Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mist men niks aan, na 20 minuten had ik het al wel gezien met Cult :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JimDB schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:17:
[...]

Wordt trouwens ook in alle landen uitgezonden, als wij bijv. op skivakantie gaan gaan we altijd in hetzelfde hotel overnachten (Frankrijk) en daar spelen ze nu al jaren op vrijdag NCIS af, gedubbed natuurlijk 8)7

Al komt er natuurlijk aan alle series een einde, "De Kampioenen" in België bijvoorbeeld heeft 21 seizoenen gedraaid :p
GTST, 23 seizoenen :P and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
Twylight schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:07:
[...]

GTST, 23 seizoenen :P and counting
Wikipedia: List of longest-running United States television series

57 years 57 Guiding Light (CBS Daytime)[8] CBS June 30, 1952* September 18, 2009 15,762 Longest-running dramatic series of any genre. Longest-running daytime drama. *While its television debut was on June 30, 1952, The Guiding Light's first incarnation was as a radio show, which premiered on January 25, 1937.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik zie Dean Norris rondlopen. Betekend dat dat hij niet meer in het Breaking Bad verschijnt of dat de 2e helft van het laatste seizoen al lang opgenomen is (back to back met de eerste helft?).

Ik hoop niet dat Rules of Engagement daadwerkelijk gecanceld wordt, wat moet de televisie zonder Patrick Warburton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
leosand schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:00:
[...]

Wikipedia: List of longest-running United States television series

57 years 57 Guiding Light (CBS Daytime)\[8] CBS June 30, 1952* September 18, 2009 15,762 Longest-running dramatic series of any genre. Longest-running daytime drama. *While its television debut was on June 30, 1952, The Guiding Light's first incarnation was as a radio show, which premiered on January 25, 1937.
Pfff.. Dus ik heb sinds het begin The Bold gekeken :(

Thanks Ma :+

ATWT heb ik ook redelijk wat afleveringen verplicht mee moeten kijken...

Maar met de Bold..
Eerst nieuws dan GTST The Bold en daarna pas de Film op RTL 4 :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die heb ik vroeger helaas ook een paar keer mogen zien, gelukkig was Amber (Adrienne Frantz) wel leuk om naar te kijken :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Southland gekeken zat op het puntje van m'n stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kort ook, ik moest heel erg lachen om Amy Acker in CSI :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wel een originele dood moet ik zeggen, die extra crispy dude :P
Death by mold poison.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 12-04-2013 10:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste episode van Southland was waanzinnig goed en spannend... Serie echte aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Het meerendeel van het kleine aantal series dat volg (allemaal Amerikaans) heeft in het midden van April, twee weken geen nieuwe afleveringen. Weet iemand waarom?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gaat er iemand Da Vinci's Demons proberen? Vanavond eerste aflevering op Starz (Spartacus). De trailer ziet er wel ok uit, maar ik weet niet helemaal wat voor rol Da Vinci nu neer moet zetten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 12-04-2013 14:45 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Notna schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:41:
Gaat er iemand Da Vinci's Demons proberen? Vanavond eerste aflevering op Starz (Spartacus). De trailer ziet er wel ok uit, maar ik weet niet helemaal wat voor rol Da Vinci nu neer moet zetten :P
Hij is al via andere wegen te bezichtigen. Ik dacht dat het een serie á la Dan Brown's boeken waren (geen trailer oid gezien, weet ook niet waarom ik dat dacht) maar is dus een period watchamacallit. Ik heb de helft gezien, maar kon mij niet bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04
Zo dat was inderdaad een fijne aflevering van Southland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 14:51

SambalBij

We're all MAD here

NitroX infinity schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:48:
Het meerendeel van het kleine aantal series dat volg (allemaal Amerikaans) heeft in het midden van April, twee weken geen nieuwe afleveringen. Weet iemand waarom?
Ik vraag me net hetzelfde af...
Van de series die ik volg zijn er 3 niet uitgezonden deze week en volgende week; Big Bang Theory, Elementary, Person of Interest...

Overigens alle 3 van CBS...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Spring break, vermoedelijk...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

komen belangrijke weken voor kijkcijfers (reclamegelden) aan. daarom zijn de kanonnen er even uit. tenminste dat zei een yank tegen me een tijdje terug :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Niet zeker of dit in het goede topic staat, but here goes;

http://www.gateworld.net/...includes-return-to-space/

SyFy heeft wat series aangekondigd voor 2013 en enkele daarvan zijn sci-fi *O* _/-\o_ :9 oOo

Twee miniseries die er aan komen;
Ringworld. Developed as a 4-hour event, based on the Hugo Award-winning novel by Larry Niven. “A hastily-assembled team of explorers travels to the farthest reaches of space to investigate a mind-blowing alien artifact called Ringworld – an artificial habitat the size of one million Earths. As they crash land on this enormous structure, they discover the remnants of ancient civilizations, technology beyond their wildest dreams, mysteries that shed light on the very origins of man and, most importantly, a possible salvation for a doomed Earth.”
Childhood’s End. “Based on the Arthur C. Clarke novel, the story follows a peaceful alien invasion of Earth by the mysterious Overlords, whose arrival ends all war and turns the planet into a near-utopia.”
.
"In development" (staan op de planning voor een pilot maar niets is zeker, tenzij expliciet gezegd)
.
High Moon. From producer Bryan Fuller (Pushing Daisies), High Moon has just been green-lit for a pilot. It tells the story of a future Earth where the nations of the world have established mining colonies on the Moon. After a new form of life is discovered along with the planetoid’s valuable resources, “chaos erupts in a genuinely emotional, humorously thrilling and always unexpected fashion as the people of the Moon race to uncover this life form’s powerful secrets.”
Clandestine. Executive producers Gale Anne Hurd (The Walking Dead) and John Shiban (Hell on Wheels). “After a clan of bandits are nearly destroyed and left for dead by Coalition forces, they take refuge in the nearest safe haven, a derelict Coalition starship floating in space. Once onboard, they masquerade as Coalition officers while continuing their criminal ways – until they stumble upon a shocking realization about the true nature of the Coalition.”
Infinity. Written by Javier Grillo-Marxuach (LOST), produced by Berman/Braun Television for Universal Television. “When an alien armada is sighted in the region of Pluto, the Earth government turns to a young billionaire industrialist — who has the only ship ready for interstellar travel — to greet the aliens and avoid a catastrophe. Powered by secret alien technology discovered on Earth in the 1960′s, the ship engages in a firefight that sends them spinning through a wormhole into an uncharted region of space. Lost in the universe, the team struggles to survive as they encounter new planets and alien species, searching for a way back home.”
Orion. A space opera from Ron Milbauer and Terri Hughes Burton (Alphas). “An adventurous female relic hunter, tracks down valuable artifacts while trying to piece together her past. Set amidst an intergalactic war pitting humans against a terrifying alien race, Orion must decide whether to use her abilities to save herself or commit to the cause and unearth long hidden artifacts that could free all of humanity from a horrible fate.”
Sojourn. From writer Phil Levens (Smallville) and Lionsgate. “The first detective ever in space is tasked with investigating a murder on a starship — headed to colonize another planet — and instead becomes embroiled in a vast conspiracy involving a mysterious terrible crime dating back to the original launch of the ship 50 years ago.”
Genoeg ideeën daar bij SyFy dus. Laten wij science-fiction fans hopen dat ze allemaal een plek krijgen en ook goed zijn :)

We gaan de ruimte in! Woohoo!!! *O* *O* *O*

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Leuke aflevering met Lindsay Lohan in Anger Management :P

Die Glee aflevering was ook indrukwekkend, die 'shockreacties' op de telefooncam waren goed gedaan!

Community _O_

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit al een tijd te wachten op ringworld, hoop dat dat net als stargate ofzo een lang lopende serie gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nee, het is een 4 uur durende miniserie. We kunnen alleen maar hopen dat er een serie uitkomt zoals met BSG gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wiethoofd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:59:
Leuke aflevering met Lindsay Lohan in Anger Management :P

Die Glee aflevering was ook indrukwekkend, die 'shockreacties' op de telefooncam waren goed gedaan!

Community _O_
Anger Management was inderdaad weer erg leuk. Vind de serie sowieso wel leuk, net wat andere humor die ook vaak wat onverwacht komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht ik vandaag de pilot van Defiance te kijken, blijkt SyFy NL helemaal de serie nog niet te gaan uitzenden :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
SinergyX schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:10:
Dacht ik vandaag de pilot van Defiance te kijken, blijkt SyFy NL helemaal de serie nog niet te gaan uitzenden :/
Sinds wanneer is dat een probleem voor de gevorderde ict-ert? O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/sickbeard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Domino schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 07:54:
[...]

[afbeelding]
ja had ik ook.. maar was beetje ruk kwaliteit dus wacht wel op betere :)
vandaag hoort de betere te komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
Evil Cowman schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:21:
[...]

ja had ik ook.. maar was beetje ruk kwaliteit dus wacht wel op betere :)
vandaag hoort de betere te komen toch?
Was 720p web-dl volgens de zieke baard. Heb em nog niet aan gehad.
Zag trouwens dat Nurse Jackie ook weer is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Domino schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:59:
[...]

Was 720p web-dl volgens de zieke baard. Heb em nog niet aan gehad.
Zag trouwens dat Nurse Jackie ook weer is begonnen.
ja maar was een .mpg bestand.. ik vond de kwaliteit best wel verschrikkelijk (snap niet waarom het bestand dan ook 5gb groot was)
kijk vanmiddag wel of ie de .mkv wilt binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
De scene 720 kwam ook vrij snel. Die web-dl van 5gig was een pre release van baggere kwaliteit idd.

Maar als je hem nog niet binnen hebt kan je het ook net zo goed laten want het is imo waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leuke hint naar Back to the Future in Lost Girl :)

*knip* zie specifiek topic voor deze serie

[ Voor 139% gewijzigd door argro op 23-04-2013 19:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Domino schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 07:54:
[...]

[afbeelding]
Probleem is het natuurlijk nooit ;)

Maar vind het jammer dat Nederland wéér achterloopt met een nieuwe serie.

(verwacht dat de betere versies vandaag online komen, zag al een srt voorbij komen).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2013 11:50 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
SinergyX schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:50:
[...]

Probleem is het natuurlijk nooit ;)

Maar vind het jammer dat Nederland wéér achterloopt met een nieuwe serie.

(verwacht dat de betere versies vandaag online komen, zag al een srt voorbij komen).
De betere uitvoering was er vanmorgen vroeg al. Vanmiddag even bekeken, pilot was niet onaardig. In ieder geval boeiend genoeg om het vervolg te willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Bluestone 42 redelijk grappige comedy van bbc over een bombsquad in afghanistan leuk als tussen doortje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

leosand schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:51:
Bluestone 42 redelijk grappige comedy van bbc over een bombsquad in afghanistan leuk als tussen doortje
10 minuten in, shift delete :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sverzijl schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:17:
De betere uitvoering was er vanmorgen vroeg al. Vanmiddag even bekeken, pilot was niet onaardig. In ieder geval boeiend genoeg om het vervolg te willen zien.
Was inderdaad best aardig, CGI hier en daar was wat matig, nog weinig referenties gevonden naar de game toe. Maar cast is wel leuk neergezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Defiance is leuk! Kan best vermakelijk worden nog! Alleen wel extreem slechte CGI :+

Nu nog Hannibal oppakken. Zag er ook leuk uit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pbo5v9M.jpg

toen ik die gast zag heb ik het direct afgezet. Zo slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Twylight schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:00:
[afbeelding]

toen ik die gast zag heb ik het direct afgezet. Zo slecht
Het is SyFy je moet dan wat goedkope kazigheid kunnen waarderen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
:P Dit mag alweer naar het zomertopic!

[ Voor 87% gewijzigd door Teckna op 18-04-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Phyxion schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:49:
[...]

10 minuten in, shift delete :X
dan heb je de blonde net gemist ;) maar idd hij is niet zo sterk
heb nu aflevering 2 gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vorige week vond ik Southland een klein beetje tegenvallen, maar alsnog genoeg vuurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ja vorige week was het een mooie aflevering van Southland, ik ga de nieuwe vrijdag of zaterdag kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 11-09 14:05

Goner

What can I do you for ?

leosand schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:51:
Wat voor soort humor is het ??
Ik zie dat er een bekende in zit ; Boyce uit Green Wing (hilarisch !!) is het dat soort absurde humor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Goner schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:31:
[...]

Wat voor soort humor is het ??
Ik zie dat er een bekende in zit ; Boyce uit Green Wing (hilarisch !!) is het dat soort absurde humor ?
het is beetje richting de mash humor (militairen)
en Hilarisch nou nee dat net niet. had van mij ook wel absurde gemogen.
maar bv met 2 man met geweren schieten op een klein hagedisje waarvan er nog maar 12 zijn.
Maar omdat ze zo lekker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Touchdomex schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:47:
Defiance is leuk! Kan best vermakelijk worden nog! Alleen wel extreem slechte CGI :+
Mijn guildleader vanop WoW is echt helemaal gek van Defiance, als je er maar 1 woord van zegt begint ie een uur te vertellen over hoe goed de serie en de game wel niet in elkaar zitten en dat iedereen het zou moeten zien 8)7 Zal dus binnekort eens moeten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Zoals eerder al genoemd is Defiance een zomerserie en moet dus eigenlijk in het daarvoor bestemde topic besproken worden. ;)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 11-09 12:59
Net Southland zitten kijken. Wordt er wel een stuk grimmiger op, goeie serie!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frak :(

http://www.imdb.com/news/ni51521259/

Geen Doctor Horrible 2 anytime soon :(

Waar ik al bang voor was -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Slaapje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:07:
Net Southland zitten kijken. Wordt er wel een stuk grimmiger op, goeie serie!
Het is waarschijnlijk gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:31:

-O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 11-09 12:59
rgras schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:35:
[...]

Het is waarschijnlijk gestopt.
? Hoe kom je daar nou bij? Het was inderdaad wel de season finale, maar of de serie renewed wordt is nog niet besloten. Dit is elk jaar het geval bij Southland.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:31:

Beter wat langer wachten dan een overspannen Whedon ;)
Of minder kwaliteit.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Net de pilot van Hannibal gekeken. leuk begin! De acteur die hannibal speelt bevalt me tot nu toe redelijk, maar de hoofdrolspeler (graham) het meest. Die doet het ERG goed.
We zetten zo aflevering 2 aan. voorspelt iig veel goeds:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hannibal afl. 3 beviel me zo slecht, ik ben met die hele serie klaar, ik irriteer me zo erg aan die meid met krullen, ik trek het gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Over Hannibal gesproken, vanwege de gebeurtenissen in Boston deze week hebben ze besloten om aflevering 4 niet uit te zenden, maar aflevering 5 naar voren te halen. Aflevering 4 wordt wel buiten Amerika uitgezonden, en is ook online te bekijken.

Bron: http://tvbythenumbers.zap...er-other-children/178816/

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat deze nu eigenlijk op slot omdat er een zomerdeel is? Meestal wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Meestal toch pas nadat alle series uit dit seizoen zijn gestopt?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Overhaulin' is weer gestart sinds gisteren evenals Sons of guns *O* :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Damic op 23-04-2013 22:21 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Damic schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:21:
Overhaulin' is weer gestart sinds gisteren evenals Sons of guns *O* :Y
oOo Werd ook wel tijd !! :Y

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:23:
Gaat deze nu eigenlijk op slot omdat er een zomerdeel is? Meestal wel toch?
Pas als ik de 2013-2014 topic open. Altijd zo geweest en er blijft toch altijd hier gepost worden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:54:
Deanna Troi in NCIS :)
edit: hmm crap, had in het oude topic gemoeten :P
Dan maar een cross-topic-quote :P

Met al die vaseline op de lens lijkt het net alsof Deanna geen dag ouder is geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zou er vannacht geen nieuwe aflevering van Roque zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Mijn bronnen geven gewoon een S01E05 release aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Probeer eens een manual search Coenen, vanuit gaan dat je sickbeard gebruikt :P

[ Voor 36% gewijzigd door Kw4kje op 25-04-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:00:
[...]

Dan maar een cross-topic-quote :P

Met al die vaseline op de lens lijkt het net alsof Deanna geen dag ouder is geworden :+
Inderdaad :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, Felicia in Supernatural *O*

Vanavond maar eens goed voor zitten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y

Zat ik al een paar weken op te wachten, straks maar eens kijken :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7Qklou73xhA]
O+ *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Gisteren eerste aflevering van Rectify gekeken, aparte serie. Denk dat ik hem wel blijf volgen

Oeps moest in het zomer deel :P

[ Voor 15% gewijzigd door GrooV op 25-04-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:47:

Hier ook, ik heb nog een flinke berg werk te verzetten, maar ik heb me een paar dagen terug al voorgenomen dat dat maar jammer is vanavond :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@feliciaday
THANKS guys! What an awesome treat! ‏RT: @James_Hibberd Felicia Day boosts 'Supernatural' ratings http://ow.ly/kqcq8 #supernatural
Met 's werelds meest(?) favoriete redhead zal dat ook wel ja :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:44:
[...]

Pas als ik de 2013-2014 topic open. Altijd zo geweest en er blijft toch altijd hier gepost worden.
Nou, kom maar op met het 2013-2014 topic :9
Damic schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:21:
Overhaulin' is weer gestart sinds gisteren
Oh, fantatisch zeg. Ik dacht dat die show gestopt was.

Zelf kijk ik nu seizoen 2 van tanked, dat is ook al bijna een 3/4 jaar oud. Weet iemand of er nog een seizoen 3 van die serie komt? Dat is toch een grote favoriet van mij hoor, vooral de humor van die 2 gasten.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:32:
[...]
... Weet iemand of er nog een seizoen 3 van die serie komt? Dat is toch een grote favoriet van mij hoor, vooral de humor van die 2 gasten.
Sterker nog, er is een seizoen 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kw4kje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:24:
Probeer eens een manual search Coenen, vanuit gaan dat je sickbeard gebruikt :P
Ik had vanochtend al snel een manual search gedaan. Uiteindelijk kwam ie automagisch via SB binnen om 9.08u. :) Dus ik was weer eens te snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:32:
[...]

Nou, kom maar op met het 2013-2014 topic :9
Eind juli :+. Er is nu nog nagenoeg niks bekend over nieuwe series

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Vernieuwde series

NBC
- Grimm
- L&O SVU
- Revolution
- Parenthood
- Chicago Fire

CBS
- Two and a half men (zonder een vaste rol voor "Jake")

The CW
- Hart of Dixie
- Beauty and the Beast

Nieuw een spinnoff van The Vampire Diaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens zitten zoeken en wat van seizoen 3 gevonden, jammer dat die serie niet heel regelmatig gepost wordt. Naar mijn weten wordt hij ook niet in Nederland uitgezonden. Maar als ik het mis heb hoor ik het graag.

Seizoen 2 had wel 3 of 4 uitzendingen met herhalingen van de afleveringen ervoor, dat is wel bagger. Maar ik heb weer wat episodes, erg leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:47:

Ik vond het erg tegenvallen deze aflevering. Leek meer een filler :|

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
wontcachme schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:48:
Vernieuwde series

NBC
- Grimm

The CW
- Hart of Dixie
Jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:48:
Vernieuwde series

NBC
- Grimm
- L&O SVU
- Revolution
- Parenthood
- Chicago Fire

CBS
- Two and a half men (zonder een vaste rol voor "Jake")

The CW
- Hart of Dixie
- Beauty and the Beast

Nieuw een spinnoff van The Vampire Diaries
Hart of Dixie O+

Geinig dat ze Two and a Half Men renewed hebben zonder vaste rol van Jake. Nou kunnen ze die serie beter gewoon helemaal stoppen, maar goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:38:
Geinig dat ze Two and a Half Men renewed hebben zonder vaste rol van Jake. Nou kunnen ze die serie beter gewoon helemaal stoppen, maar goed :+
Dat krijg je als je je bazen compleet afzeikt terwijl je een goddelijke salaris hebt voor amper een rol.....

Maar ik hoop nu eigenlijk dat Alan en Walden Herb laten intrekken omdat het huwelijk alsnog gefaald is. Herb past er wel goed bij :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ik vind de afleveringen sinds Jake weg is, eigenlijk wel aardig. Sowieso beter dan met Zoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 10-09 10:44
Voor de mensen die een nieuwe Horror Serie zoeken, Hemlock Grove!

Netflix is zwaar aan de weg aan het timmeren om net zoals HBO premium quality te leveren. Na House of Cards te hebben gezien zag ik dat ze een nieuwe serie hebben gemaakt namelijk Hemlock Grove.

Je moet hier denken aan een Horror Serie ala American Horror Story, alleen beter uitgewerkt, betere characters, meer diepgang, Cinematisch zeer dik in orde. Ik heb de eerste 5 afleveringen gezien en ik moet bijna terug denken aan Twin Peaks. Er hangt een zelfde mysterieuze sfeer rond het dorp waar het zich in afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Klinkt goed, heb em al in Ziekebaard staan. Binnenkort eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irencus schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:05:
Ik heb de eerste 5 afleveringen gezien en ik moet bijna terug denken aan Twin Peaks.
Jazeker, dat idee had ik ook, twin peaks sfeer, had het er toevallig gisteren nog thuis over. Meesterlijke serie. Goede effects ook, goede characters. Bevalt me goed. Ik ben (even uit het hoofd) bij episode 10 nu (via mijn netflix abonnementje).

Valt me trouwens wel op dat netflix only series in 1 a 2 seconden op 1080p zijn bij streamen en andere series 5 tot 10 seconden nodig hebben om van sd kwaliteit naar full hd te gaan, volgens mij hebben ze ook aparte servers ofzo voor de series die ze graag willen promoten / zelf aanbieden.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hemlock Grove is idd goed ja heb net 6 afleveringen gezien.
Het is niet echt een horror-serie meer thriller achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 07:48
Ben laatst ook eens begonnen aan Hemlock Grove, heb 6 episodes gezien en het bevalt best wel. Het verraste me in ieder geval positief, in tegenstelling tot The Walking Dead waarvan ik laatst ook een paar episodes heb gekeken en zoiets van "is dit nu die hoog aangeschreven serie?". Wellicht dat ik The Walking Dead nog eens een poging geef, maar het is misschien niet mijn ding.

Het enige waar ik zo mijn twijfels over heb bij Hemlock Grove is... waar willen ze qua storyline heen? Nu heb ik pas een paar episodes gekeken, maar ook een kennis die er al 10 achter de kiezen heeft zat met dezelfde vraag. Ik hoop dat het verhaal genoeg extra's krijgt (plottwists, zijstappen in de storyline, andere invalshoeken, meerdere storylines van verschillende personages etc.) en het niet één enkele storyline van A naar B wordt.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Hawaii 5 O aan het inhalen, en wie zie ik daar? Ed Deline (James Caan) :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Hebben mensen hier al Orphan Black gezien?

Het klinkt leuk, maar ik heb geen zin om tijd te steken in een serie die stom is of gecancelled wordt.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, in het andere topic ;)

Buitenlandse TV series zomer 2013
Geweldige serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Twhomp schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:05:

Het klinkt leuk, maar ik heb geen zin om tijd te steken in een serie die stom is of gecancelled wordt.
Het is vrij gaaf en ik zou echt verbaasd zijn wanneer ze die gaan cancellen... Lijkt mij ook gewoon keihard verlengen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:02:
Ik ben Hawaii 5 O aan het inhalen, en wie zie ik daar? Ed Deline (James Caan) :D _/-\o_
Ehh... effe kijken... hoe ging dat ook alweer : Volgens mij horen we nu iets te roepen over Las Vegas en de ergste cliffhanger ooit of zo :+ /traditie mode :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erger nog, een Danny in de show :o :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:02:
Haha die was wel leuk ja. Jammer dat we die verder niet meer gezien hebben. Was namelijk wel leuk om vader en zoon Caan te zien in een serie :)

Weet iemand trouwens wat er met Last Man Standing aan de hand is? Ik zie geen volgende afleveringen geplanned staan terwijl het vorige seizoen langer was. Bovendien leek het er niet op dat de laatste aflevering ook de laatste van het seizoen zou zijn. Vind het wel jammer als ze voorlopig niet verder gaan. Was altijd heerlijk om te kijken met een bord friet op schoot.

Golden Boy wordt imo ook steeds beter. Het heeft geen heel verrassend plot, maar vind het wel een goede sfeer hebben. Vooral die Chi McBride doet een goede rol met Don Owen

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 29-04-2013 02:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:17:
Erger nog, een Danny in de show :o :D ;)
Delinda is veel interessanter :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/molly-simms-468.jpg
O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Martinspire schreef op maandag 29 april 2013 @ 02:51:
[...]

Haha die was wel leuk ja. Jammer dat we die verder niet meer gezien hebben. Was namelijk wel leuk om vader en zoon Caan te zien in een serie :)

Weet iemand trouwens wat er met Last Man Standing aan de hand is? Ik zie geen volgende afleveringen geplanned staan terwijl het vorige seizoen langer was. Bovendien leek het er niet op dat de laatste aflevering ook de laatste van het seizoen zou zijn. Vind het wel jammer als ze voorlopig niet verder gaan. Was altijd heerlijk om te kijken met een bord friet op schoot.

Golden Boy wordt imo ook steeds beter. Het heeft geen heel verrassend plot, maar vind het wel een goede sfeer hebben. Vooral die Chi McBride doet een goede rol met Don Owen
Chi McBride kan ook goed acteren. Ik blijf het erg jammer vinden dat Human Target er niet meer is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

Een aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het is leuk. Tenzij je je stoort aan het Britse Engels. Voor mij is het het verhaal dat me nog bij de serie houdt, maar zodra er een Amerikaanse of Canadese remake komt, switch ik :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Martinspire schreef op maandag 29 april 2013 @ 02:51:
Weet iemand trouwens wat er met Last Man Standing aan de hand is? Ik zie geen volgende afleveringen geplanned staan terwijl het vorige seizoen langer was.
The second season initially received a 13-episode order. ABC announced on November 12, 2012 that an additional three scripts had been ordered.[34] On November 27, five more episodes were ordered to bring the current second season episode total to 18.[35]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

AllSeeyinEye schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:12:
[...]

Het is leuk. Tenzij je je stoort aan het Britse Engels.
Door de positieve reacties hier ben ik het gaan kijken. Ziet er goed uit. Niet alle klonen zijn even goed geacteerd, maar ik stoor me absoluut niet aan Brits Engels. Misschien omdat ik vroeger veel BBC keek en veel in Engeland kwam. Sterker nog: ik vind dat altijd een goed teken: BBC weet goeie TV te maken.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:16:
[...]

The second season initially received a 13-episode order. ABC announced on November 12, 2012 that an additional three scripts had been ordered.\[34] On November 27, five more episodes were ordered to bring the current second season episode total to 18.\[35]
Ah jammer. Dat wordt dus nog even wachten. Naja, mijn moeder heeft nog niet veel gezien van Melissa & Joey, dus dan vullen we het daar maar even mee op.
Phyxion schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:15:
[...]

Chi McBride kan ook goed acteren. Ik blijf het erg jammer vinden dat Human Target er niet meer is :(
Inderdaad jammer. Vind de hoofdpersoon bij Golden Boy ook wel wat minder. Maar goed. Hoe staat deze serie er trouwens voor? Gaat ie door of kan Chi weer een nieuwe ploeg gaan zoeken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.