Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Anoniem: 19894
w00t!
Joss Whedon bij Jimmy Fallon op bezoek
Vind het ook heel jammer
Heb erg genoten van deze serie zeker de seizoenen met michael
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Trailer even gekeken, lijkt niks aan. We shall seeMoby schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:27:
Ik weet niet waar het anders moet: http://www.nu.nl/film/347...n-nieuwe-comedyserie.html
Robin Williams en Sarah Michelle Gellar samen in een komedie serie
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Ook flinke zelfspot over zijn ziekte. Overigens ook spotten met de zender waarop het wordt uitgezonden is altijd leuk
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond. Elke keer heb ik een aflevering niet langer dan 5 minuten volgehouden als ik het op TV tegen kwam

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nopenero355 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond....

Vind er ook niks aan.nero355 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond. Elke keer heb ik een aflevering niet langer dan 5 minuten volgehouden als ik het op TV tegen kwam![]()
Nomen nescio
Gelukkig hebben we Parks & Recreation nog, best wel veel dezelfde humor...
Erg mooi om in de laatste paar afleveringen die terugblikken naar het begin te zien, het voelt bijna als een echte documentaire
Je leeft zelfs met iedereen mee. Of heb ik dat nu alleen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zelfde verhaal hier, in het begin met moeite uitgekeken, maar werd echt steeds beter. Dit weekend de finale nog kijken.Sagaris schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:17:
Hoe kut ik Elementary vond na aflevering 1 hoe verschrikkelijk gaaf het is na seizoen 1. Die season finale, zo zie je ze niet vaak, holy crap!
Ja makers van Nikita, ik heb het over jullie!
Dat zit wel Schnorr.
De rest van Nikita was trouwens ook een bijeengeraapte boel van cliche's zeg, wow. Het was de eerste aflevering waarbij ik serieus stukken moest "doorspoelen" om het kijkbaar te houden.
Hopelijk is dit geen indicatie voor wat het volgende seizoen gaat worden...
Dat zit wel Schnorr.
Vergeet de eerste pink ranger nietCoenen schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:18:
Dan kan je beter geen Flashpoint gaan kijken, bij die serie was het standaard aan het begin bij elke aflevering. Helaas (voor mij) is Flashpoint al een tijdje gestopt, ik vond het altijd wel een lekkere serie.
Spike die door een als lieftallig meisje uitziende robot door een raam wordt gegooid

Dat blijft geweldig
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 18-05-2013 23:33 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Die heeft toch maar 6 epsStukfruit schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:54:
Hopelijk is dit geen indicatie voor wat het volgende seizoen gaat worden...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat vond ik bij die serie ook altijd zo vaag, maar ik skipte dan ook altijd de eerste (of 2) minuten waardoor ik nog niet precies wist wat er ging komen. Veel spannender op die manier. Maar de serie zelf was dan ook wel erg goed. Vraag me af of er een nieuwe van gaat komen. Van de Amerikaanse zenders weten we inmiddels al wel wat meer, maar vraag me af waar die Canadezen nu weer mee gaan komen. Die maken de laatste jaren steeds betere series imo.Coenen schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:18:
Dan kan je beter geen Flashpoint gaan kijken, bij die serie was het standaard aan het begin bij elke aflevering. Helaas (voor mij) is Flashpoint al een tijdje gestopt, ik vond het altijd wel een lekkere serie.
[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 21-05-2013 11:03 ]
Dat is die vrouw uit Last Resort. In Hawaii-Five-0 was ze die vrouw uit dat museum met die gouden munten.Sagaris schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:03:
Season finale van Hawaii Five-0 gezien, niet spectaculair, gewoon een degelijke finale. Prima manier om Kono & not so mafia vriendje uit de serie te schrijven, het is geloofwaardig als ze nooit meer voorkomen maar je kunt ze altijd nog terughalen. Waar kennen we trouwens het vrouwtje (Autumn Reeser) in Danny's woonkamer ook alweer van? Is dat zijn zus oid?
Ze zal nu wel weer in de serie geschreven zijn aangezien Last Resort gecancelled is
Vrij matige finale, ze hadden toch minstens iets van Doris kunnen vertellen, nu weten we nog niks (en het was al zo langdraderig/vaag/niks nieuws het hele seizoen)

Dat is gewoon gemeen.
Dat zit wel Schnorr.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Vertel! Ik heb pas dit weekend de mogelijkheid om te kijken
* Raymond vind het nog steeds een prima serie
Must ... resist ... spoiling ...lj_tree schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:58:
Begonnen met Dexter seizoen 4. De eerste 3 seizoenen met veel plezier weggespeeld. z'n vrouwtje gaat er wel steeds beter uitzien:) Enige wat ik jammer vind is dat we tot op heden geen vette moordenaar hebben gezien dat de Ice Truck Killer. Beetje jammer dat zo'n goed stuk serie al zo snel afgelopen is.
Serieus, er staat je dan dit seizoen nog heel wat te wachten
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dexter heeft een eigen topic: [Serie] Dexter - deel 2 (let op, spoilers
Als ik het je zou willen vertellen dan moet ik een spoiler postenRaymond schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:
Vertel! Ik heb pas dit weekend de mogelijkheid om te kijken
Dat zit wel Schnorr.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Yippie kayak, other buckets!
Sickbeard geeft nog niets aan, maar het zou me niets verbazen.Raymond schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:53:
hey, dit had ik ff gemist: Ik zie op tvt dat CSI:NY is gecancelled? Waarom is me dat niet eerder opgevallen?!?
Het hoogtepunt was wel bereikt.
Geldt wel voor alle CSI's, al vind(of moet ik zeggen: vond) ik NY wel de leukste.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2013 22:06 ]
Nooit gedacht dat ik Bones, CSI en the mentalist van de lijst zou gooien, maar dat heb ik toch wel gedaan. Voelt goed
CSI NY is inderdaad gecancelled. Het was op zich te verwachten. Vorig jaar stonden zowel CSI Miami als CSI NY op de wip maar uiteindelijk mocht NY toch nog doorgaan.Raymond schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:53:
hey, dit had ik ff gemist: Ik zie op tvt dat CSI:NY is gecancelled? Waarom is me dat niet eerder opgevallen?!?
Het origineel blijft dus alleen over. Ik moet zeggen ik heb van beide CSI's van het huidige seizoen nog geen aflevering gekeken er is namelijk nog zoveel leuks om te kijken
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Bones ben ik vorig jaar al mee gestopt, CSI heb ik nooit echt gevolgd, dat is prima kijkvoer voor een keer op tv als ik er langs zap.Raymond schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:22:
Nooit gedacht dat ik Bones, CSI en the mentalist van de lijst zou gooien, maar dat heb ik toch wel gedaan. Voelt goed
Wat ik niet heb gemist als ik een paar afleveringen achterloop schrap ik, zo ben ik van 29 series naar 15 gegaan het afgelopen jaar.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Deels door verlies van interesse, deels doordat de series gecancelled werden en er imo niks beters voor terug kwam.
Terminator The Sarah Connor Chronicles, Buffy, Prison Break, Veronica Mars: gecancelled terwijl ik het goede series vond.
House, According to Jim, 2 and a half men, Dollhouse, Angel, Leverage, Flash Forward: ben ik voortijdig interesse in verloren.
Harper's Island was vanaf het begin bedoelt als een serie voor slechts 1 seizoen helaas.
Wat volg ik op dit moment:
Californication, Arrow, How I Met Your Mother (gaat het laatste seizoen in
Ik ben niet iemand die zo een nieuwe serie instapt... Het moet me grijpen, anders boeit het me niet.
Bones volgde ik het afgelopen seizoen nog uit gewoonte - beetje als bewegend behang als ik wat anders aan het doen was. De serie was ooit echt boeiend maar dat is het nu zelden nog. De humor met de wisselende assistenten is nog wel leuk af en toe. Of ik het blijf volgen na de zomer weet ik nog niet.
The Mentalist wil ik tot het einde zien. De kwaliteit is niet meer zo constant hoog als eerst maar de goeie afleveringen blijven gelukkig het beeld bepalen.
Series die op dit moment lopen en die ik volg: Orphan Black (enorm goed), Da Vinci's Demons, Rogue, Continuum, Defiance (al loop ik achter), Game Of Thrones en guilty please Body of Proof. Mad Man spaar ik op voor een later moment. Binnenkort weer leuke zomerseries
Anoniem: 406530
NY was altijd al minder belangstelling voor, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze de originele serie een halt zouden toeroepen. Ik heb toch het gevoel dat die serie net een paar seizoenen te lang doorloopt.
Dat komt vooral voor mij:
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 27-05-2013 19:07 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Phyxion op 27-05-2013 23:46 ]
[ Voor 141% gewijzigd door gambieter op 27-05-2013 19:08 ]
Mijn advies: als je van open eindes houdt na het eindigen/cancelen van een serie; kijk dan vooral Breakout Kings.
Ik vond het jammer, de rest van de serie was wel aardig, maar als "het vervolg van Prison Break", waarbij good old T-Bag een prominente rol heeft in een aflevering en het bovenzicht van de welbekende gevangenis in Illinois die in Prison Break zit gefilmd word, letterlijk overgenomen van Prison Break, had ik er meer van verwacht. De diepgang zoals die in Prison Break zit, is in Breakout Kings ver te zoeken.
En zoals hierboven al genoemd: het einde. Duidelijk gecancelled en een geforceerd einde aan gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2013 14:51 ]
Anoniem: 32279
Zo erg was het open einde toch niet? Ik vond het ook een leuke show.dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:50:
Ik heb Breakout Kings ook weer afgekeken.
Mijn advies: als je van open eindes houdt na het eindigen/cancelen van een serie; kijk dan vooral Breakout Kings.
Naja, prima serie, leuk opgezet, maar de ze hadden veel meer moeten doen met die Demian, ook aan het begin al, kreeg er een beetje een "alcatraz" gevoel van, waarbij elke aflevering iemand opgepakt moet worden. dan blijft het juist heel oppervlakkig en gaan ze niet de diepgang in, terwijl dit juist in de laatste afleveringen wel zo was. En toen stopte het. Misschien was het einde dan in werkelijkheid niet zo open, want het blijven natuurlijk "gevangenen" die een keuze moeten maken, en dan weet je wat ze kiezen. maar dat staat ook weer als synbool voor de serie: het zal geen moeilijke keuze zijn geweest, Maar als er een "band" was onderling, zou dit wel zo zijn. Dat heb je niet gezien. Dus moet je het alsnog zelf aannemen dat het zo is. Dus is er een open einde.Anoniem: 32279 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:34:
[...]
Zo erg was het open einde toch niet? Ik vond het ook een leuke show.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 30-05-2013 14:35 ]
Ik denk dat daardoor de serie ten onder is gegaan, het was eerst echt een case of the week en toen hij gecancelled zou worden werden ze beter. Wel jammer, had graag meer gezien. Vond het ook een leuke groep mensen, mooie vrouw erin en dan wat goede acteurs, wat actie, heerlijke wegkijktv.dutchgio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:32:
Naja, prima serie, leuk opgezet, maar de ze hadden veel meer moeten doen met die Demian, ook aan het begin al, kreeg er een beetje een "alcatraz" gevoel van, waarbij elke aflevering iemand opgepakt moet worden. dan blijft het juist heel oppervlakkig en gaan ze niet de diepgang in, terwijl dit juist in de laatste afleveringen wel zo was.
Edit: hoort thuis in het zomerseries-topicNBC RENEWS ‘Hannibal’ FOR SECOND SEASON
Bryan Fuller Drama That Details the Life of Dr. Hannibal Lecter Will Return for 13 Episodes
Bron: http://tvbythenumbers.zap...ode-second-season/185243/
[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 31-05-2013 13:35 ]
Moet zeggen dat ik dexter steeds beter begin te vinden! De Ice-truck killer was mijn favoriet maar ook de trinity killer was top! Had verwacht dat het minder ging worden maar eigenlijk begin ik er steeds meer van te genieten.
Nu een korte pauze tot seizoen 6 waarin we game of thrones maar weer es bij gaan kijken:)
Buitenlandse TV series zomer 2013AleSyS schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:19:
Inmiddels zijn ze ook weer begonnen met The Killing (USA).
Ik ben toevallig net zo ver als jij! Einde van S05 was heel zielig ja voor Dexter, Maar ja, better to have loved and lost: Than never to have loved at all. *SNIK*lj_tree schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:29:
Dit weekend ook seizoen 5 van Dexter afgekeken. In een paar weken met me meisje 5 seizoenen afgekeken en genoten! Ik begin steeds meer medelijden met dexter te krijgen. Eerst rita, nu lumen (DE TRUT NAAIT ER GVD UIT....pardon my language). Waar dexter in het begin overkwam als een psychopaat die geen gevoelens had maar enkel een aangeleerd fatsoen, begint hij nu steeds meer mens te worden en begin ik het steeds vervelender te vinden als er iets met hem gebeurd. Zoiets als Jessy Pinkman in Breaking Bad. Het personage begint steeds meer te groeien bij me en het begint dan te storen dat er zoveel naars met hem/hun gebeurd.
Moet zeggen dat ik dexter steeds beter begin te vinden! De Ice-truck killer was mijn favoriet maar ook de trinity killer was top! Had verwacht dat het minder ging worden maar eigenlijk begin ik er steeds meer van te genieten.
Nu een korte pauze tot seizoen 6 waarin we game of thrones maar weer es bij gaan kijken:)
Het personage van Dexter is heel goed neergezet, en scripttechnisch zit het allemaal heel goed in elkaar, vooral de hoofdlijn. En Debra (aka The Hot Morgan
Mijn motivatie is nu zo snel mogelijk gelijk te lopen met S08 om geen last te hebben van spoilers over de finale. Ik kan het!
Ja op aandringen van me meisie gisteren toch maar seizoen 6 aangezet:) Gaat allemaal veel te snel:Sjmk schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:43:
[...]
Ik ben toevallig net zo ver als jij! Einde van S05 was heel zielig ja voor Dexter, Maar ja, better to have loved and lost: Than never to have loved at all. *SNIK*
Het personage van Dexter is heel goed neergezet, en scripttechnisch zit het allemaal heel goed in elkaar, vooral de hoofdlijn. En Debra (aka The Hot Morgan) is ook heel leuk.
Mijn motivatie is nu zo snel mogelijk gelijk te lopen met S08 om geen last te hebben van spoilers over de finale. Ik kan het!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
nou idd maar er zijn meer serie's met enorme clifhangers.. bah helemaal niet meer zo gewendTouchdomex schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:58:
Revolution WTF!![]()
![]()
Op naar seizoen 2 maar holy fuck wat een einde voor een nieuw seizoen. Dit kan heel goed gaan of ook heel fout
![]()
Ze hebben volgens mij ook het verhaal wat omgegooid. Aangezien er origineel 22 afleveringen zouden zijn en er nu maar 20leosand schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:01:
[...]
nou idd maar er zijn meer serie's met enorme clifhangers.. bah helemaal niet meer zo gewend
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://thetvdb.com/?tab=s...881&seasonid=509767&lid=7
👉🏻 Blog 👈🏻
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Geniet er maar van zolang het kan, er komt geen nieuw seizoen.kraades schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:19:
The Borgias E09 heb ik al binnen terwijl deze pas de 9de uitgezonden zou worden?
http://tvline.com/2013/06/05/the-borgias-cancelled-showtime/
Eeuwig zonde, na het hier en daar gammele seizoen een was het een fantastische serie geworden die niet onder doet voor Game of Thrones qua drama en intriges.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik zal het niet missen in ieder geval. Ik keek het nog steeds maar 1 leuke aflevering per 10 schiet niet echt op. Hopelijk gaat Cleveland terug naar Quahog.Damian schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:17:
Hmm, Cleveland Show gecanceld. Wel jammer, vond het wel vermakelijk..
Dat klopt, vanaf de eerste aflevering al wordt direct na de uitzending de volgende aflevering online geplaatst door Showtime. We lopen dus al vanaf het begin een aflevering voor.kraades schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:19:
The Borgias E09 heb ik al binnen terwijl deze pas de 9de uitgezonden zou worden?
Helemaal mee eens, dit seizoen kwam wat traag op gang, maar is echt wel de moeite waard gebleken. Het heeft mij in ieder geval nooit verveeld, maar misschien is het beter om op het hoogtepunt te stoppen (*kuch* Heroes, Prison Break, ... *kuch*)IJzerlijm schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:25:
[...]
Geniet er maar van zolang het kan, er komt geen nieuw seizoen.
http://tvline.com/2013/06/05/the-borgias-cancelled-showtime/
Eeuwig zonde, na het hier en daar gammele seizoen een was het een fantastische serie geworden die niet onder doet voor Game of Thrones qua drama en intriges.
Ja, ik ben eind vorig seizoen al afgehaakt met The Cleveland Show. Ik hoop ook dat we hem weer terugzien in Family Guy.Phyxion schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:13:
[...]
Ik zal het niet missen in ieder geval. Ik keek het nog steeds maar 1 leuke aflevering per 10 schiet niet echt op. Hopelijk gaat Cleveland terug naar Quahog.
Je weet dat er in elk DC seizoen twee vis seizoenen zitten?. Dus eerst King Crab/Blue Crab en nu Opi's/Cod.Coenen schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:40:
Ik had bij Deadliest Catch toch een ander seizoens einde verwacht. Ipv het einde van een visseizoen, gaan ze net met een nieuw seizoen beginnen. Die gozer z'n hand zag er niet lekker uit.
Als het goed is komen er nog wel wat eps aan.
Hoe kom je bij een einde van het seizoen dan? Ze beginnen net weer met de opilio crab vangst.Coenen schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:40:
Ik had bij Deadliest Catch toch een ander seizoens einde verwacht. Ipv het einde van een visseizoen, gaan ze net met een nieuw seizoen beginnen. Die gozer z'n hand zag er niet lekker uit.
Zo eens kijken wat een full update doet.
Volgens SB zijn er 10 afleveringen voor dit seizoen. Dat klopt wel? Vorig seizoen waren er 16.
[ Voor 30% gewijzigd door Coenen op 08-06-2013 08:11 ]
Make lovecraft not warcraft.
Dan is thetvdb gewoon nog niet compleet bijgewerkt. Gebeurt vaker en zeker bij series op Discovery of History channel. En ik vermoed dat er meer dan 10 zijn.Coenen schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:17:
Mijn SB zegt dat aflevering 8 de laatste is. Dat klopt dus schijnbaar niet.
Zo eens kijken wat een full update doet.
Volgens SB zijn er 10 afleveringen voor dit seizoen. Dat klopt wel? Vorig seizoen waren er 16.
Na 3 episodes gewist. Klopt geen hout van qua science en de scenes zie er veel te clean uit zo uit de studio.
Black Orphan
Na 3 episodes gewist. Rechtlijnig verhaal. Beetje kinderachtig. Brits accent ook niks voor mij.
Arrow
Nu 3 episodes gezien. Twijfel twijfel. Wel wat nieuwe plotwendingen maar ongeloofwaardig qua personages en die vechtscenes...kom op...
Ok, bedankt.Anthirian schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:08:
[...]
Dat klopt, vanaf de eerste aflevering al wordt direct na de uitzending de volgende aflevering online geplaatst door Showtime. We lopen dus al vanaf het begin een aflevering voor.
[ Voor 34% gewijzigd door technorabilia op 09-06-2013 09:42 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Canadees, niet Brits. Ik vind hem steengoed trouwens, fijn dat er een seizoen 2 komt.kraades schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:36:
Brits accent ook niks voor mij.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-06-2013 09:53 ]
16 zijn er.wontcachme schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:32:
[...]
Dan is thetvdb gewoon nog niet compleet bijgewerkt. Gebeurt vaker en zeker bij series op Discovery of History channel. En ik vermoed dat er meer dan 10 zijn.
Je kunt in ieder geval de Britse connectie goed horen. Misschien dat ik niet lang genoeg heb doorgekeken en teveel gelet heb op...Anoniem: 32279 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:49:
[...]
Canadees, niet Brits. Ik vind hem steengoed trouwens, fijn dat er een seizoen 2 komt.
[ Voor 30% gewijzigd door technorabilia op 09-06-2013 10:02 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Haar accent zou brits moeten voorstellen.Anoniem: 32279 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:49:
[...]
Canadees, niet Brits. Ik vind hem steengoed trouwens, fijn dat er een seizoen 2 komt.
Revolution: Kijk hem door. Dan snap je waarom er compleet geen stroom meer is, en dan snap je ook waarom accu's etc niet meer werken.kraades schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:36:
Revolution
Na 3 episodes gewist. Klopt geen hout van qua science en de scenes zie er veel te clean uit zo uit de studio.
Black Orphan
Na 3 episodes gewist. Rechtlijnig verhaal. Beetje kinderachtig. Brits accent ook niks voor mij.
Arrow
Nu 3 episodes gezien. Twijfel twijfel. Wel wat nieuwe plotwendingen maar ongeloofwaardig qua personages en die vechtscenes...kom op...
[...]
Ok, bedankt.
Black Orphan: Het is trouwens Orphan Black
Arrow: Erg cheesy, kijkt lekker weg. Maar echt een goede serie? Mwa..kijk hem wel maar niet dat je zegt. WOW!
Ah, ik dacht dat ze gewoon zelf Franstalig was en daarom zo brak Engels sprak. Ik vind hem zelf erg leuk, maar hou ook zeker heel veel van zaken als shapeshifters en clonen, ook als het heel slecht zou zijn zou ik er nog van genieten. Maar ik vind dit wel een leuke serie. Je merkt wel dat het budget niet heel hoog is, maar prima te doen en een leuk verhaal.Touchdomex schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:19:
Haar accent zou brits moeten voorstellen.
Ik zou orphan black niet willen missen, die andere 2 series vind ik ook niet boeiend.
Gisteren de laatste Mythbusters gezien, die was erg vermakelijk. Bizar gewoon met die motor. Ze waren er zelf ook flink verbaasd over. Een van de beste afleveringen van dit seizoen.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-06-2013 11:09 ]
En dan Orphan Black een beetje kinderachtig noemen

Maar misschien heb ik qua verhaal inderdaad niet lang genoeg doorgekeken. Aan de andere kant als ik als moet doorbijten op de eerste paar episodes... Smaken verschillen gelukkig!
Ah ok...Dacuuu schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:31:
[...]
Revolution: Kijk hem door. Dan snap je waarom er compleet geen stroom meer is, en dan snap je ook waarom accu's etc niet meer werken.
[ Voor 31% gewijzigd door technorabilia op 09-06-2013 13:03 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik zou het slotje pas 31 juni doen. Dan zit je precies halverwege het jaar. Het is niet alsof we nu al startende series hebben (buiten de zomerseries dan)Phyxion schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:03:
Tijd voor een slotje.
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2013 14:20 ]
Ok, bedankt voor de link. Wist ik niet.Wiethoofd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:56:
Orphan Black is een zomerserie, deze dan graag ook in Buitenlandse TV series zomer 2013 houden, geldt ook voor de rest van de zomerseries, bijna alle winterseries zijn inmiddels afgelopen...
👉🏻 Blog 👈🏻
Deze zal nu gesloten worden
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.