Wat een ongelooflijk slechte gold miners bij Jungle Gold zeg
. Ze proberen steeds wat te doen, halen er dan geen goud uit en zoeken een nieuwe manier om wat te doen.. Bij één plan blijven zit er niet bij.
Preview van volgende week laat wel zien dat ze 40k winst maken, maar dan overvallen worden door een Ghanees met een fraai wapen
De 4400 heeft twee redelijk goed geschreven boeken die verder gaan waar de serie stopteVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:07:
ik ben al tevreden met een einde van las vegas... gewoon 1 aflevering, een afronding.
idem voor the 4400
Hmm, zag net (weer eens) een bekend gezicht in de X-Files, dus ik even op IMDB kijken waar ik deze van herkende: "Crewman Elizabeth Cutler" van Star Trek Enterprise, Kellie Waymire dus.
Toen las ik iets verder.
...
"Died: November 13, 2003 (age 36)"
In het begin van dit X-Files seizoen had ik dat ook, een bekend gezicht maar waarvan.... Herinnerd iemand zich IMDB: Speed 2: Cruise Control (1997) nog? Bleek Drew (Christine Firkins) te zijn, het jonge dove meisje. Zij heeft echter weinig op haar IMDB-pagina staan. 2 afleveringen van de X-files en Speed 2.
Toen las ik iets verder.
...
"Died: November 13, 2003 (age 36)"
quote: http://wikipedia.orgWaymire died on November 13, 2003 in her home in Los Angeles, California from an undiagnosed cardiac arrhythmia (cardiac arrest), likely related to mitral valve prolapse, a condition she was diagnosed with as a teenager. A private funeral was held on November 23 in West Milton, Ohio.
In het begin van dit X-Files seizoen had ik dat ook, een bekend gezicht maar waarvan.... Herinnerd iemand zich IMDB: Speed 2: Cruise Control (1997) nog? Bleek Drew (Christine Firkins) te zijn, het jonge dove meisje. Zij heeft echter weinig op haar IMDB-pagina staan. 2 afleveringen van de X-files en Speed 2.
[ Voor 109% gewijzigd door Raven op 05-12-2012 15:38 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd

Ik had hier nog een vraag van een paar weken terug hoe de lost encyclopedia is ingedeeld. Er is een indeling met nummers van de bunkers en hoofdrolspelers op alfabet en alles door elkaar, een soort diverse indeling volgens mijn vrouw.m4yall schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:49:
Ziet goed uit! Ook het feit dat er nog eens 90% meer info/verhaal in te vinden is geeft het veel meerwaarde. Ben benieuwd naar je nieuw kijkervaring!
Ik moet zelf lost nog helemaal zien, maar mijn vrouw is echt een mega fan en die werd helemaal wild van die encylopedia, is een supergoed boek geeft ze aan. Ze geeft aan dat het veel en veel dieper gaat, gewoon ongelovelijk hoe goed die serie in elkaar zit. Ze heeft al veel boeken en tijdschrifen over lost gelezen (zelfs zaken op de Engelse ebay gekocht en een abonnement op een tijdschrift over lost van een paar jaar terug), maar dit is ehct een kwaliteit beter.
Echt een must have voor elke lost fan. Ik hoor haar alleen maar hallelujah roepen nu ze aan het lezen is, top cadeau van sinterklaas

Ah, wat een fijn topic is dit. Gouden tips zoals hierboven. Dat gaat dus onder de kerstboom komen.Teckna schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:16:
[...]
De 4400 heeft twee redelijk goed geschreven boeken die verder gaan waar de serie stopte
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 16:02 ]
http://www.bol.com/nl/p/t...se-city/1001004010914362/Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:00:
[afbeelding]
[...]
Ah, wat een fijn topic is dit. Gouden tips zoals hierboven. Dat gaat dus onder de kerstboom komen.
&
http://www.bol.com/nl/p/4...-broken/9200000007217773/
Volgens de beschrijving zijn het toch paperbacks.
[Edit]
Amazon en de gebruikelijke andere verkopers hebben ook alleen maar paperbacks en ebooks, ook wel stukken goedkoper. Dus wellicht dat dit een laatste lading is en daarom wat duurder ofzo
[Edit]
Amazon en de gebruikelijke andere verkopers hebben ook alleen maar paperbacks en ebooks, ook wel stukken goedkoper. Dus wellicht dat dit een laatste lading is en daarom wat duurder ofzo
[ Voor 67% gewijzigd door Spike_wolf op 05-12-2012 21:22 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Nieuwe X-files anyone?
Geen enthousiaste reacties daar, maar wie weet...
bron: tvbythenumbersWeird things are coming to ABC...this summer. A new paranormal investigation show entitled Weird Desk has been given a full 13-episode summer season order by ABC. The series should be something in the vein of The X-Files, and is based on the alleged real-life mysteries from this world and beyond (spooky!). We'll update this post with an official press release as soon as we get one!
Yippie kayak, other buckets!
tjah weet ook niet echt wat ik er van moet verwachten...jmk schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:47:
Nieuwe X-files anyone?
[...]
bron: tvbythenumbers
daarentegen kijk ik wel uit naar Crossbones al is daar nog niet eens van bekend wie de rollen gaan spelen! Toch zou het een mid-season programma worden, kan goed zijn dat ze het opschuiven naar zomer/eind 2013.
Echter krijgen ze dan wel te maken met concurrentie van Black sails waarvan er op imdb al veel meer bekend is en waarvan minimaal 8 afleveringen zullen worden uitgezonden op starz.
Verwijderd
Wat een bullshit serie is die Last Resort verworden. Het had iets cools kunnen zijn maar die verhaallijn met die eilandbewoners is veel te nadrukkelijk aanwezig en die verhaallijn met Serrat had al lang afkapt moeten worden.
Inderdaad, Serrat was al lang afgehandeld als ik die kapitein was! Je tolereert toch geen terreur van een lokaal crimineeltje als je met een atoomduikboot in de haven ligt en de hele wereld bedreigt?Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 02:31:
Wat een bullshit serie is die Last Resort verworden. Het had iets cools kunnen zijn maar die verhaallijn met die eilandbewoners is veel te nadrukkelijk aanwezig en die verhaallijn met Serrat had al lang afkapt moeten worden.
Ik vraag me eigenlijk af waar al die voertuigen vandaan komen? Waren die allemaal aanwezig voor die paar mensen in het radiostation? Het lijkt me niet dat ze die standaard in de duikboot hebben zitten voor het geval dat ze ergens een tijdje op een eiland moeten zitten...
Als ik je een tipje mag geven over Lost: Hou het bij seizoen 1!!! daarna gaat het HARD bergafwaarts! met als grootste flater OOIT seizoen 6!Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:00:
[afbeelding]
[...]
Ik had hier nog een vraag van een paar weken terug hoe de lost encyclopedia is ingedeeld. Er is een indeling met nummers van de bunkers en hoofdrolspelers op alfabet en alles door elkaar, een soort diverse indeling volgens mijn vrouw.
Ik moet zelf lost nog helemaal zien, maar mijn vrouw is echt een mega fan en die werd helemaal wild van die encylopedia, is een supergoed boek geeft ze aan. Ze geeft aan dat het veel en veel dieper gaat, gewoon ongelovelijk hoe goed die serie in elkaar zit. Ze heeft al veel boeken en tijdschrifen over lost gelezen (zelfs zaken op de Engelse ebay gekocht en een abonnement op een tijdschrift over lost van een paar jaar terug), maar dit is ehct een kwaliteit beter.
Echt een must have voor elke lost fan. Ik hoor haar alleen maar hallelujah roepen nu ze aan het lezen is, top cadeau van sinterklaas
[...]
Ah, wat een fijn topic is dit. Gouden tips zoals hierboven. Dat gaat dus onder de kerstboom komen.
Het verhaal in deeltje 1 is TOP! acteurs zijn goed, sfeer is heerlijk en er worden VEEL vage scenario's gemaakt waar je hoopt ooit nog iets van antwoord op je vragen te krijgen! Die antwoorden komen er nooit en de vragen stapelen zich alleen maar op! Het word vager, vager en nog veel veel vager! Tot het einde van seizoen 6...je krijgt in een slappe slappe slappe hap een antwoord op al je vragen! Een antwoord wat te slecht en te triest is voor woorden!
Kortom: Hou het bij seizoen 1!!!:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
jmk schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:47:
Nieuwe X-files anyone?
[...]
bron: tvbythenumbers

^ zegt genoeg
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Of als je van een ijzersterk verhaal, intrigerende personages, plot twists en van wazige dingen houdt, vooral door blijven kijken na seizoen 1.lj_tree schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:31:
[...]
Als ik je een tipje mag geven over Lost: Hou het bij seizoen 1!!! daarna gaat het HARD bergafwaarts! met als grootste flater OOIT seizoen 6!
Het verhaal in deeltje 1 is TOP! acteurs zijn goed, sfeer is heerlijk en er worden VEEL vage scenario's gemaakt waar je hoopt ooit nog iets van antwoord op je vragen te krijgen! Die antwoorden komen er nooit en de vragen stapelen zich alleen maar op! Het word vager, vager en nog veel veel vager! Tot het einde van seizoen 6...je krijgt in een slappe slappe slappe hap een antwoord op al je vragen! Een antwoord wat te slecht en te triest is voor woorden!
Kortom: Hou het bij seizoen 1!!!:)
/me Vind Lost de beste (afgelopen) serie die hij tot nu toe gevolgd heeft
Lost is echt zo'n serie van je vind het leuk of je vind het echt geen bal aan.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Nou lj_tree heeft natuurlijk deels wel gelijk, er zijn een hoop vragen 'gecreeërd', op de meeste daarvan zijn helemaal geen antwoorden gekomen, op sommige een zwak/deels antwoord. Ik had de blu-ray set gekocht en wist nog helemaal niks over Lost. Na seizoen 1 te hebben gekeken was ik helemaal lyrisch, wat een top serie met spanning, goed verhaal enz. Maar ik vond ook dat er daarna te weinig met al deze kwaliteiten werd gedaan. Ik vind het geen kwestie van 'je houdt er van of je vind er geen bal aan' (ja ok, van het thema), feit is gewoon dat na seizoen 1 de kwaliteit afnam.
Het gekke is dat ik toch bleef kijken, mede doordat bijna iedere aflevering eindigde met weer meer vragen, waarop ik eigenlijk de volgende aflevering een antwoord verwachtte. Het mooie van de blu-ray set is ook nog eens dat na de laatste aflevering van iedere disc (ong. 4/5 afleveringen op een disk) een mooi overzicht kwam met alle vragen die in de afleveringen op die disc naar voren waren gekomen. Dan verwacht je helemaal ooit wel eens antwoorden te krijgen
.
Ok, on topic maar weer?
Het gekke is dat ik toch bleef kijken, mede doordat bijna iedere aflevering eindigde met weer meer vragen, waarop ik eigenlijk de volgende aflevering een antwoord verwachtte. Het mooie van de blu-ray set is ook nog eens dat na de laatste aflevering van iedere disc (ong. 4/5 afleveringen op een disk) een mooi overzicht kwam met alle vragen die in de afleveringen op die disc naar voren waren gekomen. Dan verwacht je helemaal ooit wel eens antwoorden te krijgen

Ok, on topic maar weer?
Verwijderd
Ik heb mijn vrouw eignelijk nooit horen klagen over lost, maar het alleen bij seizoen 1 houden kan ik persoonlijk niet echt, ik kan niet zo goed tegen open eindes en moet hem dus wel afkijken.lj_tree schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:31:
Als ik je een tipje mag geven over Lost: Hou het bij seizoen 1!!! daarna gaat het HARD bergafwaarts! met als grootste flater OOIT seizoen 6!
Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Die vragen worden dus kennelijk in dat dikke boek beantwoord allemaal. Op zich ook wel een grappige manier, eerst serie kijken, dan boek lezen en dan nog eens herkijken.FireSonus schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:08:
Nou lj_tree heeft natuurlijk deels wel gelijk, er zijn een hoop vragen 'gecreeërd', op de meeste daarvan zijn helemaal geen antwoorden gekomen, op sommige een zwak/deels antwoord
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 11:46 ]
Hmm, misschien is dat boek wel de moeite waard dan, eens even kijken waar hij te bestellen is
.
Verwijderd
bol.com heb ik hem weg, was evenduur als uit amerika (amazon.com).
Ik zag mijn vrouw net alweer met het boek richting slaapkamer gaan, die zit volgens mij nu alweer een half uur te lezen in dat boek. Gouden cadeau van sinterklaas dikkiedikdik
Helaas is mijn game of thrones boek uit amerika (en de game of thrones kalender) nog ergens in de post, dat is wel balen, ik wil ook wat te lezen hebben namelijk.
Kijken hier ook mensen naar American Ninja Warrior? Kwam het per toeval in een comment tegen op geenstijl / dumpert. Soort heel lastige ninja baan die je moet oversteken en als je wint krijg je 1 miljoen dollar. Ik ga het vanavond eens bekijken, klinkt wel gaaf.
Ik gok erop dat het een soort wipeout is die wel leuk is.
Ik zag mijn vrouw net alweer met het boek richting slaapkamer gaan, die zit volgens mij nu alweer een half uur te lezen in dat boek. Gouden cadeau van sinterklaas dikkiedikdik
Helaas is mijn game of thrones boek uit amerika (en de game of thrones kalender) nog ergens in de post, dat is wel balen, ik wil ook wat te lezen hebben namelijk.
Kijken hier ook mensen naar American Ninja Warrior? Kwam het per toeval in een comment tegen op geenstijl / dumpert. Soort heel lastige ninja baan die je moet oversteken en als je wint krijg je 1 miljoen dollar. Ik ga het vanavond eens bekijken, klinkt wel gaaf.
Ik gok erop dat het een soort wipeout is die wel leuk is.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 21:24 ]
Leverage zit op de schopstoel. Ze weten niet of er een seizoen 6 komt, dus de schrijvers zorgen dat ze in ieder geval een einde achter de hand hebben van de serie, wat dan zou bestaan uit de laatste 3 afleveringen van seizoen 5.
Maar nog niets is zeker.
bron
Maar nog niets is zeker.
bron
Damn. Heeft Flashpoint dit seizoen een budget upgrade gekregen. Weinig fillers, veel actie en een zeer goede deel 1 van de laatste aflevering.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jammer, vond het altijd wel een leuke serie om te kijken.jmk schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:52:
Leverage zit op de schopstoel. Ze weten niet of er een seizoen 6 komt, dus de schrijvers zorgen dat ze in ieder geval een einde achter de hand hebben van de serie, wat dan zou bestaan uit de laatste 3 afleveringen van seizoen 5.
Maar nog niets is zeker.
bron
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen nou? Ik dacht dat we een tijdje terug riepen dat het er 13 zouden worden, maar ik zie ep14 nu online staan.wontcachme schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:01:
Damn. Heeft Flashpoint dit seizoen een budget upgrade gekregen. Weinig fillers, veel actie en een zeer goede deel 1 van de laatste aflevering.
Volgens mij nu nog éénRaymond schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:19:
[...]
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen nou? Ik dacht dat we een tijdje terug riepen dat het er 13 zouden worden, maar ik zie ep14 nu online staan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
13 dus dat lijkt me sterk...Raymond schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:19:
[...]
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen nou? Ik dacht dat we een tijdje terug riepen dat het er 13 zouden worden, maar ik zie ep14 nu online staan.
waar heb je dat vandaan?
jah ik wacht toch ff tot volgende week... zie ze liever meteen achter elkaar...! anders wordt ik zo nerveuswontcachme schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:01:

[ Voor 36% gewijzigd door bartjas op 07-12-2012 12:08 ]
Ik keek niet goed: myepisodes gaf een ep14 aan, maar dat blijkt een live Q&A show met publiek te zijn.bartjas schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:05:
[...]
13 dus dat lijkt me sterk...
waar heb je dat vandaan?
Het is dus nu echt afgelopen met flashpoint.
hehe daar zat ik ook al aan te denken... Helaas inderdaad, maar moet wel zegeen dat nadat Lewis en Wordy wegwaren de serie toch wat miste...Raymond schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:20:
[...]
Ik keek niet goed: myepisodes gaf een ep14 aan, maar dat blijkt een live Q&A show met publiek te zijn.
Het is dus nu echt afgelopen met flashpoint.
Zeker helaas van Flashpoint. Ik kijk er met veel plezier naar.
Vandaag lekker Person Of Interest kijken, lekker met een bak koffie op de bank met buiten gezellig sneeuw.
Het lijkt wel of POI steeds spannender wordt.
Vandaag lekker Person Of Interest kijken, lekker met een bak koffie op de bank met buiten gezellig sneeuw.
Aflevering was echt heerlijk absurd
Darryl die zo zat als een schup is
[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-12-2012 13:14 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ah dus flashpoint heeft vandaag en volgende week nog een aflevering en dan stopt het? Erg jammer inderdaad, al kan ik me niet voorstellen dat er niet een soortgelijke serie aan gaat komen. Had het idee dat ze nog helemaal niet klaar waren met het verhaal.
Ik wacht inderdaad ook wel even tot volgende week, want zo'n halve aflevering kan ik echt niet met plezier kijken als ik weet dat ik het einde nog niet kan zien.
Ik wacht inderdaad ook wel even tot volgende week, want zo'n halve aflevering kan ik echt niet met plezier kijken als ik weet dat ik het einde nog niet kan zien.
En hier is dan de finale van Blood and Chrome:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mH8EDRptVAQ]
[Edit]
En voor de geïnteresseerden een playlist waar ze allemaal achter elkaar staan: klik
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mH8EDRptVAQ]
[Edit]
En voor de geïnteresseerden een playlist waar ze allemaal achter elkaar staan: klik
[ Voor 47% gewijzigd door Spike_wolf op 07-12-2012 16:11 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Het is dan ook gewoon een goeie serie. Het is af en toe wel even graven hoe alles precies zit qua onderlinge relaties. Zo kan ik me bv. niet meer herinneren hoe Lionel Fusco die ene zwarte man alweer had vermoord, en er nu peentjes voor moet gaan zweten dankzij de 'anonieme tip' van Simmons.Coenen schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:02:
[ Voor 5% gewijzigd door Anthirian op 07-12-2012 20:10 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Flashpoint erg goed, echt jammer dat het stopt
. En balen dat het een dual episode is nu weet je nog niet hoe het afloopt.
IMDB: "Grey's Anatomy" Run, Baby, Run (TV episode 2012)

insert-vervormde-stem: Hello Sidney

insert-vervormde-stem: Hello Sidney
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 08-12-2012 14:22 ]
Oscar Wilde
Erg vermakelijke webseries. Geen verkeerde graphics en het verhaal valt me nog wel mee.Spike_wolf schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:37:
En hier is dan de finale van Blood and Chrome:
[video]
[Edit]
Zitten helaas nog wel wat haken en ogen aan die het geheel wat naar beneden halen. Het gedeelte op de planeet is gewoon erg mager (eerst een dikke spacebattle waar je met enorme snelheid doorheen gaat, om vervolgens op een langzaam tempo nog even te neuken en moeilijk doen). Ook zie je wel erg vaak dat het studiowerk is (green screen gebruiken is oké, als je het maar iets beter maskeert). En constant na het einde het gevoel dat het gewoon aflevering 1+2 is van een normale tv serie helpt ook niet.
Inderdaad, net die ep gezien. Hoe de fuck kunnen ze dit cancellen, het is gewoon geniaal
Deze episode was zoveel beter dan al dat gedoe op het eiland waar steeds iedereen kwijt raakt. Hoe lang is Robert Patrick nou al zoek ?HamburgerHenk schreef op zondag 09 december 2012 @ 02:56:
[...]
Inderdaad, net die ep gezien. Hoe de fuck kunnen ze dit cancellen, het is gewoon geniaal
Flashpoint was wel intens.
spoiler:
Die arme Jessica Steen is nu alweer opgeblazen, net zoals in NCIS en Captain Power.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Last resort was zeker goed idd! Meer en meer duidelijk en moet zeggen dat ik door deze aflevering ook wel vertrouwen heb in een goed (relatief) vragenvrij einde na één seizoen.
Old Spice in Nikita 

Kwam me al zo bekend voor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Old spice is awesome, de reclame iig! Vent is zo droog, heeft ook een (paar?) afleveringen in Chuck gespeeldPhyxion schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:44:
Old Spice in Nikita
[afbeelding]
Hmm, ziet er naar uit dat ik mijn achterstand van een episode of 6 dan toch maar moet inhalenm4yall schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:35:
Last resort was zeker goed idd! Meer en meer duidelijk en moet zeggen dat ik door deze aflevering ook wel vertrouwen heb in een goed (relatief) vragenvrij einde na één seizoen.
Ik heb trouwens erg veel zin in de Homeland season finale volgende week.
[ Voor 18% gewijzigd door Bobmeister op 10-12-2012 13:59 ]
Het was een heel verschil, Last resort van afgelopen week en de week daarvoor. Deze aflevering was echt gaaf. Hopelijk houden ze dit soort afleveringen volAwsom schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:51:
[...]
Hmm, ziet er naar uit dat ik mijn achterstand van een episode of 6 dan toch maar moet inhalen..
Ik heb trouwens erg veel zin in de Homeland season finale volgende week.Ik ben benieuwd wat er precies gaat gebeuren, en met name welke rol Quinn hierin gaat spelen..
Heel seizoen 2 van Homeland heb ik gespaard
Ha, dus tochPhyxion schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:44:
Old Spice in Nikita
[afbeelding]
En gelijk het bewijs dat niet alle tweakers alleen maar kijken voor de knappe dames
Dat zit wel Schnorr.
En 2 Broke Girls gaat weer op dezelfde manier door als de vorige weken. Vraag me toch af hoe ze CBS zo ver hebben gekregen al deze dingen door te laten.
Overigens leuk grijs pakje had die blonde aan op een moment
Overigens leuk grijs pakje had die blonde aan op een moment
Verwijderd
ai ai ai, nzbmatrix heeft net de handoek in de ring gegooid en newzbin2 vorige week..
wat doet mijn sickbeard nu?

Je kan de SickBeard index nog gebruiken, werkt prima!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:11:
ai ai ai, nzbmatrix heeft net de handoek in de ring gegooid en newzbin2 vorige week..
[ Voor 7% gewijzigd door M-Opensource op 11-12-2012 14:12 ]
"Find what you love and let it kill you"
Ik kijk niet voor die kerel hoor, viel me alleen opStukfruit schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:39:
[...]
Ha, dus tochDie zou ik graag vaker terug zien komen. Toffe kerel!
En gelijk het bewijs dat niet alle tweakers alleen maar kijken voor de knappe dames![]()
* Phyxion kijkt tegenwoordig vooral Nikita voor

Vrij matig seizoen tot nu toe, alhoewel de laatste aflevering wel leuk was.
Fixed thatPhyxion schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:34:
[...]
Ik kijk niet voor die kerel hoor, viel me alleen op![]()
* Phyxion kijkt tegenwoordig vooral Nikita voor
[afbeelding]
Vrij matig seizoen tot nu toe weinig screentime, alhoewel de laatste aflevering wel leuk was.
Moet ook zeggen dat het met de aflevering beter word...
Jammer dat ie gecanceld is...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mja inderdaad jammer, al heb ik het idee dat ze het script versnelt hebben om toch een mooi einde te kunnen maken. In de eerste paar afleveringen zat namelijk minder snelheid. Aangezien ze nu primair focussen op het overleven en oplossen van het probleem, vind ik het ook minder irritant om te kijken. Anders hadden ze van die bananenplukker Serrat wel een langer verhaal gemaakt en ook die muts op het thuisfront had dan wel wat meer gedaan.Damian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:17:
[...]
Moet ook zeggen dat het met de aflevering beter word...
Jammer dat ie gecanceld is...
Toch vind ik het jammer dat er zo weinig bekend wordt over het geheel in Washington, want dat mist nu volledig. Tuurlijk is het dan "lekker mysterieus", maar ik vind dat maar niets.
Ach ja, zo lang is die serie toch niet meer bezig, dus dat redden we dan ook nog wel. Nog 4 afleveringen, dus ben benieuwd waar het heen gaat
Mjah is hetzelfde als met Alcatraz, die hield er na 1 seizoen ook mee op, en liet ook 100 vragen achter.
Ik zou deze (Last Resort) serie toch wel wat meer afleveringen hebben gegund. Er is best wel veel mogelijk met het gegeven verhaal.
Ik zou deze (Last Resort) serie toch wel wat meer afleveringen hebben gegund. Er is best wel veel mogelijk met het gegeven verhaal.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Soms snap je echt niet waarom een serie gecancelled is, Last Resort is gewoon een serie met zoveel mogelijkheden, nee trekken ze de stekker eruit
Andre Braugher is gewoon een genot om te zien acteren.
Jammer, maar helaas. Het was 1 van de weinige nieuwe series waar ik gewoon goed voor ging zitten

Jammer, maar helaas. Het was 1 van de weinige nieuwe series waar ik gewoon goed voor ging zitten

Chuck had Subway spammen voor verlenging, Las Vegas had baby sokken en Jericho had pinda's?. Moeten we nu allemaal een kleine nuke naar ABC sturen om te verlengen
OF subway reclame in elke ep. Zie ze al lopen op het eiland met een recent geopende subway franchise met een meatball marinade met jallapenos

OF subway reclame in elke ep. Zie ze al lopen op het eiland met een recent geopende subway franchise met een meatball marinade met jallapenos
Verwijderd
Dus wie heeft een UGM-133 Trident II op voorraad?wontcachme schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:45:
... Moeten we nu allemaal een kleine nuke naar ABC sturen om te verlengen...

Of een onderzeeër met Red Bull stickerswontcachme schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:45:
Chuck had Subway spammen voor verlenging, Las Vegas had baby sokken en Jericho had pinda's?. Moeten we nu allemaal een kleine nuke naar ABC sturen om te verlengen![]()
Maar goed, het zal me wel. Bij Flash Forward had ik ook wel verder willen gaan. Helaas denkt het Amerikaanse publiek daar gewoon anders over. Erg jammer.
Hoe staat het inmiddels met de kijkcijfers van de meeste series? Had het idee dat Blue Bloods het nu wel weer prima doet? (gelukkig
Zijn er nu al weer wat series die op de schopstoel zitten of is het geheel toch wat gematigd omdat er toch al verder weinig bijgekomen is en ze anders ook niets meer hebben?
Oja, wat ik nog vergeten was, Last Man Standing was even wennen met die nieuwe dochter (vind haar niet echt super, maar wat doe je eraan), maar begint nu toch ook wel weer erg leuk te worden. We kijken hem in ieder geval met plezier op zaterdag met de friet erbij voor de tv
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2012 17:20 ]
Verwijderd
Hier heb je een leuke lijst:Martinspire schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:19:
[...]
...
Hoe staat het inmiddels met de kijkcijfers van de meeste series? Had het idee dat Blue Bloods het nu wel weer prima doet? (gelukkig)
Zijn er nu al weer wat series die op de schopstoel zitten of is het geheel toch wat gematigd omdat er toch al verder weinig bijgekomen is en ze anders ook niets meer hebben?...
http://tvbythenumbers.zap2it.com/the-renew-cancel-index/
IMDB: "Power Rangers Samurai" Samurai Forever (TV episode 2012)
.....
Jason "Skull(ovitch)" Narvy is (even) terug

.....
Jason "Skull(ovitch)" Narvy is (even) terug

Oscar Wilde
Last Resort heeft juist weinig mogelijkheiden..Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:41:
Soms snap je echt niet waarom een serie gecancelled is, Last Resort is gewoon een serie met zoveel mogelijkheden, nee trekken ze de stekker eruit![]()

Overigens heeft FX een pilot geordered van dezelfde makers als Homeland, die een soort van reverse-Homeland gaat worden
[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 11-12-2012 19:15 ]
2 broke girls blijft trouwens leuk.
SUCK IT!
"Sophie, is that doing anything for you? "
Well, I'm not hating it
SUCK IT!
"Sophie, is that doing anything for you? "
Well, I'm not hating it
Voor de mensen die uitkeken naar de nieuwe ABC show Weird Desk komende zomer: Het is al gecancelled zonder ook maar één scene op te nemen.
Grootste probleem was het opnemen van de afleveringen in de korte tijd met een minder budget! Kan best zijn dat hij nu in de ijskast staat voor de zomer van 2014!wontcachme schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:26:
Voor de mensen die uitkeken naar de nieuwe ABC show Weird Desk komende zomer: Het is al gecancelled zonder ook maar één scene op te nemen.
Kijk opzich wel met een schuinoog uit naar de nieuwe serie 'Under the Dome' doe CBS deze zomer zal lanceren!
[ Voor 11% gewijzigd door bartjas op 12-12-2012 09:56 ]
NCIS

spoiler:
De ex van Fornell en Gibbs is er weer, en ze heeft een badge
Fornell: Did she just give us orders?
Gibbs: Yeah, but they're good ones.
Fornell: I know
Fornell: Did she just give us orders?
Gibbs: Yeah, but they're good ones.
Fornell: I know
[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 12-12-2012 11:05 ]
Oscar Wilde
Spuit 11: zie net dat Emily Owens M.D. is gecancelled. Kan mij weinig series uit de afgelopen twee jaar herinneren waaraan ik begonnen ben te kijken die niet gecancelled zijn
Person of InterestBounceCloud schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:12:
Spuit 11: zie net dat Emily Owens M.D. is gecancelled. Kan mij weinig series uit de afgelopen twee jaar herinneren waaraan ik begonnen ben te kijken die niet gecancelled zijn
Once upon a time, Revenge, Falling Skies en Homeland ofcourse ook =)
En dan het stukje dat die 2 nog lagen te pitten en Fornell+Gibbs ineens binnen kwamen
En, en en.... O screw it, de gehele ep was erg lachwekkend
En, en en.... O screw it, de gehele ep was erg lachwekkend
[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 12-12-2012 20:14 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik heb in een deuk gelegen de hele aflevering, die sneers over en weer
en dat gedoe rondom McCasanova
Leukste ep ever

Leukste ep ever
Alsof die ex de duivel was, mét een badge, daar waren ze niet blij mee 
Die wtf gezichten toen ze dat ding zagen in het kantoor van Vance, geweldig
Die wtf gezichten toen ze dat ding zagen in het kantoor van Vance, geweldig
Oscar Wilde
Verwijderd
En dat ze met z'n drietjes hem peerde uit het kantoor toen ze hoorde dat men het wel een goed idee vond dat ze permanent maar een team moesten gaan vormen

Er zijn te veel leuke stukjes om op te noemen.
Heb je de naam van de ep al gezien? IMDB: "NCIS: Naval Criminal Investigative Service" Devil's Trifecta (TV episode 2012), Devil, wie zouden ze daar nou mee bedoelen
[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 12-12-2012 20:29 ]
Oscar Wilde
Fornell na het zien van de devil's badge: "My breakfast burrito is about to say hello."
“Holy Fourth of July Weanie Roast, What the Hell am I looking at?”

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 12-12-2012 20:46 ]
Oscar Wilde
Whahaha Amish Mafia Gekeken!! Vond het wel grappige serie... Al hoop ik niet dat het er weer een uit een dozijn van Discovery gaat worden.
Grappig dat hun kantoor in een schuur is, tussen het hooi.... ERG MAFIA
Stiekem is het gewoon een hele rare gemeenschap!
Wat met het meeste verbaasde is dat ze schijnbaar nederlands praten als ze wat willen verberg, maar versta er toch echt geen klap van hahaha!! Lijkt me eerder duits klinken gemixed met engels een nederlands woord.
Wat met het meeste verbaasde is dat ze schijnbaar nederlands praten als ze wat willen verberg, maar versta er toch echt geen klap van hahaha!! Lijkt me eerder duits klinken gemixed met engels een nederlands woord.
Das dan ook Pennsylvania Dutch denk ikbartjas schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:27:
Whahaha Amish Mafia Gekeken!! Vond het wel grappige serie... Al hoop ik niet dat het er weer een uit een dozijn van Discovery gaat worden.
Fornell was sowieso enorm in vorm met goede opmerkingen! Heerlijke epRaven schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:37:
[video]
Fornell na het zien van de devil's badge: "My breakfast burrito is about to say hello."
“Holy Fourth of July Weanie Roast, What the Hell am I looking at?”
[afbeelding]
lol daar had ik nog nooit van gehoord! Grappig taaltje...HamburgerHenk schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:35:
[...]
Das dan ook Pennsylvania Dutch denk ik
NCIS was geweldig deze week, ik heb genoten!
Sinds wanneer is NCIS hier populair dan? Ik heb het altijd maar een matige serie gevonden met ongeloofwaardige karakters (die ook niet echt geloofwaardig bij elkaar passen), voorspelbare verhalen, nutteloze gadgets, overdreven interfaces of opsporingsmethoden, niet het beste acteerspel en (misschien wel voor mij de doorslaggevende factor: ) een ongelofelijk irritant beeldfilter. Ik weet dat de serie erg populair is in de VS, maar het heeft me hier nooit echt getrokken om te kijken.
Verwijderd
Ik heb er een haat/liefde verhouding ermee, mede door het verschrikkelijke softfocus effect
Voor de rest is het een lekkere luchtige serie.

Als je met "hier" dit topic bedoelt.... sinds er geen NCIS-topic meer is?Martinspire schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:19:
Sinds wanneer is NCIS hier populair dan?
....
[ Voor 61% gewijzigd door Raven op 13-12-2012 20:03 ]
Oscar Wilde
Ik ben zelf NCIS:LA aan het volgen. Nou ja af en toe een aflevering, ben nu bij Seizoen 2.
Soms heb ik geen zin om na te denken, dan een NCISje...
Wat is beter, original of LA?
Ik heb het idee dat LA wat aggressiever is, wat meer geweld en dergelijke. Daarnaast spreken de karakters (en Blyejmk schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:24:
Ik ben zelf NCIS:LA aan het volgen. Nou ja af en toe een aflevering, ben nu bij Seizoen 2.
Verwijderd
Ik vind hem wel leuk, gewoon simpele tv. Mijn vrouw kijkt het altijd, ik kijk wel mee. Zijn niet veel series die we samen kijken (momenteel ncis, 666, game of thrones and last resort). Voor de rest kijkt ze alleen meuk zoals pride and prejudice en andere rukkostuurmdrama's en dat is echt afzien, ik kan er niet eens een boek bij lezen door dat oeverloze gelul in die series.Martinspire schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:19:
Sinds wanneer is NCIS hier populair dan? Ik heb het altijd maar een matige serie gevonden met ongeloofwaardige karakters (die ook niet echt geloofwaardig bij elkaar passen), voorspelbare verhalen, nutteloze gadgets, overdreven interfaces of opsporingsmethoden, niet het beste acteerspel en (misschien wel voor mij de doorslaggevende factor: ) een ongelofelijk irritant beeldfilter. Ik weet dat de serie erg populair is in de VS, maar het heeft me hier nooit echt getrokken om te kijken.
Mijn eigen series kijk ik meestal nadat zij gekeken heeft, dus als ncis weggaat krijgt ze meer tijd om naar die kostuurmdrama's te kijken en dan is het drama voor mij nog groter.
Dus ncis is prima
en dat filter is ruk, ik heb weleens een tijd aan de tv lopen prullen, dacht ik dat mijn tv kapot was

Gelukkig gaan we lost weer herkijken en die atoombom serie (ben de naam ff kwijt). Wordt tijd voor wat nieuwe series, maarja...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 21:50 ]
JerichoVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:48:
[...]
Gelukkig gaan we lost weer herkijken en die atoombom serie (ben de naam ff kwijt). Wordt tijd voor wat nieuwe series, maarja...

Ik heb IMDB: Taken (TV mini-series 2002– ) als tussendoortje om te herkijken, Boy Meets World ook en ik ga nog 6 specifieke CSI ep's herkijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 14-12-2012 10:25 ]
Oscar Wilde
Nope, 6 ep's met een specifiek personage die de eerste paar eps met haar werknaam wordt aangesproken en later met haar echte naam waar PhD aan toegevoegd is. 
But first! De final+special van Flashpoint.
But first! De final+special van Flashpoint.
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 14-12-2012 12:39 ]
Oscar Wilde
Bye Bye Flashpoint
. Ik zal je missen
With ^, wel mooie final (en special)
Oscar Wilde
Verwijderd
Slordigheidje bij de scene dat hij neergeschoten was en in de armen van Ed ligt. Eerst heeft hij zijn earpiece niet in en een seconde later wel
.
Hmm, was mij niet opgevallen 
Laura Vandervoort @Vandiekins22
#Haven day. Tune into #SyFy tonight for part one of my episodes!!! Xo
Laura Vandervoort @Vandiekins22
#Haven day. Tune into #SyFy tonight for part one of my episodes!!! Xo
Oscar Wilde
Bij toeval op Arrow gestuit van de week. Iemand dat aan het volgen?
Moet zeggen dat ik het best goed vind.
Moet zeggen dat ik het best goed vind.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.