[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 135 Laatste
Acties:
  • 281.245 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Toch wordt de overheid op een gegeven moment (in casu: momenteel) met een 'overshoot' aan 'socialized losses' geconfronteerd, na een reeks grootschalige publiek/private zeperds. Snelle jongens met diepe zakken, die de publieke ruif leegrauzen.

En dan krijg je vanzelf een 'overshoot' de andere kant op, die momenteel erg negatief bijdraagt aan de crisis.

Geen publiek geld meer voor private investeringen. Pech. Hadden de snelle jongens maar niet zo gretig uit de publieke ruif moeten graaien, en de burger tenminste fatsoenlijke waar voor zijn geld moeten leveren.

Nu de burger ook nog eens én een bloedhekel aan kredietverschaffers, projectontwikkelaars, en graaiers in het algemeen heeft, én aan een overheid die met geld lijkt te smijten, en waar door 'naming and shaming' nogal wat publieke figuren in hun hemd staan, maar alsnog met wachtgeld en/of oprotpremie wegkomen, zet dezelfde burger, en aansluitend de (lokale) overheid (in de zin van gemeenteraden) de hakken in het zand.

Vervelend voor de snelle jongens, de burger vindt het prima, dat er eens níet met geld wordt gesmeten.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 11-07-2013 18:56 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Sempy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:06:
[...]

Dossierkennis of inhoudelijke argumentatie van Feyenoord doen er niet toe voor besluitvorming. Een gemeente heeft niet als taak om kapitaal te verstrekken aan commerciele partijen ongeacht of er (mogelijk) winst op gemaakt was. Zeker niet als aan de andere kant er gekort wordt op de investeringen die wel in het takenpakket van de gemeente vallen.
Een garantiestelling is geen kapitaalverschaffing anders. Rotterdam verdient daar geld mee tegen marktconforme tarieven.

Of ben jij soms ook van mening dat het Rijk de exportkredietregeling maar moet afschaffen omdat commerciële bedrijven daar gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

ph4ge schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:10:
[...]

Dat kan je zover doortrekken dat een overheid nooit zaken mag doen met een private partij. Waar leg je de grens? Zo zal er nooit meer ergens een theater of iets dergelijks bestaan in Nederland.

Een gemeente is er om economische en maatschappelijke ontwikkeling te faciliteren. Dat kon met dit plan in principe kosten neutraal, volgens de regels op dit gebied. Tenzij je je echt uiterst principieel opstelt, tot het punt waar in principe de gemeente haast niks mag doen om de economie van de stad te stimuleren, is er niets mis mee. Het is geen enkel vergelijk met bijv. PSV of FC Twente.

Maar dit is ook absoluut niet het argument wat de gemeenteraadsleden gebruiken. Bijna niemand is zo extremistisch op dit gebied. De argumenten waren vaagheden als "iets teveel risico" en "iets te duur" ondanks dat Feyenoord en de Gemeente al 6 jaar in gesprek waren. Geen enkel raadslid heeft voor zover ik weet direct de deur dichtgegooid vanwege dit principiele standpunt.
Je slaat hier de spijker op zijn kop. Temeer wanneer je weet dat in dezelfde raadsvergadering het groene licht is gegeven voor de transitie van de spoorlijn in een metrolijn naar Hoek van Holland. Kosten €300,- miljoen. En nee, dat is garantiestelling.

Maar ja, die transitie ligt niet zo electoraal gevoelig als het nieuwe Feyenoord stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
TB1989 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:03:
[...]

Punt is dan wel; wie had jij dan gehaald? Ik zie namelijk weinig spelers, zeker verdedigend qua positie, die PSV per direct een stuk beter maken, enigszins betaalbaar zijn en naar de Eredivisie willen komen (als ze er niet al spelen).
Heitinga zou zeker in die categorie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 21:36
toolkist schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:15:
[...]

Denk je? Salarisplafond van 1M, als het goed is EL spelen en nog belangrijker; het is geen Ajax. Ik zie hem niet zo snel bij PSV om eerlijk te zijn. Moet zeggen dat ik er ook niet aan gedacht had, en ik kom ook zelf niet verder dan bijvoorbeeld Viergever. Echter is die wat slap en zwak in de lucht. Wel linksbenig, op meerdere posities in te zetten, een heerlijke sliding en nog maar 1 jaar contract. Het is natuurlijk altijd hopen op een Alex, maar dat zie ik in de nabije toekomst niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 01:00

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Qua salaris is Heitinga onhaalbaar (4,5 miljoen per jaar), daarnaast vindt hij het waarschijnlijk nu nog te vroeg om terug te keren naar Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 11-07-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Heitinga naar PSV, haha. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. :P

Afbeeldingslocatie: http://images1.fanpop.com/images/photos/2200000/Johnny-Heitinga-afc-ajax-2266661-500-343.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
[...]

Heitinga is Ajacied in hart en nieren die gaan we zeker niet in een PSV shirt zien. Kan me herrineren dat hij toen tegen Man United of City zelfs tussen de harde kern van Ajax stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jefrim schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:
[...]

Heitinga is Ajacied in hart en nieren die gaan we zeker niet in een PSV shirt zien. Kan me herrineren dat hij toen tegen Man United of City zelfs tussen de harde kern van Ajax stond.
Dat deed Stam ook bij PSV. Theo zou ook nooit een Ajax shirt dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eens, maar als ik mijn geld op 1 iemand zou moeten zetten was het Johnny Heitinga.

Overigens had ik ondertussen wel een transfer van Strootman verwacht aangezien ze blijkbaar gisteren al zo goed als rond waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52
20M voor Strootman, wow... inpakken in 2 strikken en een horde pleziermeiskes meesturen naar Rome.
Wat een pannenkoeken, eerst Steekie weg laten mijmeren en dan een halfbakken irritante middenvelder kopen voor 20m.
Pfft.

Goed gedaan PSV.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is volgens het ED geen 20 miljoen maar 17 miljoen. Die 20 miljoen zal bij evt bonussen zijn, maar het blijft een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52
tweaker2010 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:37:
Het is volgens het ED geen 20 miljoen maar 17 miljoen. Die 20 miljoen zal bij evt bonussen zijn, maar het blijft een hoop geld.
Het is zeker een hoop geld, voor iemand die net 2 jaar ED heeft gespeeld.
Sneijder ging weg voor.. wat.. uhm 26m? En Rafael voor22?
Snap wel dat we nu een aantal jaren verder zijn, maar zulke inflatie ten opzichte van kwaliteit lust niemand.

Lat het duidelijk zijn dat ik geen van van Strootman ben, zeer zelfingenomen en vol agressie dat mannekke.
Die komt in het buitenland niet heel ver. Maar de tijd zal het leren.
PSV doet goeie zaken, maar wordt (en bookmark deze post) 4de dit seizoen.

Maher gaat floppen als je Wijnaldum aan de rechterkant hebt, als ze Narsingh daar zetten dan gaat Wijnaldum op 10 en dan snappen ze het al helemaal niet meer.
Aja, hoop geld, dat wel..

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

De man die onder een Ajax dekbed sliep maar vervolgens teveel salaris vroeg en nu aangeeft dat Feyenoord wel een leuke club is heet dus Assaïdi.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Feyenoord en Liverpool..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 21:23
Quad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 01:20:
De man die onder een Ajax dekbed sliep maar vervolgens teveel salaris vroeg en nu aangeeft dat Feyenoord wel een leuke club is heet dus Assaïdi.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Feyenoord en Liverpool..
Van Geel heeft aangegeven dat Feyenoord helemaal geen geld heeft, en dat het dus net als met andere spelers die op het lijstje staan afwachten is en hopen dat ze uiteindelijk (bijna) gratis kunnen komen. Dat soort beslissingen worden in de regel pas in de laatste dagen van de transfermarkt genomen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Strootman vooralsnog 'gewoon' met PSV mee naar trainingskamp in Duitsland.

Ik ben benieuwd...

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 12-07-2013 08:36 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ajax en Norwich zijn er onderling uit over Alderweireld (nu hij zelf nog), ~8 miljoen lijkt me zeer goed betaald voor een speler met aflopend contract en geen interesse voor verlenging.

Voor Eriksen zouden zowel Roma als Liverpool in beeld zijn, als ik hem was zou ik echter bijtekenen als er niet echte topclubs langskomen.

Voor de tweakers met een lading ongebruikte airmiles en interesse in voetbal, je kan er nu 3000 inwisselen voor een kaartje voor de Johan Cruyffschaal (link).

[ Voor 23% gewijzigd door Sempy op 12-07-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:18:
Strootman vooralsnog 'gewoon' met PSV mee naar trainingskamp in Duitsland.

Ik ben benieuwd...
Apart. Als je 17-20 miljoen kunt krijgen voor een dergelijke speler kun je 'm beter inpakken in bubbeltjesplastic en veilig wegleggen in een kamertje met zachte wandjes. Het zou toch erg zuur zijn als hij nu geblesseerd raakt en AS Roma zou de deal afblazen. Zo'n goeie deal lukt je nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Volgens mij moet Roma nog bankgaranties ophoesten? Bij Zuid-Europese clubs kan je dan beter de druk opvoeren door hem gewoon de voorbereiding mee te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:03:
Ajax en Norwich zijn er onderling uit over Alderweireld (nu hij zelf nog), ~8 miljoen lijkt me zeer goed betaald voor een speler met aflopend contract en geen interesse voor verlenging.

Voor Eriksen zouden zowel Roma als Liverpool in beeld zijn, als ik hem was zou ik echter bijtekenen als er niet echte topclubs langskomen.

Voor de tweakers met een lading ongebruikte airmiles en interesse in voetbal, je kan er nu 3000 inwisselen voor een kaartje voor de Johan Cruyffschaal (link).
8 miljoen is idd een nette prijs en het maximaal haalbare voor zo'n speler met een 1 jarig contract.
Eriksen zal eind augustus pas vertrekken vermoed ik. Het blijft even wachten op een echte topclub uit Spanje of Engeland, die komen heus wel gezien de vele miljoenen die bepaalde clubs te besteden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

ph4ge schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 06:39:
[...]

Van Geel heeft aangegeven dat Feyenoord helemaal geen geld heeft, en dat het dus net als met andere spelers die op het lijstje staan afwachten is en hopen dat ze uiteindelijk (bijna) gratis kunnen komen. Dat soort beslissingen worden in de regel pas in de laatste dagen van de transfermarkt genomen.
Klopt. En vooralsnog blijven Janmaat en Bruno Martins Indi gewoon in Rotterdam voetballen, dus wijzigt er niets aan de situatie.

Btw, over de stadion-discussie. Hoewel ik de Kuip een warm hart toedraag, denk ik dat het voor Feyenoord financieel beter is om over te stappen naar een nieuw stadion. Daarbij zou ik wel graag zien dat er wordt nagedacht over een mooie functie voor de Kuip. Wellicht dat het kan dienen voor andere sporten zoals atletiek of bijvoorbeeld ombouwen tot museum incl. grote (fan)shop. Ik denk daarom dat de directie van Feyenoord er goed aan doet om terug naar de tekentafel te gaan en het plan aan te passen waar nodig. Wellicht kan iedere belanghebbende partij hierin meegenomen worden, maar het is ondenkbaar dat iedereen daar uiteindelijk volledig tevreden mee zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 343906 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:23:
[...]

Een garantiestelling is geen kapitaalverschaffing anders. Rotterdam verdient daar geld mee tegen marktconforme tarieven.
Dit is natuurlijk niet waar ;) Het is meteen hetgeen mij het meeste ergert in de hele discussie, en het verhaal van Feyenoord en de politieke partijen die erbij betrokken zijn.

Ze presenteren het als een loterij zonder nieten. "Het is allemaal heel makkelijk, geen probleem, Rotterdam krijgt sowieso zijn geld terug, en nog extra ook."

Niet dus. Er is een enorm risico dat er wel aanspraak gemaakt moet worden op het geld en dat Rotterdam zwaar het schip in gaat.

Als er geen risico was en er was een marktconforme rente, dan had Feyenoord het geld zo van elke bank in de wereld kunnen krijgen. Sterker, als dit het geval was, stortte VolkerWessels morgen het geld af en zou de bouw beginnen.

Maar banken willen niet, investeerders branden hun vingers niet en de bouwbedrijven houden zelf ook de hand op knip. Waarom doen ze dat? Omdat er geen risico is? Omdat ze hun geld terugkrijgen?

Nee, omdat ze weten dat het risico enorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wilfried Bony dus officieel vertrokken naar Swansea City!

Met de deal is dus 12 miljoen pond gemoeid, of te wel 13,9 miljoen euro.
Heel mooi bedrag voor de Arnhemmers!

Welkom Bojan :w

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/993618_540423722671647_2080211372_n.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 12-07-2013 11:34 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Ben benieuwd wie Vitesse nu gaat halen, want met Bony en van Ginkel is er toch behoorlijk wat kwaliteit vertrokken. Janssen zie ik ook niet meer een heel seizoen vlammen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is Overmars nou een kop groter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Trouwens, Enoh is nu ook weer terug bij Ajax, ik hoop dat hij blijft! Poulsen lekker in de CL en belangrijke wedstrijden mee laten doen, Enoh in de wat mindere en beker zodat Poulsen wat rust krijgt..

PWM schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:41:
[...]

Is Overmars nou een kop groter 8)7
Niet echt groter, scheelt maar 4 centimeter (170 om 174 voor Overmars).

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 12-07-2013 11:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat shirt wat Bojan aanheeft is dat het trainingsshirt? Het zou zeker niet misstaan als uitshirt vind ik.

Trouwens mooi dat er gewoon Bojan op zijn rug staat en geen Krkic :)

[ Voor 25% gewijzigd door tweaker2010 op 12-07-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is inderdaad het shirt waarin ze in trainen, en dat is een prachtig uitshirt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een uit-shirt in dezelfde kleurstelling als het thuisshirt werkt niet echt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PWM schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:58:
Een uit-shirt in dezelfde kleurstelling als het thuisshirt werkt niet echt he ;)
Wat hij aan heeft, niet vast houdt :Y)

dit shirt dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.ajaxshop.nl/uploads/ARTICLES/articles/special_3/13/61090_20431__03062013_1348.jpg

Aan te schaffen via de store: http://www.ajaxshop.nl/nl...iningsshirt-thuis-1314-sr

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 12-07-2013 12:01 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oh, daar :p

Ja, die is inderdaad een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/Rotterdam/2013/07/12/Architecten-willen-praten-over-Kuip-3-0.dhtml
Het begint op een slechte soap te lijken. Natuurlijk wil die architect geld verdienen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Quad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:41:

Niet echt groter, scheelt maar 4 centimeter (170 om 174 voor Overmars).
Ajax heeft maar 1 kopper en dat is Siem. Ja, ze hadden er 2, maar daar is net 8 miljoen voor neergelegd. En met de vrije trappen-machine van Eriksen moet je sowieso niet gokken op de koppers, want meestal gaan de ballen toch hoog over. Of ze moeten nogmaals man city loten, dan moet je natuurlijk 11 koppers opstellen

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 12-07-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dit zijn dan degenen die de Rotterdammer niet met een enorme sloot extra OZB willen opzadelen.

Dacht je dat die projectontwikkelaars, bobo's en overige professionele profiteurs (even gechargeerd) van DNK het voor een appel en een ei deden? Dáár zitten pas de echte strijkstokken...

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 12-07-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:22:
[...]

Ajax heeft maar 1 kopper en dat is Siem. Ja, ze hadden er 2, maar daar is net 8 miljoen voor neergelegd. En met de vrije trappen-machine van Eriksen moet je sowieso niet gokken op de koppers, want meestal gaan de ballen toch hoog over. Of ze moeten nogmaals man city loten, dan moet je natuurlijk 11 koppers opstellen
En dan gaat Dico Koppers met een beetje pech ook nog weg. :+

Volgens mij moet v.d.Hoorn toch ook wel een beetje kunnen koppen met die 1.90 van hem? Zie dat hij vorig seizoen 4 goals heeft gescoord, kan alleen niet herinneren hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:37
Renoveren van de Kuip in twee zomerstops: degene die gelooft dat dat kan moeten ze echt ver van elke beslissingsbevoegdheid houden. Ja, er zullen aannemers zijn die uit commerciele motieven beweren dat dat kan maar vervolgens loopt het tijdens de bouw gewoon doodleuk een maandje of wat uit.

Met name die uitgraving van het bestaande veld en de bak die er dan moet komen. Dat is een kutklus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:41:
Trouwens, Enoh is nu ook weer terug bij Ajax, ik hoop dat hij blijft! Poulsen lekker in de CL en belangrijke wedstrijden mee laten doen, Enoh in de wat mindere en beker zodat Poulsen wat rust krijgt..
Er is geen plek voor Enoh want die kan niet voetballen. Poulsen in de toppers en CL waar je wat minder aanvallend speelt en in alle andere wedstrijden Schöne op die plek. Als reserve zie ik liever Boccara als we daarmee Enoh kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan natuurlijk ook anderhalf seizoen proberen bij Sparta in het stadion te voetballen. Dan heb je een mooie verbouwde Kuip.

Moet de knvb even meewerken met de wedstrijdplanning. Maar onmogelijk is het niet. Dan kunnen er natuurlijk geen 50 duizend seizoenskaarthouders in (...) maar het is beter dan een plan om een zomerstop of 2 volop te bouwen. (tijdens de bouwvakanties, lekker overuren, stakingen en weet ik veel wat....het zou maar eens een goede zomer worden met 35 graden....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 14:11

CR1691

Hero of Time

Aghanim schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:36:
[...]

Er is geen plek voor Enoh want die kan niet voetballen. Poulsen in de toppers en CL waar je wat minder aanvallend speelt en in alle andere wedstrijden Schöne op die plek. Als reserve zie ik liever Boccara als we daarmee Enoh kunnen verkopen.
Boccara mag weg. Zal eerder Sporkslede worden dan.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:39:
Je kan natuurlijk ook anderhalf seizoen proberen bij Sparta in het stadion te voetballen. Dan heb je een mooie verbouwde Kuip.
Lol, dat zal Feyenoord veel inkomsten (want minder plek voor supporters) kosten denk ik. Dat is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:36
Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:22:
[...]

Alsof Moisander niet kan koppen, toch een aantal maal gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Volgens mij vergeten jullie Niklas Moisander :)

Euj Damn, spuit11.

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 12-07-2013 12:43 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Lol, dat zal Feyenoord veel inkomsten (want minder plek voor supporters) kosten denk ik. Dat is geen optie.
Ze mogen van mij heus wel in de Arena ballen als het nodig is voor Feyenoord. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
CR1691 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:41:
[...]

Boccara mag weg. Zal eerder Sporkslede worden dan.
Ik blijf Blind ook nog wel een kandidaat voor die positie vinden, zeker als Boilesen straks weer helemaal terug zou zijn als linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweaker2010 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Minder inkomsten is geen optie, maar voetballen in een "Work in Progress" wel? Ik weet niet of ze iets geleerd hebben van het drama met bouwwerken in Enschede, maar het werk verdelen naar 2 zomerstops toe lijkt me helemaal gek.

Ik denk ook niet dat Feyenoord naar Sparta toe gaat, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Sempy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:46:
[...]

Ik blijf Blind ook nog wel een kandidaat voor die positie vinden, zeker als Boilesen straks weer helemaal terug zou zijn als linksback.
Boccara mag niet weg, mag alleen worden verhuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Sempy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:03:
3000 miles vind ik vrij veel, mijn kaartje kostte €20. Mooi dat het seizoen over twee weken alweer begint!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aghanim schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:36:
[...]

Absoluut oneens hiermee. Ajax heeft nu op Poulsen en Enoh na niemand die eens een keer kan schoffelen als het nodig is. In de uitwedstrijden voor de CL en wellicht de lastigere wedstrijden in de competitie kan dat toch echt wel handig zijn. Poulsen zal ook niet elke wedstrijd beschikbaar zijn, die wordt er ook niet jonger op.

Schone centraal op het middenveld is een te vertragende factor, dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er van hem verwacht word de held op de vleugels te spelen doet ie het nog aardig, kunnen we nagaan wat Schone doet als ie staat waar ie hoort. Hij was gewoon goed vorig seizoen. Kun je beter hem in de basis zetten en voor echt moeilijke tegenstanders inderdaad Poulsen opstellen. Enoh gewoon verpatsen aan Fulham of de eerst volgende die geld geeft. Daar verliest Ajax niks mee, als die Sporkslede (of hoe heet ie) en Bocarra (of hoe heet ie) dan meer kansen krijgen, dan roep ik nog harder dat Enoh weg mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het enige wat Enoh bij mij teweeg brengt is irritatie totdat hij zijn gele kaart krijgt en vervolgens de rest van de wedstrijd billenknijpen of hij geen rood zal gaan krijgen. In de tussentijd levert hij 50% van de ballen in bij de tegenstander want passing is ook niet zijn specialiteit.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind spelers die smerig spelen en tactische tackles maken erg nuttig maar bij Enoh heb ik nooit het gevoel dat het de juiste tackle op het juiste moment is maar dat het meer altijd lomp tackelen is en dan is het geen vaardigheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(
Ajax-debuut lonkt voor Van der Hoorn en Bojan

Supporters van Ajax kunnen zaterdag de twee nieuwe versterkingen direct aan het werk zien. Mike van der Hoorn en Bojan Krkic zitten in de selectie voor het oefenduel met RKC Waalwijk.

Ajax speelt om 16:00 in Waalwijk, waarna om 20:00 de vriendschappelijke wedstrijd bij De Graafschap op het programma staat. De selectie is in tweeën gesplitst en wordt aangevuld met spelers van Jong Ajax.

Van der Hoorn en Bojan maken deel uit van de wedstrijdselectie voor 'RKC'. Het duo, dat deze week overkwam van respectievelijk FC Utrecht en FC Barcelona, maakt dus hoogstwaarschijnlijk zijn officieuze debuut voor Ajax. Ook Christian Eriksen en Toby Alderweireld zijn aanwezig in Waalwijk.
Zojuist twee Business kaarten binnengekregen voor De Graafschap - Ajax morgenavond. Had de stille hoop Bojan te kunnen zien voetballen. Maar helaas. En de kans dat de Boer en Bergkamp aanschuiven bij het diner voorafgaand aan de wedstrijd is ook nihil. Schat maar eens in dat ik bij flappy van der Sar mag aanschuiven. Ach ja, luxe probleem :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Nog wat aanvullingen voor Mark van Bommel's afscheidswedstrijd, na de eerder genoemde namen als Nilis, Kezman, Gio, Robben, Ribery en Müller...

Zlatan Ibrahimovic
Johann Vogel
Wesley Sneijder
Dirk Kuijt
Hamit Altintop
Alex

Wordt toch een behoorlijke imposante lijst zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Aghanim schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:13:
Het enige wat Enoh bij mij teweeg brengt is irritatie totdat hij zijn gele kaart krijgt en vervolgens de rest van de wedstrijd billenknijpen of hij geen rood zal gaan krijgen. In de tussentijd levert hij 50% van de ballen in bij de tegenstander want passing is ook niet zijn specialiteit.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind spelers die smerig spelen en tactische tackles maken erg nuttig maar bij Enoh heb ik nooit het gevoel dat het de juiste tackle op het juiste moment is maar dat het meer altijd lomp tackelen is en dan is het geen vaardigheid meer.
QFT, het lijkt net alsof ik het stuk zelf heb getypt. :+
Anoniem: 2557 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:04:
Nog wat aanvullingen voor Mark van Bommel's afscheidswedstrijd, na de eerder genoemde namen als Nilis, Kezman, Gio, Robben, Ribery en Müller...

Zlatan Ibrahimovic
Johann Vogel
Wesley Sneijder
Dirk Kuijt
Hamit Altintop
Alex

Sodeknetter! :o

Ik moet daar echt heen!!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 12-07-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramzzz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:13:
[...]

Zijn al 30.000 kaarten verkocht, dus dan moet je snel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ramzzz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:13:

Al meer dan 30.000 kaartjes verkocht, snel kopen dus ;) Kost je een tientje, je zit dan wel in de hoeken op de tweede ring dacht ik.
Anoniem: 2557 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:04:

Zlatan Ibrahimovic
Johann Vogel
Wesley Sneijder
Dirk Kuijt
Hamit Altintop
Alex

Erg mooie namen vandaag er bij, waarbij Van Bommel nog liet vallen bezig te zijn of het mogelijk zou zijn een paar spelers uit zijn AC Milan tijd richting Eindhoven te halen voor de wedstrijd. Zou fantastisch zijn als dat lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Voor de geinteresseerden, een volledig overzicht van toezeggingen voor de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel:

Keepers:
Gomes, Waterreus, Lodewijks

Verdedigers:
Van der Wiel, Bouma, Jaap Stam, van Bronckhorst, Hasan Salihamidžić, Alex

Middenvelders:
Torsten Frings, Muller, Wesley Sneijder, Hamit Altintop, Johan Vogel, John de Jong, Bruggink

Aanvallers:
Arjen Robben, Ribery, Luc Nilis, Mateja Kezman, Roy Makaay, Zlatan Ibrahimović. Dirk Kuyt

Coaches:
Fred Rutten, Bert van Marwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:41
Die spelers, is dat enkel het team Van Bommel, of wordt dat opgedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58
TB1989 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:49:
Voor de geinteresseerden, een volledig overzicht van toezeggingen voor de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel:

Keepers:

Verdedigers:

Middenvelders:
Torsten Frings, Muller, Wesley Sneijder, Hamit Altintop, Johan Vogel, John de Jong, Bruggink

Aanvallers:
Arjen Robben, Ribery, Luc Nilis, Mateja Kezman, Roy Makaay, Zlatan Ibrahimović. Dirk Kuyt

Coaches:
Nice :) Blij dat ik kaartjes heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 21:23

Keepers:

Verdedigers:

Middenvelders:

Aanvallers:

Coaches:
Geen Van Hooijdonk? ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
JanW schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:24:
Die spelers, is dat enkel het team Van Bommel, of wordt dat opgedeeld?
Staat volgens mij nergens goed aangegeven maar ik dacht dat dat team tegen het huidige PSV gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:57

Keepers:

Verdedigers:

Middenvelders:

Aanvallers:

Coaches:
Torsten Frings :o Een jaar geleden had ik mogen dromen dat ik hem ooit nog zou zien! Ik ben dolblij, dat ik daarheen kan. Jammer dat hij nooit met Ballack heeft gespeeld, dat zou echt tof zijn, maar er zijn nog andere leuke spelers, zoals Müller, Robben en natuurlijk King Ibra :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 12-07-2013 23:39 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Over PSV gesproken: Santiago Arias en Stijn Schaars komen van Sporting Lissabon over voor in totaal 1.6M, lijkt me een prima deal. Zo houdt PSV nog eens een keer geld over... Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren qua transfers in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
TB1989 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 00:13:
Over PSV gesproken: Santiago Arias en Stijn Schaars komen van Sporting Lissabon over voor in totaal 1.6M, lijkt me een prima deal. Zo houdt PSV nog eens een keer geld over... Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren qua transfers in Eindhoven.
Je kan veel zeggen over Brands, maar dat lijkt mij een prima deal voor die twee spelers. Ik had zeker een hoger bedrag verwacht.

Ik ben benieuwd naar de twee wedstrijden van Ajax.

[ Voor 3% gewijzigd door S401 op 13-07-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
In theorie inderdaad wel ja, tenzij Schaars in ruil voor dit lage transferbedrag 1.x miljoen salaris per jaar gaat krijgen. Arias ken ik niet maar je kunt je ook afvragen waarom die voor zo weinig geld verkocht wordt als hij echt goed zou zijn. Als Pieters al bijna 5 miljoen op levert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Aghanim schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 07:32:
In theorie inderdaad wel ja, tenzij Schaars in ruil voor dit lage transferbedrag 1.x miljoen salaris per jaar gaat krijgen. Arias ken ik niet maar je kunt je ook afvragen waarom die voor zo weinig geld verkocht wordt als hij echt goed zou zijn. Als Pieters al bijna 5 miljoen op levert....
Sporting Lissabon schijnt enorm veel financiele problemen te hebben momenteel, het had ook betalingsachterstanden bij beide spelers, vandaar de vrij lage prijs. En ja, als ze écht goed waren geweest gingen ze vanuit Portugal niet naar Nederland, dat is duidelijk. Dat zegt echt wel wat over de staat van de Nederlandse competitie op het moment. Aan de andere kant; niemand verwachtte wat van Poulsen of Pelle, en zie hoe die het gedaan hebben afgelopen seizoen ;)

Als het goed is blijft Schaars ook gewoon onder het salarisplafond van 1M, heb nog nergens gelezen dat er voor hem een uitzondering zou worden gemaakt. Lijkt me ook erg onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 00:13:
Uitstekende deal idd. Kent iemand die Arias trouwens? Heb over hem gelezen dat het een talentvolle rechtsback is maar hij is me verder nog nooit opgevallen, of had ie bij Sporting geen basisplaats?

Edit: Bruma is inmiddels ook goedgekeurd: http://www.nu.nl/sport/bruma-krijgt-groen-licht-van-artsen-psv

[ Voor 16% gewijzigd door tweaker2010 op 13-07-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 09:00:
[...]

Uitstekende deal idd. Kent iemand die Arias trouwens? Heb over hem gelezen dat het een talentvolle rechtsback is maar hij is me verder nog nooit opgevallen, of had ie bij Sporting geen basisplaats?

Edit: Bruma is inmiddels ook goedgekeurd: http://www.nu.nl/sport/bruma-krijgt-groen-licht-van-artsen-psv
Hij is in 2011 op het WK onder 21 dacht ik zeer positief opgevallen en toen wilde PSV hem ook al hebben maar ging hij naar Sporting. Echter werd er binnen zeer korte tijd een van de beste rechtsbacks van de competitie aangetrokken dus zat hij er constant achter en speelde hij voornamelijk in Sporting B. Is nog jong, dus geen schande. Ben benieuwd! Weet niet echt wat ik moet verwachten, maar als ik Manolev tegen Arminia Bielefeld weer zag ben ik blij dat er een nieuwe rechtsback is gehaald... 8)7 |:(

EDIT: Nee, het was het http://en.wikipedia.org/w...erican_Youth_Championship waar hij gescout is.

[ Voor 5% gewijzigd door Catorce op 13-07-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 09:00:
[...]

Eindelijk officieel. Daarnaast Schaars ook.
http://www.psv.nl/Nieuws/...or-drie-jaar-naar-PSV.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/...-voor-4-jaar-naar-PSV.htm

Afscheidswedstrijd van van Bommel lijkt ook goed vol te komen te zitten. Nog 2700 kaarten beschikbaar. Valt me niet tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Napo op 13-07-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Inmiddels nog maar 2000. Ik denk dat er nu mensen die twijfelden snel een kaartje kopen voor ze er spijt van hebben. Ben blij dat ik al kaarten op een mooie plek heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Idem. :) Zin an, om al die toppers eens een keer te zien ballen. :Y

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Bra-Jo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:35:
Waar zit jij? Ik in vak CD, tweede ring op de middenlijn boven Ere Zuid :) Koste me dan 20 euro per kaartje, maar ik hou er zelf niet van om in de sfeervakken te zitten. Die zitten achter het doel of in de hoeken en ik hou toch meer van een mooi uitzicht. Daarnaast, wat maakt die extra vijf a tien euro nou uit :9 Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vak O, rij 17, tussen jou en de hoeken in, op Noord. Het begon eigenlijk als aardigheidje voor m'n dochter (10 jaar), die wilde graag een keer naar PSV en daar was dit wel een mooie gelegenheid voor. Nu blijkt dat er toch wel behoorlijk veel bekend volk op af komt, had ik net zo lief idd wat meer in 't midden gezeten, maar ach. 't Kind is blij, en m'n dochter ook. ;)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:31

Fiber

Beaches are for storming.

Bra-Jo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:35:
* Fiber zet Nederland - Noorwegen aan... :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ajax verhuurt Gino van Kessel het komende half jaar aan AS Trencin, de Slowaakse club van eigenaar Tscheu La Ling. Dat heeft de 20-jarige spits van het beloftenelftal van de kampioen uit Amsterdam via Twitter bekendgemaakt.
Gezien de uitwisseling met Trencin snap ik dit wel, maar zou het voor zo'n speler niet beter zijn om met de beloften van Ajax in de Jupiler League te spelen en daar ervaring op te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44
tweaker2010 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:55:
[...]

Gezien de uitwisseling met Trencin snap ik dit wel, maar zou het voor zo'n speler niet beter zijn om met de beloften van Ajax in de Jupiler League te spelen en daar ervaring op te doen?
Trencin speelt in Europa.
Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
tweaker2010 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:55:
[...]

Ik denk dat Hendriks en Honer de spitsen zijn die voor de Jupiler gehaald zijn en misschien dat Hoessen daar ook zo nu en dan als dispensatiespeler medoet als hij in Ajax 1 niet genoeg minuten maakt. Dan is een half jaartje Trecin denk ik een aantrekkelijke stage voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Keepers:

Verdedigers:

Middenvelders:

Aanvallers:

Coaches:
_/-\o_ Ik heb ook kaartjes, wat een imposante lijst. Overigens gaat het denk ik de goede kant op met PSV. Ik denk dat als ik zo de selectie zie het veel beter elkaar ligt als afgelopen jaar. Ik hoop dat aanstaande vrijdag ook de nieuwe aanwinsten van PSV spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Natuurlijk voor de PSV-ers een tijd geleden dat er echte sterren gespeeld hebben in eindhoven :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=192083

Boerrigter bezig met het forceren van een vertrek? Niet echt een fijne uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Boerigter is een beetje geirriteerd omdat Ajax hem aan het lijntje houd inzake contractverlenging. Als dan vervolgens huurling Bojan de hemel in wordt geprezen terwijl Boerigter met 3 goals een goede pot heeft gespeeld, kan ik me zo'n opmerking wel een klein beetje voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Aan de andere kant, wat heeft Boerrigter vorig jaar zelf laten zien? Ook niet zo heel veel....

EDIT: 1 Ding heeft hij wel mee en dat is die kampioensgoal tegen PSV.

[ Voor 27% gewijzigd door CR1691 op 15-07-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 09:56

StrongArmLance

Endless flow

CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:33:

Boerrigter bezig met het forceren van een vertrek? Niet echt een fijne uitspraak.
Echt gaar...

Hoe kan je nou zeggen als buitenspeler dat je de spits niet hebt gezien...

Derkje heeft weer eens 3 x gescoord dus mag hij zijn bek opentrekken van zichzelf?

Wat hij doet is rennen en schieten, zijn techniek is niet veel beter dan die van Manolev.

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 15-07-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dvanpol schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:09:
Natuurlijk voor de PSV-ers een tijd geleden dat er echte sterren gespeeld hebben in eindhoven :9 :P
Ach ja, in de jaren 80 kochten we alle sterren van Ajax door ze een kleurentelevisie kado te doen buiten het salaris om. In de jaren 90 vonden we ze zelf door het nog onontgonnen Brazilië te exploiteren (en een paar ondergewaardeerde belgen)...zelfs 10 jaar terug met Kezza, Robben en Ruudjuh hadden we nog wel wat spelers die ik sterren zou noemen.

Probleem is dat ik ze uberhaupt niet meer in Nederland zie, die sterren...niet alleen bij PSV niet. Ik wil niet overkomen als "ach man je hebt zelf geen sterren" maar ik zie nergens potentiele wereldsterren rondlopen. Eriksen bij Ajax heeft potentie, hoewel ik betwijfel of ie het niveau van Sneijder en vd Vaart gaat halen. Vilhena bij Feyenoord heeft potentie, Toornstra zou kunnen, Maher zou kunnen.. Bony van Vitesse was eigenlijk de enige afgelopen seizoen waarvan je duidelijk kon zien dat ie buitencategorie is en - mits er geen rare dingen gebeuren - dat ie de absolute top zal halen. Maar verder....Strootman voor 20m wellicht naar Roma, das een bedrag dat voor een ster wordt betaald, maar ik vind hem echt nog niet zo ver. Stuk minder ver dan Bommel en Cocu waren toen ze weggingen, of Sneijder, of Jonk. Spelers worden weggekocht voordat ze een ster in eigen land zijn - vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:33:

Ach, hij probeert zijn eigen hachje te redden. Met een hattrick heeft ie wel wat recht van spreken denkt ie.
Om een nieuwe speler als Bojan na 1 wedstrijdhelft al af te branden vindt ik wel veel te ver gaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 22:38
Met een hattrick in een nikszeggende oefenwedstrijd tegen een ploeg die gaat strijden tegen degradatie vind ik niet dat je dat recht van spreken hebt. Boerrigter heeft afgelopen seizoen gewoon niet goed gepresteerd en na 1 zo'n wedstrijdje gelijk zulke uitspraken gaan doen is niet netjes. Bojan heeft maar een halfuurtje gespeeld en moet nog wennen aan zijn ploeggenoten, dus dan is het logisch dat hij nog niet heel erg opvallend aanwezig is.
En uiteraard is het logisch dat De Boer zulke uitspraken doet, anders is de huur van Bojan erg ongeloofwaardig.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:52
Boerrigter gewoon verkopen, die speler hebben we nooit iets aan gehad. Iedereen was lyrisch over hem toen hij 1 wedstrijdje goed speelde, net als Sana. Daarna heeft hij alleen maar bagger gespeeld. Nu gaat ie weer een speler lopen afzeiken die wél goed speelt....

Volgens mij kun je op dit moment nog beter Sana opstellen dan Boerrigter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:53

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Achja, iig een <knip> minder op de Nederlandse voetbalvelden:
Strootman definitief naar AS Roma
De transfer van PSV-international Kevin Strootman naar AS Roma is definitief rond, zo meldt PSV-verslaggever Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad op twitter
Link

Nu Boerrigter nog en Sana terug naar waar die vandaag kwam..

Zou je je misschien normaal willen uitdrukken op dit forum?

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 17-07-2013 00:19 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het gaat idd wel erg hard nu in Eindhoven. Zou PSV nu Duarte nog willen halen als opvolger?
Nu Boerrigter nog en Sana terug naar waar die vandaag kwam..
Hoe bedoel je? Allebei verkopen? Dat lijkt me stug aangezien Lukoki ook al mag vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:53

loewie1984

music addict! pizza monster!!

wat ik bedoel is dat die afgelopen seizoen niet echt potten hebben kunnen breken, en wat mij betreft daarom weg mogen. Wordt de spoeling dun, beslist maar buiten die ene 'kampioensgoal' tegen PSV, Ajax heeft toen gewoon verzuimd de 0 te houden was Derk het hele seizoen maar matig en eigenlijk gewoon overbodig.

En Sana, tja, eerste paar wedstrijden leek het wel lekker te gaan maar daarna ging dat ook vrij snel bergafwaarts. Ik kan niet in het hoofd van Frank kijken, maar ik vraag me af wat ie nog met die 2 gaat doen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loewie1984 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:46:
En Sana, tja, eerste paar wedstrijden leek het wel lekker te gaan maar daarna ging dat ook vrij snel bergafwaarts. Ik kan niet in het hoofd van Frank kijken, maar ik vraag me af wat ie nog met die 2 gaat doen.
Houden, voor de vleugels, achter Fisher en Bojan. Want Andersen is er nog niet en verder heb je niemand als Lukoki dan diegene die weg mag. Boerrigter kan goed werk doen, hij moet alleen zijn frustratie binnen houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 16-07-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Misschien was het wel de gewoonlijke journalistiek met kromme vragen en verdraaide antwoorden waarbij het originele interview als volgt ging:

journalist: En Derk, hoe vind je dat Bojan vandaag gespeeld heeft?
Derk: Geen idee, ik was zelf ook aan het voetballen dus heb onvoldoende op anderen kunnen letten.
journalist: Bedoel, je dat je zelf wilde scoren en daarom te weinig overgespeeld hebt?
Derk: Nee, ik bedoel dat ik niet gezien heb hoe Bojan speelde.

'Arrogante Derk heeft Bojan niet gezien in wedstrijd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, Boerrigter heeft het niet naar zijn zin, daar is niks gespeeld aan. Anders had er op Ajax.nl ofzo wel een portretje hier of daar gestaan van de niet begrepen Boerrigter :)

Slecht voetballen en toch vertrouwen krijgen gebeurd wel in Amsterdam, kijk maar naar Blind die was in het begin echt niet best. Maar werkte wel gewoon. Boerrigter is een klager en ik denk dat Frank ook denkt van "bekijk t ff lekker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 295814 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:25:
Nee, Boerrigter heeft het niet naar zijn zin, daar is niks gespeeld aan. Anders had er op Ajax.nl ofzo wel een portretje hier of daar gestaan van de niet begrepen Boerrigter :)

Slecht voetballen en toch vertrouwen krijgen gebeurd wel in Amsterdam, kijk maar naar Blind die was in het begin echt niet best. Maar werkte wel gewoon. Boerrigter is een klager en ik denk dat Frank ook denkt van "bekijk t ff lekker"
Dat zou idd wel kunnen. Boerrigter komt (te) vaak in de media, de Boer zal daar niet bepaald blij mee zijn.
Sana heeft nog wat tijd nodig, vorig jaar had ie al een heel seizoen in de benen toe ie bij Ajax kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Denk dat er vandaag nog iemand op het matje van De Boer mocht komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Frankie wilde ook een keertje ploppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je moet tegenwoordig een gangster woordenboek erbij halen wil je die gasten begrijpen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528630

Aghanim schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:08:
Misschien was het wel de gewoonlijke journalistiek met kromme vragen en verdraaide antwoorden waarbij het originele interview als volgt ging:

journalist: En Derk, hoe vind je dat Bojan vandaag gespeeld heeft?
Derk: Geen idee, ik was zelf ook aan het voetballen dus heb onvoldoende op anderen kunnen letten.
journalist: Bedoel, je dat je zelf wilde scoren en daarom te weinig overgespeeld hebt?
Derk: Nee, ik bedoel dat ik niet gezien heb hoe Bojan speelde.

'Arrogante Derk heeft Bojan niet gezien in wedstrijd'
Ja erg jammer he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Boerigter moet eerst maar eens goed naar zichzelf kijken. 2 wedstrijden voor PSV was ie ff vergeten dat Heracles eerst nog op het programma stond. Hoe serieus ben je dan met je werk bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/243917/Barcelona-wil-Afellay-weer-verhuren-Fabregas-wil-blijven.htm
Dat gaat niets meer worden met Afellay bij Barca, hopelijk snapt ie dat zelf ook en blijft ie met het oog op het WK niet op de bank zitten daar. Zou een speler met meerwaarde voor PSV zijn op dit moment, maar geen idee of ie bereid is om een stap terug te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
tweaker2010 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:21:
http://www.vi.nl/nieuws/243917/Barcelona-wil-Afellay-weer-verhuren-Fabregas-wil-blijven.htm
Dat gaat niets meer worden met Afellay bij Barca, hopelijk snapt ie dat zelf ook en blijft ie met het oog op het WK niet op de bank zitten daar. Zou een speler met meerwaarde voor PSV zijn op dit moment, maar geen idee of ie bereid is om een stap terug te doen.
Zou zeker een meerwaarde voor PSV zijn (voor elke Nederlandse club). Vraag me af hoe PSV het volgend seizoen gaat doen, want ze moeten geen kampioen worden, maar ze doen toch wel weer wat aankopen waarvan je denkt dat ze toch wel kampioen willen worden. Maar de hele kern van het team is weg, dus het lijkt me eerlijk gezegd niet dat dat gaat lukken mochten de andere teams zo blijven.

Want mochten de teams blijven, zoals ze nu zijn dan voorzie ik de volgende eindstand (ja de transferperiode duurt nog lang!)
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. ...

Normaliter zou ik Vitesse nu op 4 zetten maar die hebben wel erg veel ingeleverd met Bony en van Ginkel en nog helemaal niets teruggehaald (?)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 133 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.