Nikita (2010)![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Show Info | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoofdpersonen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trailers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Afleveringen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seizoen 1
Seizoen 2
Seizoen 3
Regels | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gebruik a.u.b. spoiler tags als je informatie over de verhaallijn of andere niet uitgezonden zaken wilt bespreken |
Vanmorgen even de trailer gezien, zag er goed uit, ben erg benieuwd. Kan de actie aan het eind van seizoen 2 wel waarderen.
Zo, hopen dat morgen een mooie eerste aflevering komt van S03 
Ben inmiddels maar weer bij S01 begonnen.
Seizoen 3 Promo!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hN18b1zvddY]
Seizoen 3 Promo!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hN18b1zvddY]
[ Voor 26% gewijzigd door ReTechNL op 19-10-2012 14:23 ]
S03e01 maar is snel bekijken!ReTechNL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:21:
Zo, hopen dat morgen een mooie eerste aflevering komt van S03
Seizoen 3 Promo!
[video]
het bekijken van beide filmpjes heeft mij aangespoord om de originele serie (La Femme Nikita) eindelijk op dvd te bestelllen. Die serie keek ik vroeger op tv, dit lijkt er in geen velden of wegen op, imo.
Vind de hoofdrolspelers totaal niet op hun plek passen, vergeleken met Roy en Peta.
Vind de hoofdrolspelers totaal niet op hun plek passen, vergeleken met Roy en Peta.
Ben deze serie nu ook aan het kijken, en gisteren de eerste 12 afleveringen van seizoen 1 gekeken (lekker zo'n uitbrak dag na 2 avonden stappen
) en de serie bevalt me tot nu toe erg goed
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Seizoen 1 en 2 zijn goed, spannende rode draad, moet zeggen dat ik niet helemaal overtuigd ben door S03E01. Als dit een seizoen met op zich staande afleveringen wordt zou dat erg jammer zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Quantor op 22-10-2012 12:08 ]
Exterminate! Exterminate!
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ontzettend strakke serie weer, seizoen 3 gaat verder op een zeer mooie wijze.
In S1&2 heb je ook heel veel afleveringen die op zich staan toch? In S3 zal dit alleen maar meer zijn omdat er geen groot plan meer achter zit. Nu is het alleen nog maar opsporen van agents en voorkomen dat ze een aanslag plegen. Perfect materiaal om iedere aflevering met een 'case closed' af te kunnen ronden.Quantor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:07:
Seizoen 1 en 2 zijn goed, spannende rode draad, moet zeggen dat ik niet helemaal overtuigd ben door S03E01. Als dit een seizoen met op zich staande afleveringen wordt zou dat erg jammer zijn.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Moh.... Amanda loopt nog steeds rond en zoals in ep 1 al gezegd is heeft ze geprobeerd de rogue agents te recruiten dus daar zullen we vast nog wel iets van horenJogai schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:36:
[...]
In S3 zal dit alleen maar meer zijn omdat er geen groot plan meer achter zit.
Wow, als hacker tweaker ben je ook in staat tot hersenoperaties!
Tuurlijk, kan jij ook toch?Jogai schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:53:
Wow, als hacker tweaker ben je ook in staat tot hersenoperaties!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als dat het enige is waar je over valt... er zitten zoveel plotholes in deze serie de laatste tijd, het is bijna lachwekkend.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Niet het enige , wel relevant voor hier.
Noem ereens een paar?niet dat ik het ontkracht. Maar wil het gewoon weten:-)RoadKill21 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:32:
Als dat het enige is waar je over valt... er zitten zoveel plotholes in deze serie de laatste tijd, het is bijna lachwekkend.
Wat mij het meest onlogisch lijkt sinds Percy en Amanda wegzijn: Het clubje met de meeste intel wordt constant op pad gestuurd. Handig als die neergeschoten worden..
[ Voor 180% gewijzigd door Jogai op 16-02-2013 15:18 ]
Waarom wordt er een week overgeslagen in het uitzendschema?
Hier even het schema, want in de TS is het niet compleet:
Hier even het schema, want in de TS is het niet compleet:
Aflevering | Naam | Uitzenddatum | Uitgezonden |
3x01 | 3.0 | 19-10-2012 | ![]() |
3x02 | Innocence | 26-10-2012 | ![]() |
3x03 | True Believer | 02-11-2012 | ![]() |
3x04 | Consequences | 09-11-2012 | ![]() |
3x05 | The Sword's Edge | 30-11-2012 | ![]() |
3x06 | Sideswipe | 07-12-2012 | ![]() |
3x07 | Intersection | 18-01-2013 | ![]() |
3x08 | Aftermath | 25-01-2013 | ![]() |
3x09 | Survival Instincts | 01-02-2013 | ![]() |
3x10 | Brave New World | 08-02-2013 | ![]() |
3x11 | Black Badge | 22-02-2013 | ![]() |
3x12 | With Fire | 01-03-2013 | ![]() |
3x13 | Reunion | 08-03-2013 | ![]() |
3x14 | The Life We've Chosen | 15-03-2013 | ![]() |
3x15 | Inevitability | 22-03-2013 | ![]() |
Ik vind dit nog steeds een goede serie. En ik denk dat dit met name komt door de bovengemiddeld goede acteurs. Ik doel dan op de vaste cast, er zitten wel eens wat kneuzen tussen de guest stars, of acteurs die een paar regels tekst hebben. En wellicht het belangrijkste: de onderlinge chemie in de cast.
Qua production values is alles gemiddeld, zonder uitschieters. Maar dat boeit eigenlijk helemaal niet
Qua production values is alles gemiddeld, zonder uitschieters. Maar dat boeit eigenlijk helemaal niet
Dat gebeurd toch zo vaak bij series?Jogai schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:18:
Waarom wordt er een week overgeslagen in het uitzendschema?
Ja, dat zie ik zeker vaker gebeuren, maar waarom? Ik neem aan dat het niet voor carnaval was..
Ik geef deze gast de schuld van alles in deze aflevering, ook al was het een happy ending. I mean, come on... is dit je vermomming? Really?!

Een advertentie voor de Canadese krant National Post ! Op naar de IMDB Goofs sectie, dit kan echt niet.
Het was wel eindelijk weer eens een goeie aflevering als vanouds. Plots, counter-plots, counter-counter-plots en sterke actie scenes. Ook was Birkhoff super schattig aan het eind met z'n Mass Effect figuurtje.
Het was wel eindelijk weer eens een goeie aflevering als vanouds. Plots, counter-plots, counter-counter-plots en sterke actie scenes. Ook was Birkhoff super schattig aan het eind met z'n Mass Effect figuurtje.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Helemaal mee eens, de beste episode van dit seizoen (wat tot nu toe vrij matig was eigenlijk).IJzerlijm schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:19:
Een advertentie voor de Canadese krant National Post ! Op naar de IMDB Goofs sectie, dit kan echt niet.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Toffe aflevering weer deze week.. alleen snap ik de allerlaatste scene niet echt..
spoiler:
De laatste paar seconden waar er een druppel bloed op de tafel ligt.. Iemand enig idee wat ze daar precies mee bedoelen?
Gewoon een matige cliffhanger. Waarschijnlijk komt het er niet zo snel van om op dat strand die ceremonie te houden.xPhantom schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:31:
Toffe aflevering weer deze week.. alleen snap ik de allerlaatste scene niet echt..
spoiler:De laatste paar seconden waar er een druppel bloed op de tafel ligt.. Iemand enig idee wat ze daar precies mee bedoelen?
Heb van het 3e seizoen een paar afleveringen gezien weer, maar ben niet meer onder de indruk van deze serie. Misschien dat ik het nog een keer oppak, voorlopig houd ik het bij 'Nikita' voor het gezien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vond de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook heel erg saai en helemaal niet zoals de vorige seizoenen waren. Nikita is in die eerste paar afleveringen ook best een bitch.Quad schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 01:01:
Heb van het 3e seizoen een paar afleveringen gezien weer, maar ben niet meer onder de indruk van deze serie. Misschien dat ik het nog een keer oppak, voorlopig houd ik het bij 'Nikita' voor het gezien.
Ben nu weer helemaal bij en het wordt weer heel leuk en zoals het was! Ik raad je dus aan om toch door te kijken.
Heb wel een beetje het gevoel dat de laatste afleveringen alleen spannend zijn omdat ze niet gecancelled worden. Het begint allemaal nogal voorspelbaar en saai te worden.
Zo division is niet meer. Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen, er zijn nog genoeg open punten.
En wat gaat Nikita doen....
En wat gaat Nikita doen....
Het wordt tijd voor Nikita om af te ronden, het verhaal gaat een beetje nergens meer over. Een organisatie die de Amerikaanse president kan vervangen door een dubbelganger, dat is recht uit G.I. Joe en dan schiet die dubbelganger vervolgens zichzelf dood zodat Nikita de schuld krijgt ? Hoe kan in hemelsnaam iets opwegen tegen het controleren van de machtigste functie in de wereld ?
And to think they once said that computers would take away jobs.
Het nieuwe seizoen is tot nu toe wel aardig, maar niet ontzettend goed ofzo. Vond tot nu toe het eerste en tweede seizoen nog het beste. Met Percy.
[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 30-11-2013 14:23 ]
Ik vond de eerste aflevering wel aardig, maar ik wordt een beetje moe dat overal en telkens een mol opduikt. Het wordt op die manier wel heel makkelijk om plot twists te verzinnen.
Nu nog makkelijker! Unlimited doubles! Bespaart direct op het aantal acteurs.MADG0BLIN schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:32:
Ik vond de eerste aflevering wel aardig, maar ik wordt een beetje moe dat overal en telkens een mol opduikt. Het wordt op die manier wel heel makkelijk om plot twists te verzinnen.
Michael is nu ook een double van zichzelf?!
Ryan

Meer hoef ik niet te zeggen.
Meer hoef ik niet te zeggen.
Dat zit wel Schnorr.
Serie einde dus..... https://www.facebook.com/photo.php?v=10151814199906022
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Beter een heel goed einde, dan een annulering omdat het te lang werd gerekt met onzin.
Dat zit wel Schnorr.
En dat was een stevig einde..... Nee, ik zal geen spoiler zijn..
Heb net de eerste drie afleveringen gekeken vandaag... het is in mijn ogen maar goed dat de serie nu stopt. Eigenlijk had vorig seizoen al een goed einde moeten krijgen, helaas maakt men er nu via een reeks rare plots dan toch alsnog een einde aan. Zal de laatste drie ook nog wel kijken om het netjes af te sluiten, maar ik had op een beter 4e seizoen gehoopt. Maar goed, dat is mijn mening.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Gelukkig een einde, een wonder dat de serie zolang is doorgegaan.
Begon extreem goed en duister etc, helaas heeft men toen de formule omgegooid en het wat softer gemaakt om meer vrouwelijke kijkers te trekken.
Einde wel vermakelijk, ondanks dat de shop veel meer had kunnen bieden als tegenstander. De Amanda verhaallijn is te lang uitgezogen.
Percy en zijn persoonlijke handlanger Rowan waren geduchter dan Amanda.
Begon extreem goed en duister etc, helaas heeft men toen de formule omgegooid en het wat softer gemaakt om meer vrouwelijke kijkers te trekken.
Einde wel vermakelijk, ondanks dat de shop veel meer had kunnen bieden als tegenstander. De Amanda verhaallijn is te lang uitgezogen.
Percy en zijn persoonlijke handlanger Rowan waren geduchter dan Amanda.
Pagina: 1