Dat was toch al een week bekend?
Edit: Zojuist echt getekend dus.. ok, dacht dat het al lang rond was.
Verdedigende versterking: Bruma (die wordt echt wel goedgekeurd), en er komt heus nog wel wat bij. Rekik zijn ze mee bezig, al weet ik niet of dat een versterking is..
Wat mij betreft is het dan wel prima.
Manolev vind ik voldoende, dat Gijpie/Derksen hem helemaal afbranden betekend niet direct dat hij het niet goed doet. Tuurlijk, hij heeft zo zijn nukken, maar kan PSV een echte topverdediger krijgen? Denk het niet.
Ook bij een Arias zal wel iets mis zijn, aangezien die al 2 jaar in het tweede van Sporting balt. Of Ronnie Stam, dat zal echt niet veel beter zijn hoor.
Brenet/Tamata erachter.
Centrum: Bruma/Rekik met erachter Zanka/Marcelo/Dereijck/Hendrix/Koch
Links: Willems/Rekik met Tamata erachter.
Zolang er geen verdedigers geloosd worden moet het zo maar zijn.
Gonadan schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:32:
[...]
Jij gaf meerdere keren aan dat hij 3 miljoen krijgt, wat te veel zou zijn voor Feyenoord. Daarmee ga je er dan toch vanuit dat Ajax die drie miljoen zelf betaalt lijkt mij? Waarom zou drie miljoen anders te duur zijn voor Feyenoord?

Voor wat het waard is:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191438Ajax bespaart zich een transfersom, maar de komst van de ex-speler van AC Milan en AS Roma is zeker geen goedkope overweging geweest.
Volgens diverse Spaanse media neemt Ajax het salaris van Bojan in zijn totaliteit voor zijn rekening. De 22-jarige aanvaller staat in Barcelona voor 2,5 miljoen euro bruto op de loonlijst. De club uit Amsterdam dient de aanvaller in 2013/14 te betalen, al is het niet duidelijk of Ajax bepaalde voorwaarden heeft gesteld.
[
Voor 73% gewijzigd door
St@m op 08-07-2013 12:43
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels