Lekker weekend tot nu toe
Nee, hoor vorige week zat er ook meer water in de Kuip dan gras.mowa schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:24:
Voor voetballen is toch op een grasmat verplicht..??
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het is doodzonde, maar het is wel de eigen schuld. Dat je een keer een doelpunt uit een corner tegen krijgt kan, maar elke corner was gewoon levensgevaarlijk. Ze kregen het niet voor elkaar. Zou Mathijssen dan toch gemist worden? Lamprou kon er niet zoveel aan doen, maar toch scheelt het wel als Mulder er weer staat denk ik.PWM schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:15:
Balen dat Feyenoord de kans niet grijpt om Vitesse bij te benen. Nu hopen op een gelijkspel om 16.30, en iedereen zit weer als vanouds bij elkaar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ondanks dat het nu 1-0 staat, heeft Twente zich toch ook wel goed herpakt. Open kansen aan beide kanten. Leuke wedstrijd tot nu toe
PSV is toch wel duidelijk sterker nu, de voorsprong is dus verdiend maar je weet ook dat de PSV verdediging zeker nog een kans gaat weggeven.
kom op Twente, maak ff 1-1 dan is mijn weekend helemaal geslaagd
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Zou perfect zijn maar het lijkt er nog niet op.blobber schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:00:
kom op Twente, maak ff 1-1 dan is mijn weekend helemaal geslaagd
XXXVI
Heerlijke wedstrijd van PSV gezien. Ze speelden zeer sterk tegen de directe concurrent. En zelfs geen tegendoelpunt deze wedstrijd
Zowel in de 1ste als de 2de helft was PSV duidelijk de betere, alleen weet je gewoon dat dat tegen Twente niks uitmaakt. Twente heeft gewoon veel kwaliteit om alsnog de wedstrijd in hun voordeel te beslissen. Gelukkig waren Fer, Tadic en Chadli niet in goede doen.
Tadic en Chadli waren echter voornamelijk niet zo goed waren door hun directe tegenstanders. En ook Derijck en Marcelo speelden een uitstekende wedstrijd. Om nog maar niet te spreken over een sterke Waterman. Het komt niet vaak voor, maar de verdedigingslinie was eens een keer de beste linie bij PSV...
Enne, Wijnaldum deed wel heel erg opzichtig mee met "Wie is de mol".....

Zowel in de 1ste als de 2de helft was PSV duidelijk de betere, alleen weet je gewoon dat dat tegen Twente niks uitmaakt. Twente heeft gewoon veel kwaliteit om alsnog de wedstrijd in hun voordeel te beslissen. Gelukkig waren Fer, Tadic en Chadli niet in goede doen.
Tadic en Chadli waren echter voornamelijk niet zo goed waren door hun directe tegenstanders. En ook Derijck en Marcelo speelden een uitstekende wedstrijd. Om nog maar niet te spreken over een sterke Waterman. Het komt niet vaak voor, maar de verdedigingslinie was eens een keer de beste linie bij PSV...
Enne, Wijnaldum deed wel heel erg opzichtig mee met "Wie is de mol".....

Wat een naar mannetje blijft die Strootman toch... echt een smerige overtreding op Tadic
Verder een verdiende overwinning van PSV, als elke kans een goal was had het wel 5-0 moeten zijn.
Verder een verdiende overwinning van PSV, als elke kans een goal was had het wel 5-0 moeten zijn.
Ga even ergens anders trollentweaker2010 schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:16:
Wat een naar mannetje blijft die Strootman toch... echt een smerige overtreding op Tadic
En hij krijgt geen kaart terwijl hij overduidelijk te laat was, vervolgens gaat een Twente-speler onbewust op de hak van een PSV-er staan en deze krijgt geel ...tweaker2010 schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:16:

Dan had Twente 0 - 1 voor gestaan.Verder een verdiende overwinning van PSV, als elke kans een goal was had het wel 5-0 moeten zijn.
Strootman had er echt afgemoeten. Wat een onaardig persoon is dat toch. Hij haalt vol door terwijl die bal al weg is. Gewoon lomp afreageren. Man man man.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 09-12-2012 19:25 . Reden: Hou het netjes ]
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
RightTettie schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:22:
Strootman had er echt afgemoeten. Wat een onaardig persoonis dat toch. Hij haalt vol door terwijl die bal al weg is. Gewoon lomp afreageren. Man man man.
Strootman probeert de bal weg te trappen. Net als Tadic. Allebei een trap richting de bal en niet richting de tegenstander. Tadic was een fractie van een seconde eerder waardoor Strootman de voet van Tadic in de lucht raakt. Oftewel, Strootman haalt helemaal niet vol door terwijl de bal al weg is
Gewoon een ongelukkige situatie waarbij beiden voor de bal gingen en waar er absoluut geen sprake is van een bewuste trap.
Strootman timede verkeerd en was (daardoor) te laat (fractie van een seconde of niet) want de bal was al weg.
Dus was het een overtreding en dit liet de tweede of derde herhaling van Eredivisie Live duidelijk zien.
Dus was het een overtreding en dit liet de tweede of derde herhaling van Eredivisie Live duidelijk zien.
Goh. Dat heb ik altijd bij PSV en Ajax. Zal wel de bril zijn die we beiden ophebbenmowa schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:07:
Ik heb namelijk sterk de indruk dat er altijd in het voordeel van Feyenoord wordt gefloten.
Dit dusOPSLAGHOND schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:58:
Strootman timede verkeerd en was (daardoor) te laat (fractie van een seconde of niet) want de bal was al weg.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Strootman was inderdaad te laat omdat Tadic een fractie van een seconde daar voor de bal wegtikte.OPSLAGHOND schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:58:
Nogmaals, de actie was in de lucht, allebei met het been hoog richting de bal en niet richting elkaar. Het was zeker geen bewuste overtreding zoals hierboven wordt gesuggereerd door te zeggen dat Strootman vol uithaalde terwijl de bal al weg was.
Het was een ongelukkige botsing van de voeten in de lucht, waarbij Tadic dus een fractie van een seconde eerder was.
Een overtreding: ok. Een smerige of zelfs bewuste overtreding: nee.
Nare voetballers vinden we ook alleen maar naar als ze bij de ander spelen. Over Jan Wouters hoorde je nooit iemand klagen maar die kon ook naar zijn
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 09-12-2012 20:10 ]
Dat waren hele andere tijden.D-e-n schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:10:
Nare voetballers vinden we ook alleen maar naar als ze bij de ander spelen. Over Jan Wouters hoorde je nooit iemand klagen maar die kon ook naar zijn
In de tijd van Wouters stonden er niet zoveel camera's op de spelers gericht en waren er alleen samenvattingen te zien bij Studio Sport die nu (en misschien toen ook) elke speelronde meerdere belangrijke en/of opvallende momenten niet laten zien om maar even 2 voorbeelden te noemen.
Wouters is bij Ajax ook al eens geschorst op basis van tv-beelden. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat dat soort spelers vaak wel de winnaars zijn die je nodig hebt.
"Dat soort spelers" kunnen best handig zijn, maar als je teveel van "dat soort spelers" in je selectie heb zitten dan kan het wel eens vaker dan normaal tegen je werken;

PSV heeft er maar twee. PSV heeft gewoon een beroerde defensie. Als PSV gewoon presteert hoeven die twee spelers ook minder te zeuren.
DrieD-e-n schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:37:
PSV heeft er maar twee. PSV heeft gewoon een beroerde defensie. Als PSV gewoon presteert hoeven die twee spelers ook minder te zeuren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Strootman had vandaag overigens weer een enorme blunder, wat een 100% kans opleverde (gelukkig voor hem dacht Fer dat hij Messi was). Hij doet het wel vaker, een goede wedstrijd spelen met één 100% kans weggeven. Beetje Douglas (of van Gobbel
)
Of De BoerPWM schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:46:
Strootman had vandaag overigens weer een enorme blunder, wat een 100% kans opleverde (gelukkig voor hem dacht Fer dat hij Messi was). Hij doet het wel vaker, een goede wedstrijd spelen met één 100% kans weggeven. Beetje Douglas (of van Gobbel)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Het is gebeurd, Messi staat op 86 goals.
Nog belangrijker, een Duitse (ex-)voetballer is zijn record kwijt!Dadona schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:05:
Het is gebeurd, Messi staat op 86 goals.

Verwijderd
Steve haalt de kerst niet, let op me woorden..
Zal nog niet deze week zijn, maar ik denk dat Joop nu wel aan het rondbellen is om in de winterstop een andere trainer voor de groep te hebben of Kluivert naar voren te schuiven...
Zoveel verliespunten in de laatste 6 weken en de blammage in Europa kan gewoon niet..
Ook tegen PSV moet je op wilskracht jezelf in de wedstrijd kunnen houden, maar na de 1-0 waren ze geknakt...
Hoop dat ze de Derby komende vrijdag wel winnen, dan is er toch nog een beetje eer te halen, maar Heracles speelt ook redelijk goed en houd me hart vast..
Ik zeg Kluivert voor de groep!!!!!!!!
Zal nog niet deze week zijn, maar ik denk dat Joop nu wel aan het rondbellen is om in de winterstop een andere trainer voor de groep te hebben of Kluivert naar voren te schuiven...
Zoveel verliespunten in de laatste 6 weken en de blammage in Europa kan gewoon niet..
Ook tegen PSV moet je op wilskracht jezelf in de wedstrijd kunnen houden, maar na de 1-0 waren ze geknakt...
Hoop dat ze de Derby komende vrijdag wel winnen, dan is er toch nog een beetje eer te halen, maar Heracles speelt ook redelijk goed en houd me hart vast..
Of Jan van Halst, wedstrijbesprekingen in de pieroVerwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:28:
De waan van de dag regeert, dat blijkt maar weer. Twente staat nog gewoon 2e hoor.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:28:
Het zou van bijzonder weinig beleid getuigen om Steve nu alweer op straat te zetten.
Vorige week riep iedereen nog dat PSV geen kampioen zou worden en kijk nu eens...
Wat een diep diep diep dieptrieste opmerking...OPSLAGHOND schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:20:
[...]
Nog belangrijker, een Duitse (ex-)voetballer is zijn record kwijt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nu een Argentijn, tevreden?OPSLAGHOND schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:20:
[...]
Nog belangrijker, een Duitse (ex-)voetballer is zijn record kwijt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kom op man, je lijkt Peter r. de Vries wel...Kaap schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:13:
[...]
Wat een diep diep diep dieptrieste opmerking...
Zo triest is het helemaal niet, gewoon inderdaad fijn dat die Duitsers dat record niet meer hebben.
Ja.. super.. echt.Vlassie1980 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:28:
[...]
Kom op man, je lijkt Peter r. de Vries wel...
Zo triest is het helemaal niet, gewoon inderdaad fijn dat die Duitsers dat record niet meer hebben.
a. Wie interesseert dat record überhaupt
b. Wat is er mis met Duitsers
Vitesse is op dit moment de enige topploeg die buitenshuis heeft weten te winnen tegen een andere topploeg. Twente was thuis ook sterk in de toppers. Uit bij PSV kan je altijd verliezen. Ik vind McLaren een waardeloze trainer, maar om hem vanwege gisteren te ontslaan vind ik ver gaan. Ze hadden hem vorig seizoen moeten ontslaan toen hij niet eens Europees voetbal haalde.tweaker2010 schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:43:
[...]
De waan van de dag regeert, dat blijkt maar weer. Twente staat nog gewoon 2e hoor.
Het zou van bijzonder weinig beleid getuigen om Steve nu alweer op straat te zetten.
Vorige week riep iedereen nog dat PSV geen kampioen zou worden en kijk nu eens...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ze hebben wel Europees voetbal gehaald, alleen via veel kwalificatierondenph4ge schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:53:
Ze hadden hem vorig seizoen moeten ontslaan toen hij niet eens Europees voetbal haalde.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tenzij McLaren uit eigen zak de mensen van de KNVB en UEFA heeft omgekocht telt dat natuurlijk niet. Het was een enorme wanprestatie, die op een schimmige manier zonder gevolgen bleef.gambieter schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:58:
Ze hebben wel Europees voetbal gehaald, alleen via veel kwalificatieronden
Zat te denken dat de uitslag in Eindhoven gisteren eigenlijk wel goed is voor Rotterdam-zuid. Zoals eerder gezegd, als PSV met deze selectie geen kampioen word, kunnen ze net zo goed de club opheffen. Ik twijfel er niet over dat ze de schaal in handen krijgen.
Feyenoord doet niet mee voor het kampioenschap, dus is het maar goed als PSV de punten weggehaald bij de Top-5. Ging dat alleen in Amsterdam even fout
(EDIT: Oh, en thuis tegen Vitesse
Je hebt ook niet aan ze eigenlijk
)
Feyenoord doet niet mee voor het kampioenschap, dus is het maar goed als PSV de punten weggehaald bij de Top-5. Ging dat alleen in Amsterdam even fout
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 10-12-2012 11:08 ]
Ik ook, net als dat ik vind dat McClaren waardeloze auto's maakt.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Nog even nagekeken, en het was via een UEFA FairPlay ticket, maar Europees voetbal is Europees voetbal. Maar is FC Twente nu al zo'n topclub dat het elk jaar in de top 4 moet eindigen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad, het bestuur van PSV heeft alle spelers die ze willen, de trainer die ze willen.. als het dan nog niet lukt..PWM schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:07:
Zoals eerder gezegd, als PSV met deze selectie geen kampioen word, kunnen ze net zo goed de club opheffen.
Nee, net zoals AZ dat niet is, en daar staan ze 12egambieter schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:09:
Nog even nagekeken, en het was via een UEFA FairPlay ticket, maar Europees voetbal is Europees voetbal. Maar is FC Twente nu al zo'n topclub dat het elk jaar in de top 4 moet eindigen?
[ Voor 34% gewijzigd door St@m op 10-12-2012 11:10 ]
Inderdaad, Feyenoord moet gewoon weer een seizoen leuk voetbal laten zien en vooral aan het team gaan bouwen. Over een jaar of 2, met hopelijk wat Europese ervaring, als de talenten wat verder zijn ontwikkelt, mogen we er echt pas wat meer van gaan verwachten (plek 1,2,3). Denk ik danPWM schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:07:
Zat te denken dat de uitslag in Eindhoven gisteren eigenlijk wel goed is voor Rotterdam-zuid. Zoals eerder gezegd, als PSV met deze selectie geen kampioen word, kunnen ze net zo goed de club opheffen. Ik twijfel er niet over dat ze de schaal in handen krijgen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
a. Zolang de Duitsers dat record maar niet hebben, verder is het een flut-recordSt@m schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:49:
[...]
Ja.. super.. echt.
b. Normaal gesproken niets, behalve als het op voetbal aankomt
McClaren teert nog teveel op het kampioenschap paar jaar geleden. Is bij Wolfsburg volledig door het ijs gezakt. Vind het wel een echte gentleman en sympathieke vent, maar elk interview is het weer hetzelfde. Hij straalt niet uit dat hij overwicht heeft.ph4ge schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:53:
[...]
Vitesse is op dit moment de enige topploeg die buitenshuis heeft weten te winnen tegen een andere topploeg. Twente was thuis ook sterk in de toppers. Uit bij PSV kan je altijd verliezen. Ik vind McLaren een waardeloze trainer, maar om hem vanwege gisteren te ontslaan vind ik ver gaan. Ze hadden hem vorig seizoen moeten ontslaan toen hij niet eens Europees voetbal haalde.
Wat vinden we er trouwens van dat Henry weer bij Arsenal gaat spelen omdat ze in de US winterstop hebben? Voor Henry en Arsenal is het leuk, maar het blijft in mijn ogen een aparte constructie.
[ Voor 58% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-12-2012 11:17 ]
Bovenstaande is het enige uit je post wat in dit topic thuishoort, het gezeur over dat Messi-Muller hoort eigenlijk nergens (te kinderachtig voor woorden), en het stuk over Henry hoort in [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013.Vlassie1980 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:13:
McClaren teert nog teveel op het kampioenschap paar jaar geleden. Is bij Wolfsburg volledig door het ijs gezakt. Vind het wel een echte gentleman en sympathieke vent, maar elk interview is het weer hetzelfde. Hij straalt niet uit dat hij overwicht heeft.
Ik vind het wel een prestatie.St@m schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:49:
[...]
Ja.. super.. echt.

Nee niets
Oh nee.. Advocaat pleit voor voetbal op maandagavond..

Zondag half 5 vind ik al achterlijke tijden en maandagavond al helemaal.
Zaterdagmiddag zou ik relaxed vinden, maar helaas.
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 10-12-2012 11:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Heeft Steve niet voor 3 jaar getekend bij Twente destijds? Dat is een beste afkoopsom dan? Ik zou Gert-Jan Verbeek wel bij Twente willen zien. Heeft mooie dingen gedaan bij Heracles en bij AZ en heeft aangegeven best naar Twente te willen maar wil wel het seizoen bij AZ afmaken.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:28:
[...]
Staan 3etweaker2010 schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:43:
[...]
De waan van de dag regeert, dat blijkt maar weer. Twente staat nog gewoon 2e hoor.
Vlassie1980 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:13:
[...]
a. Zolang de Duitsers dat record maar niet hebben, verder is het een flut-record![]()
b. Normaal gesproken niets, behalve als het op voetbal aankomt
Dat je Nederland - Duitsland aangrijpt voor wat lollige rivaliteit, daar is niks mis mee. Het fijn vinden dat een ander geen record meer bezit, dat is gewoon pure haat. En daar is geen eens een reden voor. Gewoon triest gedrag. Net zo zielig als die figuren die "Bommen op Rotterdam" of "Hamas Hamas" zingen.Vlassie1980 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:28:
[...]
Kom op man, je lijkt Peter r. de Vries wel...
Daar zit nog wel wat tussen, wat mij betreft. Echte haat kan ik er niet uithalen in ieder geval, het is niet zo misselijkmakend als de twee liedjes die je noemt. De opmerking valt wat mij betreft gewoon onder lollige rivaliteit; of daar in dit topic ruimte voor is, is natuurlijk aan de mods.Kaap schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:32:
[...]
[...]
Dat je Nederland - Duitsland aangrijpt voor wat lollige rivaliteit, daar is niks mis mee. Het fijn vinden dat een ander geen record meer bezit, dat is gewoon pure haat. En daar is geen eens een reden voor. Gewoon triest gedrag. Net zo zielig als die figuren die "Bommen op Rotterdam" of "Hamas Hamas" zingen.
Die is er, rivaliteit hoort immers bij sport. De betreffende ruimte is overigens onderhand wel al aardig opgevuld...Amras schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:36:
[...]
De opmerking valt wat mij betreft gewoon onder lollige rivaliteit; of daar in dit topic ruimte voor is, is natuurlijk aan de mods.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik vind het belangrijker dat een Duitse ex-voetballer die ons een WK-titel heeft gekost zijn record kwijt is dan dat Messi het record in handen heeft.Kaap schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:32:
[...]
[...]
Dat je Nederland - Duitsland aangrijpt voor wat lollige rivaliteit, daar is niks mis mee. Het fijn vinden dat een ander geen record meer bezit, dat is gewoon pure haat. En daar is geen eens een reden voor.
So what?
Haat?

Vind ik het belangrijk dat Messi dat record heeft?

Vind ik het belangrijker dat Müller het record niet meer heeft dan dat Messi het record heeft?

Vind je nou niet dat je het zelf nu een beetje overdrijft? Pure haat...Kaap schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:32:
[...]
[...]
Dat je Nederland - Duitsland aangrijpt voor wat lollige rivaliteit, daar is niks mis mee. Het fijn vinden dat een ander geen record meer bezit, dat is gewoon pure haat. En daar is geen eens een reden voor. Gewoon triest gedrag. Net zo zielig als die figuren die "Bommen op Rotterdam" of "Hamas Hamas" zingen.
Dit is gewoon inderdaad bedoeld als lollige rivaliteit en niks meer of minder.
En er zit wel heel wat tussen dat record niet aan een Duitser gunnen of bovenstaande spreekkoren, daar distantieer ik me ook volledig van namelijk. Maar een beetje gezonde rivaliteit met Duitsland ben ik niet vies van.
Prima weekend voor Ajax, staan nu nog maar 3 puntjes onder de nr. 1! Aan het einde van de rit zullen Ajax en PSV boven zijn komen drijven, zeker als in de winterstop Vitesse overhoop wordt gehaald.
Ik vrees dat FC Twente nu echt door het ijs gaat zakken, het gebrek aan kwaliteit en creativiteit gaat ervoor zorgen dat ploegen als Heracles, FC Groningen, FC Utrecht etc. met minder ontzag naar Twente zullen afreizen en niet meer bij voorbaat zullen tekenen voor een 0-0 of klein verlies.
Ik vrees dat FC Twente nu echt door het ijs gaat zakken, het gebrek aan kwaliteit en creativiteit gaat ervoor zorgen dat ploegen als Heracles, FC Groningen, FC Utrecht etc. met minder ontzag naar Twente zullen afreizen en niet meer bij voorbaat zullen tekenen voor een 0-0 of klein verlies.
Houdoe
Ik niet, Verbeek blijft in herhaling vallen "we zijn op de goede weg". Sinds begin 2012 gaat het al bergafwaarts met AZ, dat ligt heus niet alleen aan het vertrek van bepaalde spelers. Zo'n toptrainer is hij nu ook weer niet.mickjuh schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:30:
[...]
Ik zou Gert-Jan Verbeek wel bij Twente willen zien. Heeft mooie dingen gedaan bij Heracles en bij AZ en heeft aangegeven best naar Twente te willen maar wil wel het seizoen bij AZ afmaken.
Ja, met exact hetzelfde aantal punten en ook hetzelfde doelsaldoStaan 3e
Sorry, ik vind het misgunnen van iets aan iemand vanwege zijn afkomst weinig met lollige rivaliteit te maken hebben. Elkaar een beetje plagen als de 1 de ander verslagen heeft, of dat er een wedstrijd komt, dat is lollig. Blij zijn dat iemand zijn record kwijt is, vind ik erg laag en zielig.Vlassie1980 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:52:
[...]
Vind je nou niet dat je het zelf nu een beetje overdrijft? Pure haat...
Dit is gewoon inderdaad bedoeld als lollige rivaliteit en niks meer of minder.
En er zit wel heel wat tussen dat record niet aan een Duitser gunnen of bovenstaande spreekkoren, daar distantieer ik me ook volledig van namelijk. Maar een beetje gezonde rivaliteit met Duitsland ben ik niet vies van.
Gewoon haat dus, pure frustraties omdat we die finale verloren. Sorry vrind, ik vind het kinderachtig en zielig.OPSLAGHOND schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:51:
[...]
Ik vind het belangrijker dat een Duitse ex-voetballer die ons een WK-titel heeft gekost zijn record kwijt is dan dat Messi het record in handen heeft.
Vind ik het belangrijker dat Müller het record niet meer heeft dan dat Messi het record heeft?
Wilde zeggen: ploffen altijd als ze eerste liggen, maar die motoren zijn van Mercedes.argro schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:08:
[...]
Ik ook, net als dat ik vind dat McClaren waardeloze auto's maakt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Bron: Wiki
Ajax 62 miljoen
PSV 60 miljoen
FC Twente 46 miljoen
Feyenoord 35 miljoen
Vitesse 30 miljoen
AZ 28 miljoen
Elke ploeg die hier staat is een (sub)topper en zou Europees moeten halen, alleen AZ presteert ondermaats. IMHO moeten ze ook blij zijn met dat Europese voetbal en hun best moeten doen om een ronde verder te komen.
Ajax 62 miljoen
PSV 60 miljoen
FC Twente 46 miljoen
Feyenoord 35 miljoen
Vitesse 30 miljoen
AZ 28 miljoen
Elke ploeg die hier staat is een (sub)topper en zou Europees moeten halen, alleen AZ presteert ondermaats. IMHO moeten ze ook blij zijn met dat Europese voetbal en hun best moeten doen om een ronde verder te komen.
Dat is jouw interpretatie/mening.Kaap schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:17:
[...]
Sorry, ik vind het misgunnen van iets aan iemand vanwege zijn afkomst weinig met lollige rivaliteit te maken hebben. Elkaar een beetje plagen als de 1 de ander verslagen heeft, of dat er een wedstrijd komt, dat is lollig. Blij zijn dat iemand zijn record kwijt is, vind ik erg laag en zielig.
[...]
Gewoon haat dus, pure frustraties omdat we die finale verloren. Sorry onbekende, ik vind het kinderachtig en zielig.
In mijn ogen maak je van een mug een olifant.
OPSLAGHOND schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:36:
[...]
In mijn ogen maak je van een mug een olifant.
Verwijderd
Ja helaas wel, toen hij terug kwam had ik ook een positief gevoel, en het leek ook een impuls te geven aan het team, zo won hij met 2-6 bij PSV en toen donderde het kaartenhuis in elkaar.. sinds dien was het overleven en hopen dat het eind snel in zicht kwam..mickjuh schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:30:
[...]
Heeft Steve niet voor 3 jaar getekend bij Twente destijds? Dat is een beste afkoopsom dan? Ik zou Gert-Jan Verbeek wel bij Twente willen zien. Heeft mooie dingen gedaan bij Heracles en bij AZ en heeft aangegeven best naar Twente te willen maar wil wel het seizoen bij AZ afmaken.
[...]
Staan 3e
De nodige versterkingen in de zomer hebben het ook nog niet waargemaakt..
Luc Castaignos raakt geen pepernoot
Tadic is zijn vorm al maanden aan het zoeken. (komt ook omdat hij geen goede bal vanaf het middenveld krijgt)
Gyasi/Cabral, leuk tegen kleine ploegen, maar lopen ook op hun tenen.
Schilder, wordt verkeerd gebruikt, is een verdediger en geen middenvelder (gelukkig staat hij nu weer waar hij hoort omdat Braafheid echt te slecht is voor woorden..
Boyata is een regelrechte aanfluiting..
Middenveld is zo mak als een lammetje, Brama en Fer en Janssen? 0.0 creativiteit
Guitterez laat soms leuke dingen zien maar is er nog lang niet..
Chadli draaide goed maar heeft pech met blessures.
m.a.w. het team is gewoon geen team.. Er is niemand die de kar kan trekken.
We missen een type Janssen of Perez, het zijn nu allemaal de liefste jongetjes van de klas..
In de winter moeten er goede backs komen en een creatieve impuls op het middenveld, want met dit materiaal haal je niet de top5..
Valt wel mee toch? Als er iemand beslissend is is hij het wel.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:17:
[...]
Tadic is zijn vorm al maanden aan het zoeken. (komt ook omdat hij geen goede bal vanaf het middenveld krijgt)
Ik vind dat hij zich snel heeft aangepast en erg belangrijk is voor Twente.
<iets met refreshen tijdens het posten>
[ Voor 87% gewijzigd door Ramzzz op 10-12-2012 15:07 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Luc zou ook langzaam gebracht worden. Door blessures is het allemaal wat anders gelopen. Ze zeggen dat hij hard werkt maar hij mag er wel wat inschieten. Toch denk ik dat het nog wel komt.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:17:
De nodige versterkingen in de zomer hebben het ook nog niet waargemaakt..
Luc Castaignos raakt geen pepernoot
Schilder speelt het liefst op het middenveld. Hij moest juist wennen aan de verdedigende rol (waar Twente hem juist nodig had). Boyata is inderdaad een ontzettende aanfluiting. Direct terugsturen.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:17:
Schilder, wordt verkeerd gebruikt, is een verdediger en geen middenvelder (gelukkig staat hij nu weer waar hij hoort omdat Braafheid echt te slecht is voor woorden..
Boyata is een regelrechte aanfluiting..
Ik denk ook dat het probleem bij het middenveld ligt. Voorin krijgen ze geen goede ballen en de verdediging loopt het balletje maar een beetje horizontaal te tikken totdat er iemand op het middenveld goed staat.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:17:
m.a.w. het team is gewoon geen team.. Er is niemand die de kar kan trekken.
We missen een type Janssen of Perez, het zijn nu allemaal de liefste jongetjes van de klas.. In de winter moeten er goede backs komen en een creatieve impuls op het middenveld, want met dit materiaal haal je niet de top5..
Schilder is zeker een middenvelder. Moest het bij NAC ook niet van zijn verdedigen hebben want dat is juist zijn zwakke punt. Hij was bij ons een speler met rushes en diepgang en de fijne voorzet om iemand voor de goal te zetten. Volgens mij deed hij dat de eerste 2 maanden bij Twente ook heel aardig maar heeft hij nu een terugval.
http://www.telegraaf.mobi...ajax:-hoe-later-hoe-beter
Eindelijk, het zou een keer tijd worden.
Binnenkort nog een lastige wedstrijd om 12.30u uit tegen Utrecht, ben benieuwd...
Binnenkort nog een lastige wedstrijd om 12.30u uit tegen Utrecht, ben benieuwd...
Vreemde reactie van "onze" bondsvoorzitter:
EDIT:
Oh, en Deekman krijgt voor die achtelijke overtreding 2 wedstrijden
Blijkbaar is het normaal wel toegestaan moeilijk te kijken als trainer, maar in een weekend nadat er een exces is geweest in het amateur voetbal niet? En vanaf volgende week weer wel? Of gaat hij nu elke week een reactie geven?De bondsvoorzitter haalde ook hard uit naar Michel Vonk, trainer van Sparta Rotterdam. Die misdroeg zich vrijdagavond tijdens het uitduel met Excelsior (2-1 verlies) in de ogen van Van Praag: 'Dat soort trainers hoort niet in onze sport thuis', aldus Van Praag, die niet wilde vooruitlopen op een eventuele schorsing voor Vonk.
EDIT:
Oh, en Deekman krijgt voor die achtelijke overtreding 2 wedstrijden
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 10-12-2012 19:19 ]
Komt gewoon omdat dit gisteravond is besproken bij Studio Voetbal. De media heeft zoveel meer invloed dan wij denken
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
In de winterstop wordt de gracht in de Amsterdam Arena dichtgegooid (westgracht, bij de hoofdtribune). De opkomst wordt dan ook meteen op de schop genomen, een rechte opkomst, meteen recht omhoog vanuit de spelerstunnel. En een Engelse 'stijl' spelerstribune. Ik zeg vet hoor!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vreemd, waarom waren die grachten er in eerste instantie, en zijn ze nu niet meer nodig?Gynnad schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:15:
In de winterstop wordt de gracht in de Amsterdam Arena dichtgegooid (westgracht, bij de hoofdtribune). De opkomst wordt dan ook meteen op de schop genomen, een rechte opkomst, meteen recht omhoog vanuit de spelerstunnel. En een Engelse 'stijl' spelerstribune. Ik zeg vet hoor!
[afbeelding]
Heel mooi. De Arena is met die opkomst in die afgrijselijke gracht (gemaakt voor vrachtwagens voor/tijdens concerten) een vreemd gezicht. Dit maakt al een heel stuk goed, prima vooruitgang. Nu maar hopen dat ze nog eens rondom vol mogen maken, dan heb je echt een mooi stadion.Gynnad schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:15:
[afbeelding]
Wat een flauwekul. Alle tegenstanders spelen toch ook om 12.30? Ook bij uitwedstrijden.tweaker2010 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:32:
http://www.telegraaf.mobi...ajax:-hoe-later-hoe-beter
Hoe dit in vredesnaam een issue kan zijn, is mij een raadsel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik snap best dat ze niet op zaterdag willen spelen, maar of je op zondag nou om 12:30, 14:30 of 16:30 moet spelen maakt toch echt niets uit?
Je gaat s'avonds iets eerder naar bed of je blijft iets langer liggen ...
Ach, zo verliezen ze weer een excuus voor een slechte prestatie
Zit hem ook in de wens van de supporters, zeker als je van ver komt zijn 12:30 en 16:30 waardeloze tijden (of vroeg je nest uit of laat thuis). Tegen PSV of Feyenoord is het toch wel uitverkocht, maar als een club uit het rechterrijtje om 12:30 komt, scheelt dat echt in de kaartverkoop.OPSLAGHOND schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:50:
Ik snap best dat ze niet op zaterdag willen spelen, maar of je op zondag nou om 12:30, 14:30 of 16:30 moet spelen maakt toch echt niets uit?
Gaaf hoor! Hopelijk voor Ajax en de ArenA komt dit snel tot stand, ik dacht even te lezen na de winterstop voor Ajax-Feyenoor mdaar dat weet ik niet zeker meer. Als het goed is gaat de rest van de grachten in het stadion ook op de schop, een hele vooruitgang!Gynnad schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:15:
Het is geen flauwekul. De andere ploegen laten zich moedwillig uitschakelen in de EL zodat ze zich vol op de competitie kunnen richten. Als Ajax doordeweeks in Europa moet voetballen is dit het minste wat de KNVB kan doen.Ramzzz schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:44:
[...]
Wat een flauwekul. Alle tegenstanders spelen toch ook om 12.30? Ook bij uitwedstrijden.
Hoe dit in vredesnaam een issue kan zijn, is mij een raadsel.
PSV komt al jarenlang verder in Europa (qua rondes) dan Ajax (om nog maar niet te spreken over het aantal punten wat PSV afgelopen decennium heeft binnengehaald tov Ajax). Nu overwintert PSV voor het eerst in jaren een keer niet en dan gebruik je dit argument.... righttweaker2010 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:14:
Het is geen flauwekul. De andere ploegen laten zich moedwillig uitschakelen in de EL zodat ze zich vol op de competitie kunnen richten. Als Ajax doordeweeks in Europa moet voetballen is dit het minste wat de KNVB kan doen.
Zoals Ramzzz al zei, het is gewoon flauwekul van Ajax (of Ajax fans). Ajax spelers hebben gewoon moeite met spelen om 12:30; het heeft niks te maken met Europese verplichtingen.
Frank&Ronald de Boer @FrankRonald1970
@frenkdeboer je had beloofd de foto van Frank uit je profiel te verwijderen,niet voor te doen als Frank en je verkoopt advert. #jammer #spam
Ben wel eens dat het jammer is van adverteren, maar parodie account is niet erg toch?
@frenkdeboer je had beloofd de foto van Frank uit je profiel te verwijderen,niet voor te doen als Frank en je verkoopt advert. #jammer #spam
Ben wel eens dat het jammer is van adverteren, maar parodie account is niet erg toch?
⏩ PVOutput☀️
Dat heb je inderdaad goed gelezen, voor 20 januari (Ajax-Feyenoord) zou het inderdaad al klaar moeten zijn. Dus ik ben ook erg benieuwd voor de volgende thuis wedstrijd..DennisM6 schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:07:
[...]
Gaaf hoor! Hopelijk voor Ajax en de ArenA komt dit snel tot stand, ik dacht even te lezen na de winterstop voor Ajax-Feyenoor mdaar dat weet ik niet zeker meer. Als het goed is gaat de rest van de grachten in het stadion ook op de schop, een hele vooruitgang!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
In het verleden behaalde resultaten... Wat PSV vroeger gehaald heeft doet er niet toe, dit jaar hebben ze het onderschat en verneukt, niets meer en niets minder.silmaril8 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:57:
[...]
PSV komt al jarenlang verder in Europa (qua rondes) dan Ajax (om nog maar niet te spreken over het aantal punten wat PSV afgelopen decennium heeft binnengehaald tov Ajax). Nu overwintert PSV voor het eerst in jaren een keer niet en dan gebruik je dit argument.... right
Verder wil ik niet meedoen aan de hetze tegen PSV en Twente op Europees vlak dus ook geen nieuwe discussie hierover starten.
Het is mentaal geneuzel, verwende rotjochies. Meer niet.Zoals Ramzzz al zei, het is gewoon flauwekul van Ajax (of Ajax fans). Ajax spelers hebben gewoon moeite met spelen om 12:30; het heeft niks te maken met Europese verplichtingen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar in plaats van als club hen eens een rotschop onder hun hol te geven, stelletje verwende ettertjes, ga je hen hun zin geven.
Ooit gehoord van negatieve aandacht, en wat er gebeurt als/wanneer je dat beloont?
Straftraining voor de zeurpieten. Bankzitten, extra vroeg afreizen!
Maar nee, dan presteren de verwende voetballerina's weer niets.
Ooit gehoord van negatieve aandacht, en wat er gebeurt als/wanneer je dat beloont?
Straftraining voor de zeurpieten. Bankzitten, extra vroeg afreizen!
Maar nee, dan presteren de verwende voetballerina's weer niets.
Tja denk je dat ik er blij van wordt? Elk jaar weer erger ik me aan de slappelingen die op het veld lopen. Altijd weer mentaal inconsistent en maar afwachten hoe de wedstrijd aangevangen wordt. Dat kan je voor een deel op leeftijd gooien, maar ook voor een groot deel op clubcultuur ben ik bang. Een De Boer zal daar genoeg boos over zijn, maar dat waren zijn voorgangers ook. Het moet ergens vandaan komen. Blijkbaar had ik voor een andere club moeten worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Knappe prestatie van Vitesse, ben benieuwd hoe ze het de 2e seizoenshelft doen en of Bony blijft.
Bijzonder dat Feyenoord vorig jaar juist aan kop ging van dit alternatieve klassement en nu onderaan staat. Toch doen ze goed mee bovenin, dus ze worden beter tegen de kleintjes maar zwakker tegen de topploegen.
Bron: NU.nlUEFA-voorzitter Platini blijft tegen doellijntechnologie
KUALA LUMPUR - Michel Platini heeft zich dinsdag opnieuw krachtig verzet tegen invoering van technische hulpmiddelen in het voetbal.
Foto: ANP
De voorzitter van de Europese bond vindt de systemen voor doellijnbewaking, die de wereldbond FIFA momenteel uitprobeert bij het WK voor clubteams, veel te duur.
''Het kost vijftig miljoen euro om doellijntechnologie de komende vijf jaar te introduceren in de nationale en Europese competities", zei hij bij een persbijeenkomst in de Maleisische stad Kuala Lumpur.
"Dan geef ik liever vijftig miljoen euro uit aan graspollen'', aldus Platini.
Echt... wat een kneus is die Platini. Gewoon een poppetje van Blatter, hoe vaak moet je die goal van Engeland op het afgelopen WK onder zijn neus schuiven voordat deze gast het snapt. Ach, het is een Fransoos, die zijn natuurlijk een beetje conservatief

Het heeft niets met conservatief zijn te maken, maar Platini heeft de 5e en 6e man ingevoerd.Vlassie1980 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:10:
[...]
Bron: NU.nl
Echt... wat een kneus is die Platini. Gewoon een poppetje van Blatter, hoe vaak moet je die goal van Engeland op het afgelopen WK onder zijn neus schuiven voordat deze gast het snapt. Ach, het is een Fransoos, die zijn natuurlijk een beetje conservatief
Toegeven dat dit achteraf een slecht idee was betekent voor hem gezichtsverlies en dat wil ie niet...
Precies, ben benieuwd hoeveel miljoen die 5e en 6e man kost.tweaker2010 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:18:
[...]
Het heeft niets met conservatief zijn te maken, maar Platini heeft de 5e en 6e man ingevoerd.
Toegeven dat dit achteraf een slecht idee was betekent voor hem gezichtsverlies en dat wil ie niet...
Vorig jaar pakte ze 13 punten uit thuiswedstrijden, nu hebben ze nog maar 1 thuiswedstrijd gehad. Daardoor vertekent dit beeld erg, want op Vitesse na is er geen topploeg die buitenshuis van een andere topploeg gewonnen heeft.Amras schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:50:
Bijzonder dat Feyenoord vorig jaar juist aan kop ging van dit alternatieve klassement en nu onderaan staat. Toch doen ze goed mee bovenin, dus ze worden beter tegen de kleintjes maar zwakker tegen de topploegen.
Ach het is een momentopname en nogal scorebordjournalistiek, je cluppie heeft geen verdediging nodig wat dat betreft. Feit is wel dat Feyenoord dit seizoen nog niet zo overtuigend overkomt in de toppers als zij vorig seizoen deden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Het uitshirt van RKC voor de wedstrijd tegen Vitesse in Arnhem.
Iets met mooi rood is niet lelijk?
⏩ PVOutput☀️
Nog twee dagen tot de derby van het zuiden, Fortuna Sittard vs. MVV Maastricht.
Uitvak op een paar kaarten na volledig uitverkocht (800 man), gegarandeerd dat er ook weer redelijk wat MVV'ers op de thuis tribune zitten zoals ieder jaar, Fortuna zelf had al iets van 8000 kaarten verkocht meen ik gelezen te hebben. Het gaat dus een goed bezochte wedstrijd worden.
Tevens ook een topper, MVV 2e plaats met één wedstrijd minder gespeeld en Fortuna 5e plaats.
Beide teams willen winnen, dus het gaat een leuke wedstrijd worden.
De wedstrijd komt ook op Eredivisie Live voor de geïnteresseerden, misschien zien jullie mij nog in het uitvak hehe
.
Uitvak op een paar kaarten na volledig uitverkocht (800 man), gegarandeerd dat er ook weer redelijk wat MVV'ers op de thuis tribune zitten zoals ieder jaar, Fortuna zelf had al iets van 8000 kaarten verkocht meen ik gelezen te hebben. Het gaat dus een goed bezochte wedstrijd worden.
Tevens ook een topper, MVV 2e plaats met één wedstrijd minder gespeeld en Fortuna 5e plaats.
Beide teams willen winnen, dus het gaat een leuke wedstrijd worden.
De wedstrijd komt ook op Eredivisie Live voor de geïnteresseerden, misschien zien jullie mij nog in het uitvak hehe
http://www.nu.nl/sport/2980478/besiktas-en-gladbach-tonen-belangstelling-voor-sulejmani.html
Waarom willen ze hem in de winterstop halen vraag ik me af? In de zomer is ie transfervrij...
Waarom willen ze hem in de winterstop halen vraag ik me af? In de zomer is ie transfervrij...
Waarschijnlijk omdat het clubs zijn die niet het meest aansprekend zijn als er meer in de rij staan. Als hij transfervrij is hoeft een Engelse middenmoter maar aan te kloppen en Besiktas en Gladbach staan onderaan de lijst.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
KNVB overweegt competitieduels op maandag
Ik hoop toch niet dat dit echt gaat gebeuren, nog even en een competitieronde wordt over de hele week uitgesmeerd. Lijkt me een proefballonetje voor als het nieuwe tv-contract met Murdoch straks ingaat, want dit maakt eredivisie live natuurlijk weer aantrekkelijker.
Ik hoop toch niet dat dit echt gaat gebeuren, nog even en een competitieronde wordt over de hele week uitgesmeerd. Lijkt me een proefballonetje voor als het nieuwe tv-contract met Murdoch straks ingaat, want dit maakt eredivisie live natuurlijk weer aantrekkelijker.
Zelf ben ik er ook geen voorstander van, maar in bijvoorbeeld Engeland is het ook volkomen normaal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk toch niet dat een topwedstrijd als Ajax-PSV op een maandag gespeeld zou worden. Dat zal (te) veel kijkers kosten.
In Engeland is het ook volkomen normaal dat ik aan de linkerkant van de weg rij maar als ik dat hier doe krijg ik wel een dikke bekeuring en mag ik waarschijnlijk aan het CBR laten zien dat ik nog wel kan auto-rijden.Gonadan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:44:
Zelf ben ik er ook geen voorstander van, maar in bijvoorbeeld Engeland is het ook volkomen normaal.
Oprotten met voetbal op maandag. Ik moet al minimaal tot 18:00 werken en regelmatig tot 18:30. Als de pot om 8 uur begint wordt het nog vliegen om in het stadion te komen en ook nog even fatsoenlijk eten naar binnen te werken.
Die worden juist dan op maandag gespeeld. Zoals ik al meld kom ik al in de problemen qua tijd. Wat denk je wat een supporter van PSV of Ajax komt dan??? Nee die moeten maar lekker een EDL abbo nemen en lekker thuis kijken.tweaker2010 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:50:
Denk toch niet dat een topwedstrijd als Ajax-PSV op een maandag gespeeld zou worden. Dat zal (te) veel kijkers kosten.
[ Voor 26% gewijzigd door Player1S op 12-12-2012 11:53 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.