Als je prison break leuk vond, dan oz ook. Oz is iets rauwer.thommich schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:46:
Is hier iemand die IMDB: Oz (TV Series 1997–2003) gezien heeft? (over de gevangenis) Een vriend van me raadde het aan, maar hij is ook gek van IMDB: Survivor (TV Series 2000– ) wat ik absoluut waardeloos vind.
Is Oz wat?
Als je nieuwe series zoekt om te kijken, dan staat er een hele lijst in de topic start en anders is er "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic
Is dit een berisping of een tip?Wiethoofd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:49:
Als je nieuwe series zoekt om te kijken, dan staat er een hele lijst in de topic start en anders is er "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic
Uhhh compleet verkeerde vergelijking. Oz maakt Prison Break z'n bitch om het maar in de bijpassende termen te zeggen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:35:
[...]
Als je prison break leuk vond, dan oz ook. Oz is iets rauwer.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mee eens, die twee series hebben niets met elkaar te maken. Oz gaat 14 lagen dieper qua psychologie, sociologie, politiek enz.HamburgerHenk schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:13:
[...]
Uhhh compleet verkeerde vergelijking. Oz maakt Prison Break z'n bitch om het maar in de bijpassende termen te zeggen.
En ik vind Oz qua verhaal en acteerwerk ook veel beter.
Verwijderd
Dat is wel zo jaHamburgerHenk schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:13:
[...]
Uhhh compleet verkeerde vergelijking. Oz maakt Prison Break z'n bitch om het maar in de bijpassende termen te zeggen.
OZ vond ik ook veel beter dan prison break (al was seizoen 1 wel te pruimen).
Het is allebei wel in een gevangenis waar het zich afspeelt.Impstoker schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:33:
Mee eens, die twee series hebben niets met elkaar te maken. Oz gaat 14 lagen dieper qua psychologie, sociologie, politiek enz.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 15:51 ]
"Lex" in IMDB: "Boy Meets World" Dangerous Secret (TV episode 1996) 
Zie ik haar eindelijk eens in een rol waarbij er geen dino's en graboids de boel onveilig maken
Zie ik haar eindelijk eens in een rol waarbij er geen dino's en graboids de boel onveilig maken
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 28-12-2012 19:44 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Voor wie het nog niet gezien heeft, de 2 ep's van Haven (met Laura Vandervoort
) die uitgesteld zijn, zijn als web-download beschikbaar via de gebruikelijke kanalen 

What's wrong with this picture

Oscar Wilde
World's most dangerous roads is weer uitgezonden op de BBC. Toch altijd weer leuk om te zien, een trip van een paar dagen met een 4x4 door een mooi land!
Verwijderd
OZ is een stuk rauwer. Volgens mij werden er in Prison Break geen gevangenen verkracht en was het rassengebeuren niet belangrijk.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:35:
[...]
Als je prison break leuk vond, dan oz ook. Oz is iets rauwer.
Raven schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:43:
Voor wie het nog niet gezien heeft, de 2 ep's van Haven (met Laura Vandervoort) die uitgesteld zijn, zijn als web-download beschikbaar via de gebruikelijke kanalen
[afbeelding]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Shawn is geen broer van Cory, maar bff 
Dit is de broer:

Maar was wel lachen dat

Dat gezicht van Topanga toen Cory ook als girl langskwam, geweldig

En nu maar wachten op het volgende seizoen van Haven....
Dit is de broer:

Maar was wel lachen dat
In order to get a better understanding of how girls think, Cory and Topanga disguise Shawn as a girl and arrange a date for him.
Dat gezicht van Topanga toen Cory ook als girl langskwam, geweldig

En nu maar wachten op het volgende seizoen van Haven....
[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 30-12-2012 09:32 ]
Oscar Wilde
Is haven intussen alweer afgelopen dan?
Ik heb alle eps opgespaard, dus dan kan ik gaan beginnen met kijken
Ik heb alle eps opgespaard, dus dan kan ik gaan beginnen met kijken
Seizoen 3 is voorbij nu. Al zijn ep 12 en 13 nog niet uitgezonden ivm de schietpartij in de US laatst. Ep 12 en 13 zijn echter al wel een paar dagen beschikbaar als web-download via de gebruikelijke kanalen.
Dus je kan s03 helemaal kijken als je wil
Dus je kan s03 helemaal kijken als je wil
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 30-12-2012 10:08 ]
Oscar Wilde
Beiden niet juist, maar het werd wat subtieler in beeld gebracht dan bij Oz.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:12:
[...]
Volgens mij werden er in Prison Break geen gevangenen verkracht en was het rassengebeuren niet belangrijk.
Ik dacht zijn broer te zien, maar dat is Shawn inderdaadRaven schreef op zondag 30 december 2012 @ 09:27:
Shawn is geen broer van Cory, maar bff
Dit is de broer:
[afbeelding]
Maar was wel lachen dat
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ik meen ook dat het in beide zat, ik heb de 6 seizoenen van oz er weer eens bijgepakt, wel mooi om weer eens te zien. Elk seizoen had meen ik ook maar 8 episodes. Wel wennen aan het 4:3 beeld.Zamorano schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:35:
[...]
Beiden niet juist, maar het werd wat subtieler in beeld gebracht dan bij Oz.
Net begonnen met Downton Abbey, wat een leuke serie! Had af en toe wel eens snel wat gezien op TV, maar nooit complete episodes.
Het is echt een topserie. Ik moet serie 3 nog kijken en heb er zin in
IMDB: "Boy Meets World" The Witches of Pennbrook (TV episode 1997)
DJ van Full House en Sabrina the teenage witch, leuk om weer eens bekende gezichten in andere series te zien
edit: En Salem Saberhagen in de ep erna, ingesproken door dezelfde acteur als die wat Salem in Sabrina the teenage witch heeft ingesproken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L-IEpyeUqxQ]
edit2: En ik ben er gister ook achter gekomen waar ik Morgan (zusje van Cory) van herken.
Suspiria IMDB: "Star Trek: Voyager" Cold Fire (TV episode 1995)
DJ van Full House en Sabrina the teenage witch, leuk om weer eens bekende gezichten in andere series te zien
edit: En Salem Saberhagen in de ep erna, ingesproken door dezelfde acteur als die wat Salem in Sabrina the teenage witch heeft ingesproken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L-IEpyeUqxQ]
edit2: En ik ben er gister ook achter gekomen waar ik Morgan (zusje van Cory) van herken.
[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 31-12-2012 11:02 ]
Oscar Wilde
Zet de laatste paar dagen eens de rest van 24 op die ik nog moet kijken (S6 - S8), maar wow, zo slecht
Nu is sowieso drama al niet mijn ding, maar je kunt ook overdrijven als acteur (en scriptschrijver), en die timetables 
En het ergste is ook nog dat zo'n aflevering een uur in een dag moet representeren, effectief heb je 37 minuten 'actie' als je de 'previously on', aftiteling en reclames er uit haalt.
@Raven, Salem
En het ergste is ook nog dat zo'n aflevering een uur in een dag moet representeren, effectief heb je 37 minuten 'actie' als je de 'previously on', aftiteling en reclames er uit haalt.
@Raven, Salem
Kijk eens wat moderne series in plaats van die oude troepRaven schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:22:
IMDB: "Boy Meets World" The Witches of Pennbrook (TV episode 1997)
edit: En Salem Saberhagen in de ep erna, ingesproken door dezelfde acteur als die wat Salem in Sabrina the teenage witch heeft ingesproken![]()
[video]

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 31-12-2012 15:25 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Tsja, er is de laatste tijd nogal weinig nieuws
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik vermaak mij uitstekend met oude meuk, tot 4 januari is er toch niets te zienPhyxion schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:24:
[...]
Kijk eens wat moderne series in plaats van die oude troepEr staat toch echt 2012-2013 in de titel, niet 1995
Vanavond o.a. Magnum P.I. kijken
Verwijderd
Mag ik iedereen hier bedanken voor de flashpoint tip? Meesterlijke serie, ben met seizoen 1 bezig, dus prima vermaak tijdens deze periode.
Maar vanavond even wat oudejaarsconferences inhalen en de nieuwe james bond, maar vanaf morgen weer verder met de series (momenteel laatste seizoen fringe en flashpoint). Ohja, oz kijk ik ook, ook erg vermakelijk. Maar die heb ik al 2 keer gezien.
Een fijne jaarwisseling allemaal! En we gaan in 2013 voor een beter tv seizoen! Met hopelijk weer wat series die langer gaan lopen.
Maar vanavond even wat oudejaarsconferences inhalen en de nieuwe james bond, maar vanaf morgen weer verder met de series (momenteel laatste seizoen fringe en flashpoint). Ohja, oz kijk ik ook, ook erg vermakelijk. Maar die heb ik al 2 keer gezien.
Een fijne jaarwisseling allemaal! En we gaan in 2013 voor een beter tv seizoen! Met hopelijk weer wat series die langer gaan lopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 17:00 ]
IMDB: "Boy Meets World" And Then There Was Shawn (TV episode 1998)
Leuk die hints naar South Park, I Know What You Did Last Summer en Scream
"Hooooowdy ho."
"O my god, they killed Kenny!"
Jennifer Love Hewitt
+ de "do you like scary movies" telefoontjes.
Leuk die hints naar South Park, I Know What You Did Last Summer en Scream
"Hooooowdy ho."
"O my god, they killed Kenny!"
Jennifer Love Hewitt
[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 01-01-2013 11:25 ]
Oscar Wilde
Ik heb net Drugged S02E04 High On Alcohol gezien.... ->

Oscar Wilde
Verwijderd
Kan ik op een of andere manier via itunes ofzo een season pass krijgen voor the big bang theorie?
De mensen in amerika zijn zwaar irritant en halen alle uploads op binsearch down,(dmca gebeuren). Ik wil graag van week tot week kijken en niet moeten wachten op veronica dat ik weer eens wat nieuws zie.
De mensen in amerika zijn zwaar irritant en halen alle uploads op binsearch down,(dmca gebeuren). Ik wil graag van week tot week kijken en niet moeten wachten op veronica dat ik weer eens wat nieuws zie.
Als je ervoor wilt betalen, kan ik je ook de Dvd's aanraden. Maar dan heb je helaas niet het huidige seizoen. Ik heb wel gehoord van mensen die het is gelukt om Hulu/amazon/iTunes in nederland te kijken, maar in principe is dat dus niet legaal
Aangezien er tegenwoordig geen apart lost topic meer is;
Ik heb een tijd geleden LOST gekeken en wil deze binnenkort nog een keer kijken.
Zijn er dan nog must-watch specials of misschien zelfs must-read boeken?
Zijn er bijvoorbeeld specials die echt iets toevoegen? Ik zie nu namelijk alleen een heleboel interviews staan als specials, maar ik weet niet welke daarvan de moeite waard zijn om ze te bekijken.
Ook heb ik een heleboel boeken gezien op Amazon, maar twijfel ik over de toegevoegde waarde daarvan. Heeft er hier iemand misschien een boek gelezen over lost?
Ik ga sowieso de Missing Pieces deze keer ook bekijken.
Ik heb een tijd geleden LOST gekeken en wil deze binnenkort nog een keer kijken.
Zijn er dan nog must-watch specials of misschien zelfs must-read boeken?
Zijn er bijvoorbeeld specials die echt iets toevoegen? Ik zie nu namelijk alleen een heleboel interviews staan als specials, maar ik weet niet welke daarvan de moeite waard zijn om ze te bekijken.
Ook heb ik een heleboel boeken gezien op Amazon, maar twijfel ik over de toegevoegde waarde daarvan. Heeft er hier iemand misschien een boek gelezen over lost?
Ik ga sowieso de Missing Pieces deze keer ook bekijken.
Verwijderd
Ja ik wil er best gewoon voor betalen, idd de dvd's zijn een optie maar heb liever gewoon de afleveringen ergens op mijn laptop/desktop staan ipv op een disc.Raymond schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:30:
Als je ervoor wilt betalen, kan ik je ook de Dvd's aanraden. Maar dan heb je helaas niet het huidige seizoen. Ik heb wel gehoord van mensen die het is gelukt om Hulu/amazon/iTunes in nederland te kijken, maar in principe is dat dus niet legaal
Het is gewoon jammer dat in nederland geen tv-shows te bekijken zijn. Misschien moet ik eens kijken wat HBO allemaal uitzend
Volgens mij kun je gewoon een Amerikaanse iTunesaccount openen en er een Visa/Mastercard/American Express creditcard aan koppelen om betalingen mee te doen.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:36:
[...]
Ja ik wil er best gewoon voor betalen, idd de dvd's zijn een optie maar heb liever gewoon de afleveringen ergens op mijn laptop/desktop staan ipv op een disc.
Het is gewoon jammer dat in nederland geen tv-shows te bekijken zijn. Misschien moet ik eens kijken wat HBO allemaal uitzend
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Daarbij heb je ook een geldig Amerikaans adres nodig en het kan maar het is niet toegestaan om dat te doenAnthirian schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:56:
[...]
Volgens mij kun je gewoon een Amerikaanse iTunesaccount openen en er een Visa/Mastercard/American Express creditcard aan koppelen om betalingen mee te doen.
Ik ben gisteren eens begonnen aan Downton Abbey, omg wat een geweldige serie is dat
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Voor de geïnteresseerden: American Horror Story is weer begonnen..
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
With ^, de eerste (nieuwe) serie in weken hier
, WEBDL's van Haven's season finale niet meegeteld.
Kan dus na Boy Meets World daar Team Knight Rider (her)kijken, had wel een torrent gevonden maar de kwaliteit daarvan is nou niet om over naar huis te schrijven. Dan maar genoegen nemen met een paar reclamespotjes op Hulu.
Dat bleek verbazingwekkend simpel, hoefde alleen maar een netwerkinstelling aan te passen, niks geen hacken of wat dan ookRaymond schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:30:
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 03-01-2013 10:13 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Mijn vrouw heb ik op 5 december de lost encyclopedia cadeau gedaan ( http://www.bol.com/nl/p/l...08663909/?featuredProduct ) cadeau gedaan en die heeft ze gisteravond uitgelezen.Kefding schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:09:
Ze is er heel heel enthousiast over, het is een heel grote aanvulling op de serie. Nu gaat ze hem met mij weer herkijken (ik heb toendertijd alleen seizoen 1 gezien).
Dit boek is erg dik en mooi geilustreerd en niet eens zo duur (ook niet veel goedkoper uit het buitenland, daarom de bol.com link).
Lees het boek wel achteraf na het zien van het laatste seizoen, anders heb je een berg spoilers waarmee al het plezier weg is. Bij amazon heb je ook seizoensboeke, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Offtopic.
[ Voor 64% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:23 ]
Offtopic.
[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:23 ]
Oscar Wilde
Offtopic.
[ Voor 107% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:22 ]
Oscar Wilde
Bagger, wil ik verder gaan met Arrow, kom ik erachter dat ik vanaf aflevering 7 niets meer heb binnengekregen. Krijg ze ook op geen manier binnen. Leuk hoor dat dmca gebeuren, maar zorg dan dat we hier gewoon op een fatsoenlijke manier door kunnen kijken..
To dare is to do
Inderdaad. Ik ben best bereid om te betalen, zo iets als Spotify voor muziek doet. Maar helaas is het allemaal nog niet van de grond hier in NL. HBO is een begin, maar in verhouding weer net even te duur. En daar draait Arrow niet op
Offtopic.
[ Voor 83% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:23 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Offtopic.
[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:24 ]
Oscar Wilde
Offtopic.
[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:24 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Offtopic.
nieuwe series? Ik zie niet veel in de openingspost staan?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:22:
Deze maand weer de start van een paar leuke series!
[ Voor 59% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:24 ]
Dan wordt het wat lastig ja 
Kijk, altijd handig als er tips langskomen
[ Voor 50% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 10:25 ]
Oscar Wilde
Heren, denk aan de policy. Jullie laatste posts voldoen er namelijk niet aan!
Maak dan een TR aan en laat het daarbij.
Maak dan een TR aan en laat het daarbij.
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 09:39 ]
Verwijderd
Geen nieuwe series.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:35:
nieuwe series? Ik zie niet veel in de openingspost staan?
Cougar Town, Californication, Top Gear, Suits.
Allemaal series die met een nieuw seizoen gaan beginnen of na een lange pauze weer doorgaan in Januari.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 16:52 ]
Verwijderd
Nieuw deze maand: Deception, Banshee, The Carrie Diaries, Legit, The Following en The Americans.
Voor de rest inderdaad the usual suspects na de winterstop.
Voor de rest inderdaad the usual suspects na de winterstop.
Dit is grijs gebied. Weet jij ook wel. Dit kan of kan niet afhankelijk van de mood van de mod.Raymond schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:48:
Heren, denk aan de policy. Jullie laatste posts voldoen er namelijk niet aan!
Het is altijd beter om dat niet af te wachten en je gewoon netjes aan de regels te houden
Humankind… be both.
Verwijderd
Offtopic.Spike_wolf schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:06:
Het is altijd beter om dat niet af te wachten en je gewoon netjes aan de regels te houden
[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 09:38 ]
Zal ik doenSpike_wolf schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:06:
*mind blown* na het zien van meest recente American Horror Story.
Dafuq, dat is toch best wel een rare serie.
Dafuq, dat is toch best wel een rare serie.
Dat zit wel Schnorr.

IMDB: "Boy Meets World" Friendly Persuasion (TV episode 1998)
Eric: You think that that kid's Feeny?
Jack: Yeah, I'm pretty sure.
Eric: OK, let's test him. I'm gonna ask him a question that only Feeny would know the answer to. (to Mr. Feeny) Are you George Feeny?
Mr. Feeny: It's me, you moron.
Eric: Correct!

[ Voor 116% gewijzigd door Raven op 04-01-2013 11:00 ]
Oscar Wilde
Ik kan zelf niet wachten tot seizoen 4 van van Eastbound & Down
De mensen die afgehaakt zijn bij seizoen 2 van the walking dead. kijk de laatste 2 episodes van dat seizoen en dan de eerste helft (meer is er nog niet) van seizoen 3.
Ben nu met Boardwalk empire bezig, seizoen 3. Ondanks dat het afleveringen van een uur zijn vlieg ik er doorheen, geweldige serie!
De mensen die afgehaakt zijn bij seizoen 2 van the walking dead. kijk de laatste 2 episodes van dat seizoen en dan de eerste helft (meer is er nog niet) van seizoen 3.
Ben nu met Boardwalk empire bezig, seizoen 3. Ondanks dat het afleveringen van een uur zijn vlieg ik er doorheen, geweldige serie!
Ik hoop dat het bij tv series mag maar kent iemand de serie Apocalypse van National Geographic? Een ERG mooie serie over de 2de wereldoorlog. Zit nu al 2 dagen herhalingen te kijken over hitler en wil de rest eigenlijk ook wel gaan bekijken maar kan er maar weinig van vinden op nieuwsgroepen. Vanavond even wat beter zoeken:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Zit nu aan S3E11 van The Wire. (2e keer dat ik kijk)
De acteur die Stringer Bell speelt (Idris Elba) vond ik erg goed, en hij speelt de hoofdrol in "Luther". Iemand deze serie al bekeken. Is het wat?
spoiler:
Stringer Bell is net neergeschoten.
De acteur die Stringer Bell speelt (Idris Elba) vond ik erg goed, en hij speelt de hoofdrol in "Luther". Iemand deze serie al bekeken. Is het wat?
[ Voor 14% gewijzigd door thommich op 04-01-2013 14:49 ]
Luther is een goeie serie, je ziet hoe veelzijdig Idris Elba is met een totaal verschillend karakter dat hij net zo overtuigend neerzet. En Alice Morgan.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Luther is een fantastische serie. Zeker een aanrader.thommich schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:42:
Zit nu aan S3E11 van The Wire. (2e keer dat ik kijk)
spoiler:Stringer Bell is net neergeschoten.
To dare is to do
^^ Hele rauwe, aangrijpende (mini)serie. Ze zijn nu aan het opnemen voor een 3e seizoen.
Yippie kayak, other buckets!
Mini serie, dus het klopt dat het maar 4 a 6 afleveringen per seizoen zijn
Ik ga em checken!
Oscar Wilde
Shameless! 
[YouTube: http://youtu.be/BoXd92vmkBw]

[YouTube: http://youtu.be/BoXd92vmkBw]
[ Voor 59% gewijzigd door Touchdomex op 04-01-2013 20:25 ]
Verwijderd
Nee? Nieuw seizoen biggest loser, mijn favoriet, oh yesVerwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:30:
[...]
Zo te lezen niets van de nieuwe shows iig
En 6 januari al, heerlijk, die show is zo goed. Echt stukken beter dan Nederlandse namaakzooi.
En Africa, ook heel tof. En ripper street en nog meer moois.
Ik zie wel echt een paar dikke shows voor mijn smaak. Thank god, wordt het toch nog iets dit seizoen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 22:22 ]
Verwijderd
Ik heb Ripper Street ep 1 gekeken en ik vond het maar niets, en voor de rest zit er een hoop same old same old tussen helaas.
Oscar Wilde
Verwijderd
mmm, dat is jammer, het klinkt wel gaaf en ik dacht: bbc , dus goed.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:26:
Ik heb Ripper Street ep 1 gekeken en ik vond het maar niets, en voor de rest zit er een hoop same old same old tussen helaas.
ik heb gelukkig de biggest loser nog, al is dat ook minder nadat die julian weg is daar, maarja, het zet me altijd wel aan zelf ook wat af te vallen en het is heerlijk vermaak, die amerikanen zijn nog 30 keer dikker dan de dikste Nederlander en dan challenges met kamers vol met chocoladetaartjes en pizza's enzo
Offtopic.
[ Voor 66% gewijzigd door Ramzzz op 06-01-2013 09:36 ]
Ik moet hem nog kijken.... Ik had niet door dat er al was. Nog even een goed moment vinden om te kijken. Kan niet wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:25:
Goede uitzending weer van Person of Interest. Het blijft lekker spannend zo.
Gewoon proberen, ik vond hem gaaf in ieder geval.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:06:
[...]
mmm, dat is jammer, het klinkt wel gaaf en ik dacht: bbc , dus goed.
Verwijderd
Ik zie net dat Transporter: The Series bestaat 
Vrouwen, auto's, actie en humor, wat wil je nog meer
Is die al uit dan?Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:32:
Ik zie net dat Transporter: The Series bestaat
Verwijderd
Heel seizoen 1 is al op blu ray

Dat Canada en Amerika achterlopen is weer eens wat nieuws
Klinkt interessant, maar is ie ook nog te pruimen dan?Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:33:
[...]
Heel seizoen 1 is al op blu ray
Dat Canada en Amerika achterlopen is weer eens wat nieuws
Verwijderd
Ik heb net 5 eps gezien, heerlijke over the top car chases and action, blote dames, leuke droge humor.Martinspire schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:38:
[...]
Klinkt interessant, maar is ie ook nog te pruimen dan?
Format is verder simpel, case of the week (of per ep) en een dunne rode draad (ene meid die foto's maakt van de hoofdpersoon..)
Gewoon lekker no-nonsense vermaak. Geen idee of er een 2e seizoen zal komen, maar whatever.
Ik zal wel eens een aflevering meepakken dan
Hmz, zie ik op fm.tv dat XIII weer komt, blijkt het vorig jaar al te zijn uitgezonden...
Geen idee waar de informant met zijn hoofd zat toen hij deze zeer gevoelige informatie afleverde, maar op zich is het natuurlijk wel tof om er meteen een blauwe straal van te kunnen vinden
Geen idee waar de informant met zijn hoofd zat toen hij deze zeer gevoelige informatie afleverde, maar op zich is het natuurlijk wel tof om er meteen een blauwe straal van te kunnen vinden

Dat zit wel Schnorr.
Dat offtopic geneuzel is hier uiteraard niet de bedoeling.
Ik heb er zojuist een heleboel van weggemodereerd. Laat dat achterwege voortaan.
Ik heb er zojuist een heleboel van weggemodereerd. Laat dat achterwege voortaan.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Excuus Ramzzz, zal er op letten.
Ik lees net op wikipedia dat 666 (een van mijn favorieten) niet op 13 januari doorgaat, maar pas in zomer 2013
Dat is wel balen... ik zou graag nu het slot willen zien, het is erg spannend en dan 6 maanden moeten wachten...
Ik lees net op wikipedia dat 666 (een van mijn favorieten) niet op 13 januari doorgaat, maar pas in zomer 2013

Dat is wel balen... ik zou graag nu het slot willen zien, het is erg spannend en dan 6 maanden moeten wachten...
IMDB: "CSI: NY" Command+P (TV episode 2013) (2 dagen terug uitgekomen)
Was ik de enige die dacht dat dit een herhaling was? Dat geprinte wapen komt mij zo bekend voor
... Sid
Was ik de enige die dacht dat dit een herhaling was? Dat geprinte wapen komt mij zo bekend voor
... Sid
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 06-01-2013 17:29 ]
Oscar Wilde
Net als S1 vorig jaar zijn ze eerst in het Frans op Canal+ uitgezonden, daarna worden ze opnieuw uitgezonden in het Engels in Amerika (en vaak tussentijds al op BR uitgebracht).Stukfruit schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:18:
Hmz, zie ik op fm.tv dat XIII weer komt, blijkt het vorig jaar al te zijn uitgezonden...
Nee, je bent niet de enige. Volgens mij had de Las Vegas versie ook al zoiets recentelijk. Yep: Strip Maui - CSI Lekker origineelRaven schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:52:
IMDB: "CSI: NY" Command+P (TV episode 2013) (2 dagen terug uitgekomen)

Damn, die zit er al sinds 2005 in en dan gaat ie weg? Hopelijk valt het mee..... Sid
[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 06-01-2013 18:18 ]
Dacht al 
Geen idee hoe het met Sid gaat aflopen, kleine kans dat zijn personage dit gaat overleven(?).
Wel mooie actie trouwens met z'n centen
Geen idee hoe het met Sid gaat aflopen, kleine kans dat zijn personage dit gaat overleven(?).
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 06-01-2013 18:11 ]
Oscar Wilde
Mwah, ligt er aan hoe je dit interpreteert:Raven schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:11:
Dacht al
http://tvline.com/2013/01...poilers-flack-lovato-sid/
Smaken verschillen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:26:
Ik heb Ripper Street ep 1 gekeken en ik vond het maar niets,
Ik heb net ep.2 gezien op de BBC en ep.1 staat nu te downloaden om in te halen. Die gaan we volgen op de zondagavond ...
Gewoon kijken. Sterke serie ... ben dol op die groezelige sfeer van het oude London.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:06:
[...]
mmm, dat is jammer, het klinkt wel gaaf en ik dacht: bbc , dus goed.
[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 06-01-2013 23:47 ]
Transporter The Series valt me nog wat tegen eigenlijk, allemaal veel te veel versneld om wat snelheid erin te krijgen en elke klap heeft hetzelfde geluid.
De hoofdrolspeler ben ik een fan van en doet het goed. Langbenig vrouwelijke schoon heeft voorkeur voor luchtige of nauwelijks kleding, ook niet onaardig. Verhaaltjes stellen niet veel voor, maar zijn afdoende. Bijrolspelers, op die Franse inspecteur na die ook in de films speelt, allemaal relatieve nonames uit Duitsland, Frankrijk e.a. maar spelen over het algemeen vakkundig. Ik vraag me alleen af of Canadezen en Amerikanen (als het in de VS althans ooit uitgezonden gaat worden) die lui wel gaan verstaan - het zijn voor hen mogelijk onverstaanbare accenten hier en daar. Zou me niets verbazen als men andere stemmen gaat laten inspreken voor enige figuren.Phyxion schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:45:
Transporter The Series valt me nog wat tegen eigenlijk, allemaal veel te veel versneld om wat snelheid erin te krijgen en elke klap heeft hetzelfde geluid.
De algemene productiekwaliteiten kent echt problemen. Het is te zien dat door noodgedwongen opschorten van opnames er blijkbaar nu haast was. Er sneuvelen aardig wat auto's, daar is niet op bezuinigd voor een tv serie, en in de auto-actiescenes is best enig creatief denkwerk gestopt maar in de uitvoeriing is men geregeld kort door de bocht moeten gaan. Normaal valt het me niet eens zo op, maar bij deze serie barst het van de continuiteitsfouten bij de autoscenes - let maar eens op achtergronden, overig verkeer, ontbrekende kogelgaten, ruiten/koplampen/bumpers/etc die sneuvelen en dan ineens weer heel zijn en ga zo maar door - ik zag die fouten steeds of ik wilde of niet. Ook volkomen onlogische locaties soms - wie rijdt er nu als je zo snel mogelijk van Parijs naar Marseille moet over B-wegen door bossen of dwars door steegjes in heuvelachtige dorpjes. Tuurlijk, ik snap best dat men niet een dag een snelweg kan afzetten voor wat opnames, maar daar is toch wel iets op te vinden.
De Duitse markt is duidelijk primair, veel Duitse producten constant in beeld, nog nooit zo veel bier in Frankrijk gedronken zien worden.
Best vermakelijk om een keer onderuitgezakt op de bank te bekijken, maar verwacht niet de productiekwaliteit van de meeste grotere Amerikaanse of Britse series, het moet daar helaas ver op achterblijven.
Raymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:26:
Bij meer mensen dat myepisodes kapoet is?

Ik ben ook toevallig net opzoek naar een andere lijst van dingen die gisteren uitgezonden zijn
[Edit]
@ hieronder:
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 07-01-2013 09:34 ]
Humankind… be both.
ah, leuk. Lost Girl is weer begonnen. Eens zien of dat nog steeds de moeite waard is 
Ik zag trouwens die dokter uit Lost Girl recent in een andere serie spelen (volgens mij Flashpoint). Daarin leek ze meteen 15 jaar ouder
Ik zag trouwens die dokter uit Lost Girl recent in een andere serie spelen (volgens mij Flashpoint). Daarin leek ze meteen 15 jaar ouder
[ Voor 45% gewijzigd door Raymond op 07-01-2013 09:52 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.