vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik zie eigenlijk niet veel raars in de ranking.tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:14:
Die FIFA ranking kun je toch onmogelijk serieus nemen... Kroatie 4e en Ecuador 10e![]()
Waar zijn landen als Brazilie, Uruguay en Rusland?
[afbeelding]
Rusland staat 11e
Brazilie speelt geen kwalificatie wedstrijden voor het Wk aangezien ze als organiserend land reeds gekwalificeerd zijn. De punten die men verzamelt zijn geloof ik deels afhankelijk van de ranking van de tegenstander en Brazilie oefent tegen vrij veel landen met een lage ranking.
Daarnaast hebben ze de afgelopen jaren niet echt veel succes gehad op de toernooien.
Ecuador doet het in de kwalificatie zeer goed dus een 10e positie is niets raars.
Uruguay doet het zeer zwak in de huidige kwalificatie reeks en zal misschien niet naar het WK gaan.
Dat waren de woorden van Advocaat bij SBS6...tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:11:
Waarom zit ie dan op de bank?
Bengaals vuurwerk uit het PSV (?) vak.. wtf..
Hoorde net van iemand het gerucht dat Maher vermoedelijk als een voorcontract bij PSV heeft getekend?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Ja, of naar Vitesse..Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:22:
Gun Maher een betere club dan PSV, eigenlijk zou hij om die reden naar Feyenoord moeten gaan
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ze zijn echt van het padje af bij PSV. Hoe komen ze aan dat geld dan? Beleid is ver te zoeken daar.Gynnad schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:20:
[...]
Hoorde net van iemand het gerucht dat Maher vermoedelijk als een voorcontract bij PSV heeft getekend?
Wat is Esteban aan het doen?

20 miljoen in kas, lijkt me geld genoegtweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:27:
[...]
Ze zijn echt van het padje af bij PSV. Hoe komen ze aan dat geld dan? Beleid is ver te zoeken daar.
Verwijderd
\Daarnaast zou ik eerst 1 of 2 goede verdedigers halen voor ik ook maar een cent aan een offensieve speler zou uitgeven.tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:27:
[...]
Ze zijn echt van het padje af bij PSV. Hoe komen ze aan dat geld dan? Beleid is ver te zoeken daar.
Want anders zit je volgend seizoen weer met een goede aanval maar met dezelfde brakke verdediging omdat er geen geld meer over was voor verdedigers.
Want dan halen ze Maher en dan gaan er andere aanvallers weg en inplaats van dat ze dat geld dan aan verdedigers uitgeven gaan ze ervoor vervangende aanvallers halen.
Edit: wat zitten die PSV-ers steeds te janken om een penalty bij de scheidsrechter zeg!

[ Voor 41% gewijzigd door tweaker2010 op 09-05-2013 18:34 ]
Hoe kan die Mertens trouwens ooit een kopduel winnen?

[ Voor 56% gewijzigd door Martell op 09-05-2013 18:35 ]
Verwijderd
Tsja, Marcello hield hem voor de 3de keer gewoon vast, snap de frustratie wel.Deadsy schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:16:
Dat was wel een zeer opzichtige overtreding.
Hij is behoorlijk geïrriteerd ja, komt omdat Marcelo zo dicht op hem verdedigd en vasthoud de hele tweede helft.Deadsy schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:16:
Dat was wel een zeer opzichtige overtreding.
Moet Marcelo vaker doen..
Behalve Marcelo liet Willems ook even zijn kwaliteiten zienSt@m schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:17:
[...]
Hij is behoorlijk geïrriteerd ja, komt omdat Marcelo zo dicht op hem verdedigd en vasthoud de hele tweede helft.
Moet Marcelo vaker doen..

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat duwtje? Ik ben allang blij dat ik deze tweede helft een PSV zie dat voor iedere meter knokt en er stevig ingaat. Beter dan als in de competitie je door alles en iedereen voorbij laten lopen.Bospa01 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:21:
[...]
Behalve Marcelo liet Willems ook even zijn kwaliteiten zien
[ Voor 31% gewijzigd door St@m op 09-05-2013 19:23 ]
Verwijderd
Edit: Was helemaal geen schwalbe.. Hij wordt toch gewoon geraakt
[ Voor 40% gewijzigd door St@m op 09-05-2013 19:28 ]
Vond het ook hands hoor, maar wel apart.
Zozo Dick, alles of niets
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 09-05-2013 19:36 ]
Effect van fluiten op die positie is natuurlijk een stuk minder groot...St@m schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:35:
Ah, dus dat is wel hands (kan ie niets aan doen), en de twee penaltymomenten is geen hands.. Kuipers fluit behoorlijk beroerd..
Vond het ook hands hoor, maar wel apart.
Maar dat moet echt 0,0 invloed hebben, waar iets gebeurt.Napo schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:36:
[...]
Effect van fluiten op die positie is natuurlijk een stuk minder groot...
Overtreding = overtreding, zal wel aan de Kuip liggen dat ie niet durft. Kuipvrees bij KuipersNapo schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:36:
[...]
Effect van fluiten op die positie is natuurlijk een stuk minder groot...
Doet het altijd, zeker als het in de 16 is wordt voor ' kleinere' overtredingen van de verdediging veel minder snel gefloten.toolkist schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:37:
[...]
Maar dat moet echt 0,0 invloed hebben, waar iets gebeurt.
Vandaar ook de "moet" in mijn vorige post. Dat het niet gebeurt, tja..Napo schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:38:
[...]
Doet het altijd, zeker als het in de 16 is wordt voor ' kleinere' overtredingen van de verdediging veel minder snel gefloten.
Daar had je het al bijna
Behoudens 5 hele goede minuten van AZ (toen ze al met 10 man hadden moeten staan) is het PSV geweest dat wilde. PSV had zeker recht op meer, in ieder geval een gelijkspel en heeft daar ook de kansen voor gehad. En had betere kansen moeten krijgen als Kuipers durfde te fluiten.
Gefeliciteerd AZ supporters, al zijn die hier niet volgens mij.
Maher een hele goede wedstrijd gespeeld trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 09-05-2013 19:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het went.tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:56:
Onverwachte winst voor AZ, die vroege tegengoals heeft PSV de das om gedaan en de 2e helft heeft AZ de boel goed dicht kunnen houden. De verdediging gaf maar weer eens de doorslag bij PSV.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Verwijderd
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Aanvallend was het ook niet super bij PSV. Mertens en Toivonen die boos zijn dat zij worden gewisseld, ze moeten boos zijn vanwege de zaadpartij die ze hebben gespeeld. Marcelo heeft met een aantal goede ingrepen voorkomen dat het nog erger zou worden.tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:56:
Onverwachte winst voor AZ, die vroege tegengoals heeft PSV de das om gedaan en de 2e helft heeft AZ de boel goed dicht kunnen houden. De verdediging gaf maar weer eens de doorslag bij PSV.
Ondanks dat was de 2-0 was wel erg slecht verdedigd, Bouma en Marcelo die beiden naar Altidore stormden waarna Altidore makkelijk kon kappen.
Ook een probleem voor PSV: Mertens geeft nooit thuis als het er om gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 09-05-2013 20:09 ]
Laat maar even een dagje staan, kan de selectie nog even zien wat ze gemist hebben ...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat de commentator dat zegt? Of heb je ze gesproken?Toewan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:03:
[...]
Aanvallend was het ook niet super bij PSV. Mertens en Toivonen die boos zijn dat zij worden gewisseld, ze moeten boos zijn vanwege de zaadpartij die ze hebben gespeeld.
Onverwacht...? Ik vind het helemaal niet onverwacht, volgens mij is dit gewoon afgesproken werk. PSV mocht de tweede wedstrijd in de competitie winnen en AZ krijgt de KNVB beker als beloning...tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:56:
Onverwachte winst voor AZ..

* Fiber zet alvast een alu hoedje op...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Strootman zou niet eens gehuldigd willen worden als PSV de beker zou winnen --> Kneus
Dat viel mij ook op. Lens en Lacodia hebben het naar behoren gedaan. Maar Mertens en Toivonen heb ik niet gezien.D-e-n schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:08:
Ook een probleem voor PSV: Mertens geeft nooit thuis als het er om gaat.
Is dat na de winterstop verkregen? Volgens Dick was er in de winter geen geld voor transfers, alleen voor Hiljemark.
Kan me niet voorstellen dat PSV 20 miljoen heeft liggen voor transfers op dit moment.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 09-05-2013 21:05 ]
St@m schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:48:

ik dacht even dat mn hart het ging begeven
Wat ik zo irritant vind aan PSV is 1 ding: Mark van Bommel
Zo vaak als je die naar de scheids ziet lopen om te zuigen, walgelijk gewoon.
En ook zo mooi, 1e helft speler van PSV ligt op de grond, Maher vraagt oprecht: gaat het? schiet strootman die bal op zn ploeggenoot gaat die dude flippen dat maher m een tik geeft oid. lol faalhaas!
Toch een prijsje in Alkmaar

Bears and Bulls
Verwijderd
Bommeltje kan soms inderdaad een bloedhond zijn en zuigen bij de scheids. Tijdens het WK in 2010 was hij perfect bezig en irriteerde hij de Brazilianen tot het bot. Het is soms echt een mentaal spelletje.mindcre8r schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:30:
[...]
![]()
ik dacht even dat mn hart het ging begeven
Wat ik zo irritant vind aan PSV is 1 ding: Mark van Bommel
Zo vaak als je die naar de scheids ziet lopen om te zuigen, walgelijk gewoon.
En ook zo mooi, 1e helft speler van PSV ligt op de grond, Maher vraagt oprecht: gaat het? schiet strootman die bal op zn ploeggenoot gaat die dude flippen dat maher m een tik geeft oid. lol faalhaas!
Toch een prijsje in Alkmaarookal ben ik ook van mening dat als je naar het wedstijdbeeld kijkt dit heel goed PSV had kunnen zijn.
Dank, ja die zijn er wel hoor. * BeefHazard wijst naar borstkasSt@m schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:48:
Was net nog in de Kuip, was een gigantisch feest. Jammer dat Jóhannsson (dubbel n dubbel s, anders is het de verdediger) zijn kans miste. 3-1 had het feest eerder ontketend. Verbeek zijn actie zorge inderdaad dat iedereen op de tribune besefte: "als wij nu vol er achter gaan staan, is er een grote kans dat we hier met de beker weglopen". Zingen, springen, klappen, alles werd ingezet om AZ te steunen. Heeeul veeul voetbalwedstrijden bijgewoond in mijn leven, maar dit is toch wel één van de mooiste. Zat in vak Q, vlak achter het sfeervak dus. Zolang het sfeervak maar onderaan is,
Vond het ook wel dieptriest dat in Alkmaar de officiële huldiging pas zondag plaatsvindt. Yeah, we hebben de beker gewonnen. Maar nog even niet feesten hoor, komt zondag pas

Kon me doodirriteren aan Bommeltje en Kuipertje. Kuipertje floot niet goed, Marcelo zou meerdere malen rood moeten hebben. Wat betreft Reijnen: bal naar hand, niet andersom. Dat floot 'ie dus wel gewoon netjes. Hij was bij PSV nog erg zuinig op zijn kaarten, maar bij AZ de meest lullige dingetjes werden afgeloten, of juist overtredingen tegen AZ-spelers, vooral Altidore, worden in diens nadeel beslistVlassie1980 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:40:
[...]
Bommeltje kan soms inderdaad een bloedhond zijn en zuigen bij de scheids. Tijdens het WK in 2010 was hij perfect bezig en irriteerde hij de Brazilianen tot het bot. Het is soms echt een mentaal spelletje.

Zondag nog even Willem II uit de Eredivisie bonjouren, kunnen we weer een frisse start maken. Dit seizoen was gewoon een totaal kutseizoen met een gouden randje.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
lijkt me niet nodig... is reeds door de grote vrienden met de grootste prijs gedaan vorige weekBeefHazard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:12:
[...]
Zondag nog even Willem II uit de Eredivisie bonjouren,
Inderdaad, misschien wil WII wel in stijl afsluiten.. of juist nietP.O. Box schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:31:
[...]
lijkt me niet nodig... is reeds door de grote vrienden met de grootste prijs gedaan vorige week
Jammer dat het doelsaldo van PSV te goed is, anders had het nog leuk kunnen worden...tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:04:
Ik vraag me wel af wat voor (mentale) gevolgen dit heeft voor de wedstrijd tegen Twente, al gaat die wedstrijd nergens meer over. Ben benieuwd of PSV zich nog 1x kan opladen of dat ze bij voorbaat het al laten lopen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ach, met zo'n zwakke defensie weet je het nooitFiber schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:52:
[...]
Jammer dat het doelsaldo van PSV te goed is, anders had het nog leuk kunnen worden...
Geef mij zo'n kutseizoen met een gouden randje....BeefHazard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:12:
..
Zondag nog even Willem II uit de Eredivisie bonjouren, kunnen we weer een frisse start maken. Dit seizoen was gewoon een totaal kutseizoen met een gouden randje.
..
Menig supporter is daar jaloers op...
[ Voor 61% gewijzigd door FreakNL op 10-05-2013 10:08 ]
Misschien dat je hier toch een iets te gekleurde bril op hebt gehad. Ik vond juist dat hij zelfs in het nadeel van PSV floot. Overigens heb ik daar van zitten genieten, want ik zie PSV altijd graag verliezen, en bij elke dubieuze beslissing van de scheidsrechter, en de reactie van de PSV spelers werd het steeds leuker. In heleboel landen zou het doelpunt van Mertens trouwens ook gewoon goedgekeurd zijn. Het was geen doeltrap of vrije trap, dus hij is niet verplicht afstand te nemen, zolang hij de keeper maar niet aanraakt, of zijn beweging hindert.BeefHazard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:12:
Kon me doodirriteren aan Bommeltje en Kuipertje. Kuipertje floot niet goed, Marcelo zou meerdere malen rood moeten hebben. Wat betreft Reijnen: bal naar hand, niet andersom. Dat floot 'ie dus wel gewoon netjes. Hij was bij PSV nog erg zuinig op zijn kaarten, maar bij AZ de meest lullige dingetjes werden afgeloten, of juist overtredingen tegen AZ-spelers, vooral Altidore, worden in diens nadeel beslist.
Echt, misschien dat het aan je leeftijd ligt? 14? Maar namen schrijf je gewoon normaal. En Marcelo meerdere malen roodBeefHazard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:12:
Kon me doodirriteren aan Bommeltje Van Bommel en Kuipertje Kuipers. Kuipertje Kuipers floot niet goed, Marcelo zou meerdere malen rood moeten hebben.
Juist ja, die lezing had ik nog niet gehoord..Wat betreft Reijnen: bal naar hand, niet andersom. Dat floot 'ie dus wel gewoon netjes. Hij was bij PSV nog erg zuinig op zijn kaarten, maar bij AZ de meest lullige dingetjes werden afgeloten, of juist overtredingen tegen AZ-spelers, vooral Altidore, worden in diens nadeel beslist.
Zo zo! Willem II is al gedegradeerd hoor, daar hoeven "jullie" niets meer voor te doen.Zondag nog even Willem II uit de Eredivisie bonjouren, kunnen we weer een frisse start maken. Dit seizoen was gewoon een totaal kutseizoen met een gouden randje.
Met alle respect, je mag best blij zijn, maar als je hier alleen maar komt om te trollen, dan mag je wat mij betreft wegblijven. Afgelopen jaren is hier hard gewerkt om het topic een beetje het niveau van Voetbalzone te laten ontstijgen, en op de plagerige opmerkingen na een gewonnen/verloren wedstrijd (die over het algemeen iedereen wel kan hebben) lukt dat aardig. Ook probeert men hier redelijk objectief te kijken, natuurlijk zie je soms dingen met je eigen bril op, en dat geeft ook helemaal niet. Maar jij maakt het m.i. wel erg bont.
Maar goed, kijk maar wat je ermee doet, het is niet alleen deze post hoor maar ik heb even je posthistorie in deze topic nagekeken, en dat is nou niet echt.. tja..
Valt me trouwens de laatste tijd erg op, de nieuwkomers in deze topic denken dat ze hier op een verlengstuk van Voetbalzone zijn beland ofzo.
Ik denk dat de spelers van Twente en PSV (en alle andere teams die echt nergens meer om spelen) allemaal lekker vakantie willen. Ik ga zondag niet eens de moeite nemen om te kijken. Seizoen is gespeeld. Wie weet wint Twente met 5-0, wie weet wint PSV met 5-0, ik ga eigenlijk voor een 1-1 / 0-0tweaker2010 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:04:
Ik vraag me wel af wat voor (mentale) gevolgen dit heeft voor de wedstrijd tegen Twente, al gaat die wedstrijd nergens meer over. Ben benieuwd of PSV zich nog 1x kan opladen of dat ze bij voorbaat het al laten lopen.
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 10-05-2013 13:34 ]
Ja, onder andere voor natrappen op volgens mij Reijnen. Jongen lag in de 16, Marcelo gaat even rustig op hem staan. Met noppen dus.St@m schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:24:
[...]
Echt, misschien dat het aan je leeftijd ligt? 14? Maar namen schrijf je gewoon normaal. En Marcelo meerdere malen rood
Ik bedoelde uitzwaaien.Zo zo! Willem II is al gedegradeerd hoor, daar hoeven "jullie" niets meer voor te doen.
Ironisch dat jíj dan nou net weer moet beginnen over trollen en voetbalzone-niveau. Zoals al eerder in mijn post aangegeven: ik ben AZ-fan. Dan zou je toch ook wel moeten snappen dat ik mijn AZ visie hier over geefMet alle respect, je mag best blij zijn, maar als je hier alleen maar komt om te trollen, dan mag je wat mij betreft wegblijven. Afgelopen jaren is hier hard gewerkt om het topic een beetje het niveau van Voetbalzone te laten ontstijgen, en op de plagerige opmerkingen na een gewonnen/verloren wedstrijd (die over het algemeen iedereen wel kan hebben) lukt dat aardig. Ook probeert men hier redelijk objectief te kijken, natuurlijk zie je soms dingen met je eigen bril op, en dat geeft ook helemaal niet. Maar jij maakt het m.i. wel erg bont.

Nogmaals,Valt me trouwens de laatste tijd erg op, de nieuwkomers in deze topic denken dat ze hier op een verlengstuk van Voetbalzone zijn beland ofzo.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Denk dat PSV Aad de Mos maar eens moet vragen wat te doen met de huidige selectie...de Mos is wel van de grote schoonmaak...in 93 moest hij ook het zwaar verouderde "Europees kampioensteam" van PSV verjongen...Berry van Aerle, Wim Kieft, Juul Ellerman, Adri van Tiggelen, Erwin Koeman, Hans van Breukelen, Jan Heintze...allemaal weg na 1 seizoen de Mos. Vervolgens ontstond er één van mijn favoriete PSV teams ooit, met Boudewijn Zenden, Ronaldo, Luc Nilis, Arthur Numan, Waterreus, Japie Stam, v/d Weerden, Cocu, Jonk en Eijkelkamp. Ok, Cocu, Eijkelkamp en Stam waren aankopen van Advocaat maar de Mos heeft de rest van het team toch opgezet.
Als je naar het huidige team kijkt....
Tyton: prima keeper, kun je prima houden
Waterman: waarom werd hij 1ste keeper? Niet slecht hoor, maar schat Tyton hoger in
Manolev: verhuurd, hopen dat Jol dom genoeg is om hem te houden
Marcelo: verkopen aan Barcelona
Derijck: verkopen
Bouma: met pensioen of als kleedkamer mentor
Pieters: kan wat mij betreft blijven, zie hem wel liever als linker centrale verdediger dan linksback
Willems: geen geweldig seizoen gehad, maar is nog jong en kan groeien
Hutchinson: vertrekt transfervrij
Zanka: sjah wat valt er over te zeggen...nog geen idee wat deze jongen nu echt kan
v Bommel: pensioen of blijven, in beide gevallen belangrijk voor het nieuwe PSV
Strootman: verkopen
Wijnaldum: mag van mij blijven, is duidelijk weer aan het groeien
Engelaar: vetrekt transfervrij
Hiljemark: zie Zanka
Toivonen: verkopen
Mertens: verkopen
Matavz: verkopen
Lens: wil zelf weg, van mij mag ie blijven...ondanks wat negatieve verhalen in het nieuws is Lens wel een speler die ik zie groeien en die karakter toont in het veld, plus het is een Nederlander.
Overal waar ik verkopen neerzet is het natuurlijk ook maar de vraag of je ze kwijtraakt, met name de verdedigers...Marcel, Derijck en evt Manolev zullen niet zo makkelijk te slijten zijn. Strootman en Toivonen raak je wel kwijt, Matavz ook wel...je zult er niet zoveel voor kunnen krijgen als dat je had gehoopt maar we zullen zien.
Wat mij betreft goede aankopen (in volgorde van belangrijkheid):
Mike van der Hoorn
Hector Moreno (waren ze in de winterstop mee bezig, ik denk alleen niet dat een basisspeler van Espanyol zomaar haalbaar is)
Timothy Chandler (in de winterstop gescout als evt opvolger van Manolev, zou ik een goeie vinden en ws wel haalbaar)
Adam Maher
(Eigen) jeugd bij het eerste:
Jurgen Locadia
Memphis Depay
Peter van Ooijen
Joshua Brenet
Jeroen Zoet
Zakaria Bakkali
Menno Koch
Is Fischer geblesseerd of stelt de Boer bewust een B-elftal op? Zou wel mooi zijn voor Boilesen dat ie nog speeltijd krijgt dit seizoen. Onze grote vriend Sana zit er ook opeens weer bij... tjaNicolai Boilesen behoort tot de selectie van Ajax voor de laatste competitiewedstrijd tegen FC Groningen. De Deense verdediger speelde wegens blessureleed dit seizoen nog geen enkel duel voor de Amsterdammers. Ook Stefano Denswil en Tobias Sana behoren tot het keurkorps. Jasper Cillessen staat zondag onder de lat en ook Derk Boerrigter start in de basis. Hij vervangt Viktor Fischer.
Onze "grote vriend" Sana is al weken goed bezig in Jong Ajax, dus die verdiend het ook wel.tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:53:
[...]
Is Fischer geblesseerd of stelt de Boer bewust een B-elftal op? Zou wel mooi zijn voor Boilesen dat ie nog speeltijd krijgt dit seizoen. Onze grote vriend Sana zit er ook opeens weer bij... tja
Is inderdaad bewust, geeft een paar spelers de kans/rust:tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:53:
[...]
Is Fischer geblesseerd of stelt de Boer bewust een B-elftal op? Zou wel mooi zijn voor Boilesen dat ie nog speeltijd krijgt dit seizoen. Onze grote vriend Sana zit er ook opeens weer bij... tja
Jasper Cillessen staat zondag op doel bij Ajax. Hij vervangt Kenneth Vermeer. Verder heeft Frank de Boer een basisplaats ingeruimd voor Christian Poulsen en Derk Boerrigter.
Dat betekent dat Viktor Fischer en Lasse Schöne niet zullen beginnen. De laatste zit zelfs niet bij de selectie, Kenneth Vermeer wel.
'Cillessen staat niet in de spits', grapte De Boer. 'Dat zou competitievervalsing zijn. Je moet deze wedstrijd als een kampioen afsluiten. Op een waardige manier, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien. Er zit minder druk op dan andere wedstrijden, maar ik wil wel de wedstrijd domineren.'
Opstelling Ajax tegen FC Groningen:
Cillessen; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Poulsen, De Jong, Eriksen; Babel, Sightorsson, Boerrigter.
Waarom start Sana dan niet in de basis? Nu speelt Boerrigter weer gewoon. Er valt geen peil op te trekken...HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:03:
[...]
Onze "grote vriend" Sana is al weken goed bezig in Jong Ajax, dus die verdiend het ook wel.
Sana heeft het alleen in de eerste 5 wedstrijden oid leuk gedaan, daarna een beste terugval gehad. Had natuurlijk al een heel seizoen in de benen in Zweden en kon het allemaal niet meer bolwerken, tenminste dat scheen de officiële lezing te zijn.
Verwijderd
Zo jammer dat er altijd zo minachtend over 'onze' beker wordt gedaan, terwijl er dus blijkbaar wel een enorme sfeer kan zijn tijdens de finale. Het is toch altijd een 'soort' uitwedstrijd, de hele dag op pad om naar Rotterdam te gaan en niet in je eigen vak te zitten (sorry Feyenoorders, hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel)BeefHazard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:12:
[...]
Was net nog in de Kuip, was een gigantisch feest. Jammer dat Jóhannsson (dubbel n dubbel s, anders is het de verdediger) zijn kans miste. 3-1 had het feest eerder ontketend. Verbeek zijn actie zorge inderdaad dat iedereen op de tribune besefte: "als wij nu vol er achter gaan staan, is er een grote kans dat we hier met de beker weglopen". Zingen, springen, klappen, alles werd ingezet om AZ te steunen. Heeeul veeul voetbalwedstrijden bijgewoond in mijn leven, maar dit is toch wel één van de mooiste. Zat in vak Q, vlak achter het sfeervak dus. Zolang het sfeervak maar onderaan is,
[...]
Was zelf bij de bekerfinale AZ -Ajax, waarbij Ajax in de verlenging met 10 man kwam te staan en met kunst- en vliegwerk en geweldige supporters strafschoppen uit het vuur wisten te slepen, ook voor mij één van mijn beste supporter ervaringen.
Of hij gunt Boerrigter z'n afscheidswedstrijd, die kans acht ik zelf groter.Martell schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:47:
Waarschijnlijk een "beloning" voor Boerrigter voor het algehele seizoen. Dat was ook de reden waarom Boerrigter afgelopen zondag wél bij de selectie zat en Cuenca eruit was gelaten, in tegenstelling tot die week daarvoor (NAC-uit).
Sana heeft het alleen in de eerste 5 wedstrijden oid leuk gedaan, daarna een beste terugval gehad. Had natuurlijk al een heel seizoen in de benen in Zweden en kon het allemaal niet meer bolwerken, tenminste dat scheen de officiële lezing te zijn.
Misschien kan hij naar Twente voor als Chadli vertrekt.
De finale is nooit het probleem. De sfeer was nu ook gewoon goed, niets uitzonderlijks voor een bekerfinale.Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:50:
[...]
Zo jammer dat er altijd zo minachtend over 'onze' beker wordt gedaan, terwijl er dus blijkbaar wel een enorme sfeer kan zijn tijdens de finale.
De weg erheen is het grote probleem. Lege stadions tot en met de halve finale aan toe. Het toernooi is dood, op de finale na.
Klinkt als.... Europa League. Dat zal de UEFA toch wel zorgen baren, mag ik hopen.PWM schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:17:
[...]
De finale is nooit het probleem. De sfeer was nu ook gewoon goed, niets uitzonderlijks voor een bekerfinale.
De weg erheen is het grote probleem. Lege stadions tot en met de halve finale aan toe. Het toernooi is dood, op de finale na.
KNVB beker vind ik altijd nog wel aardig, maar de lege stadions komen voornamelijk door de doordeweekse speeldag en de prijzen van de tickets. Zelf kon ik naar Ajax - AZ (halve finale) voor €12,50, normaal gesproken zou je dan 25 euro moeten betalen. Met een leuke toegangsprijs, zeg een tientje tot vijftien euro, krijg je vaak sneller het stadion vol. Mijns inziens kun je beter een vol stadion hebben dat relatief wat minder betaald, dan de hoofdprijs vragen en met een kwart- of halfvol stadion te zitten.
Verwijderd
Kaartjes kunnen wat mij betreft nog goedkoper, zodat je een heel nieuw publiek eens kunnen laten kennismaken met een bezoek aan een wedstrijd, of vaders/moeders die 3 kinderen mee kunnen nemen, lekker heel stadion vol.
Parkeren en eten rondom een stadion is ook niet altijd even goedkoop
Ze moeten heel gauw de regel invoeren wanneer er tegen een amateur club wordt gespeeld, speelt de prof club een uitwedstrijd. Als je dan de sfeer ziet bij bijv. Sneek dat is toch geweldig. Je zou er toch niet aan moeten denken dat die wedstrijd in de Arena/Alkmaar was geweest?PWM schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:17:
[...]
De finale is nooit het probleem. De sfeer was nu ook gewoon goed, niets uitzonderlijks voor een bekerfinale.
Vanaf de kwart-finales worden de recettes door beide clubs gedeeld, niet elke club zal onmiddellijk met een prijsverlaging akkoord gaan.Martell schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:22:
[...]
Mijns inziens kun je beter een vol stadion hebben dat relatief wat minder betaald, dan de hoofdprijs vragen en met een kwart- of halfvol stadion te zitten.
Volgens mij was het bij PSV - Feyenoord (kwart-finale) dat PSV de kaartjes net als het jaar ervoor (toen gingen ze per 2 stuks voor minder dan €10,= weg) goedkoper wilde aanbieden, Feyenoord wilde daar niet aan meewerken volgens mij.
Bron: http://psv.netwerk.to/nie...0prijsverlaging%20toe.phpSlechts paar duizend kaarten verkocht voor PSV-Feyenoord; Feyenoord staat geen prijsverlaging toe
25 januari 2013
Tot nu toe zijn er slechts een paar duizend kaarten verkocht voor het bekerduel PSV - Feyenoord van volgende week woensdag. De animo voor het bekertreffen is bijzonder laag.
PSV Netwerk
Tot teleurstelling van de Supportersvereniging van PSV weigerde Feyenoord mee te werken aan een lagere prijs van de toegangskaarten. Vanaf de kwartfinale worden de recettes van de bekerwedstrijden door beide clubs gedeeld. De thuisclub moet dan het normale competitietarief vragen, tenzij beide clubs overeenstemming bereiken over andere tarieven.
PSV Netwerk
Timmermans van de Supportersvereniging in het Algemeen Dagblad: 'Je kunt de opstelling van Feyenoord op twee manieren interpreteren. Misschien verwachten ze toch een volle bak en willen ze een volledige recette. Als je slecht denkt, acht Feyenoord de kans mogelijk groter om in een halfleeg stadion een goed resultaat te behalen.'
[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-05-2013 19:37 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat zou zomaar kunnen idd. Lijkt me een mooie club voor hem.Aghanim schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:02:
Zou ik wel mooi vinden aangezien Derk ons toch kampioen heeft gemaakt
Juventus heeft trouwens 8 miljoen voor Chadli geboden, strik erom zou ik zeggen.

Leuke voetballer, maar in het systeem (3-5-2 / 3-5-1-1 / 3-1-4-2) dat Juventus speelt zie ik hem geen speelminuten krijgen. Hoop dat hij het zelf ook besefttweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:57:
[...]
Dat zou zomaar kunnen idd. Lijkt me een mooie club voor hem.
Juventus heeft trouwens 8 miljoen voor Chadli geboden, strik erom zou ik zeggen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Hoop dat je daar toch sarcastisch wasAghanim schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:02:

Als ie al die 100% kansen die die dit seizoen heeft gehad erin had geschoten i.p.v. 180 meter over het doel waren we 4 wedstrijden eerder kampioen geweest......
Dan stond Ajax 5 punten voor en had een verlies tegen psv niet zo veel uitgemaakt
Maar wat als, maar wat als...
Als Ajax alles had gewonnen had ik in de winterstop al een feestje kunnen vieren
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daarnaast de volgende spelers verkopen/einde contract:
- Sulejmani
- Enoh
- Cuenca
- Poulsen
- Alderweireld
- De Jong
- Babel
En laten doorstromen:
- Boccara
- Bazoer
- Meleg
- Andersen
- De Sa
Aankopen:
- Maher
- CV?
De gok is een beetje of Veltman al klaar is om Aldeweireld op te vangen. Ik denk het niet. Zou Moisander ook op de plek van Aldeweireld kunnen spelen? Dan kan Blind op LCV en Boilesen op LV, al haal je dan wel de aanvallende intenties van Blind volledig onderuit.
Hiljemark is m.i. vooral gekocht met het oog op de toekomst. De kans is groot dat Toivonen en Strootman vertrekken en Van Bommel stopt. Dat zijn alle 3 middenvelders.Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:31:
Hiljemark is ook gekocht omdat dat de enige aankoop was die ze konden doen...koop hem dan niet, hij was niet nodig. Of Maher nu voor Ajax of PSV gaat kiezen zien we wel, ik zie het niet zo somber is als Advocaat en het zal er ook vanaf hangen welke club er met AZ makkelijker uit gaat komen. Maar zoals velen ook al zeggen - hoezeer ik ook fan ben van Maher - hij heeft niet de prioriteit.
Natte krant (363218) (V.242)
Boerrigter moet niet zo zeuren, voor de basis komt hij gewoon tekort. Misschien is een verhuur goed voor hem?
Eriksen naar Dortmund, zou goed voor hem zijn en voor Ajax. Ze hebben het geld van zijn transfer hard nodig.
Het volgende talent is trouwens al weer binnen:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ajax-bevestigt-komst-nigeriaanse-ronaldo
Derk Boerrigter kent volgens mij het woord zelfreflectie niet, want hij heeft genoeg krediet gehad dit seizoen van Frank de Boer en van de supporters. En ik zou het niet erg vinden als hij vertrekt, want met deze instelling wordt hij nooit meer de oude. Was een groot fan van de oude Derk Boerrigter, in de tijd dat hij bij RKC speelde en het eerste seizoen bij Ajax. Maar ik betwijfel of hij ooit weer dit niveau haalt. Dus gewoon lekker verkopen, want anders hebben we volgend seizoen een mopperende en zeikende Boerrigter op de bank zitten.Aghanim schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:54:
Boerrigter zinspeelt op vertrek bij Ajax en Dortmund meldt zich na Liverpool voor Erikssen.
De gok is een beetje of Veltman al klaar is om Aldeweireld op te vangen. Ik denk het niet. Zou Moisander ook op de plek van Aldeweireld kunnen spelen? Dan kan Blind op LCV en Boilesen op LV, al haal je dan wel de aanvallende intenties van Blind volledig onderuit.
En ik denk dat Ajax geen nieuwe cv gaat halen, omdat Ajax vertrouwen heeft in Veltman. En jongens als Alderweireld, Jan Vertonghen en Heitinga zijn toch ook redelijk in het diepe gegooid bij Ajax. Dus ik denk dat Ajax de gok wel neemt bij Veltman. En als het niet gaat dan kan nog altijd Blind op de plek van cv spelen. Of het proberen met Bazoer of Denswill.
Die kopen alleen spelers met een Feyenoord achtergrond. De vervanger van Chadli zal wel Cissé wordenAghanim schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:02:
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.