'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dus ze hebben de ADSL kabel gefixed?wontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:58:
Na 8 dagen is Inet back![]()
Heb nu slechts 47 series staan die een of andere manier achterstand hebben dus ff de backlog bijwerken in zowel Sickbeard als finales
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zitten ook wat specials tussen en wat missende extra's. Dus er blijven er een stuk of 30 over. Maar ik kijk niet gelijk elke serieTimocos schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:38:
[...]
Lol, dacht al dat ik ''erg'' was met mijn 28 seriesLevert altijd rare blikken op bij mijn vrienden als ik vertel hoeveel series ik per week kijk (alhoewel ik er wel series bij tel die net zijn afgelopen/binnenkort moeten starten), maarja ik kijk dan ook geen tv verder.
Als het goed is wel. Geen adsl, na reparatie geen telefoon en nu na de 5e monteur werkt alles weer. Gelijk ook de errors van 4000+ per minuut naar 11

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hier verwacht ik heel veel van. Ik hoop dat ABC eens wakker wordt en series als deze een kans blijft geven als het qua kijkcijfers eens tegenzit.jmk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:12:
Volledige trailer 'Agents of S.H.I.E.L.D.' . 2,5 minuut:
[video]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Lijkt er wel op.....Anoniem: 19894 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:08:
Dus de voorgaande 4 monteurs waren gewoon prutsers?
Net gelijk een promo bekeken van de serie waar ik het meest naar uit kijk voor komden seizoen: Agents of S.H.I.E.L.D. Ziet er awesome uit. Ben er echt heel erg benieuwd naar
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik verwacht hier ook veel van, ze zullen vast een aangenaam budget hebben en de gezichten die naar voren komen in de trailer zijn ook goed. Zoals bij zoveel series de tendens van nu.... wachten totdat het begint / doorgaat...
Als ik het zo zie speelt de serie zich in de schaduw van de grotere Marvel franchise, terwijl Thor, de Hulk en Iron Man de bedreigingen voor de hele wereld oplossen komen hier de bedreigingen voor aleen maar een grote stad of klein land aan bod. Dit kan eigenlijk niet anders dan een enorm succes worden.
edit: Coulson kan toch wel wat super dingen:
YouTube: Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer
[ Voor 16% gewijzigd door IJzerlijm op 15-05-2013 11:53 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Vind hem er ook awesome bij staan in de cast photoIJzerlijm schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:
Coulson is zo'n baas, hij kan niks bijzonders maar is toch altijd de coolste vent in al die Marvel films vol superhelden. Alleen Tony Stark komt nog dichtbij.

NCIS:
[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 15-05-2013 12:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gelukkig gaat Walter White over een paar maanden weer koken
Gast is echt relaxed en staat er idd goed bijwontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:51:
[...]
Vind hem er ook awesome bij staan in de cast photo
[afbeelding]
Mis alleen wel series als Misfits (IMDB: Misfits (TV Series 2009– )) en Luther (IMDB: Luther (TV Series 2010– )' e.d. in ´t overzicht. Vind ik toch wel betere series dan 95% van de genoemde
Ook Curb Your Enthusiasm (IMDB: Curb Your Enthusiasm (TV Series 2000– )) en Louie (IMDB: Louie (TV Series 2010– )) zie ik er niet in terug. Horen wel onder 't kopje beste comedy series wat mij betreft.
Het Deense The killing of Borgen mogen hier ook wel bij, al heb ik die zelf nog niet gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door xs4me op 15-05-2013 15:33 ]
Verrek, speelt die nog?xs4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:31:
Mooi topic en overzicht, ontdenk ´m nu pas.
Misfits (IMDB: Misfits (TV Series 2009– ))
Nomen nescio
ik denk dat dit uit het nieuwe seizoen is: http://www.dumpert.nl/med...rs_zijn_voor_pussies.html
dat lijkt wel een beetje op het oude niveau
edit:
Louie is erg vet idd, laatste seizoen was soms wat ehh.. vreemd. Voor de louie fans is het misschien ook leuk om de gecancelde serie Lucky louie te checken. Komen er nog nieuwe afleveringen Curb dan? Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik dat deuntje heb gehoord
[ Voor 26% gewijzigd door CR35 op 15-05-2013 16:03 ]
Zal ze eens nakijken, maar wat ik me herinner van sommige titels is dat ze zomerseries zijn/waren dus mogelijk staan ze in dat topic.xs4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:31:
Mooi topic en overzicht, ontdenk ´m nu pas.
Mis alleen wel series als Misfits (IMDB: Misfits (TV Series 2009– )) en Luther (IMDB: Luther (TV Series 2010– )' e.d. in ´t overzicht. Vind ik toch wel betere series dan 95% van de genoemdeDus wellicht aardig om toe te voegen. Of is dat omdat dit "eigenlijk" alleen over nieuwe series gaat?
Ook Curb Your Enthusiasm (IMDB: Curb Your Enthusiasm (TV Series 2000– )) en Louie (IMDB: Louie (TV Series 2010– )) zie ik er niet in terug. Horen wel onder 't kopje beste comedy series wat mij betreft.
Het Deense The killing of Borgen mogen hier ook wel bij, al heb ik die zelf nog niet gezien.
Overigens is NCIS: RED dood. Blijkbaar toch niet goed genoeg.
Anoniem: 19894
wontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:11:
[...]
...
Overigens is NCIS: RED dood. Blijkbaar toch niet goed genoeg.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Sawyer van Lost in de hoofdrol

[YouTube: http://youtu.be/f-nqhGQeniM]
Yippie kayak, other buckets!
Oscar Wilde
jmk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:01:
CBS heeft een aantal trailers / behind the scenes clips online gezet, waaronder Intelligence:
Sawyer van Lost in de hoofdrol, Catherine van CSI als bijrol
.
[video]
Als iemand nog meer van zulke series weet voor komend seizoen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Sawyer vindt het zelf eigenlijk ook maar wat vaag: 'ex special forces, delta, CIA guy'. Als ik dat stukje in het begin moet geloven kan hij dus ook dingen in cyberspace manipuleren zoals het slot op zijn cel. Dat begint wel heel dicht bij Heroes uit te komen waar Hana Gitelman dat ook kon. Ik denk dat ze daarmee een beetje te ver gaan, eerst las ik dat het iemand was die in het electromagnetisch spectrum kon zien en nu is het iemand met superpowers. Ik geef het 6 afleveringen.jmk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:01:
CBS heeft een aantal trailers / behind the scenes clips online gezet, waaronder Intelligence:
Sawyer van Lost in de hoofdrol, Catherine van CSI als bijrol
.
[video]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dat is balen zeg.... good stuffAnthirian schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:43:
Net binnen, Southland is na 5 seizoenen gecanceld. Ik hoorde dat er een flinke cliffhanger aan het einde zit, erg jammer altijd als een serie zo moet eindigen.
De helft is wel erg overdreven wanneer één van de twee hoofdrolspelers erin zitm4yall schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:04:
Almost Human trailer bekeken en ziet er wel uit als een serie die anders is en tof kan worden. Wel cool dat gewoon de helft van Common Law terug is, maar dan als robot haha. Zijn gedrag is om en nabij hetzelfde
Vandaar ook helftPhyxion schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:53:
[...]
De helft is wel erg overdreven wanneer één van de twee hoofdrolspelers erin zitNet even de trailer gekeken, halverwege had ik al het idee dat het van J.J. Abrams was (beetje Fringe idee volgens mij, maar dan nog minder uitgewerkt).
De inspiratie is weer ver te zoeken. Tijd voor een crossover dan maar?
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 17-05-2013 03:58 ]
Dat zit wel Schnorr.

Zat aan de ep van afgelopen week te denken, maar geen robocop gezien. Ff geGoogled en kwam toen uit op IMDB: "Hawaii Five-0" Hookman (TV episode 2013) , dat is een tijdje terug.
Oscar Wilde
Haha had precies dezelfde gedachte toen ik de titels van de afleveringen zag.Stukfruit schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 03:58:
Sacrifice voor Arrow en Sacrifice voor Supernatural?
De inspiratie is weer ver te zoeken. Tijd voor een crossover dan maar?
Was wel goeie seizoensafsluiter van Supernatural though
Ook Revenge had een goeie seizoensafsluiter van 2 afleveringen
SummerAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:54:
[...]
Ben de serie aan het inhalen. Summer in de volgende ep

Straks de eerste Buffy ep met Dawn
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 17-05-2013 10:21 ]
Oscar Wilde
Robin Williams en Sarah Michelle Gellar samen in een komedie serie
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Zijn er wel meer hoorMoby schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:27:
Ik weet niet waar het anders moet: http://www.nu.nl/film/347...n-nieuwe-comedyserie.html
Maar YouTube: theseat42f's channel kan je alle nieuwe series vinden voor komend seizoen (behalve voor the CW). Oa ook de Robin Williams serie
Oud nieuwsMoby schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:27:
Ik weet niet waar het anders moet: http://www.nu.nl/film/347...n-nieuwe-comedyserie.html
Anoniem: 19894 in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"
Had al zo'n vermoeden dat er iets zou gebeuren toen hij naar beneden ging...
Oscar Wilde
[ Voor 8% gewijzigd door Moby op 17-05-2013 14:48 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
w00t!
Joss Whedon bij Jimmy Fallon op bezoek
Vind het ook heel jammer
Heb erg genoten van deze serie zeker de seizoenen met michael
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Trailer even gekeken, lijkt niks aan. We shall seeMoby schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:27:

Ook flinke zelfspot over zijn ziekte. Overigens ook spotten met de zender waarop het wordt uitgezonden is altijd leuk
Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond. Elke keer heb ik een aflevering niet langer dan 5 minuten volgehouden als ik het op TV tegen kwam

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nopenero355 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond....

Vind er ook niks aan.nero355 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Volgens mij ben ik de enige ter wereld die deze serie echt helemaal niet leuk vond. Elke keer heb ik een aflevering niet langer dan 5 minuten volgehouden als ik het op TV tegen kwam![]()
Nomen nescio
Gelukkig hebben we Parks & Recreation nog, best wel veel dezelfde humor...
Erg mooi om in de laatste paar afleveringen die terugblikken naar het begin te zien, het voelt bijna als een echte documentaire
Je leeft zelfs met iedereen mee. Of heb ik dat nu alleen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zelfde verhaal hier, in het begin met moeite uitgekeken, maar werd echt steeds beter. Dit weekend de finale nog kijken.Sagaris schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:17:
Hoe kut ik Elementary vond na aflevering 1 hoe verschrikkelijk gaaf het is na seizoen 1. Die season finale, zo zie je ze niet vaak, holy crap!
Ja makers van Nikita, ik heb het over jullie!
Dat zit wel Schnorr.
De rest van Nikita was trouwens ook een bijeengeraapte boel van cliche's zeg, wow. Het was de eerste aflevering waarbij ik serieus stukken moest "doorspoelen" om het kijkbaar te houden.
Hopelijk is dit geen indicatie voor wat het volgende seizoen gaat worden...
Dat zit wel Schnorr.
Vergeet de eerste pink ranger nietCoenen schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:18:
Dan kan je beter geen Flashpoint gaan kijken, bij die serie was het standaard aan het begin bij elke aflevering. Helaas (voor mij) is Flashpoint al een tijdje gestopt, ik vond het altijd wel een lekkere serie.
Spike die door een als lieftallig meisje uitziende robot door een raam wordt gegooid

Dat blijft geweldig
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 18-05-2013 23:33 ]
Oscar Wilde
Die heeft toch maar 6 epsStukfruit schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:54:
Hopelijk is dit geen indicatie voor wat het volgende seizoen gaat worden...
Dat vond ik bij die serie ook altijd zo vaag, maar ik skipte dan ook altijd de eerste (of 2) minuten waardoor ik nog niet precies wist wat er ging komen. Veel spannender op die manier. Maar de serie zelf was dan ook wel erg goed. Vraag me af of er een nieuwe van gaat komen. Van de Amerikaanse zenders weten we inmiddels al wel wat meer, maar vraag me af waar die Canadezen nu weer mee gaan komen. Die maken de laatste jaren steeds betere series imo.Coenen schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:18:
Dan kan je beter geen Flashpoint gaan kijken, bij die serie was het standaard aan het begin bij elke aflevering. Helaas (voor mij) is Flashpoint al een tijdje gestopt, ik vond het altijd wel een lekkere serie.
[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 21-05-2013 11:03 ]
Dat is die vrouw uit Last Resort. In Hawaii-Five-0 was ze die vrouw uit dat museum met die gouden munten.Sagaris schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:03:
Season finale van Hawaii Five-0 gezien, niet spectaculair, gewoon een degelijke finale. Prima manier om Kono & not so mafia vriendje uit de serie te schrijven, het is geloofwaardig als ze nooit meer voorkomen maar je kunt ze altijd nog terughalen. Waar kennen we trouwens het vrouwtje (Autumn Reeser) in Danny's woonkamer ook alweer van? Is dat zijn zus oid?
Ze zal nu wel weer in de serie geschreven zijn aangezien Last Resort gecancelled is
Vrij matige finale, ze hadden toch minstens iets van Doris kunnen vertellen, nu weten we nog niks (en het was al zo langdraderig/vaag/niks nieuws het hele seizoen)

Dat is gewoon gemeen.
Dat zit wel Schnorr.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Vertel! Ik heb pas dit weekend de mogelijkheid om te kijken
* Raymond vind het nog steeds een prima serie
Must ... resist ... spoiling ...lj_tree schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:58:
Begonnen met Dexter seizoen 4. De eerste 3 seizoenen met veel plezier weggespeeld. z'n vrouwtje gaat er wel steeds beter uitzien:) Enige wat ik jammer vind is dat we tot op heden geen vette moordenaar hebben gezien dat de Ice Truck Killer. Beetje jammer dat zo'n goed stuk serie al zo snel afgelopen is.
Serieus, er staat je dan dit seizoen nog heel wat te wachten
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dexter heeft een eigen topic: [Serie] Dexter - deel 2 (let op, spoilers
Als ik het je zou willen vertellen dan moet ik een spoiler postenRaymond schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:
Vertel! Ik heb pas dit weekend de mogelijkheid om te kijken
Dat zit wel Schnorr.
Sickbeard geeft nog niets aan, maar het zou me niets verbazen.Raymond schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:53:
hey, dit had ik ff gemist: Ik zie op tvt dat CSI:NY is gecancelled? Waarom is me dat niet eerder opgevallen?!?
Het hoogtepunt was wel bereikt.
Geldt wel voor alle CSI's, al vind(of moet ik zeggen: vond) ik NY wel de leukste.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2013 22:06 ]
Nooit gedacht dat ik Bones, CSI en the mentalist van de lijst zou gooien, maar dat heb ik toch wel gedaan. Voelt goed
CSI NY is inderdaad gecancelled. Het was op zich te verwachten. Vorig jaar stonden zowel CSI Miami als CSI NY op de wip maar uiteindelijk mocht NY toch nog doorgaan.Raymond schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:53:
hey, dit had ik ff gemist: Ik zie op tvt dat CSI:NY is gecancelled? Waarom is me dat niet eerder opgevallen?!?
Het origineel blijft dus alleen over. Ik moet zeggen ik heb van beide CSI's van het huidige seizoen nog geen aflevering gekeken er is namelijk nog zoveel leuks om te kijken
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Bones ben ik vorig jaar al mee gestopt, CSI heb ik nooit echt gevolgd, dat is prima kijkvoer voor een keer op tv als ik er langs zap.Raymond schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:22:
Nooit gedacht dat ik Bones, CSI en the mentalist van de lijst zou gooien, maar dat heb ik toch wel gedaan. Voelt goed
Wat ik niet heb gemist als ik een paar afleveringen achterloop schrap ik, zo ben ik van 29 series naar 15 gegaan het afgelopen jaar.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Deels door verlies van interesse, deels doordat de series gecancelled werden en er imo niks beters voor terug kwam.
Terminator The Sarah Connor Chronicles, Buffy, Prison Break, Veronica Mars: gecancelled terwijl ik het goede series vond.
House, According to Jim, 2 and a half men, Dollhouse, Angel, Leverage, Flash Forward: ben ik voortijdig interesse in verloren.
Harper's Island was vanaf het begin bedoelt als een serie voor slechts 1 seizoen helaas.
Wat volg ik op dit moment:
Californication, Arrow, How I Met Your Mother (gaat het laatste seizoen in
Ik ben niet iemand die zo een nieuwe serie instapt... Het moet me grijpen, anders boeit het me niet.
Bones volgde ik het afgelopen seizoen nog uit gewoonte - beetje als bewegend behang als ik wat anders aan het doen was. De serie was ooit echt boeiend maar dat is het nu zelden nog. De humor met de wisselende assistenten is nog wel leuk af en toe. Of ik het blijf volgen na de zomer weet ik nog niet.
The Mentalist wil ik tot het einde zien. De kwaliteit is niet meer zo constant hoog als eerst maar de goeie afleveringen blijven gelukkig het beeld bepalen.
Series die op dit moment lopen en die ik volg: Orphan Black (enorm goed), Da Vinci's Demons, Rogue, Continuum, Defiance (al loop ik achter), Game Of Thrones en guilty please Body of Proof. Mad Man spaar ik op voor een later moment. Binnenkort weer leuke zomerseries
Anoniem: 406530
NY was altijd al minder belangstelling voor, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze de originele serie een halt zouden toeroepen. Ik heb toch het gevoel dat die serie net een paar seizoenen te lang doorloopt.
Dat komt vooral voor mij:
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 27-05-2013 19:07 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Phyxion op 27-05-2013 23:46 ]
[ Voor 141% gewijzigd door gambieter op 27-05-2013 19:08 ]
Dit topic is gesloten.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.