After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
jmk schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:42:
Luther Season 03 is vorige week begonnen met opnames!![]()
[afbeelding]
bron: tvbythenumbers: MOGELIJKE SPOILERS
And to think they once said that computers would take away jobs.
Toch eens kijken of het wat is als het gemaakt wordt
[ Voor 12% gewijzigd door wontcachme op 26-11-2012 23:38 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 22% gewijzigd door Raymond op 26-11-2012 23:42 ]
Dit lijkt mij een toffe serie! Ik hou wel van horror en mystrie.Stukfruit schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:58:
Wat is American Horror Story (2) toch een heerlijk zieke serie
Maar geweldig om Sylar weer eens in actie te zien
Thanks man!
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
* Raven steekt hand opwontcachme schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:38:
Iemand die vroeger Boy Meets World keek? Ze zijn van plan nu een serie te maken uit de ogen van de dochter van de toenmalige hoofdrolspelers. En die twee hebben nu ook getekend voor de rollen van de ouders.
Toch eens kijken of het wat is als het gemaakt wordt

Bekend gezicht in Hawaii Five-o:

"Sam Marquez"
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 27-11-2012 12:39 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
En zie nu net de hottest(?) weerwolf(in) in IMDB: "The X Files" Schizogeny (TV episode 1998)
Ginger
Oscar Wilde
En vergeet dan vooral ook Jericho niet.Phyxion schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:31:
Laten we dan ook meteen Firefly weer even aanhalen.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd

JerichoAnthirian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:39:
[...]
En vergeet dan vooral ook Jericho niet.

Verwijderd
Catalyzer on the port compression coil blew. It's where the trouble started.Raymond schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:50:
.... Plus dat gewoon de hele Wedon cast voorbij kwam paraderen, ff een beetje teren op ouwe glorie
A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything.
Damn straight!

En dan Whedon als Wedon schrijven

Hoo-tsuh
Ik moet nog twee afleveringen van Firefly. Om te weten dat het erna afgelopen is, best zuur. Weer een show dat erg goed is. Hetzelfde had ik bij John Doe, dat zo weinig mensen het bestaan afweet: IMDB: John Doe (TV Series 2002–2003) en dus ook gecanceld is.Phyxion schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:31:
Laten we dan ook meteen Firefly weer even aanhalen.
Afl. 1: YouTube: John Doe's Beggining
Lijstje van mijn Top 5, voor dit jaar:
1. Braking Bad. (Gewoon een topper)
2. Homeland. (Fries your brain)
3. Last Resort. (doet me denken aan een film, geen idee welke meer)
4. Sherlock / How I Met Your Mother (kan niet kiezen)
5. Sons of Anarchy (zo mooi in elkaar gezet/ story line)
[6. Game of Thrones] (moet waarschijnlijk deze kijken mét ondertiteling. Vond laaste season nogal warrig)
[ Voor 32% gewijzigd door XRayXI op 28-11-2012 02:33 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
K-19 The Widowmaker? Lijkt er een klein beetje op.Modest71 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:59:
[...]
Dat is sowieso wel een must bij series van HBO. Persoonlijk schrok ik echt van datgene wat ik had opgepikt zonder ondertiteling toen ik seizoen 1 opnieuw gekeken had met ondertiteling!Modest71 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:59:
[6. Game of Thrones] (moet waarschijnlijk deze kijken mét ondertiteling. Vond laaste season nogal warrig)
Dat klinkt alsof een Chinees naar de garage gaat en tegen een monteur zegt dat zijn remmen slecht zijn.
Je bedoelt vast Breaking Bad
Overigens is Last Resort geloof ik ook alweer gecancelled. Ze mogen gelukkig wel het seizoen afronden.Modest71 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:59:
[...]
Ik moet nog twee afleveringen van Firefly. Om te weten dat het erna afgelopen is, best zuur. Weer een show dat erg goed is. Hetzelfde had ik bij John Doe, dat zo weinig mensen het bestaan afweet: IMDB: John Doe (TV Series 2002–2003) en dus ook gecanceld is.![]()
Afl. 1: YouTube: John Doe's Beggining
Lijstje van mijn Top 5, voor dit jaar:
1. Braking Bad. (Gewoon een topper)
2. Homeland. (Fries your brain)
4. Sherlock / How I Met Your Mother (kan niet kiezen)
5. Sons of Anarchy (zo mooi in elkaar gezet/ story line)
* Bra-Jo vindt 't best een puike serie.
Nomen nescio
Je hebt daarnaast ook de film Serenity he.Modest71 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:59:
[...]
Ik moet nog twee afleveringen van Firefly. Om te weten dat het erna afgelopen is, best zuur. Weer een show dat erg goed is.
Ook ben ik maar begonnen met Primeval: New World. Geen verkeerde serie. Ziet er niet uit als big-budget, maar voor de afwisseling niet onaardig. Op de hoofdpersoon na vind ik de karakters overigens niet echt bijzonder, maar haten doe ik ze ook weer niet
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Oscar Wilde
Volgens mij is momenteel de serie te zien op Veronica
//Thapous
Verwijderd
idem voor the 4400
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 13:07 ]
Amanda van IMDB: Kyle XY (TV Series 2006–2009) ook (nog een leuke gecancelde serie

edit:
Tony: Who are you?
Alex: You're worst nightmare.
Ziva: I like here already
[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 28-11-2012 14:59 ]
Oscar Wilde
Een negatief puntje over "Peep Show" ik heb het echt geprobeerd, maar ik stoor me vreselijk dat als personen praten dat ze echt ín de camera kijken. Voelt gewoon niet fijn en tegen wie ze praten en camera-hoek klopt dan ook niet. Niet mijn ding. Geef mij maar het oude "Young Ones"maar
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Kyle XY... hmm.. de serie waarmee mn serie verslaving begon (ongeveer tegelijk met Vampire Diaries). Leuke actrice, alleen vond ik haar rol in seizoen 1 wel heel erg van het type "muurbloempje". Met de komst van Jessie werd dat gelukkig een stuk leuker.Raven schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:09:
[...]
Amanda van IMDB: Kyle XY (TV Series 2006–2009) ook (nog een leuke gecancelde serie)
Zij speelt nu in The Lying Game, in hoeverre ze ook in seizoen 2 voor gaat komen weet ik niet.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
tja,ik heb daar weinig last van,die serie is gewoon heerlijk,de oubollige/tenenkrommende/schaamtegevoelens opwekkende / suffe gesprekken,acties en interacties.Modest71 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:40:
Leuke spontane reacties, dank jullie en leuke tips weer!
Een negatief puntje over "Peep Show" ik heb het echt geprobeerd, maar ik stoor me vreselijk dat als personen praten dat ze echt ín de camera kijken. Voelt gewoon niet fijn en tegen wie ze praten en camera-hoek klopt dan ook niet. Niet mijn ding. Geef mij maar het oude "Young Ones"maar
helemaal mijn ding
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Jessie was/is ook wel interessantMoi_in_actie schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:27:
[...]
Kyle XY... hmm.. de serie waarmee mn serie verslaving begon (ongeveer tegelijk met Vampire Diaries). Leuke actrice, alleen vond ik haar rol in seizoen 1 wel heel erg van het type "muurbloempje". Met de komst van Jessie werd dat gelukkig een stuk leuker.
Zij speelt nu in The Lying Game, in hoeverre ze ook in seizoen 2 voor gaat komen weet ik niet.
Dat leuke blondje uit NCIS LA, Sasha Jackson, blijkt een alter ego te hebben:
Sasha can also be seen as her high-kicking, hard-hitting alter ego, "Action Jackson", in the "Kick Ass Kandy" cult series of comedy-action films, which show her incredible screen combat skills.

Oscar Wilde
Dat is zeker waar, al is het alleen maar omdat ik meer van de brunettes ben dan de blondjes
M'n favoriet is en blijft toch Nina Dobrev

Lopen trouwens nog wel meer leuke dames rond in die serie...
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Combat skills, sure, right....Raven schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:17:
[...]
Jessie was/is ook wel interessant![]()
Dat leuke blondje uit NCIS LA, Sasha Jackson, blijkt een alter ego te hebben:
[...]
Ik vind beide wel leukMoi_in_actie schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:38:
[...]
Dat is zeker waar, al is het alleen maar omdat ik meer van de brunettes ben dan de blondjesMaar in dit geval was het personage van Jessie een heel stuk interessanter. Kwam haar laatst weer tegen bij de film Thor, waar zij ook in speelt.
M'n favoriet is en blijft toch Nina Dobrev![]()
[afbeelding]
Lopen trouwens nog wel meer leuke dames rond in die serie...
Nina

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 28-11-2012 17:14 ]
Oscar Wilde

edit: Weer een bekend gezicht, in IMDB: "The X Files" Mind's Eye (TV episode 1998) : Nell van IMDB: The Haunting (1999)
[ Voor 98% gewijzigd door Raven op 28-11-2012 20:01 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Daar is wel een ander topic voorRaymond schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:26:
Af en toe een leuke dame is leuk, maar we hoeven niet te overdrijven

Deze naderen hun season finale en ik ben dus op zoek naar een overzicht van welke series in de plaats komen. Lijstjes over "fall-schedule" zijn overal te vinden, maar van wanneer tot wanneer loopt dit? En is er zoiets als een "winter schedule" ?
Dank alvast!
[ Voor 46% gewijzigd door thommich op 28-11-2012 20:51 ]
En in het overzicht van alle series staat bij 3/4 "TBA", waar ik dus ook niet mee geholpen ben. (Doet niets af aan de prachtige TS trouwens).
Dus als zowel Homeland, The Walking Dead en Boardwalk Empire (Toch wel 3 topseries) hun season finale naderen, wat komt dan in de plaats?
Hmm, wilde er net nog een plaatsenRaymond schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:26:
Af en toe een leuke dame is leuk, maar we hoeven niet te overdrijven
Zag net Brigitte (net als Ginger van de Ginger Snaps films) a.k.a. Becky van IMDB: Supernatural (TV Series 2005– ) in IMDB: "The X Files" All Souls (TV episode 1998)Raven schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:50:
En zie nu net de hottest(?) weerwolf(in) in IMDB: "The X Files" Schizogeny (TV episode 1998)
[afbeelding]
Ginger
Oscar Wilde
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Edit:
Mental note: volgende keer QFT'tje meenemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bra-Jo op 29-11-2012 10:17 ]
Nomen nescio
Staat er toch ook

Zat ook al in die richting. Ik herinner mij een recente serie waarin dit in beeld stond en ook werd uitgesproken, maar weet de serie niet meer om het op te zoekenBuiten dat is het inderdaad allebei goed volgens mij, hoewel er wel een (miniem) nuanceverschil in zit. Eerste is meer gesprekstaal, tweede is meer een kreet voor bv bij een filmaankondiging ofzo.
Lol nou volg ik al heel lang amerikaanse series maar dit is echt de eerste keer dat ik deze website tegen kom! Super! Dank!Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:58:
Ah op die fiets.
Je kunt hier ook checken: http://www.pogdesign.co.uk/cat/1-2013
Dankje! Die ga ik eens doornemenVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:58:
Ah op die fiets.
Je kunt hier ook checken: http://www.pogdesign.co.uk/cat/1-2013
Is beide correct engels, maar de eerste is gebruikelijker.wontcachme schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:06:
Stomme vraag: Ik ben al sinds gisteren in debat met iemand om een simple term. Is het: "Viewer Discretion Is Advised" of "Viewer Discretion Advised"? Google vind beide goed

Castiel: I don't think you pronounced that correctly.
...
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 29-11-2012 12:32 ]
Oscar Wilde
[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 29-11-2012 13:04 ]

Geen usenetAnthirian schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:04:
Ik kreeg Supernatural niet goed binnen, welke versie (kwaliteit) en/of usenetprovider gebruik jij?
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 29-11-2012 13:12 ]
Oscar Wilde
Huntress is een awesome personage, en tot nu toe is daar weinig van terug te zien helaas.
Dat ze voor Helena Bertonelli gegaan zijn en niet voor Helena Wayne (a.k.a. Helena Bertonelli) is opzich logisch natuurlijk, maar haar acties en persoonlijkheid hebben niks te maken met Huntress, en ze gebruikt een pistool? Dat was nog wel de grootste teleurstelling deze week... Ik hoop dat ze haar toch echt nog een grote metamorfose gaan geven als ze daadwerkelijk als Huntress naar voren komt, want het is hoog tijd dat Huntress eens goed neer gezet gaat worden op TV/film, maar iets zegt me dat ik heel erg teleurgesteld ga zijn
De ontwikkeling dat John Barrowman's personage de vader is van die vriend van Ollie is ook wel tof opzich, word hij er toch nog wat bij betrokken en is hij geen los personage dat er maar een beetje bij hangt. De vorm die hij tot nu toe had, had van mij weg gelaten mogen worden, maar wellicht dat hij nu een betere plek in het verhaal krijgt.
Humankind… be both.
No guts, no glorywontcachme schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:07:
Discovery is ook lekker bezig met de Gold series. Na Gold Rush Alaska, Bering Sea Gold, Bering Sea Gold frozen is er nu ook Jungle Gold. Daarin zoeken ze goud in Ghana. Maar wat een bende daar zowel qua materiaal, manschappen, afspraken en financiers.
bron: TVbyTheNumers: MOGELIJKE SPOILERS
Ik kan in ieder geval niet wachten!
Yippie kayak, other buckets!
Discovery begint ook steeds meer een pauper zender te worden, vrijwel geen echt 'Discovery' spul meer, en dan dit soort troepwontcachme schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:07:
Discovery is ook lekker bezig met de Gold series. Na Gold Rush Alaska, Bering Sea Gold, Bering Sea Gold frozen is er nu ook Jungle Gold. Daarin zoeken ze goud in Ghana. Maar wat een bende daar zowel qua materiaal, manschappen, afspraken en financiers.

Ik kijk dan Bering Sea Gold, maar de Under the Ice variant (niet Frozen) was niet erg bijzonder. Het leukste blijft Deadliest Catch, maar ik zal ze het nooit vergeven Storm Chasers te hebben gecancelled
Wel grappig dat de schutter een 3D print pistoon gebruikte, wat dan weer jammer is, is dat ze zich niet wat verder in die printers verdiept hebben, de printer die Hodges laat zien kost geen tien duizenden dollar's zoals hij zegt, voor 2000 dollar heb je zo'n ding op je bureau staan, maar met die printer wil ik geen pistool maken, die krengen maken zulke brakke prints dat de kans groot is dat hij uit elkaar spat zodra je de trekker over haalt

Hadden ze daadwerkelijk beelen van een SLS printer laten zien dan had het wel geklopt
Ik had het ook wel tof gevonden als ze iig even dat pistool in beeld gebracht hadden, maar helaas.
Humankind… be both.
WTF met die maffia.........Phyxion schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:44:
[...]
Discovery begint ook steeds meer een pauper zender te worden, vrijwel geen echt 'Discovery' spul meer, en dan dit soort troep
[afbeelding]
![]()
Ik kijk dan Bering Sea Gold, maar de Under the Ice variant (niet Frozen) was niet erg bijzonder. Het leukste blijft Deadliest Catch, maar ik zal ze het nooit vergeven Storm Chasers te hebben gecancelled
Deadliest Catch is idd het leukste. Hoewel ik Gold Rush Alaska ook nog vind te doen. Dirty Jobs wil ik ook nog wel eens kijken, maar las laatst dat het stopt na dit seizoen
Storm Chasers nooit actief gevolgd. Maar ze worden bij Discovery idd slechter met het jaar. Meer over natuurkunde/scheikunde/technologie/aarde en niet al die "reality shows" zoals de maffia. Maar dat is Amerika. Jersey Shore is een hit........
Overigens zakken wel meer zenders af:
History Channel: Steeds meer zie je dingen over UFO's, conspiracy's en steeds minder echte geschiedenis (bv ww1, ww2, egypte, middeleeuwen etc...)
Syfy: Ghost hunting, koken, hollywood props en steeds minder echte scifi series en als er wat is heeft het een kort leven. Geen vervangers voor bv: Eureka, Sanctuary, SGU
Moet zeggen dat Castle de laatste tijd erg lekker wegkijkt en Persons of Interest weer erg spannend is. Jammer dat er geen hele boeiende nieuwe series bij zijn gekomen, maar met mn huidige verzameling vermaak ik me nog prima
Spike_wolf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:25:
CSI was wel aardig deze week, lekker ingewikkeld verhaal met 30 losse zaken die toch allemaal aan elkaar vast zitten
Wel grappig dat de schutter een 3D print pistoon gebruikte, wat dan weer jammer is, is dat ze zich niet wat verder in die printers verdiept hebben, de printer die Hodges laat zien kost geen tien duizenden dollar's zoals hij zegt, voor 2000 dollar heb je zo'n ding op je bureau staan, maar met die printer wil ik geen pistool maken, die krengen maken zulke brakke prints dat de kans groot is dat hij uit elkaar spat zodra je de trekker over haalt![]()
Hadden ze daadwerkelijk beelen van een SLS printer laten zien dan had het wel geklopt
Ik had het ook wel tof gevonden als ze iig even dat pistool in beeld gebracht hadden, maar helaas.

Moest wel lachen om die "zwangere" dude
IMDB: "The X Files" The Beginning (TV episode 1998)
Lol, een personage genaamd Homer met een bekend beroep
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 29-11-2012 17:56 ]
Oscar Wilde
WW1 en WW2 hoeft van mij nou ook niet constant op TV (alles is inmiddels wel wat gefilmdwontcachme schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:35:
[...]
WTF met die maffia.........
Deadliest Catch is idd het leukste. Hoewel ik Gold Rush Alaska ook nog vind te doen. Dirty Jobs wil ik ook nog wel eens kijken, maar las laatst dat het stopt na dit seizoen. Ga Mike Row missen met zijn sarcasme
.
Storm Chasers nooit actief gevolgd. Maar ze worden bij Discovery idd slechter met het jaar. Meer over natuurkunde/scheikunde/technologie/aarde en niet al die "reality shows" zoals de maffia. Maar dat is Amerika. Jersey Shore is een hit........
Overigens zakken wel meer zenders af:
History Channel: Steeds meer zie je dingen over UFO's, conspiracy's en steeds minder echte geschiedenis (bv ww1, ww2, egypte, middeleeuwen etc...)
Syfy: Ghost hunting, koken, hollywood props en steeds minder echte scifi series en als er wat is heeft het een kort leven. Geen vervangers voor bv: Eureka, Sanctuary, SGU
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dNHMfK65mnU]
Zijn er ook anderen die het kijken, of ben ik de enige?
Humankind… be both.
Christelijke moraal opeens erin, en flink ook. (De wereld is helemaal kapot, iedereen gaat dood, zombie's enz, maar toch moet je bidden en God vragen om het komende halfuur iets chills te laten gebeuren...) wtf.
En om 't spannend te houden hebben ze het verhaal van 't virus nauwelijks uitgebouwd of toffer gemaakt (toen ze de CDC bereikten hadden ze het verhaal veel meer kunnen uitbouwen) maar laten ze iedere episode weer iemand verongelukken (vaak op de domste manieren en door de domste keuzes van iedereen), dan zijn ze weer dagen bezig daarmee en met veel huilen, bidden en schreeuwen, om vervolgens weer verder te gaan met domme dingen doen.
Iemand anders die dit ook kut vindt?
Ja, maar deze serie gaat niet over dat wat jij en ik interessant vinden.Impstoker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:18:
Het is 100% een drama met een mak zombiesausje. Als je een echte zombieliefhebber bent dan kan je beter films gaan kijken
Dat zit wel Schnorr.
Niet echt, vind het nog steeds een van de beste series momenteel.Impstoker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:18:
Tijdens seizoen 2 had ik dat ook, sterker nog ik heb het een poos niet gevolgd. Uiteindelijke toch weer opgepakt en gelukkig is seizoen 3 erg sterk.Impstoker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:18:
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Verwijderd
Zodra ik hoorde dat hij tzt ook als 1 deel word uitgebracht besloten om daar op te wachten. Die korte episodes zijn niet voor mij.Spike_wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:15:
En aflevering 7 en 8 van Blood & Chrome:
[video]
Ik volg het ook, maar ik wacht tot de mp4tjes verschijnen ipv YouTube te gebruiken.Spike_wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:15:
[video]
Oscar Wilde
Ik kijk elke keer als jij weer nieuwe afleveringen plaatstSpike_wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:15:
[video]
Humankind… be both.
Kijk verder wel prima weg. Aardige actie en special effects. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Waar ik me nu wel aan stoor is

Die Prop replica's van Quantum Mechanix zijn blijkbaar meer dan replica's
Humankind… be both.
Ja, ik ben daarom ook opgehouden. Season 1 was super, season 2 bij aflevering 6 blijven haken. Precies met Hell on Wheels (ook AMC), season 1 was goed maar season 2 haalt het bij lange na niet bij de eerste. Erg jammer.Impstoker schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:18:
Ben kort geleden begonnen aan 'The Walking Dead', best vermakelijk (hoewel veel drama), maar verderop in de serie (seizoen 2) steeds meer zin om afleveringen uit te zetten.
Christelijke moraal opeens erin, en flink ook. (De wereld is helemaal kapot, iedereen gaat dood, zombie's enz, maar toch moet je bidden en God vragen om het komende halfuur iets chills te laten gebeuren...) wtf.
En om 't spannend te houden hebben ze het verhaal van 't virus nauwelijks uitgebouwd of toffer gemaakt (toen ze de CDC bereikten hadden ze het verhaal veel meer kunnen uitbouwen) maar laten ze iedere episode weer iemand verongelukken (vaak op de domste manieren en door de domste keuzes van iedereen), dan zijn ze weer dagen bezig daarmee en met veel huilen, bidden en schreeuwen, om vervolgens weer verder te gaan met domme dingen doen.
Verwijderd
Spike_wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:49:
Dit is trouwens ook wel grappig:
[afbeelding]
Die Prop replica's van Quantum Mechanix zijn blijkbaar meer dan replica's

Verwijderd
Totaal hyper en ze is best langRaymond schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:27:
Hey, Karen Gillan bij Craig, ben benieuwd hoe dat gaat lopen

Oscar Wilde
Nouja, hij kwam wel heel duidelijk in beeld, meerdere keren ook nog
Ik stoorde me wel wat aan wat stomme acties deze aflevering, Die gozer die ze daar tegen kwamen hield dat spiegeltje omhoog toen ze aangevallen werden, een halve seconde later werd het spiegeltje met een enkel schot vernield... zijn reactie? Oh laat ik even opstaan en mijn complete bovenlichaam op dezelfde plek als dat spiegeltje houden

En Husker was ook lomp bezig na die ontploffing, staat hij in die grote glazen koepel en doet doodleuk z'n zaklamp aan, kijk jongens, hier ben ik!

Humankind… be both.
CSI NY volg ik niet, From Dusk Till Dawn heb ik wel gezienRaven schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:20:
Ik kan mij vergissen, maar dat nr dat tijdens de pool/biljart scene in CSI NY draait, is dat niet dezelfde als in IMDB: From Dusk Till Dawn (1996) op het moment dat Salma Hayek met weinig aan begint te dansen?
Ik zit net even het clipje te kijken, wat ziet Salma Hayek er
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 01-12-2012 14:00 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Een bestaande set een klein beetje anders inrichten en belichten en eventueel vanuit een andere hoek filmen doet wonderen, en is vele malen goedkoper dan zelf een set bouwen
Humankind… be both.
Verwijderd

Melrose place apartment complex
NCIS LA (kan even geen beter plaatje vinden waarin je het kan zien, maar deze klopt volgens mij ook):

En nog een keer:

Entourage ook

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 15:12 ]
Wat mij telkens weer opvalt is dat je bij een heleboel scenes in Dexter waarbij de zee te zien is, die kunstmatige eilanden uit Long Beach ziet!

(Al heb ik nu even geen voorbeeld bij de hand.)
janvanduschoten schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:56:
[...]
CSI NY volg ik niet, From Dusk Till Dawn heb ik wel gezien
[video]
offtopic:
Ik zit net even het clipje te kijken, wat ziet Salma Hayek eruit!

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 02-12-2012 17:59 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
http://www.imdb.com/list/uXZuTCDV-DU/#1
edit: in dit geval vind ik dat niet erg
En ik kwam dit goede nieuws nog tegen op wikipedia, geen idee of jullie het al weten. Gaat over de final episode van 666:
Echt tof dat er een einde komt.On November 16, 2012, 666 Park Avenue was canceled by ABC. The network will air the thirteen episodes produced, but ultimately decided to pass on the two extra scripts that were ordered. On November 21, 2012, it was announced that producers had been given enough notice of the show's cancellation that they were reworking the final episode to function as a series finale and give the fans closure.
En ook nieuws over last resort op wikipedia wat positief is (exact dezelfde mededeling, maar het gaat om wat er staat natuurlijk):
On November 21, 2012, it was announced that producers had been given enough notice of the show's cancellation that they were reworking the final episode to function as a series finale and give the fans closure.
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 18:12 ]
Alleen stond de camera verkeerd

Scully: Was she read her rights?
Detective Lacoeur: About 500 times...... Door een lading kwijlende cops
[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 03-12-2012 18:54 ]
Oscar Wilde

Dit topic is gesloten.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.