[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.119 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:07:
[...]

Met als dieptepunten m.i., de niet gegeven gele kaarten bij Ajax-Feyenord, waardoor o.a. Van Rhijn al veel eerder zijn 2e geel zou hebben gehad, en de hand van Strootman op de schouder van de schied.

Blijf met je poten van die scheids af!

Ik zou daar sowieso direct geel voor in de reglementen zetten.
En de hand van Marcelo op de bal. De hele voetbalkantine schreeuwde hier wtf geen penalty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vos schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:26:
[...]
En de hand van Marcelo op de bal. De hele voetbalkantine schreeuwde hier wtf geen penalty ;)
Volgens mij ging het Ramzzz om het aanraken van de scheidsrechter. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OPSLAGHOND schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:22:
[...]

Volgens mij ging het Ramzzz om het aanraken van de scheidsrechter. ;)
Ow haha. Deed Van Rhijn dat dan? Die maakte wel een overtreding die al zijn 2e geel op had kunnen leveren voor de 'schwalbe' van Boetius.

Even terug gelezen, ging om het protesteren van een andere speler bij de scheids i.p.v. deaanvoerder. Dan waren er dit weekend denk ik een record aantal kaarten gevallen...

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 21-01-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kan toch? Als hij daar wel speelt en bij Ajax niet. En ik denk dat het niveau er zeker niet zo verkeerd is.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 21-01-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De competitie is zeker niet beter als de hollandse, en kans op speelminuten? De aanval bij Donetsk is drie dubbel bezet nu.

En je speelt in een stadion waar gemiddeld 3k toeschouwers komen. Nee ik vind het geheelplaatje geen stap vooruit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:08
Probleem is dat spelers als Ebicilio die net te kort komen voor Ajax 1 niet bereid zijn een stapje terug te doen (ook financieel) en bij een middenmoter in NL een seizoen ervaring opdoen. Daley Blind heeft dat recent goed gedaan met een half jaartje Groningen en in het verleden ook spelers als Ronald de Boer en vd Meijde die naar Twente gingen. Maar Ebicilio voelt zich met nog geen 40 wedstrijden betaald voetbal daar te groot voor. Gaat nooit wat worden met die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:17:
Probleem is dat spelers als Ebicilio die net te kort komen voor Ajax 1 niet bereid zijn een stapje terug te doen (ook financieel) en bij een middenmoter in NL een seizoen ervaring opdoen. Daley Blind heeft dat recent goed gedaan met een half jaartje Groningen en in het verleden ook spelers als Ronald de Boer en vd Meijde die naar Twente gingen. Maar Ebicilio voelt zich met nog geen 40 wedstrijden betaald voetbal daar te groot voor. Gaat nooit wat worden met die jongen.
Mwah, hij kreeg 0 speelminuten dit seizoen, dus kan me wel voorstellen dat ie weg wilde. Dat heeft hij niet verdiend na zijn rol in het vorige kampioenschap. Een speler als Sana is bijvoorbeeld echt niet zoveel beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Zijn rol in het kampioenschap vorig jaar was zeer bescheiden, kan me enkel die hatrick tegen Roda herinneren, maar voor de rest vooral ook vaak zeer beroerd gespeeld. verder is het geen kwestie van op basis van het verleden een basisplaats verdienen. Ajax heeft nu eenmaal sterkere vleugelspelers in Boerrigter en Lukoki en Sana is mijn inziens gelijkwaardig (op links ook weinig kans met Babel/Fisher).

ik kan best snappen dat hij weg wilt. Maar ik snap niet dat hij naar Donetsk gaat (anders dan om geld) en vervolgens gaat kletsen alsof hij een stap vooruit maakt naar een betere ploeg, alsof hij het niveau van Ajax ontgroeid zou zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:39:
ik kan best snappen dat hij weg wilt. Maar ik snap niet dat hij naar Donetsk gaat (anders dan om geld) en vervolgens gaat kletsen alsof hij een stap vooruit maakt naar een betere ploeg, alsof hij het niveau van Ajax ontgroeid zou zijn. :D
Als je niet speelt als 21-jarige speler, dan is dit al snel een vooruitgang (zeker tegen zo'n salaris).
Al had hij evt ook naar een subtopper kunnen gaan, maar zo'n kans als deze krijg je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Afgelopen zondag heb ik hier gepost dat ik Ajax - Feyenoord had besteld op Ziggo, maar dat we eruit werden gegooid in de 87e minuut. Daar wil ik nog op terug komen.

We hebben van Ziggo een mail ontvangen dat we komende weekend alle Eredivisie wedstrijden gratis mogen kijken. Toch goed geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel gebruik van maken hé :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
FerdiV schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:52:
Afgelopen zondag heb ik hier gepost dat ik Ajax - Feyenoord had besteld op Ziggo, maar dat we eruit werden gegooid in de 87e minuut. Daar wil ik nog op terug komen.

We hebben van Ziggo een mail ontvangen dat we komende weekend alle Eredivisie wedstrijden gratis mogen kijken. Toch goed geregeld :)
Heb je daar nog extra voor achteraan gemaild of stuurde Ziggo dit zelf? Ook hier namelijk hetzelfde probleem, 87ste minuut, zender op zwart.

Nou heb ik niet zoveel gemist, maar een weekend gratis alle wedstrijden beschikbaar is nooit weg natuurlijk :P

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 22-01-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:06:
Als je niet speelt als 21-jarige speler, dan is dit al snel een vooruitgang (zeker tegen zo'n salaris).
Al had hij evt ook naar een subtopper kunnen gaan, maar zo'n kans als deze krijg je niet vaak.
Wat is er mis met een speler die gewoon zn zakken wil vullen? Hij heeft simpelweg het talent niet om voor de mooie prijzen te spelen. Als je de keuze hebt tussen voor 1 ton per jaar de rest van je carriere ergens onderaan de middelmoot in Nederland te spelen en voor 1 miljoen per jaar ergens een leuk buitenlands avontuur aan te gaan dan is die keuze snel gemaakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:11

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:17:
[...]

Wat is er mis met een speler die gewoon zn zakken wil vullen? Hij heeft simpelweg het talent niet om voor de mooie prijzen te spelen. Als je de keuze hebt tussen voor 1 ton per jaar de rest van je carriere ergens onderaan de middelmoot in Nederland te spelen en voor 1 miljoen per jaar ergens een leuk buitenlands avontuur aan te gaan dan is die keuze snel gemaakt.
Persoonlijk??

Zou lekker een middenmoter in Nederland kiezen (als ik dat wel aankan) of ergens in Duitsland of liefst Engeland bij een lagere divisie voetballen. Of Major League Soccer. Heb een zwak voor de VS.

Rusland trekt mij totaal niet. En als je na 3-4 jaar geen andere club meer vind heb je wel 4 miljoen - onderhoudkosten maar geen carriere meer.
Dan zou ik liever 10-15 jaar een carriere hebben. Weliswaar in lagere klassen maar zolang ik maar regelmatig voetbal.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jammer dat het maar 120 feyenoord fans waren.
Leuke actie! En volgende keer geen 120 maar 1200 of meer fans!

Jammer dat de Amsterdamse en Rotterdamse burgervaders zo bang zijn.. De supporters (relschoppers) hebben hun lesje (voorlopig) wel geleerd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

L1nt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:28:
[...]
Rusland trekt mij totaal niet. En als je na 3-4 jaar geen andere club meer vind heb je wel 4 miljoen - onderhoudkosten maar geen carriere meer.
Dan zou ik liever 10-15 jaar een carriere hebben. Weliswaar in lagere klassen maar zolang ik maar regelmatig voetbal.
Daar heb je wel een punt. Qua salaris is hij idd een dure jongen na zo'n avontuur, geen club wil hem dan meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[b][message=39633416,noline]L1nt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:28

Tenzij je na 3 jaar geblesseerd raakt en niet meer kunt voetballen. Ik ken een aantal middenmotor voetballers en zij hebben allen geen opleiding na havo/vwo en geven heel duidelijk aan dat ze zoveel mogelijk moeten verdienen in zo kort mogelijke tijd omdat je na je voetbalcarriere, die soms sneller voorbij is dan gewenst, maar moet zien wat je dan gaat doen.

Ik snap het ergens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Garanties heb je nooit.
Maar als jij per jaar 1 miljoen verdient ga je er ook naar leven. Dus eind van de rit maakt het bar weinig uit als je idd na 4 jaar geen club meer vind.

Kun je beter voor 1 ton op lager niveau gaan ballen en tevens bijscholing gaan doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:05:
Garanties heb je nooit.
Maar als jij per jaar 1 miljoen verdient ga je er ook naar leven. Dus eind van de rit maakt het bar weinig uit als je idd na 4 jaar geen club meer vind.

Kun je beter voor 1 ton op lager niveau gaan ballen en tevens bijscholing gaan doen.
Dat is ook volledig afhankelijk van de begeleiding die zo'n speler heeft. Een Andy vd Meyde ging zelfs boven z'n inkomstenniveau leven, maar d'r zullen ook echt genoeg spelers te vinden zijn die wel heel normaal doen en op die manier de toekomst zeker stellen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vraag maar aan Winston Bogarde. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Anakha schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:37:
[...]

Over welke 'echte regels' hebben we het dan precies?
  • De 'echte regels die je alleen kunt toepassen als je iedere situatie eerst 3x in slow-motion op camerabeelden terugkijkt'
  • De 'echte regels van een scheidsrechter die de wedstrijd goed aanvoelt'
  • De 'echte regels zoals [INSERT NAME KLAGER] vindt dat ze eigenlijk zouden moeten zijn'
  • De 'echte regels die stellen dat de scheids per definitie tegen jouw club is en al het geklungel van jouw club per definitie aan de scheids ligt'
  • etc.
Er zit teveel onzekerheid in het binnen een seconde vanuit jouw gezichtspunt beoordelen van een situatie om net te kunnen doen alsof je in alle gevallen exact dezelfde objectieve maatstaven kunt gebruiken...
Scheidsrechters maken fouten, live with it. Met het gebruik van videobeelden kun je daar een deel van weghalen, maar nog niet alles.
Leuk als het gaat om beslissingen of iemand wel of niet te hard inkomt, of of iemand wel of niet buitenspel staat. Maar als je in farao-houding opspringt om een voorzet te maken kun je geen hands maken, volgens de helemaal niet zo onduidelijke regels. Daar is dus echt geen herhaling voor nodig. Dan toch een penalty voor hands geven is gewoon een blunder, m.i. Hands is nou net een regel waar in de meeste situaties juist helemaal geen onduidelijkheid is (in de echte regels uit het boekje dus, niet in de kroeg of op de tribune).

Dan kun je klagen dat spelers niet zo gefrustreerd moeten reageren en respect moeten hebben voor de scheids (wat natuurlijk helemaal waar is) maar dat lijkt me behoorlijk lastig met beslissingen die niet op de regels gebaseerd zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door bwerg op 22-01-2013 20:54 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BM schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:34:
[...]
Dat is ook volledig afhankelijk van de begeleiding die zo'n speler heeft. Een Andy vd Meyde ging zelfs boven z'n inkomstenniveau leven, maar d'r zullen ook echt genoeg spelers te vinden zijn die wel heel normaal doen en op die manier de toekomst zeker stellen.
Idd. Vd Meyde is een van grootste geflopte spelers van de afgelopen jaren. Alleen talent is niet genoeg, dat blijkt maar weer. Net als Royston Drenthe, daar hoor je ook nooit meer iets van. Zn carriere weggegooid voor (veel) geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:19:
[...]

Idd. Vd Meyde is een van grootste geflopte spelers van de afgelopen jaren. Alleen talent is niet genoeg, dat blijkt maar weer. Net als Royston Drenthe, daar hoor je ook nooit meer iets van. Zn carriere weggegooid voor (veel) geld.
Als ik de verhalen mag geloven heeft die jongen een bijzonder mooie tijd gehad en heeft hij thans genoeg centjes op de bank om het zonder te werken tot aan het einde uit te kunnen zingen. Prima toch?

Wat Drenthe betreft, tsjah, beetje ongelukkig verlopen allemaal, maar ik denk dat iedere voetballer (of iedereen zelfs) die een paar jaar geleden in zijn schoenen had gestaan, ook getekend had bij Real Madrid. Natuurlijk zijn de theorieën over rijpen in Nederland leuk en aardig, maar de realiteit was dat één van de grootste clubs ter wereld hem wilde en daar veel geld voor over had. Ga je dan 'nee' zeggen? Lijkt mij niet.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

argro schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:32:
Wat Drenthe betreft, tsjah, beetje ongelukkig verlopen allemaal, maar ik denk dat iedere voetballer (of iedereen zelfs) die een paar jaar geleden in zijn schoenen had gestaan, ook getekend had bij Real Madrid. Natuurlijk zijn de theorieën over rijpen in Nederland leuk en aardig, maar de realiteit was dat één van de grootste clubs ter wereld hem wilde en daar veel geld voor over had. Ga je dan 'nee' zeggen? Lijkt mij niet.
Drenthe heeft toch zelf ook aangegeven dat het hem eerst om geld ging voor hem en zijn familie, en dat dit zijn beslissingen sterk heeft beinvloed?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:37:
[...]
Drenthe heeft toch zelf ook aangegeven dat het hem eerst om geld ging voor hem en zijn familie, en dat dit zijn beslissingen sterk heeft beinvloed?
Dat kan wel zijn, maar momenteel zit ie zonder club en geeft ie meer uit dan er binnenkomt, dat geld raakt een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat zijn uitvoering niet naar behoren is hoeft nog niet te betekenen dat het idee an sich slecht was. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:39:
Dat kan wel zijn, maar momenteel zit ie zonder club en geeft ie meer uit dan er binnenkomt, dat geld raakt een keer op.
Tja, ik ken wel meer mensen waar dat het geval is ;) . Maar ik proef hier een nogal gemakkelijke veroordeling van spelers die bepaalde keuzes maken, alsof het een schande is. Maar stel nu dat Drenthe of Ebicilio de gesuggereerde route hadden gevolgd, kleiner clubje elders, en een zware blessure oplopen die de carriere beeindigd. Boem, en dan hebben ze nog niet eens de financiele airbag die ze nu wel opbouwen, en het gevoel "wat als ik het wel gedaan zou hebben?"

Oftewel: minder makkelijk voor anderen beslissen, zeker als je niet de omstandigheden weet ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt wel, maar ik heb meer respect voor spelers die wat beter nadenken en wel de goede keuzes maken.
Kijk naar Van der Vaart, geweldige carriere gehad, precies de goede clubs op het juiste moment gekozen, en genoeg verdiend, wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:55:
Klopt wel, maar ik heb meer respect voor spelers die wat beter nadenken en wel de goede keuzes maken.
Kijk naar Van der Vaart, geweldige carriere gehad, precies de goede clubs op het juiste moment gekozen, en genoeg verdiend, wat wil je nog meer?
De helft naar je vrouw door de scheiding? ;w

Drenthe heeft niet goed nagedacht ben ik mee eens, maar ook ik zou twijfelen meteen tekenen als Real Madrid langs zou komen met een lucratief contract.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:55:
Door het over "goede" keuzes te hebben laat je zien nog steeds vast in het cirkeltje te zitten. Er zijn geen goede of slechte keuzes, er zijn keuzes die in individuele gevallen goed of slecht hebben uitgepakt. Uberhaupt is een Van der Vaart een echte topper, maar de Ebicilio's of Drenthes zijn dat (net) niet.

Iedereen is nu zo lyrisch over Van der Sar, maar zijn carrierekeuzes na Ajax waren ook niet zo gelukkig maar het kwam goed voor hem aan het einde. Een Stekelenburg daarentegen heeft weer voor de Italiaanse subtopper-route gekozen en dat pakt slecht uit. Een n=1 voorbeeld waar het gelukkig goed ging, is zinloos om algemene conclusies uit te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:05:
[...]

De helft naar je vrouw door de scheiding? ;w

Drenthe heeft niet goed nagedacht ben ik mee eens, maar ook ik zou twijfelen als Real Madrid langs zou komen met een lucratief contract.
Ik niet, ik had meteen getekend ;)

Bewust en verstandig je carière-route uitstippelen is leuk, maar ook op die manier heb je geen garanties. Het is geen wiskunde ofzo. En als Real Madrid dan met een gigantische zak geld komt.. tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je hebt gelijk, ook maar even aangepast :)

Je moet echt talent hebben, zoals Eriksen en Fischer, die kunnen het best uitstippelen door eerst gewoon bij Ajax te blijven ballen en ervaring op te doen en daarna naar een top club gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:12:

Je moet echt talent hebben, zoals Eriksen en Fischer, die kunnen het best uitstippelen door eerst gewoon bij Ajax te blijven ballen en ervaring op te doen en daarna naar een top club gaan.
Ja idd. Al zijn die jongens nu nog veel te jong om naar een buitenlandse topclub te gaan. Kijk naar Maher, hij is net 19! En stel dat Eriksen nu verkocht wordt, bij clubs als Barca/Real wordt hij echt niet zomaar basisspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

gambieter schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:48:
[...]

Tja, ik ken wel meer mensen waar dat het geval is ;) . Maar ik proef hier een nogal gemakkelijke veroordeling van spelers die bepaalde keuzes maken, alsof het een schande is. Maar stel nu dat Drenthe of Ebicilio de gesuggereerde route hadden gevolgd, kleiner clubje elders, en een zware blessure oplopen die de carriere beeindigd. Boem, en dan hebben ze nog niet eens de financiele airbag die ze nu wel opbouwen, en het gevoel "wat als ik het wel gedaan zou hebben?"

Oftewel: minder makkelijk voor anderen beslissen, zeker als je niet de omstandigheden weet ;)
Zoals ik al eerder zei. Als jij 2000 euro per maand verdient ga jij daar naar leven. Verdien jij 20.000 per maand ga je daar naar leven. Verdien je 200.000 per maand, ga je daar naar leven.

Dus tenzij een Drenthe of Ebicilio een doorsnee huisje huren/kopen en enkel in de lease-auto van de club rijden en verder niet met geld gaan gooien, maakt het bar weinig uit hoeveel je verdient.
Punt nu is dat een Drenthe aan een bepaalde levensstijl gewent is maar niet meer het inkomen heeft om dat te betalen.

Ga je voor weinig bij een kleine club spelen en je moet je carrière beëindigen vanwege blessures krijg je waarschijnlijk wel WAO. En die sluit wel aan op je vorige inkomen. Ok zo'n 30% minder maar je moest toch al rondkomen van weinig. De stap is gewoon kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Ja idd. Al zijn die jongens nu nog veel te jong om naar een buitenlandse topclub te gaan. Kijk naar Maher, hij is net 19! En stel dat Eriksen nu verkocht wordt, bij clubs als Barca/Real wordt hij echt niet zomaar basisspeler.
Dat ook, net 19 en direct eisen stellen! Moest ik eens doen bij mijn baas stond ik wel op straat ja.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

L1nt schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:17:
Zoals ik al eerder zei. Als jij 2000 euro per maand verdient ga jij daar naar leven. Verdien jij 20.000 per maand ga je daar naar leven. Verdien je 200.000 per maand, ga je daar naar leven.
Aanname, geen feit. Er zijn ook genoeg voetbalspelers die wel verstandig met geld omgaan, alleen halen die niet de roddelrubrieken en het is daarmee geen algemene regel. Zeker het lineaire verband wat je suggereert is er totaal niet.
Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:20:
Dat ook, net 19 en direct eisen stellen! Moest ik eens doen bij mijn baas stond ik wel op straat ja.
Dat komt dan ook omdat je niet speciaal bent, en blijkbaar geen uitzonderlijke talenten hebt die je gewild maken of onmisbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
L1nt schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:17:
[...]

Dus tenzij een Drenthe of Ebicilio een doorsnee huisje huren/kopen en enkel in de lease-auto van de club rijden en verder niet met geld gaan gooien, maakt het bar weinig uit hoeveel je verdient.
Punt nu is dat een Drenthe aan een bepaalde levensstijl gewent is maar niet meer het inkomen heeft om dat te betalen.
Leuk nieuwsfeitje in dit kader: http://www.ad.nl/ad/nl/14...deau-kreeg-van-Ajax.dhtml
Ebecilio heeft z'n Rolex die hij cadeau kreeg voor de titel afgelopen jaar via internet moeten verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sempy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:23:
[...]

Leuk nieuwsfeitje in dit kader: http://www.ad.nl/ad/nl/14...deau-kreeg-van-Ajax.dhtml
Ebecilio heeft z'n Rolex die hij cadeau kreeg voor de titel afgelopen jaar via internet moeten verkopen. :)
Er staat dan wel nergens bij dat hij het moest verkopen, misschien deed hij dat wel voor een goed doel?

Volgens het AD is het eindelijk zo ver:
Ajax is er in geslaagd om Dejan Meleg aan zich te binden. Het Servische talent tekent een 3,5-jarig contract bij de regerend kampioen. De 18-jarige linksbuiten wordt volgende week al in Amsterdam verwacht.
Ajax laat weten dat het akkoord is met Meleg en zijn club Novi Sad. De club maakt de transfer wereldkundig als de laatste formaliteiten voor de overgang definitief zijn afgerond.

Ajax is al zo'n jaar bezig met de komst van Meleg. De technische leiding van de huidige nummer 3 van de eredivisie omschrijft hem als groot talent. Ajax bereikte echter steeds geen overeenstemming met de club of zaakwaarnemer van Meleg.

De Serviër sluit waarschijnlijk eerst aan bij Jong Ajax.

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 23-01-2013 11:30 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:12:

Maar waarom lopen de anderen stuk bij grote clubs. En erger nog, waarom is het dan ook direct over met hun carrière? In principe zou je zeggen dat als je mislukt bij Real Madrid, je altijd nog naar een kleinere club kunt. Ik bedoel, trainen met sterren als Cristiano Ronaldo, Kaka en Özil, daar zul je niet slechter van worden, toch?

Zijn die jongens die mislukken gewoon echt niet goed genoeg voor de (sub)top? Of zit het mentaal bij die jongens niet goed, dat ze er niet mee om kunnen gaan dat ze het niet halen bij de top en het vervolgens niet meer kunnen opbrengen om in zichzelf te investeren en eventueel via een omweg het beste uit hunzelf te halen.

Mooi voorbeeld is denk ik Hasselbaink. Geflopt bij AZ (okay, geen Real Madrid :P), ging vervolgens naar de amateurs en heeft puur op mentaliteit er toch nog een hele mooie carrière van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik denk dat het aan de club zelf ligt, Huntelaar deed het eigenlijk erg goed bij zowel Real Madrid en AC Milan, maar toch zou hij geflopt zijn wat niet zo is! Maar de club wilde hem gewoon niet meer!

Drenthe net zo, heeft kwaliteiten, liet hij ook zien met een mooie goal bij Real Madrid, maar er was gewoon geen plaats voor hem daar, want een bekendere naam krijgt de voorkeur boven een onbekende Nederlandse voetballer die misschien gelijkwaardig is maar gewoon weggemoffeld wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:42:
Ik denk dat het aan de club zelf ligt, Huntelaar deed het eigenlijk erg goed bij zowel Real Madrid en AC Milan, maar toch zou hij geflopt zijn wat niet zo is! Maar de club wilde hem gewoon niet meer!

Drenthe net zo, heeft kwaliteiten, liet hij ook zien met een mooie goal bij Real Madrid, maar er was gewoon geen plaats voor hem daar, want een bekendere naam krijgt de voorkeur boven een onbekende Nederlandse voetballer die misschien gelijkwaardig is maar gewoon weggemoffeld wordt.
Nu ja, Huntelaar was niet echt een talent meer toen hij naar Real Madrid ging natuurlijk. En die doet het nu gewoon naar behoren in Duitsland.

Maar iemand als Drenthe; waarom komt zo'n jongen nu niet meer aan de bak? Hij heeft talent, hij is nog jong genoeg. Hij zou toch goed genoeg moeten zijn voor de eredivisie, desnoods een subtopper. En dit geldt natuurlijk ook voor jongens als Jordy Brouwer of Sergio de Windt. Heel jong naar een grote club in het buitenland en vervolgens volledig mislukken.

[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 23-01-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/Oranje/2013/01/23/Van-Gaal-passeert-grote-namen-bij-Oranje
Oranje gaat met deze selectie en jonge verdediging een flink pak op de broek krijgen van Italie vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:08:
Oranje gaat met deze selectie en jonge verdediging een flink pak op de broek krijgen van Italie vrees ik.
Hij houdt in elk geval wel zijn woord dat als je niet speelt bij je club je ook niet opgeroepen wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:09:
[...]
Hij houdt in elk geval wel zijn woord dat als je niet speelt bij je club je ook niet opgeroepen wordt.
Tja, dat kan wel zijn maar Sneijder is tegen die tijd echt wel fit hoor. De Guzman is bij gebrek aan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De Feyenoord verdediging die er niks van bakte tegen Ajax... Feyenoord is hofleverancier.
En waarom Boulahrouz er weer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:16:
[...]

Tja, dat kan wel zijn maar Sneijder is tegen die tijd echt wel fit hoor. De Guzman is bij gebrek aan beter.
Sneijder is topfit! Alleen al sinds september geen wedstrijd meer gespeeld ofzo, en daar kan Louis niet op oordelen.
Aan de andere kant, tegen de tijd dat het 6 februari is, heeft Sneijder wellicht al weer 3 wedstrijden gespeeld. Zou voldoende moeten zijn, notabene wel de captain :).

De Guzman bij gebrek aan beter? Hij speelt de afgelopen tijd erg goed! Afgelopen weekend ook nog eens twee belangrijke goals gemaakt. Vanavond ga ik eens goed op hem letten als The Swans thuis spelen tegen Chelsea.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exocet schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:17:
De Feyenoord verdediging die er niks van bakte tegen Ajax... Feyenoord is hofleverancier.
En waarom Boulahrouz er weer bij?
Dat is niet helemaal eerlijk, de grote faalhaas bij Feyenoord was Mathijsen, verder viel het best mee.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:20:
[...]
Sneijder is topfit! Alleen al sinds september geen wedstrijd meer gespeeld ofzo, en daar kan Louis niet op oordelen.
Aan de andere kant, tegen de tijd dat het 6 februari is, heeft Sneijder wellicht al weer 3 wedstrijden gespeeld. Zou voldoende moeten zijn, notabene wel de captain :).
Dat bedoelde ik, wedstrijdfit dus ;) Qua persoonlijkheid en leiderschap heb je hem gewoon nodig in zo'n wedstrijd.

@Gonadan: Martins Indi zakt de laatste wedstrijden ook steeds vaker door het ijs, hij is nog lang geen topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heeft Feyenoord verder geen speler voor op de back positie staan?
Duo De Vrij - Martens Indy vind ik beter als De Vrij - Mathijsen, die laatste houdt Bruno van zijn positie weg terwijl ik hem sterker vind als Mathijsen.

@tweaker2010, misschien omdat Bruno niet prettig is op de LB positie?

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 23-01-2013 13:27 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:26:
@Gonadan: Martins Indi zakt de laatste wedstrijden ook steeds vaker door het ijs, hij is nog lang geen topper.
Ik ga ook zeker niet beweren dat we het EK gaan winnen met die gasten, maar tegen Ajax waren zij niet echt het grote probleem.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Gonadan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:24:
[...]

Dat is niet helemaal eerlijk, de grote faalhaas bij Feyenoord was Mathijsen, verder viel het best mee.
Janmaat stond ook een paar keer op de totaal verkeerde plaats de totaal verkeerde dingen te doen. De Het eerste doelpunt van Ajax is volledig aan fouten van Janmaat te wijten. Janmaat stond een paar meter achter de laatste lijn, waardoor Fischer geen buitenspel stond, en Janmaat liet Fischer kinderlijk eenvoudig binnendoor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 06-10 23:22
Indi is inderdaad een betere centrale verdediger dan back. Maar het valt ook niet mee als back met een trage centrumverdediger op leeftijd naast je. Ik denk dat Indi (individueel gezien) verdedigend beter en zekerder is dan v Rhijn en Blind. Het is bij al die jongens ook gewoon de leeftijd natuurlijk. De Boer maakte ook fouten op die leeftijd.

Waar we aanvallend niet zo heel veel talent hebben denk ik dat we juist verdedigend voldoende talenten hebben die er aan komen. Ze zijn niet minder dan de Heitinga's van deze wereld dus stel maar gewoon op. Daar gaan we plezier aan beleven.

De Guzman heb ik nog niet gezien bij Swansae maar dat is volgens mij echt geen gevalletje "bij gebrek aan beter". Dat was echt wel een groot talent. Die is natuurlijk, na die rumoerige periode bij Feyenoord, ook te vroeg naar het buitenland gegaan. Misschien lost hij de belofte alsnog in.

Geen Douglas overigens. Die mag zich dat aantrekken.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 23-01-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
D-e-n schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:44:
De Guzman heb ik nog niet gezien bij Swansae maar dat is volgens mij echt geen gevalletje "bij gebrek aan beter". Dat was echt wel een groot talent. Die is natuurlijk, na die rumoerige periode bij Feyenoord, ook te vroeg naar het buitenland gegaan. Misschien lost hij de belofte alsnog in.
Inderdaad, hij had gewoon in Canada moeten blijven... Dat was pas goed voor zijn carrière geweest. ;)

Overigens heeft De Guzman het uitstekend gedaan in Spanje. Hij heeft in zijn eerste seizoen 33 wedstrijden gespeeld. Dat deed hij zodanig goed dat Villareal 8,5 miljoen voor hem wilde betalen. Bij Villareal is hij min of meer slachtoffer geworden van een trainerswissel. Het is volgens mij onzin om te stellen dat De Guzman Feyenoord te vroeg heeft verlaten, gezien zijn prestaties (direct) aansluitend.

[ Voor 28% gewijzigd door argro op 23-01-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 12:18
D-e-n schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:44:
Indi is inderdaad een betere centrale verdediger dan back. Maar het valt ook niet mee als back met een trage centrumverdediger op leeftijd naast je. Ik denk dat Indi (individueel gezien) verdedigend beter en zekerder is dan v Rhijn en Blind. Het is bij al die jongens ook gewoon de leeftijd natuurlijk. De Boer maakte ook fouten op die leeftijd.

Waar we aanvallend niet zo heel veel talent hebben denk ik dat we juist verdedigend voldoende talenten hebben die er aan komen. Ze zijn niet minder dan de Heitinga's van deze wereld dus stel maar gewoon op. Daar gaan we plezier aan beleven.

Geen Douglas overigens. Die mag zich dat aantrekken.
Aanvallend zit het ook wel "aardig" toch?

Maher, Narsingh, Boetius, Strootman en van Ginkel hebben allen prima aanvallende kwaliteiten i.m.o.

Een spits, tja, van Wolfswinkel zie ik het niet maken.

[ Voor 72% gewijzigd door KillaZ op 23-01-2013 19:49 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:49

St@m

@ Your Service

Quad schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Er staat dan wel nergens bij dat hij het moest verkopen, misschien deed hij dat wel voor een goed doel?

Hij zit flink in de financiële shit.. schulden van het gokken enzo. Publiek geheim zeg maar.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:58:
[...]

Hij zit flink in de financiële shit.. schulden van het gokken enzo. Publiek geheim zeg maar.
Aha, lekker stom bezig dus. Ach ja, ik hoop voor hem dat hij het allemaal weer goed oppakt. Zo leven is ook niet wat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 06-10 23:22
KillaZ schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:54:

Maher, Narsingh, Boetius, Strootman en van Ginkel hebben allen prima aanvallende kwaliteiten i.m.o.

Maher, Strootman en van Ginkel zijn middenvelders. Wellicht kunnen Maher en v Ginkel zich nog ontwikkelen tot een meer scorende nummer tien maar aanvallers zijn het niet. Boetius is nog erg jong en van Narsingh weet ik het nog zo net niet. Boetius kan nog stappen maken maar een van Persie of Robben in wording zie ik voor de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vind hem een betere spits dan Bas Dost om maar wat te noemen. En Luuk de Jong in oranje is ook drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:21
Nou en? Daar is het een oefenwedstrijd voor. Logisch dat hij sommige jongens niet bij de eerste de beste slechte wedstrijd passeert, zeker voor een oefenduel. Dat ze zondag nou individuele fouten maakten die ook nog eens werden afgestraft is nog geen reden voor de BC om zn lange termijn visie te veranderen. Zoveel andere goede Nederlandse verdedigers ken ik niet.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 23-01-2013 16:13 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ph4ge schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:52:
[...]

Nou en? Daar is het een oefenwedstrijd voor. Logisch dat hij sommige jongens niet bij de eerste de beste slechte wedstrijd passeert, zeker voor een oefenduel. Dat ze zondag nou individuele fouten maakten die ook nog eens werden afgestraft is nog geen reden voor de BC om zn lange termijn visie te veranderen. Zoveel andere goede Nederlandse verdedigers ken ik niet.
^^ Dit dus! Ik denk dat Blind eigenlijk ook op de LCV positie kan staan, maar Pieters is er niet meer bij ;)
Ik denk dat De Vrij wel eens de positie van Vlaar over kan nemen, dat verdient hij wel in ieder geval.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online

Narsingh zal niet spelen, die heeft zijn voorste kruisband en meniscus afgescheurd.
http://www.volkskrant.nl/...&utm_campaign=Cookiecheck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ik reageerde op D-e-n, dacht dat dat geen uitleg behoefte

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
KillaZ schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:12:
Ik reageerde op D-e-n, dacht dat dat geen uitleg behoefte
Ik zag geen quote, my bad ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Oh nee? :+

Argo was veel te snel met reageren, die modjes ook altijd....superpowers zeg ik je....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
tweaker2010 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Ik vind hem een betere spits dan Bas Dost om maar wat te noemen. En Luuk de Jong in oranje is ook drama.
Hoe kan je nou zeggen dat de Jong drama is als hij amper in Oranje heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:53:
[...]
Hoe kan je nou zeggen dat de Jong drama is als hij amper in Oranje heeft gespeeld?
In die wedstrijden dat hem bezig heb gezien dan. Vind hem nu niet echt een spits die het verschil maakt en zelf een kans kan creeren. Bij Gladbach presteert ie tot op heden ook niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

De Jong had nog zeker 1 jaar bij Twente moeten blijven. Kans was groot dat hij dit seizoen de grote man was bij Twente en in de Eredivisie.

Aan de andere kant ben ik ook stiekem wel blij dat ie weg is voor heel veel geld. Stel dat bovenstaande niet uit komt en hij bij Twente net zo speelt als nu bij Gladbach......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 11:33

Fiber

Beaches are for storming.

Leuke selectie! Maar goed, het is nog slechts een voor-selectie en het is 'maar' een oefenwedstrijdje... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
L1nt schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:37:
De Jong had nog zeker 1 jaar bij Twente moeten blijven. Kans was groot dat hij dit seizoen de grote man was bij Twente en in de Eredivisie.

Aan de andere kant ben ik ook stiekem wel blij dat ie weg is voor heel veel geld. Stel dat bovenstaande niet uit komt en hij bij Twente net zo speelt als nu bij Gladbach......
Errm Luuk de Jong was toch niet te houden voor de prijs die Gladbach voor hem bood?, was een prima transfersom voor hem, ik betwijfel of er meer in had gezeten voor hem.

Luuk de Jong is een goede spits maar ik zie ook geen wereldtopper in hem, hij en van Wolfswinkel moeten het maar uitvechten voor een plaatsje in oranje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Niet te houden? Twente had het geld niet perse nodig. Als de Jong niet weg wou, speelde hij nu nog bij Twente. (of inmiddels nu verkocht als mijn voorspelling uit zou zijn gekomen).

Persoonlijk denk ik echter dat ie beter nog een jaartje kon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:38
Diergaarde Blijdorp op shirt Feyenoord
ROTTERDAM - Diergaarde Blijdorp prijkt vanaf zondag op de shirts van Feyenoord. Hoofdsponsor ASR stelt tot en met het einde van seizoen de ruimte op de shirts van de Rotterdamse eredivisieclub beschikbaar.
Bron: http://www.nusport.nl/ere...dorp-shirt-feyenoord.html

Leuk dat er meteen mensen op in springen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BBiyFWRCEAABQUO.jpg

Credits voor https://twitter.com/Mvan_berkel

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 11:33

Fiber

Beaches are for storming.

Hij valt niet eens op... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:21

Koppensneller

winterrrrrr

Lol, die chimpansee heeft een aapje aan zijn hand!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Railgunner schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:35:
Diergaarde Blijdorp op shirt Feyenoord
Het eerste wat ik dacht toen ik het las, dit zal een stortvloed aan goede (en flauwe) grappen opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ach, dezelfde mensen vergeten dat ajax vorig jaar liep met Fonds Gehandicaptensport op het shirt. Ik hoef daar niet eens voor te shoppen om dat grappig te laten zijn :+

Verder vind ik het gewoon een nobel en goed signaal. Blijdorp in de belangstelling zetten zou ervoor kunnen zorgen dat er weer wat publiek komt. Maar ja het gaat weer alleen over grapjes idd :)

[ Voor 37% gewijzigd door Royz op 26-01-2013 20:30 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Royz schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:24:
Ach, dezelfde mensen vergeten dat ajax vorig jaar liep met Fonds Gehandicaptensport op het shirt. Ik hoef daar niet eens voor te shoppen om dat grappig te laten zijn :+

Verder vind ik het gewoon een nobel en goed signaal. Blijdorp in de belangstelling zetten zou ervoor kunnen zorgen dat er weer wat publiek komt. Maar ja het gaat weer alleen over grapjes idd :)
Maar met die grapjes wordt het doel natuurlijk ook bereikt, er is daarmee immers aandacht voor Blijdorp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ik222 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:34:
[...]

Maar met die grapjes wordt het doel natuurlijk ook bereikt, er is daarmee immers aandacht voor Blijdorp :)
Precies mijn gedachte, de aandacht hebben ze :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Royz schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:24:
Verder vind ik het gewoon een nobel en goed signaal.
Het is niet zo nobel als het lijkt, maar dat maakt ook niet uit als het een goed doel betreft.

Bij ASR is bekend dat de shirtsponsoring bij Feyenoord niet/nauwelijks wat oplevert, wat ook de reden is dat ze niet gaan verlengen. Je kan dan 2 dingen doen, je contract uitdienen, wetende dat niemand überhaupt extra aandacht voor merk heeft, of je gaat iets doen wat de aandacht wel in positieve zin op je vestigt. Dat heeft ASR gedaan door Blijdorp naar voren te schuiven. Een geveinsde MVO actie. Maar zoals gezegd, wat maakt het uit. Overigens heeft Philips ook zijn sponsoring naar beneden bijgesteld, en heeft Aegon sowieso spijt van hun sponsoring (in ieder geval de hoogte ervan). De shirtsponsoring van gevestigde merken zal minder worden in het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er staan vast een aantal duistere gokbedrijven te popelen om de nieuwe shirtsponsor te worden voor Ajax, PSV of Feijenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi doelpunt van Matavz, met perfecte pass van Strootman. Afgrijselijk verdedigd, maar dat heb je af en toe ook nodig.

EDIT: Heracles mist een 100% en een 90% kans, en PSV scoort zijn 2de. Deze pot kan uit :)

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 26-01-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:59:
Er staan vast een aantal duistere gokbedrijven te popelen om de nieuwe shirtsponsor te worden voor Ajax, PSV of Feijenoord.
Dat denk ik ook, nu dat is vrijgegeven hoeven zeker de traditionele topclubs zich geen zorgen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

PWM schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:08:
Mooi doelpunt van Matavz, met perfecte pass van Strootman. Afgrijselijk verdedigd, maar dat heb je af en toe ook nodig.

EDIT: Heracles mist een 100% en een 90% kans, en PSV scoort zijn 2de. Deze pot kan uit :)
Maar nu weer 1-2, met nog een half uur te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lol.... wat een lachertje die scheids bij PSV. PSV wordt weer flink genaaid. Van Bommel voor zijn eerste overtreding (schouderduw) een gele kaart (terwijl hij al 2-3 keer op de enkels is getrapt). Hutchinson ook onterecht een gele kaart omdat de scheids niet zag dat hij de bal speelde....., en nu wordt er door Heracles een goal gemaakt door iemand die hands maakte in het strafschopgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wtf doet Pasveer daar, haha. Blijf lekker in je doel?

1-3

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 26-01-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Heerlijke gerechtigheid bij de goal van Wijnaldum die ook gewoon afgekeurd (hands) had moet worden.

Mooi, 1-4 1-5!

En 65 66 goals gescoord door PSV al dit seizoen in de eredivisie en 102 met de andere competities erbij!

En 102 goals betekent dat PSV de meest scorende ploeg van Europa is :9

[ Voor 59% gewijzigd door silmaril8 op 26-01-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Pasveer heeft zeker grond gekocht in Eindhoven, wat een gestuntel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
silmaril8 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:09:
Heerlijke gerechtigheid bij de goal van Wijnaldum die ook gewoon afgekeurd (hands) had moet worden.

Mooi, 1-4 1-5!

En 65 66 goals gescoord door PSV al dit seizoen in de eredivisie en 102 met de andere competities erbij!

En 102 goals betekent dat PSV de meest scorende ploeg van Europa is :9
Maar je wordt geen kampioen door enkel veel goals te maken. Als een wedstrijd al beslist is en de teganstander het wel best vindt verder dan maakt PSV er bijna altijd nog 2 of 3 goals bij waar andere ploegen het dan vaak ook wel prima vinden, daarom hebben ze zo veel goals gemaakt. Alleen PSV is en blijft een vrij labiele ploeg als het even niet helemaal gaat zoals ze willen. En ook die kant van PSV zullen we ongetwijfeld wel weer zien de komende weken.

Bij Heracles leek het vanavond wel een late sinterklaasavond, ik heb zelde een ploeg zo makkelijk goals zien weggeven.

[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 26-01-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
ik222 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:54:
Maar je wordt geen kampioen door enkel veel goals te maken. Als een wedstrijd al beslist is en de teganstander het wel best vindt verder dan maakt PSV er bijna altijd nog 2 of 3 goals bij waar andere ploegen het dan vaak ook wel prima vinden, daarom hebben ze zo veel goals gemaakt. Alleen PSV is en blijft een vrij labiele ploeg als het even niet helemaal gaat zoals ze willen. En ook die kant van PSV zullen we ongetwijfeld wel weer zien de komende weken.
PSV heeft het merendeel van de wedstrijden die ze verloren, inderdaad van zichzelf verloren: de verdediging die kapitale fouten maakt en spelers zoals Wijnaldum die tientallen kansen al heeft verprutst.

Maar het laat wel zien dat PSV in het overgrote merendeel van de wedstrijden ijzersterk is als het spel eenmaal goed loopt. En die 102 goals zijn trouwens zelfs nog redelijk geflatteerd. PSV heeft tig keer meer (100%) kansen gehad en had al veel eerder op die 100+ goals moeten zitten. Dat is ook te zien aan het aantal doelpogingen van PSV: PSV heeft echt veruit de meeste doelpogingen van de Eredivisie. Ze hebben zelfs meer dan 100 doelpogingen meer dan de nummer 2. Mijns inziens komt dat door Van Bommel en vooral Strootman. Die 2 zijn echt verantwoordelijk voor de vele kansen die PSV creeert.
Bij Heracles leek het vanavond wel een late sinterklaasavond, ik heb zelde een ploeg zo makkelijk goals zien weggeven.
Ach, dit hoor ik elke keer als PSV 4/5/6 goals in een wedstrijd scoort. En dan zijn er dus al 10 ploegen die voor Sinterklaas speelde O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Klopt, maar toch leuk :). Echter als je niks wint dan zou je graag wat doelpunten inruilen voor wat punten.

[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 26-01-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
PWM schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:14:
[...]

Het eerste wat ik dacht toen ik het las, dit zal een stortvloed aan goede (en flauwe) grappen opleveren :)
Tony Vilhyena en Zeekoe Cisse zijn toch aanwezig? Ben benieuwd of ze nu voor Michael de Leeuw gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op zondag 27 januari 2013 @ 02:23:
[...]
Tony Vilhyena en Zeekoe Cisse zijn toch aanwezig? Ben benieuwd of ze nu voor Michael de Leeuw gaan
Dan willen ze Ramon Leeuwin van ADO waarschijnlijk ook hebben, kunnen ze een mooi koppel vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zullen John de Wolf, Henk Vos en Thomas Buffel ook wel kunnen waarderen die sponsoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gozubuyuk als scheidsrechter begint ook lachwekkend te worden. Sta je eerst zo op het veld richting een trainer:
Afbeeldingslocatie: http://static0.volkskrant.nl/static/photo/2012/14/1/2/20121216173630/media_xl_1460012.jpg
Ga je een aantal wedstrijden later een trainer in het gezicht aanraken. Dan heb je het wel begrepen ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Respect komt van één kant, jeweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
silmaril8 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:07:
[...]

PSV heeft het merendeel van de wedstrijden die ze verloren, inderdaad van zichzelf verloren: de verdediging die kapitale fouten maakt en spelers zoals Wijnaldum die tientallen kansen al heeft verprutst.

Maar het laat wel zien dat PSV in het overgrote merendeel van de wedstrijden ijzersterk is als het spel eenmaal goed loopt. En die 102 goals zijn trouwens zelfs nog redelijk geflatteerd. PSV heeft tig keer meer (100%) kansen gehad en had al veel eerder op die 100+ goals moeten zitten. Dat is ook te zien aan het aantal doelpogingen van PSV: PSV heeft echt veruit de meeste doelpogingen van de Eredivisie. Ze hebben zelfs meer dan 100 doelpogingen meer dan de nummer 2. Mijns inziens komt dat door Van Bommel en vooral Strootman. Die 2 zijn echt verantwoordelijk voor de vele kansen die PSV creeert.
Dus eigenlijk zou PSV, naast defensieve versterking, op zoek moeten naar een afmaker, in plaats van iemand (Maher) die kansen creëert? Blijkbaar zorgt het middenveld voor voldoende input voor de voorste linie, maar doen die er relatief weinig mee. Als PSV met een aankoop de effectiviteit weet op te krikken en de aanvoer minstens gelijk kan houden, dan wordt de titel appeltje eitje.
[...]

Ach, dit hoor ik elke keer als PSV 4/5/6 goals in een wedstrijd scoort. En dan zijn er dus al 10 ploegen die voor Sinterklaas speelde O-)
Niets nieuws inderdaad. Zo heeft Feyenoord vorige week ook niet van Ajax verloren, maar van zichzelf. Vraag mij dan af van wie Ajax gewonnen heeft. PSV idem dito. Een zwak Heracles kan natuurlijk aan Heracles zelf liggen, maar PSV dwingt zoiets ook af. Als PSV sterk is, dan lijkt Heracles als vanzelf zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PSV speelde vorige week duidelijk tegen zichzelf, PEC Zwolle speelde toen voor wat het waard was.
Ajax daarentegen speelde gewoon degelijk, maakte kansen en kreeg ook kansen die het afmaakte.
Feyenoord werd afgestraft door persoonlijke fouten, speelde dus niet tegen zichzelf.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
argro schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:29:

Niets nieuws inderdaad. Zo heeft Feyenoord vorige week ook niet van Ajax verloren, maar van zichzelf. Vraag mij dan af van wie Ajax gewonnen heeft. PSV idem dito. Een zwak Heracles kan natuurlijk aan Heracles zelf liggen, maar PSV dwingt zoiets ook af. Als PSV sterk is, dan lijkt Heracles als vanzelf zwak.
Om De Verlosser te quoten:

"Het moeilijke van een makkelijke wedstrijd is om een zwakke tegenstander slecht te laten voetballen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
zo die was nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wat een goal, pffff
Pagina: 1 ... 41 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.