![]() |
![]() |
---|
Afleveringen |
![]() |
![]() |
![]() |
[Voor 44% gewijzigd door jmxd op 05-11-2013 01:13]
![]() |
![]() |
---|
Afleveringen |
![]() |
![]() |
![]() |
[Voor 44% gewijzigd door jmxd op 05-11-2013 01:13]
Dat was ik alweer vergeten, dank voor de opheldering.nadroJ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:02:
De tas waarin de SD kaart zat komt uit het appartement van de informant Fatima, wiens mans bij de ontmoeting met Abu Nazir is doodgeschoten. Carrie pakte een tas voor de paperassen die ze wilde meenemen. Dat kaartje heeft Brody verstopt in de USA onder een steen bij een bankje. Later kwam hij terug, maar toen was het kaartje weg. Hoe de kaart van de USA in Libanon is beland is vooralsnog onduidelijk.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Canon, Apple & Samsung spul
Dat was het enige waarvan ik van dacht 'goh, had daar niet iets meer moeite achter moeten zitten'. Steengoede serie, maar Abu Nazir & Brody komen wel erg makkelijk weg hiermee.nadroJ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:18:
Dat van die sms naar Abu Nazir was ook een beetje makkelijk.
Dan lijkt het me verstandig om hier de eerste 8 weken niet te kijken. Tot over twee maanden!Ramzzz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:55:
Keigoeie serie, die ik vanaf het eerste uur bekijk.
Ik spaar momenteel een aantal afleveringen op, om in één keer er goed in te zitten.
Ben bang dat je het niet mis gaat hebben, maar al met al blijft het een fantastische serie.Kurkentrekker schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:14:
Wat ik me wel afvraag is wat Saul nu gaat doen met het filmpje. Als het net zo gaat als met alle belangrijke data in dit soort series dan zal hij nu niet:
- Het bestand direct mailen naar een vantevoren opgezette vault achtige dienst waar het direct wordt gebackupped en altijd door de CIA geanalyseerd en benaderd kan worden
- Het op z'n minst naar een paar vertrouwelingen sturen
- Een versleutelde backup maken en op alle draagbare media wegschrijven die hij kan verzinnen.
In plaats daarvan, zoals het een goede actieserie betaamt, zal hij waarchijnlijk deze ene kopie op de SD kaart laten staan en zal een verwoede strijd ontstaan over het eigendom van deze SD kaart, waarin de kaart al dan niet beschadigd raakt en Saul de enige getuige is die het filmpje ooit heeft gezien, met mogelijk Carrie als enige vertrouweling die weet waar hij het over heeft.
Ik hoop dat ik het mis heb
Hele vette aflevering weer trouwens!
To dare is to do
Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.
Net zoals het mij zou verbazen als de CIA daadwerkelijk Skype gebruikt om hun plannen te besprekenTrailBlazer schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:09:
Oooohh crap 1e aflevering was noet zo spannend maar nu bam kan niet wachten popelpopel popel. Overigens zou het mij verbazen als niet elk smsje richting MO wotdt gescanned door de overheid.
Dat is bij mij juist omgedraaid: vorig seizoen dacht ik er niet eens over na; Saul was een good guy. Nu in aflevering 2 begin ik juist enigszins te twijfelen, zijn twijfels aan Carrie, wat gaat hij met de video van Brody doen etc.thommich schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:36:
Ik ben even vergeten hoe dat nou weer zat met Saul? Ik herinner me dat ik hem om een of andere reden niet vertrouwde in het vorige seizoen (hij vermoordde een of andere gast?). Is dat opgeklaard of mag ik hem blijven wantrouwen?
[Voor 16% gewijzigd door jmxd op 10-10-2012 01:22]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
[Voor 7% gewijzigd door TrailBlazer op 10-10-2012 11:20]
[Voor 19% gewijzigd door ReTechNL op 10-10-2012 11:38]
Veel mensen hebben ook een intern geheugen he.Nasty Nate schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:31:
[...]hij zou als congressman dat hele nummer niet in z'n mobiel moeten hebben natuurlijk en dat nazir dat nummer ook precies bij zich heeft en exact op tijd leest was iets te ver gezocht...
Nomen nescio
[Voor 6% gewijzigd door StarC op 10-10-2012 12:11. Reden: Excuus, heb het zwart gemaakt :).]
[Voor 30% gewijzigd door Ramzzz op 14-10-2012 17:57]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Inderdaad! Gaat wel erg hard zo! Had niet verwacht dat ze nu al Brody's rol zouden prijsgeven zogezegd.MikeyMan schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:39:
De preview van de volgende afdlevering hadden ze inderdaad subtieler kunnen doen.
Wordt ineens wel een heel stuk van het verhaal opengetrokken zo, ben benieuwd hoe ze dat nog wat seizoenen gaan rekken...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Of, of, of! Het wordt ineens een 24 spin-off en Jack Bauer komt erin!Rooke schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:27:
Persoonlijk denk ik dat ze brody ergens dit seizoen pakken en dat ze volgend seizoen nog achter Nazir aangaan.
Ja preciesjfversluis schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Of, of, of! Het wordt ineens een 24 spin-off en Jack Bauer komt erin!
Sorry, mijn fantasie ging even op de loop met mijn diepste verlangen denk ik..
Maar dat zou, wat mij betreft, echt afbreuk doen aan de serie als dat gebeurd.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ja, echt hè. Toen de sd kaart was ingenomen had ik echt iets van, neeeeeeee dit kan echt niet.
Geen fuck gebeurd?!TrailBlazer schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:39:
Eigenlijk geen fuck gebeurt deze aflevering. Brody laten ze gewoon lopen om de echt grote vis te pakken.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik vind dat er inderdaad "geen fuck gebeurd" is. Die vent die hij omgelegd heeft speelde geen enkele rol van betekenis, daar hadden we nog nooit eerder van gehoord en zullen we waarschijnlijk ook niet veel meer van horen. En Carey leeft nog.kamstra schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:07:
[...]
Geen fuck gebeurd?!
Brody legt iemand om en Carey probeert zelfmoord te plegen en komt er vervolgens achter dat ze het al die tijd bij het rechte eind had.....
Geen fuck gebeurd zegt ie dan...
Anoniem: 52815
Dat, plus, tegenwoordig heb je ook iets als internet waar je het alvast had kunnen uploadennadroJ schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:36:
[...]
Ja, echt hè. Toen de sd kaart was ingenomen had ik echt iets van, neeeeeeee dit kan echt niet.
Zie ook mijn vorige post in dit topic, dat filmpje had al lang in encrypted vorm op 100 verschillende cloud diensten moeten rondzwerven. Zeker Saul zou het belang wel in moeten zien van bewijs tegen een moslimterrorist die tot hoog in de politiek is doorgedrongen. Maar ja, als Saul het filmpje direct netjes naar zijn chef had gemaild was de serie waarschijnlijk een stuk minder spannend gewordenArtcore schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:11:
[...]
Dat, plus, tegenwoordig heb je ook iets als internet waar je het alvast had kunnen uploaden
[Voor 11% gewijzigd door greg-a op 16-10-2012 09:49]
Damian Lewis signs on to play Nick Brody for FIVE more years
After his surprise Emmy Best Actor win, it’s no surprise Homeland’s Damian Lewis is being chased by countless Hollywood producers.
But I can reveal that the British thespian, 41, is not leaving the hit drama any time soon — he’s just signed a multi-million-pound deal to play Nick Brody for five more years.
The extended contract with 20th Century Fox means that Homeland — which returned to Channel 4 last weekend — could run for seven series in total.
Best irritant dat je dus weet dat je voorlopig al een beetje spanning in die richting ontneemt... Zo'n soort verhaal kun je niet zolang uitsmeren denk ik
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hier moest ik ook aan denken, maar is het niet gewoon zo dat ze het contract aangaan om zich te verzekeren van de inspanning? Dus dat dit contract ook gewoon het afkopen van het risico van weglopen is, onafhankelijk van of je al die tijd doorgaat?Touchdomex schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
Best irritant dat je dus weet dat je voorlopig al een beetje spanning in die richting ontneemt... Zo'n soort verhaal kun je niet zolang uitsmeren denk ik
Mja, klopt. In het artikel staat ook:Touchdomex schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
Beetje lef hebben en gewoon een maincharacter killenSagaris schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:21:
Claire en Damian zijn nou eenmaal Homeland, het duurt nog zeker een aantal seizoenen voordat die uit de weg geruimd worden. Een van die twee 'nu' uit de serie schrijven zou de serie wel windeieren leggen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Don't get me wrong, zou dat gaaf vinden. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als network 2 Emmy winnaars nog net wat langer in je TV show wil hebben.Touchdomex schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
Beetje lef hebben en gewoon een maincharacter killenBied ook perspectief eigenlijk
Of straks een aftakking van het originele verhaal...
Ja ik ben daar ook bang voor maar laten wij hopen dan dat het goedkomt ofzoSagaris schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:40:
[...]
Don't get me wrong, zou dat gaaf vinden. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als network 2 Emmy winnaars nog net wat langer in je TV show wil hebben.
Zoals eerder aangegeven hebben we die persoon daadwerkelijk wel eerder gezien. Daarnaast was lag het zwaartepunt van dat onderdeel niet persé bij die persoon, maar juist bij de loyaliteit van Brody en het mogelijk frustreren van zijn politieke carrière. Volgens mij is het niet toeval dat hij een lekke band kreeg en er geen krik in de auto zatAnoniem: 156876 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:01:
Ik vind dat er inderdaad "geen fuck gebeurd" is. Die vent die hij omgelegd heeft speelde geen enkele rol van betekenis, daar hadden we nog nooit eerder van gehoord en zullen we waarschijnlijk ook niet veel meer van horen.
En daarmee ga je compleet voorbij aan de enorme rollercoasting van haar bipolairschap. Deze aflevering bevatte 1 van de grootste switches van haar manie (en was tevens een prachtige acteerprestatie). Hoe Carrie van hyper enthousiast naar suicidaal ging. Je ziet die knakker van de CIA ook worstelen met de situatie.En Carey leeft nog.
Nou, dat dus. Maar misschien voornamelijk dat het hier om een drama serie gaat.Een hele aflevering waar het eigenlijk om 1 ding draaide, dat bewijs naar de VS krijgen. Nou dat is gelukt, maar daar ging misschien maar 5 minuten van de aflevering over.
Dus, wat heb ik gemist?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit inderdaad. Ik hoorde meerdere mensen zeggen dat ze het een mindere aflevering vonden dan de vorige, maar deze karakterontwikkeling vond ik toch echt heel goed gedaan. Omdat het niet echt spannend is is het niet meteen ook minder goed.Janoz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:08:
[...]
En daarmee ga je compleet voorbij aan de enorme rollercoasting van haar bipolairschap. Deze aflevering bevatte 1 van de grootste switches van haar manie (en was tevens een prachtige acteerprestatie). Hoe Carrie van hyper enthousiast naar suicidaal ging. Je ziet die knakker van de CIA ook worstelen met de situatie.
Na het kijken van E04 is die discussie ook weer opgelostTrailBlazer schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:11:
Brody is veel meer waard als ze hem laten lopen. No way dat die opgepakt wordt.
Dat zit er eigenlijk altijd in, best wel storend als je pas volgende week wil zien wat er uitgezonden wordt.Kurkentrekker schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:51:
[...]
Na het kijken van E04 is die discussie ook weer opgelost![]()
Ik wist trouwens niet dat er in de aftiteling van de episode nog een preview zit naar de volgende. Normaal is het shift-delete nadat het beeld op zwart gaat, maar was daar nu wat later mee en toen zag ik dit nog. Interessant!
[Voor 42% gewijzigd door Anthirian op 22-10-2012 20:49]
Showtime schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:41:
Great news: #HOMELAND has been picked up for a third season! The series has delivered 5.2 million weekly viewers.
Bron: https://twitter.com/SHO_PR/status/260450729729327104
Damn wat een fuckin plot twist weer idd.Kurkentrekker schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:51:
[...]
Na het kijken van E04 is die discussie ook weer opgelost![]()
Ik wist trouwens niet dat er in de aftiteling van de episode nog een preview zit naar de volgende. Normaal is het shift-delete nadat het beeld op zwart gaat, maar was daar nu wat later mee en toen zag ik dit nog. Interessant!
[Voor 25% gewijzigd door Tomino op 22-10-2012 21:59]
"NEE NEE NEE WAT DOE JE?!"Tomino schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:44:
Tsja.
Ik zat uit luid te schreeuwen:" Ga niet de kamer in" GA NIET DE KAMER IN."
Alsof die Yanks meer nodig hebben dan dat om je voor de eeuwigheid naar Guantanamo te verbannenAnoniem: 52815 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
Afgezien van het filmpje is er mijn inziens geen direct bewijs van terroristische en/of andere kwalijke activiteiten tegen Brody. Of ik heb zitten slapen.
Wederom benieuwd naar de volgende EP: een goed teken!
Dat maakt deze serie ook zo mooi. Je hoopt dat het Carrie lukt om Brody te pakken. En je hoopt dat Brody niet gepakt wordt.Janoz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:22:
Wat ik mooi zou vinden is wanneer ze juist dieper induiken op Brody en eigenlijk achter het plot komen van de Vice President en zijn drones. Ondertussen zullen de marine vrienden van Brody ook wel roet in het eten gaan gooien omdat ze hun eigen 'onderzoekje' zullen starten.
Het zou wel heel plat en flauw zijn wanneer Brody nu een goodguy wordt en ze enkel Nazir pakken.
PSN: djmurcielago
Klopt, maar als congresman heeft ie toch dubieuze uitspraken gedaan. Dat ligt politiek nogal gevoelig.Anoniem: 52815 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
Afgezien van het filmpje is er mijn inziens geen direct bewijs van terroristische en/of andere kwalijke activiteiten tegen Brody. Of ik heb zitten slapen.
Wederom benieuwd naar de volgende EP: een goed teken!
- knip -
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Ik denk dat dat te maken had met wat die nieuwe analist tegen haar zei. Iets van "If he did that to me, I'd tear his **** skin off". Dat ze daar aan dacht, en dat ze daarom achter hem aan ging.Fisico schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:45:
Carrie is op zijn zachtst gezegd niet stabiel, maar wat geven zij (Saul cs) haar ook veel ruimte zeg. Waar is die ene kale man om in te grijpen voor zij de kamer in gaat. Ik weet ook niet of Brody haar nu wel of niet door had.
Ik kreeg juist de indruk dat ze een snap-shot beslissing maakte, omdat ze dacht dat hij haar doorhad. Fantastisch hoe ze op het eind van de aflevering alleen in die hotelkamer achterblijft trouwens. Vond het verhaal dat ze zoveel vrijheid kreeg erg zwak, trouwens.Tk55 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:42:
[...]
Ik denk dat dat te maken had met wat die nieuwe analist tegen haar zei. Iets van "If he did that to me, I'd tear his **** skin off". Dat ze daar aan dacht, en dat ze daarom achter hem aan ging.
Bedoel je die kale die mensen volgt voor Carrie? Die werd volgens mij juist weggestuurd omdat die nieuwe vent er was.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Ik was benieuwd of het een voor ons bekend persoon is of gewoon buiten beeld is gebleven. Aangezien Brody de kleermaker moest verwijderen, lopen er niet overdreven veel getrouwen rond in de VS. Daarbij is het ook wel toevallig dat het dan terecht komt in die rugzak.Janoz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:42:
Is dat relevant? Hoe die SD-kaart daar gekomen is? Lijkt me toch redelijk voor de hand liggend dat het een drop-off plek was welke bekend was bij de terroristen. Dat het altijd de bedoeling geweest is dat die SD-kaart bij de terroristen zou komen zodat ze het filmpje konden publiceren zodra de aanslag van Brody gelukt was.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Dat valt wel mee, ze was voor haar bipolaire stoornis behandeld en ze was immers een CIA agente, niet zomaar een informant of iets dergelijks. Bovendien wisten de CIA mannen dat ze tóch gelijk had over Brody. Dat maakt het een stuk aannemelijker dat ze haar vertrouwen en daarom vrijheid geven.BvDorp schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:05:
[...]
Ik kreeg juist de indruk dat ze een snap-shot beslissing maakte, omdat ze dacht dat hij haar doorhad. Fantastisch hoe ze op het eind van de aflevering alleen in die hotelkamer achterblijft trouwens. Vond het verhaal dat ze zoveel vrijheid kreeg erg zwak, trouwens.
Zeker na deze actie lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat ze erin terugkomt, maar het kan zomaar gebeuren. Nu zijn de belangrijkste CIA mensen toch betrokken bij het hele Brody verhaal. Wat doen ze met Carrie na deze actie? Brody kan zeker niet nog de rest van het seizoen in de gevangenis gemarteld worden? Het lijkt me trouwens ook heel waarschijnlijk dat de terroristen gewoon een kopie hebben van het filmpje, ben benieuwd wat er van hun kant komt. Ik ben ook heel benieuwd!Ben benieuwd hoe ze Carrie weer de CIA in schrijven, of dat ervoor gekozen wordt om buiten die club om met Brody en eventueel de rest te dealen. Het verhaal kan nu versnellen of juist vertragen, zin in de aankomende afleveringen!
Je hebt helemaal gelijk, was het even vergeten!@Tk55: die kale is te zien in het hotel, bij de bar, als Carrie in gesprek is met Brody. Blijkbaar dus niet weg, hij lijkt de camera's enzo te doen.
[Voor 4% gewijzigd door Tk55 op 26-10-2012 14:07]
And to think they once said that computers would take away jobs.
[Voor 11% gewijzigd door hifigamefreak op 26-10-2012 15:06]
Homeland is een Showtime serie, dus die komt afaik niet op het digitale thema kanaal van HBO. BNN begint ongetwijfeld pas in januari met seizoen 2 op Nederland 3, dus dan blijft er maar 1 optie over nietwaar.hifigamefreak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:05:
Misschien een beetje domme vraag maar hoe kijken jullie dit? Wordt dit al op de reguliere Nederlandse TV uitgezonden of kijken jullie via een digitaal thema kanaal van HBO? Of misschien via een minder legale manier?
Dit.ravenger schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Homeland is een Showtime serie, dus die komt afaik niet op het digitale thema kanaal van HBO. BNN begint ongetwijfeld pas in januari met seizoen 2 op Nederland 3, dus dan blijft er maar 1 optie over nietwaar.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 52815 op 26-10-2012 15:40]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details