Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:
  • 179.782 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik kijk ook geen TV verder, 2-3 episodes per dag ongeveer. Totaal aan series weet ik niet, veel in ieder geval :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

wontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:58:
Na 8 dagen is Inet back *O*

Heb nu slechts 47 series staan die een of andere manier achterstand hebben dus ff de backlog bijwerken in zowel Sickbeard als finales :+
Dus ze hebben de ADSL kabel gefixed?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-05 17:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Timocos schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:38:
[...]

Lol, dacht al dat ik ''erg'' was met mijn 28 series :o Levert altijd rare blikken op bij mijn vrienden als ik vertel hoeveel series ik per week kijk (alhoewel ik er wel series bij tel die net zijn afgelopen/binnenkort moeten starten), maarja ik kijk dan ook geen tv verder.
Zitten ook wat specials tussen en wat missende extra's. Dus er blijven er een stuk of 30 over. Maar ik kijk niet gelijk elke serie :P. Spaar er een paar op voor de serieloze tijden :+
MegaTronics schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:44:
[...]
Dus ze hebben de ADSL kabel gefixed?
Als het goed is wel. Geen adsl, na reparatie geen telefoon en nu na de 5e monteur werkt alles weer. Gelijk ook de errors van 4000+ per minuut naar 11 O-)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Dus de voorgaande 4 monteurs waren gewoon prutsers? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Volledige trailer 'Agents of S.H.I.E.L.D.' . 2,5 minuut:

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:21

Arethusa

Niet die server

jmk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:12:
Volledige trailer 'Agents of S.H.I.E.L.D.' . 2,5 minuut:
[video]
Hier verwacht ik heel veel van. Ik hoop dat ABC eens wakker wordt en series als deze een kans blijft geven als het qua kijkcijfers eens tegenzit.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:08:
Dus de voorgaande 4 monteurs waren gewoon prutsers? :F
Lijkt er wel op.....

Net gelijk een promo bekeken van de serie waar ik het meest naar uit kijk voor komden seizoen: Agents of S.H.I.E.L.D. Ziet er awesome uit. Ben er echt heel erg benieuwd naar

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:59
Zit op mijn werk dus zonder geluid gekeken. Vorige week de teaser bekeken en daarin kwam Agent Coulson ook al naar voren :D

Ik verwacht hier ook veel van, ze zullen vast een aangenaam budget hebben en de gezichten die naar voren komen in de trailer zijn ook goed. Zoals bij zoveel series de tendens van nu.... wachten totdat het begint / doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 14-05 16:38
Ik zou het wel fijn vinden als er weer eens een langlopende serie is "van" Joss Whedon. Misschien helpt het dat de film The Avengers goed ontvangen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Coulson is zo'n baas, hij kan niks bijzonders maar is toch altijd de coolste vent in al die Marvel films vol superhelden. Alleen Tony Stark komt nog dichtbij.

Als ik het zo zie speelt de serie zich in de schaduw van de grotere Marvel franchise, terwijl Thor, de Hulk en Iron Man de bedreigingen voor de hele wereld oplossen komen hier de bedreigingen voor aleen maar een grote stad of klein land aan bod. Dit kan eigenlijk niet anders dan een enorm succes worden.

edit: Coulson kan toch wel wat super dingen:

YouTube: Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer

[ Voor 16% gewijzigd door IJzerlijm op 15-05-2013 11:53 ]

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
IJzerlijm schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:
Coulson is zo'n baas, hij kan niks bijzonders maar is toch altijd de coolste vent in al die Marvel films vol superhelden. Alleen Tony Stark komt nog dichtbij.
Vind hem er ook awesome bij staan in de cast photo
Afbeeldingslocatie: http://www.spoilertv.co.uk/images/cache/Agents%20of%20SHIELD/Season%201/Cast%20Promotional%20Photos/Agents%20of%20SHIELD%20-%20Cast%20Promotional%20Photos%20%281%29_FULL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"visit spoilertv.com for the actual images, this site has been stealing bandwidth" :P

NCIS:
spoiler:
Adm. Albert Jethro 'A.J.' Chegwidden :o

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 15-05-2013 12:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Natuurlijk moet ik op die spoiler klikken :P :F :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 16:24
Hmm niet mijn genre.
Gelukkig gaat Walter White over een paar maanden weer koken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
wontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Vind hem er ook awesome bij staan in de cast photo
[afbeelding]
Gast is echt relaxed en staat er idd goed bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 11:20
Mooi topic en overzicht, ontdenk ´m nu pas.
Mis alleen wel series als Misfits (IMDB: Misfits (TV Series 2009– )) en Luther (IMDB: Luther (TV Series 2010– )' e.d. in ´t overzicht. Vind ik toch wel betere series dan 95% van de genoemde :) Dus wellicht aardig om toe te voegen. Of is dat omdat dit "eigenlijk" alleen over nieuwe series gaat?

Ook Curb Your Enthusiasm (IMDB: Curb Your Enthusiasm (TV Series 2000– )) en Louie (IMDB: Louie (TV Series 2010– )) zie ik er niet in terug. Horen wel onder 't kopje beste comedy series wat mij betreft.

Het Deense The killing of Borgen mogen hier ook wel bij, al heb ik die zelf nog niet gezien.

[ Voor 29% gewijzigd door xs4me op 15-05-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

xs4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:31:
Misfits (IMDB: Misfits (TV Series 2009– ))
Verrek, speelt die nog? :o Ik dacht dat die na S1 afgelopen was! Tnx! _o_

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02 11:31
Binnenkort begint arrested development weer. Heel benieuwd of ze het niveau van de eerdere seizoenen kunnen halen, Will Arnett heeft iig het niveau van Gob nooit bereikt in andere rollen(keek toch altijd omdat het Will Arnett was).

ik denk dat dit uit het nieuwe seizoen is: http://www.dumpert.nl/med...rs_zijn_voor_pussies.html

dat lijkt wel een beetje op het oude niveau :P

edit:
Louie is erg vet idd, laatste seizoen was soms wat ehh.. vreemd. Voor de louie fans is het misschien ook leuk om de gecancelde serie Lucky louie te checken. Komen er nog nieuwe afleveringen Curb dan? Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik dat deuntje heb gehoord :P

[ Voor 26% gewijzigd door CR35 op 15-05-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
xs4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:31:
Mis alleen wel series als Misfits (IMDB: Misfits (TV Series 2009– )) en Luther (IMDB: Luther (TV Series 2010– )' e.d. in ´t overzicht. Vind ik toch wel betere series dan 95% van de genoemde :) Dus wellicht aardig om toe te voegen. Of is dat omdat dit "eigenlijk" alleen over nieuwe series gaat?

Ook Curb Your Enthusiasm (IMDB: Curb Your Enthusiasm (TV Series 2000– )) en Louie (IMDB: Louie (TV Series 2010– )) zie ik er niet in terug. Horen wel onder 't kopje beste comedy series wat mij betreft.

Het Deense The killing of Borgen mogen hier ook wel bij, al heb ik die zelf nog niet gezien.
Zal ze eens nakijken, maar wat ik me herinner van sommige titels is dat ze zomerseries zijn/waren dus mogelijk staan ze in dat topic.

Overigens is NCIS: RED dood. Blijkbaar toch niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:11:
[...]

...

Overigens is NCIS: RED dood. Blijkbaar toch niet goed genoeg.
_O- Die crossovers waren al om te huilen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dood voordat ie begonnen was?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

CBS heeft een aantal trailers / behind the scenes clips online gezet, waaronder Intelligence:

Sawyer van Lost in de hoofdrol :) , Catherine van CSI als bijrol :F .
[YouTube: http://youtu.be/f-nqhGQeniM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:47
Intelligence: Is dat een remake van die canadese serie? Die vond ik wel goed namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

WTF @ CSI
spoiler:
Ozzy :o :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
jmk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:01:
CBS heeft een aantal trailers / behind the scenes clips online gezet, waaronder Intelligence:

[video]
:D Komen veel futuristische series uit komend seizoen _/-\o_ In ieder geval genoeg Fringe vervangers (Believe, Almost Human, Intelligence).

Als iemand nog meer van zulke series weet voor komend seizoen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

jmk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:01:

[video]
Sawyer vindt het zelf eigenlijk ook maar wat vaag: 'ex special forces, delta, CIA guy'. Als ik dat stukje in het begin moet geloven kan hij dus ook dingen in cyberspace manipuleren zoals het slot op zijn cel. Dat begint wel heel dicht bij Heroes uit te komen waar Hana Gitelman dat ook kon. Ik denk dat ze daarmee een beetje te ver gaan, eerst las ik dat het iemand was die in het electromagnetisch spectrum kon zien en nu is het iemand met superpowers. Ik geef het 6 afleveringen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TW846
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04-2020
Anthirian schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:43:
Net binnen, Southland is na 5 seizoenen gecanceld. Ik hoorde dat er een flinke cliffhanger aan het einde zit, erg jammer altijd als een serie zo moet eindigen.
Dat is balen zeg.... good stuff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Almost Human trailer bekeken en ziet er wel uit als een serie die anders is en tof kan worden. Wel cool dat gewoon de helft van Common Law terug is, maar dan als robot haha. Zijn gedrag is om en nabij hetzelfde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

m4yall schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:04:
Almost Human trailer bekeken en ziet er wel uit als een serie die anders is en tof kan worden. Wel cool dat gewoon de helft van Common Law terug is, maar dan als robot haha. Zijn gedrag is om en nabij hetzelfde :D
De helft is wel erg overdreven wanneer één van de twee hoofdrolspelers erin zit :+ Net even de trailer gekeken, halverwege had ik al het idee dat het van J.J. Abrams was (beetje Fringe idee volgens mij, maar dan nog minder uitgewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Phyxion schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:53:
[...]

De helft is wel erg overdreven wanneer één van de twee hoofdrolspelers erin zit :+ Net even de trailer gekeken, halverwege had ik al het idee dat het van J.J. Abrams was (beetje Fringe idee volgens mij, maar dan nog minder uitgewerkt).
Vandaar ook helft :+ . Interactie had wel wat weg van common law. Serie staat natuurlijk nog in zn beginschoenen en Fringe is ook top geworden dus deze ga ik zeker volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robocop in Hawaii 5 O :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sacrifice voor Arrow en Sacrifice voor Supernatural?

De inspiratie is weer ver te zoeken. Tijd voor een crossover dan maar? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 17-05-2013 03:58 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
;w ;w The Office US ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:? Loop jij achter? :P
Zat aan de ep van afgelopen week te denken, maar geen robocop gezien. Ff geGoogled en kwam toen uit op IMDB: "Hawaii Five-0" Hookman (TV episode 2013) , dat is een tijdje terug.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:Y

Ben de serie aan het inhalen. Summer in de volgende ep <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Stukfruit schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 03:58:
Sacrifice voor Arrow en Sacrifice voor Supernatural?

De inspiratie is weer ver te zoeken. Tijd voor een crossover dan maar? :P
Haha had precies dezelfde gedachte toen ik de titels van de afleveringen zag. :o

Was wel goeie seizoensafsluiter van Supernatural though _/-\o_ Op naar seizoen 9, serie begint me nog steeds niet te vervelen.

Ook Revenge had een goeie seizoensafsluiter van 2 afleveringen :) Onthulling op einde zag ik eigenlijk al beetje aankomen dit hele seizoen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:54:
[...]

:Y

Ben de serie aan het inhalen. Summer in de volgende ep <3
Summer O+ <3

Straks de eerste Buffy ep met Dawn O+ maar eens kijken, heb gister die met de kaas-dude gezien :P

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 17-05-2013 10:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik weet niet waar het anders moet: http://www.nu.nl/film/347...n-nieuwe-comedyserie.html

Robin Williams en Sarah Michelle Gellar samen in een komedie serie

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Moby schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:27:
Ik weet niet waar het anders moet: http://www.nu.nl/film/347...n-nieuwe-comedyserie.html

Zijn er wel meer hoor :+

Maar YouTube: theseat42f's channel kan je alle nieuwe series vinden voor komend seizoen (behalve voor the CW). Oa ook de Robin Williams serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oud nieuws :+

Anoniem: 19894 in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was ik de enige die de laatste scene van Greys Anatomy van kilometers ver zag aankomen?
Had al zo'n vermoeden dat er iets zou gebeuren toen hij naar beneden ging...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Gelukkig heb ik een rood kleurtje en zodoende unlimited slip-up kaartjes!

[ Voor 8% gewijzigd door Moby op 17-05-2013 14:48 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://twitter.com/roadsidetweets/status/335107305815293955

w00t!

Joss Whedon bij Jimmy Fallon op bezoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05 16:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Voor wie Don't Trust the B(itch) in Apartment 23 volgde en het vervelend vindt dat de laatste 8 afleveringen (212 - 219) niet uitgezonden worden, vanaf vandaag zijn ze op Hulu, ABC.com en iTunes te vinden (en vanaf morgen waarschijnlijk via de andere kanalen). bron

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max913
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Vind het ook heel jammer ;( , maarja het kan niet blijven duren zeker.
Heb erg genoten van deze serie zeker de seizoenen met michael :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 28-04 17:39
The office was ook erg leuk maar ik vond het eigenlijk ook wel goed zo. Het had een mooie afsluiter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Heb nog dit hele laatste seizoen van the Office niet gekeken. Binnenkort maar even inhaalslag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:39
Jack Bauer is back!

'24 live anotherday'

https://www.facebook.com/...14-on-f/10151589946824522

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Trailer even gekeken, lijkt niks aan. We shall see :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
De Michael J Fox show lijkt me wel leuk :Y :Y

Ook flinke zelfspot over zijn ziekte. Overigens ook spotten met de zender waarop het wordt uitgezonden is altijd leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hoe kut ik Elementary vond na aflevering 1 hoe verschrikkelijk gaaf het is na seizoen 1. Die season finale, zo zie je ze niet vaak, holy crap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond. Elke keer heb ik een aflevering niet langer dan 5 minuten volgehouden als ik het op TV tegen kwam :$ :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:24:
[...]

Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond....
Nope :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

nero355 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:24:
[...]

Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond. Elke keer heb ik een aflevering niet langer dan 5 minuten volgehouden als ik het op TV tegen kwam :$ :X
Vind er ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Same here, en dat geldt ook voor de oorspronkelijke Britse versie. Ik ben fan van Ricky Gervais, vooral na Derek en An Idiot Abroad, maar The Office kan ik in beide versies niet aanzien....

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 16:47
Ik vond The Office echt heerlijk om te kijken. Vooral toen Michael er nog in zat, vaak zat ik te kijken met plaatsvervangende schaamte :-) Baal er van dat het afgelopen is, maar het was wel een goed einde zo, het is goed dat ze het niet verder uitrekken.

Gelukkig hebben we Parks & Recreation nog, best wel veel dezelfde humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:58

Nakebod

Nope.

The Office _O_
Erg mooi om in de laatste paar afleveringen die terugblikken naar het begin te zien, het voelt bijna als een echte documentaire :+
Je leeft zelfs met iedereen mee. Of heb ik dat nu alleen :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sagaris schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:17:
Hoe kut ik Elementary vond na aflevering 1 hoe verschrikkelijk gaaf het is na seizoen 1. Die season finale, zo zie je ze niet vaak, holy crap!
Zelfde verhaal hier, in het begin met moeite uitgekeken, maar werd echt steeds beter. Dit weekend de finale nog kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Zow ik vind Hanibal weer erg nice! Blijft naar mijn mening erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik begin mij inmiddels behoorlijk op te winden wanneer ik voor de zoveelste keer een "spannende" scene zie die wordt opgevolgd door een andere scene en daarbij de tekst: "12 uur eerder", of "24 uur eerder", of "2 dagen eerder", enzovoorts.

Ja makers van Nikita, ik heb het over jullie!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dan kan je beter geen Flashpoint gaan kijken, bij die serie was het standaard aan het begin bij elke aflevering. Helaas (voor mij) is Flashpoint al een tijdje gestopt, ik vond het altijd wel een lekkere serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat kijk ik gelukkig niet :P

De rest van Nikita was trouwens ook een bijeengeraapte boel van cliche's zeg, wow. Het was de eerste aflevering waarbij ik serieus stukken moest "doorspoelen" om het kijkbaar te houden.

Hopelijk is dit geen indicatie voor wat het volgende seizoen gaat worden...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Coenen schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:18:
Dan kan je beter geen Flashpoint gaan kijken, bij die serie was het standaard aan het begin bij elke aflevering. Helaas (voor mij) is Flashpoint al een tijdje gestopt, ik vond het altijd wel een lekkere serie.
Vergeet de eerste pink ranger niet O+

Spike die door een als lieftallig meisje uitziende robot door een raam wordt gegooid :D _/-\o_ _O-
Dat blijft geweldig :+

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 18-05-2013 23:33 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Stukfruit schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:54:
Hopelijk is dit geen indicatie voor wat het volgende seizoen gaat worden...
Die heeft toch maar 6 eps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus Hawaii 5-0 ingehaald, mooi op tijd voor de seizoensfinale *O*

En nu Doctor Who :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-05 12:52

Martinspire

Awesomeness

Coenen schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:18:
Dat vond ik bij die serie ook altijd zo vaag, maar ik skipte dan ook altijd de eerste (of 2) minuten waardoor ik nog niet precies wist wat er ging komen. Veel spannender op die manier. Maar de serie zelf was dan ook wel erg goed. Vraag me af of er een nieuwe van gaat komen. Van de Amerikaanse zenders weten we inmiddels al wel wat meer, maar vraag me af waar die Canadezen nu weer mee gaan komen. Die maken de laatste jaren steeds betere series imo.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Season finale van Hawaii Five-0 gezien, niet spectaculair, gewoon een degelijke finale. Prima manier om Kono & not so mafia vriendje uit de serie te schrijven, het is geloofwaardig als ze nooit meer voorkomen maar je kunt ze altijd nog terughalen. Waar kennen we trouwens het vrouwtje (Autumn Reeser) in Danny's woonkamer ook alweer van? Is dat zijn zus oid?

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 21-05-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
On May 10, 2013, Rules of Engagement was canceled by CBS after seven seasons and 100 episodes.
Jammer, de 100e was een goede. Zonde om dan nog te teasen met een stukje na de 'afsluiting' voor de aftiteling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:03:
Season finale van Hawaii Five-0 gezien, niet spectaculair, gewoon een degelijke finale. Prima manier om Kono & not so mafia vriendje uit de serie te schrijven, het is geloofwaardig als ze nooit meer voorkomen maar je kunt ze altijd nog terughalen. Waar kennen we trouwens het vrouwtje (Autumn Reeser) in Danny's woonkamer ook alweer van? Is dat zijn zus oid?
Dat is die vrouw uit Last Resort. In Hawaii-Five-0 was ze die vrouw uit dat museum met die gouden munten.
Ze zal nu wel weer in de serie geschreven zijn aangezien Last Resort gecancelled is :+

Vrij matige finale, ze hadden toch minstens iets van Doris kunnen vertellen, nu weten we nog niks (en het was al zo langdraderig/vaag/niks nieuws het hele seizoen) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh come on... @ Grimm ;(

Dat is gewoon gemeen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 18:33
Begonnen met Dexter seizoen 4. De eerste 3 seizoenen met veel plezier weggespeeld. z'n vrouwtje gaat er wel steeds beter uitzien:) Enige wat ik jammer vind is dat we tot op heden geen vette moordenaar hebben gezien dat de Ice Truck Killer. Beetje jammer dat zo'n goed stuk serie al zo snel afgelopen is.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik snap nu waarom Don't Trust the Bitch in Apartment 23 gecanceled is, de resterende 8 afleveringen zijn niet echt de beste om het zacht uit te drukken. En ook de volgorde waarin het allemaal uitgezonden is door de kabelaar(s?) is drama, zo zou 212 ergens in S1 thuis horen (bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Stukfruit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:46:
Oh come on... @ Grimm ;(

Dat is gewoon gemeen.
Vertel! Ik heb pas dit weekend de mogelijkheid om te kijken :)

* Raymond vind het nog steeds een prima serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

lj_tree schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:58:
Begonnen met Dexter seizoen 4. De eerste 3 seizoenen met veel plezier weggespeeld. z'n vrouwtje gaat er wel steeds beter uitzien:) Enige wat ik jammer vind is dat we tot op heden geen vette moordenaar hebben gezien dat de Ice Truck Killer. Beetje jammer dat zo'n goed stuk serie al zo snel afgelopen is.
Must ... resist ... spoiling ...

Serieus, er staat je dan dit seizoen nog heel wat te wachten :P

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Dexter is een leuke serie. De eerste seizoenen naar mijn mening het sterkste. Maar kijkt daarna zeker leuk weg. Ik heb in ieder geval zin in het laatste seizoen ( 8 ) 30 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Graag info over (nieuwe) winterseries in het Buitenlandse TV series zomer 2013 plaatsen, dit topic is voor series die afgelopen winter zijn begonnen en nu aflopen.

Dexter heeft een eigen topic: [Serie] Dexter - deel 2 (let op, spoilers :P) het eerste deel liep t/m seizoen 6 qua reacties dacht ik, dus daar ook opletten qua spoilers mocht je gaan teruglezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raymond schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:
Vertel! Ik heb pas dit weekend de mogelijkheid om te kijken :)
Als ik het je zou willen vertellen dan moet ik een spoiler posten :)
spoiler: Dit is dus de spoiler
Maar als je het echt wil weten: kijk eens naar de titel van de aflevering.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wrom, hij is toch al uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Omdat dit meer een verzameltopic is van series die geen eigen topic hebben. Zelf spaar ik alle Grimm afleveringen op om ze een keer te kijken als er geen andere series meer zijn, dus is het wel fijn om hier toch geen spoilers te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ja ik vindt het zoals het in dit topic gaat wbt spoilers heel fijn lezen. Is goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
hey, dit had ik ff gemist: Ik zie op tvt dat CSI:NY is gecancelled? Waarom is me dat niet eerder opgevallen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaar dat de show niet meer verder gaat? Het viel niet meer op? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb gewoon niet goed opgelet. Ik vond het al jaren de betere CSI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:48
Raymond schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:53:
hey, dit had ik ff gemist: Ik zie op tvt dat CSI:NY is gecancelled? Waarom is me dat niet eerder opgevallen?!?
Sickbeard geeft nog niets aan, maar het zou me niets verbazen.
Het hoogtepunt was wel bereikt.
Geldt wel voor alle CSI's, al vind(of moet ik zeggen: vond) ik NY wel de leukste.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik keek het voornamelijk als een tussendoortje.. Onder het mom van "als je toch aan het downharken bent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Zo, mijn lijstje met tv-series weer een beetje bijgesteld. Ik heb tegenwoordig minder tijd en heb een aantal series wel gedownload, maar nog niet gekeken. Ik merk dat ik die series helemaal niet mis, dus die zijn voor volgend seizoen van de download-list gekegeld. Intussen zit ik onder de 30 series die ik volg en dat betekent omgerekend ongeveer 1 ep per dag. Da's prima vol te houden :D

Nooit gedacht dat ik Bones, CSI en the mentalist van de lijst zou gooien, maar dat heb ik toch wel gedaan. Voelt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 16:58
Raymond schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:53:
CSI NY is inderdaad gecancelled. Het was op zich te verwachten. Vorig jaar stonden zowel CSI Miami als CSI NY op de wip maar uiteindelijk mocht NY toch nog doorgaan.
Het origineel blijft dus alleen over. Ik moet zeggen ik heb van beide CSI's van het huidige seizoen nog geen aflevering gekeken er is namelijk nog zoveel leuks om te kijken ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren seizoen 4 van dexter afgekeken :( Snik....rita....met d'r nieuwe tieten:'(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:48

Trouble

Everything is awesome

Raymond schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:22:

Nooit gedacht dat ik Bones, CSI en the mentalist van de lijst zou gooien, maar dat heb ik toch wel gedaan. Voelt goed ;)
Bones ben ik vorig jaar al mee gestopt, CSI heb ik nooit echt gevolgd, dat is prima kijkvoer voor een keer op tv als ik er langs zap.

Wat ik niet heb gemist als ik een paar afleveringen achterloop schrap ik, zo ben ik van 29 series naar 15 gegaan het afgelopen jaar.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:09
Ik keek vroeger ook aardig wat tv series, heb het inmiddels ook teruggebracht tot 4 of 5.
Deels door verlies van interesse, deels doordat de series gecancelled werden en er imo niks beters voor terug kwam.

Terminator The Sarah Connor Chronicles, Buffy, Prison Break, Veronica Mars: gecancelled terwijl ik het goede series vond.
House, According to Jim, 2 and a half men, Dollhouse, Angel, Leverage, Flash Forward: ben ik voortijdig interesse in verloren.
Harper's Island was vanaf het begin bedoelt als een serie voor slechts 1 seizoen helaas.

Wat volg ik op dit moment:
Californication, Arrow, How I Met Your Mother (gaat het laatste seizoen in :( ), Revolution en Sons of Anarchy.

Ik ben niet iemand die zo een nieuwe serie instapt... Het moet me grijpen, anders boeit het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Van de CSI's heb ik alleen een stuk van een seizoentje NY gekeken om toch een keer te zien hoe Gary Sinese het doet daarin. Niet onaardig maar na een aflevering of 6, 7 wist ik het wel.

Bones volgde ik het afgelopen seizoen nog uit gewoonte - beetje als bewegend behang als ik wat anders aan het doen was. De serie was ooit echt boeiend maar dat is het nu zelden nog. De humor met de wisselende assistenten is nog wel leuk af en toe. Of ik het blijf volgen na de zomer weet ik nog niet.

The Mentalist wil ik tot het einde zien. De kwaliteit is niet meer zo constant hoog als eerst maar de goeie afleveringen blijven gelukkig het beeld bepalen.

Series die op dit moment lopen en die ik volg: Orphan Black (enorm goed), Da Vinci's Demons, Rogue, Continuum, Defiance (al loop ik achter), Game Of Thrones en guilty please Body of Proof. Mad Man spaar ik op voor een later moment. Binnenkort weer leuke zomerseries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Het punt met CSI vond ik dat het op gegeven moment overkill werd met 2 spinoffs. Ik begreep het wel vanuit commercieel oogpunt, maar op gegeven moment is er sleet op de formule gekomen. Je kent het format wel. Ik ben zelf met veel plezier Miami gaan volgen en vanaf dat moment eigenlijk de normale CSI een stuk minder en NY eigenlijk nauwelijks. Toen ik hoorde dat CSI Miami na 10 seizoenen stopte, was ik daar eigenlijk behoorlijk tevreden mee. Mijn kast raakt immers ook vol. ;)

NY was altijd al minder belangstelling voor, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze de originele serie een halt zouden toeroepen. Ik heb toch het gevoel dat die serie net een paar seizoenen te lang doorloopt.

Dat komt vooral voor mij:
spoiler:
vanwege het vertrek van een behoorlijk deel van de originele cast. Met name Grissom vond ik een gemis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
*knip*. Probeer het eens op een normale manier te zeggen :)

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 27-05-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-

[ Voor 99% gewijzigd door Phyxion op 27-05-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

*knip* Ook dit mag inhoudelijk.

[ Voor 141% gewijzigd door gambieter op 27-05-2013 19:08 ]

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.