[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.119 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het nadeel van Urby is dat hij multifunctioneel is. Bij Milan is dat handig maar bij oranje zijn er voor zijn posities betere spelers. Dat maakt hem geen slechte voetballer, ik vind hem bijvoorbeeld beter als Kuyt.

Babel heeft gewoon pech gehad en Liverpool was de verkeerde club op het verkeerde moment.
Misschien had hij het in de spaanse subtop een stuk beter gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29
Kuyt is nu over the hill maar Urby mag de schoenen van Kuyt nog niet strikken. Die was gewoon basis bij Oranje en bij Liverpool toen de ploeg nog net wat niveau had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
D-e-n schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:33:
Kuyt is nu over the hill maar Urby mag de schoenen van Kuyt nog niet strikken. Die was gewoon basis bij Oranje en bij Liverpool toen de ploeg nog net wat niveau had.
Nou Kuyt in de basis bij oranje was alleen maar door een rare kronkel van de bondscoach, daar hoorde hij echt niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Zo treurig hoe Kuyt altijd onderschat wordt. Net als Jan Wouters had hij een betere techniek dan een ieder doet vermoeden. Ja hij had niet de techniek van v Persie of Sneyder maar hij was juist van toegevoegde waarde in Oranje door andere kwaliteiten waar we in Nederland (en met name in Amsterdam) vaak de neus voor ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:38:
Zo treurig hoe Kuyt altijd onderschat wordt. Net als Jan Wouters had hij een betere techniek dan een ieder doet vermoeden. Ja hij had niet de techniek van v Persie of Sneyder maar hij was juist van toegevoegde waarde in Oranje door andere kwaliteiten waar we in Nederland (en met name in Amsterdam) vaak de neus voor ophalen.
Zolang je Sneyder blijft zeggen neem ik je niet eens serieus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik geef Sneyder enkel aan als voorbeeld van iemand met heel veel techniek. Wil je dat bestrijden :?

Maar moet ik iemand serieus nemen die Kuyt nooit in Oranje had opgesteld? Dat is of een kwestie van het niet kunnen beoordelen van spelers van rivaliserende clubs (Feyenoord vs Ajax) of gebrek aan voetbalverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:43:
[...]
Indi heeft echter ook goed gespeeld, zelfs in een matig tot slecht Oranje :)
Tegen (onthutsend) zwak tot matig spelende tegenstanders.
Indi is een goede verdediger, maar het feit dat hij waardeloze potjes (qua tegenstand) heeft gespeeld met "dé top van Nederland" zegt mij weinig tot niets.
Nee, Babel was een "one-trick pony" waar betere verdedigers makkelijk op in konden spelen. Naar binnen trekken en met rechts schieten, maar dat hadden ze snel door. Babel was gewoon niet goed genoeg en veel te duur aangekocht, en dan wordt het niets.

Dat maakt hem geen slechte speler, maar ook niet een aanvallend talent.
Dat is jouw mening.
Ik vond Babel destijds wel een talent.
Hij had in mijn ogen wel de aanleg, maar die is mijns inziens niet ten volle benut mede dankzij blessures en concurrentie.
D-e-n schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:17:
Emanuelson ken ik alleen als middenvelder, ook bij Jong Oranje was hij dat al.
Bron?
En los van de positie: Emanuelson of Babel vallen toch in het niet bij Vd Vaart, Kluivert, Seedorf of Davids. En dan laat ik iemand als Bergkamp (buitencategorie) maar even buiten beschouwing.
Klopt, die vallen in het niet vergeleken met bovenstaande spelers, maar daar hadden we het niet over.
Emanuelson of Babel zijn leuke voetballers die omdat ze bij Ajax speelden een leuke transfer konden maken.
AC Milan en Liverpool zagen "Ajax" op het CV van beide spelers staan en hebben ze toen blindelings gekocht ... kom op, dat doet alleen Van Geel.
Die in Oranje spelen als er op die plek even niks beters is. Het zijn spelers die met hard werken misschien nog een leuke carriere kunnen hebben. Maar het zijn niet de spelers waar we in het internationaal mee gaan opvallen.
Als ik deze 3 zinnen lees dan denk ik aan 1 speler: Dirk Kuijt.
D-e-n schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:49:
Maar moet ik iemand serieus nemen die Kuyt nooit in Oranje had opgesteld? Dat is of een kwestie van het niet kunnen beoordelen van spelers van rivaliserende clubs (Feyenoord vs Ajax) of gebrek aan voetbalverstand.
Jij vindt Kuijt goed genoeg voor Oranje (jouw mening), hij niet (zijn mening).

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-12-2012 19:06 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:51:
[...]
AC Milan en Liverpool zagen "Ajax" op het CV van beide spelers staan en hebben ze toen blindelings gekocht
Het is erg naief als je ontkent dat dat niet meespeelt. Engelse clubs betalen ook meer voor modale spelers uit Engeland. En Emanuelson was toch een koopje voor dat soort clubs.
[...]
Klopt, die vallen in het niet vergeleken met bovenstaande spelers, maar daar hadden we het niet over.
Nou. Daar hadden we het wel over. Ik wel. Dat zijn talenten die Ajax en Oranje beter maken. Dat zijn spelers die het Nederlands voetbal vorm geven, spelers die maken dat buitenlandse clubs hier komen shoppen.
[...]
Jij vindt Kuijt goed genoeg voor Oranje (jouw mening), hij niet (zijn mening).
Ik vond Kuijt genoeg. Dat is wat anders.

En mening? Hij mag dat vinden. Hij mag ook vinden dat Sneyder niet goed genoeg is. Alles mag. Maar daarmee diskwalificeer je je wel als serieuze discussiepartner in mijn ogen.

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 02-12-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:43

Sargan

Filmfreak...

HamburgerHenk schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:39:
[...]

Zolang je Sneyder blijft zeggen neem ik je niet eens serieus...
Ik denk dat hij doelt op het feit dat D-e-n Sneyder typt ipv Sneijder

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Aghanim schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:00:
Waarschijnlijk bedoelt hij dat omdat Ajax van Vitesse heeft verloren, Kuipers vandaag iets goed wilde maken door Ajax alle voordeel te geven. Niet dat dat het geval was, maar toch. Los van de rode kaart vind ik dat Kuipers prima gefloten heeft en vooral lef heeft getoond om veel door te laten voetballen. Zo bleef het tempo hoog.

Snap sowieso niet wat opmerkingen van Dick, Mark en Dries toevoegen. Ze zeggen allen dat Ajax verdiend gewonnen heeft, houd het daar dan ook bij. Wat voegt het toe om toch nog even de scheids een trap na te geven.
Ik vond de winst van Ajax volkomen terecht, al had Ajax mazzel dat Lens miste bij een '100%' kans, en er zelf veel miste, daar lag het verder niet aan, maar om de arbitrage nou correct te noemen?

Mertens neergelegd, armzwaai van Marcelo, poging tot kaarten aansmeren, en exact dezelfde overtredingen totaal verschillend beoordelen.

En die aanval waaruit de 2-1 valt begint met een overtreding, ongeveer in de middencirkel...

Nogmaals Ajax terecht gewonnen, maar Kuipers floot als een zak hooi, bij verschillende situaties.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07

Vos

AFCA

Vroeger toen seks nog vies was en de lucht nog schoon en... ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Vos op 03-12-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14
Vos schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:51:
Vroeger toen seks nog vies was en de lucht nog schoon en... ;)
Hehe :P

Maar je snapt toch wel wat ik bedoel? Jij bent van mijn leeftijd en je zal het ook vast wel dagelijks meemaken. Erger je je daar niet kapot aan? Maar ook bij Ajax en Feyenoord al die straatschoffies? Als ze dan voor de camera komen met dat neppe Rotterdam-West accentje? Echt om misselijk van te worden. Gewoon hier geboren en opgevoed. :r

Sorry, draaf een beetje door nu. Terug on-topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24
chim0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:48:
En nog maar te zwijgen over de meisjes. :X
Ga je daar nou weer over beginnen? Daar heb ik me de vorige keer al kapot aan geërgerd, dus begin daar alsjeblieft niet weer over. Je hebt die post toen snel ge-edit, maar wat je toen zei kon echt niet door de beugel. Je hebt jezelf daarmee geen goed imago bezorgd.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ook leuk, maar ik heb het tweede plaatje iets aangepast ( ***** );
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1nx4mkahgyz_std640.jpg
Knudde040
chim0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:38:
Allemaal van die kampertjes en asofiguren. Mannetjes van 9 jaar met oorbelletjes, een Barca tenuetje en paarse lakken schoentjes.
:X
chim0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:38:
Allemaal van die kampertjes en asofiguren. Mannetjes van 9 jaar met oorbelletjes, het tenue van hun favoriete voetbalclub en paarse lakken schoentjes.
O-)

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-12-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:09

Tweakjur

Redacteur
D-e-n schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:33:
Beetje appels en peren dit, twee totaal andere voetballers.

Urby is sneller, behendiger, heeft meer overzicht en 'leest' het spel daardoor beter. Urby's slechte been (rechts) is beter dan Kuyts slechte been (links), en Urby voetbalt ook beter in de combinatie. Kuyt is dan weer doelgerichter en scoort makkelijker, is sterker, heeft een beter uithoudingsvermogen en is feller (betere mentaliteit).

Kuyt heeft in elk geval tot nu meer bereikt dan Urby. Overigens speelt Emanuelson dit seizoen vaker wél dan niet bij Milan, maar dan nog is ie niet bepalend of onomstreden - iets dat Kuyt gedurende een paar jaar bij Liverpool wel was. Kuyt verliet de Eredivisie ook als een van de onbetwiste toppers, en die status heeft Urby nooit bereikt. Maar om nou te zeggen 'hij mag Kuyt z'n schoenen nog niet strikken' vind ik wat te ver gaan.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JJJur schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:59:
[...]
Kuyt heeft in elk geval tot nu meer bereikt dan Urby.
Op basis van welke criteria? Niet op basis van gewonnen club-prijzen in ieder geval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Railgunner schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:04:
[...]

Ga je daar nou weer over beginnen? Daar heb ik me de vorige keer al kapot aan geërgerd, dus begin daar alsjeblieft niet weer over. Je hebt die post toen snel ge-edit, maar wat je toen zei kon echt niet door de beugel. Je hebt jezelf daarmee geen goed imago bezorgd.
Ze zien eruit als sletten ja. Dat durf ik met een gerust hart te zeggen. Mijn dochter gaat zich niet zo kleden en niet zo praten. Dat is een ding wat zeker is.

Maar goed, voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Voor het overlijden van de mishandelde grensrechter, zie Grensrechter mishandeld en als gevolg daarvan overleden

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
"Adán, Nacho, Cristiano Ronaldo, Benzema, Khedira en Coentrão zal spelen. Sergio Ramos en Xabi Alonso zal niet spelen omdat ze twee kaarten hebben en ik niet hen het risico omdat ik wil hen beschikbaar voor de ronde van 16 eerste etappe. Arbeloa wordt onderbroken en kan niet worden afgespeeld."
Wel jammer, geen Ramos en geen Alonso. Ik kan echt genieten van die strakke cross-passes van Alonso. Weet alleen niet of Oezil speelt. En als ze de tweede helft 3 of 4 - 0 voor staan, zal Callejon er ook wel in komen. Die maakte er vorig jaar twee in de Arena, geloof ik.

Tja, al hoop ik op een stunt, denk ik niet dat ze het gaan redden in Madrid. Laten we in ieder geval hopen op een mooie wedstrijd met vooral veel voetbal. Die van vorig jaar in de Arena vond ik een beetje minder. Een paar grote spelers (o.a. Alonso) lieten zich toen kennen en kregen kaarten. Madrid moet zich gedragen en laten zien dat ze de grootste club van de wereld zijn en niet van dat achterlijke gedrag tonen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ajax.nl/upload_mm/d/8/a/187657_aankomst%20600_600x338.jpg

Dit ziet er toch ook niet uit? Zo kom je dan aan als Ajax zijnde in Madrid. Lijken wel Engelse kostschool jongetjes. Doe gewoon je Ajax pakkie aan. :X

Ah, de selectie is bekend:
PLAYERS CALLED UP BY REAL MADRID:
Goalkeepers: Adán y Jesús.
Defenders: Varane, Pepe, Coentrão, Carvalho y Nacho.
Midfielders: Khedira, Kaká, Özil, Modric, Callejón, Di María, Cheryshev y José Rodríguez.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Benzema y Morata.
Mja, als iedereen gewoon zijn niveau haalt en op 60% speelt, wordt het weer 4 - 0

[ Voor 25% gewijzigd door chim0 op 04-12-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Is het dan ooit goed? :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ja hoor, als er weer een type Bergkamp, Kluivert of Van Basten komt.

Kom op, man. Je bent friggin Ajax! Het is toch lachwekkend al die schattige jochies in het eerste? Ik wil gewoon kerels zien.

Moet je Moisander zien staan rechts met z'n rugzakje en tasje. Zo zag ik eruit toen ik naar de brugklaas ging. Aaah, dit kan echt niet hoor... :N

Maar goed, ik zeg niks meer.

[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 04-12-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:14
chim0 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:36:
[...]

Ja hoor, als er weer een type Bergkamp, Kluivert of Van Basten komt.

Kom op, man. Je bent friggin Ajax! Het is toch lachwekkend al die schattige jochies in het eerste? Ik wil gewoon kerels zien.

Moet je Moisander zien staan rechts met z'n rugzakje en tasje. Zo zag ik eruit toen ik naar de brugklaas ging. Aaah, dit kan echt niet hoor... :N

Maar goed, ik zeg niks meer.
Houd ik je aan :D

Waar een mens zich druk om kan maken zeg.....Dit ziet er in ieder geval meer representatief uit dan met zijn allen in een trainingspak naar Madrid te vliegen.....

[ Voor 13% gewijzigd door KillaZ op 04-12-2012 08:47 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
KillaZ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:46:

Waar een mens zich druk om kan maken zeg.....Dit ziet er in ieder geval meer representatief uit dan met zijn allen in een trainingspak naar Madrid te vliegen.....
Ik maak me er zeker druk om want het zijn professionele sporters dus dan kom je gewoon in een trainingspak van je club, net zoals iedereen. Voetballers doen het, zwemmers doen het, schaatsers doen het. Maar je gaat toch niet als Ajax zijnde als een Engels kostschool klasje met je rugzakje op naar een wedstrijd? Lijkt wel een schoolreisje. Doe desnoods gewoon je normale kleren aan, maar waarom moet iedereen in zo'n raar pakje? Als ik daar had gestaan en ik zag dat, zou ik nooit denken "Zo, dat is het eerste van Ajax!" Je bent het visitekaartje van een club.

Vind het maar raar, maar goed laten we er maar over ophouden. Ik vind uiterlijk en uitstraling inderdaad belangrijk. Je bent professional, verdient miljoenen en vertegenwoordigt een club. Dat mag best wel uitgestraald worden maar dit ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:05
Daar ben ik 't wel mee eens, ik vind dit er niet als een topsportteam uitzien eerlijk gezegd, 't lijkt inderdaad een groep studenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/Vitesse/2012/12/04/Big-fight-als-Wilfried-Bony-niet-mag-vertrekken

En weer een carriere verpest door een zaakwaarnemer, waarom met alle geweld een transfer in de winterstop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Uniformiteit, Business casual. Ze hadden ook het Oger pak aan kunnen trekken, was dat beter geweest?
9 van de 10 keer gaat er een delegatie van de ABA namelijk ook mee, dan ziet dit er gewoon "netter" uit.
Dat rugzakje, tja, maar ik zie Alderweireld met een normale tas. Ziet er een stuk beter uit.

Als je miljoenen verdient, uithangbord bent van de club en er een delegatie van je sponsoren meegaan, vind ik zelf dit een stuk beter dan allemaal in een trainingspak het vliegtuig in te stappen.
tweaker2010 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:32:
http://www.ad.nl/Vitesse/2012/12/04/Big-fight-als-Wilfried-Bony-niet-mag-vertrekken

En weer een carriere verpest door een zaakwaarnemer, waarom met alle geweld een transfer in de winterstop?
Mwa, volgens mij speelt er op persoonlijk vlak ook behoorlijk wat mee: Zijn familie krijgt geen visum.

[ Voor 35% gewijzigd door KillaZ op 04-12-2012 09:35 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

Als het waar is dat de club zou meewerken als hij hogerop kan en nu weigert kan ik me het ook wel voorstellen.

Zulke jongens moet je op de juiste manier aanpakken en weigeren mee te werken is niet de juiste....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 12:02
mhoah vind het niet zo erg, Vitesse zal er wel bovenop komen, doen ze het niet is Ajax absoluut titelkandidaat nr1. :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KillaZ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:34:
[...]
Mwa, volgens mij speelt er op persoonlijk vlak ook behoorlijk wat mee: Zijn familie krijgt geen visum.
Sinds wanneer maakt dat die zaakwaarnemer wat uit? Trouwens: NL is het soepelst in het geven van een visum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
tweaker2010 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:53:
[...]

Sinds wanneer maakt dat die zaakwaarnemer wat uit? Trouwens: NL is het soepelst in het geven van een visum.
Sinds wanneer heeft alleen zijn zaakwaarnemer iets gezegd over zijn toekomst? Bony zelf roept al maanden dat hij weg wil.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
KillaZ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:34:

Mja dat blijkt alweer achterhaald te zijn: http://www.elfvoetbal.nl/...n-bony-bij-vitesse-houden zijn broer blijkt toch wel een visum te krijgen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Puc van S. schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:47:
[...]
Mja dat blijkt alweer achterhaald te zijn: http://www.elfvoetbal.nl/...n-bony-bij-vitesse-houden zijn broer blijkt toch wel een visum te krijgen.
Uiteindelijk maakt dat visum natuurlijk niets uit, ik zie Bony alsnog deze winter vertrekken naar het buitenland.
Het draait allemaal om geld... helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

loewie1984 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:47:
mhoah vind het niet zo erg, Vitesse zal er wel bovenop komen, doen ze het niet is Ajax absoluut titelkandidaat nr1. :)
Ik ben een Ajacied, maar ik vind dit behoorlijk overtrokken :) Ajax heeft nog een lange weg te gaan met deze selectie en ik denk dat PSV hun dip snel voorbij is. Daarnaast heeft Feyenoord een prima selectie, die er ook ook is net zoals Twente.

Mijn inziens is er geen titelkandidaat nr1, al zou ik graag Ajax opnieuw het kampioensschap toewensen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 29-09 11:50
Vanaf het begin van dit seizoen was mijn persoonlijk verwachting voor dit jaar:

1. Ajax
2. Twente
3. Vitesse
4. Feyenoord
5. PSV

Zo heb ik 'm ingevuld in diverse poules, vooralsnog houd ik het nog steeds bij deze uitslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Waar kan ik tekenen? ;) Ik had/heb PSV op 1 en dan Twente en Ajax strijdend om 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Is de 2e ring van het bernabeun stadion soms dicht? Wat een camera standpunt, is normaal toch van iets hoger af....

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
En weer genaaid tegen Madrid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:52
Haha hoezo genaaid? Real speelt 10x zo goed! Verdiend doelpunt, die eerste was randje buitenspel en de tweede ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
boe.i schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:00:
Haha hoezo genaaid? Real speelt 10x zo goed! Verdiend doelpunt, die eerste was randje buitenspel en de tweede ook.
De fuck? De eerste randje buitenspel? Was op z'n minst een meter en jij bent er zeker ook zo eentje die het terecht vind als de regels worden als je maar 1 team beter is dan de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Real speelt 10x zo goed? Overdrijven is ook een vak.
En het eerste doelpunt werd terecht afgekeurd wegens buitenspel, de tweede is niet te zien door slecht camerawerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou ja, als je ze er zo door laat lopen vraag je er gewoon om hoor.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Weet iemand waarom Dinamo Zagreb vs Dinamo Kiev is stilgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Laatst online: 20:52
Ben zelf Ajacied, soms kunnen ze ook heerlijk spelen, maar tegen Madrid hebben ze de eerste 20 minuten gewoon niks (kunnen) laten zien. 10x zo goed is inderdaad overdreven, 3x zo goed dan ;) En
die het terecht vind als de regels worden als je maar 1 team beter is dan de ander
snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:05:
The referee is leading the players off the field due to heavy snowfall. The match is suspended in Zagreb, further information to follow.

bron: http://www.uefa.com/uefac...6&session=1&match=2009576

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:05:
Te veel sneeuw volgens twitter.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ook het doelpunt was buitenspel maar om eerlijk te zijn maakt het me weinig uit. Uit in Madrid ben je als Nederlandse ploeg kansloos en dat blijkt ook vanavond al weer. We kunnen alleen maar hopen dat Manchester City niet wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
boe.i schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:07:
Ben zelf Ajacied, soms kunnen ze ook heerlijk spelen, maar tegen Madrid hebben ze de eerste 20 minuten gewoon niks (kunnen) laten zien. 10x zo goed is inderdaad overdreven, 3x zo goed dan ;) En
[...]
snap ik niet helemaal.
Nou wat jij zei dat Ajax niet genaaid was omdat Real 10x zo goed is. Dat is gewoon onzin. Ook al sta je 10-0 achter dan kan je nogsteeds genaaid worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een goal van Callejon, 2-0 na een half uur... Ajax kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17

St@m

@ Your Service

Nou.. die 2e was een prachtige goal, ik stap net in :P Dus heb geen mening over al dan niet buitenspel doelpunten.

Op basis van de 6 minuten die ik heb gezien ga ik voor een 6-0 :+ Sorry, en wat wil je ook.. Dit is hetzelfde als Ajax - Cambuur ofzo qua niveauverschil. (ok, beetje overtrokken :P )

Als Madrid er zin in heeft, dan leiden ze Ajax naar de slachtbank.

[ Voor 57% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 21:20 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:17
Dat was toch een elleboog?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Stam: Zou je niet heel erg vinden na zaterdag he? :+

Maar je hebt wel gelijk, ik mag al blij zijn als ze uberhaupt scoren. Hopelijk pakt Dortmund minimaal een punt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:22:
@Stam: Zou je niet heel erg vinden na zaterdag he? :+

Maar je hebt wel gelijk, ik mag al blij zijn als ze uberhaupt scoren. Hopelijk pakt Dortmund minimaal een punt.
Joh, zaterdag was zaterdag, en ik had ook niet anders verwacht dan een overwinning voor Ajax/gelijkspel (lees mijn posts maar terug). En het zou leuk zijn als Ajax doorgaat naar de EL, maar ik meen te weten wat er dan gebeurd ;)

Ik vind het leuker als Ajax van het weekend verliest dan dat ze verliezen van RM, iedereen weet dat dat gaat gebeuren, de vraag is alleen met hoeveel.

Wat de commentator zegt :P Iedere Nederlandse ploeg verliest van RM.

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 21:27 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:25:
Joh, zaterdag was zaterdag, en ik had ook niet anders verwacht dan een overwinning voor Ajax/gelijkspel (lees mijn posts maar terug). En het zou leuk zijn als Ajax doorgaat naar de EL, maar ik meen te weten wat er dan gebeurd ;)
Weet ik toch lieverd. :> Maar na ons gesprekje moet ik er natuurlijk toch nog even over beginnen. ;)
Ik vind het leuker als Ajax van het weekend verliest dan dat ze verliezen van RM, iedereen weet dat dat gaat gebeuren, de vraag is alleen met hoeveel.

Wat de commentator zegt :P Iedere Nederlandse ploeg verliest van RM.
Het is gewoon niet normaal wat die gasten voor indivuele kwaliteit hebben. Als je dan een De Jong de bal ziet willen aannemen als hij eindelijk eens goed valt duurt het gewoon net te lang. Als zij die kans krijgen is het sowieso werk voor Vermeer, daar zie je al zo'n groot verschil.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:33:
[...]

Weet ik toch lieverd. :> Maar na ons gesprekje moet ik er natuurlijk toch nog even over beginnen. ;)
I know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Gonadan schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:33:
Het is gewoon niet normaal wat die gasten voor indivuele kwaliteit hebben. Als je dan een De Jong de bal ziet willen aannemen als hij eindelijk eens goed valt duurt het gewoon net te lang. Als zij die kans krijgen is het sowieso werk voor Vermeer, daar zie je al zo'n groot verschil.
Real Madrid heeft een totale geschatte selectiewaarde va 471 miljoen euro (inclusief reserves), gemiddelde 25 miljoen euro per speler.
http://www.transfermarkt....rid/kader/verein_418.html

Ajax heeft een totale geschatte selectiewaarde van 86 miljoen euro (inclusief reserves).
http://www.transfermarkt....tartseite/verein_610.html

Nu zeg ik niet dat geld alles is in het voetbal (zie man. city) maar dit verschil is toch wel bizar groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoor ik nu die oneindige droeftoeter beweren dat Marca een zeer betrouwbare bron is? Dat hoorde ik toch verkeerd he? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:47:
Hoor ik nu die oneindige droeftoeter beweren dat Marca een zeer betrouwbare bron is? Dat hoorde ik toch verkeerd he? :D
Hoor jij die droeftoeter dan nog? Ik hoorde zijn stem en de mute-knop begon spontaan te gloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hop 1-0 Dortmund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou Ajacieden, feli met de EL :)

En nog scoren ook :P

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Jaja 3 - 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:00:
Nou Ajacieden, feli met de EL :)
Of we daar blij mee moeten zijn vraag ik me af, maar het is voor NL in ieder geval goed. Kan je voor de competitie wel opbreken, maar voor de ontwikkeling van spelers wel weer goed. Dus voor- en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het kan nog! :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:02:
[...]
Of we daar blij mee moeten zijn vraag ik me af, maar het is voor NL in ieder geval goed. Kan je voor de competitie wel opbreken, maar voor de ontwikkeling van spelers wel weer goed. Dus voor- en nadelen.
Ze treffen toch Chelsea (of Juventus). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:04:
[...]

Ze treffen toch Chelsea (of Juventus). :P
Nee, Dnjepr. (Of kan dat niet :P)

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:02:
[...]

EL finale in de Arena, nu is de kans dat Ajax dit seizoen de EL finale haalt zo goed als niet bestaand, maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:07:
[...]

EL finale in de Arena, nu is de kans dat Ajax dit seizoen de EL finale haalt zo goed als niet bestaand, maar toch :+
Leuk en aardig, maar ik word zo veel liever kampioen.

Och Hoesen toch...

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 04-12-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Daar lag de 3-2 voor het oprapen :+

Volgens de commentator niet overigens, maar die bal moet tussen de palen.

[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:08:
Leuk en aardig, maar ik word zo veel liever kampioen.
Prijzen zijn altijd leuk maar Europese wedstrijden kan je een hoop van leren en het is gewoon leuk voor de afwisseling.
Och Hoesen toch...
Tja, dat is ervaring.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:14:
[...]

Prijzen zijn altijd leuk maar Europese wedstrijden kan je een hoop van leren en het is gewoon leuk voor de afwisseling.

[...]
Dat klopt, maar heb jij liever kwart of halve finale EL (dan ben ik optimistisch) dan een kampioenschap? En het is altijd lastig te bepalen in hoeverre een speler beter wordt van Europese wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Daar had Kuifje best rood mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:20:
Dat klopt, maar heb jij liever kwart of halve finale EL (dan ben ik optimistisch) dan een kampioenschap? En het is altijd lastig te bepalen in hoeverre een speler beter wordt van Europese wedstrijden.
Het gaat niet om liever, het gaat erom dat je in meerdere competities mee mag doen. Dat maakt het leuk. In hoeverre je als speler beter wordt is lastig zeggen, maar ook tegen een Djnepr doe je al meer ervaring op dan tegen NAC, al is het maar omdat ze anders spelen dan in Nederland.

Het gaat er bij mij niet in dat je blij bent als je uitgeschakeld wordt voor een competitie, sportief gezien wil je gewoon altijd winnen lijkt mij. En dan is het misschien maar wat zwaarder voor de selectie, over het algemeen hebben de clubs die een drukker programma hebben ook al een grotere selectie dus dat mag niet zo'n probleem zijn.

Sportief gezien dan uiteraard, ik vind het wel kansloos dat een AZ of PSV elke keer naar het oostblok moet wat meer geld kost dan het oplevert. Dan snap ik wel dat je er klaar mee raakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zei het ook al tegen PSV en eerdere wedstrijden dit seizoen: Hoesen mist kansen die de B1 van Schubberkutterveen nog zou scoren. Ja, hij is jong, ja hij heeft last op zijn schouders, maar je kan het ook overdrijven. Volgens mij had hij thuis tegen Real ook al zo'n 100% kans. Ik weet het niet met die jongen, maar hij doet meer fout dan goed op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
PWM schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:57:
[...]

Ik zei het ook al tegen PSV en eerdere wedstrijden dit seizoen: Hoesen mist kansen die de B1 van Schubberkutterveen nog zou scoren. Ja, hij is jong, ja hij heeft last op zijn schouders, maar je kan het ook overdrijven. Volgens mij had hij thuis tegen Real ook al zo'n 100% kans. Ik weet het niet met die jongen, maar hij doet meer fout dan goed op het veld.
Om even heel flauw te doen :D :+ :>

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:57:
[...]

Ik weet het niet met die jongen, maar hij doet meer fout dan goed op het veld.
Ik zeg, lekker laten staan. Scoorde al tegen VVV, Real Madrid (enigszins lucky, okay) en PSV. Daarnaast is het een aanspeelpunt in de spits waarmee Eriksen ook meer mogelijkheden lijkt te krijgen in zijn spel, zeker als je Fisscher er ook bijzet. Dus laat Hoesen en Fisscher maar een tijdje staan. Bovendien, op afwerken valt te trainen.

Al is het wel erg Nederlands om 'm na 4 wedstrijden volledig af te branden en bij het grofvuil te zetten natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:03
Krukar schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:38:
[...]

Real Madrid heeft een totale geschatte selectiewaarde va 471 miljoen euro (inclusief reserves), gemiddelde 25 miljoen euro per speler.
http://www.transfermarkt....rid/kader/verein_418.html

Ajax heeft een totale geschatte selectiewaarde van 86 miljoen euro (inclusief reserves).
http://www.transfermarkt....tartseite/verein_610.html

Nu zeg ik niet dat geld alles is in het voetbal (zie man. city) maar dit verschil is toch wel bizar groot :)
Lekker realistische bedragen ook, jeugdinternationals als Sporkslede en Veltman voor 50.000 euro, daar koop je nog geen 35-jarige rechtsback uit de Jupiler voor. Sulejmani die niet aan spelen toekomt en nog een half jaar contract heeft zou 7mln waard zijn. Strik erom en verkopen zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:28:
[...]
Lekker realistische bedragen ook, jeugdinternationals als Sporkslede en Veltman voor 50.000 euro, daar koop je nog geen 35-jarige rechtsback uit de Jupiler voor. Sulejmani die niet aan spelen toekomt en nog een half jaar contract heeft zou 7mln waard zijn. Strik erom en verkopen zou ik zeggen. ;)
Idd, de marktwaarde van Fischer is nu ook wel iets meer als 4 ton, ik denk eerder 4 miljoen. De bedragen bij Madrid gaan nergens over, Ramos is een goede verdediger, maar absoluut geen 40 miljoen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Op het PSV forum is er ook iemand niet helemaal goed bij zijn hoofd..
Weg:

* Tyton (3.000.000)
* Swinkels (0,-)
* Manolev (1.000.000)
* Bouma (0,-)
* Marcelo (5.000.000)
* Derijck (2.000.000)
* Pieters (4.000.000)
* Hutchinson (0,-)
* Engelaar (0,-)
* Strootman (23.000.000)
* Wijnaldum (6.000.000)
* Toivonen (6.500.000)
* Mertens (13.000.000)
* Lens (15.000.000)
* (Matavz*) (9.000.000)

*Toelichting: Alleen bij goed bod en als er een vervanger klaar staat.

Totaal: 78.000.000 (87.000.000)
Die denkt dat PSV aankomende zomer 78.000.000 aan transferinkomsten krijgt. Ik zie het graag rooskleurig in allemaal, maar dit gaat nergens over.

*Even een grappige noot tussendoor :P Heeft verder niet veel discussiewaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Zo, even kijken of die Marcello ook nog op de tribune beland as zondag:
http://www.nu.nl/sport/29...nde-beweging-marcelo.html

Zou mooi zijn, PSV en Twente allebei gemankeerd aan de wedstrijd beginnen, eindigen in gelijkspel en Vitesse en Ajax die er over heen gaan :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

loewie1984 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:14:
Zo, even kijken of die Marcello ook nog op de tribune beland as zondag:
http://www.nu.nl/sport/29...nde-beweging-marcelo.html

Zou mooi zijn, PSV en Twente allebei gemankeerd aan de wedstrijd beginnen, eindigen in gelijkspel en Vitesse en Ajax die er over heen gaan :)
Mag toch hopen van niet.. niets aan de hand man:
YouTube: Ajax vs PSV 3-1 Samenvatting 1-12-2012 HD - All Goals And Highlights (Lens,hoesen,fischer,de jong) 4:40
Heb wel ergere dingen gezien op het veld die wedstrijd, of andere wedstrijden.
En Ajax gaat helemaal nergens overheen als PSV en Twente gelijkspelen..

Vorig jaar was het Marcelo die Vertonghen hielp met een ontlastende verklaring na de vuistslag van Vertonghen, mag toch hopen dat Hoessen de favor returns :P na dit tikje.

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 05-12-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Een slaande beweging terwijl de bal niet in de buurt is, daar mag gewoon minimaal drie wedstrijden schorsing tegenover staan. Op de beelden zie je Marcelo bewust achteruit slaan op gezichtshoogte. Onmogelijk om dat te bagatelliseren of af te doen als 'niks aan de hand'.:
YouTube: Ajax vs PSV 3-1 Samenvatting 1-12-2012 HD - All Goals And Highlights (Lens,hoesen,fischer,de jong)

Afbeeldingslocatie: http://static0.volkskrant.nl/static/photo/2012/7/14/0/20121205133623/media_xl_1447275.jpg

In mijn ogen een actie die niet op het veld thuis hoort, het was tenslotte niet eens een duel.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
St@m schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:22:
[...]

Mag toch hopen van niet.. niets aan de hand man:
YouTube: Ajax vs PSV 3-1 Samenvatting 1-12-2012 HD - All Goals And Highlights (Lens,hoesen,fischer,de jong) 4:40
Heb wel ergere dingen gezien op het veld die wedstrijd, of andere wedstrijden.
En Ajax gaat helemaal nergens overheen als PSV en Twente gelijkspelen..

Vorig jaar was het Marcelo die Vertonghen hielp met een ontlastende verklaring na de vuistslag van Vertonghen, mag toch hopen dat Hoessen de favor returns :P na dit tikje.
Ik hoop voor je dat de aanklager dat ook zo ziet, Marcello mept Hoessen in het gezicht terwijl de bal niet eens in de buurt is. Hij kijkt zelfs achterom en mept hem dan bewust, dat vind ik nogal wat. Maarja dat vind ik, misschien is mijn bril een beetje roze gekleurd en dat ik weinig met PSV heb mag duidelijk zijn.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Om de zoveelste welles/nietes tussen clubs te doorbreken een nieuw onderwerp. ;)
St@m schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:06:
Nee, Dnjepr. (Of kan dat niet :P)
Het lijkt mee te vallen, zo te lezen zijn ze niet geplaatst dus kom je hopelijk alsnog tegen een aansprekende tegenstander. Lig je er alsnog in een ronde uit. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Prfff
De aanklager betaald voetbal heeft zojuist een schikkingsvoorstel verstuurd naar PSV-speler Marcelo.

Het betreft een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, vanwege het slaan van tegenspeler Danny Hoesen in de uitwedstrijd van PSV tegen Ajax van zaterdag 1 december 2012. Eerder al startte de aanklager een vooronderzoek naar het voorval op basis van televisiebeelden.
Wat waren voorgaande schikkingen?
· Koenders (Heracles Almelo): 2 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk, vanwege het slaan van een tegenspeler.
Logica...
Blijkbaar kan je beter tegenstanders trappen, krijg je iig een wedstrijd minder schorsing :+
Tuurlijk moet je slaande bewegingen tegen gaan en wat mij betreft mag het trouwens gewoon 4 wedstrijden zijn maar dan moet je het wel gelijktrekken.

[ Voor 16% gewijzigd door Napo op 05-12-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Maar was de schikking van Koenders ook zonder het in de buurt zijn van een duel? Kijk dat zoiets in de actie gebeurt tijdens een gevecht om de bal, speler 1 komt voor speler 2 lopen, slaat zijn armen naar achter, is nog niet goed maar een veel natuurlijkere reactie dan iemand moedwillig slaan zonder dat er ook maar een bal in de buurt is.

Nogmaals, ik ken de actie van Koenders niet...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:48
Hmmm vanavond Chelsea dan maar, die moeten tenminste. Alhoewel Celtic ook wel alles of niets zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

heefttorres.algescoord.com

Ja! :9

Chelsea doet goede zaken tot dusver.

Villanova had beter Villa kunnen wisselen ipv Rafinha voor Messi, die speelde tenminste nog goed.
Villa is al 8 ker teruggefloten voor buitenspel, heel veel balverlies en gaat alleen maar voor zichzelf.

Bij Benfica mochten er wel twee een rode kaart hebben, Maxi Perreira, Luisao en bij Barca mocht Adriano ook van het veld gestuurd worden.

[ Voor 69% gewijzigd door Quad op 05-12-2012 22:11 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daar gaat Messi ;w

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Op een stretcher afgevoerd of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 22:31

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wel lullig na alle tackles op hem en doodstrappen te hebben overleefd, gebleseerd raken door jezelf.
Denk knie verdraaid ofzo was niet echt duidelijk te zien. Misschien geen record voor messi dit jaar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Celtic voor, haha nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Reiben schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:29:
[...]

Op een stretcher afgevoerd of wat?
Met karretje afgevoerd naar ziekenhuis wat 300 meter verderop ligt.
v8power67 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:32:
Wel lullig na alle tackles op hem en doodstrappen te hebben overleefd, gebleseerd raken door jezelf.
Denk knie verdraaid ofzo was niet echt duidelijk te zien. Misschien geen record voor messi dit jaar.
Niet door zichzelf, keeper kwam uit en raakte Messi.
Lijkt erop dat iets met de knie gebeurt is, meniscus of kniebanden ofzo.

Maar Benfica speelt niet om te winnen, ze spelen om te schoppen. Hadden 3 spelers een rode kaart verdiend maar de scheidsrechter is blind.

Edit: Hah terecht Maxi Perreira!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 22:31

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mja hij kon na die botsing nog draaien en schieten dus denk toch echt bij het schieten anders komt de pijn wel heel laat. Maar hoe dan ook sneu, maja vond barca echt zwak maar benfica stond met geluk nog met 11 man waar het makkelijk 9man had kunnen zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

v8power67 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:38:
Mja hij kon na die botsing nog draaien en schieten dus denk toch echt bij het schieten anders komt de pijn wel heel laat. Maar hoe dan ook sneu, maja vond barca echt zwak maar benfica stond met geluk nog met 11 man waar het makkelijk 9man had kunnen zijn.
Zie je maar hoe hard Xavi/Iniesta nodig zijn daar..
Die Rafinha kan er ook wel wat van hoor, maar David Villa is drama, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.

Messi zag je wel pijnlijk gezicht trekken voor het schot, is afwachten ik hoop het niet voor hem da het slecht nieuws is, want het is hem gegunt.

Edit: Messi waarschijnlijk een gekneusde knie, volgens Villanova had hij vrij snel geen pijn meer. Morgen weten wij meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 06-12-2012 00:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Lionel Messi kan opgelucht ademhalen. De Argentijnse vedette van FC Barcelona heeft woensdag in de Champions League-wedstrijd tegen Benfica (0-0) 'slechts' een kneuzing opgelopen aan de buitenkant van zijn linkerknie.
Bron: http://www.nu.nl/sport/29...-kneuzing-linkerknie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:38
Waarschijnlijk kan hij zondag alweer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Quad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:41:
Die Rafinha kan er ook wel wat van hoor, maar David Villa is drama, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
David Villa weet ik niet wat ze daarmee aan het doen zijn maar sinds hij zijn been gebroken heeft gehad speelt hij amper meer, echt doodzonde want die gozer kan der echt wat van. Snap niet dat Tito die jongen zo weinig speelminuten geeft, ik zie liever Villa spelen dan Pedro, die doet het laatste jaar ook niet veel anders meer dan heel hard achter de bal aan rennen. Natuurlijk zal hij uit vorm zijn omdat hij wienig gespeeld heeft door zijn blessure maar ik zou graag zien dat hij voortaan gewoon weer in de basis staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Quad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:33:

Chelsea doet goede zaken tot dusver.
Vind je? Dat een CL winnaar de groepsronde niet overleeft is natuurlijk een aanfluiting, daar doet die 6-1 winst natuurlijk niets aan af. In de overige 5 wedstrijden hebben ze het flink laten liggen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Chelsea is geen CL winnaar. Dit was een incident en gebeurt één keer in de 1000 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
chim0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:42:
Chelsea is geen CL winnaar. Dit was een incident en gebeurt één keer in de 1000 jaar.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Wat (natuurlijk) bedoeld wordt is dat Chelsea vorig jaar de CL gewonnen heeft (CL-winnaar). Overduidelijk probeert niemand te zeggen dat Chelsea een categorische CL-winnaar (een club die ieder jaar 'favoriet' is en al meermaals de CL heeft gewonnen) is, wat jij er op een wonderbaarlijke wijze wel van probeert te maken. Overigens valt het incidentele karakter ook wel enigszins mee. Zo heel lang geleden stond Chelsea ook al eens in de finale. Ik acht de kans in ieder geval aanwezig dat Chelsea eerder dan in 3012 weer eens de CL wint.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:42:
Chelsea heeft de CL gewonnen, dus ja ze waren een winnaar. Barca tot een aantal jaar terug ook maar 1x, dus wat wil je hiermee nu precies zeggen? Wie weet wint Dortmund wel dit jaar, dat kun je niet voorspellen vind ik.
Pagina: 1 ... 26 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.