Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Martinspire schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:29:
[...]

Inderdaad jammer. Vind de hoofdpersoon bij Golden Boy ook wel wat minder. Maar goed. Hoe staat deze serie er trouwens voor? Gaat ie door of kan Chi weer een nieuwe ploeg gaan zoeken?
Zo goed als dood de serie. Zeer slechte kijkcijfers.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, waarom wordt Grimm nu op een andere dag uitgezonden? Is dat goed of slecht?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Als iets uit de "friday night death slot" wordt gehaald dan lijkt het me een goed iets :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 09:46
Het eerste seizoen van Dexter afgekeken en direct doorgegaan met het 2e seizoen. Wat een heerlijke serie:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Grimm is ook wel een leuke serie om te kijken tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:02
Grimm is verhuisd naar de dinsdag en is verlengd, volgens mij is dat supernieuws :)

* Raymond vindt grimm ook wel leuk om te kijken, tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik weet nog steeds niet waarom ik elke week netjes Grimm blijf kijken :+

Revolution heb ik een probleem mee ontdekt. Ik krijg geen gevoel bij de karakters... :X Prachtig verhaal, supersfeer maar ik krijg geen connectie met de karakters die ze spelen... Hebben meer mensen dit?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Revolution vind ik vreselijk, al wordt het nu wel ietsjes beter nu het verhaal wat duidelijker wordt en er meer context wordt gecreëerd. Toch mist er wel een stuk geloofwaardigheid, dat is deels gebrek aan verhaal en deels gewoon slecht acteerwerk als je het mij vraagt. Characters hebben niet echt een development en zijn daarom nogal eendimensionaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:40
ik vind revolution ook helemaal niks. De enige reden waarom ik dit nog kijk is omdat mijn vrouw het zo leuk vind.
Revolution voelt als een zeer mislukte JJ Abrams serie.
(hoofdpersonage is een jonge vrouw zoals in Alias of Fringe, veel onverklaarbare zaken die langzaam worden onthuld, sci-fi elementen)

Het verhaal boeit gewoon niet genoeg. De karakters spreken me niet aan. Er zitten als je goed oplet gaten in het verhaal. (karakters weten bijvoorbeeld dingen zonder dat je weet hoe ze aan die info komen. Als ze iemand of iets nodig hebben, dan hebben ze ALTIJD het geluk dat die mensen/dingen zich opeens voor hun bevinden, etc. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik vind revolution geweldig (al heb ik episode 3 nog niet gezien). Gewoon simpel vermaak, leuk om elke week ff te zien, de nieuwe Eureka van SF Channel. Geweldig omdat het simpele tv is, heb veel lastige series die ik nu kijk en daar heb ik niet altijd zin in.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-05-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05

Damian

Insane Obtrusion

Ik ben nu Defiance aan het kijken, maar krijg een beetje een TerraNova gevoel bij de serie, en dat was bij TerraNova niet succesvol.

Ik vond de Volge wel heel vet gedaan, goede animaties.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 21:35

Deathchant

Don't intend. Do!

Nitai schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:12:
[...]

Ik vond het erg tegenvallen deze aflevering. Leek meer een filler :|
Een filler.....je bedoelt een aflevering waar ze niet de draad volgen van de "complete the trials to close the gates of hell" storyline?
Tja, ik zag liever ook meer rode draad, maar dat maakte de aflevering echt niet slecht. Ik vond het wel een leuke aflevering met een ouderwetse Jin-demon.
Wat ik echter veel erger vind, is dat ze niks gedaan hebben met het hele hel-concept toen ze Bobby uit de hel gingen halen om vervolgens door te gaan naar de hemel.

Eind season 3 toen we zagen dat Dean in de hell zat....man, daar kreeg je toch echt een zwaar gevoel bij de hel, maar dat werd compleet teniet gedaan 2 afleveringen geleden toen ze Bobby uit de hel haalden...Was totaal niet akelig ofzo...leek als een of ander achterafkamertje in de hell dat gewoon normaal was....Lame...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:17
Damian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:06:
Ik ben nu Defiance aan het kijken, maar krijg een beetje een TerraNova gevoel bij de serie, en dat was bij TerraNova niet succesvol.

Ik vond de Volge wel heel vet gedaan, goede animaties.
Ik heb vandaag Terra Nova afgekeken, en mijn zieke baard is bezig met Defiance. Ik verwavht er wat meer van, want Terra Nova is niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:30
Terra Nova niet afgekeken, is het nog de moeite? Defiance wacht ik nog wel even mee, tot het verlengd wordt :). Staat wel in Ziekebaard om alvast te verzamelen. Op dit moment zijn mijn (actieve) toppers, Game of Thrones, Arrow (kijkt wel leuk weg) en Vikings (is verlengd). Best wel karig dus. Natuurlijk kijk ik ook Supernatural, maar dat is gewoon niet meer wat het was. Nu wachten tot Dexter en Breaking Bad weer begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 23:04
Gisteren de laatste aflevering van "The following" gezien. Ik kijk het nog wel, maar om nu te zeggen dat het echt leuk is..mwa. Heb het gevoel dat het steeds een kat-en-muis spel is. Iedere aflevering weer. Aflevering 1 zaten ze achter elkaar aan. En aflevering 15 nog steeds. Claire wordt 25 x gepakt en weer gered. En ryan hardy gaat 18 x zonder wapens naar de "followers" toe om clair etc weer terug te krijgen. FBI is zo dom als een varken..zucht.. Again and again. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 02-05-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 09:46
Dacuuu schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:42:
Gisteren de laatste aflevering van "The following" gezien. Ik kijk het nog wel, maar om nu te zeggen dat het echt leuk is..mwa. Heb het gevoel dat het steeds een kat-en-muis spel is. Iedere aflevering weer. Aflevering 1 zaten ze achter elkaar aan. En aflevering 15 nog steeds. Claire wordt 25 x gepakt en weer gered. En ryan hardy gaat 18 x zonder wapens naar de "followers" toe om clair etc weer terug te krijgen. FBI is zo dom als een varken..zucht.. Again and again. 8)7
Helemaal mee eens. Kan niet meer wakker blijven bij die serie. De vrouw wil m nog kijken maar ik trek t echt niet meer. Zeker niet gezien er zoveel moois op de htpc staat wat wel de moeite waard is (hannibal, Dexter) :)

Best jammer want de eerste paar afleveringen waren toch wel erg lekker.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oeh, Roemeens Sports Illustrated Swimsuit Issue model Catrinel Marlon (Elisabetta) is weer in CSI en Dichen Lachman is daar ook te zien O+ *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05

Damian

Insane Obtrusion

ChuckyDevil schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:50:
Terra Nova niet afgekeken, is het nog de moeite? Defiance wacht ik nog wel even mee, tot het verlengd wordt :). Staat wel in Ziekebaard om alvast te verzamelen. Op dit moment zijn mijn (actieve) toppers, Game of Thrones, Arrow (kijkt wel leuk weg) en Vikings (is verlengd). Best wel karig dus. Natuurlijk kijk ik ook Supernatural, maar dat is gewoon niet meer wat het was. Nu wachten tot Dexter en Breaking Bad weer begint...
Van Vikings vind ik het wel weer klote dat je gewoon weet hoe het verhaal afloopt, net zoals Spartacus... Ze zullen het op een gegeven moment dan toch over zijn zonen oid gaan hebben gok ik.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ChuckyDevil schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:50:
Ligt eraan hoe ver je ermee bent, ik houd er zelf niet van om halve series te gaan kijken. Alhoewel het einde gedeeltelijk open/onopgelost blijft, omdat het gewoon afgekapt is en het seizoen is afgerond, en daarmee ook de hele serie, door het te weinig aantal kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:34
Gisteren Orphan Black ontdekt :) Leuke mysterie serie, met een leuke hoofdrolspeelster :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ghost is erg leuk ja O+

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 02-05-2013 18:38 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Gelukkig is ze sindsdien wel wat opgedroogd O-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/axLcUvlwY319CcSrpCNDwdIV/full.jpg
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y

Afbeeldingslocatie: http://www.dymaxionweb.com/kulturedrome/ginger%20snaps2.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 02-05-2013 20:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
wie van die 2 moet nu tatiana voorstellen? Vind dat ze allebei niet op haar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

avec_style schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:47:
wie van die 2 moet nu tatiana voorstellen? Vind dat ze allebei niet op haar lijken.
De linker. Ze was toen 19 geloof ik, en ze moest een 13 jarige spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:50:
[...]
Ze is op die foto best wel te herkennen tov hoe ze nu is in Orphan Black - de gelaatstrekken zijn onmiskenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:50:
[...]

ok, dat wil ik nog geloven. De rechter is namelijk echt lelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind je het gek, zwaar verslaafd aan wolfsbane en met weerwolf makeup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In Supernatural zag ze (de rechter, Emily Perkins) er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_loHQ46jys2A/Sv0qs5ghW-I/AAAAAAAAEFM/bPYshxDFGG8/supernatural5x09a_thumb%5B1%5D.jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gister bij Nikita kon ik eigenlijk maar aan een ding denken toen ze met die overdreven Duitse accenten begonnen te praten: Craig! :D :')

Volgens mij had dat niet echt de uitwerking die het eigenlijk had moeten hebben :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06

Vuvuzela

My spire is forming

Heeft iemand de laatste afleveringen van NCIS gezien? Seizoen 10. Is het nog de moeite waard?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heb nu de eerste aflevering van 'Bates Motel' gekeken, en weet eerlijk gezegd niet waar deze serie naar toe gaat. Vond hem ook niet zo boeiend, maar zoek toch een thriller/horror/mysterie serie.

Schijnbaar is dit ook de voorloper op de film Psycho (overigens nooit gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vuvuzela schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:46:
Heeft iemand de laatste afleveringen van NCIS gezien? Seizoen 10. Is het nog de moeite waard?
De eerste paar episodes van seizoen 10 zijn niks, maar vanaf episode Shabbat Shalom (volgens mij nummer 11 van seizoen 10) wordt het opeens steengoed.

Ik trof vorige week zelfs mijn vrouw huilend aan, kwam door een NCIS aflevering. Ik heb ze zelf niet gezien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gIE68zYlC73izzUeks5ZYMam/full.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:16

Trouble

Everything is awesome

Vuvuzela schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:46:
Jup. Vooral de laatste aflevering is weer goed :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen ook maar omdat de dame in de pic weer eens heerlijk bezig was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik vond dat de ouderwetse humor er weer eens in zat en dat ze wel een leuke twist op het eind hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dunnetjes dan. Het is niet de NCIS van een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Neuh, dat zeker niet. Ik moet zelfs zeggen dat als ze van dit seizoen het laatste gemaakt hadden - en álles goed hadden afgerond, niet JAG-style - dan was dat in mijn ogen wel prima geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Koken in een lab, mag dat eigenlijk wel? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Holy crap de season finale van Chicago Fire wordt gaaf. =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Sagaris schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:33:
Holy crap de season finale van Chicago Fire wordt gaaf. =O
Er komen nog 2 afleveringen, maar dat het gaaf wordt geloof ik wel, heerlijke serie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Oooeeehh, 2! Nog beter. =D

Er komt trouwens een spinoff van Chicago Fire die over de intelligence unit van Voight met de broer van Dawson gaat. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het zal wel niet helemaal hier horen, maar geweldig nieuws!
The IT Crowd to return for special one-off episode:
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-22449971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

wagenveld schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:09:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door MegaTronics op 09-05-2013 16:13 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Sagaris schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:42:
Oooeeehh, 2! Nog beter. =D

Er komt trouwens een spinoff van Chicago Fire die over de intelligence unit van Voight met de broer van Dawson gaat. Ben heel benieuwd!
Nice! Jammer van Hallie.
Ook jammer dat Severidge maar kort die "dame" kon counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Is er iemand die alle tv nieuwtjes voor een paar dagen van mij kan overnemen :).

Ik zit sinds maandag zonder internet (alleen mobiel voor 20 euro per 125MB) en kan dus amper internetten. Heb zelfs nog geen enkele season final gezien :cry :cry

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 07:34:
Is er iemand die alle tv nieuwtjes voor een paar dagen van mij kan overnemen :).

Ik zit sinds maandag zonder internet (alleen mobiel voor 20 euro per 125MB) en kan dus amper internetten. Heb zelfs nog geen enkele season final gezien :cry :cry
Sure, ik wil het wel wat in de gaten houden :)

Nikita is renewed voor 6! afleveringen.
The Carrie Diaries is renewed.
Whitney cancelled.
Touch cancelled.
Criminal Minds renewed.
Guys with Kids cancelled.
Up all Night cancelled.
1600 Penn cancelled.
Parks and Recreation renewed.
Deception cancelled.
Bostons Finest renewed.

TNT komt met een spy serie 'Legends' met Sean Bean.
24 krijgt waarschijnlijk een mini serie om het af te sluiten.
Chuck Lorre's nieuwe comedy 'Mom' heeft ook een order gekregen voor een volledig seizoen.
Geloof dat dit het wel wat was :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris

Woah, kun je binnenkort een season finale marathon houden. Wou dat ik daar de zelfdiscipline voor had. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
wagenveld schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:09:
:D Awesome :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm ik weet dit keer niet zo goed wat ik van de laatste Supernatural (S08E22) moet vinden....
We kregen vorige aflevering te horen dat Sam een demon moet curen.....En ineens in deze aflevering wordt er min of meer afgeraffeld hoe dat moet en dat dat ook al eens eerder gedaan was. Paar woordjes in de exorcism ritueel veranderen, wat speciaal gezuiverd bloed erbij en klaar.
Komen ze dan ineens op het belachelijke idee om Abaddon, de meest powerful demon ever, weer aan elkaar te rijgen (letterlijk) om juist DIE demon te curen. Sam en Dean laten haar alleen, iets wat ze nooit echt zouden doen bij zo'n powerful demon, en uiteraard ontsnapt ze en haalt ze die demonproofing-bullet uit haar mond.
Ze lijken verder niet echt overstuur ervan, maar ok.
Dan dat rare verhaal dat er maar één angel-human offspring is en dat Castiel haar moet vermoorden om het plan van Metatron (om de hemelpoorten dicht te doen) te laten slagen....Geen enkele uitleg verder over dit concept....
Er wordt vanalles bij de haren erbij gesleept en ineens gaat het supersnel. Weet ik niet hoeveel filler-afleveringen en nu ineens gaat het in 1 aflevering kei snel.
En ineens lijkt overal een verklaring/oplossing te zijn....zo deus ex machina....

Ik ben benieuwd wat de season finale gaat zijn....zo ontzettend veel concepten nog niet uitgewerkt en ik hoop niet dat ze alles in 1 episode gaan crammen.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Het totale overzicht (wat er bekend is gemaakt door de zenders zelf) is hier te vinden. Er zijn nog maar een stuk of 20 series waarover nog niets bekend is, maar verwacht wordt dat het uiterlijk zaterdag bekend is.

[ Voor 33% gewijzigd door Anthirian op 10-05-2013 13:28 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Burn Notice gaat aan z'n laatste seizoen beginnen lees ik net.

[ Voor 38% gewijzigd door Trouble op 10-05-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Mooi, die serie is ook echt over zijn houdbaarheid heen, imho. Concept vind ik prima, maar imho niet geschikt voor meer dan 3 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:27
Deathchant schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:00:
Hmmm ik weet dit keer niet zo goed wat ik van de laatste Supernatural (S08E22) moet vinden....
We kregen vorige aflevering te horen dat Sam een demon moet curen.....En ineens in deze aflevering wordt er min of meer afgeraffeld hoe dat moet en dat dat ook al eens eerder gedaan was. Paar woordjes in de exorcism ritueel veranderen, wat speciaal gezuiverd bloed erbij en klaar.
Komen ze dan ineens op het belachelijke idee om Abaddon, de meest powerful demon ever, weer aan elkaar te rijgen (letterlijk) om juist DIE demon te curen. Sam en Dean laten haar alleen, iets wat ze nooit echt zouden doen bij zo'n powerful demon, en uiteraard ontsnapt ze en haalt ze die demonproofing-bullet uit haar mond.
Ze lijken verder niet echt overstuur ervan, maar ok.
Dan dat rare verhaal dat er maar één angel-human offspring is en dat Castiel haar moet vermoorden om het plan van Metatron (om de hemelpoorten dicht te doen) te laten slagen....Geen enkele uitleg verder over dit concept....
Er wordt vanalles bij de haren erbij gesleept en ineens gaat het supersnel. Weet ik niet hoeveel filler-afleveringen en nu ineens gaat het in 1 aflevering kei snel.
En ineens lijkt overal een verklaring/oplossing te zijn....zo deus ex machina....

Ik ben benieuwd wat de season finale gaat zijn....zo ontzettend veel concepten nog niet uitgewerkt en ik hoop niet dat ze alles in 1 episode gaan crammen.
Als je de preview kijkt voor volgende week, zie je welke demon ze willen 'curen' nu Crowley geen demons meer in hun buurt laat. En iets van een 'regime change'. Kan in ieder geval niet wachten!
Maar ben het met je eens, lijkt alsof ze alles nu ineens in een keer willen doen voor de seizoensfinale en dan een cliffhanger en op naar het volgend seizoen.
Vraag me af hoe t zit met hun God, ze hebben het steeds over dat God ze heeft verlaten etc. maar die verhaallijn lijken ze te overslaan? Of willen ze misschien het in de komende seizoen utidiepen?
Het werd na een bepaald seizoen minder, maar vond het wel weer een beetje beter worden steeds. Ze mogen wel een keer richting het einde gaan, of liever alles wat uitwerken, maar ik zou t ook niet erg vinden als er nog een seizoen 10 zou komen. Heb een zwak voor Supernatural, net als Smallville destijds. Geen idee waarom :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Net binnen, Southland is na 5 seizoenen gecanceld. Ik hoorde dat er een flinke cliffhanger aan het einde zit, erg jammer altijd als een serie zo moet eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Trouble- schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:11:
Burn Notice gaat aan z'n laatste seizoen beginnen lees ik net.
Was ook allang bekend, is ook niet erg want na zoveel seizoenen is het ook wel op eigenlijk.
Anthirian schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:43:
Net binnen, Southland is na 5 seizoenen gecanceld. Ik hoorde dat er een flinke cliffhanger aan het einde zit, erg jammer altijd als een serie zo moet eindigen.
Ik zou laatst aan Southland beginnen, hoeft dat ook niet meer als er een enorme cliffhanger is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Phyxion schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:55:
[...]

Was ook allang bekend, is ook niet erg want na zoveel seizoenen is het ook wel op eigenlijk.

[...]

Ik zou laatst aan Southland beginnen, hoeft dat ook niet meer als er een enorme cliffhanger is :+
Ik heb seizoenen 1 en 2 op DVD, de rest is in Europa nog niet uitgekomen. Vindt het altijd vervelend als ik verplicht wordt om series te downloaden omdat ze de rest niet uitbrengen. Zoals bijvoorbeeld Without a Trace, 6 seizoenen op DVD gekocht, het laatste 7de seizoen is nooit ergens op DVD uitgebracht.

Trouwens, er schijnt een nieuw (half) seizoen van 24 aan te komen in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Laatst online: 16-06 10:50

Barres B.

six seasons and a movie!!!

six seasons and a movie!

http://tvbythenumbers.zap...community-renewed/182100/

btw, ik dacht dat community een eigen topic had. Maar ik kan die nergens vinden... klopt dit?

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

timofp schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 00:46:
[...]

Ik heb seizoenen 1 en 2 op DVD, de rest is in Europa nog niet uitgekomen. Vindt het altijd vervelend als ik verplicht wordt om series te downloaden omdat ze de rest niet uitbrengen. Zoals bijvoorbeeld Without a Trace, 6 seizoenen op DVD gekocht, het laatste 7de seizoen is nooit ergens op DVD uitgebracht.

Trouwens, er schijnt een nieuw (half) seizoen van 24 aan te komen in de toekomst
Dat heb ik met IMDB: Kommissar Rex (TV Series 1994–2008) , alleen S1 en 2 zijn voor zover ik weet uitgebracht hier. Maar ik heb vooralsnog geen "onofficiële" bron kunnen vinden met originele audio en ondertiteling. Die serie loopt overigens nog steeds :o :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ozg4EQxdI1M]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Barres B. schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 02:49:
six seasons and a movie!

http://tvbythenumbers.zap...community-renewed/182100/

btw, ik dacht dat community een eigen topic had. Maar ik kan die nergens vinden... klopt dit?
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anthirian schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:43:
Niet echt, het is geen serie waarin wordt gestreden tegen een bovennatuurlijke apocalyps of een geniale meesterschurk, het zijn gewoon agenten in Los Angeles. Er zullen altijd nieuwe dingen in hun werk of leven opduiken die ze moeten overwinnen en het is ook nooit af als verhaal.

Southland was een geweldige serie, het is jammer dat er nooit meer nieuwe afleveringen zullen komen maar er is geen open einde waar je gefrustreerd mee blijft zitten. Soms gaan karakters onverwacht dood of krijgen ze een overplaatsing waarna je ze nooit meer ziet, zo gaan dingen nou eenmaal in het echt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:30
Helmaal mee eens betreft Southland. Wel jammer, want de laatste 2 afleveringen vond ik wel erg sterk. Smaakte naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat is mooi om te horen. Ik was Southland sowieso wel van plan te gaan kijken, cliffhanger of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ben er nu eindelijk aan toe om de laatste eps van community te kijken. Weer paintball, geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Musta schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:12:
[...]

Als je de preview kijkt voor volgende week, zie je welke demon ze willen 'curen' nu Crowley geen demons meer in hun buurt laat. En iets van een 'regime change'. Kan in ieder geval niet wachten!
Maar ben het met je eens, lijkt alsof ze alles nu ineens in een keer willen doen voor de seizoensfinale en dan een cliffhanger en op naar het volgend seizoen.
Vraag me af hoe t zit met hun God, ze hebben het steeds over dat God ze heeft verlaten etc. maar die verhaallijn lijken ze te overslaan? Of willen ze misschien het in de komende seizoen utidiepen?
Het werd na een bepaald seizoen minder, maar vond het wel weer een beetje beter worden steeds. Ze mogen wel een keer richting het einde gaan, of liever alles wat uitwerken, maar ik zou t ook niet erg vinden als er nog een seizoen 10 zou komen. Heb een zwak voor Supernatural, net als Smallville destijds. Geen idee waarom :p
Ja ik ook. Season 1 t/m 5 zijn gewoon steengoed, maar ik mis de tijd van "bang zijn voor Raphael", denken van "ow shit, nu gaat het gebeuren". Er zitten zoveel dingen bij waar ze iets mee kunnen doen....en ze raffelen het in 1 aflevering ook weer erdoorheen.
Ik vind dit season een stuk beter dan 6 en 7, dat waren aanfluitingen. Maar goed, het Nephilm concept lijkt ook weer compleet van de baan en ik heb het idee dat ze afleveringen zoals die met Charlie echt gewoon gebruiken voor pure kijkcijfers omdat mensen haar leuk vinden. Het achterdeur-concept van een hellpoort vanuit Purgatory doen ze verder niks mee, Bobby die in de hell zit waarbij ik zou denken "ow shit nu krijgen we wat te zien"....zit ie gewoon in een soort van kerker.....
En crowley...sorry maar die maakt gewoon geen indruk meer.....
Maar goed, ondanks dat blijf ik ook hopen naar fatsoenlijke writing, want de writing is gewoon slecht op het moment....

EDIT: shit zeg, nu ik de promo heb gezien kan ik niet wachten.....en ik ga donderdag een week op vakantie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Hmm, mijn digitale PVR geeft aan dat Person of Interest gecancelled is, kleine hartverzakking hier aldus. Verder op het internet is ie overal gerenewed, mis ik iets of zit mijn zieke baard te klooien. :/

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Tijd voor een Orphan Black topic of niet? :D

Laatste aflevering was weer spannend! !!! !:D FUCK DIT IS GOED!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Touchdomex schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:20:
...
Beter wachten op de laatste ep om te zien hoe het volgende seizoen eruit gaat zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 19894 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:54:
[...]

Beter wachten op de laatste ep om te zien hoe het volgende seizoen eruit gaat zien...
Ben je zo sceptisch? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat krijg je met al die series die te vroeg gecancelled of te langdrading geworden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Lol, dit was toch al langer bekend: http://www.volkskrant.nl/...t-al-na-een-seizoen.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Magic schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:37:
Hmm, mijn digitale PVR geeft aan dat Person of Interest gecancelled is, kleine hartverzakking hier aldus. Verder op het internet is ie overal gerenewed, mis ik iets of zit mijn zieke baard te klooien. :/
Person of Interest is allang renewed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 23:04
Re-new. Maar omdat de exacte data's nog niet bekend zijn gaat het bij sickbeard een beetje de mist in. Komt helemaal goed straks :)

Orphan Black is erg goed. En er komt een S02 aan. Erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ja. Ik zou zeggen, begin er een.
Ja, echt heel goed. En volgende week belooft ook weer veel aan de fragmentjes voor de volgende aflevering te zien. Mooie niet te geforceerde ontwikkelingen en wendingen steeds, zelfs soms die op natuurlijke manier komisch zijn. Knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:16
Dat kan ik me niet voorstellen, een van de best bekeken serie (dat geen comedy is). Seizoen is wel afgelopen. Het is echt een vette serie _/-\o_

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:18:
[...]

Dat kan ik me niet voorstellen, een van de best bekeken serie (dat geen comedy is). Seizoen is wel afgelopen. Het is echt een vette serie _/-\o_
Ik denk dat iemand bij thetvdb de boel verklooit heeft, er staan ook veel series op ended, die wel gecancelled zijn maar waar nog een seizoen van afgemaakt wordt. of in het geval van Burn Notice, waar nog een beperkt seizoen van moet beginnen :s

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

arsimo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:11:

Ja, echt heel goed. En volgende week belooft ook weer veel aan de fragmentjes voor de volgende aflevering te zien. Mooie niet te geforceerde ontwikkelingen en wendingen steeds, zelfs soms die op natuurlijke manier komisch zijn. Knap.
Inderdaad hoe ze een paar stereotype karakters neerzetten zoals de uber-gay Felix, de neurotische huisvrouw Allison of de geschifte Helena en ze toch leuk en boeiend maken is heel knap. Zeker Helena die zowel hilarisch als tragisch is met haar waanzin en eenzaamheid. Ik ben wel benieuwd waar ze haar in een Oekraiens klooster hebben leren vechten en schieten, ze had in 2 seconden een veel grotere vent met een mes overmeesterd.

Ik hoop dat de cliffhanger de onthulling is van de bron van de clones: een oud vrouwtje ook gespeeld door Tatiana Maslay die zichzelf kloonde om onsterfelijk te worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

De komende aflevering van Orphan Black belooft weer een lekkere aflevering te worden. Ik kijk al uit naar Zondagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

Ja. Ik zou zeggen, begin er een.

[...]

Ben niet goed met topic intro's :'( Iemand die mij wat tips wil geven voor binnen dit subforum? /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

...
Ja, echt heel goed. En volgende week belooft ook weer veel aan de fragmentjes voor de volgende aflevering te zien.
Die kijk ik niet (met heel veel moeite!)
Mooie niet te geforceerde ontwikkelingen en wendingen steeds, zelfs soms die op natuurlijke manier komisch zijn. Knap.
Ik krijg zowaar een soort van zwak voor Helena :X

Alleen de religeuze toon staat mij niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Begonnen aan het vervolg op prison break; breakout kings
In alf. 3 heeft theodore Bagwell een vrij prominente rol.
Ze bespreken de gebeurtenissen in prsion break; de ontsnappingen in de VS en panama, je ziet de gekopieerde scene die aan het begin van prison break zat: de gevangenis in illinois vanuit een schuin kijkpunt van bovenaf. Het bekende muziek-deuntje van prsion break, en thedore met zonder hand. ;)
De kwaliteit is duidelijk minder, maar kijkt wel lekker weg. Krijg er een beetje een "alcatraz" gevoel bij; elke aflevering een andere crimineel zien te vangen.
Tot nu toe een minpunt: "ontsnappen uit een gevangenis is nog nooit zo makkelijk geweest?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
dutchgio schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:57:
Begonnen aan het vervolg op prison break; breakout kings
In alf. 3 heeft theodore Bagwell een vrij prominente rol.
Ze bespreken de gebeurtenissen in prsion break; de ontsnappingen in de VS en panama, je ziet de gekopieerde scene die aan het begin van prison break zat: de gevangenis in illinois vanuit een schuin kijkpunt van bovenaf. Het bekende muziek-deuntje van prsion break, en thedore met zonder hand. ;)
De kwaliteit is duidelijk minder, maar kijkt wel lekker weg. Krijg er een beetje een "alcatraz" gevoel bij; elke aflevering een andere crimineel zien te vangen.
Tot nu toe een minpunt: "ontsnappen uit een gevangenis is nog nooit zo makkelijk geweest?"
Is helaas wel gecanceld. Daarom begin ik er maar niet aan =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

Nitai

Live the life you love.

Deathchant schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:00:
Inderdaad en dan is de hemel straks dicht, en dan? Wat is daar het nut van? Dat als ze niets doen de oorlog naar aarde overslaat. Okay....erg ver gezocht. Volgens mij willen ze elkaars pad laten kruisen later. (Castiel en Sam, dat voor nodige spanningen zal zorgen).
Precies. Volgens mij was het toch al bekend bij hen dat er nog een seizoen aan zat te komen? Dit komt weer zo gekunsteld over.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB: "The Simpsons" The Fabulous Faker Boy (TV episode 2013)
Hoorde net een erg bekende stem, ff IMDB gechecked en inderdaad, Captain Picard :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Castle.2009.S05E24_small.jpg
:F

WH13
spoiler:
Myka in 40's outfit O+ :D

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 14-05-2013 11:06 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik moest even twee keer kijken, maar inderdaad: :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 22:56

Martinspire

Awesomeness

Raven schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:41:
IMDB: "The Simpsons" The Fabulous Faker Boy (TV episode 2013)
Hoorde net een erg bekende stem, ff IMDB gechecked en inderdaad, Captain Picard :)

[afbeelding]
:F

WH13
spoiler:
Myka in 40's outfit O+ :D
Is het zo raar dat ze een nep ip-adres toevoegen? Net als adresgegevens of telefoonnummers moeten ze tegenwoordig alles maskeren puur omdat je van die gekken hebt die er anders naartoe gaan.

Ik vind het raarder dat het design een mix tussen OSX en Win XP lijkt te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2013 14:25 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nep/ongebruikt vs een IP-adres dat onmogelijk kan bestaan zijn 2 verschillende dingen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt het dat vegas en person of interest afgelopen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:54:
POI is renewed. Vegas volg ik niet.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Raven schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:48:
Nep/ongebruikt vs een IP-adres dat onmogelijk kan bestaan zijn 2 verschillende dingen :P
Het is precies wat martinspire zegt: Het is gewoon nep, net als die 555 in telefoonnummers. En het is verder keurig een 4x3 nummer, dus het lijkt wel op een ip-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar dat die nummers niet boven de 255 mogen liggen negeren ze maar even :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Raven schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:08:
Maar dat die nummers niet boven de 255 mogen liggen negeren ze maar even :+
Dat vergeten ze dus juist niet, maar doen ze expres om er zo voor te zorgen dat je een onbruikbaar nummer krijgt. Het kan idd subtieler door bijvoorbeeld iets te doen als 152.238.269.10, maar dat vergeven we ze maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:54:
Vegas is gecanceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm, dat is jammer van vegas... ik wil mijn kale held in een nieuwe serie dit najaar... elke keer cancellen ze shows met hem de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
sjaak88 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 00:22:
[...]
Is helaas wel gecanceld. Daarom begin ik er maar niet aan =(
Helaas is het cancellen van tegenwoordig wel cherrypicking. Er zitten prima series tussen die het maar 1 seizoen hebben volgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:05
http://www.spoilertv.com/...lots-bts-featurettes.html

Almost Human :o

Kan zo goed worden, maar kan ook slap worden zoals Fringe. Het is en blijft FOX :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
Cardinal schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:51:
[...]

Helaas is het cancellen van tegenwoordig wel cherrypicking. Er zitten prima series tussen die het maar 1 seizoen hebben volgehouden.
Klopt, Last Resort en 666 park avenue heb ik wel gekeken, maar daar eindigen ze de serie, ik heb geen trek in een verhaal dat geen normaal afsluiting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Na 8 dagen is Inet back *O*

Heb nu slechts 47 series staan die een of andere manier achterstand hebben dus ff de backlog bijwerken in zowel Sickbeard als finales :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
wontcachme schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:58:
Na 8 dagen is Inet back *O*

Heb nu slechts 47 series staan die een of andere manier achterstand hebben dus ff de backlog bijwerken in zowel Sickbeard als finales :+
Lol, dacht al dat ik ''erg'' was met mijn 28 series :o Levert altijd rare blikken op bij mijn vrienden als ik vertel hoeveel series ik per week kijk (alhoewel ik er wel series bij tel die net zijn afgelopen/binnenkort moeten starten), maarja ik kijk dan ook geen tv verder.

Pagina: 1 ... 34 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.