"Adán, Nacho, Cristiano Ronaldo, Benzema, Khedira en Coentrão zal spelen. Sergio Ramos en Xabi Alonso zal niet spelen omdat ze twee kaarten hebben en ik niet hen het risico omdat ik wil hen beschikbaar voor de ronde van 16 eerste etappe. Arbeloa wordt onderbroken en kan niet worden afgespeeld."
Wel jammer, geen Ramos en geen Alonso. Ik kan echt genieten van die strakke cross-passes van Alonso. Weet alleen niet of Oezil speelt. En als ze de tweede helft 3 of 4 - 0 voor staan, zal Callejon er ook wel in komen. Die maakte er vorig jaar twee in de Arena, geloof ik.
Tja, al hoop ik op een stunt, denk ik niet dat ze het gaan redden in Madrid. Laten we in ieder geval hopen op een mooie wedstrijd met vooral veel voetbal. Die van vorig jaar in de Arena vond ik een beetje minder. Een paar grote spelers (o.a. Alonso) lieten zich toen kennen en kregen kaarten. Madrid moet zich gedragen en laten zien dat ze de grootste club van de wereld zijn en niet van dat achterlijke gedrag tonen.
Dit ziet er toch ook niet uit? Zo kom je dan aan als Ajax zijnde in Madrid. Lijken wel Engelse kostschool jongetjes. Doe gewoon je Ajax pakkie aan.
Ah, de selectie is bekend:
PLAYERS CALLED UP BY REAL MADRID:
Goalkeepers: Adán y Jesús.
Defenders: Varane, Pepe, Coentrão, Carvalho y Nacho.
Midfielders: Khedira, Kaká, Özil, Modric, Callejón, Di María, Cheryshev y José Rodríguez.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Benzema y Morata.
Mja, als iedereen gewoon zijn niveau haalt en op 60% speelt, wordt het weer 4 - 0
[
Voor 25% gewijzigd door
chim0 op 04-12-2012 08:29
]