Jawel, want er wordt gezegd dat het een aanfluiting is, wat natuurlijk niet zo is.argro schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:56:
[...]
Overduidelijk probeert niemand te zeggen dat Chelsea een categorische CL-winnaar (een club die ieder jaar 'favoriet' is en al meermaals de CL heeft gewonnen) is, wat jij er op een wonderbaarlijke wijze wel van probeert te maken.
Zou geen gek idee zijn!tweaker2010 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:58:
[...]
Chelsea heeft de CL gewonnen, dus ja ze waren een winnaar. Barca tot een aantal jaar terug ook maar 1x, dus wat wil je hiermee nu precies zeggen? Wie weet wint Dortmund wel dit jaar, dat kun je niet voorspellen vind ik.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind dat best van een aanfluiting gesproken mag / kan worden wanneer een club die een bepaald toernooit wint nog geen halfjaar later strandt in de eerste ronde van datzelfde toernooi. Vanzelfsprekend kunnen daarover de meningen verschillen, maar klip en klaar (natuurlijk) is het geenszins.chim0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:13:
[...]
Jawel, want er wordt gezegd dat het een aanfluiting is, wat natuurlijk niet zo is.
[ Voor 5% gewijzigd door argro op 06-12-2012 10:51 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Het is natuurlijk wel zo dat er bij Chelsea het nodige kunst en vliegwerk voor nodig was. Niet alleen tegen Bayern en Barca was men voetballend ver de mindere, ook Benfica was beter en ook Napoli ging niet makkelijk dacht ik.tweaker2010 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:58:
[...]
Chelsea heeft de CL gewonnen, dus ja ze waren een winnaar. Barca tot een aantal jaar terug ook maar 1x, dus wat wil je hiermee nu precies zeggen? Wie weet wint Dortmund wel dit jaar, dat kun je niet voorspellen vind ik.
Natuurlijk is dat typisch de voetbalsport. Maar het is als Griekenland dat de EK wint. Het is als een club in de middenmoot die de beker binnenhaalt. Niemand kijkt er vervolgens erg van op als ze het jaar erop snel eruit liggen
Tuurlijk is het een aanfluiting, maar zo is voetbal...argro schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:34:
[...]
Ik vind dat best van een aanfluiting gesproken mag / kan worden wanneer een club die een bepaald toernooit wint nog geen halfjaar later strandt in de eerste ronde van datzelfde toernooi. Vanzelfsprekend kunnen daarover de meningen verschillen, maar klip en klaar (natuurlijk) is het geenszins.
vergelijk het maar met oranje: na de WK-finale liep het EK ook niet best af
Chelsea heeft veel pech gehad, zitten in een moeilijke periode, trainer ontslagen etc. Als je ziet dat Celtic doorgaat (terwijl Ajax daar met 4-0 van won) kun je je vraagtekens zetten bij sommige poules in de CL.
PS: Barca kraakte gisteren thuis ook tegen Benfica, op een slechte dag kunnen zij ook zomaar verliezen.
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 06-12-2012 11:06 ]
Vinda dat niet heel gek. Als je zag welk elftal er stond. 2 Spelers zouden normaal ook spelen. De rest had nog niet eens baardgroei.tweaker2010 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:05:
[...]
Tuurlijk is het een aanfluiting, maar zo is voetbal...
vergelijk het maar met oranje: na de WK-finale liep het EK ook niet best af
Chelsea heeft veel pech gehad, zitten in een moeilijke periode, trainer ontslagen etc. Als je ziet dat Celtic doorgaat (terwijl Ajax daar met 4-0 van won) kun je je vraagtekens zetten bij sommige poules in de CL.
PS: Barca kraakte gisteren thuis ook tegen Benfica, op een slechte dag kunnen zij ook zomaar verliezen.
http://www.ad.nl/ad/nl/14...lo-totale-willekeur.dhtml
In plaats van boos te zijn op Marcelo dat hij zich zo laat gaan is meneer boos op de KNVB
Gelukkig laat Dickie af en toe zijn echte gezicht ook nog zien, als oude zuurpruim
In plaats van boos te zijn op Marcelo dat hij zich zo laat gaan is meneer boos op de KNVB
Dat is sowieso waar. In een minder moeilijke groep moet ook een Nederlandse ploeg een keer kunnen overwinteren. Maar die loting blijft wat dat betreft een loterijtweaker2010 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:05:
[...]
Als je ziet dat Celtic doorgaat (terwijl Ajax daar met 4-0 van won) kun je je vraagtekens zetten bij sommige poules in de CL.
Real speelde ook met een B-elftal, Dortmund ook en toch winnen... kwaliteit heet datchimera2 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:10:
[...]
Vinda dat niet heel gek. Als je zag welk elftal er stond. 2 Spelers zouden normaal ook spelen. De rest had nog niet eens baardgroei.
Ik denk dat Real de veel bredere selectie heeft. Bij Barca zijn Messi, Inieste en Xavi toch wel heel belangrijk. En de belangrijkste man (Ronaldo) deed gewoon mee.
En bij Dortmund was het toch niet een compleet B-elftal?
Bij Real stonden er toch wel wat meer spelers die normaal ook meedoen (of invallen). Zo deden Ronaldo en Benzema gewoon mee. En die andere spits pakt ook geregeld een wedstrijdje mee. (En Ajax bakte er ook weinig van)tweaker2010 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:52:
[...]
Real speelde ook met een B-elftal, Dortmund ook en toch winnen... kwaliteit heet dat
Bij Barcelona stond er een veredeld jeugdelftal.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Klopt, maar Messi viel in, dus die tel ik ook mee. Zonder de grote drie is Barca idd maar een gemiddeld elftal.D-e-n schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:57:
Ik denk dat Real de veel bredere selectie heeft. Bij Barca zijn Messi, Inieste en Xavi toch wel heel belangrijk. En de belangrijkste man (Ronaldo) deed gewoon mee.
"Voor het eerst in zestien jaar verscheen Borussia Dortmund met negen basiskrachten van Duitse komaf binnen de lijnen. Klopp koos voor een flink veranderde basiself" volgens mij bijna allemaal jeugdspelersEn bij Dortmund was het toch niet een compleet B-elftal?
Advocaat moet zichzelf eens laten nakijken inmiddels. Hij is boos over elke terechte gele kaart, en nu zelfs over een schorsing na een klap. Dan snap je er echt niets meer van volgens mij.JanW schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:25:
http://www.ad.nl/ad/nl/14...lo-totale-willekeur.dhtml
In plaats van boos te zijn op Marcelo dat hij zich zo laat gaan is meneer boos op de KNVBGelukkig laat Dickie af en toe zijn echte gezicht ook nog zien, als oude zuurpruim
En, inderdaad, de KNVB zou eens wat consequenter moeten zijn, maar omdat Pietje in de vorige ronde onbestraft een klap heeft kunnen geven, betekent niet dat Jantje een week later het recht heeft om een klap uit te delen.
Het is een klap zonder dat de bal in de buurt is'Als je op deze manier te werk gaat, kun je na elk weekeinde wel twintig voetballers schorsen. Ik vind dit werkelijk nergens op slaan.'

Ik wil Dickie wel weer horen als Mertens een klap in zijn gezicht krijgt.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 06-12-2012 12:42 ]
Ik ben een Reaal fan, maar je ziet zelf toch ook wel in dat Barca een jeugd-eftal het veld in stuurden met 2/3 ervaren krachten?D-e-n schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:57:
Draai het om, ik vind het indrukwekkend dat ze dat kunnen in de CL, dat team is over 5 jaar het A-team.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volgens mij zeg ik dat juist: Real zijn B-elftal is sterker en vooral meer ervaren dan dat van Barca
Nee, ik denk dat het B-elftal van Barcelona niet het elftal is wat we gisteren hebben gezien.D-e-n schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:47:
Volgens mij zeg ik dat juist: Real zijn B-elftal is sterker en vooral meer ervaren dan dat van Barca
Maar Barcelona heeft echter drie spelers die niet te vervangen zijn, bij Real is dat max 1?
[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 06-12-2012 12:59 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Onzin. Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso, Oezil, Casillas.
- Benzema vervangbaar door Higuainchim0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:06:
[...]
Onzin. Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso, Oezil, Casillas.
- Ronaldo onvervangbaar
- Xabi Alonso vervangbaar door Essien
- Ozil vervangbaar door Modric of Kaka
- Casillas onvervangbaar
Ik wordt doodziek bij het zien van toneelvereniging Napoli met al dat opzichtige nep vallen en een arbitrage die zich daardoor in de luren laat leggen. Niet dat het er nog wat toe doet maar wat mij betreft mag PSV er 1-6 van maken.
Wat vinden we van de beslissing om het EK 2020 inderdaad over meerdere landen te spreiden?
Wat mij betreft een prima beslissing. Op die manier speel je alleen in grote steden en mooie stadions. Hiervoor hoeven landen niet belachelijke investeringen te doen in infra en stadions die zich niet terug betalen. Ook maken afstanden niet veel uit, tussen de meeste steden zal niet meer afstand zitten dan bij Oekranie/Polen mogelijk was.
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen, op 1 ding na. Een voetbal gekte in de organiserende landen zal uitblijven. Dat is echter vooral leuk voor de beelden buiten, de stadions zullen toch afgeladen zijn.
Wat mij betreft een prima beslissing. Op die manier speel je alleen in grote steden en mooie stadions. Hiervoor hoeven landen niet belachelijke investeringen te doen in infra en stadions die zich niet terug betalen. Ook maken afstanden niet veel uit, tussen de meeste steden zal niet meer afstand zitten dan bij Oekranie/Polen mogelijk was.
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen, op 1 ding na. Een voetbal gekte in de organiserende landen zal uitblijven. Dat is echter vooral leuk voor de beelden buiten, de stadions zullen toch afgeladen zijn.
Ja hoor, bijna..tweaker2010 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:29:
[...]
- Benzema vervangbaar door Higuain
- Ronaldo onvervangbaar
- Xabi Alonso vervangbaar door Essien
- Ozil vervangbaar door Modric of Kaka
- Casillas onvervangbaar

Twente verdedigt de Nederlandse eer weer eens met verve. Helsingborgs thuis, altijd lastig. Net als PSV tegen AIK eerder. Beschamend gewoon. 0-3 alweer...
Ja idd. Ben benieuwd of McLaren nu weer zo 'proud' is op zijn boys...Anakha schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:30:
Twente verdedigt de Nederlandse eer weer eens met verve. Helsingborgs thuis, altijd lastig. Net als PSV tegen AIK eerder. Beschamend gewoon. 0-3 alweer...

Vast niet, maar dit was te verwachten toch? Oefenpotje, sparen voor zondag. Nothing to see people, move along.
Vind het al heel wat dat ik sinds 19:00 uur RTL 7 op heb staan
Ik heb toch verder niets te doen dan internetten en met een half oog voetbal kijken
Vind het al heel wat dat ik sinds 19:00 uur RTL 7 op heb staan

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb net een film gekeken tijdens Twente, PSV was nog goed te doen verder.St@m schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:56:
Vast niet, maar dit was te verwachten toch? Oefenpotje, sparen voor zondag. Nothing to see people, move along.
Vind het al heel wat dat ik sinds 19:00 uur RTL 7 op heb staanIk heb toch verder niets te doen dan internetten en met een half oog voetbal kijken
Straks mooi samenvattingen kijken, altijd wel weer leuk hoe andere ploegen hebben gedaan.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zoals de Snor ook al zei in de rust: Dit was een mooie avond voor jeugdspelers om zich te laten zien..
Nou dat hebben we gezien.. Man man man.... Heb geen vertrouwen gekregen voor komende zondag..
Als Steve zondag niet wint dan haalt hij de kerst niet ben ik bang...
Nou dat hebben we gezien.. Man man man.... Heb geen vertrouwen gekregen voor komende zondag..
Als Steve zondag niet wint dan haalt hij de kerst niet ben ik bang...
Ik heb er zelf een gemengde gevoelens bij:PWM schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:53:
Wat vinden we van de beslissing om het EK 2020 inderdaad over meerdere landen te spreiden?
+ Zoals je al aangeeft, niet meer de nodige investering voor stadions en infrastructuur.
+ Mooie stadions
- Ploegen moeten meer reizen vanuit 1 centraal punt
- Geen mooie scènes als bijvoorbeeld Bern 2008, waarbij een hele stad voor meerdere dagen werd ingenomen door Oranje
Blijf het wel opmerkelijk vinden dat het in 2016 nog in Frankrijk wordt gehouden en vervolgens niet meer in bijvoorbeeld Turkije. Ik meende ergens gelezen te hebben dat de finale in Istanbul zou zijn als goedmakertje
Groepshoofden zullen toch nog steeds ak hun groepswedstrijden in dezelfde stad afwerken, net als tot nu toe het geval is geweest? Dan kunnen die Bern-taferelen nog steeds heel goed
Ben trouwens ook benieuwd hoe het met de kwalificatie gaat? Lijkt me dat elk land zich moet kwalificeren?
Ik voorzie in ieder geval een aantal rare toernooien:
2018 WK Rusland: Veel racisme
2020 EK: Overal wedstrijden
2022 WK Qatar: Spelen in de snikhete woestijn
Dat is dan inderdaad mogelijk als ze die opzet houden...Koppensneller schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:14:
Groepshoofden zullen toch nog steeds ak hun groepswedstrijden in dezelfde stad afwerken, net als tot nu toe het geval is geweest? Dan kunnen die Bern-taferelen nog steeds heel goed
[ Voor 71% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-12-2012 23:18 ]
Veldslag tussen Poolse en Russische hooligans. Afgelopen EK is het relatief rustig geweest tijdens Polen tegen Rusland, ondanks dat er rellen waren die dag, aangezien er maar een klein gedeelte van de Russische hooligans was afgereisd naar Polen. Zowel de Russen waar niet over te spreken omdat ze in de steek gelaten werden door hun kameraden en de Polen noemden hun watjes.Vlassie1980 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:17:
Ben trouwens ook benieuwd hoe het met de kwalificatie gaat? Lijkt me dat elk land zich moet kwalificeren?
[...]
Dat is dan inderdaad mogelijk als ze die opzet houden...
Dus dat kan nog spannend gaan worden in Rusland.
Hmm hier ligt nu een paar centimeter sneeuw, ben benieuwd hoeveel er nog in de loop van de dag gaat vallen en of de wedstrijden van vanavond doorgaan.
edit//
Om 9:30 keurt de KNVB het veld.
Ik vind het wel een leuk idee, ben wel benieuwd wat criteria worden;
De 12 grootsten van Europa zijn:
1. Camp Nou Barcelona, Spanje 98.000
Wembley Stadium Londen, Engeland 90.000
Guiseppe Meazza/San Siro Milaan, Italië 85.000
Luzhniki Stadion Moskou, Rusland 84.700
Olimpiyskiy Stadion Kiev, Oekraïne 83.200
Westfalenstadion Dortmund, Duitsland 82.700
Stadio Olympico Rome, Italië 82.000
Atatürk Olimpiyat Stadi Istanbul, Turkije 81.600
Estadio Santiago Bernabeu Madrid, Spanje 80.000
10. Stade de France Parijs, Frankrijk 80.000
Old Trafford Manchester, Engeland 76.000
Olympiastadion Berlin Berlijn, Duitsland 76.000
Zitten alleen een paar landen dubbel in, Wembley zou een mooi finale-locatie zijn
Zitten alleen een paar landen dubbel in, Wembley zou een mooi finale-locatie zijn
Bij sommige is de capaciteit geringer vanwege veiligheidsredenen, in Dortmund kunnen er bij een CL / EL / EK of WK maar iets van 67.000 in dacht ik omdat er geen staanplaatsen zijn toegestaan.rik86 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:51:
Ik vind het wel een leuk idee, ben wel benieuwd wat criteria worden;
Geen voetbal vanavond. Wedstrijd is afgelast...
Inderdaad, FC Emmen - Cambuur ook.
Samen met Telstar - De Graafschap en FC Den Bosch - FC Eindhoven. Volgen vast nog meer.
Samen met Telstar - De Graafschap en FC Den Bosch - FC Eindhoven. Volgen vast nog meer.
[ Voor 71% gewijzigd door Vos op 07-12-2012 12:09 ]
Belgische 2e klasse is volledig afgelast.Vos schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:07:
Inderdaad, FC Emmen - Cambuur ook.
Benieuwd of Fortuna - MVV volgende week doorgaat, vooruitzichten zijn niet echt super...
Heracles - Utrecht gaat zo te zien wel door.

Dat leek me nou juist een leuke middenmoter!

Dat leek me nou juist een leuke middenmoter!
Heracles heeft dan ook goede veld verwarming dankzij het kunstgras.
Wedstrijd is vanavond? Mooi heb ik een samenvatting om terug te kijken.
Er komt een Youth league over 1,5 jaar zo te zien. Van alle clubs in de CL gaat er een - 19 elftal naar de Youth league. PSV en Ajax zijn er natuurlijk niet mee eens, maar als de CL straks een grote competitie wordt maakt het toch niet meer uit lijkt me.
Er komt een Youth league over 1,5 jaar zo te zien. Van alle clubs in de CL gaat er een - 19 elftal naar de Youth league. PSV en Ajax zijn er natuurlijk niet mee eens, maar als de CL straks een grote competitie wordt maakt het toch niet meer uit lijkt me.
⏩ PVOutput☀️
Kan goed begrijpen dat Ajax en PSV er tegen zijn.Quad schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:11:
Heracles heeft dan ook goede veld verwarming dankzij het kunstgras.
Want met deze league mogen alleen clubs die de groepsfase van de CL bereikt hebben een jeugd team sturen en laat het nu zo zijn dat de meeste clubs die de groepsfase halen van de CL een vrij slechte jeugd hebben.
En dat bij deze clubs vrij zelden iemand uit de jeugd daadwerkelijk het 1e haalt en dat er vooral gekocht word.
Dus dan heb je vrij weinig eraan deze clubs hun jeugd teams naar een jeugd toernooi te laten sturen.
Het is aan de andere ploegen gewoon om zelf leuke jeugdtoernooien te organiseren. Dat was NextGen in principe ook. Het is wel bizar om de prestaties van de senioren leidinggevend te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Cadeautje voor ajax al willen ze hem niet uitpakken, al had je ook rood voor de speler van groningen kunnen geven
Dat had ik ook lieverVos schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:03:
Had dat niet rood en een vrije trap moeten zijn ipv penalty en geel?
Het nadeel zou dan zijn dat ze compleet gaan inzakken. Siem had die penalty niet zo belabberd in moeten schieten.
Er zit geen hond in de Arena. Ik snap dat de KNVB elke avond voetbal wil hebben, maar dit is toch ook niets? Gewoon zondagmiddag voetballen, met 1 zaterdagavond pot o.i.d.
Inderdaad, waar ik ben is het op het moment -10 gevoels temperatuur en ik betwijfel dat het veel warmer is in de Arena op het moment.PWM schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:17:
Er zit geen hond in de Arena. Ik snap dat de KNVB elke avond voetbal wil hebben, maar dit is toch ook niets? Gewoon zondagmiddag voetballen, met 1 zaterdagavond pot o.i.d.
Dit is echt geen weer om in een stadion te gaan zitten.
Daarom ben ik lekker thuis geblevenDeadsy schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:21:
[...]
Inderdaad, waar ik ben is het op het moment -10 gevoels temperatuur en ik betwijfel dat het veel warmer is in de Arena op het moment.
XXXVI
Liever zaterdagavond voetbal dan zondagmiddag. Verwarming in het stadion aan en zo koud is het dan nietPWM schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:17:
Het is inderdaad niet echt lekker stadion weer. Dus respect voor er zitten.Napo schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:24:
[...]
Liever zaterdagavond voetbal dan zondagmiddag. Verwarming in het stadion aan en zo koud is het dan niet
Overigens lekker moment om te scoren voor Ajax.
Zo tering hoe dom kan Kwakman wel niet zijn zeg
Heel dom, en Maaskant nog protesteren ook nogHamburgerHenk schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:58:
Zo tering hoe dom kan Kwakman wel niet zijn zeg
XXXVI
Ik vond het zwaar bestraft, al is het volgens de exacte regels terecht
.
Wat een gepiel bij Ajax voorin, ik heb al 10x geroepen: "Schiet nou eens!".
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 08-12-2012 22:28 ]
Waar zijn die regels voor als je er klaarblijkelijk niet naar mag fluiten. Hoorde het EtN ook al een paar keer zeggen.Vos schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:01:
Ik vond het zwaar bestraft, al is het volgens de exacte regels terecht.
/edit
Wat een eerlijke reactie van Kwakman zeg! Daar kunnen van Bommel en Advocaat wat van leren.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 08-12-2012 22:43 ]
XXXVI
2-0 was nog een matige afspiegeling, Ajax had makkelijk met 5-0 kunnen winnen.
Wat een kansen zeg... die bal van Andersen had er ook wel in gemogen.
Hoe dom kun je als Ado publiek zijn dat je minutenlang "Steek die vlag maar in je reet" gaat zingen richting de grensrechter. Ja hij vlagde strak en zat er een keer net naast, maar dan nog.. Dat doe je toch niet in het weekend dat iedereen (verplicht) stilstaat bij het incident van vorige week.
Ik vind het verder niet kwetsend ofzo, en het is van alle tijde en het boeit me ook geen reet
Maar mensen moeten even nadenken..
Ik vind het verder niet kwetsend ofzo, en het is van alle tijde en het boeit me ook geen reet

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ado publiek en nadenken in dezelfde zin....... Enfin, je ziet zelf wel waar het fout gaat
Die kans die ik zag was wel pech voor Andersen, was net naast of net erin, helaas stuiterde hij het veld weer intweaker2010 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:01:
2-0 was nog een matige afspiegeling, Ajax had makkelijk met 5-0 kunnen winnen.
Ik hoorde bij ADO ook van steek die vlag maar in je reet, belachelijk!!
Voor dit soort mensen mogen van mij echt wel een aantal stadionverboden uitgereikt worden. Gaat lastig natuurlijk maar geef ADO maar een wedstrijd zonder eigen publiek thuis.
⏩ PVOutput☀️
Vasthouden bijv. mag niet, maar dit wordt nooit allemaal afgefloten. Ik bedoel dat hij volgende de regels de penalty mag en kan geven, maar als hij hem niet gaf dan zou ik dat niet vreemd hebben gevonden.ephymerous schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:40:
[...]
Waar zijn die regels voor als je er klaarblijkelijk niet naar mag fluiten. Hoorde het EtN ook al een paar keer zeggen.
/edit
Wat een eerlijke reactie van Kwakman zeg! Daar kunnen van Bommel en Advocaat wat van leren.
Ik heb hem net gezien, maar hij is inderdaad oprecht, de scheids had best een rode kaart mogen geven, netjes!ephymerous schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:40:
[...]
/edit
Beter als van Bommel en Dickie inderdaad!
Kort gezegd, terecht verloren we hebben hier geen aanspraak gehad op de overwinning en we hebben te weinig gecreëerd zegt hij.
⏩ PVOutput☀️
Even aanhaken: Ik zat gisteren bij AZ - Willem 2 op uitnodiging, maar dat was prima te doen hoorDeadsy schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:21:
[...]
Inderdaad, waar ik ben is het op het moment -10 gevoels temperatuur en ik betwijfel dat het veel warmer is in de Arena op het moment.
De kou viel uiteindelijk wel mee, de wedstrijd daarentegen

K to the KillaZ
Ben benieuwd naar de wedstrijden van vandaag. Ik hoop vooral op een gelijkspel bij PSV - Twente. Puntverlies van Feyenoord of Vitesse zou mooi zijn maar dat verwacht ik niet.
Wat een heerlijke goal van Van la Parra! Een stift met heel veel gevoel.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 09-12-2012 13:15 ]
Prachtige goal, keeper kon er net niet bij.Vos schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:15:
Wat een heerlijke goal van Van la Parra! Een stift met heel veel gevoel.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zelfde in de Amsterdam ArenA. denk dat het zo rond het vriespunt was. Goed te doen, verschrikkelijk saaie wedstrijd!KillaZ schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:33:
[...]
Even aanhaken: Ik zat gisteren bij AZ - Willem 2 op uitnodiging, maar dat was prima te doen hoor![]()
De kou viel uiteindelijk wel mee, de wedstrijd daarentegen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is inderdaad van een heel hoog niveau. Mooi hoor!
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 09-12-2012 14:05 ]
Ik denk dat Strootman en Van Bommel het wel lastig gaan krijgen vanmiddag, die twee zijn nog erger als muskieten, direct op de scheids af gedonderd na een fluitje.
Tevens 4-3 nu bij Heerenveen - Roda. Leuke wedstrijd!
4-4! Wat een goal ook die gelijkmaker!
Tevens 4-3 nu bij Heerenveen - Roda. Leuke wedstrijd!
4-4! Wat een goal ook die gelijkmaker!
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 09-12-2012 14:20 ]
⏩ PVOutput☀️
Van Bommel is er niet bij
En nog 4-4 ook, wat een mooie pot! voor de neutrale kijker
De 4-3 van Malki was wel schandalig slecht verdedigd trouwens.
En nog 4-4 ook, wat een mooie pot! voor de neutrale kijker
De 4-3 van Malki was wel schandalig slecht verdedigd trouwens.
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 09-12-2012 14:29 ]
Gut Pellè heeft weer gescoord

⏩ PVOutput☀️
Doelpunt van Pelle was wel mooi hands. Ook al was het niet opzettelijk hij had er voordeel bij. Had dus afgekeurd moeten worden.
Hij controleert de bal gewoon met zijn onderarm inderdaad, maar goed NAC is zo zwak dat Feyenoord er nog wel een paar gaat maken vandaag. Voor het resultaat zal het dus weinig uitmaken.mowa schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:43:
Doelpunt van Pelle was wel mooi hands. Ook al was het niet opzettelijk hij had er voordeel bij. Had dus afgekeurd moeten worden.

⏩ PVOutput☀️
2x geelVos schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:03:
[...]
Rood? Blessure? We hebben niet allemaal 2 streams.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
2x geel binnen 1 minuut pakkenVos schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:03:
[...]
Rood? Blessure? We hebben niet allemaal 2 streams.

⏩ PVOutput☀️
Het is heel vervelend dat NAC geen geld heeft, maar de KNVB mag toch wel een ondergrens hebben wat ze accepteren als veld. Als het nu keihard regent een paar dagen, is het tot daar aan toe. Maar wat hier op dit moment ligt is gewoon onnodig.
Bij NAC hadden ze aangegeven dat er een nieuw veld in moest, maar dat het geld op was.
Bij NAC hadden ze aangegeven dat er een nieuw veld in moest, maar dat het geld op was.
Ik vind het wel wat overdreven. De bal is helemaal aan de zijkant en al uit. Natuurlijk een domme overtreding, maar je hoeft daar echt niet gelijk een tweede gele kaart achteraan te geven. 2 overtredingen in de hele wedstrijd, zo hard was het niet en zo gevaarlijk waren de situaties niet, een van de twee had best een waarschuwing ipv geel kunnen opleveren. Maar je moet de scheidsrechter geen kans geven om dit te doen.
[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 09-12-2012 15:21 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eindelijk overkomt het Feyenoord nu zelf wat o.a. Ajax tegen hun overkomt. Ik heb namelijk sterk de indruk dat er altijd in het voordeel van Feyenoord wordt gefloten. Gerechtigheid.
Maar eerlijk is eerlijk. Gisteren had Boerrichter, toen er een penalty werd gegeven, gewoon geel moeten krijgen vanwege een schwalbe.
Maar eerlijk is eerlijk. Gisteren had Boerrichter, toen er een penalty werd gegeven, gewoon geel moeten krijgen vanwege een schwalbe.
Feyenoord nog steeds gelijk en VVV staat met 2-1 voor bij Vitesse.
Huidige scores zijn erg goed in het voordeel van Ajax, nu nog gelijkspelletje bij FC Twente - PSV.
Huidige scores zijn erg goed in het voordeel van Ajax, nu nog gelijkspelletje bij FC Twente - PSV.
⏩ PVOutput☀️
LOL...het gedroomde weekeinde.Quad schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:49:
Feyenoord nog steeds gelijk en VVV staat met 2-1 voor bij Vitesse.
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat Vitesse niet minstens gelijk speelt en NAC is eigenlijk te slecht om de haperende Feyenoord verdediging in echte moeilijkheden te brengen.
En och,och,och...Immers gaat theatraal liggen omdat het voetballend niet lukt....te treurig voor woorden..!!
En ja hoor Pelle is lid van dezelfde toneelvereniging..!!!
[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 09-12-2012 16:02 ]
Helaas, penalty voor Immers en 1-2 voor Feyenoord
⏩ PVOutput☀️
En 2-2, je wordt op je wenken bediend
Maar 10 tegen 10 gaat NAC niet redden..!!Koppensneller schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:04:
[...]
Hoop eigenlijk op nog een goaltje voor Nac. Zou het niet onverdiend vinden.
I served in a company of heroes.
Grapjasmowa schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:01:
[...]
En ja hoor Pelle is lid van dezelfde toneelvereniging..!!!
Jammer dat de verdediging het zo laat afweten.
Ah die weer gemist, zit naar drie wedstrijden te kijken..Koppensneller schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:04:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Ja, ze gooien gewoon die ballen hoog voor en worden daarmee telkens gevaarlijk. Voetballend lukt er niet veel bij NAC, maar als je zo doelpunten weggeeft win je natuurlijk nooit.PWM schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:05:
GrapjasDit was een 100% identieke overtreding, als waarvoor Janmaat naar de kleedkamer moest. Gewoon een terechte pingel.
Jammer dat de verdediging het zo laat afweten.
Persoonlijk vind ik Cisse wel een vreemde wissel. Deze speler moet het hebben van snelheid en rennen met de bal aan de voet. 2 zaken die op dit veld gewoon niet mogelijk zijn.
EDIT: Waarna 10 seconden later een aanval op snelheid over links met de bal aan de voet afvuurt
EDIT: Waarna 10 seconden later een aanval op snelheid over links met de bal aan de voet afvuurt
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 09-12-2012 16:12 ]
Clasie speelde gewoon slecht. Ik vind het wel droevig dat Leerdam nog steeds niet mag spelen.PWM schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:09:
Persoonlijk vind ik Cisse wel een vreemde wissel. Deze speler moet het hebben van snelheid en rennen met de bal aan de voet. 2 zaken die op dit veld gewoon niet mogelijk zijn.
Balen dat Feyenoord de kans niet grijpt om Vitesse bij te benen. Nu hopen op een gelijkspel om 16.30, en iedereen zit weer als vanouds bij elkaar.
Heerlijk spannend weer danPWM schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:15:
Balen dat Feyenoord de kans niet grijpt om Vitesse bij te benen. Nu hopen op een gelijkspel om 16.30, en iedereen zit weer als vanouds bij elkaar.

⏩ PVOutput☀️
2-2 is het maximaal haalbare voor NAC.
Alleen moeten jullie mij iets uitleggen want mijn kennis van dit spelletje is toch te beperkt....
Voor voetballen is toch op een grasmat verplicht..??
Alleen moeten jullie mij iets uitleggen want mijn kennis van dit spelletje is toch te beperkt....
Het is groen, en alles wat groen is is gras blijkbaar.mowa schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:24:
2-2 is het maximaal haalbare voor NAC.
Het veld is slechter als de velden van de jupiler league clubs die afgelast zijn gisteravond.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.