Van der Hoorn heeft de opinie een beetje tegen door een ongelukkige eigen goal en domme fout op het jeugd-EK. Pech dat die fout net uitschakeling was, terwijl bijvoorbeeld De Vrij bij vergelijkbaar geblunder tegen Duitsland de mazzel had dat er gewonnen werd. Volgens mij moet v.d. Hoorn van Frank de Boer enorm veel kunnen leren. In ieder geval beter dan er op gokken dat Veltman gelijk maar basisspeler kan zijn voor komend seizoen.
Ik weet het niet maar na de fout van Stefan heeft hij ook enorm veel shit over zich heen gekregen. Zelfde voor BMI.Sempy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:39:
Van der Hoorn heeft de opinie een beetje tegen door een ongelukkige eigen goal en domme fout op het jeugd-EK. Pech dat die fout net uitschakeling was, terwijl bijvoorbeeld De Vrij bij vergelijkbaar geblunder tegen Duitsland de mazzel had dat er gewonnen werd. Volgens mij moet v.d. Hoorn van Frank de Boer enorm veel kunnen leren. In ieder geval beter dan er op gokken dat Veltman gelijk maar basisspeler kan zijn voor komend seizoen.
PSN: Finally_Chris
Die hebben idd ook een hoop kritiek gekregen, maar eigenlijk ziet iedereen ze nog wel als de grote talenten die ze zijn. Over v.d.Hoorn hoor je toch veel mensen zeggen dat hij niet geschikt is voor de NL top want eigen goal/fout ek. Zal er ook wel mee te maken hebben dat hij ''maar'' bij Utrecht speelt.
http://www.vi.nl/nieuws/2...enlandse-investeerder.htm
Dat is interessant, Maher is dus gekocht middels een investeerder. Dus minder risico voor PSV, maar dus ook minder winst bij doorverkoop.
http://www.vi.nl/nieuws/2...enlandse-investeerder.htm
Dat is interessant, Maher is dus gekocht middels een investeerder. Dus minder risico voor PSV, maar dus ook minder winst bij doorverkoop.
[ Voor 28% gewijzigd door Sempy op 02-07-2013 11:48 ]
In de winterstop waren er ook al zulke geruchten. Ik geloof dat het een constructie met Arsenal was waarbij Maher 2 jaar in Eindhoven zou gaan spelen en daarna richting Arsenal zou gaan. Correct me if I'm wrong.
Toby Alderweireld heeft het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk verlaten wegens privé-omstandigheden, zo laat de club weten. De Belgische verdediger wordt per direct vervangen door Sven Nieuwpoort, die vorig seizoen nog was verhuurd aan Almere City.
Links en rechts wordt gesuggereerd dat het vertrek van Alderweireld met een eventuele transfer te maken heeft, maar de speler benadrukt zelf dat het puur om privé-omstandigheden gaat. Hij vliegt via Wenen terug naar België.
Nieuwpoort voegt zich vanavond bij de selectie van Ajax-trainer Frank de Boer.
Links en rechts wordt gesuggereerd dat het vertrek van Alderweireld met een eventuele transfer te maken heeft, maar de speler benadrukt zelf dat het puur om privé-omstandigheden gaat. Hij vliegt via Wenen terug naar België.
Nieuwpoort voegt zich vanavond bij de selectie van Ajax-trainer Frank de Boer.
En wie bepaalt wanneer, aan wie en voor hoeveel er verkocht wordt? PSV, of die investeerder?Sempy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:43:
Op Reddit staat een goed stuk daarover, waar het duidelijk wordt uitgelegd aan de hand van de transfer van Falcao naar Monaco.Gaius schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
[...]
En wie bepaalt wanneer, aan wie en voor hoeveel er verkocht wordt? PSV, of die investeerder?
http://www.reddit.com/r/s...he_falcao_move_to_monaco/
Lekker met een oneven aantal in de JL spelentoolkist schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:31:
[...]
Dit was te voorkomen met een nog makkelijkere oplossing, geen Jong PSV in de Jupiler League.

Volgens mij ligt dat net even anders, Falcao heeft zijn eigen rechten aan die investeerders verkocht die vervolgens voor hem bepalen. Zoals ik het begrijp met Maher heeft hij een gewone arbeidsovereenkomst met PSV en heeft PSV de afkoop van zijn AZ-contract gefinancieerd via een externe partij ipv met eigen geld.Jefrim schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:22:
[...]
Op Reddit staat een goed stuk daarover, waar het duidelijk wordt uitgelegd aan de hand van de transfer van Falcao naar Monaco.
http://www.reddit.com/r/s...he_falcao_move_to_monaco/
In feite is de situatie voor Maher dan gelijk met iedere andere speler met een doorlopend contract in NL. Voor PSV zullen er in de overeenkomst met die externe partij ongetwijfeld bepalingen zijn opgenomen over verdeling van opbrengsten en wanneer er akkoord mag/moet worden gegeven voor een transfer.
Waarom zou PSV dat doen? Ik kan me voorstellen dat je liever direct betaalt vanuit de inkomsten (Lens, Mertens) dan een 'leen' constructie aan gaat met een buitenlandse investeerder. Al hangt het er wel heel erg van af wie natuurlijk de investeerder is. Al moet ik de eerste liefdadigheidsinstelling op dit gebied nog tegenkomen.
Is het niet tijd voor een topic voor seizoen 2013/2014? Het vorige seizoen is met de finale van de Confederations Cup afgelopen en vandaag begint het nieuwe seizoen met de 1e voorronde in de CL.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Meest voor de hand liggende reden is dat er door Maher (gedeeltelijk) extern te financieren je het risico drukt en van de besparing een extra aankoop te financieren. Ook zijn die transfergelden (in ieder geval Mertens) voor een deel gebasseerd op termijnbetaling, dus kan je niet gelijk uitgeven. Verder kan het ook zo zijn dat PSV een deel van de transferopbrengsten nodig heeft voor andere zaken: dekken tekort in exploitatie, kosten voor 2e team in jupiler (verbouwen Herdgang), potje voor als de gronddeal toch wordt gecorrigeerd onder druk van EU, etc.Aghanim schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:41:
Waarom zou PSV dat doen? Ik kan me voorstellen dat je liever direct betaalt vanuit de inkomsten (Lens, Mertens) dan een 'leen' constructie aan gaat met een buitenlandse investeerder. Al hangt het er wel heel erg van af wie natuurlijk de investeerder is. Al moet ik de eerste liefdadigheidsinstelling op dit gebied nog tegenkomen.
Dat zijn in mijn ogen allemaal redenen die indirect impliceren dat het geld er dus (nog) niet is. En dan moeten er ook nog 2 verdedigers en een aanvaller bijkomen als ik Cocu goed begrijp. Nu is Maher niet zo'n hele grote risicovolle investering maar met zo'n constructie moeten ook de andere aankopen niet tegenvallen wil je het ene potje met het andere kunnen vullen.
maakt dat uit? is er iedere week een ploeg vrij, is niet voor het eerst dat de Jupiler League uit een oneven aantal ploegen bestaat.
Lekker belangrijk, ze hebben hun zaakjes niet voor elkaar en verdienen het daarmee mijns inziens totaal niet. Bij Jupiler League voetbal horen bepaalde randvoorwaarden, als je daar niet aan kan voldoen, blijf je lekker in de beloftencompetitie spelen.TB1989 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:35:
[...]
Tevens verdiende Jong PSV het ergens ook wel op basis van resultaten uit het verleden.
Inderdaad, dat laatste dus. Maher is ook slechts handelswaar, hij heeft niets over zijn toekomst te zeggen.Gaius schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
[...]
En wie bepaalt wanneer, aan wie en voor hoeveel er verkocht wordt? PSV, of die investeerder?
Edit: Ajax gaat van der Hoorn pas halen als Alderweireld vertrekt:De stelregel die Sanders daarbij hanteert, is helder: externe financiers zijn van harte welkom, maar ze kunnen binnen PSV geen enkel belang afdwingen. 'Wij willen volkomen autonoom blijven.'
De Ajax-leiding heeft verdediger Mike van der Hoorn (20) van FC Utrecht een contractvoorstel voor vier jaar gedaan. Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Van der Hoorn moet nog wel wachten tot Toby Alderweireld is verkocht. 'We hebben de afgelopen weken diverse keren in een heel prettige, open maar ook zakelijke sfeer met Ajax gesproken en Mike toestemming gegeven om ook met Ajax te praten', zegt algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. Het verschil tussen vraagprijs en de aanbieding van Ajax is overbrugbaar, denkt hij. Ajax beoordeelt de centrumverdediger niet op de EK onder 21-wedstrijden tegen Spanje en Italië, maar op de 31 wedstrijden, plus vier play-offduels in de Eredivisie.
[ Voor 42% gewijzigd door tweaker2010 op 02-07-2013 14:07 ]
Gemeente Eindhoven is er blijkbaar niet klaar voor (of alleen als PSV bijdraagt in de kosten) als de helft van de wedstrijden zonder uitpubliek moet, eerst dat maar eens op orde krijgen en daarna pas de JL in, niet andersom. Dat er bijuitzondering een team geen uitsupporters mee mag nemen op basis van het verleden, sure, maar nu mag (bijna) geen enkel team uit een plaats enigszins in de buurt van Eindhoven supporters meenemen.TB1989 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:35:
[...]
Lekker met een oneven aantal in de JL spelenTevens verdiende Jong PSV het ergens ook wel op basis van resultaten uit het verleden.
Volgens mij heeft een externe financier weinig in te brengen, behalve dat het als een investeringsmaatschappij inspringt waar het een kans ziet om winst te maken. Natuurlijk zullen er spanningen zijn als hij voor 30M naar Rusland kan, en voor 20M naar Engeland. Maar zolang de rechten van de speler bij PSV liggen, en niet zoals bij Falcao verdeeld over derde partijen, dan heeft die investeringsmaatschappij weinig in te brengen.tweaker2010 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:46:
[...]
Inderdaad, dat laatste dus. Maher is ook slechts handelswaar, hij heeft niets over zijn toekomst te zeggen.
[...]
En als Maher niets over zijn toekomst te zeggen heeft, dan had hij nu volgens mij niet bij PSV gezeten?
Maar dan ontstaat er een conflict en zullen investeerders wel een tweede keer nadenken of ze weer met PSV in zee gaan. Ik vind het allemaal maar belachelijk, je hebt het geld of je hebt het niet. Dit klinkt allemaal weer hetzelfde als met die talent pools van Feyenoord destijds. Feyenoord heeft daar ook een flinke prijs voor moeten betalen. PSV geeft wederom geld uit die ze zelf niet hebben.TB1989 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:29:
[...]
Volgens mij heeft een externe financier weinig in te brengen, behalve dat het als een investeringsmaatschappij inspringt waar het een kans ziet om winst te maken. Natuurlijk zullen er spanningen zijn als hij voor 30M naar Rusland kan, en voor 20M naar Engeland. Maar zolang de rechten van de speler bij PSV liggen, en niet zoals bij Falcao verdeeld over derde partijen, dan heeft die investeringsmaatschappij weinig in te brengen.
En als Maher niets over zijn toekomst te zeggen heeft, dan had hij nu volgens mij niet bij PSV gezeten?
Juist ja. Er zijn externe investeerders bij de transfer betrokken. Iemand hier trekt daaruit nogal voorbarig de conclusie dat PSV dan blijkbaar zelf het geld niet beschikbaar zou moeten hebben voor deze transfer (alsof er geen andere redenen kunnen zijn om een externe investeerder te betrekken) en direct roept er iemand dat PSV geld uitgeeft dat ze niet hebben, ondanks dat ze net voor 20 miljoen aan spelers hebben verkocht.CR1691 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:34:
[...]
PSV geeft wederom geld uit die ze zelf niet hebben.
Prima dat je concurrerende clubs graag zwart wilt maken, maar dit soort conclusies zijn wel erg kort door de bocht...
[ Voor 11% gewijzigd door Anakha op 02-07-2013 16:07 . Reden: ik ben gecorrigeerd door Sempy ]
Ze geven juist geld uit dat ze zelf hebben, namelijk ~50% van de benodigde transfersom. De andere helft komt van een externe partij die logischerwijs dan ook meedeelt in de winst bij eventuele verkoop.
De talent pools van Feyenoord werkten idd vergelijkbaar, maar dat is zeker niet de reden geweest dat Feyenoord in de financiele reden is geraakt. Dat kwam namelijk doordat buiten de talent pools om allerlei dure namen werden aangekocht (makaay, de cler) die men zonder kampioenschap/CL eigenlijk niet kon betalen.
@Anakha; externe investeerder is door Marcel Brands bevestigt in een interview met VI.
De talent pools van Feyenoord werkten idd vergelijkbaar, maar dat is zeker niet de reden geweest dat Feyenoord in de financiele reden is geraakt. Dat kwam namelijk doordat buiten de talent pools om allerlei dure namen werden aangekocht (makaay, de cler) die men zonder kampioenschap/CL eigenlijk niet kon betalen.
@Anakha; externe investeerder is door Marcel Brands bevestigt in een interview met VI.
[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 02-07-2013 15:49 ]
Feyenoord kocht Makaay en co van het geld uit de talentpools. Dubbel riskant dus!
Dank voor de link, ik ben weer wat wijzer.Sempy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:47:
Gokken met andermans geld is niet riskant. Investeerders legde 6 miljoen in en verkregen daarmee het recht op 25% van de transferopbrengsten van een 7-tal jeugdspelers. Van dat geld heeft Feyenoord jongens als Makaay gehaald zonder dat ze dat (veel) kostte. Tot dit moment een waterdicht financieel verhaal, Feyenoord zijn aankopen en de investeerders het risico.CR1691 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:03:
Feyenoord kocht Makaay en co van het geld uit de talentpools. Dubbel riskant dus!
uiteindelijk ging het mis doordat Feyenoord die gasten te hoge salarissen heeft betaald. Dat is nu ook het enige risico voor PSV, zijn salaris voor 5 jaar en 50% van de transfersom (~3miljoen). Zo lang Maher niet 3 miljoen netto verdient, lijkt me dit geen enkel probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 02-07-2013 16:19 ]
Ook was het probleem van die constructie dat het risico uiteindelijk toch bij Feyenoord bleek te liggen. Toen de talenten niet opbrachten wat de investeerders hadden geinvesteerd moest Feyenoord het verlies compenseren. Achteraf onvoorstelbaar, het was een vrijwel risicoloze investering (alleen bij faillissement Feyenoord hadden ze echt verlies) waar een grote potentiele winst tegenover stond.
Ik neem aan dat als PSV Maher tegen verlies verkoopt dat het dan jammer is voor de investeerders.
Ik neem aan dat als PSV Maher tegen verlies verkoopt dat het dan jammer is voor de investeerders.
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 02-07-2013 16:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je praat over zakelijke investeerders vs. Brands. Ik zou een dergelijke aanname niet durven te makenph4ge schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:54:

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik ben het er mee eens dat vd Hoorn niet alleen daarop beoordeeld moet worden en van De Boer kan leren. Maar waar De Vrij opbouwend , inschuivend en doordekkend ook op het EK liet zien ook sterke punten te hebben leek het voor vd Hoorn daar nog allemaal te snel te gaan.Sempy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:39:
De Vrij speelt al een paar jaar bij Feijenoord, van der Hoorn is pas afgelopen seizoen doorgebroken. Daar zit ook wel een verschil in. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met van der Hoorn
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 03-07-2013 00:37 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
PSV schijnt bezig te zijn met een samenwerking met een West-Europees fonds (al klinken er ook geruchten over Arabisch of Russisch) om meer en betere spelers te kunnen kopen.
Ben benieuwd of het waar is, volgens mij niet aangezien ze een aantal weken geleden nog aan hebben gegeven de jeugd de kans te geven en hier in te gaan investeren.
Ben benieuwd of het waar is, volgens mij niet aangezien ze een aantal weken geleden nog aan hebben gegeven de jeugd de kans te geven en hier in te gaan investeren.
Dat zeggen ze ieder jaar.Aghanim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:38:
Chelsea investeert ook al jaren in de jeugd dankzij investeerders, maar tot nu toe heeft het bar weinig opgeleverd. Datzelfde fenomeen zie je ook bij PSV. De focus ligt meer op kopen dan op zelf opleiden.Aghanim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:38:
PSV schijnt bezig te zijn met een samenwerking met een West-Europees fonds (al klinken er ook geruchten over Arabisch of Russisch) om meer en betere spelers te kunnen kopen.
Het is natuurlijk niet alleen kwestie van de jeugd een kans willen geven, maar het ook kunnen. Er loopt schijnbaar geen nieuwe v.Bommel in de jeugd die gelijk ingepast kan worden en het grote talent op verdedigend gebied (Bazoer) is verleden seizoen naar Ajax overgestapt. Ajax moet het momenteel ook nog even hebben van aangekochte jeugdspelers als Fisher/Eriksen/Meleg aangezien het nieuw ingezette beleid niet direct tot resultaat leidt.
En in Portugal werkt het fenomenaal. Wat is je punt? De onzekerheid in het voetbal is er nu eenmaal, maar FC Porto laat zien dat het wel behoorlijk goed kan werken. Dacht er een jaar of 1,5 geleden eens over en bedacht me dat dit waarschijnlijk onvermijdelijk is en dat het een kwestie van tijd was dat het ook in Nederland zou gebeuren.tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:52:
[...]
Chelsea investeert ook al jaren in de jeugd dankzij investeerders, maar tot nu toe heeft het bar weinig opgeleverd. Datzelfde fenomeen zie je ook bij PSV. De focus ligt meer op kopen dan op zelf opleiden.
Op het moment dat een van de 3 topclubs in Nederland met zo'n investeerder/suikeroom in zee gaat (eigenlijk heeft Vitesse dit al gedaan) is dat naar mijn mening de doodsteek van onze competitie. Je krijgt dan een dusdanig verschil in kwaliteit dat de spanning er vrij snel af zal zijn doordat een club vanuit het buitenland een vrijwel ongelimiteerde stroom van euro's ziet binnen komen. Misschien moet ik er nog aan wennen dat voetbal niets meer met sport te maken heeft.
Sorry hoor, maar de situatie in Portugal is totaal niet te vergelijken met hier. Daar kopen ze bijvoorbeeld jaarlijks 20 Brazilianen en als er dan eentje voor de hoofdprijs vertrekt is dat fenomenaal beleidTB1989 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:02:
[...]
En in Portugal werkt het fenomenaal. Wat is je punt? De onzekerheid in het voetbal is er nu eenmaal, maar FC Porto laat zien dat het wel behoorlijk goed kan werken. Dacht er een jaar of 1,5 geleden eens over en bedacht me dat dit waarschijnlijk onvermijdelijk is en dat het een kwestie van tijd was dat het ook in Nederland zou gebeuren.

Bovendien heeft FC Porto 250 scouts in dienst, misschien moet PSV daar dan maar eens in gaan investeren?
Je weet hoeveel schuld Porto en Benfica hebben? Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het systeem niet zou kunnen werkenTB1989 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:02:
[...]
En in Portugal werkt het fenomenaal. Wat is je punt? De onzekerheid in het voetbal is er nu eenmaal, maar FC Porto laat zien dat het wel behoorlijk goed kan werken. Dacht er een jaar of 1,5 geleden eens over en bedacht me dat dit waarschijnlijk onvermijdelijk is en dat het een kwestie van tijd was dat het ook in Nederland zou gebeuren.
Uit een artikel van december 2012:
Benfica's debt climbed from €157M in '10-11 to €200M ($261.5M) this season. Sporting's debt increased from €95M ($124.2M) to €116.4M ($151.7M). FC Porto was the only team that actually reduced its debt. The team owes the bank €95.9M ($125.4M), down from €98M after the '10-11 season
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 03-07-2013 09:39 ]
Klopt inderdaad, dus zo goed werkt dat beleid met buitenlandse investeerders nu ook weer niet.
Zie ook http://www.soccernews.nl/news/146924/Faillissement_dreigt_voor_Portugese_topclubs
Als je in Nederland een slechte begroting hebt, kan je sancties verwachten van de KNVB. In Portugal is dat blijkbaar allemaal niet zo streng.
Ik wil jullie allemaal even aanraden te luisteren naar onderstaand radio fragment.
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=243334
Tom Knipping heeft heel veel kennis op het gebied van investeerders in het voetbal en dergelijke.
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=243334
Tom Knipping heeft heel veel kennis op het gebied van investeerders in het voetbal en dergelijke.
Nu vraag ik me een ding af over investeerders, stel Real Madrid doe nu een bod op Maher, zeg voor 20 miljoen. Heeft PSV dan nog wat te zeggen of hebben de investeerders het voor het zeggen over deze transfer?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Net wat er afgesproken is, maar je kunt je voorstellen dat er druk komt van investeerders op het moment dat er een Russisch bod komt van 20 miljoen.MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:14:
Nu vraag ik me een ding af over investeerders, stel Real Madrid doe nu een bod op Maher, zeg voor 20 miljoen. Heeft PSV dan nog wat te zeggen of hebben de investeerders het voor het zeggen over deze transfer?
[ Voor 15% gewijzigd door Koppensneller op 03-07-2013 10:22 ]
Blijft koffie dik kijken zonder het contract, maar een investeerder zou gek zijn om dit geheel aan PSV over te laten. Wat misschien nog interessanter is, heeft Maher ook een deal met die investeerders? Of zouden die het geld hebben geinvesteerd met het risico dat Maher over 4 seizoenen a la Toivonen roept dat hij niet verlengt en over een jaar transfervrij naar club X vertrekt?MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:14:
En stel nou dat het niet met Maher overlegd is, terwijl de investeerders straks wel een stem hebben in keuze van de club waar hij over een paar jaar aan verkocht gaat worden. Die zal daar ook geen lekker gevoel bij krijgen...Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:28:
[...]
Blijft koffie dik kijken zonder het contract, maar een investeerder zou gek zijn om dit geheel aan PSV over te laten. Wat misschien nog interessanter is, heeft Maher ook een deal met die investeerders? Of zouden die het geld hebben geinvesteerd met het risico dat Maher over 4 seizoenen a la Toivonen roept dat hij niet verlengt en over een jaar transfervrij naar club X vertrekt?
Uiteindelijk bepaalt de Maher natuurlijk zelf waar hij tekent of niet. PSV (en eventuele investeerders) zullen ongetwijfeld voorkeur hebben voor de meest betalende partij enkunnen hierin wel dwars gaan liggen, maar wat een ieder daarmee opschiet is maar de vraag.Koppensneller schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:32:
[...]
En stel nou dat het niet met Maher overlegd is, terwijl de investeerders straks wel een stem hebben in keuze van de club waar hij over een paar jaar aan verkocht gaat worden. Die zal daar ook geen lekker gevoel bij krijgen...
Bovendien las ik vandaag dat Maher niet is gefinancierd middels deze externe financiers: "Een transfer als die van Adam Maher hebben we als club nu alleen gedaan", zegt Sanders tegenover het Algemeen Dagblad. "Maar het is het overwegen waard om deals van dit kaliber samen met een derde partij te doen."
Bron: http://www.voetbalprimeur...als-portugal-gebruikelijk
Die Sanders praat zichzelf tegen en zal geschrokken zijn van alle ophef. Volgens VI:JapieTalent schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:38:
[...]
Bovendien las ik vandaag dat Maher niet is gefinancierd middels deze externe financiers: "Een transfer als die van Adam Maher hebben we als club nu alleen gedaan", zegt Sanders tegenover het Algemeen Dagblad. "Maar het is het overwegen waard om deals van dit kaliber samen met een derde partij te doen."
Bron: http://www.voetbalprimeur...als-portugal-gebruikelijk
Hoewel daarvoor volgens directeur Tiny Sanders geen enkele financiële noodzaak bestaat, heeft hij bij de transfer van Maher een grote buitenlandse investeerder betrokken.
http://www.vi.nl/nieuws/243319/Maher-is-PSVer-mede-dankzij-buitenlandse-investeerder.htm
Ook in het artikel op nu.nl werd Sanders geciteerd:
http://www.nu.nl/sport/35...buitenlands-kapitaal.htmlWe moeten nog besluiten hoe we Maher financieren. Misschien maken we bij deze transfer al gebruik van het investeringsfonds, maar het kan ook zijn dat we dat pas in de toekomst doen.
Aangezien Maher reeds bij PSV traint en gepresenteerd is neem ik aan dat PSV aan de financiële verplichting heeft voldaan en is hier dus reeds een beslissing in gemaakt. Of het nu wel of niet met externe financiers is gebeurd weet enkel de directie van PSV, maar waar rook is is vuur zegt men niet voor niets..
Wat betreft de (mogelijke) financiële constructie is het naar mijn idee goed gebruik maken van de mogelijkheden. Echter zou ik mij als fan wel enigszins zorgen maken over eventuele invloed die geëist wordt in beleidsvoering, het blijven immers investeerders..
Wat betreft de (mogelijke) financiële constructie is het naar mijn idee goed gebruik maken van de mogelijkheden. Echter zou ik mij als fan wel enigszins zorgen maken over eventuele invloed die geëist wordt in beleidsvoering, het blijven immers investeerders..
http://www.nu.nl/sport/3516637/bayer-leverkusen-vindt-alderweireld-te-duur.html
Mooizo, ik zie hem liever in Engeland spelen. Hij zal toch wel vertrekken aangezien zijn contract afloopt.
Mooizo, ik zie hem liever in Engeland spelen. Hij zal toch wel vertrekken aangezien zijn contract afloopt.
Valt me wel op dat clubs uit Duitsland en Engeland vaak klagen dat onze topspelers zo duur zijn maar dat ze vervolgens wel vrij eenvoudig 10-15 miljoen aftikken voor onbekende namen uit de middenmoot van een competitie.
Overigens lijkt er een medisch geheim te zijn dat de overgang van Bruma nog in de weg staat.
Overigens lijkt er een medisch geheim te zijn dat de overgang van Bruma nog in de weg staat.
Dat wat onderzocht wordt valt onder 'medisch geheim'. Blijkbaar is er tijdens de medische keuring iets geconstateerd wat eerst nader onderzocht moet worden. Bruma heeft vorig jaar een knieblessure gehad, wellicht moet de knie nader onderzocht worden om uit te sluiten dat dit in de toekomst parten kan gaan spelen...Aghanim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:30:
Hoe dan ook, het is nooit fijn voor een speler om niet direct door de medische keuring te komen. Dan zal er in de toekomstige medische keuringen nog kritischer worden gekeken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, is ook logisch aangezien clubs die miljoenen liever in hun eigen competitie rondpompen waardoor het niveau op peil blijft (datzelfde zag je bijvoorbeeld ook met Carroll die voor 40 miljoen naar Liverpool ging).Aghanim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:30:
Valt me wel op dat clubs uit Duitsland en Engeland vaak klagen dat onze topspelers zo duur zijn maar dat ze vervolgens wel vrij eenvoudig 10-15 miljoen aftikken voor onbekende namen uit de middenmoot van een competitie.
Omdat die middenmoters uit eigen land wel ervaring op niveau Bundesliga/Premier League hebben, terwijl in het verleden is gebleken dat de toppers uit onze competite gigantisch door de mand vielen.Aghanim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:30:
Je haalt me de woorden uit de mond..Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:37:
[...]
Omdat die middenmoters uit eigen land wel ervaring op niveau Bundesliga/Premier League hebben, terwijl in het verleden is gebleken dat de toppers uit onze competite gigantisch door de mand vielen.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Dat is wel heel erg kort door de bocht gezegd.Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:37:
[...]
Omdat die middenmoters uit eigen land wel ervaring op niveau Bundesliga/Premier League hebben, terwijl in het verleden is gebleken dat de toppers uit onze competite gigantisch door de mand vielen.
Met alle respect, maar dit is natuurlijk onzin; een club, uit welke competitie dan ook, zal zich zo goed mogelijk tegen een zo goedkoop mogelijke prijs willen versterken. Tuurlijk zullen clubs liever zien dat hun competitie competitief blijft (een Schotland scenario voorkomen), maar daarvoor gaan ze niet vrijwillig meer betalen.tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:33:
[...]
Klopt, is ook logisch aangezien clubs die miljoenen liever in hun eigen competitie rondpompen waardoor het niveau op peil blijft (datzelfde zag je bijvoorbeeld ook met Carroll die voor 40 miljoen naar Liverpool ging).
Dit lijkt me een aannemelijkere verklaring.. Hoewel het niet enkel de ervaring is, maar ook het feit dat ze reeds in een grote competitie spelen en spelers dus minder drang zullen hebben om naar een grotere competitie te verhuizen, waardoor de club weer een hogere vraagprijs kan vragen.. Hetgeen je in Nederland vaak ziet is dat voetballers uitgeleerd (denken te) zijn, en zo een vertrek proberen af te dwingen (wat belangstellende clubs weten) en dus de eigen club soort van voor het blok zet..Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:37:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 03-07-2013 13:48 ]
Het zal niet altijd opgaan, maar die speler uit de eigen competitie heb je wel een jaar lang zien spelen tegen de ploegen waar je hem het volgend jaar tegen nodig hebt. Je kan dus beoordelen of hij in potentie het niveau aan kan.
Bij NL spelers is het altijd lastig, kijk maar eens naar al die (bijna)topscoorders als Ruiz, Alves, El-Hamdoui die in het buitenland opeens heel wat minder trefzeker waren. Vaak zie je dat er ook pas echt grote bedragen voor NL spelers worden geboden als ze ook goed presteren bij het nationale team en/of in de CL (Suarez, Vertonghen).Ik blijf erbij dat de transfer van Anita (8,5 mln) verleden jaar niet had plaatsgevonden als hij niet zo goed had gespeeld in de uit-overwinning bij United. Enkel op zijn eredivisie-prestaties had men hem niet of voor nog niet de helft willen hebben.
Ik denk dat het nog eenvoudiger is: ook de subtop, tot en met de bodem, en een competitie lager is in Duitsland het niveau hoger, domweg omdat het land veel groter is.
Dat geldt onverkort voor andere grote(re) landen (dan pakweg Nederland).
Vrij eenvoudig toch? En (dus) is er ook meer geld beschikbaar (groter achterland), en zijn er potentieel meer en betere toppers.
Van die gegevens uit gerekend, zal Nederland nooit gelijkwaardig kunnen zijn.
Gelukkig zijn er nog factoren (toeval, talent, opleidingsniveau) die nog een beetje verschil kunnen maken.
Dat geldt onverkort voor andere grote(re) landen (dan pakweg Nederland).
Vrij eenvoudig toch? En (dus) is er ook meer geld beschikbaar (groter achterland), en zijn er potentieel meer en betere toppers.
Van die gegevens uit gerekend, zal Nederland nooit gelijkwaardig kunnen zijn.
Gelukkig zijn er nog factoren (toeval, talent, opleidingsniveau) die nog een beetje verschil kunnen maken.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zag deze video voorbij komen op Facebook, de wedstrijd tegen Portugal op het Wk van 2006 was er niks bij. Kijk dan wat een gehak joh
En maar 1 rode kaart

Sambalvoetbal
Dat Oranje had voetballende houthakkers in de gelederen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is na deze wedstrijd de uitspraak van Michels (Voetbal is oorlog) ontstaan?Vlassie1980 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:21:
[video]
Ik zag deze video voorbij komen op Facebook, de wedstrijd tegen Portugal op het Wk van 2006 was er niks bij. Kijk dan wat een gehak joh
En maar 1 rode kaart
Wat dacht je hier dan van?
[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-07-2013 15:50 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Maar het was een grasmat die doorweekt was van de regen hè.Vlassie1980 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:21:
[video]
En maar 1 rode kaart
Leuk op dat toernooi was dat Sparwasser voor de DDR het enige doelpunt van de wedstrijd maakte tegen toen nog West Duitsland, op een zondagmiddag weet ik zo nog uit mijn hoofd. En Edstrom (Zweden en toen spelend voor ik dacht PSV) een weergaloos doelpunt tegen hetzelfde West Duitsland.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 18:47 ]
Teamgeest is één ding, dat kan ik ook zeker waarderen, maar om daarna met zijn allen achter één man aan te rennen en op hem in te trappen, zelfs zijn hoofd, zie 0:12, dat gaat me toch te ver imho.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:36:
Het zal wel komen doordat ik Feyenoordfan ben, maar ik vind die teamgeest echt prachtig
Dat spelers dan verhaal halen, wat duwen en trekken vind ik dan nog wel kunnen en ook goed te praten, dit absoluut niet.
Dan moet je nog eens goed kijken, want die vent die weg probeerde te rennen valt gewoon en die Feyenoorder die op 0:12 komt aanrennen houdt gelijk in. In feite werd hij maar 1 keer licht geraakt waardoor hij viel en daarna niet meer. Hij staat ook gelijk weer op, dus hij is nauwelijks geraakt. Het is daarnaast niet veel meer dan duwen en trekken en nog een paar tikjes op de benen. Er zijn geen gewonden of blessures bij gevallen. Natuurlijk ga je nadat de scheidsrechter fluit niet wraak nemen, dat hoort niet, maar wat jij gezien hebt klopt gewoon nietJanW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:02:
[...]
Teamgeest is één ding, dat kan ik ook zeker waarderen, maar om daarna met zijn allen achter één man aan te rennen en op hem in te trappen, zelfs zijn hoofd, zie 0:12, dat gaat me toch te ver imho.
Dat spelers dan verhaal halen, wat duwen en trekken vind ik dan nog wel kunnen en ook goed te praten, dit absoluut niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verplichte kost voor alle voetballerina's die vandaag de dag al plat gaan en bewusteloos blijven liggen wanneer ze een teen tegen een imaginaire, maar doelbewust door een tegenstander daar geplante grasspriet menen te hebben gestoten.
Keiharde overtredingen daargelaten, er wordt wat afgemiept vandaag de dag, als je dit zo ziet. Bah.
Keiharde overtredingen daargelaten, er wordt wat afgemiept vandaag de dag, als je dit zo ziet. Bah.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En dan Jan Mulder die tegenwoordig alles te hard vind
. Wat een enge man
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Het mooie is die commentator die continu roept dat het echt niet kan, maar ondertussen zit te springen op zijn stoel 
Aan de ene kant is het natuurlijk absoluut not-done. Aan de andere kant zie je af en toe overtredingen (ik noem Suarez, Fernandez, Toivonen), waarvan je af en toe hoopt dat de tegenstander zo'n speler gewoon eens lekker over de hekken gooit met zijn 11-en.
Aan de ene kant is het natuurlijk absoluut not-done. Aan de andere kant zie je af en toe overtredingen (ik noem Suarez, Fernandez, Toivonen), waarvan je af en toe hoopt dat de tegenstander zo'n speler gewoon eens lekker over de hekken gooit met zijn 11-en.
Na 0:50 wordt iemand onderuitgetrokken door die vallende Braziliaan, prachtig.Vlassie1980 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:21:
[video]
En maar 1 rode kaart
Echt schandalige trappen, maar niemand jankt, zo hoort het.
[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 03-07-2013 20:35 ]
http://ajax.netwerk.to/ni...20in%20jeugdopleiding.php
Ajax overweegt om naast de structuele verhoging van het jeugdbudget van 6 naar 7 miljoen om ook nog eens een eenmalige investering van 3 miljoen te doen om de accommodatie te verbeteren. Daarnaast natuurlijk ook de investering in de toekomst vanwege het Jupiler-Team. Ik kan begrijpen dat men uiteindelijk niet voor Maher is gegaan en het nu op niveau Duarte zoekt, maar dit lijkt me op termijn een veel betere investering.
Ajax overweegt om naast de structuele verhoging van het jeugdbudget van 6 naar 7 miljoen om ook nog eens een eenmalige investering van 3 miljoen te doen om de accommodatie te verbeteren. Daarnaast natuurlijk ook de investering in de toekomst vanwege het Jupiler-Team. Ik kan begrijpen dat men uiteindelijk niet voor Maher is gegaan en het nu op niveau Duarte zoekt, maar dit lijkt me op termijn een veel betere investering.
Het is rond; Chelsea en Van Ginkel zijn eruit.. Hij moet nog wel gekeurd worden en het eens raken over persoonlijke voorwaarden.
Bron: http://www.voetbalprimeur...rd-van-ginkel-naar-londen
Doodzonde dit als je het mij vraagt. Begrijp wel dat het voor van Ginkel een unieke kans is om naar de PL te vertrekken, maar ik vrees dat hij te vroeg gaat. Op termijn kan ie misschien wel een basisplek veroveren maar nu nog niet, met het oog op het WK is dit geen slimme zet.JapieTalent schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:11:
Het is rond; Chelsea en Van Ginkel zijn eruit.. Hij moet nog wel gekeurd worden en het eens raken over persoonlijke voorwaarden.
Gezien de relatie tussen Chelsea en Vitesse en het feit dat er met Ajax helemaal niet onderhandeld werd, denk ik niet dat er andere opties waren dan blijven of naar Chelsea. Uiteindelijk gaat dan het geld ook een grote rol spelen en misschien is er wel afgesproken dat hij gelijk weer doorverhuurd wordt om speelminuten op te doen bij bijvoorbeeld een laagvlieger in de PL.
Dat is wel iets dat ik in het huidige Feyenoord mis. Guidetti destijds stond ook direct zijn ploeggenoten te beschermen en dook er meteen bovenop, dat is niet meer en dat is jammer. De selectie is in mijn ogen te lief. Een BMI en Pelle zouden dat moeten doen, hebben alleen al door hun fysiek een natuurlijk overwicht.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:36:
Het zal wel komen doordat ik Feyenoordfan ben, maar ik vind die teamgeest echt prachtig
Die gaan Van Ginkel gewoon verhuren hoor net als Courtois, Lukaku en De Bruyne. Lijkt mij sterk dat ze Van Ginkel nu al bij de selectie zouden halen. Zou dom van Van Ginkel zijn want no way dat hij Lampard of Ramires uit de basis gaat spelen.tweaker2010 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:19:
[...]
Doodzonde dit als je het mij vraagt. Begrijp wel dat het voor van Ginkel een unieke kans is om naar de PL te vertrekken, maar ik vrees dat hij te vroeg gaat. Op termijn kan ie misschien wel een basisplek veroveren maar nu nog niet, met het oog op het WK is dit geen slimme zet.
Ik heb een aantal dagen/geleden gelezen dat Mourinho gecharmeerd van hem schijnt te zijn, maar ondanks dat lijkt me niet dat hij basis gaat spelen. In feite wel jammer voor zo'n speler die juist nu ritme nodig heeft..tweaker2010 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:19:
[...]
Doodzonde dit als je het mij vraagt. Begrijp wel dat het voor van Ginkel een unieke kans is om naar de PL te vertrekken, maar ik vrees dat hij te vroeg gaat. Op termijn kan ie misschien wel een basisplek veroveren maar nu nog niet, met het oog op het WK is dit geen slimme zet.
Anderzijds was ik ook gegaan. Je weet nooit of zo'n kans uberhaupt nog weer komt. Nooit geschoten is altijd mis..
Daarom sprak Overmars een tijdje terug ineens van 'andere prioriteiten'! Zou een mooie stunt zijnFiXeR.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:05:
Wie weet verhuren ze Van Ginkel gewoon aan Ajax nu.
Las net dat ze Van Ginkel niet gaan verhuren dus helaas voor alle Ajacieden
.
En Van Ginkel mag echt niet aan de eredivisie verhuurd worden gok ik zo, zou Vitesse wel in het contract hebben opgenomen..
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Het blijkt een hartafwijking te zijn:Han schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:34:
[...]
Dat wat onderzocht wordt valt onder 'medisch geheim'. Blijkbaar is er tijdens de medische keuring iets geconstateerd wat eerst nader onderzocht moet worden. Bruma heeft vorig jaar een knieblessure gehad, wellicht moet de knie nader onderzocht worden om uit te sluiten dat dit in de toekomst parten kan gaan spelen...
Hoe dan ook, het is nooit fijn voor een speler om niet direct door de medische keuring te komen. Dan zal er in de toekomstige medische keuringen nog kritischer worden gekeken.
http://www.nusport.nl/ere...lichte-hartafwijking.html
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Helaas voor van Ginkel bedoel je? Die jongen kan nu dag zeggen tegen zijn plek in de WK selectie.CR1691 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:16:
Las net dat ze Van Ginkel niet gaan verhuren dus helaas voor alle Ajacieden.
Ik heb er geen medelijden mee. Hij weet heel goed dat de kans op het WK nu minimaal is. Of hij moet net zoals Oscar ook heel veel minuten krijgen maar dat zie ik niet zo heel snel gebeuren eerlijk gezegd.tweaker2010 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:07:
[...]
Helaas voor van Ginkel bedoel je? Die jongen kan nu dag zeggen tegen zijn plek in de WK selectie.
Ik denk dat Van Ginkel wel heel goed in het systeem past, en na wat invalbeurten binnen 10 wedstrijden z'n eerste basisplaats heeft. Al is het alleen al om hem te stimuleren. Mourinho is daar wel de juiste trainer voor.CR1691 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:15:
[...]
Ik heb er geen medelijden mee. Hij weet heel goed dat de kans op het WK nu minimaal is. Of hij moet net zoals Oscar ook heel veel minuten krijgen maar dat zie ik niet zo heel snel gebeuren eerlijk gezegd.
Dat lijkt mij wel heel optimistisch. Zomaar wat namen waar Van Ginkel mee moet concurreren:
- Lampard
- Oscar
- Mata (die kan naast op de flanken ook op 10)
- Ramires
- De Bruyne
Misschien:
- Oriol Romeu (staat ook in de belangstelling van Valencia)
- Essien (of mag die vertrekken?)
- Mikel (gaat waarschijnlijk weg)
En Chelsea zal echt nog wel naast Van Ginkel nog een middenvelder aantrekken. Essien, Romeu en Mikel mogen of gaan weg.
- Lampard
- Oscar
- Ramires
- De Bruyne
Misschien:
En Chelsea zal echt nog wel naast Van Ginkel nog een middenvelder aantrekken. Essien, Romeu en Mikel mogen of gaan weg.
Als Van Ginkel niet het gevoel had dat er echt serieus kansen voor hem waren hoeft hij natuurlijk niet te gaan. Ik geloof op basis van de verhalen in de media dat Mourinho echt veel vertrouwen in hem heeft. We zullen het zien, het is wat vroeg maar hij ontwikkelt zich op het moment ook erg snel.
Oh dat geloof ik ook wel hoor. We zullen het alleen af moeten wachten. Het is wel een type speler die in Engeland past. Veel loopvermogen enzo, daar houden ze in Engeland wel van.
Net alsof van Ginkel zelf bepaalt waar hij heengaat, natuurlijk niet... Dat wordt allemaal door clubs en zaakwaarnemers geregeld, die jongen heeft niets over zijn toekomst te zeggen (zie ook Maher bijvoorbeeld).ph4ge schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:30:
Als Van Ginkel niet het gevoel had dat er echt serieus kansen voor hem waren hoeft hij natuurlijk niet te gaan. Ik geloof op basis van de verhalen in de media dat Mourinho echt veel vertrouwen in hem heeft. We zullen het zien, het is wat vroeg maar hij ontwikkelt zich op het moment ook erg snel.
Mourinho vindt hem vast een aardige speler, maar een garantie geeft dat vooraf nooit, hij zal zelf zijn plek moeten verdienen. En wat als Mourinho na 1 seizoen weer ontslagen wordt? Chelsea is echt een duiventil hoor.
Twente heeft bekent gemaakt dat er een extra SCC komt voor Jong Twente. Deze kost 50 euro voor huidige SCC's en 75 voor niet-SCC's. Losse wedstrijden is 5 euro voor SCC-houders en 7.50 voor niet SCC-houders
Schijnt dat ze het gratis hadden willen maken voor SCC's maar de KNVB stak hier een stokje voor. PSV en Ajax zullen hier dan ook tegenaan lopen als dat klopt. Gemiste kans want op die manier wordt het minder aantrekkelijk om een wedstrijd mee te pakken.
Schijnt dat ze het gratis hadden willen maken voor SCC's maar de KNVB stak hier een stokje voor. PSV en Ajax zullen hier dan ook tegenaan lopen als dat klopt. Gemiste kans want op die manier wordt het minder aantrekkelijk om een wedstrijd mee te pakken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De speler moet uiteindelijk tekenen, niet de zaakwaarnemer. Verder heeft Maher gewoon zn zin gekregen, AZ had waarschijnlijk veel liever aan het buitenland verkocht.tweaker2010 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:14:
Net alsof van Ginkel zelf bepaalt waar hij heengaat, natuurlijk niet... Dat wordt allemaal door clubs en zaakwaarnemers geregeld, die jongen heeft niets over zijn toekomst te zeggen (zie ook Maher bijvoorbeeld).
Over de bekerloting: Feyenoord - Dordrecht is wel een leuke wedstrijd
Nou weet ik niet of ik in het thuisvak of uitvak moet gaan zitten bij Fey - Dordt
Had laatst gelezen dat Mata mogelijk ook weg gaat bij Chelsea, zou niet weten waarom, hij maakt daar nu wel echt naam. Mourinho schijnt geen fan van hem te zijn. Overigens is ook bekend dat Mourinho wel van jonge spelers houdt. Zal me dan ook niets verbazen als van Ginkel wél de voorkeur zal krijgen regelmatig boven Lampard, die wordt ook oud. Hij zal niet elke wedstrijd gaan spelen maar heb er wel vertrouwen dat hij zijn wedstrijdjes wel gaat mee pakken, het zij vanaf de start of een invalbeurt.
Weet er iemand hoe het zit met de tv rechten van Sport1 hier? Momenteel is het zo dat Sport1 de Premier League en Serie A uitzend, echter heeft Fox Sports nu ook de rechten van de Premier League en Serie A. Hoop wel dat ze ook bij Sport1 blijven want anders kan het duurste (internet) abonnement gaan nemen bij Fox Sports en dan nog Sport1 erbij voor spaans, duits voetbal etc.
Mijn gevoel zegt dat het duurste abonnement bij Fox iets van (minimaal) €30,- zal gaan kosten (puur op de gok) word dan een lekker duur grapje per maand met ook nog eens Sport1 erbij..
Weet er iemand hoe het zit met de tv rechten van Sport1 hier? Momenteel is het zo dat Sport1 de Premier League en Serie A uitzend, echter heeft Fox Sports nu ook de rechten van de Premier League en Serie A. Hoop wel dat ze ook bij Sport1 blijven want anders kan het duurste (internet) abonnement gaan nemen bij Fox Sports en dan nog Sport1 erbij voor spaans, duits voetbal etc.
Mijn gevoel zegt dat het duurste abonnement bij Fox iets van (minimaal) €30,- zal gaan kosten (puur op de gok) word dan een lekker duur grapje per maand met ook nog eens Sport1 erbij..
Volgens Engelse media gaan ze bieden op De Rossi van Roma. Als die komt zal Van Ginkel hoogstens voor de league cup in de basis staan.CR1691 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:27:
Dat lijkt mij wel heel optimistisch. Zomaar wat namen waar Van Ginkel mee moet concurreren:
- Lampard
- Oscar
- Ramires
- De Bruyne
Misschien:
Ik wou net zeggen, leuk dat ie naar Chelsea gaat (jongensdroom in vervulling etc) maar je moet wel realistisch blijven. Velen die voor hem zijn gegaan hebben uiteindelijk geen kans gekregen. Van Ginkel wie? Zo'n Essien, Ramires of Mikel vreet zo'n jochie op.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ajax heeft zojuist bekend gemaakt dat ze van der Hoorn hebben overgenomen van Utrecht. Van der Hoorn heeft voor contract gekregen voor vier jaar:
Ajax contracteert Van der Hoorn
Kijken of de Boer hem net als Blind beter kan maken
Ben benieuwd wat hij ervan gaat bakken. Is toe aan een stap hogerop. Heb nog wel mijn bedenkingen bij zijn handelingssnelheid maar dat zullen we snel genoeg zien. Mooie aankoop in ieder geval.
Nice! Goed bezig! Alhoewel ik geen fan van hem ben, denk ik dat hij op lange termijn wel een aanwinst is.Han schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:45:
Ajax heeft zojuist bekend gemaakt dat ze van der Hoorn hebben overgenomen van Utrecht. Van der Hoorn heeft voor contract gekregen voor vier jaar:
Verstandig dat Ajax hem nu al haalt en niet wacht tot Alderweireld vertrokken is. Nu nog een rechtsbuiten
Hmmmtweaker2010 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:04:
[...]
Nice! Goed bezig! Alhoewel ik geen fan van hem ben, denk ik dat hij op lange termijn wel een aanwinst is.
Verstandig dat Ajax hem nu al haalt en niet wacht tot Alderweireld vertrokken is. Nu nog een rechtsbuiten
Hoe lang is volgens jou op termijn dan?tweaker2010 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:37:
[...]
Hmm, ik weet het niet hoor. Die van der Hoorn lijkt de druk bij een topclub nog lang niet aan te kunnen (zie ook zijn matige optreden op het jeugd EK).
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Het legt ook druk bij Alderweireld natuurlijk. Nu kunnen ze rustig zeggen dat 'ie op de bank komt als hij niet vertrekt en niet bijtekent, zonder vervanger (nou ja, Veltman...) is dat niet zo'n sterk dreigement.tweaker2010 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:04:
[...]
Nice! Goed bezig! Alhoewel ik geen fan van hem ben, denk ik dat hij op lange termijn wel een aanwinst is.
Geen aankoop waar ik direct van sta te springen, vond hem op het EK tegenvallen. Nu weet ik verder eigenlijk vrij weinig van hem, volg Utrecht niet echt
. Dus maar vertrouwen op Frank & co.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.