soms krijgt een speler rood, en de volgende voor hetzelfde niet. Balen, maar niets aan te doen
Zo, basta. Iedereen weet waar hij aan toe is. I.p.v. gaat de kop in het zand, en melden ze soms zelfs dat er geen problemen zijn of dat de willekeur er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38
RBH schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:27:
[...]

Fair enough. Ik heb 1 reden te geloven dat Feyenoord niet gaat winnen zondag; ze spelen topwedstrijden niet goed. Voordeel voor Feyenoord is dat Van Bommel ook weer mist bij PSV.
Ik dacht anders dat PSV de wedstrijden zonder Van Bommel allemaal gewonnen heeft dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:01:
Het was een nuancering van je stelling. Graag gedaan ;)

Wat is er mis met de basiself van Feyenoord? Ja, Immers is geen topper en de keeper ook niet. Maar een aantal modale voetballers heeft iedere topclub wel. De leeftijd ervan is wél een probleem. Maar man ..... als ze dit eens een jaar of twee bij elkaar zouden kunnen houden.
Er is niets mis met de basiself van Feyenoord, maar ik vind de spelers van Ajax, PSV en Twente gewoon beter.
Ja, als het team nog een jaar of twee bij elkaar blijft en de spelers nog wat verder groeien.. dan dan dan... als als als.. ik kijk naar de teams op dit moment. En dan vind ik dat gewoon :P
Niet alle spelers hoor, Clasie vind ik op dit moment beter dan Hiljemark of Poulsen. En Boetius is weer beter dan Boerrigter, maar weer minder dan Mertens. Maar als ik gewoon naar de spelers en het team kijk.. tja.. mening mag ik hebben toch?

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 19-02-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Sempy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:06:
[...]

Ik dacht anders dat PSV de wedstrijden zonder Van Bommel allemaal gewonnen heeft dit seizoen.
Interessant, die statistieken had ik nog niet bekeken.

Toch is het bij PSV vooral een kwestie van wakker blijven en achterin niets doorlaten, hetgeen gewoon te vaak laat in de wedstrijd gebeurt. De defensie is af en toe om te janken, soms aardig, en slechts zelden goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38
De defensie van hofleverancier Feyenoord vind ik anders ook vrij matig (vooral routinier Mathijssen), en ook vaker gepasseerd (31 vs 25) dan die van PSV. PSV heeft in principe de betere ploeg en eigenlijk geef ik Feyenoord alleen een kans op basis van het thuisvoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voorspellingen deze week / a.s. weekend:

Eredivisie:
Heracles - Vitesse (1)
Heerenveen - Twente (2)
Feyenoord - PSV (2)
Ajax - ADO Den Haag (x)

Ik verwacht verliespunten voor Ajax tegen Ado door een gelijkspel te spelen, het zou erg erg jammer zijn maar goed hopen dat ik ongelijk heb! PSV gaat winnen tegen Feyenoord, en lopen dus uit op Ajax en de overige concurrenten behalve FC Twente die weer eens de drie punten gaan pakken. Heracles thuis is altijd spannend, maar een 0-0 wordt daar nooit en Vitesse speelt moeilijk tegen een voetballende ploeg dus de punten blijven in Almelo.

De Champions League wedstrijden voor vanavond:

Arsenal - Bayern München (2)
Porto - Málaga (1)
AC Milan - Barcelona (x)
Galatasaray - Schalke 04 (1)

Porto in eigen huis bijna niet te verslaan, ondanks verlies Hulk aan Zenith nog steeds een hele goede ploeg!
Van Arsenal verwacht ik de laatste weken helemaal niets meer, afgelopen weekend werd het weer pijnlijk duidelijk na uitschakeling in de FA cup. Misschien kunnen ze wel weer opladen tegen Bayern Munchen, maar die ploeg lijkt onverslaanbaar en staan met een ruime voorsprong (15 punten, 57 gescoord en 7!!!! tegen over 22 wedstrijden) boven aan.

Europa League:
Rubin Kazan - Athletico Madrid (x)
CFR Cluj - Internationale (2)
Lazio Roma - Borussia Mönchengladbach (1)
Olympique Lyon - Tottenham Hotspur (2)
Steaua Boekarest - Ajax (2)
Chelsea - Sparta Praag (1)
Liverpool - Zenith

Op Ajax na weinig interessante wedstrijden, Athletico Madrid lijkt al te zijn uitgeschakeld, net als Steaua Boekarest en Sparta Praag, maar een interessante wedstrijd is wel Olympique Lyon tegen Tottenham, waarvan ik hoop dat Bale het op zijn heupen krijgt, ik denk winst voor Tottenham. Liverpool moet een 2-0 goed maken thuis tegen Zenith Sint Petersburg, ik denk dat Liverpool wel wint, maar uitgeschakeld gaat worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

D-e-n schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:46:
De basiself van Feyenoord heeft in principe voldoende kwaliteit voor de titel.
vs.
Het team is echter nog (te) jong om constant te zijn
In eerdere discussies heb ik je zien melden dat ook dat simpelweg een gebrek aan kwaliteit is. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nou, zo letterlijk bedoelde ik dat dan niet. Volgens mij zei ik dat het niet constant presteren een gebrek aan ervaring én kwaliteit kan zijn. Het zijn twee verschillende dingen die samen kunnen gaan maar dat hoeft niet.

Om bij Feyenoord te blijven. Bij Immers is het vaak gewoon gebrek aan kwaliteit maar bij Vilhena, De Vrij, Clasie, Indi of Boetius overduidelijk een gebrek aan ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Ajax moet ze ook niet onderschatten, Ajax moet gewoon hun eigen spel spelen en dan tikken ze ADO van de mat. Tegen Roda had ik voor Ajax wel puntverlies ingecalculeerd (gehoopt).

FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Heracles

Heerenveen - PSV
PSV - Ajax
AZ - PSV
Twente - PSV
Dank je maar ik vrees dat Twente in die wedstrijden geen rol van betekenis kan spelen. Of ze moeten eindelijk weer het licht gaan zien. Of PSV en Ajax moeten beide de wedstrijd ingaan alsof ze "eventjes" tegen VV TikkieterugJaap moeten spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

D-e-n schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:00:
Nou, zo letterlijk bedoelde ik dat dan niet. Volgens mij zei ik dat het niet constant presteren een gebrek aan ervaring én kwaliteit kan zijn. Het zijn twee verschillende dingen die samen kunnen gaan maar dat hoeft niet.

Om bij Feyenoord te blijven. Bij Immers is het vaak gewoon gebrek aan kwaliteit maar bij Vilhena, De Vrij, Clasie, Indi of Boetius overduidelijk een gebrek aan ervaring.
Mee eens. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Heracles

Heerenveen - PSV
PSV - Ajax
AZ - PSV
Twente - PSV
Je vergeet dat PSV in Rotterdam ook verliest.

Feyenoord verliest geen punten meer in de resterende wedstrijden dacht ik.

Oftewel, Feyenoord eindigt op plek 1 en Ajax op plek 2. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:36
wat verwachten jullie van Fc Groningen? Linkerrijtje? of toch een verloren seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Of je wordt gewoon even wakker..... :O

2 posts in dit topic en gelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:35:
Voorspellingen deze week / a.s. weekend:

Eredivisie:
Heracles - Vitesse (1)
Heerenveen - Twente (2)
Feyenoord - PSV (2)
Ajax - ADO Den Haag (x)

Ik verwacht verliespunten voor Ajax tegen Ado door een gelijkspel te spelen, het zou erg erg jammer zijn maar goed hopen dat ik ongelijk heb! PSV gaat winnen tegen Feyenoord, en lopen dus uit op Ajax en de overige concurrenten behalve FC Twente die weer eens de drie punten gaan pakken. Heracles thuis is altijd spannend, maar een 0-0 wordt daar nooit en Vitesse speelt moeilijk tegen een voetballende ploeg dus de punten blijven in Almelo.
Opmerkelijk verwachtingen voor de komende speelronde in de eredivisie!

Mijn voorspelling:
Heracles - Vitesse (2)
Heerenveen - Twente (1)
Feyenoord - PSV (1)
Ajax - ADO (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:50:
[...]

Of je wordt gewoon even wakker..... :O

2 posts in dit topic en gelijk irritant.
Moet je natuurlijk niet irreteren aan toeschouwers lijkt mij. Hooguit aan het spel van je favoriete club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:51:
[...]

Opmerkelijk verwachtingen voor de komende speelronde in de eredivisie!

Mijn voorspelling:
Heracles - Vitesse (2)
Heerenveen - Twente (1)
Feyenoord - PSV (1)
Ajax - ADO (1)
Ik weet het, ik hoop wel op winst Feyenoord, Ajax, Heerenveen en Heracles :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gun het Heracles zeker ook wel maar Vitesse doet het uit erg goed deze competitie. En wie gunt van Basten niet eindelijk weer een winstpartij. Kan hij weer zwaaiend met zijn Heerenveen-sjaaltje de kleedkamer binnen gaan. Beter dan een boze van Basten op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Natuurlijk gun ik het Marco wel :)
Als ik elke voorspelling in ga en voor mijn favoriete ploeg ga worden voorspellingen nooit wat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:48:
[...]

En dan noemen ze Ajacieden arrogant _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, welke eredivisie clubs volgen er nog meer met een Harlem Shake video? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Briljant _O- oOo

Een van de leukere harlem shakes.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:02:
[...]

En dan noemen ze Ajacieden arrogant _O-
Nieuwe troll, is binnenkort wel weer weg. Gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:02:
[...]

Zeiden ze ook over jou.. :+

Over +- 40 minuten weer achter de buis O+

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 19-02-2013 20:05 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Zoooo, lekkere pegel van Toni Kroos zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arsenal schakelt zichzelf zo bij voorbaat al uit..

Edit: en 0-2 na 20 minuten. Over en sluiten voor Arsenal.

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 19-02-2013 21:06 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 21:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mooi. Nu zullen we wel eens zien hoe erg het board nog achter hem staat.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Arsenal wordt afgeslacht. Bayern sterke kanshebber voor CL winst als ze deze vorm behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zal er 0-10 op het bord passen? Mijn voorspelling van 0-3 gaat zo wel gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik voorspel ook dat de wedstrijd niet met 22 man eindigt.

Als Arsenal slim is komen ze na rust niet meer op het veld, verlies je wel reglementair met 0-3 maar ja..

[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 19-02-2013 21:14 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
Alleen Wenger dacht kans te maken op CL ;) Dat ze gingen verliezen was iedere Gunner wel duidelijk. Als Bayern met grote cijfers wint zo meteen na de uitschakeling in de FA cup, hopelijk dan toch einde oefening voor Wenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoeveel kost een afkoopsom voor Wengers contract?
Die loopt nu volgend jaar af..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:12

Herman

FP ProMod
Kaap schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:16:
Alleen Wenger dacht kans te maken op CL ;) Dat ze gingen verliezen was iedere Gunner wel duidelijk. Als Bayern met grote cijfers wint zo meteen na de uitschakeling in de FA cup, hopelijk dan toch einde oefening voor Wenger.
Waarom 'hopelijk'? Vanwaar die aversie?

Bayern was beter de eerste helft, maar ze werden wel in het zadel geholpen door het eerste doelpunt dat uit de lucht viel. Dan is het makkelijker voetballen, wetende dat Arsenal zoekende is naar vorm.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Neuer kan wel binnen blijven in de tweede helft, die heeft nog geen bal hoeven pakken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:24
Helaas hoeven we voor het spektakel vanavond ook niet naar Arsenal te gaan kijken. Het verschil met Bayern is simpelweg te groot.

Toevallig iemand die naar de andere wedstrijd aan het kijken is?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:24
Amras schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:34:
Neuer kan wel binnen blijven in de tweede helft, die heeft nog geen bal hoeven pakken. :p
Idd, verwacht eerder nog een goal van Bayern dan Arsenal.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Herman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:31:
[...]
Waarom 'hopelijk'? Vanwaar die aversie?
Vanwege het feit dat Arsenal mijn club is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sinds Arsenal in het Emirates Stadium speelt zitten er alleen maar spinnewebben in de prijzenkast. Toch jammer dat ze niet meer zulk geweldig voetbal spelen als toen op Highbury met grote namen als Henry, Viera, Bergkamp, Pires, Ljungberg, Campbell etc...

Deze "jongetjes" worden compleet weggespeeld door een zeer sterk Bayern, indrukwekkende reeks hebben die dit kalenderjaar neergezet zeg. Robben kan maar beter ergens anders heengaan want ze hebben hem gewoon duidelijk niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Boem podolski :+

Fout van Neuer, 1-2.

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 19-02-2013 21:58 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Was dat wel een corner?

Wel leuk voor de wedstrijd hoor :) Gun het beide teams, maar Bayern vind ik toch eigenlijk oppermachtig in deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:57:
Boem podolski :+

Fout van Neuer, 1-2.
Uitgerekend tegen zijn oude club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:46:
Sinds Arsenal in het Emirates Stadium speelt zitten er alleen maar spinnewebben in de prijzenkast. Toch jammer dat ze niet meer zulk geweldig voetbal spelen als toen op Highbury met grote namen als Henry, Viera, Bergkamp, Pires, Ljungberg, Campbell etc...

Deze "jongetjes" worden compleet weggespeeld door een zeer sterk Bayern, indrukwekkende reeks hebben die dit kalenderjaar neergezet zeg. Robben kan maar beter ergens anders heengaan want ze hebben hem gewoon duidelijk niet meer nodig.
Doel je met jongetjes op leeftijd? Zo jong is het team van Arsenal niet. Qua spelniveau zijn het wel jongetjes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vos schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:58:
[...]

Doel je met jongetjes op leeftijd? Zo jong is het team van Arsenal niet. Qua spelniveau zijn het wel jongetjes ;).
Mjah, je kunt nou niet zeggen dat het echte toppers zijn. Zonde, want Arsenal speelde altijd wel erg mooi combi-voetbal. Maar ja, je hebt hoogtijdagen en periodes waarbij het minder is. Dat zie je ook met Liverpool bijvoorbeeld, die mogen ook blij zijn als ze de subtop halen in de Premier League.

Heey daar hebben we Robben! Die staat weer eens buitenspel en gaat dan gelijk maar weer eens flippen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Robben had anders wel volkomen gelijk dat hij zo reageerde...

Overigens fluit de scheidsrechter een goede wedstrijd. d:)b

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 19-02-2013 22:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:05
Sinterklaas is vroeg dit jaar, niet dat de gele kaarten cadeautjes zijn maar het gaat in rap tempo...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Quad schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:09:
Robben had anders wel volkomen gelijk dat hij zo reageerde...
Misschien, maar er zijn ook zat momenten dat hij zo flipt dat hij geen gelijk heeft ;)
Er worden inmiddels ook al wat kaartjes getrokken.

Het is dat die scheids niet Ivanov heet:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrc.nl/wereld/files/foto__s_mei/ivanov.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:08:
[...]

Mjah, je kunt nou niet zeggen dat het echte toppers zijn. Zonde, want Arsenal speelde altijd wel erg mooi combi-voetbal. Maar ja, je hebt hoogtijdagen en periodes waarbij het minder is. Dat zie je ook met Liverpool bijvoorbeeld, die mogen ook blij zijn als ze de subtop halen in de Premier League.

Heey daar hebben we Robben! Die staat weer eens buitenspel en gaat dan gelijk maar weer eens flippen :')
Klopt. Er zijn wedstrijden of vlagen van wedstrijden dat ze geniaal voetballen, alleen dat is laten we zeggen sporadisch. Daar win je alleen sympathie mee. Maar dat vult geen prijzenkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:11:
[...]

Misschien, maar er zijn ook zat momenten dat hij zo flipt dat hij geen gelijk heeft ;)
Er worden inmiddels ook al wat kaartjes getrokken.

Het is dat die scheids niet Ivanov heet:
[afbeelding]
:+
Floot Ivanov ooit een keer het NL elftal?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit soort goals zouden afgekeurd moeten worden :+ Wat mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Quad schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:17:
[...]

Floot Ivanov ooit een keer het NL elftal?
WK 2006 Nederland - Portugal, alias De Veldslag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Precies, het kwam al bekend voor maar kon niet zo gauw een wedstrijd er bij plaatsen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:02:
[...]

Moet ik jou dus ook maar 'gewoon negeren' dan wanneer een uiting van jou niet in mijn straatje past? Of jou en passent wegzetten als een 'troll?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie vanavond van AC Milan - Barcelona? Het belooft een spannende pot te worden. :9~
Echt triest dat de NOS zonodig Galatasaray - Schalke 04 wil uitzenden, alleen maar omdat Sneijder daar speelt.
Pagina: 1 ... 54 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.