[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 135 Laatste
Acties:
  • 281.349 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
toolkist schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:03:
[...]

Fischer, 7 miljoen.
De Vrij, 6 miljoen
Martins Indi, 5 miljoen

uhuh, die site komt echt goed in de richting met z'n waarderingen....
Hoezo dat?, wat is er mis mee?, lijkt me redelijke waarderingen, in de meeste gevallen bij een langdurig contract wordt meestal meer geboden dan de oorspronkelijke waardering, ziet er wat mij betreft prima uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-06 12:08

RBH

Dus ik lees dat AS Roma een bod van 17 miljoen EUR. heeft neergelegd bij PSV voor Strootman?

PSV'ers; wat zeggen jullie? Strik eromheen?

Lijkt me toch dat PSV dit moeilijk kan weigeren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:22

Polycom

Poes van goud

17 Miljoen voor een simple huis tuin en keuken voetballer. Lekker de middelmaat in bij Roma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aanvallers leveren sowieso ook meer op dan verdedigers en Fischer heeft dit jaar laten zien een uitzonderlijk talent te zijn. De vraag is of hij dit doortrekt maar ik zou het niet vreemd vinden als hij nu net zo veel op zou leveren bij verkoop als Eriksen bijvoorbeeld.

Wat me wel opvalt is dat iedereen vooral kijkt naar het geld dat PSV binnen krijgt voor bijvoorbeeld Strootman. Inderdaad een behoorlijk bedrag en erg goed gehandeld, maar wat koop je er voor terug? Spelers van een vergelijkbaar niveau willen niet naar PSV komen dus ga je er altijd op inleveren. Dat geldt voor Strootman, Lens en Mertens. De vraag is dus of je op deze wijze kans maakt om kampioen te worden volgend jaar. Die ambitie moet je als topclub wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

RBH schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:44:
Dus ik lees dat AS Roma een bod van 17 miljoen EUR. heeft neergelegd bij PSV voor Strootman?

PSV'ers; wat zeggen jullie? Strik eromheen?

Lijkt me toch dat PSV dit moeilijk kan weigeren.. :P
Gewoon weigeren, zoals ik al eerder zei, er is geen noodzaak om te verkopen. Gewoon 19/20 miljoen proberen te krijgen.
Aghanim schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:47:

Wat me wel opvalt is dat iedereen vooral kijkt naar het geld dat PSV binnen krijgt voor bijvoorbeeld Strootman. Inderdaad een behoorlijk bedrag en erg goed gehandeld, maar wat koop je er voor terug? Spelers van een vergelijkbaar niveau willen niet naar PSV komen dus ga je er altijd op inleveren. Dat geldt voor Strootman, Lens en Mertens. De vraag is dus of je op deze wijze kans maakt om kampioen te worden volgend jaar. Die ambitie moet je als topclub wel hebben.
Dat is inderdaad de vraag, wat koop je er voor terug. Daarom alleen bij een echt topbod verkopen. Misschien is dat nog wel meer dan 20 miljoen.
Maar goed, het is en blijft super veel geld, dus als ze het wel aannemen snap ik het wel.
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 14m
#PSV eist van AS #Roma spijkerharde zekerheden. Zonder deugdelijke bankgarantie komt er geen transfer.
Dat wordt hem dus niet :P

[ Voor 54% gewijzigd door St@m op 09-07-2013 23:50 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-06 12:08

RBH

Aghanim schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:47:
Aanvallers leveren sowieso ook meer op dan verdedigers en Fischer heeft dit jaar laten zien een uitzonderlijk talent te zijn. De vraag is of hij dit doortrekt maar ik zou het niet vreemd vinden als hij nu net zo veel op zou leveren bij verkoop als Eriksen bijvoorbeeld.

Je zou bijvoorbeeld een Schaars of Toornstra er voor terug kunnen kopen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan alleen wat ervaring de deur uit doet (hoewel je dat met Schaars wel terug krijgt) en verder miljoenen op de bankrekening bij kan schrijven. Nu moet ik wel zeggen dat ik Strootman een betere voetballer vind dan Schaars of Toornstra, maar je moet de afweging van al die miljoenen wel goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
PSV heeft natuurlijk een beetje een spagaat. Enerzijds is er behoefte aan keiharde euro's en anderzijds komt de grappen boomerang over Ajax met 6 jaar geen kampioenschap nu keihard terug. PSV raakt de gehele voorhoede (op Matavz na) en het middenveld kwijt, de 2 linies die er in elk geval nog voor gezorgd hebben dat ze niet al in december afgehaakt waren voor het kampioenschap.

Met Toornstra of Schaars ga je er behoorlijk op achteruit vergeleken met Strootman. Toornstra snap ik nog, maar clubs als PSV en Ajax moet stoppen met 4e rangs Nederlanders terug te halen naar de Eredivisie. Davids, van Bommel, Schaars, Bouma etc. voegen niets toe. Ook moet ik nog maar zien of Maher net zo veel toe gaat voegen als Toivonen en zo zijn er erg veel veranderingen die onzeker zijn.

Ik vind het persoonlijk wel positief omdat alle irritante spelers bij PSV vertrekken maar ik vind dat je als PSV niet nog een tussenjaar moet willen hebben en vol voor het kampioenschap moet gaan. Dat ben je wel verplicht aan je fans en je imago.

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 09-07-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PuDy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:45:
17 Miljoen voor een simple huis tuin en keuken voetballer. Lekker de middelmaat in bij Roma.
Een 18-voudig international en aanvoerder van PSV bedoel je? Roma zal door een evt transfer van de Rossi ook vele miljoenen te besteden hebben denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:55:
Ik vind het persoonlijk wel positief omdat alle irritante spelers bij PSV vertrekken maar ik vind dat je als PSV niet nog een tussenjaar moet willen hebben en vol voor het kampioenschap moet gaan. Dat ben je wel verplicht aan je fans en je imago.
Je kan nou eenmaal niet alles hebben :P Iedereen roept dat er eigen jeugd ingepast moet gaan worden, dan moet je niet vreemd opkijken als PSV niet meedoet om het kampioenschap.. maar goed, ik zou niet weten waarom PSV niet mee zou doen, mijn inziens is de selectie behoorlijk compleet, al mogen er wat mij betreft nog wel wat overbodige spelers weg:

Depay (Bakkali) ------------------Matavz (Locadia)------------------Narsingh (Jozefzoon/Wijnaldum)

Maher (Van Ooijen)------------------(Toivonen)--------------------------Wijnaldum

----------------------------------------------Hiljemark

Willems (Rekik/Tamata)----------Rekik (Zanka)-Bruma (Derijck/Marcelo)----------Manolev (Brenet/Tamata)

---------------------------------------------Zoet / Tyton

Geruchtencircuit:
Aankopen:
Toornstra, Schaars, Arias, Viergever

Verkopen:
Marcelo, Derijck, Toivonen, Manolev

Jeugdspelers niet genoemd:
Hendrix, Koch, Bertrams

Tja, dan krijg je een geheel nieuw team, maar dat betekend niet direct dat je kansloos bent voor plaats 1, al heeft Cocu wel gezegd dat het doel van aankomend seizoen niet kampioen worden is.

Edit: hier hebben we het al eens eerder over gehad :P St@m in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"
En, tja.. mijn mening is iets bijgedraaid. Het halve elftal is/wordt immers verkocht :+ En dan nog vind ik dat PSV gewoon mee moet doen om het kampioenschap.

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 10-07-2013 00:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Aghanim schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:55:
PSV heeft natuurlijk een beetje een spagaat. Enerzijds is er behoefte aan keiharde euro's en anderzijds komt de grappen boomerang over Ajax met 6 jaar geen kampioenschap nu keihard terug. PSV raakt de gehele voorhoede (op Matavz na) en het middenveld kwijt, de 2 linies die er in elk geval nog voor gezorgd hebben dat ze niet al in december afgehaakt waren voor het kampioenschap.

Met Toornstra of Schaars ga je er behoorlijk op achteruit vergeleken met Strootman. Toornstra snap ik nog, maar clubs als PSV en Ajax moet stoppen met 4e rangs Nederlanders terug te halen naar de Eredivisie. Davids, van Bommel, Schaars, Bouma etc. voegen niets toe. Ook moet ik nog maar zien of Maher net zo veel toe gaat voegen als Toivonen en zo zijn er erg veel veranderingen die onzeker zijn.

Daar heb je een goed punt, PSV haalt dan wel met veel bombarie Maher binnen maar maakt hij PSV beter tov. Toivonen, eigenlijk vind ik die twee gelijkwaardig.

Dan is PSV van plan Bruma in het centrum te zetten die voornamelijk bankzitter was bij HSV en het zou wat zijn als ze die 18 jarige Rekik er doodleuk naast zetten want ik ga er van uit dat Manchester City niet echt blij zal zijn als hij voornamelijk bankzitter zal zijn, het ziet er allemaal jong en onstabiel uit.

Als ze Strootman ook nog verkopen zijn ze bijna al hun sterkhouders kwijt, het is dan afwachten hoe sterk het 'nieuwe' PSV is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Misschien moet PSV maar gewoon alle spelers verkopen..

En tot zover het verhaal Zoet.. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191651
3 miljoen naar Newcastle.. :? Tja.. kan het me bijna niet voorstellen..

Dan maar Gomes terug :P

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 10-07-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:14:

Tja, dan krijg je een geheel nieuw team, maar dat betekend niet direct dat je kansloos bent voor plaats 1, al heeft Cocu wel gezegd dat het doel van aankomend seizoen niet kampioen worden is.
Ik begrijp je volkomen, maar waarom pikken jullie PSV fans dit? Prima als je 2 jaar geleden kampioen werd en nu even niet maar na 5x geen kampioenschap wordt het toch wel behoorlijk tijd. Het is goed en fijn voor Cocu dat hij de kans krijgt om te gaan bouwen maar ik snap niet waar de gelatenheid in Eindhoven vandaan komt om niet (meer) uit te spreken dat je voor het kampioenschap speelt. Kom op, je bent toch een topclub? Onder Advocaat werd er in elk geval nog gescoord, maar de jaren daarvoor was het nou niet bepaald een traktatie voor de PSV fans. En nu wederom geen kampioens-ambitie.

Je kunt Ajax arrogant noemen met 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' maar er wordt ieder jaar gespeeld om kampioen te worden en ieder jaar enorm gebaald als we het niet worden, ook al was het materiaal er niet naar bij het begin van het seizoen. Dat we structureel mee willen doen bij de laatste 16 in Europa is voor sommigen lachwekkend, maar het getuigt in elk geval van ambitie.

Speelt er dan ieder jaar maar 1 club in Nederland om kampioen te worden? Geen wonder dat dit ieder jaar lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:29:
[...]

Ik begrijp je volkomen, maar waarom pikken jullie PSV fans dit? Prima als je 2 jaar geleden kampioen werd en nu even niet maar na 5x geen kampioenschap wordt het toch wel behoorlijk tijd. Het is goed en fijn voor Cocu dat hij de kans krijgt om te gaan bouwen maar ik snap niet waar de gelatenheid in Eindhoven vandaan komt om niet (meer) uit te spreken dat je voor het kampioenschap speelt. Kom op, je bent toch een topclub? Onder Advocaat werd er in elk geval nog gescoord, maar de jaren daarvoor was het nou niet bepaald een traktatie voor de PSV fans. En nu wederom geen kampioens-ambitie.

Je kunt Ajax arrogant noemen met 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' maar er wordt ieder jaar gespeeld om kampioen te worden en ieder jaar enorm gebaald als we het niet worden, ook al was het materiaal er niet naar bij het begin van het seizoen. Dat we structureel mee willen doen bij de laatste 16 in Europa is voor sommigen lachwekkend, maar het getuigt in elk geval van ambitie.

Speelt er dan ieder jaar maar 1 club in Nederland om kampioen te worden? Geen wonder dat dit ieder jaar lukt :+
Druk van het team halen?, vorig jaar was PSV titelkandidaat nummer 1 volgens Advocaat...nou we weten allemaal hoe goed dat uitgepakt heeft. :+

Volgens mij heeft Frank de Boer vorig jaar ook niet gezegd dat Ajax per se kampioen moet worden, alleen dat Ajax altijd om het kampioen moet strijden, dat is iets anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:29:
[...]

Ik spreek vast niet voor alle PSV fans :+ Maar ik heb me de afgelopen jaren (zoals hier regelmatig te lezen was) helemaal kapot geërgerd aan de PSV spelers/trainers één voor één verdwijnen ze, en daarom heerst er de gelatenheid. Maar goed, als PSV volgend jaar 5e wordt ofzo.. dan tja.. wat kan je doen? Een boze e-mail sturen? Ik ga in ieder geval niet als een tokkie een bus ophouden ofzo.
En nogmaals, wat mij betreft draait PSV (mits er nog wel wat aangetrokken wordt zo onderhand) gewoon mee om het kampioenschap.

Ajax is ook 7? jaar aaneen geen kampioen geworden, het beleid wat nu gevoerd wordt heeft tijd nodig gehad om tot ontbloeiing :P te komen. PSV is sinds 2 jaar ook een andere weg ingeslagen. Meer investeringen in de jeugdopleiding, meer Nederlands talent en niet meer de focus op CL. Dat heeft tijd nodig, net zoals dat bij andere clubs het geval is. Ik heb liever een paar magere jaren, dan dat mijn club er straks niet meer is omdat ze failliet is.

En daar komt nog bij, met alle prima donna's die er stonden werden we ook geen kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
St@m schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:26:
Misschien moet PSV maar gewoon alle spelers verkopen..

En tot zover het verhaal Zoet.. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191651
3 miljoen naar Newcastle.. :? Tja.. kan het me bijna niet voorstellen..

Dan maar Gomes terug :P
Opmerkelijk bericht, Tyton verleden jaar het hele seizoen bijna aan de kant omdat iedereen hem te onzeker vond en ook de afgelopen dagen nog berichten dat hij weg mocht. En dan zou hij nu de voorkeur krijgen boven Zoet? Onbegrijpelijk om zo'n groot talent als Zoet te verpatsen en er dan ook nog Gomez ervoor terug te halen. Dan ben je de transfersom al bijna kwijt aan salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik snap absoluut niet waarom je de eigen getalenteerde keeper zou verpatsen, als je Vorm en Tyton onderling vergelijkt.

Ik schat dat Vorm Waterman in elk geval nog beter met een eventuele buitenlandse CV kan communiceren. En Voem heeft goed gekeept, terwijl Tyton revalideerde.

Je eigen kweek zou altijd voor moeten gaan, zeker als je wilt 'bouwen', en investeren in de nabije toekomst, door te trekken tot 10 jaar.

Zoet is nota bene de keeper van het NL elftal onder 21!

De jongen blaakt van het vertrouwen!

Vast weer een zaakwaarnemer? Of voor de hoofdprijs weg, zodat je de ervaring kunt houden, met een goede jeugdige 3e keeper achter de hand?

[edit]

offtopic:
WTF.. ik haal die twee al jaren door elkaar... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 10-07-2013 09:17 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 20:17
offtopic:
Vorm of Waterman?

Ik snap dit eerlijk gezegd ook niet. Zoet is een hele goede keeper en zou gewoon een kans moeten krijgen als eerste doelman van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Ramzzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:55:
Ik snap absoluut niet waarom je de eigen getalenteerde keeper zou verpatsen, als je Vorm en Tyton onderling vergelijkt.

Ik schat dat Vorm in elk geval nog beter met een eventuele buitenlandse CV kan communiceren. En Voem heeft goed gekeept, terwijl Tyton revalideerde.
Je bedoeld vast iemand anders dan Vorm, kan alleen niet opmaken of je Waterman (vorig jaar PSV) of Zoet bedoeld (vorig jaar RKC)? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:14:
[...]
Willems (Rekik/Tamata)----------Rekik (Zanka)-Bruma (Derijck/Marcelo)----------Manolev (Brenet/Tamata)

---------------------------------------------Zoet / Tyton
Het kan aan mij liggen, maar ik zou me met deze verdediging niks zekerder voelen dan vorig seizoen met Bouma/Marcelo etc.
Gaat PSV dan weer dezelfde fout maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:55:

Ik schat dat Vorm Waterman in elk geval nog beter met een eventuele buitenlandse CV kan communiceren. En Voem heeft goed gekeept, terwijl Tyton revalideerde.

Je eigen kweek zou altijd voor moeten gaan, zeker als je wilt 'bouwen', en investeren in de nabije toekomst, door te trekken tot 10 jaar.

Zoet is nota bene de keeper van het NL elftal onder 21!

De jongen blaakt van het vertrouwen!
Inderdaad, ik vindt dit echt belachelijk. Zoet is nog niet goed genoeg voor de PL en zou eerst bij PSV een kans moeten krijgen vindt ik. Cocu is echt niet goed wijs als ie Tyton verkiest boven Zoet, verhuur hem dan ofzo. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als Zoet vertrekt omdat hij geen kans op speeltijd krijgt dan kan dat zomaar de doodsteek voor je jeugdopleiding zijn na de situatie met Bazoer. Daarom geloof ik ook niet dat dit gerucht op waarheid berust. Brands is weliswaar niet de slimste maar zo dom is hij vast niet.

Overigens lees ik net dat Tyton en Derijck ook 'bezig' zijn met een transfer. Op zich geen groot verlies maar je moet nog wel voldoende spelers terug kunnen komen om je selectie weer naar 21 spelers te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Twente wil trouwens ook zo snel mogelijk van Douglas af, lijkt me wel slim en het beste voor beide partijen.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/238895/fc-twente-hoeft-geen-transfersom-voor-douglas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

tweaker2010 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:29:
Twente wil trouwens ook zo snel mogelijk van Douglas af, lijkt me wel slim en het beste voor beide partijen.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/238895/fc-twente-hoeft-geen-transfersom-voor-douglas/
Mag PSV 'em echt gratis ophalen? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Douglas bij PSV achterin, dat lijkt me een droom in zijn huidige vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Dwaasheid op en top van Twente, ze krijgen een kans toch nog iets voor hem te krijgen en dan laten ze dat lopen, ze hoeven geen miljoenen te vragen maar een kleine vergoeding moet te doen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149

We (fans en clubs) zullen in NL aan het idee moeten wennen dat we een opleidingsland zijn en dat de krenten in de pap er snel uitgepikt worden. Bij de top 5 door buitenlandse clubs waarna die 5 clubs wat lager op de ladder de krenten er uit halen.

Wat je als beleid moet voeren (en waar PSV imho op dit moment de plank misslaat) is dat er per jaar maximaal 2 krenten mogen verdwijnen, zo kun je tenmiste elk jaar voor de titel gaan, wat bij een club met een begroting als PSV past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tweaking Art schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:43:
Dwaasheid op en top van Twente, ze krijgen een kans toch nog iets voor hem te krijgen en dan laten ze dat lopen, ze hoeven geen miljoenen te vragen maar een kleine vergoeding moet te doen zijn lijkt me.
En als er niemand hapt, zit je nog een jaar vast aan een ongemotiveerde speler met hoog salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
PWM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:44:
[...]

En als er niemand hapt, zit je nog een jaar vast aan een ongemotiveerde speler met hoog salaris.
Dat is waar maar ik kan me niet voorstellen dat niemand een paar ton voor deze speler over heeft, we moeten nou niet gaan overdrijven en zeggen dat Douglas er helemaal niets van kan, hij kan erg nuttig zijn zelfs als hij blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://www.vi.nl/nieuws/2...ntract-voor-vijf-jaar.htm

Ik zou het niet erg vinden dat Chadli naar de Spurs zou gaan. Goed voor de Spurs (toch wel een van mijn favoriete PL teams) en goed voor Ajax (mijn team) :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Tweaking Art schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:43:
Ik kan het wel begrijpen. In de eerste plaats netjes richting een speler die al lang en breed heeft aangegeven aan het eind van zijn contract te zullen vertrekken maar door een blunder van zijn zaakwaarnemer in zo'n situatie zit. Al kan je je afvragen of Douglas die coulance verdiend.

Ten tweede zit er ook een risico aan, door al die maffe zaakwaarnemers die willen verdienen is er nu al een mooie transfer afgeketst. Met een beetje pech moet je hem straks een jaar salaris doorbetalen en gaat hij volgende zomer alsnog transfervrij weg.
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:24:
Overigens lees ik net dat Tyton en Derijck ook 'bezig' zijn met een transfer. Op zich geen groot verlies maar je moet nog wel voldoende spelers terug kunnen komen om je selectie weer naar 21 spelers te krijgen :P
Niet nodig, met alle transferopbrengsten gaan ze Ajax van de beurs afkopen en de spelersgroep naar Eindhoven verhuizen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik ken geen een financieel gezonde club ( nouja tot nu dan ) die denkt dat het een goed idee is om basisspelers gratis te laten vertrekken, dus je zou kunnen suggereren dat dit veel zegt over de financiele situatie in Twente.

Nu moet Twente waarschijnlijk spelen met een centrum Bjelland/Bengtsson, nou Bengtsson die kan er niet zoveel van, dan heb ik toch liever Douglas daar, ik had het wel geweten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

Die Douglas is ook niet zo goed als mensen zeggen, kom op he. Een seizoen leuk gespeeld maar kennelijk boven zijn stand geleefd. Maakt iedere wedstrijd wel 1 of 2 cruciale fouten en staat garant voor kaarten. Dan liever Bengtsson, geen topper maar wel sober. Lijkt mij sterk dat Twente ook niet aan het zoeken is naar een vervanger voor Douglas.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

CR1691 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:19:
[...]Dan liever Bengtsson, geen topper maar wel sober. [...]
:D :X

Serieus? Dat Douglas niet een topverdediger is mag duidelijk zijn, maar Bengtsson boven Douglas prefereren? Die gast bakt er achterin nog veel minder van. Traag als dikke poep, geen meevoetballend vermogen en een inzicht van een lantaarnpaal. Douglas heeft ten minste meer lengte en kracht en kan opbouwend nog iets brengen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Bjelland heeft ongeveer eenzelfde fysiek als Douglas. Bengtsson is in mijn ogen een prima tussenoplossing. Zoals ik al zei geen topper maar voert wel zijn taak uit. Met de transfer van Chadli en de onvermijdelijke transfer van Douglas lijkt het mij sterk dat Twente geen opvolger haalt die samen met Bjelland kan spelen. Het laten varen van Van Dijk is in mijn ogen dom geweest, die had prima bij Twente gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Outerspace schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:49:
http://www.vi.nl/nieuws/2...ntract-voor-vijf-jaar.htm

Ik zou het niet erg vinden dat Chadli naar de Spurs zou gaan. Goed voor de Spurs (toch wel een van mijn favoriete PL teams) en goed voor Ajax (mijn team) :P
Hoe bedoel je goed voor Ajax? Vanwege het verzwakken van de concurrentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:24:
Als Zoet vertrekt omdat hij geen kans op speeltijd krijgt dan kan dat zomaar de doodsteek voor je jeugdopleiding zijn na de situatie met Bazoer. Daarom geloof ik ook niet dat dit gerucht op waarheid berust. Brands is weliswaar niet de slimste maar zo dom is hij vast niet.

Als de mogelijke transfers (Strootman, Zoet en wellicht Toivonen) doorgaan, dan zijn alle dragende spelers bij PSV weg. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat volgend jaar willen gaan doen, het is iig een pittig begin voor Cocu.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 22:41
Railgunner schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:17:
[...]
Als de mogelijke transfers (Strootman, Zoet en wellicht Toivonen) doorgaan, dan zijn alle dragende spelers bij PSV weg. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat volgend jaar willen gaan doen, het is iig een pittig begin voor Cocu.
Dat vrees ik ook. De Nederlandse competitie wordt dan wederom slechter dan dat het al was. Straks is het niveau Jupiler League...zucht..niet om aan te zien. Dan maar Bundesliga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191675

Goed nieuws voor Feyenoord. Weer een paar ton rijker. Mooie meevaller.

http://www.fr12.nl/nieuws...rd-445-000-euro-op--.html

Bijna een half miljoen!

[ Voor 33% gewijzigd door CR1691 op 10-07-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Norwich City, dat klinkt toch ook niet gelijk als een europese subtopper. Qua salaris misschien wel, maar sportief zie ik het niet als een droomtransfer. Zelfde verhaal met van Wolfswinkel en Alderweireld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Naja ze komen in de beste competitie ter wereld te spelen (in mijn ogen) en kunnen zich dus in de picture zetten bij grotere clubs. Ik zou het wel weten hoor. De beleving in Engeland is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:10:
Norwich City, dat klinkt toch ook niet gelijk als een europese subtopper.
Als inwoner van Norwich kan ik dit alleen maar bevestigen :p . Ze spelen wel in de PL, en dan kan je veel makkelijker positief opvallen voor de volgende transfer.
Qua salaris misschien wel, maar sportief zie ik het niet als een droomtransfer. Zelfde verhaal met van Wolfswinkel en Alderweireld.
Onderschat het spelen in de PL niet. Met Ajax spelen ze een paar topwedstrijden per seizoen, in de PL moeten ze echt elke week aan de bak. Droomtransfer, nee, slechte beslissing, niet noodzakelijkerwijs.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-06 18:36
Gaat Rekik naar PSV voor de basis?
Want een basis van:

Willems - Rekik - Bruma - Mr.X

is niet echt een verdediging ervaren verdediging. Ja ok het is maar de Eredivisie maar met die verdediging ga je in Europa denk ik aardig wat problemen krijgen.
Van Willems ben ik geen fan, Rekik heeft nauwelijks ervaring en Bruma heeft nog nooit ergens weten te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Rekik heeft 13 wedstrijden ervaring bij Rovers en Portsmouth, en daarbij is ie 18, Cocu zet m er echt geen 34 wedstrijden neer hoor. Hij zal wel wat wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:14:
Gaat Rekik naar PSV voor de basis?
Want een basis van:

Willems - Rekik - Bruma - Mr.X

is niet echt een verdediging ervaren verdediging. Ja ok het is maar de Eredivisie maar met die verdediging ga je in Europa denk ik aardig wat problemen krijgen.
Van Willems ben ik geen fan, Rekik heeft nauwelijks ervaring en Bruma heeft nog nooit ergens weten te overtuigen.
Op rechts speelt denk ik Manolev, die heeft in elk geval ervaring. En PSV had vorig jaar geen behoefte aan het spelen van Europees voetbal dus het zou zomaar kunnen dat dat geen drijfveer is voor het halen van ervaren versterkingen achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:28:

En PSV had vorig jaar geen behoefte aan het spelen van Europees voetbal dus het zou zomaar kunnen dat dat geen drijfveer is voor het halen van ervaren versterkingen achterin.
Onzin, de CL kan gehaald worden. Dat is voor elke club een drijfveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Maar als ze geen CL halen is er geen motivatie voor de EL, zo bleek afgelopen jaar. De kans dat PSV CL haalt is dusdanig klein dat ze ook geen gekke aankopen zullen moeten doen specifiek voor die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Laatst online: 09:45
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:20:
Maar als ze geen CL halen is er geen motivatie voor de EL, zo bleek afgelopen jaar.
De jaren ervoor is men wel steeds volle bak gegaan in de EL. In mij ogen is het laten lopen van de EL voor een groot deel de keuze van Advocaat geweest.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

tweaker2010 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Hoe bedoel je goed voor Ajax? Vanwege het verzwakken van de concurrentie?
Correct ;) Een fitte Chadli is een plaag voor elke club in ED.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

YuriV schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:27:
[...]

De jaren ervoor is men wel steeds volle bak gegaan in de EL. In mij ogen is het laten lopen van de EL voor een groot deel de keuze van Advocaat geweest.
Helemaal mee eens. Ga er ook vanuit, ook als ze de CL niet halen, er volle bak gas gegeven wordt in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik lees net een column over FOX en de (mogelijke) wijzigingen die dit met zich mee gaat brengen. Geen idee of het waar is want ik heb me er niet in verdiept maar de dingen die ik lees verbazen mij toch wel behoorlijk:

Een abonnement op het live-voetbal uit de Eredivisie kost nu minder dan 15 euro per maand. In etappes gaat dat omhoog naar minimaal 25 euro en op langere termijn naar mogelijk het dubbele.
12x25 euro is 300 euro. Dat is net zo veel als een seizoenkaart bij je favoriete voetbalclub en, in mijn ogen, compleet niet in verhouding voor de geleverde dienst (15 euro overigens ook niet) laat staan als het op termijn nog duurder gaat worden.

Wat dat allemaal gaat inhouden? De samenvattingen van de vrijdagavond en zaterdagavond uitstellen en oppotten tot zondagavond en flink minimaliseren. Met (wie weet?) het tijdig wegknippen van het winnende doelpunt in de topper Ajax-Feyenoord, als verwijzing naar een uitgebreide en complete samenvatting op FOX Sports achter decoder.
Gaan dit soort verdienmodellen de werkelijkheid worden? Dat zou ik wel heel droevig vinden. Nu met EL kun je betaald de hele wedstrijd live kijken of later gratis op NOS de samenvatting. Straks heb je dus geen keuze meer want niemand gaat een samenvatting kijken die bij de cliffhangers stopt 8)7

Betekent dus dat je, als je nog voetbal wilt kijken, per se zo'n abonnement moet gaan nemen. Als dat dan 25 euro per maand of meer kost dan vraag ik me af hoe de gemiddelde Nederlander dit gaat betalen. Dat is net zo veel als mensen nu voor een goedkope TV aansluiting met traag internet betalen. Ik ken genoeg mensen op leeftijd die geen digitale TV of internet willen en al helemaal geen dure betaal TV. Het enige dat ze graag doen is een uurtje sport kijken op zondagavond.

Dus straks betaal je zo'n 30 euro voor je TV+Internet abo, 25 euro om voetbal te kijken en 10 euro voor Netflix omdat er geen zak op TV is. Volgens mij is dit bij voorbaat al compleet gedoemd te mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:57

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:56:
Ik lees net een column over FOX en de (mogelijke) wijzigingen die dit met zich mee gaat brengen. Geen idee of het waar is want ik heb me er niet in verdiept maar de dingen die ik lees verbazen mij toch wel behoorlijk:
Dat werkt misschien wel in de US of A maar niet in de NL of NL, komt die Murdoch nog koud van terug. We worden al jaren belachelijk gemaakt met 'go (double) Dutch' dus hij zou toch moeten weten dat we goedkope gierige Hollanders zijn.. no-way dat ik 25 eu per maand ga betalen voor EL, ik kijk alleen maar Ajax wedstrijden en een andere topwedstrijden en soms Europa League, dat is me echt niet meer dan 18 eu waard.

Heb net een Club Life kaart gekocht om eens een wedstrijd bij te gaan wonen, hoe duurder EL wordt hoe groter de kans dat ik straks met regelmaat in de Arena zit.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 12:55
Laat die Murdoch lekker opdonderen met dat achterlijke verdienmodel. Dat werkt in de USA maar niet bij ons en dat gaat hij merken ook. Waarom denk je anders dat Sport7 en Talpa op hun muil gingen?

Never ever dat ik extra bij ga lappen om voetbal te kijken. En laat ze maar lekker met hun poten van zondagavond 7 uur afblijven. Anders steken ze dat hele voetbal maar in hun derrière. Dan ga ik wel hockey voetbal met een stokkie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Volgens verkijkt FOX zich op de Nederlandse cultuur en het karakter van onze bevolking. Wij brassen liever niet ons geld op aan dit soort dingen, in tegenstelling tot Amerikanen, die daar toch overduidelijk minder moeite mee hebben.
FOX gaat floppen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

hoeveel mensen zouden een abo moeten nemen om winst te maken? want wij nuchtere tweakers kunnen wel zeggen dat we niks betalen, denk dat als 50/60% van de EL abo's dat wel doet, dat er voor Fox nog niks aan de hand is.

Kan toch niet anders dan dat ze rekening houden met een afname in abo's vanwege de switch, maar ze zullen ook wel nagedacht hebben over het kunnen overleven zonder 100% van de EL abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Het punt is en dat weet die Murdoch; Wij Nederlanders zijn zo gek van voetbal dat we toch wel een abbotje nemen (desnoods het goedkoopste pakketje) ook al willen we het eigenlijk niet. Als je de samenvattingen niet meer via NOS kan kijken zul je wel moeten. Op zich is 30-40 euro niet duur hoor. Een clubkaart kost 300 per jaar inderdaad voor 17 wedstrijden van 1 club. Op een Fox kanaal kun je er zoveel kijken als je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Als dat er daadwerkelijk doorgaat komen, dan kijk ik wel een livestream ergens op het internet. Ga echt nevernooit niet 25 Euro betalen per maand.

Die vent is echt van de pot gerukt als die denkt dat die dit erdoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zwijntjesdrecht schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:23:
Als dat er daadwerkelijk doorgaat komen, dan kijk ik wel een livestream ergens op het internet. Ga echt nevernooit niet 25 Euro betalen per maand.

Die vent is echt van de pot gerukt als die denkt dat die dit erdoor krijgt.
Het erdoor krijgen is niet zo'n probleem. Dat is zijn keuze, of er abonnees blijven is een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de pot gerukt? als hij gewoon dik betaald voor die rechten kom je er niet onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Napo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:25:
[...]

Het erdoor krijgen is niet zo'n probleem. Dat is zijn keuze, of er abonnees blijven is een tweede ;)
Tuurlijk wel daarvoor zijn we een TE groot voetbalgekland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:25:
Van de pot gerukt? als hij gewoon dik betaald voor die rechten kom je er niet onderuit
Oh nee? Als ik mijn abonnement ervoor op zeg, dan kom ik er echt wel onderuit. Ga dan vervolgens wel een internet livestream ergens kijken. Desnoods via een VPN naar een Engelse aanbieder. Hetgéén ik ook deed in het vakantiehuis van mijn ouders. Werkte prima, alleen Engels commentaar, maar dat is mij het prijsverschil wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:28:
[...]

Op rechts speelt denk ik Manolev, die heeft in elk geval ervaring. En PSV had vorig jaar geen behoefte aan het spelen van Europees voetbal dus het zou zomaar kunnen dat dat geen drijfveer is voor het halen van ervaren versterkingen achterin.
Ze hebben vorig seizoen aardige wat ranking punten laten liggen in de EL.
Als ze het dit jaar weer laten lopen dan gaan ze daar de komende jaren misschien spijt van krijgen (doordat ze bv in een lagere pot komen of zwaardere ploegen loten in voorrondes).

Maakt EredivisieLive op dit moment winst? Ik geloof dat ze een aardig verlies maken op het moment (corrigeer me als ik fout zit).
Dus als Fox de prijzen dusdanig omhoog gooien en er haken genoeg EL klanten af dan zullen hun ook geen winst maken.

Dan trekken ze er over een x aantal jaar de stekker uit en gaan onzin zeggen zoals: Het Nederlandse publiek is nog niet klaar voor zo een zender.

Zoiets zeiden diverse figuren ook toen in het verleden de stekker getrokken werd bij zulke zenders.

Het heeft er gewoon mee te maken dat in Nederland niet genoeg mensen zoveel geld over hebben voor zo weinig.

@Xbox2go
Als ze de prijzen dusdanig gaan verhogen kan Fox je niet aan een contract houden.
Als ze dat wel mochten proberen gaan ze zeker weten tegen problemen aanlopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 10-07-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EL is inmiddels winstgevend ;) FOX zal ook losse wedstrijden gaan aanbieden zodat ze wel winst maken, Murdoch is niet gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:05
Murdoch heeft inmiddels in zijn werkende leven ruim 6 miljard dollar bij elkaar gespaard. Dat lukt niet zonder visie en met alleen maar slechte plannen. Ik heb dus op basis van hetgeen hij tot nu toe heeft gepresteerd best vertrouwen in zijn business-case. Mij heeft hij in ieder geval als klant. Ben tot op heden ook trouwe klant van Eredivisie Live. Bevalt eigenlijk prima. Besteed mij tijd liever aan een paar live-wedstrijden dan een een hele rij met samenvattingen bij de weinig vernieuwde NOS.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:15:
Het punt is en dat weet die Murdoch; Wij Nederlanders zijn zo gek van voetbal dat we toch wel een abbotje nemen (desnoods het goedkoopste pakketje) ook al willen we het eigenlijk niet. Als je de samenvattingen niet meer via NOS kan kijken zul je wel moeten. Op zich is 30-40 euro niet duur hoor. Een clubkaart kost 300 per jaar inderdaad voor 17 wedstrijden van 1 club. Op een Fox kanaal kun je er zoveel kijken als je wilt ;)
Meen je dit serieus? Dat is net zo veel als als je complete TV+Internet abonnement waarmee je de hele maand alle zenders en internetpagina's onbeperkt kunt bekijken. Volgens mij zullen diensten als Sopcast en streams via XBMC een stuk populairder worden als de abonnementsprijs omhoog gaat. Het voetbal in NL is sowieso niet om aan te zien en al helemaal niet als alle toppers zo vroeg naar het buitenland gaan. Daarvoor gaan we veel mensen echt niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Meen je dit serieus? Dat is net zo veel als als je complete TV+Internet abonnement waarmee je de hele maand alle zenders en internetpagina's onbeperkt kunt bekijken. Volgens mij zullen diensten als Sopcast en streams via XBMC een stuk populairder worden als de abonnementsprijs omhoog gaat. Het voetbal in NL is sowieso niet om aan te zien en al helemaal niet als alle toppers zo vroeg naar het buitenland gaan. Daarvoor gaan we veel mensen echt niet betalen.
FOX omvat meer dan alleen de Eredivisie he ;) Je kunt er ook buitenlands voetbal op kijken zoals Sport 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Nevermind, verkeerd begrepen. :)

We zullen het allemaal t.z.t. zien hoe of wat. Speculeren heeft vooralsnog weinig zin natuurlijk over dingen die "waarschijnlijk" gaan veranderen.

[ Voor 164% gewijzigd door Zwijntjesdrecht op 10-07-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:34:
[...]

FOX omvat meer dan alleen de Eredivisie he ;) Je kunt er ook buitenlands voetbal op kijken zoals Sport 1 ;)
FOX heeft drie pakketten:
1) FOX nationaal (alleen Nederlands competitievoetbal en de beker)
2) FOX internationaal (diverse buitenlandse competities)
3) FOX nationaal en internationaal voetbal (1+2 dus)

Thans is alleen 1 beschikbaar voor circa 18 euro per maand (wat Eredivisie Live ook kostte). De prijsstelling van 2 en 3 volgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet lullig doen maar nu betaal jij dus meer hoor want je kijkt alleen je eigen clubje en dat voor 18 piek per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:34:
[...]

Een groot deel van de NOS Studio Sport kijkers heeft hier geen behoefte aan of tijd voor. Het is gewoon een absurd bedrag voor enkel de samenvattingen van de Eredivisie te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:38:
[...]
Ik wil niet lullig doen maar nu betaal jij dus meer hoor want je kijkt alleen je eigen clubje en dat voor 18 piek per maand ;)
Ja en straks 25 Euro per maand (of het dubbele) voor nog steeds mijn clubje.
...en daar pas ik dus mooi voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zwijntjesdrecht schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:40:
[...]

Lijkt me sterk dat je alleen 1 club bekijkt dus je kijkt ook nooit CL/EL etc? Voor 25 euro krijg je dan wel meer wedstrijden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Zwijntjesdrecht schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:40:
[...]

Waar haal je die bedragen vandaan? Zie argro in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Staat in een blog van Lex Immers. Mogelijk niet representatief maar jij en ik weten beiden dat die 18 euro uiteindelijk zal gaan stijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 10-07-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EL steeg ook van 9,95 naar 18 euro ;) Wow dat is best absurd nu ik erover nadenk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:41:
[...]
Lijkt me sterk dat je alleen 1 club bekijkt dus je kijkt ook nooit CL/EL etc? Voor 25 euro krijg je dan wel meer wedstrijden natuurlijk.
Nee, dat kijk ik nooit. Dus... :)
...of ben ik dat dan verplicht? Nee, dus. En ik ben ook niet verplicht om "astronomisch" absurde bedragen te gaan betalen daarvoor.

En waar ik dat vandaan haal? Op de vorige pagina: Aghanim in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Maar boeiend; ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik ervoor betaal gelukkig. Dus ik wacht het wel af. Opzeggen kan altijd nog gelukkig.

[ Voor 10% gewijzigd door Zwijntjesdrecht op 10-07-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:42:
Staat in een blog van Lex Immers. Mogelijk niet representatief maar jij en ik weten beiden dat die 18 euro uiteindelijk zal gaan stijgen.
Lex Immers, dat die uberhaupt een volledige zin kan schrijven is al knap ;) Je bedoelt Lex Muller of zo van Voetbalzone. Een zuurpruim die in iedere column uitgaat van het meest negatieve. Pessimistisch figuur. Column staat vol aannames en dat wordt hier nu als waarheid aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het is ook kort door de bocht om het dan maar per definitie als niet waar te beschouwen. Aangezien dit soort abonnementen sowieso jaarlijks stijgen qua prijs is het zeer aannemelijk dat het bedrag inderdaad vrij snel oploopt naar 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:42:
EL steeg ook van 9,95 naar 18 euro ;) Wow dat is best absurd nu ik erover nadenk :P
Hoe kom je daarbij? Ik betaal 12,xx euro per maand (via T-Mobile Online, wederverkoper van Digitenne).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Op die manier kunnen we ook gaan aannemen dat het 100 euro per maand gaat kosten. Zoals ik al zei is het een blog op een sensatiesite geschreven door iemand die bekend staat om colums waar het pessimisme van afdruipt. Ik wacht liever op betrouwbaar nieuws dan uit te gaan van zo iemand. Dan ben ik bereid om me ergens druk over te maken of niet.

Maar ik ga me niet druk maken door een zure columnist van voetbalzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:52:
Op die manier kunnen we ook gaan aannemen dat het 100 euro per maand gaat kosten. Zoals ik al zei is het een blog op een sensatiesite geschreven door iemand die bekend staat om colums waar het pessimisme van afdruipt. Ik wacht liever op betrouwbaar nieuws dan uit te gaan van zo iemand. Dan ben ik bereid om me ergens druk over te maken of niet.

Inderdaad, daar sluit ik mij ook bij aan. We zien het vanzelf wel. Misschien valt het allemaal wel mee en zoniet, dan heb ik mijn opzegging zo gedaan hoor. :)

Dan is mijn vriendin ook meteen blij, kan ze andere dingen in het weekend inplannen zonder tegen stribbelen van mij omdat ik zonodig voetbal moet kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Zwijntjesdrecht op 10-07-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De Nederlandse clubs krijgen nu met Fox toch een stuk meer TV geld dan voorheen. Of niet?
Dat geld zal Fox ergens terug willen verdienen.
Dus de kans dat de prijzen omhoog gaan lijkt me groot.

En ja met extra pakketten krijg je flink extra wedstrijden om te zien maar hoeveel van die wedstrijden wil men wel echt zien 90min lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:52:

Druk maken moet je sowieso niet doen. Maar het begon ooit met 5,99 geloof ik, toen 9,99, vervolgens 12,99 en nu 17,25. En dat in een tijdbestek van een jaar of 4. Overigens moet je dan ook nog een TV aansluiting hebben, anders kan je sowieso niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Afscheidswedstrijd voor van Bommel begint ook vorm te krijgen... Heurelho Gomes, Jaap Stam, Luc Nilis, Giovanni van Bronckhorst, Arjen Robben, Frank Ribery, Thomas Müller, Thorsten Frings, Roy Makaay en Mateja Kezman al bevestigd. Aankondiging van andere NL elftal spelers en AC Milan (ex)spelers volgen nog.

Hoewel ze qua voetbal vaak niet veel voorstellen vind ik het toch altijd leuk om dit soort wedstrijden te zien, vaak zie je wat oude helden of groot heden voorbij komen. Ik heb destijds ook genoten van de testimonial voor Scholes of de afscheidswedstrijd voor Bergkamp met zelfs Cruijff nog in sportkleren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:57:
[...]

Druk maken moet je sowieso niet doen. Maar het begon ooit met 5,99 geloof ik, toen 9,99, vervolgens 12,99 en nu 17,25. En dat in een tijdbestek van een jaar of 4. Overigens moet je dan ook nog een TV aansluiting hebben, anders kan je sowieso niet kijken.
Daar zijn in die 4 jaar dan weer wel de FA Cup, de DFB Pokal, de Coppa Italia en de Europa League bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wat voor de mensen die enkel de Nederlandse wedstrijden willen zien totaal geen toegevoegde waarde is. En je hebt daarin dus geen keuze, dat vind ik jammer. Maar goed, zo kunnen we nog wel 3 weken doorgaan :)

[ Voor 34% gewijzigd door Aghanim op 10-07-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/238923/as-roma-mag-van-psv-met-strootman-praten/

Nou dat zal een dezer dagen ook wel rond komen denk ik, Strootman ook exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 23:29
Jammer, erg jammer. Had graag een middenveld Hiljemark, Strootman en Maher gehad bij PSV. Ben benieuwd hoeveel ze vangen en wie ze terug gaan halen om de balans in het middenveld te brengen.

Ga er dan overigens van uit dat Hiljemark aanvoerder zal worden, ben benieuwd. Viel me tot nu toe altijd positief op in de wedstrijden, maar geen geweldenaar. Echter was Timmy Simons dat ook niet en die heeft het zeer verdienstelijk bij PSV gedaan in zijn jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 22:41
Aghanim schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:57:
[...]

Vind ik echt aan de prijzige kant gezien de ontwikkelingen. En dat alleen voor voetbalwedstrijden. Enfin ieder mag zijn keus maken.
Persoonlijk kijk ik maar een 4tal wedstrijden hooguit per week. Meer tijd heeft een mens toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:01:
[...]

Vind ik echt aan de prijzige kant gezien de ontwikkelingen. En dat alleen voor voetbalwedstrijden. Enfin ieder mag zijn keus maken.
Persoonlijk kijk ik maar een 4tal wedstrijden hooguit per week. Meer tijd heeft een mens toch ook niet?
Och ik heb het Fox soccer abo (woon in de VS) voor $15 meer per maand, en dat is alleen EPL en CL, maar we kijken (ja mijn Amerikaanse vrouw kijkt voetbal) toch makkelijk 6-10 wedstrijden per week. Twee per avond is niet ongebruikelijk, zeker in de CL weken. We kijken zeg maar de meeste CL wedstrijden, en dan alle EPL games van Chelsea, Arsenal, ManU, Liverpool en Man City. En regelmatig Everton (Howard heh). Ik vind het zeker het geld wel waard, in tegenstelling to Fox Soccer Plus wat ook de EL heeft. Dat heb ik een maandje geprobeerd met name omdat ik PSV - Napoli wilde zien. Maar de produktie kwaliteit is dan meteen zoveel lager dat ik de wedstrijd niet eens gekeken heb, geen stadion geluid, alleen een commentator die achteraf in een hokje droog commentaar zit te geven, en dan was het nog een Amerikaan ook - geen Britse commentator...en als het nou nog Alexi Lalas of Eric Wynalda was (die het vaste panel vormen) maar dat was ook al niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:47

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hier gaat Fox eruit. Zeker nu m'n pa na een jaartje afwezigheid ook weer in De Kuip te vinden zal zijn en ikzelf naar steeds meer uitwedstrijden reis, wordt het steeds lastiger om op wedstrijddagen voor de TV te gaan zitten.

Sport1 blijft wel, FC Barcelona speelt vaak zo laat op de avond dat dat wel blijft lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
In de VI staat een stukje dat de introductieprijs voor het totaalpakket van Fox € 25,00 gaat zijn.
Dat zal binnen een paar jaar ongetwijfeld flink toegenomen zijn, maar voor nu een prima prijs lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Anoniem: 2557 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:04:
Afscheidswedstrijd voor van Bommel begint ook vorm te krijgen... Heurelho Gomes, Jaap Stam, Luc Nilis, Giovanni van Bronckhorst, Arjen Robben, Frank Ribery, Thomas Müller, Thorsten Frings, Roy Makaay en Mateja Kezman al bevestigd. Aankondiging van andere NL elftal spelers en AC Milan (ex)spelers volgen nog.

Hoewel ze qua voetbal vaak niet veel voorstellen vind ik het toch altijd leuk om dit soort wedstrijden te zien, vaak zie je wat oude helden of groot heden voorbij komen. Ik heb destijds ook genoten van de testimonial voor Scholes of de afscheidswedstrijd voor Bergkamp met zelfs Cruijff nog in sportkleren =)
Alleen die al. _/-\o_

Rond 1:10.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 10-07-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:16:
In de VI staat een stukje dat de introductieprijs voor het totaalpakket van Fox € 25,00 gaat zijn.
Dat zal binnen een paar jaar ongetwijfeld flink toegenomen zijn, maar voor nu een prima prijs lijkt me.
Dat is voor alles. En waarom denken we dat het VEEL meer zal zijn? In de US zijn de prijzen ook alleszins redelijk gebleven, en daar bestaan ze al even. Idem voor Australie.

Fox gaat voor grote aantallen, dat laten ze in alle markten waar ze zitten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 23:29
Ramzzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:17:
[...]

Alleen die al. _/-\o_

[video]

Ik ben er bij, en moet zeggen dat ik echt ontzettend blij zijn dat Kezman en Nilis er bij zijn. Heerlijke spelers destijds 8) :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramzzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:17:
[...]

Alleen die al. _/-\o_

[video]

I know right...Luc Nilis is absoluut mijn favoriete PSV speler aller tijden, nog voor Romario, Ronaldo, Ruudjuh of wie dan ook. Samen met Dennis Bergkamp de meeste betoverende voetballer die belachelijk mooie doelpunten maakte. Week in, week uit.

Zo zonde dat hij zijn laatste avontuur bij Villa niet beter had kunnen eindigen.

[edit]
en net zoals Bergkamp compleet wars van sterallures

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 10-07-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:19:
[...]

Dat is voor alles. En waarom denken we dat het VEEL meer zal zijn? In de US zijn de prijzen ook alleszins redelijk gebleven, en daar bestaan ze al even. Idem voor Australie.

Fox gaat voor grote aantallen, dat laten ze in alle markten waar ze zitten zien.
Alleen zijn die grote aantallen hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
TB1989 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:01:
[...]

Ga er dan overigens van uit dat Hiljemark aanvoerder zal worden, ben benieuwd. Viel me tot nu toe altijd positief op in de wedstrijden, maar geen geweldenaar. Echter was Timmy Simons dat ook niet en die heeft het zeer verdienstelijk bij PSV gedaan in zijn jaren.
Hoezo Hiljemark aanvoerder, net 21 en 7 wedstrijden eredivisie, . Denk dat een Wijnaldum of Maher dan hoger in de pikorde staan. Al is Schaars natuurlijk de beoogde aanvoerder die ongetwijfeld snel na het vertrek van Strootman gepresenteerd zal worden.
toolkist schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:16:
18 euro die het normaal kost en dan voor 7 euro Premier League en Serie A erbij. Geen slechte deal, al zal het ongetwijfeld slechts 1 seizoen zijn. Overigens zie ik hier iedereen die bedragen met 12 vermenigvuldigen. Ben ik nu de enige vrek die EL in de zomer 2 maanden opzeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
deze zomer voor t eerst niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Sempy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:24:
[...]

Hoezo Hiljemark aanvoerder, net 21 en 7 wedstrijden eredivisie, . Denk dat een Wijnaldum of Maher dan hoger in de pikorde staan. Al is Schaars natuurlijk de beoogde aanvoerder die ongetwijfeld snel na het vertrek van Strootman gepresenteerd zal worden.

[...]

18 euro die het normaal kost en dan voor 7 euro Premier League en Serie A erbij. Geen slechte deal, al zal het ongetwijfeld slechts 1 seizoen zijn. Overigens zie ik hier iedereen die bedragen met 12 vermenigvuldigen. Ben ik nu de enige vrek die EL in de zomer 2 maanden opzeg? :P
En vergeet niet dat Cocu de trainer is, hè, de oud-aanvoerder, en absoluut manusje van alles, op elke plek in het veld inzetbaar, jarenlang totaal onomstreden bij Barcelona.

Die weet na al die jaren als aanvoerder echt wel wie je wel en niet aanvoerder moet maken.

En dan heeft-ie zijn staf nog. ;)

Ik moet eerlijk zijn dat ik EL ook op wilde zeggen en ben het min of meer vergeten. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 10-07-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:30:
[...]

Alleen zijn die grote aantallen hier niet...
Zijn er zat zelfs. EL blijft steken tussen de 100k-200k abo's. Studio Sport wordt bekeken door 2-3 miljoen mensen. Als men het aantal abo's naar 400k-500k weet te brengen is men klaar. Marketing is alles in deze, maar laat dat maar aan ze over.
Pagina: 1 ... 131 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.