Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

ChuckyDevil schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:52:
Ik volg Southland ook. Fijne serie en past zeker in het rijtje The Wire en The Shield, inderdaad!
Goed om te weten. Ik heb beide series verslonden. Heb Southland al een tijdje op de watchlist staan, dus dat wordt zeer waarschijnlijk de eerste die ik oppak als ik klaar ben met de huidige batterij series :D

Misschien dat ik nog wat series kan schrappen. Zo ook Nashville. Is er iemand die dit kijkt en mij kan vertellen of ik het interessant ga vinden? Het lijkt nogal een vrouwenserie te zijn, en om me nou alleen voor Hayden door zo'n serie te moeten worstelen gaat me wat te ver. Ik ben het al sinds de herfst aan het opsparen, mocht het toch leuk zijn, maar heb nog niks gezien.

[ Voor 30% gewijzigd door Anthirian op 29-03-2013 14:37 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik wist niet of het al eerder was langsgekomen, op discovery is er een show over de grenzen van wetenschappelijk onderzoek, 'dark matters, twisted but true' gepresenteerd door niemand minder dan John Noble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ziet er leuk uit, maar in de eerste aflevering die ik net even snel bekeek begonnen ze al over hypnose en hoe daarmee waarheden zouden zijn ontfutseld aan het brein van een geheim spion.

Ik vrees dat je uitspraken als "twisted but true" en "wetenschappelijk" hier beter niet erg serieus kan nemen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Als ik de omschrijvingen lees op Wikipedia dan lijkt het inderdaad allemaal wel erg uit de duim gezogen materiaal.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nouja, als mensen zoals Robert J. White echt onderzoek hebben gedaan naar transplantatie van apenhoofden, en als er in de jaren zoveel echt een mensgemaakte extra Van Allen-belt is gemaakt dmv een atoombom, dan is het misschien wel gebaseerd op, maar de rest is allemaal show :)

Gelukkig laten ze bv. die meneer White dan ook met een grote pijp in zijn mond hoofdtransplantatieoperaties uitvoeren, dus dat zegt op zich al genoeg over hoe serieus je het moet nemen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stukfruit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:46:
Ziet er leuk uit, maar in de eerste aflevering die ik net even snel bekeek begonnen ze al over hypnose en hoe daarmee waarheden zouden zijn ontfutseld aan het brein van een geheim spion.

Ik vrees dat je uitspraken als "twisted but true" en "wetenschappelijk" hier beter niet erg serieus kan nemen...
Jup, met 1 of andere magneet allemaal emoties kunnen opwekken bij proefpersonen.. yeah right :P

Zal best wel iets van waarheid hebben ingezeten, maar geloofwaardigheid is nog erger dan 'Weird or what'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Maar aan de andere kant is John Noble wel een baas, hij had alleen weer een beetje in het Walter karakter moeten gaan, had beter gepast. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Haha ik heb de show zelf nog niet gekeken, ik zag puur de trailer tijdens een commercial en vond m noemenswaardig ivm John Noble :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het lijkt me verder ook nogal een slap aftreksel van Through the Wormhole with Morgan Freeman eigenlijk :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spike_wolf schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:46:
Het lijkt me verder ook nogal een slap aftreksel van Through the Wormhole with Morgan Freeman eigenlijk :P
Daar zit in iedergeval nog stukje wetenschap/kennis in, de basiselementen vind ik altijd erg interessant. Behalve dan de stukjes dat iemand weer 1 of andere theorie heeft bedacht :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Ik volg Southland ook nog met veel plezier. Het huidige seizoen is wel 'off' in vergelijking met de voorgaande seizoenen omdat je van iedere personage bijna alles al weet. En helaas dalen de kijkcijfers enorm, dus het is nog maar de vraag of er een zesde seizoen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Laat ze dan maar weer beginnen met The Wire, daar teken ik voor (al is Southland ook goed).

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:14:
[...]

Daar zit in iedergeval nog stukje wetenschap/kennis in, de basiselementen vind ik altijd erg interessant. Behalve dan de stukjes dat iemand weer 1 of andere theorie heeft bedacht :P
Och, ook in Through the Wormhole schijnt veel onzin te zitten. Als het op TV te zien is in de vorm van een show of smakelijke documentaire, dan mag je doorgaans wel aannemen dat je er naar moet kijken met een flinke encyclopedie op je schoot om feiten te checken op waarheid.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:24:
Nouja, als mensen zoals Robert J. White echt onderzoek hebben gedaan naar transplantatie van apenhoofden,
Dat is toch gelukt ?

Apenhoofden transplanteren ?
Waar komen anders de Limburgers vandaan ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Stukfruit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:57:
[...]

Och, ook in Through the Wormhole schijnt veel onzin te zitten. Als het op TV te zien is in de vorm van een show of smakelijke documentaire, dan mag je doorgaans wel aannemen dat je er naar moet kijken met een flinke encyclopedie op je schoot om feiten te checken op waarheid.
Het is voor een groter publiek bedoeld, dus het is zeker geen hoog niveau, maar complete onzin wordt er ook niet verteld. Het is allemaal alleen erg simpel uitgelegd en voor het gemakt wordt er daarom ook het een en ander gewoon even vergeten of bijgesteld. De voorbeelden die gebruikt worden om het een en ander uit te leggen zijn ook niet altijd even handig, maar het is zeker geen onzin die er verteld wordt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vnrTioG040Md6Dt3mLjgKliI/full.jpg

Oeh, evil Dawn bij Criminal Minds (ja ik loop wat achter :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dawn O+ /Xander reünie? Heb Xander een paar keer gezien in Criminal Minds.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:55:
Dawn O+ /Xander reünie? Heb Xander een paar keer gezien in Criminal Minds.
Helaas pindakaas of haar karakter in CM moet een tweelingzus hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Damnit... dankzij dit topic weer een nieuwe serie erbij om te volgen: Revolution.
Volgde in principe maar 2 series: Californication en How I Met Your Mother, maar daar zijn nu Arrow, Veronica Mars en Revolution bijgekomen. Scheelt alweer dat Veronica Mars maar 3 seizoenen heeft gedraait, dus dat hoeft niet zo lang te duren voor ik daar doorheen ben. Ook direct het VM kickstarter project gebacked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veronica Mars is altijd goed om te kijken *O*

Heeft ze inmiddels al een pony? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:07

lordsnow

I know nothing

ephymerous schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:13:
Revolution, 10 afleveringen om Danny te redden. Aflevering 11 wordt Danny doodgeschoten. Lekker dan :)
Jemig, kijken er echt nog mensen naar Revolution?

Cliché verhaal, maar leuk uitgewerkt, redelijke acteurs, maar het wordt ondragelijk om naar te kijken door een hoofdrolspeelster die niet kan acteren. Werkelijk, ze kijkt alleen maar moeilijk in elke aflevering. Er zit total geen variatie in.

En ik dacht dat dat wel de algemene indruk was die men had, gezien de reacties hier aan het begin van de series, dus ik ben verbaasd dat er nog mensen naar kijken. Ik heb het een aflevering of 7 uit kunnen houden. Is het daarna beter geworden, of heeft ze een minder prominente rol gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik heb net de eerste 2 afleveringen achter de rug, en vind het nog wel interessant.
Eerlijk gezegd vind ik Charlie tot nu toe nog behoorlijk geloofwaardig reageren, voor zover je daarvan kan spreken in een dergelijke situatie.
Ik vind juist Miles zwaar irritant. En erg ongeloofwaardig, in zijn eentje 10 man omleggen van een militante groepering.
Wat ik overigens veel storender vind: dat door de blackout ook auto's massaal accuut uitvielen.
Een voertuig dat geheel op zichzelf voortbeweegt zolang er nog brandstof aanwezig is, valt niet spontaan uit door een elektrische shock, zelfs niet door een EMP. Als je de accu uit een rijdende auto trekt, rijdt ie nog door. Dat ding heeft ie alleen nodig om te starten, verder niet. Vliegtuigen die spontaan uit de lucht vallen, yeah right. Die zullen wel dalen, maar echt niet zo direct recht naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
AcidBurn schreef op zondag 31 maart 2013 @ 04:08:
Ik heb net de eerste 2 afleveringen achter de rug, en vind het nog wel interessant.
Eerlijk gezegd vind ik Charlie tot nu toe nog behoorlijk geloofwaardig reageren, voor zover je daarvan kan spreken in een dergelijke situatie.
Ik vind juist Miles zwaar irritant. En erg ongeloofwaardig, in zijn eentje 10 man omleggen van een militante groepering.
Wat ik overigens veel storender vind: dat door de blackout ook auto's massaal accuut uitvielen.
Een voertuig dat geheel op zichzelf voortbeweegt zolang er nog brandstof aanwezig is, valt niet spontaan uit door een elektrische shock, zelfs niet door een EMP. Als je de accu uit een rijdende auto trekt, rijdt ie nog door. Dat ding heeft ie alleen nodig om te starten, verder niet. Vliegtuigen die spontaan uit de lucht vallen, yeah right. Die zullen wel dalen, maar echt niet zo direct recht naar beneden.
Pin me er niet op vast (rijd geleden dat ik het gezien heb), maar volgens mij is er nergens gezegd/bevestigt dat er een EMP was. Het is juist toch een "onbekend iets".

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Iemand IMDB: Orphan Black (TV Series 2013– ) al gezien of het wat is? De hoofdrolspeelster is Tatiana Maslany, beter bekend als Ghost
Afbeeldingslocatie: http://www.dymaxionweb.com/kulturedrome/ginger%20snaps2.jpg
maar ziet er tegenwoordig zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://sciencefiction.com/wp-content/uploads/2012/09/Tatiana-Maslany-1.png
O+
quote: IMDB
Storyline

Orphan Black follows outsider, orphan and street-wise chameleon Sarah. After witnessing a woman's suicide, Sarah assumes the strangers identity - who happens to look just like her. Expecting to solve all her problems by cleaning out the dead woman's savings, Sarah is instead thrust headlong into a kaleidoscopic mystery as she realizes the dizzying truth - she and the dead woman are clones. As Sarah searches for answers, she discovers the chilling fact that there are more people like her out there - genetically identical individuals who were planted in unsuspecting birth parents and nurtured in completely different circumstances. With no idea who created the clones, she'll need to discover the reason in a hurry as an assassin is killing them one by one.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11
lordsnow schreef op zondag 31 maart 2013 @ 03:53:
[...]

Jemig, kijken er echt nog mensen naar Revolution?

Cliché verhaal, maar leuk uitgewerkt, redelijke acteurs, maar het wordt ondragelijk om naar te kijken door een hoofdrolspeelster die niet kan acteren. Werkelijk, ze kijkt alleen maar moeilijk in elke aflevering. Er zit total geen variatie in.

En ik dacht dat dat wel de algemene indruk was die men had, gezien de reacties hier aan het begin van de series, dus ik ben verbaasd dat er nog mensen naar kijken. Ik heb het een aflevering of 7 uit kunnen houden. Is het daarna beter geworden, of heeft ze een minder prominente rol gekregen?
Ik heb tot nu toe vrijwel alles gezien, alleen de laatste episode na de lange break nog niet. Het is veel het zelfde. Maar ik blijf het toch half kijken. Heel raar. Ik geef het nog een paar episodes. Als er niks boeiend meer komt stop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:22:
Bij elkaar 200GB, dus daar had ik ff geen ruimte voor.
Nu wel :+
Dikke aanrader die remakes. Ik kon helaas alleen seizoen 1 plaatsen, heb ook meerdere 3TB' nodig... :(

Morgen weer got, heerlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hopelijk beter dan het laatste seizoen. Als het weer zo rommelig en aangepaste versie wordt laat ik het links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:25:
Iemand IMDB: Orphan Black (TV Series 2013– ) al gezien of het wat is? De hoofdrolspeelster is Tatiana Maslany, beter bekend als Ghost
[afbeelding]
...
WTF Ik heb vannacht nog Ginger Snaps 2 gekeken terwijl deze serie in het kijklijstje staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Raven schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:25:
Het was een goeie eerste aflevering. Ik vind het altijd wel leuk als je net als de hoofdpersoon moet uitvogelen wat er aan de hand is en zo te zien is er nog heel veel te ontdekken.

De reactie van haar ex was ook leuk onverwacht en zeker aangezien hij gespeeld wordt door:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iFkS855.jpg

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik vind revolution best leuk om te zien. Zitten wel wat twijfelachtige dingen in, zoals waarom zouden zelfontbrandingsmotoren niet meer werken zonder elektriciteit? En zo kan ik nog wel even doorgaan (neerstoren van die vliegtuigen was ook redelijk slecht inderdaad). Aan de andere kant een serie als Arrow wordt volgens mij ook redelijk positief hier ontvangen, terwijl die helemaal vol met gaten zit.

En ik heb nog geen problemen gehad met Charlie d'r acteerprestaties. Oftewel zeker niet beste serie ooit, maar ik vermaak me er prima mee. (ITT tot Arrow, die ik heb gedropt omdat ik het echt nergens over vond gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Tja ze zijn de oude diesels vergeten, maar hoe krijg je die gestart zonder voor verwarming en zonder starter????

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Oude diesels? Als elektriciteit om de een of andere reden niet meer werkt is het helemaal niet zo moeilijk om een wat modernere auto zo aan te passen dat je hem gewoon kunt starten of om gewoon een compleet nieuwe te maken.

Als mensen van tegenwoordig niet meer in staat zijn de techniek achter dit soort karretjes te gebruiken, dan moeten we ons toch wel heel diep gaan schamen :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E3DYvrzihJQtkLYHqSwzXw6S/full.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Spike_wolf schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:19:
Oude diesels? Als elektriciteit om de een of andere reden niet meer werkt is het helemaal niet zo moeilijk om een wat modernere auto zo aan te passen dat je hem gewoon kunt starten of om gewoon een compleet nieuwe te maken.

Als mensen van tegenwoordig niet meer in staat zijn de techniek achter dit soort karretjes te gebruiken, dan moeten we ons toch wel heel diep gaan schamen :P
[afbeelding]
Dan ga ik me maar schamen :$ :$ . Wat ik me hooguit kan bedenken is aanduwen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

wontcachme schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:25:
[...]

Dan ga ik me maar schamen :$ :$ . Wat ik me hooguit kan bedenken is aanduwen.
Ik zeg natuurlijk ook niet dat ik persoonlijk zo'n ding in elkaar kan zetten :+
Maar er lopen genoeg figuren rond die dat wel kunnen, of in een groep kunnen natuurlijk :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
wontcachme schreef op zondag 31 maart 2013 @ 09:37:
[...]

Pin me er niet op vast (rijd geleden dat ik het gezien heb), maar volgens mij is er nergens gezegd/bevestigt dat er een EMP was. Het is juist toch een "onbekend iets".
Sorry, ik zie nu dat ik het niet zo duidelijk verwoordde.
Ik doelde er niet op dat de oorzaak een EMP is, maar dat zulke apparatuur zelfs niet door een EMP plat zou gaan. Wat de oorzaak ook wezen mag, het moet wel heel erg specifiek man-made zijn, om het effect te krijgen zoals het in de serie heeft, en dan nog vind ik het extreem vergezocht. Combinatie met iets mystieks ofzo. (Hoe wil je anders de werking van die talisman verklaren)
Ben nu aan aflevering 7 toe, eens kijken hoelang het nog interessant blijft. Vraag me af wat ze nog van plan zijn met Charlie en Jason. Daar zijn we duidelijk nog niet klaar mee.

Over Arrow gesproken: Ja, ook die serie is tamelijk ongeloofwaardig. Vooral in de eerste 3-4 afleveringen had ik er veel moeite mee dat Ollie volledig onaantastbaar leek, hoeveel man er ook op hem afkwam.
Maar na 6 afleveringen werd het verhaal interessant genoeg om daar overheen te stappen.

Katie Cassidy en Emily Bett Rickards doen ook veel goed om dat te vergeven ;)
Vind Malcom Merlyn er overigens veel te jong uit zien om Tommy's vader te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

AcidBurn schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:46:

Vind Malcom Merlyn er overigens veel te jong uit zien om Tommy's vader te kunnen zijn.
Tja, John Barrowman is 46 en Colin Donnell 30, dus dat zou net kunnen :P
Maar de kans dat Barrowman ooit een vrouw zal bezwangeren is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Spike_wolf schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:03:
[...]

Tja, John Barrowman is 46 en Colin Donnell 30, dus dat zou net kunnen :P
Maar de kans dat Barrowman ooit een vrouw zal bezwangeren is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

AcidBurn schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:46:
[...]

Sorry, ik zie nu dat ik het niet zo duidelijk verwoordde.
Ik doelde er niet op dat de oorzaak een EMP is, maar dat zulke apparatuur zelfs niet door een EMP plat zou gaan. Wat de oorzaak ook wezen mag, het moet wel heel erg specifiek man-made zijn, om het effect te krijgen zoals het in de serie heeft, en dan nog vind ik het extreem vergezocht. Combinatie met iets mystieks ofzo. (Hoe wil je anders de werking van die talisman verklaren)
Ben nu aan aflevering 7 toe, eens kijken hoelang het nog interessant blijft. Vraag me af wat ze nog van plan zijn met Charlie en Jason. Daar zijn we duidelijk nog niet klaar mee.

Over Arrow gesproken: Ja, ook die serie is tamelijk ongeloofwaardig. Vooral in de eerste 3-4 afleveringen had ik er veel moeite mee dat Ollie volledig onaantastbaar leek, hoeveel man er ook op hem afkwam.
Maar na 6 afleveringen werd het verhaal interessant genoeg om daar overheen te stappen.

Katie Cassidy en Emily Bett Rickards doen ook veel goed om dat te vergeven ;)
Ik denk ook niet dat het een EMP is geweest. Ik denk eerder dat het iets met magnetisme, magnetische of elektrische velden of andere dingen die wat verder gaan dan kortsluiting, waardoor motoren ook niet meer rond gaan draaien. Er zijn wel meer dingen die het niet doen, maar wapens bv weer wel en we hebben ook explosies gezien.
spoiler:
In een verdere aflevering zie je dat ze ergens nog een 1 of andere grote fabriek hebben met stroom wat iets aan het genereren is. Dus dat zal wel de oorzaak zijn dat er niets meer werkt
Het maakt me verder weinig uit wat nou precies de oorzaak is. Het is toch wel een deel fictie waarschijnlijk. In ieder geval vind ik het verhaal verder niet zo storend en heb ik geen problemen met de hoofdpersonen. Vraag me alleen wel af waar dit allemaal naartoe gaat en of ze er nog een mooi vervolg(verhaal) van kunnen maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 31-03-2013 15:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kwam ineens een achtste aflevering van Life's Too Short tegen.

Er komt geen tweede seizoen maar ze hebben nog een speciale aflevering van een uur gemaakt om het af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Orphan Black ziet er goed uit... toegevoegd aan 't lijstje. Ben benieuwd. Dank voor de suggestie! Zo eerder vandaag ook Southland toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Black Orphan gezien, damn wat een rush :o Was het maar volgende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:56:
Net Black Orphan gezien, damn wat een rush :o Was het maar volgende week :+
Ik had hem ook gezien. Ik vind het geniaal hoe ze zoveel karakters kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Tussenstand van de vernieuwen/cancellen (Staat een serie er niet bij, dan is die al vernieuwd):
CW:

Hart of Dixie and Nikita: Will be renewed
Cult: will be cancelled
Beauty and the Beast: on track for renewal
The Carrie Diaries: set to be cancelled

FOX:
Glee: negotiating renewal
Touch & Goodwin Games: will be cancelled

NBC:
1600 Penn, Deception, Guys With Kids, The New Normal, Smash, Up All Night and Whitney: Set to be cancelled
Chicago Fire, Grimm, Law & Order: Special Victims Unit, Parenthood and Revolution: locks for renewal
Community, Go On and Parks and Recreation: looking good for renewal

ABC:
Castle, Grey’s Anatomy, The Middle, Modern Family, Once Upon A Time, Revenge and Scandal: Locks for renewal
Last Man Standing, Malibu Country, Nashville and Suburgatory: set for renewal
Body of Proof and The Neighbors : on the bubble
Happy Endings and Red Widow: will be cancelled

CBS:
Criminal Minds and Two And A Half Men : will be renewed
Rules of Engagement and Vegas: will be cancelled
Golden Boy: on the bubble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

@hierboven:
Niks is officieel toch? Leuk dat ze dit bedenken, maar garanties zijn er niet echt.

Net de eerste twee episodes van House of Cards gekeken, voelt qua kwaliteit en sfeer gelijkwaardig aan The Newsroom. Me likey :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 10:05
Grimm, once upon a time, community, hart of dixie: jippie :P

[ Voor 10% gewijzigd door Raymond op 01-04-2013 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:12:
@hierboven:
Niks is officieel toch? Leuk dat ze dit bedenken, maar garanties zijn er niet echt.

Net de eerste twee episodes van House of Cards gekeken, voelt qua kwaliteit en sfeer gelijkwaardig aan The Newsroom. Me likey :9
Niks officieels, maar meer een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vegas: will be cancelled
Afbeeldingslocatie: http://i2.cdnds.net/12/31/618x443/ustv_vegas_poster.jpg
FUUUUU.

Ik vond het een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter

looks like fun :)

[ Voor 27% gewijzigd door wontcachme op 01-04-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat wordt weer opletten op een cameo van Stephen King :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Stephen King altijd +1. Under the dome is een dik boek. Net serie toegevoegd! Hoeven we alleen nog te wachten! :) 25-06 Nederlandse tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door jmk op 01-04-2013 17:53 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Was weer genieten van Game of Thrones. Lekker begin van seizoen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
sambalbaj schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 01:42:
Was weer genieten van Game of Thrones. Lekker begin van seizoen 3.
Idd, en ideaal dat HBO hem gister ook al uitzond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Scags in Bones :)
Hoog tijd dat Warehouse weer begint.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Volg op moment een aantal series oa:
White collar, NCIS, the Following, The Americans, GoT en The Vikings.

Maar the Americans is toch echt top!
Samen met GoT staat die op 1.

Vikings heb ik nu 4 afleveringen van gezien, maar is toch niet echt zo van de aflevering is agelopen en ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. Niet echt boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:51:
Scags in Bones :)
Hoog tijd dat Warehouse weer begint.
en Danielle Harris :D IMDB: Halloween (2007) (remake)

edit:
Dat met die BBQ saus, zouden ze dat soms uit IMDB: The Dukes of Hazzard: Hazzard in Hollywood (TV 2000) hebben gehaald? Caroline (Patricia Belcher) deed mee in die film en daar had iemand Uncle Jesse's BBQ saus met 1 geheim ingrediënt dat nog niet gevonden was. Tot er een mee aan kwam zetten en het kwartje viel :P

't was uiteindelijk pickled scuppernongs of iets in die richting, Wikipedia: Scuppernong , soort druif maar lijkt geen Nederlandse vertaling te hebben. Kan iig niets vinden.

[ Voor 74% gewijzigd door Raven op 02-04-2013 16:58 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:36

Nitai

Live the life you love.

baronruud schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:39:
Volg op moment een aantal series oa:
White collar, NCIS, the Following, The Americans, GoT en The Vikings.

Maar the Americans is toch echt top!
Samen met GoT staat die op 1.

Vikings heb ik nu 4 afleveringen van gezien, maar is toch niet echt zo van de aflevering is agelopen en ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. Niet echt boeiend.
Zelf kijk ik ook naar Chicago Fire (tot nu toe wel aardig, vult het gat een klein beetje van Flashpoint). Ook The Good Wife, Supernatural, House of Lies en The Walking Dead (aan het inhalen...).
NCIS, GoT en The Americans zijn mijn toppers.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Van NCIS vraag ik mij wel eens af of het ooit zal stoppen. Het is nog steeds een kijkcijfer monster en vaak de nummer 1 of 2 van de week van CBS. Wint altijd zijn zenduur en als je een ep mist kan je nog gewoon verder met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is it me of heeft ze een bollere toet gekregen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 10:05
Ik volg bones niet meer, dus moest Scags ff googlen :P

Ik verwacht dat ze gewoon wat volwassener wordt :) ze was krap 19 toen ze begon in WH13, als ik me niet vergis. Dus die verandert natuurlijk best flink deze jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal het inderdaad zijn, ze ziet er nu tenminste uit als een vrouw ipv als een meisje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

wontcachme schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:25:
Van NCIS vraag ik mij wel eens af of het ooit zal stoppen. Het is nog steeds een kijkcijfer monster en vaak de nummer 1 of 2 van de week van CBS. Wint altijd zijn zenduur en als je een ep mist kan je nog gewoon verder met kijken.
Als Mark Harmon het ooit zat wordt is de kans daarop wel een klein beetje groter geworden maar voorlopig zal dat niet gebeuren. Zowiezo al helemaal niet met de spinoff (Red) van de spinoff (LA) van de spinoff (NCIS) op komst :p

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aaron Pierce in Revolution :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Niet alleen de nr 1 of 2 van CBS, maar van elke Amerikaanse zender. Kijken vaak meer mensen dan dat er in Nederland wonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Orphan Black net gezien, * Raven likes :) (en niet alleen de scene waarbij Tatiana uit de kleren ging :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 03-04-2013 10:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Mja ik hoor hier soms ook af en toe wel mensen die de serie ook hier in Nederland volgen. Maar goed, dr zijn ook weer mensen die een serie als Flikken (Maastricht) een hele goede serie vinden (sure het heeft zo soms wel goede dingen, maar 90% is waardeloos daarbij).

Ik trek het ook nooit om naar die NCIS serie te kijken. Niet alleen het filter is rete irritant, maar ook de personages vind ik erg cliche en ongeloofwaardig. Die overgang van NCIS LA en Hawaii 5-0 was op zich niet verkeerd, maar ik had het gevoel daarbij dat die van 5-0 echt een veel betere acteerprestatie neerzette dan die van NCIS. Al is 5-0 ook niet altijd even geloofwaardig of realistisch met sommige scenes (soms zie je echt dat het nep is of zo opgezet, maar doorgaans vind ik het niet verkeerd kijken).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik geloof dat Hawaii-Five-0 de enige 'freak-of-the-week' show is zo'n beetje die ik nog overheb. Het is gewoon puur even wat anders. NCIS vind ik ook best wel geinig om eens te kijken, maar mijn motto van "een serie volgen = alle afleveringen kijken" wordt mij net wat teveel met tien seizoenen inhalen van NCIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Voor de zomerseries is er trouwens ook weer een topic: Buitenlandse TV series zomer 2013

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zomer? Nu al? De lente is nog niet eens begonnen, althans, die begon met sneeuw :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Hierbij even een knuffel voor diegene die een paar paginas terug Southland noemden. Dank, dank. <3
3 afleveringen gekeken. Geweldige series. (Alleen irritant dat ze alle scheldwoorden er uit piepen :F ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordsnow schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:27:
... (Alleen irritant dat ze alle scheldwoorden er uit piepen :F ).
Dat haalt voor mij echt de kijkbaarheid eruit. Een standup van Kristen Schaal proberen te kijken maar *piiieep* *beeeeps* doen het voor mij niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/phhtVoXMON8jPZhLIThf9TF4/full.jpg

Viel mij eigenlijk niet zo snel op maar wtf :D

(Bob Ross aflevering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@_amyjojohnson
Omg... I'm watching my first power ranger episode ever with my daughter. She said "mom, you're like Kung Fu panda!" love it!
:D

@_amyjojohnson
Episode number 2 of power rangers... With my daughter. She might be hooked! Oh no!
_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Alleen jammer dat de helft van de beelden helemaal niet dr moeder is :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien hier veel Fringe liefhebbers zitten en ik jullie al eerder attendeerde op de Lost Encyclopedia heb ik een nieuwe parel gevonden. Las er gister over in het mei 2013 nummer van SFX Magazine en gelijk gekocht op bol.com. Net binnengekomen en het is mooier dan ik ooit had durven dromen.

Ik ga vanavond in dit meesterwerk beginnen:

Afbeeldingslocatie: http://dyn4.media.titanbooks.com/products/6868/Fringe%20Sept_final%20cvr.jpg

Het is een meesterwerk gemaakt door Titan Books (http://titanbooks.com/fringe-septembers-notebook-6868/)

Werkelijk ongelofelijk, er zit zoveel in dit boek, van evidence tot foto's en uitflapspullen , wat een werk om zoiets te maken.

Een voorbeeld van wat pagina's:

Afbeeldingslocatie: http://i1247.photobucket.com/albums/gg639/AlasdairStuart/FringeSeptembersNotebook2_zps040a25de.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tvguide.com/Includes/newsletter-images/blog-images/fringe-embed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8384/8549973677_bc69958693.jpg

Voor wie helemaal los wil, er is ook een complete website met wallpapers etc :

http://fringeseptembersnotebook.com/

Ook wanted poster, resistance poster etc. erbij, blauwdrukken van de machine etc. Dat gaat heerlijk genieten worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nieuw van HBO:

IMDB: Vice (TV Series 2013– )

[ Voor 47% gewijzigd door mrfunk op 05-04-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik heb net het einde van Veronica Mars seizoen 1 erop zitten, ben direct door gegaan met begin seizoen 2.
Enige wat me echt irriteert is hoe makkelijk ze tussen Duncan en Logan wisselt als vriendje, en dan de ander compleet negeert.

Als ik Logan was, had ik zoieso niks meer met haar te maken willen hebben, nadat ze hem meerdere malen in de steek heeft gelaten en beschuldigd van meerdere ernstige zaken.
Verder een heel interessante serie, die me nog genoeg aantrekt om eigenlijk direct door te willen gaan.
Maar dat moest ik toch even van me afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000

backupdevice

Boeh!

Gisteren laatste episode van Justified S4 gezien. Ik vind het echt een steengoede film Gelukkig komt begin volgend jaar S5

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Eerste ep van Hannibal was eigenlijk best interessant. Ik ben benieuwd naar de volgende ep :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
>:) Dat filmpje eerder van Vice.....nice! Gaan we meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik had toch wat anders gehoopt bij de naam "VICE". Zo interessant ziet er nou ook niet uit eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:46:
Aangezien hier veel Fringe liefhebbers zitten en ik jullie al eerder attendeerde op de Lost Encyclopedia heb ik een nieuwe parel gevonden. Las er gister over in het mei 2013 nummer van SFX Magazine en gelijk gekocht op bol.com. Net binnengekomen en het is mooier dan ik ooit had durven dromen.

Ik ga vanavond in dit meesterwerk beginnen:

[afbeelding]

Het is een meesterwerk gemaakt door Titan Books (http://titanbooks.com/fringe-septembers-notebook-6868/)

Werkelijk ongelofelijk, er zit zoveel in dit boek, van evidence tot foto's en uitflapspullen , wat een werk om zoiets te maken.

Een voorbeeld van wat pagina's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor wie helemaal los wil, er is ook een complete website met wallpapers etc :

http://fringeseptembersnotebook.com/

Ook wanted poster, resistance poster etc. erbij, blauwdrukken van de machine etc. Dat gaat heerlijk genieten worden.
Looks awesome, helaas 3-4 dagen levertijd. Dat wordt op het gemakje dit weekend ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

backupdevice schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:07:
Gisteren laatste episode van Justified S4 gezien. Ik vind het echt een steengoede film Gelukkig komt begin volgend jaar S5
Justified is erg goed inderdaad, maar het is geen film maar een serie natuurlijk ;)
Ik kan nu al niet wachten om te zien wat ze voor volgend seizoen hebben bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Lol, die DD-WRT web-interface config scherm in Person of Interest ;)
Ik vond het al,zo vertrouwd overkomen :D

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 05-04-2013 19:50 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:25:
Looks awesome, helaas 3-4 dagen levertijd. Dat wordt op het gemakje dit weekend ook bestellen.
Ik had geluk, hij was bij mij gelijk leverbaar. Ik heb nu een bladzijde of 10 gelezen, bevalt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Wat vinden wij ervan dat Nick zich de laatste tijd zo slecht scheert?
Stoer [ ]
raar [ ]
anders, namelijk ....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

jmk schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:00:
Wat vinden wij ervan dat Nick zich de laatste tijd zo slecht scheert?
Stoer [ ]
raar [ ]
anders, namelijk ....
;)
... wie is Nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Als je de serie kijkt, dan weet je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
In ieder geval geen Hannibal, die is veel te ijdel om zich niet te scheren :P
Serieus? Niemand heeft de pilot gezien?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Stukfruit schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:24:
In ieder geval geen Hannibal, die is veel te ijdel om zich niet te scheren :P
Serieus? Niemand heeft de pilot gezien?
Zomer topic :P. Is een zomer serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh :F * Stukfruit verlaat stilletjes dit roestende topic, op weg naar de zomer :$

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Wat een aflevering van Community! Abed *O*

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Shameless :'( :'( :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Voor Shameless was dit een prima einde van de serie geweest, maar er komt toch een 4e seizoen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Spike_wolf schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:23:
Voor Shameless was dit een prima einde van de serie geweest, maar er komt toch een 4e seizoen?
Staat volgens mij wel op renewal?

http://www.ismyshowcancel...ess-renewed-for-season-4/

Renewed dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zijn er 2 he, Shameless (UK) en Shameless US, misschien is daar verwarring over? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Kan het ook zonder spoilers?

[ Voor 91% gewijzigd door Ramzzz op 12-04-2013 21:21 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Kan het ook zonder spoilers?

[ Voor 102% gewijzigd door Ramzzz op 12-04-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Wordt trouwens ook in alle landen uitgezonden, als wij bijv. op skivakantie gaan gaan we altijd in hetzelfde hotel overnachten (Frankrijk) en daar spelen ze nu al jaren op vrijdag NCIS af, gedubbed natuurlijk 8)7

Al komt er natuurlijk aan alle series een einde, "De Kampioenen" in België bijvoorbeeld heeft 21 seizoenen gedraaid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Cult nu officieel gecanceld:
Cult' Canceled by CW and Replaced by 'Oh Sit' and 'The Carrie Diaries' Reruns

The CW has officially pulled the plug on Cult and has yanked the struggling drama from its Friday lineup after 7 episodes. There are no immediate plans to air the show's 6 remaining episodes. Filling its slot will be re-runs of The Carrie Diaries and Oh Sit. This news has been confirmed via series creator Rockne S. O'Bannon on Twitter.

Bron: http://tvbythenumbers.zap...ie-diaries-reruns/177335/

[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 10-04-2013 21:55 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.