Vast welModest71 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:04:
Bij toeval op Arrow gestuit van de week. Iemand dat aan het volgen?...
[Serie] Arrow
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Vast welModest71 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:04:
Bij toeval op Arrow gestuit van de week. Iemand dat aan het volgen?...
Ik hou d'r wel van dat een serie begint en d.m.v. flashbacks het allemaal een beetje uitlegd.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
De eerste afleveringen vond ik ook prima, maar vind het de laatste weken toch duidelijk een stuk minder.Modest71 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:04:
Bij toeval op Arrow gestuit van de week. Iemand dat aan het volgen?
Moet zeggen dat ik het best goed vind.
Dat zo typisch zijn. Ik bedoel dat bijna iedere serie ineens een 'downfall' heeft zoals Dexter en Homeland, om wat te noemen.Exocet schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:28:
[...]
De eerste afleveringen vond ik ook prima, maar vind het de laatste weken toch duidelijk een stuk minder.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Vind het nog steeds erg goed wegkijken.Exocet schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:28:
[...]
De eerste afleveringen vond ik ook prima, maar vind het de laatste weken toch duidelijk een stuk minder.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vind de laatste twee afleveringen juist een stuk beter nog dan de eerste afleveringenExocet schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:28:
[...]
The Vampire Diaries is toch wel echt een vrouwen serie anders. Denk dat Arrow ook wel redelijk populair is onder de vrouwen, maar wie ben ik om dat te beoordelenwontcachme schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:33:
[...]
Vind het nog steeds erg goed wegkijken.
Overigens wel vreemd eigenlijk. The CW zou een netwerk voor jonge vrouwen moeten zijn, maar de beste series zijn Arrow, The Vampire Diaries en Supernatural
[ Voor 43% gewijzigd door Phyxion op 14-12-2012 18:35 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 15-12-2012 11:02 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat zit wel Schnorr.
Pff had ik dit draadje maar eerder gelezen,had me helemaal suf gezocht.Toen kwam ik dit tegen:Stukfruit schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:01:
Voor de kijkers van Haven: niet neerhalen van het interweb. Dan krijg je nl. een kerstaflevering van een andere serie.
Haven zou deze week niet zijn uitgezonden doordat er een of andere schietpartij heeft plaatsgevonden in een of ander Amerikaans stadje.
Stond ergens in een nieuwsgroep,later ben ik dus hier gaan kijken.http://www.washingtonpost...48-a2c323a991d6_blog.html
By Emily Yahr
While broadcast networks scrambled to beef up their evening newscasts, and re-do their primetimes in the wake of Friday’s elementary school shooting that left 20 children and six adults dead in Connecticut, Syfy pulled Friday night’s episode of its original series, “Haven,” because it had scenes of school violence.
“Tonight’s scheduled 10PM episode of Haven contained scenes of fictitious violence in a high school. In light of today’s tragedy in Newtown, Connecticut, we have decided not to air it,” the network said in a statement on Friday afternoon.
Craig Ferguson, meanwhile, tweeted an apology for what was going to look like a somewhat clunky editing of his traditional opening to his Friday CBS late night broadcast. Ferguson is known to begin every show with ”It’s a great day for America.” Not Friday.
“Terrible news story today. Please forgive edit in tonight’s pretaped show because it’s not such a great day for America,” Ferguson tweeted mid-day Friday.
ABC abandoned Friday’s plans to air Barbara Walters‘ sit-down with President Obama and First Lady Michelle Obama, which had been taped in advance, and will instead air a Diane Sawyer/Chris Cuomo anchored edition of “20/20.” Likewise, NBC dumped some “Dateline” holiday broadcast in favor of a Brian Williams and Lester Holt anchored hour on the mass shooting.
No decision has been made about when the “Haven” episode will be shown, Syfy said.
Soms weet ik het ook niet meer.........
Het is internationaal nieuws zelfs, zo veel kinderen doodgeschoten dat zelfs Obama tot tranen geroerd heeft.Stukfruit schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:01:
Voor de kijkers van Haven: niet neerhalen van het interweb. Dan krijg je nl. een kerstaflevering van een andere serie.
Haven zou deze week niet zijn uitgezonden doordat er een of andere schietpartij heeft plaatsgevonden in een of ander Amerikaans stadje.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Gebruik even quote-tags ipv code-tags, nu valt het meeste buiten beeldtita_tovenaar schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:51:
[...]
Pff had ik dit draadje maar eerder gelezen,had me helemaal suf gezocht.Toen kwam ik dit tegen:code:
1 tekst dat buitenbeeld valt
Stond ergens in een nieuwsgroep,later ben ik dus hier gaan kijken.
[ Voor 67% gewijzigd door Raven op 15-12-2012 18:37 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat zit wel Schnorr.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dat er niemand in een bijdehante bui heeft gevraagd om welke actrice/personage het gaatRaven schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:24:
Ik heb IMDB: Taken (TV mini-series 2002– ) als tussendoortje om te herkijken, Boy Meets World ook en ik ga nog 6 specifieke CSI ep's herkijken.
Oscar Wilde
Die Mona was een SM-madame waar Gil Grissom een beetje verlieft op was. Tenminste een emotionele reactie op vertoont, wat nogal veel is voor hem. Die mona komt ook meerdere keren voor in de CSI reeks.Raven schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:35:
[...]
Dat er niemand in een bijdehante bui heeft gevraagd om welke actrice/personage het gaat![]()
Hint, een stukje uit de eerste van de 6 ep's:
Dr. Sidney Cornfeld: You shouldn’t judge Mona for wanting to improve herself. Competition’s intense especially for a young woman living in Las Vegas. Why don’t you put yourself in her shoes.
Catherine: Trust me, I’ve been in her shoes. I got out of them.
Dr. Sidney Cornfeld: Oh, yeah, why is that?
Catherine: They were killing me.
[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 18-12-2012 11:07 ]
Yippie kayak, other buckets!
Warm, het was niet Mona (de dooie) maar Lady Heatherjmk schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:36:
[...]
Die Mona was een SM-madame waar Gil Grissom een beetje verlieft op was. Tenminste een emotionele reactie op vertoont, wat nogal veel is voor hem. Die mona komt ook meerdere keren voor in de CSI reeks.
Is het mona?
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 18-12-2012 10:38 ]
Oscar Wilde
Oh ja Lady Heather, nu herken ik haar!Raven schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:04:
[...]
Warm, het was niet Mona (de dooie) maar Lady Heather
[afbeelding]
En IMDB is hotlink beveiligd. Zal even een TR indienen met de vraag om dat in de topicwarning te laten zetten...
AmandaRaven schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:04:
[...]
Warm, het was niet Mona (de dooie) maar Lady Heather
[afbeelding]
En IMDB is hotlink beveiligd. Zal even een TR indienen met de vraag om dat in de topicwarning te laten zetten...
Hawaii Five-o![]()
Wat een idioot in het beginEn daarmee doel ik niet alleen op de
spoiler:carjacker die de auto van McGarrett probeerde te jatten.
edit:spoiler:Sulu![]()
Hij is ook in de originele IMDB: Hawaii Five-O (TV Series 1968–1980) voorbij gekomen.
Oscar Wilde
Niet? ohw das bagger... kon ik me eindelijk verheugen op een return van Bill Pullman... in een soort spincity achtige omgeving... jammer...
AhDomino schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:03:
[...]
[Serie] Nikita (2010) - Deel 2
Amanda dus.
Oscar Wilde
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar ik heb het na 10 minuten uitgezet. Is maar 20 minuten runtime, dus gewoon die pilot een keer opzetten.bartjas schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:04:
[...]
Niet? ohw das bagger... kon ik me eindelijk verheugen op een return van Bill Pullman... in een soort spincity achtige omgeving... jammer...
dan maar ff in de backlog plaatsen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 18-12-2012 12:16 ]
Niet de beste serie, maar vond het toch best vermakelijk
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vind de laatste tijd windows 8 ook verdacht vaak terugkomen in series, die kon nog lang niet gereleased zijn toen de series opgenomen werdenRaymond schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:46:
Royal pains: Schitterend hoe er reclame gemaakt wordt voor Skype (van MS) op een MacBook
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
t is niet heel moeilijk om een 'Metro' skin te maken voor een tv serie die binnen een afbakening bepaalde taken uitvoert. Vermoed dat MS daar zelf achter zit en dat gewoon aanbied aan film/serie makers. Daarnaast was de layout van WP 7 al sterk lijkend op windows 8, dus wat betreft telefoons is daar al langere tijd sprake van. Volgens mij is NCIS:LA ook aan het overstappen.Magic schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:03:
[...]
Ik vind de laatste tijd windows 8 ook verdacht vaak terugkomen in series, die kon nog lang niet gereleased zijn toen de series opgenomen werden
Hawaii 5-0 is natuurlijk van bekend dat die zwaar door MS gesponsord wordt, maar zelfs daar begint het belachelijk te worden
Idem dito met NCIS: LAMagic schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:03:
[...]
Ik vind de laatste tijd windows 8 ook verdacht vaak terugkomen in series, die kon nog lang niet gereleased zijn toen de series opgenomen werden
Hawaii 5-0 is natuurlijk van bekend dat die zwaar door MS gesponsord wordt, maar zelfs daar begint het belachelijk te worden
AULXJMHR
[ Voor 68% gewijzigd door ChuckyDevil op 18-12-2012 16:03 ]
Ja, ik en mijn vrouw volgen het nog.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:19:
Kijkt er nog iemand naar Burn Notice?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik spaar dit seizoen op en ga als ik tijd en zin heb deze in een marathon kijken. Als het er van komt althans, het is nog niet gaan kriebelen. Maar dat kan best na een of twee afleveringen komen en kijk in een week een heel seizoen weg.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:19:
Uiteraard, vrijdag season finaleVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:19:
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ok so it was announced... January 17th for both episodes back to back #Haven fans. Thank you again for your compassion and understanding
Oscar Wilde
Je moet gewoon zorgen dat je een serie of twee hebt staan met veel seizoenen en waar je een paar seizoenen achterlooptjmk schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:51:
Jammer dat er veel series op break zijn. Jammer ook dat hun breaks langer duren dan mijn vakantie, ik doe iets fout...
Verwijderd
Yup, The Wire hier.Exocet schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:02:
[...]
Je moet gewoon zorgen dat je een serie of twee hebt staan met veel seizoenen en waar je een paar seizoenen achterloopt
[ Voor 76% gewijzigd door Raven op 19-12-2012 12:35 ]
Oscar Wilde
Dergelijke reclame is gewoon van deze tijd. De Simpsons lopen ook ineens allemaal met Apple producten.Magic schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:03:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 66% gewijzigd door Raven op 21-12-2012 10:50 ]
Oscar Wilde
Dat zou tijd worden, die serie was al drie seizoenen niets meer aan.jmk schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:50:
Nou Leverage is gecancelled. Straks met kerstmis de laatste aflevering.![]()
Gelukkig heb ik nog 2 seizoenen om te kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 22-12-2012 12:02 ]
Is het wat? Ik zie het wel steeds voorbij komen, maar nooit de moeite genomen om het te proberen.Nikolas schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 03:17:
Zijn er nog mensen die 'A Young Doctor's Notebook' volgen?
Aaawww... sad face.jmk schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:50:
Oh, dat nieuws is van gisteren zie ik. Ik dacht dat het al een half jaar ofzo bekend was dat dit het laatste seizoen zou zijn? Was altijd wel een lekkere 'achtergrond'-serie die lekker makkelijk wegkeek tijdens andere werkzaamheden.jmk schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:50:
Ik vind in ieder geval van wel. Al had dat 'terug-in-de-tijd' gedoe van mij niet echt gehoeven, maar misschien bewijst het zijn nut later nog. Ik blijf in ieder geval kijkenSagaris schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:55:
[...]
Is het wat? Ik zie het wel steeds voorbij komen, maar nooit de moeite genomen om het te proberen.
[...]
Aaawww... sad face.
Dat is nou jammer. Er moest echt een einde aan gemaakt worden... Het is nu wel een beetje klaar.wontcachme schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:34:
En HIMYM renewed voor een 9e seizoen
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Helemaal akkoord. Afronden, die hapErulezz schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:23:
[...]
Dat is nou jammer. Er moest echt een einde aan gemaakt worden... Het is nu wel een beetje klaar.
www.weefab.com
Ach, ik ben met TWD al afgehaakt bij seizoen 2 omdat er al niks meer aan was, kan het nog erger?Anthirian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:21:
Jammer genoeg is The Walking Dead wel opnieuw de showrunner kwijt, zie Spike_wolf in "[Serie] The Walking Dead" voor het volledige persbericht.
Ik ben wel benieuwd of het vierde seizoen dezelfde kwaliteit heeft als dit seizoen tot nu toe, anders is het zonde dat ze er nog een krijgen.
Ik had The Sopranos nog nooit gezien... nu seizoen 1 in een week. Heerlijke serie!Exocet schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:02:
[...]
Je moet gewoon zorgen dat je een serie of twee hebt staan met veel seizoenen en waar je een paar seizoenen achterloopt
Mythbusters S10E13 Plane Boarding/Bite the BulletSoul__assasin schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:22:
Is er NU op dit moment een nieuwe ep van mythbusters op dicovery NL??? ik heb deze nog niet gezien...
-effiecientste manier van boarden op een vliegtuig
-kogel van menselijke tanden.
HELP
Seizoen 3 is toch echt een heeeeeel stuk beter en sneller dan S2Phyxion schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:28:
[...]
Ach, ik ben met TWD al afgehaakt bij seizoen 2 omdat er al niks meer aan was, kan het nog erger?
[ Voor 62% gewijzigd door Soul__assasin op 22-12-2012 18:44 ]
www.weefab.com
Verwijderd
Tip, pak hem weer op want S03 is heel sterk.Phyxion schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:28:
[...]
Ach, ik ben met TWD al afgehaakt bij seizoen 2 omdat er al niks meer aan was, kan het nog erger?
Verwijderd
ik meen dat ik ergens gelezen heb dat hij 13 januari komt, maar waar ik dat nu gevonden heb weet ik niet meer...Soul__assasin schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:41:
weird... followmy.tv geeft geen ep 10/13 aan
Wikipedia: List of MythBusters episodes
de wiki ook niet... heel erg raar
Oscar Wilde
[ Voor 70% gewijzigd door Arsenius op 23-12-2012 17:16 ]
Weet je wat eng is ... ook al heb ik die serie al jaaaaaren lang niet gezien TOCH kan ik me al die stemmen en hoofdpersonen en zo herinnerenRaven schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:51:
Cory Matthews: Mr. Feeny, who cares about a guy who killed himself for some dumb girl?
Mr. Feeny (K.I.T.T.): The tragedy here, Mr. Matthews, is not about a dumb girl, or the boy who kills himself because of her. It's about the all-consuming power of love. And the inevitability of its influence on each of our lives.
Cory Matthews: Are you aware that I'm only eleven years old?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Arsenius schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:14:
Boy meets World?
Volgend jaar Girl meets World. Hopelijk krijgt Feeny ook nog een rolletje.
Inderdaad, ken hetnero355 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:41:
[...]
Weet je wat eng is ... ook al heb ik die serie al jaaaaaren lang niet gezien TOCH kan ik me al die stemmen en hoofdpersonen en zo herinneren
Is toch minimaal 10 jaar geleden !!
[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 26-12-2012 17:57 ]
Oscar Wilde
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mja het laatste seizoen zat erg sterk in elkaar. Heb zelf ook enorm genoten van de afleveringen en je kunt zien dat ze met de laatste dubbele aflevering een aardig budget hadden om nog even te schitteren. Hebben ze hier thuis achter elkaar gekeken en dat was echt een vette avond zo.Raymond schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:17:
Oef, net de series finale van Flashpoint gezien. Wat een topserie was dat zeg. Jammer dat het is afgelopen, maar wel een prima laatste seizoen. Goed gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door Raymond op 27-12-2012 08:19 ]
Verwijderd
Ik zit er na de verhalen van hier ook over na te denken. Serie nog nooit gezien, maar klinkt veelbelovend. Last resort / Fringe zijn dadelijk afgelopen dus dan ontstaat er ruimteVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:47:
ik zal flashpoint ook even meepakken vandaag, serie nooit gezien, maar jullie zijn er zo positief over de laatste tijd. Ben benieuwd.
Verwijderd
Seizoen 1 ga ik zo mee beginnen, ben benieuwd. Denk dat ik er wel een tijdje zoet mee benRaymond schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:01:
het zijn 75 afleveringen, dat gaat je vandaag niet meer lukken
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 13:49 ]
Behalve het einde, Parker kwam echt niet overtuigend overWiethoofd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:46:
Mooi serie-einde van Leverage. Weer een aflevering met de feel van het eerste seizoen waar je ook steeds op het verkeerde been werd gezet. En die top down view op de groep uit de eerste aflevering.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 27-12-2012 15:47 ]
Oscar Wilde
[ Voor 37% gewijzigd door TheJason op 27-12-2012 21:54 ]
Nomen nescio
Een headsupje voor je. Ongeveer 50% van de cast van The Wire zit in Ozthommich schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:17:
Mooi zo. Series die ik keek en erg tevreden over was:
-Soprano's
-The Wire
-Generation Kill
-Boardwalk Empire
-Game of Thrones
-Breaking Bad
-Mad Men
-Magic City
-Jericho
-House
En nog veel meer. Sluit dus redelijk goed aan. Ik ben nu The Wire voor de 3e keer aan het bekijken, maar ga Oz zeker eens proberen. Dexter vond ik wat minder, True Blood tem season 3 vond ik wel heel tof. Dank!
Ik had het ook gelezen. Episch! Ik kan ook niet wachten tot half januari. Dit 8e seizoen is wel alweer eens een stuk beter dan seizoen 7! Die Charly is tenminste een leuk vrouwelijk karakter met wat meer achtergrond, zoals Jo en Ellen. Ik vind haar coolRaven schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:45:
In IMDB: "Supernatural" LARP and the Real Girl (TV episode 2013) komt
[video]
weer terug![]()
![]()
Nu wachten tot half januari, * Raven kan niet wachten
Straks de vorige ep met haar maar eens herkijken
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq