Aan de andere kant won Ajax over 2 duels afgelopen seizoen ook van City. Helemaal kansloos ben je tegen teams als Arsenal niet per definitie.TB1989 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:43:
Maar inderdaad, met ploegen als Arsenal in de eerste voorronde is het eigenlijk niet te doen tenzij je ontzettende mazzel hebt als 2e uit NL. Het beste recept is een geplaatste status verwerven. En dat lijkt me al lastig zat...
1 Keer gelijk en 1 keer winst. En Arsenal is andere koek dan City.Aghanim schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:54:
[...]
Aan de andere kant won Ajax over 2 duels afgelopen seizoen ook van City. Helemaal kansloos ben je tegen teams als Arsenal niet per definitie.
Andere koek? Als in: sterker? Dan ben je niet helemaal up-to-date met de huidige verhoudingen in Engeland.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Jawel, misschien ben jij niet helemaal op de hoogte van de europeese verhoudingen. Man City heeft nog nooit wat laten zien in de CL en Arsenal speelt altijd wel constant en goed voetbal. (Ze hebben alleen altijd de pech dat ze na de groepsfase een te grote ploeg loten)
Hoe dat zo? Maher is bereid om heel veel op te offeren, als hij maar op een hoger podium kan spelen.Niku schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 23:57:
[...]
Je hebt zeker ergens een punt, jammer dat je je eigen opmerking volstrekt belachelijk maakt met je laatste zin.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Je formuleringBeefHazard schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:41:
[...]
Hoe dat zo? Maher is bereid om heel veel op te offeren, als hij maar op een hoger podium kan spelen.
En inderdaad, is dat zo vreemd dan? Ik moet het nog maar zien dat AZ boven PSV gaat eindigen. PSV heeft volgend jaar wederom een sterk team staan, daar heb ik alle vertrouwen in.
FixedNiku schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:50:
PSV heeft volgend jaar wederom een sterke team spelers staan[...]
PSV heeft al jaren de betere spelers, maar qua team valt het tegen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Que?
Maar klopt, hopelijk is het dit jaar beter uitgebalanceerd met een sterkere verdediging.
Maar klopt, hopelijk is het dit jaar beter uitgebalanceerd met een sterkere verdediging.
Arsenal is een middenmotor. City hoort bij de 5 beste teams van Europa qua spelers.PuDy schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:35:
Jawel, misschien ben jij niet helemaal op de hoogte van de europeese verhoudingen. Man City heeft nog nooit wat laten zien in de CL en Arsenal speelt altijd wel constant en goed voetbal. (Ze hebben alleen altijd de pech dat ze na de groepsfase een te grote ploeg loten)
Ehm? Arsenal heeft altijd pech en Man City heeft nog nooit wat laten zien?PuDy schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:35:
Arsenal speelt leuk voetbal, maar het is weinig effectief, in de CL winnen ze alleen van ploegen als PSV.
Man City heeft heel andere belangen en gaat logisch genoeg voor de landstitel, de CL komt op de 2e plaats.
Het is geen autoAghanim schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:32:
[...]
Arsenal is een middenmotor. City hoort bij de 5 beste teams van Europa qua spelers.
Middenmoter van? Europa? Engeland? Beiden is niet waar.
2x haha. City liet de CL inderdaad lopen... En Arsenal wint inderdaad alleen van ploegen als PSV...tweaker2010 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:38:
[...]
Ehm? Arsenal heeft altijd pech en Man City heeft nog nooit wat laten zien?
Arsenal speelt leuk voetbal, maar het is weinig effectief, in de CL winnen ze alleen van ploegen als PSV.
Man City heeft heel andere belangen en gaat logisch genoeg voor de landstitel, de CL komt op de 2e plaats.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 30-06-2013 17:41 ]
Bayern - Arsenal? Dat maakt de Nederlandse top dan een degradant

welke belangen dan? wil je met de beste van Europa meten en dus in de CL wilt spelen, waarin ze dit jaar in de groepsfase kansloos 4de zijn geëindigd (onder ajax notabene!) moet je toch altijd eerst kampioen of bij de eerste 4 eindigen. Voor het geld hoeft City het echt niet te doen.tweaker2010 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:38:
[...]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Arsenal speelt gewoon effectief én attractief voetbal, alleen moeten ze gewoon iets consistenter zijn, soms maken ze onnodige fouten wat weer dure punten kosten.tweaker2010 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:38:
[...]
Ehm? Arsenal heeft altijd pech en Man City heeft nog nooit wat laten zien?
Ze moeten gewoon meer zelfvertrouwen krijgen en er 100% voor gaan, want met dit elftal kunnen ze topploegen aan, zie de comeback tegen Milan en Bayern bijvoorbeeld, die waren behoorlijk wakker geschud.
Met een paar mooie aankopen deze zomer Fellaini, Higuain en etc. kan Arsenal zomaar eens een prijs winnen.
In mijn ogen is dat iets heel anders dan steeds zeggen dat Arsenal mooi voetbal speelt maar het niet effectief genoeg is.
Italie mag alweer verlenging spelen. Nu in de wedstrijd om de derde plek op de confederations cup. Misschien niet de meest interessante wedstrijd, maar als NOS zo'n beetje het hele seizoen heeft uitgezonden, waarom deze dan niet?
http://www.vi.nl/nieuws/2...ijf-seizoenen-bij-PSV.htm
Adam Maher voor 4 jaar naar PSV. Om en nabij de 8 miljoen is de transfersom. Was te verwachten, maar erg goed dat het nu dan afgerond is en we weer over andere transfers kunnen praten
Adam Maher voor 4 jaar naar PSV. Om en nabij de 8 miljoen is de transfersom. Was te verwachten, maar erg goed dat het nu dan afgerond is en we weer over andere transfers kunnen praten
Welkom Maher! Vastgelegd voor 5 ipv 4 jaar volgens mij.
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3467906/2013/06/30/Maher-voor-vijf-jaar-naar-PSV.dhtml
5 jaar dus. Zal morgen wel gepresenteerd worden bij PSV. Eindelijk een einde aan deze soap.
Edit: kan PSV Douglas niet transfervrij ophalen trouwens?
5 jaar dus. Zal morgen wel gepresenteerd worden bij PSV. Eindelijk een einde aan deze soap.
Edit: kan PSV Douglas niet transfervrij ophalen trouwens?
[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 30-06-2013 21:37 ]
Douglas heeft zich uit de naad gewerkt voor een NL paspoort om in Engeland te gaan cashen, die wil echt niet naar PSV.
Tis zelfs landelijk nieuws http://nos.nl/teletekst/#101_01TB1989 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:08:
Was te verwachten, maar erg goed dat het nu dan afgerond is en we weer over andere transfers kunnen praten
Btw....naadje dat die wedstrijd van de finale van de Confederations Cup pas om 24:00 begint
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 30-06-2013 22:06 ]
Basisbedrag is 6.5M en daar kunnen nog wat bonussen bovenop komen. Ik moet zeggen, afhankelijk van de bonussen natuurlijk, dat doet Brands niet slecht. Verre van zelfs.
Goede aankoop lijkt het.
Nu nog een RB en LCB en PSV is klaar voor komend seizoen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat had ie moeten bedenken voordat hij waardeloos (WAARDELOOS) ging spelenSempy schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:46:
Douglas heeft zich uit de naad gewerkt voor een NL paspoort om in Engeland te gaan cashen, die wil echt niet naar PSV.
@PSV-supporters: veel plezier met Maher. De jongen kan leuk voetballen. Zonder hem was er na de bekerfinale een feestje in Eindhoven gevierd.
Maar ook veel plezier met zijn andere kant, de grote mond en het weinige respect richting zijn club. Ach, we zien wel hoe het uitpakt.
Maar ook veel plezier met zijn andere kant, de grote mond en het weinige respect richting zijn club. Ach, we zien wel hoe het uitpakt.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Weinig respect voor zijn club? Of er is iets gebeurd dat ik echt totaal gemist heb, of je doelt op iets dat ik niet zie als een gebrek aan respect naar AZ. Verklaar je nader?BeefHazard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 00:02:
@PSV-supporters: veel plezier met Maher. De jongen kan leuk voetballen. Zonder hem was er na de bekerfinale een feestje in Eindhoven gevierd.
Inderdaad, volgens mij heeft Maher niets onbehoorlijks over AZ gezegd, de enige die geen respect heeft is Toon Gerbrands die keer op keer liep te huilen in de media.TB1989 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:18:
[...]
Weinig respect voor zijn club? Of er is iets gebeurd dat ik echt totaal gemist heb, of je doelt op iets dat ik niet zie als een gebrek aan respect naar AZ. Verklaar je nader?
Fernandez wellicht naar NEC, zal Van der Eijden leuk vinden 
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190986
Feyenoord is bezig met de komst van Miyaichi of Assaidi, 1 van die 2 moet komen op huurbasis. Lijken mij allebei uitstekende spelers en zou de komst van 1 van de 2 absoluut toejuichen. Op de vleugels is Feyenoord nou eenmaal zwak bezet. Zeker omdat Boetius nog zeker 2 maanden nodig heeft om te herstellen en daarna ook niet meteen wedstrijdritme heeft.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190979
Ook wacht Feyenoord nog op een bod van AC Milan op BMI en gaan ze kijken naar een stand in voor Pelle.
Van Geel is in ieder geval lekker bezig
!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190986
Feyenoord is bezig met de komst van Miyaichi of Assaidi, 1 van die 2 moet komen op huurbasis. Lijken mij allebei uitstekende spelers en zou de komst van 1 van de 2 absoluut toejuichen. Op de vleugels is Feyenoord nou eenmaal zwak bezet. Zeker omdat Boetius nog zeker 2 maanden nodig heeft om te herstellen en daarna ook niet meteen wedstrijdritme heeft.
Ook wacht Feyenoord nog op een bod van AC Milan op BMI en gaan ze kijken naar een stand in voor Pelle.
Van Geel is in ieder geval lekker bezig
PSN: Finally_Chris
Dromen mag, maar beide spelers zijn te duur (ook om te huren) en willen vast niet terug naar de eredivisie.CR1691 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:22:
Proberen mag ook altijd, nee heb je en ja kun je krijgen. Feyenoord is weer bezig om structureel om de titel mee te spelen en dus heb je topspelers nodig. Ryo komt nog niet echt aan de bak in Engeland en weet dat hij bij Feyenoord altijd terecht kan, de bal ligt bij Arsenal wat dat betreft.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:24:
[...]
Dromen mag, maar beide spelers zijn te duur (ook om te huren) en willen vast niet terug naar de eredivisie.
Assaidi zal denk ik niet gaan, die zal liever bij een andere buitenlandse club spelen denk ik.
Ryo speelde zelfs bij Wigan amper en maakte niet erg veel indruk daar, ik zie hem niet zo snel spelen bij Arsenal.
Assaidi kan ik me ook niet helemaal voorstellen, maar je weet het nooit.
Assaidi kan ik me ook niet helemaal voorstellen, maar je weet het nooit.
Ik zie alleen het huren van spelers niet zo zitten. Ja, Feyenoord kwam uit een periode waarin het echt niet anders kon, maar die tijd ligt achter ons. Huren moet je imo alleen doen als je echt een enorm talent binnen haalt en ik weet niet of beiden dat zijn. Daarnaast moet je het alleen doen als je echt een gat in je selectie hebt en hoewel Feyenoord niet ruim in de buitenspelers zit zijn ze er wel. Je moet namelijk direct sportief resultaat hebben met een huurspeler, waar een speler kopen een investering is die ook financieel wat kan opleveren. En dat is lastig als een huurspeler nauwelijks beter is dan wat je al hebt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het huren van spelers heeft Feyenoord afgelopen twee seizoenen wel respectievelijk de tweede en derde plek opgeleverd
Maar inderdaad, wil je structureel mee blijven doen kan je niet bij huren houden en zal je moeten investeren.
Maar inderdaad, wil je structureel mee blijven doen kan je niet bij huren houden en zal je moeten investeren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Momenteel zijn de enige geschikte buitenspelers Schaken en Boetius. Goossens kan misschien nog leuk meekomen hangend aan de linkerkant, Cisse is ook nog niet verkocht en heeft ook wel kwaliteiten (al heeft hij dat de afgelopen jaren niet echt waar gemaakt). Ik hoop dat Verhoek nog in vorm kan komen, maar op basis van de afgelopen seizoenen is dat niet realistisch.ph4ge schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:43:
Ik zie alleen het huren van spelers niet zo zitten. Ja, Feyenoord kwam uit een periode waarin het echt niet anders kon, maar die tijd ligt achter ons. Huren moet je imo alleen doen als je echt een enorm talent binnen haalt en ik weet niet of beiden dat zijn. Daarnaast moet je het alleen doen als je echt een gat in je selectie hebt en hoewel Feyenoord niet ruim in de buitenspelers zit zijn ze er wel. Je moet namelijk direct sportief resultaat hebben met een huurspeler, waar een speler kopen een investering is die ook financieel wat kan opleveren. En dat is lastig als een huurspeler nauwelijks beter is dan wat je al hebt.
Dan houd je dus twee goede buitenspelers over, waarvan er eentje aan het revalideren is en ze zijn allebei ook nog eens rechtsbuiten. Het lijkt me heel goed van Van Geel als er een fatsoenlijke linksbuiten bij komt. Zeker als Feyenoord eindelijk weer eens in de poule fase van de EL belandt, is uitbreiding van de selectie wel nodig.
Dat 'Van Geel goed bezig is' wil ik nog even afwachten. Dit zijn allemaal voorlopig alleen nog maar geruchten.
edit: grammatica
Voor zowel Pelle als Guidetti gold dat er simpelweg geen spits was en er geen geld was om er een te halen. Het is dan noodzakelijk om te huren. Bij Ryo de eerste keer was dat al twijfelachtig omdat er best wat vleugelspelers waren alleen die presteerden niet, dat is nu anders en de vraag is hoe goed Ryo nog is.Quad schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:45:
Het huren van spelers heeft Feyenoord afgelopen twee seizoenen wel respectievelijk de tweede en derde plek opgeleverd![]()
Naast deze 3 spelers zijn er ook genoeg huurspelers mislukt, dan denk ik aan bijv. Smolov en die El Abdaloui van vorig seizoen. Die hebben waarschijnlijk samen ook een miljoen gekost en dat is een hoop geld. En of je nou een speler moet huren voor de breedte, dat zullen ze zelf ook niet willen en juist in de breedte kan je investeren in een jonge speler die nog een paar jaar moet rijpen.
Van Geel weet wat hij doet, maar ik hoop maar dat hij realistisch blijft en niet in een wanhoopspoging om kampioen te worden geld uit gaat geven wat Feyenoord eigenlijk niet heeft of elders beter kan benutten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vergeet Manu niet. Ja, een slecht seizoen bij Excelsior maar maakte daarvoor wel indruk. Hij was altijd het grotere talent tov Boetius. Bij Excelsior was hij gewoon totaal niet op zn plaats, daar was geen eer te halen voor hem en hij is ook de makkelijkste niet maar daar kan Koeman wel mee omgaan. Achahbar moet het ook kunnen en is ook nog altijd een groot talent.Met Verhoek en Cisse ook nog heb je in principe genoeg spelers en dan is de vraag of een buitenspeler echt een versterking is of eigen talent tegen houdt.Marmar schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:49:
Momenteel zijn de enige geschikte buitenspelers Schaken en Boetius. Goossens kan misschien nog leuk meekomen hangend aan de linkerkant, Cisse is ook nog niet verkocht en heeft ook wel kwaliteiten (al heeft hij dat de afgelopen jaren niet echt waar gemaakt). Ik hoop dat Verhoek nog in vorm kan komen, maar op basis van de afgelopen seizoenen is dat niet realistisch.
Dan houd je dus twee goede buitenspelers over, waarvan er eentje aan het revalideren is en ze zijn allebei ook nog eens rechtsbuiten. Het lijkt me heel goed van Van Geel als er een fatsoenlijke linksbuiten bij komt. Zeker als Feyenoord eindelijk weer eens in de poule fase van de EL belandt, is uitbreiding van de selectie wel nodig.
Dat 'Van Geel goed bezig is' wil ik nog even afwachten. Dit zijn allemaal voorlopig alleen nog maar geruchten.
edit: grammatica
Dan hebben we de jeugd ook nog. Ja, daar komen voorlopig weer voornamelijk verdedigers door maar ook op de vleugels loopt talent. Alleen niet echt een centrumspits dus die moet je eventueel halen, maar dan nog zie ik het niet zitten in huur haal dan een speler van een jaar of 17 die zich nog moet ontwikkelen.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/95877/ajacied-boerrigter-verkast-mogelijk-naar-espanyol
Grote strik erom zeg ik. Boerrigter heeft niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.
Zolang de Boer hem steeds op rechts zet, voegt ie niets toe aan dit Ajax.
Grote strik erom zeg ik. Boerrigter heeft niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.
Alsjeblieft Manu... Die jongen moet het eerst weer in zijn hoofd alles op een rijtje zetten want wat hij vorig jaar deed sloeg op vele momenten helemaal nergens op. Veel te vaak geschorst geweest en mist het nieuwe seizoen sowieso 4 wedstrijden. Raak je de ene idioot kwijt (Fernandez) staat de volgende alweer klaar (Manu). Sowieso was Boetius altijd al de betere van de 2. Boetius heeft een actie, overzicht en kan in de kleine ruimte spelen, Manu moet het vooral van zijn snelheid hebben.ph4ge schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Vergeet Manu niet. Ja, een slecht seizoen bij Excelsior maar maakte daarvoor wel indruk. Hij was altijd het grotere talent tov Boetius. Bij Excelsior was hij gewoon totaal niet op zn plaats, daar was geen eer te halen voor hem en hij is ook de makkelijkste niet maar daar kan Koeman wel mee omgaan. Achahbar moet het ook kunnen en is ook nog altijd een groot talent.Met Verhoek en Cisse ook nog heb je in principe genoeg spelers en dan is de vraag of een buitenspeler echt een versterking is of eigen talent tegen houdt.
Dan hebben we de jeugd ook nog. Ja, daar komen voorlopig weer voornamelijk verdedigers door maar ook op de vleugels loopt talent. Alleen niet echt een centrumspits dus die moet je eventueel halen, maar dan nog zie ik het niet zitten in huur haal dan een speler van een jaar of 17 die zich nog moet ontwikkelen.
Je hebt gelijk, Manu zou nog weleens kunnen verrassen. Achahbar moet gewoon verhuurd worden. Die is veel meer geschikt als 10 of spits, in plaats van op de vleugel.ph4ge schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Vergeet Manu niet. Ja, een slecht seizoen bij Excelsior maar maakte daarvoor wel indruk. Hij was altijd het grotere talent tov Boetius. Bij Excelsior was hij gewoon totaal niet op zn plaats, daar was geen eer te halen voor hem en hij is ook de makkelijkste niet maar daar kan Koeman wel mee omgaan. Achahbar moet het ook kunnen en is ook nog altijd een groot talent.Met Verhoek en Cisse ook nog heb je in principe genoeg spelers en dan is de vraag of een buitenspeler echt een versterking is of eigen talent tegen houdt.
Ik zie trouwens ook wel geruchten voorbij komen over Immers. Hoewel ik hem wel een nuttige speler vind, zou ik het wel goed vinden als hij verkocht wordt. Vilhena op zijn positie en dan sterke middenvelder erbij.
Immers is wat mij betreft te belangrijk, hoeft van mij niet weg
Nog even aan zijn fluwelen techniek werken en dan mag hij blijven
.
Jahooee! Spanje is ingemaakt door Brazilie. Ben ik zo blij om, Spanje mag dan goed voetbal spelen, dat tiktak voetbal vind ik niet leuk om naar te kijken.
Boerrigter is echt wel een aardige speler alleen hij is te vaak geblesseerd en krijgt oa daardoor te weinig speeltijd om echt weer op zijn niveau te komen denk ik. Maar mijn advies zou ook zijn: weg doen als ie wat kan opleveren.
Boerrigter is echt wel een aardige speler alleen hij is te vaak geblesseerd en krijgt oa daardoor te weinig speeltijd om echt weer op zijn niveau te komen denk ik. Maar mijn advies zou ook zijn: weg doen als ie wat kan opleveren.
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 01-07-2013 11:37 ]
Heeft aan mijn (beperkte) verwachtingen voldaan hoor, ging opeens vanuit de Jupiler wel heel hard naar (bijna) Oranje. Voor die 600k heeft Ajax er veel lol aan gehad, enkel die treffer tegen PSV was dat bedrag al waard. Leuk buitenlands avontuur voor hem (hopelijk nu eens wat langer fit) en Ajax nog winst erop pakken ook.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:59:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/95877/ajacied-boerrigter-verkast-mogelijk-naar-espanyol
Maher over zijn aankomende tijd bij PSV :
''Nee, ik heb zeker niet gebaald dat Ajax afhaakte. PSV heeft alleen maar gevochten voor mij en nu zal ik terugvechten voor PSV.''
Misselijk mannetje vind ik het. Van die typerende asskissing-antwoorden, vreselijk. Doe gewoon normaal man.
''Nee, ik heb zeker niet gebaald dat Ajax afhaakte. PSV heeft alleen maar gevochten voor mij en nu zal ik terugvechten voor PSV.''
Misselijk mannetje vind ik het. Van die typerende asskissing-antwoorden, vreselijk. Doe gewoon normaal man.
Lol, maak je je daar druk om?
Lekker boeiend, net zo veel waarde als dat iemand zegt dat zijn club voor altijd in zijn hart zit en zeker terugkomt om zijn carrière af te sluiten.....
Lekker boeiend, net zo veel waarde als dat iemand zegt dat zijn club voor altijd in zijn hart zit en zeker terugkomt om zijn carrière af te sluiten.....
K to the KillaZ
Wat zou jij doen als je net ergens getekend had? Even je nieuwe baas afkraken is geen goed idee lijkt mekaos- schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:49:
Of hij is gewoon eerlijk. Aansteller...kaos- schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:49:
Wat had hij dan moeten zeggen? Wellicht was hij inderdaad eerlijk en heeft hij nooit echt gebaald dat Ajax niet door ging. Dan is het toch sneu als hij zou zeggen 'Ja natuurlijk, dat is ook een mooie club. Maar ben nu blij dat ik naar PSV ga' etc. Kom op zeg.
[ Voor 22% gewijzigd door Catorce op 01-07-2013 11:59 ]
kaos- schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:49:
Zie AD.nl.....
TT: Ajax en PSV azen op Bojan
http://www.ad.nl/ad/nl/11...Miyaichi-en-Assaidi.dhtml
Ben benieuwd. Wel een goede voetballer voor de Nederlandse competitie!
Nee afkraken zou ik idd ook niet doen, maar "ik ga nu vechten voor PSV" is wel een beetje sneu, je hebt geen dodelijke ziekte waarvoor je moet knokkentweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:58:
[...]
Wat zou jij doen als je net ergens getekend had? Even je nieuwe baas afkraken is geen goed idee lijkt me
Dat Bojan gerucht kom ook elk jaar terug....Nuevocasa schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:20:
Zie AD.nl.....

Ach, wanneer je al maanden voordat de transferperiode begint bekend maakt naar welke club je wil vind ik dat geen behoorlijke manier van zaken doen. Bovendien was meneertje Adam er als de kippen bij toen het publiek Etiënne Reijnen belachelijk maakte (het punt moest nu eenmaal gemaakt worden richting Verbeek) zodat hij kon zorgen dat de spelers de fans niet zouden bedanken. Daarnaast speelde hij het grootste deel van het seizoen ongemotiveerd en zat hij met zijn hoofd al in Amsterdam en Eindhoven.TB1989 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:18:
[...]
Weinig respect voor zijn club? Of er is iets gebeurd dat ik echt totaal gemist heb, of je doelt op iets dat ik niet zie als een gebrek aan respect naar AZ. Verklaar je nader?
Maher heeft te weinig manieren en te veel maniertjes. Ach, ik bedank meneertje Brands hartelijk voor de stapel geld en ik kijk lekker vooruit naar een middenveld met Martens, Gudelj en Henriksen. Dit gaat een mooi seizoen worden
Zal eerder Overtoom zijn. No way dat Overtoom op de bank of flank gaat zitten/staan.
Idd, lijkt wel of Barca het zelf lekt om andere clubs over de streep te trekken. VI meldt dat Málaga, Real Betis en Atletico Madrid in de race zijn voor Bojan. Lijkt me vanuit zijn oogpunt aantrekkelijker dan Nederland, bovendien hoeft Barca dan niet een deel van zijn salaris van 3 miljoen te vergoeden.
Verwijderd
In ander nieuws: De Kuip krijgt een nieuwe grasmat en op 28 juli 2013 komt Getafe langs. Dat lijkt me toch wel een zware kluif.
Overtoom heeft nog niet laten zien dat hij goed genoeg is voor het eerste. De paar wedstrijden dat hij meespeelde vond ik 'm niet echt lekker spelen. Gudelj, Martens en Henriksen halen allemaal een hoger niveau.CR1691 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:51:
Zal eerder Overtoom zijn. No way dat Overtoom op de bank of flank gaat zitten/staan.
Moet opzicht wel kunnen. In Breda was het na 10 dagen al weer behoorlijk groen:Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:34:
In ander nieuws: De Kuip krijgt een nieuwe grasmat en op 28 juli 2013 komt Getafe langs. Dat lijkt me toch wel een zware kluif.

Als Martens fit is ja. Zo niet, dan heb je echt wat creativiteit op het middenveld nodig en dat zou Overtoom wel kunnen brengen als vervanger van Martens, lijkt me.BeefHazard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:48:
[...]
Overtoom heeft nog niet laten zien dat hij goed genoeg is voor het eerste. De paar wedstrijden dat hij meespeelde vond ik 'm niet echt lekker spelen. Gudelj, Martens en Henriksen halen allemaal een hoger niveau.
Bovendien is het maar de vraag of Martens nog zijn niveau gaat halen, is inmiddels ook alweer bijna 30. Mits fit een fabelachtige voetballer maar houdt het jammer genoeg nooit een heel seizoen vol.
Ik lees op NU.nl dat Maher maar 6,5 miljoen Euro gekost heeft. Oke, dat loopt nog op tot maximaal 8 miljoen na bonussen, maar dat is niet erg want bonussen betaal je meestal pas als je succes hebt. Ik vind dat echt een goede deal en ik kan er niet bij mn hoofd bij dat 's lands rijkste club zich door zo'n som heeft laten afschrikken. Voor het grootste talent op de Nederlandse velden van dit moment valt dat best mee, zijn genoeg vergelijkbare spelers die net zo duur of duurder waren.
Tja kwestie van prioriteiten lijkt het wel.... ajax haakte af toen het eerste bedrag nog niet eens genoemd was. Bij het eerste bedrag riepen ze dat ze er niet in zouden trappen en nu zijn ze te laat.ph4ge schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:28:
Ik lees op NU.nl dat Maher maar 6,5 miljoen Euro gekost heeft. Oke, dat loopt nog op tot maximaal 8 miljoen na bonussen, maar dat is niet erg want bonussen betaal je meestal pas als je succes hebt. Ik vind dat echt een goede deal en ik kan er niet bij mn hoofd bij dat 's lands rijkste club zich door zo'n som heeft laten afschrikken. Voor het grootste talent op de Nederlandse velden van dit moment valt dat best mee, zijn genoeg vergelijkbare spelers die net zo duur of duurder waren.
psv is wel lekker bezig, rotte appels eruit en jonge spelers voor langere tijd vastleggen. Je mag psv misschie niet als club (ik tenmminste niet) maar met Cocu gaat er misschien een nieuwe (betere) wind waaien in eindhoven.
AZ maakt nooit de transferbedragen bekend en dit zullen ze zeker wel besproken hebben met PSV. Alle bedragen die je hoort zijn geruchten. In Eindhoven zegt men dat het 6,5 miljoen was, in Alkmaar zeggen ze 10 miljoen. Plaatselijke media laten altijd hun eigen club het best lijken.
Bovendien had Maher recht op een flink deel van de transfersom (~1 miljoen) die AZ zou ontvangen. Mogelijk dat hij dit nu rechtstreeks van PSV krijgt of er van afziet in ruil voor meer salaris. Dan heb je wel een lagere transfersom, maar komen die kosten er ergens anders weer bij.
We gaan het zien. Op het eerste gezicht lijkt het een goede deal voor PSV ja. Ik hoor trouwens ook nog verhalen over een percentage voor AZ bij eventuele verkoop van Maher?ph4ge schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:28:
Ik ben wel benieuwd naar PSV komend seizoen. Er wordt aardig aan verspijkerd. Nieuwe coach, veel nieuwe (of iig andere) spelers. En een aantal van de rotte appels weg ja, erg positief.
Naar berichten van PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad blijkt dat hij heeft afgezien van het percentage van de transfersom die hij zou krijgen.Sempy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:37:
Bovendien had Maher recht op een flink deel van de transfersom (~1 miljoen) die AZ zou ontvangen. Mogelijk dat hij dit nu rechtstreeks van PSV krijgt of er van afziet in ruil voor meer salaris. Dan heb je wel een lagere transfersom, maar komen die kosten er ergens anders weer bij.
Maar voorlopig heeft PSV fors ingeleverd qua vaste waarden:
Uit: Bommel,Hutchinson, Ooijer, Bouma
Lens, Mertens, Pieters, Toivonen (weg of naar 2e)
In: Maher, Bruma, Jozefzoon
Voorlopig een berg ervaring en doelpunten weg en er vooral onervaren spelers voor terug. Zelfs Maher komt nog maar net kijken en is nu ook weer niet een doelpuntenmachine. Er ligt dus nog een fikse taak om te versterken en voor PSV hopen dat Strootman blijft.
Uit: Bommel,Hutchinson, Ooijer, Bouma
Voorlopig een berg ervaring en doelpunten weg en er vooral onervaren spelers voor terug. Zelfs Maher komt nog maar net kijken en is nu ook weer niet een doelpuntenmachine. Er ligt dus nog een fikse taak om te versterken en voor PSV hopen dat Strootman blijft.
Denk dat je Bouma bedoelt inplaats van Ooijer.Sempy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:52:
Uit: Bommel,Hutchinson, Ooijer, Lens, Mertens, Pieters, Toivonen (weg of naar 2e)
Vond Bouma vorig seizoen niet veel toevoegen. Vroeg me vaak echt af waarom ze in plaats van hem niet gewoon een jeugd speler minuten lieten maken. Maar datzelfde vroeg ik me ook bij diverse andere verdedigers af.
Het verlies van Pieters vind ik zelf niet erg. Was zelf geen fan van hem en hij heeft vorig seizoen niets bijgedragen.
Zelf denk ik dat PSV nog wel een centrale verdediger, rechtsback en eventueel Schaars voor op het middenveld kan gebruiken. Voor de rest ben je dan klaar lijkt me, genoeg aankopen en de rest kan intern wel opgevangen worden. Manolev, Zoet en Tamata komen terug van een verhuurperiode en Brenet mag het gaan bewijzen als backup voor de RB positie. Dan ziet mijns inziens de beoogde basiself er zo uit:
-------------------------------Matavz/Locadia-----------------------------
-----Depay/Bakkali-------------------------Narsingh/Jozefzoon---
---------------------Maher------------------Wijnaldum--------------------
-------------------------------Strootman-------------------------------------
----Willems------AANKOOP--------Bruma---------AANKOOP---
--------------------------------------Zoet---------------------------------------
Je zou dan met de punt naar voren kunnen spelen en Schaars(of andere middenvelder) of Hiljemark gebruiken voor naast Strootman en Maher op 10. Als backups heb je dan nog Marcelo, Derijck, Zanka, Tamata, Brenet, Tyton, Bertrams, Van Ooijen, Ritzmaier, Bentancourt, Manolev. Meer dan genoeg denk ik zo? Liefst verkoop je nog Marcelo of Derijck voordat er een nieuwe CB aangetrokken wordt.
--------------------------------------Zoet---------------------------------------
Je zou dan met de punt naar voren kunnen spelen en Schaars(of andere middenvelder) of Hiljemark gebruiken voor naast Strootman en Maher op 10. Als backups heb je dan nog Marcelo, Derijck, Zanka, Tamata, Brenet, Tyton, Bertrams, Van Ooijen, Ritzmaier, Bentancourt, Manolev. Meer dan genoeg denk ik zo? Liefst verkoop je nog Marcelo of Derijck voordat er een nieuwe CB aangetrokken wordt.
Ze hebben vooral veel ingeleverd qua doelpunten. Maher zie ik voorlopig niet het rendement van Mertens halen.Sempy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:52:
Maar goed, als de defensie op orde is is dat niet zo'n probleem. Een solide verdediger erbij zou wel fijn zijn.
Groot verschil is dat Maher het juist wel laat zien op de momenten dat het moet, denk aan de bekerfinale, terwijl Mertens het tegen de kleintjes laat zien. Wellicht dat hij niet dezelfde statistieken haalt, maar ik ben er van overtuigd dat hij het elftal versterkt.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:54:
Ze hebben vooral veel ingeleverd qua doelpunten. Maher zie ik voorlopig niet het rendement van Mertens halen.
Maar goed, als de defensie op orde is is dat niet zo'n probleem. Een solide verdediger erbij zou wel fijn zijn.
No way dat PSV 10 heeft betaald, kan ook niet, want ze hebben 6.5 geboekt. Er is dus 6.5 betaald.BeefHazard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:34:
AZ maakt nooit de transferbedragen bekend en dit zullen ze zeker wel besproken hebben met PSV. Alle bedragen die je hoort zijn geruchten. In Eindhoven zegt men dat het 6,5 miljoen was, in Alkmaar zeggen ze 10 miljoen. Plaatselijke media laten altijd hun eigen club het best lijken.
Over bonussen e.d. daar hebben we verder geen weet van, maar waar rook is is meestal wel vuur, dus dat zal inderdaad kunnen oplopen naar 8.
Koopje, AZ kon de poot niet stijf houden (of het was altijd al de vraagprijs). Maar goed, als middenmoter mag je je handen dichtknijpen als er een club met 6.5 miljoen euro langskomt, en dat hebben ze bij AZ goed begrepen.
En over het percentage voor Maher: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190779
Klopt dus niets van, volgens Maher zelf.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 01-07-2013 19:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die bekerfinale was 1 wedstrijd en 1 goal. Laat hem het maar eens een heel seizoen bij een topclub zien, of PSV naar de groepsfase CL helpen. De druk a la Sulejmani van dure jongen ligt nu ook op hem.ph4ge schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:05:
[...]
Groot verschil is dat Maher het juist wel laat zien op de momenten dat het moet, denk aan de bekerfinale, terwijl Mertens het tegen de kleintjes laat zien. Wellicht dat hij niet dezelfde statistieken haalt, maar ik ben er van overtuigd dat hij het elftal versterkt.
@Stam: Maher heeft zelf water bij de wijn moeten doen. Die 1 miljoen aan tekengeld heeft hij niet gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 01-07-2013 19:35 ]
Een derde van de druk, en Maher heeft wel iets meer kwaliteiten (maar ook overeenkomsten) met Sulemani(sp?)tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:33:
[...]
Die bekerfinale was 1 wedstrijd en 1 goal. Laat hem het maar eens een heel seizoen bij een topclub zien, of PSV naar de groepsfase CL helpen. De druk a la Sulejmani van dure jongen ligt nu ook op hem.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Hij werd althans vanmiddag gepresenteerd als verlosser van PSV en kreeg het rugnummer van Van Bommel, dus hoeveel druk wil je hebben? Maher heeft genoeg kwaliteit, maar ervaring ontbreekt het nog aan.Bad Brains schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:35:
[...]
Een derde van de druk, en Maher heeft wel iets meer kwaliteiten (maar ook overeenkomsten) met Sulemani(sp?)
Ik bedoelde meer de aankoop prijs, en over dezelfde kwaliteiten.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:37:
[...]
Hij werd althans vanmiddag gepresenteerd als verlosser van PSV en kreeg het rugnummer van Van Bommel, dus hoeveel druk wil je hebben? Maher heeft genoeg kwaliteit, maar ervaring ontbreekt het nog aan.
Ik denk dat het beide "klagers" zijn. Zeg maar het omgekeerde van een Kuijt.
Vraag me ook af of hij en Strootman door een deur kunnen na een half jaar. Zijn zo'n beetje dezelfde tiepes.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Knap dat je precies weet wat PSV geboekt heeftSt@m schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:21:
[...]
No way dat PSV 10 heeft betaald, kan ook niet, want ze hebben 6.5 geboekt. Er is dus 6.5 betaald.
Over bonussen e.d. daar hebben we verder geen weet van, maar waar rook is is meestal wel vuur, dus dat zal inderdaad kunnen oplopen naar 8.
Koopje, AZ kon de poot niet stijf houden (of het was altijd al de vraagprijs). Maar goed, als middenmoter mag je je handen dichtknijpen als er een club met 6.5 miljoen euro langskomt, en dat hebben ze bij AZ goed begrepen.
Dus Maher zegt dat er geen sprake is van een deel van de koopsom:tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:33:
@Stam: Maher heeft zelf water bij de wijn moeten doen. Die 1 miljoen aan tekengeld heeft hij niet gekregen.
Op vrijdag, dus voor de transfer die toen nog helemaal niet rond was, maar jij weet dat het toch wel zo was? Wat is je bron?Het eerder verschenen bericht van Voetbal International, waarin melding werd gemaakt van zijn recht op een percentage van de koopsom, doet Maher af als onzin. “Daar klopt helemaal niets van”, zegt de spelmaker in het Algemeen Dagblad.
Bij Studio Sport geeft hij aan zelf gebeld te hebben met Van Bommel met de vraag of hij nummer 6 mocht.. de "druk" die bij het rugnummer hoort doet hij zichzelf aan. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet eens wist dat Van Bommel nummer 6 had.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:37:
[...]
Hij werd althans vanmiddag gepresenteerd als verlosser van PSV en kreeg het rugnummer van Van Bommel, dus hoeveel druk wil je hebben?
Heb het gelezen op de PSV site.. weet alleen niet meer waar, dus ook ik moet gewoon netjes een bron melden.. geen ideetoolkist schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:45:
[...]
Knap dat je precies weet wat PSV geboekt heeft
edit: teruggevonden, het was Rik Elferink, niet 100% betrouwbaar dus.
Subtopper dan..BeefHazard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:47:
[...]
Middenmoter? Ik weet niet waar je het over hebt.
2004: 5e
2005: 3e
2006: 4e
2007: 3e
2008: 11e
2009: 1e
2010: 5e
2011: 4e
2012: 4e
2013: 10e.
Volgens mij is dat gewoon een top 5-er met 2 keer een slecht jaar.
[ Voor 48% gewijzigd door St@m op 01-07-2013 20:53 ]
Middenmoter? Ik weet niet waar je het over hebt.St@m schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:21:
[...]
No way dat PSV 10 heeft betaald, kan ook niet, want ze hebben 6.5 geboekt. Er is dus 6.5 betaald.
2004: 5e
2005: 3e
2006: 4e
2007: 3e
2008: 11e
2009: 1e
2010: 5e
2011: 4e
2012: 4e
2013: 10e.
Volgens mij is dat gewoon een top 5-er met 2 keer een slecht jaar.
Voor degene die nog denken dat voetballers niet kunnen acteren, presenteer ik u:
De Feyenoord Opel uitdeel dagen:
Vooral Pelle lijkt erg tevreden. Ook Schaken is lachen met zijn tevreden blik bij de Astra Station, met thuis een 550i Touring op het pad
Vooral Pelle lijkt erg tevreden. Ook Schaken is lachen met zijn tevreden blik bij de Astra Station, met thuis een 550i Touring op het pad
Lol, het is ook niet echt een merk dat bij een topclub past vind ik. Dus ik snap het ergens wel. Al rijdt Aldeweireld ook regelmatig in een Audi ipv de club Mercedes.
Eredivisielive.nl is sinds vandaag naar foxsports.nl gegaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/scheerenveen/21694187/__Finnbogason_rond_met_Werder
Jammer dit, weer een Heerenveen die (waarschijnlijk) te vroeg naar Duitsland vertrekt. Mochten de clubs eruit komen gaat ie Dost achterna.
Jammer dit, weer een Heerenveen die (waarschijnlijk) te vroeg naar Duitsland vertrekt. Mochten de clubs eruit komen gaat ie Dost achterna.
Ook dat snap ik wel, taxi's kan je op elke hoek van de straat vinden in Amsterdam.Aghanim schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:52:
Lol, het is ook niet echt een merk dat bij een topclub past vind ik. Dus ik snap het ergens wel. Al rijdt Aldeweireld ook regelmatig in een Audi ipv de club Mercedes.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach, het ging al mis toen hij veel te vroeg naar eerst België, toen Zweden en toen Nederland vertrok... Hij had beter nog een paar jaar kunnen rijpen bij Breiðablik in IJsland.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:28:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/scheerenveen/21694187/__Finnbogason_rond_met_Werder
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Precies, vandaar uit kan je makkelijk dan de stap maken naar een Manchester United en was hij nu al verder geweest dan een Werder Bremen.
Mooi ook dat hij aangeeft deze auto genomen te hebben voor zijn kinderen. Een Ronaldo of Ribery had daar gewoon maling aan gehadPWM schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:47:
Voor degene die nog denken dat voetballers niet kunnen acteren, presenteer ik u:
[video]
Sinds de Insignia ben ik het daar niet mee eens. Dat is gewoon een hele mooie bak.Aghanim schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:52:
http://www.fcupdate.nl/vo...niet-welkom-bij-jong-psv/
Top idee trouwens
, die beloften teams in de JL .
Top idee trouwens

Het blijft een Opel... een merk dat qua uitstraling en prijs goed bij Jan Modaal past. Absoluut niet bij overbetaalde voetbaldonna'sCR1691 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:21:
[...]
Sinds de Insignia ben ik het daar niet mee eens. Dat is gewoon een hele mooie bak.
XXXVI
Jouw mening, ik ben het daar niet mee eensephymerous schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:49:
[...]
Het blijft een Opel... een merk dat qua uitstraling en prijs goed bij Jan Modaal past. Absoluut niet bij overbetaalde voetbaldonna's
Dit had je kunnen zien aankomen, voor Eindhoven ff 17 evenementen met politieinzet erbij en dan ook nog eens binnen een doelgroep waar er overlast kan ontstaan. Achteraf gezien had men dit kunnen voorkomen door te stellen dat de beloftenteams enkel voor eigen publiek spelen en ook geen uit-supporters meenemen.CR1691 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:37:
http://www.fcupdate.nl/vo...niet-welkom-bij-jong-psv/
Top idee trouwens, die beloften teams in de JL .
Het is werkelijk te triest voor woorden dat de KNVB dit gewoon toestaat. Als je de veiligheid van uitsupporters niet kunt waarborgen dan zorg je maar dat je aan die criteria gaat voldoen en anders moet je lekker niet aan die competitie meedoen. Het voetbal is toch van het volk ipv van de overbetaalde bobo's. Werkelijk waar belachelijk.
Verwijderd
Dit is toch met de punt naar achteren?TB1989 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:45:
Je zou dan met de punt naar voren kunnen spelen
Met de punt wordt toch de driehoek op het middenveld bedoeld?
Ondertussen is Alderweireld wegens 'privé-omstandigheden' vertrokken uit het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk. Durft er iemand al geld te zetten op een nieuwe club?
Het zou in ieder geval verklaren waarom Ajax juist vandaag ineens concreet lijkt te worden voor Van der Hoorn (nou ja, voor mij blijft dat onverklaarbaar, maar dat terzijde).
[ Voor 33% gewijzigd door Koppensneller op 02-07-2013 11:28 ]
Hoe ver is het rijden naar Leverkusen?
K to the KillaZ
Een uurtje of 7. Vanavond horen we vast meer
Klopt, ik bedoelde dat het alternatief was met de punt naar voren en dan een Hiljemark of Schaars (mocht hij komen) dan achter Maher /Wijnaldum.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:24:
[...]
Dit is toch met de punt naar achteren?
Met de punt wordt toch de driehoek op het middenveld bedoeld?
Dit was te voorkomen met een nog makkelijkere oplossing, geen Jong PSV in de Jupiler League.Sempy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Dit had je kunnen zien aankomen, voor Eindhoven ff 17 evenementen met politieinzet erbij en dan ook nog eens binnen een doelgroep waar er overlast kan ontstaan. Achteraf gezien had men dit kunnen voorkomen door te stellen dat de beloftenteams enkel voor eigen publiek spelen en ook geen uit-supporters meenemen.
Van der Hoorn kunnen ze sowieso aantrekken, Alderweireld wil niet verlengen dus zou dan in de Jupiler moeten als hij geen club vind. Voor Eriksen schijnt contractverleninging bespreekbaar te zijn, dus dat zou de best mogelijk deal van de zomer kunnen zijn.Koppensneller schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:26:
Ondertussen is Alderweireld wegens 'privé-omstandigheden' vertrokken uit het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk. Durft er iemand al geld te zetten op een nieuwe club?Het zou in ieder geval verklaren waarom Ajax juist vandaag ineens concreet lijkt te worden voor Van der Hoorn (nou ja, voor mij blijft dat onverklaarbaar, maar dat terzijde).
Denk dat we veilig kunnen stellen dat Alderweireld weg is.. Van der Hoorn vind ik geen slechte speler eerlijk gezegd, kan best wel eens een goede zijn voor Ajax. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen!Koppensneller schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:26:
Ondertussen is Alderweireld wegens 'privé-omstandigheden' vertrokken uit het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk. Durft er iemand al geld te zetten op een nieuwe club?Het zou in ieder geval verklaren waarom Ajax juist vandaag ineens concreet lijkt te worden voor Van der Hoorn (nou ja, voor mij blijft dat onverklaarbaar, maar dat terzijde).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.