After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ik heb ff bij imdb/tv.com gechecked, maar zo te zien is van die ep van flashpoint nog niet ingevuld wie de gastacteurs waren. Dus ik denk dat dat de reden is, dat ze er niet bij staat.
YouTube: ZPFP
[ Voor 97% gewijzigd door Raymond op 07-01-2013 10:31 ]
Wel in Flashpoint: https://twitter.com/Jorda...44970387456/photo/1/largeRaven schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:21:
[...]
Yay![]()
Er is trouwens ook een special: Lost Girl S03E00 Special Confaedential.
Flashpoint zie ik niet staan: http://www.imdb.com/name/nm1235776/
Denk eerder Nikita?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jammer, aangezien het een Cinemax productie is had ik gehoopt op iets dat met Strike Back te vergelijken was. SB is qua kwaliteit van de actie beter dan 90% van grote Hollywood films. Ze filmen in Zuid-Afrika waar extra's en stuntmannen goedkoop zijn en alles is met praktische effecten gedaan. Als je de hoofdrolspelers in een jeep schietend door de woestijn ziet scheuren tussen explosies door is dat precies wat er gedaan is met een camera op de motorkap. Niet van dat suffe green screen.arsimo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 03:14:
[...]
Best vermakelijk om een keer onderuitgezakt op de bank te bekijken, maar verwacht niet de productiekwaliteit van de meeste grotere Amerikaanse of Britse series, het moet daar helaas ver op achterblijven.
edit: op de wiki pagina is te zien dat in elk land de afleveringen in een andere volgorde zijn uitgezonden, ook geen goed teken.
[ Voor 7% gewijzigd door IJzerlijm op 07-01-2013 11:17 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
Echt boeien doet het niet aangezien het allemaal losstaande eps zijn, maar het is wel een puinhoop ja, met 2 unaired eps, en waarvan 1 ep ontbreekt op de BR releaseIJzerlijm schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:13:
[...]
...
edit: op de wiki pagina is te zien dat in elk land de afleveringen in een andere volgorde zijn uitgezonden, ook geen goed teken.

Voor de algemene plots maakt het inderdaad weinig uit maar er is wel een miniscule rode draad die verstoort wordt door de verkeerde volgordes. Zonder iets serieus te verraden: er komt geregeld een dame terug die iets in haar schild voert. Daar zit enige ontwikkeling in maar dat wordt goed verknald: o.a. komt bij de BluRay volgorde de personage ineens meedoen en je ziet de kennismakingsscene aan het strand en het verder begin van die ontwikkeling ineens een paar afleveringen later. Vond het wel irritant.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:27:
[...]
Echt boeien doet het niet aangezien het allemaal losstaande eps zijn, maar het is wel een puinhoop ja, met 2 unaired eps, en waarvan 1 ep ontbreekt op de BR release
En wat de vergelijking betreft met Strike Back: SB is kwa actieproductie een paar klassen beter dan de Transporter. SB moet ook wel eens consessies doen vanwege budget en draaitijd maar doet dat vakkundig over het algemeen en dat (ver)stoort nauwelijks. SB blijft tav productie value nog wel flink achter op bijvoorbeeld Band Of Brothers of The Pacific maar dat is geen schande als je de budgetten vergelijkt. Voor de goede orde: ik kan me best voorstellen als SB iemand meer aanspreekt dan BoB of The Pacific, dat staat daar helemaal los van.
[ Voor 4% gewijzigd door arsimo op 07-01-2013 11:51 ]
Common Law gecancelled, wat suf!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Raymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:26:
Die volg ik niet
ik heb ff bij imdb/tv.com gechecked, maar zo te zien is van die ep van flashpoint nog niet ingevuld wie de gastacteurs waren. Dus ik denk dat dat de reden is, dat ze er niet bij staat.
YouTube: ZPFP
Hmm, dan klopt IMDB dus weer eens niet, gebeurt wel vakerwontcachme schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Wel in Flashpoint: https://twitter.com/Jorda...44970387456/photo/1/large
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ze zijn Don't Trust The B In Apartment 23 ook aan het verkloten met uit volgorde uitzenden. Eeuwig zonde want het is een hilarische serie, nooit gedacht dat Jane Margolis uit Breaking Bad zo goed comedy kon doen.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:27:
[...]
Echt boeien doet het niet aangezien het allemaal losstaande eps zijn, maar het is wel een puinhoop ja, met 2 unaired eps, en waarvan 1 ep ontbreekt op de BR release
Storage hunters is ook weer begonnen, zie ik
[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 07-01-2013 16:36 ]
Verwijderd
zijn die programma's nu echt of is het toneelspel? Ik denk het laatste?Raymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:56:
Mooi
Storage hunters is ook weer begonnen, zie ik
Verwijderd
Verwijderd
Hier ook dus niet, aan de setting en tijdsgeest kan het niet liggen aangezien ik hier de orginele Britse Sherlock Holmes serie heb op dvdVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:25:
Ripper Street kon me nog niet echt pakken. Op een of andere manier is het het net niet.
Oja een waarschuwing voor mensen die Castle volgen op twitter, ze gaan de uitzending van vandaag live tweeten (2:00uur vannacht oid) dus als je niet van spoilers houd even negeren dus.
Nou, laten we het maar zo noemen: "this program is based on a true story" oidVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:17:
[...]
zijn die programma's nu echt of is het toneelspel? Ik denk het laatste?
Met andere woorden: Het fenomeen bestaat heus wel, dat de inhoud van onbetaalde opslagruimtes wordt geveild aan de hoogste bieder. En dat zullen ook heus altijd wel vaste clubjes mensen zijn, met hun eigen eigenaardigheden.
En vanaf daar zijn ze vertrokken en komen er programma's als storage wars en storage hunters uit
Verwijderd
Wat bedoel je precies? Je bedoelt dat ze tweeten wat de acteurs zeggen?Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:31:
Oja een waarschuwing voor mensen die Castle volgen op twitter, ze gaan de uitzending van vandaag live tweeten (2:00uur vannacht oid) dus als je niet van spoilers houd even negeren dus.
Hebben meer series twitter accounts?
Bijna alles heeft een twitter account tegenwoordigVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:40:
Hebben meer series twitter accounts?
Ook nooit hashtags in beeld zien staan bij series? Bij veel shows is het zelfs zo dat personages uit de series een twitter account hebben, niet de acteurs, de personages.
En als de netwerken dat zelf niet opzetten zijn er wel fans die dat soort onzin opzetten
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
iig is me in de eerste 3 minuten al iets opgevallen: Bo is een paar pondjes kwijtRaymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:51:
ah, leuk. Lost Girl is weer begonnen. Eens zien of dat nog steeds de moeite waard is
Verwijderd
Daarna wild things met die vent uit lost checken, ben benieuwd of dat wat is.
Ik loop wat achter en in web dl versies zie ik nooit twitter opmerkingen, zal er eens op letten zeg, ik leer wat bij vandaag. Het klinkt apart wat je schrijft, moet het zo even bekijken op twitter.Spike_wolf schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:43:
[...]
Bijna alles heeft een twitter account tegenwoordig
Ook nooit hashtags in beeld zien staan bij series? Bij veel shows is het zelfs zo dat personages uit de series een twitter account hebben, niet de acteurs, de personages.
En als de netwerken dat zelf niet opzetten zijn er wel fans die dat soort onzin opzetten
Er zijn best veel shows die een groot gedeelte van de tijd gewoon een hashtag in beeld zetten, in de hoop dat mensen over de serie gaan tweeten, opzich wel aardig, kom je nog eens in contact met andere fansRaymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:46:
In Haven zit het helemaal stom verwerkt. Daar zijn die hashtags ook steeds in beeld. Ze hebben er zelfs een hele ep aan gewijd. En in 1 van de laatste eps, kon je ook in de aflevering een hashtag voorbij zien komen.
[...]
iig is me in de eerste 3 minuten al iets opgevallen: Bo is een paar pondjes kwijt
Een komende aflevering van Hawaii 5-0 draait ook helemaal om twitter, voor die ep hebben ze 3 verschillende eindes opgenomen (3 verschillende daders), tijdens de aflevering kun je tweeten wie jij wil dat de dader is, het einde met de meeste votes wordt uitgezonden. Een dag later kun je alle drie de eindes online bekijken
Humankind… be both.
Verwijderd
In nederland zouden ze er een 0900 nummer van maken a 1 euro per stem...
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 21:52 ]
Verwijderd
Ook in Nederland zijn ze niet vies van een t Fb Tu logo/tag (twitter - Facebook - Tumbler)Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:52:
...
In nederland zouden ze er een 0900 nummer van maken a 1 euro per stem...
En het is niet de eerste keer dat men via een social media een einde laat kiezen.
BTW:
Remote XBMC is remote en lui via je telefoon/tablet

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 22:19 ]
Ik stoor me ook mateloos aan die promo's van Discovery Channel tijdens dit programma. Ze komen gewoon te vaak en te groot in beeld.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Inderdaad, daar kende ik hem dus van. Ik wist dat hij in The Wire zat, maar welk personage wist ik niet meer. Ook te lui om op te zoekenSagaris schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:36:
Leuk dat Wee-Bey weer aan het drugdealen geslagen is, al is het dit keer in een andere serie, Person of Interest. Once a corner boy, always a corner boy.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Die pondjes komen er nog wel weer bij waarschijnlijk, in de special zei ze dat er een kleine Bo in de maak isRaymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:46:
In Haven zit het helemaal stom verwerkt. Daar zijn die hashtags ook steeds in beeld. Ze hebben er zelfs een hele ep aan gewijd. En in 1 van de laatste eps, kon je ook in de aflevering een hashtag voorbij zien komen.
[...]
iig is me in de eerste 3 minuten al iets opgevallen: Bo is een paar pondjes kwijt
Oscar Wilde
Misschien dat we in S4 een buikje gaan zien?
....
IMDB: "Castle" Significant Others (TV episode 2013)
Aahw,

En de ex van Castle/ma van Alexis is er met een hele lading bagage.
Castle: My loft is overrun with redheads

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 08-01-2013 11:32 ]
Oscar Wilde
DC heeft steeds meer promo's, viel mij bij Bering Sea Gold ook al op, elke twee minuten komt er weer een half-scherm vullende promo in. Herhaling zit er altijd veel in, en ook veel coming up. Oplossing is eenvoudig, skippen die rommelNitroX infinity schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:19:
Net seizoen 3 aflevering 9 van Gold Rush (Alaska) gekeken. Het eerste deel van het seizoen stond me niet zo aan, teveel animaties en flashbacks; ik kreeg echt het gevoel dat ze een programma van een half uur uitrekten naar een uur. Deze aflevering was echter een verbetering en ik zal het seizoen wel afkijken, maar seizoen 4 begin ik niet aan.
Ik stoor me ook mateloos aan die promo's van Discovery Channel tijdens dit programma. Ze komen gewoon te vaak en te groot in beeld.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
*kuch*Raven schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:08:
Aahw,
spoiler:Alexis met "mono", in NL bekend als de ziekte van Pfeiffer, dat is niet leuk, heb het gehad![]()
En de ex van Castle/ma van Alexis is er met een hele lading bagage.
Castle: My loft is overrun with redheads
Humankind… be both.
Ik ben gestopt met zoeken naar aparte topics nadat het gehele subforum readonly werd en de actieve topics niet verplaatst werden naar het huidige subforum
Oscar Wilde
Humankind… be both.
Verwijderd
Dit topic is tof voor algemene info en discussies over dingen die geen topic waard zijn, maar de veel gekeken en besproken series mogen lekker een eigen topic, scheelt een hoop gezeur en is een stuk makkelijker imho
Humankind… be both.

Verwijderd
Dit dus. Voor een aantal series doe ik gewoon mijn best om geen spoilers te lezen. En dan zijn eigen topics gewoon een uitkomst, gewoon niet opzoeken als je geen spoilers wilt zien.Spike_wolf schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:37:
Inderdaad, losse topics zorgen er mooi voor dat je niet per ongeluk gespoiled wordt als je net die ene serie nog niet gezien hebt maar al het andere spul wel...
Nou heeft Raven wel netjes spoilertags gebruikt, waarvoor hulde
Verwijderd
Maar dat was even genieten zeg. Harder dan hard is die show nu, de eerste aflevering al meerdere dikzakken compleet neergestort, met de kop op de loopband en dat soort gein en een aantal kregen bijna een hartaanval en moesten een tijd doro ambulance/ziekenhuispersoneel behandeld worden. Altijd mooi, vooral ook als ze gaan kotsen in de sportschool. Er zijn 3 teams en het team van Jillian (mijn favoriet) had 6 deelnemers, maar er waren er op een gegeven moment nog maar 2 over door haar drill instructeur skills.
Heerlijk, gewoon heerlijk. Als SBS6 nu eens goed kijkt naar deze show en dat concept gewoon 1 op 1 overneemt, dan ga ik (ik durf het bijna niet te zeggen) die avond met plezier naar dat kanaal kijken.
Wild Things episode 1 ook gezien, ook erg leuk. Wel vieze beesten zeg, een soort duizendpoot die je kon bijten en er was geen tegengif en die vent van Lost er maar mee spelen en vragen of er niet een manier was om hem op te pakken , heerlijk
Fijn dat het tv seizoen in iedergeval voor mij zo onverwachts aantrekt.
Vanavond ga ik onder andere Africa kijken, net een paar minuten gezien en dat is ook echt uitmuntend. Al is dat meer een natuurdocumentaire dan een tv serie.
Helemaal mee eens, die losse topics interesseren mij totaal niet.Raymond schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:31:
eehhm, niet zo snel: Ik vind al die losse topics ook maar niks, dus ik vind het juist wel prettig dat het hier staat!

Dat zit wel Schnorr.
Toch maar de eerste twee eps opsnorren en een poging wagen dan..
Humankind… be both.

Maargoed, morgen begint het weer een beetje aan te lopen hier wat series betreft
Humankind… be both.
Maar toch.. het kijkt lekker weg. Niet superspannend, wel tof als je wel van samenzweringstheorieen en van films als Inception houdt.
Dat zit wel Schnorr.
Humankind… be both.

Humankind… be both.
Dit is wel s2 heCoenen schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:02:
Ik heb XIII geprobeerd, maar ik vond het eigenlijk maar niks. Metname door de acteurs.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Overigens nog twee afleveringen van Transporter The Series gezien, die waren echt een stuk beter dan de eerste aflevering. Zal toch nog maar even wat binnenhalen
[ Voor 48% gewijzigd door Phyxion op 09-01-2013 08:54 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Als je even aangeeft welke...Phyxion schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:53:
Gaat de startpost nog geupdated worden met de nieuwe series? Er ontbreken echt heel wat.
Het zijn maar 11 afleveringen en het kijkt lekker weg. Heb er nog twee tegoed en dan is dat hoofdstuk ook afgeslotenOverigens nog twee afleveringen van Transporter The Series gezien, die waren echt een stuk beter dan de eerste aflevering. Zal toch nog maar even wat binnenhalen
Laat ik dan even linken naar je eigen postVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:17:
[...]
Als je even aangeeft welke...
[...]
Het zijn maar 11 afleveringen en het kijkt lekker weg. Heb er nog twee tegoed en dan is dat hoofdstuk ook afgesloten

Verwijderd in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"
* wontcachme is to busy met leren, BF3 en WoT
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Ja dat kon ik toch niet ruiken welke je bedoelde, voor hetzelfde geld kom jij met andere series aanPhyxion schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:48:
[...]
Laat ik dan even linken naar je eigen post![]()
Verwijderd in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"
Vanavond ep 1 van Deception kijken, maar dat zal wel een deceptie worden
NBC, begin ik niet eens aanVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:15:
[...]
Ja dat kon ik toch niet ruiken welke je bedoelde, voor hetzelfde geld kom jij met andere series aan
Vanavond ep 1 van Deception kijken, maar dat zal wel een deceptie worden![]()
Klopt ook niks van? Behalve een paar TBAs staat er niks.Wiethoofd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:58:
Er staat altijd een up to date overzicht op http://wdhd.nl/shows Eens kijken of ik iets kan betekenen qua updaten van lijst met nieuwe series of dat een taak voor wontcachme blijft
[ Voor 34% gewijzigd door Phyxion op 09-01-2013 13:32 ]
Klopt, spot net een bugje in de code die na 1 januari tot 3 maart dus een verkeerde jaarselectie geeft. De lijst in de TS is weer bijgewerkt. (de returning lijst is aan wontcachme om bij te werken)Phyxion schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:30:
Klopt ook niks van? Behalve een paar TBAs staat er niks.
Hoe wil je dat voor elkaar krijgenWiethoofd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:33:
[...]
Klopt, spot net een bugje in de code die na 1 januari tot 3 maart dus een verkeerde jaarselectie geeft. De lijst in de TS is weer bijgewerkt. (de returning lijst is aan wontcachme om bij te werken)
Wiethoofd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:40:
Een && ipv een || met een < 3 maart, is nu gefixt
wat is er met 3 maart dat daarop gefilterd moet worden?
[ Voor 56% gewijzigd door Magic op 09-01-2013 13:51 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik ook. Heb even zitten googlen, maar alleen maar slecht nieuws, iedereen stapt uit ...janvanduschoten schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:56:
Ben ook zeer benieuwd naar The dark Tower naar de boeken van Stephen King, daar houd ik wel van
Die is niet echt up-to-date.... Veel gecancelde series ondertussen...Wiethoofd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:58:
Er staat altijd een up to date overzicht op http://wdhd.nl/shows Eens kijken of ik iets kan betekenen qua updaten van lijst met nieuwe series of dat een taak voor wontcachme blijft
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Staat toch ook aangegeven met een rode lijn door de titel?. En up to Date moet die wel zijnDamian schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:05:
[...]
Die is niet echt up-to-date.... Veel gecancelde series ondertussen...
[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 09-01-2013 14:41 ]
@Damian, volgens mij klopt alles gewoon hoor, als het tussen de nieuwe series staat met een 'blocked' icoontje en rode tekst met rode haal staat is het gecanceled. Hetzelfde icoontje staat bij de returning mochten ze inmiddels gecanceled zijn. Ze blijven in het overzicht voor 'het overzicht'
Alhoewel...in V was dat ook al zo.
Status van alle 3: Final SeasonDamian schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:43:
Volgens mij zijn 666 park avenue, Mob Doctor en Last Resort toch echt gecanceld?
Deze verdient in onze ogen geen 'gecanceled' icoontje maar verschijnt volgend tv-seizoen gewoon in de lijst met 'Gecancelde of beëindigde series'.
[ Voor 13% gewijzigd door Wiethoofd op 09-01-2013 14:54 . Reden: linkjes ]
Series krijgen 1 seizoen en daarna zie je ze niet mee terug...
Ze zijn wel gewoon gecancelled, maar zoiets ga je toch niet met de hand bijwerken. Misschien een idee om een icon erbij te plaatsen wanneer het final season is?Wiethoofd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:53:
[...]
Status van alle 3: Final Season
Deze verdient in onze ogen geen 'gecanceled' icoontje maar verschijnt volgend tv-seizoen gewoon in de lijst met 'Gecancelde of beëindigde series'.
F.ck, dat meen je niet. Wat mij betreft de topper van het nieuwe TV seizoenDamian schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:43:
Volgens mij zijn [...] Last Resort toch echt gecanceld?
Helaas wel. Schrijvers hebben wel aangegeven dat ze hun best gaan doen om het verhaal af te ronden, en niet met een dikke cliffhanger te eindigen ofzo, kleine pleister op de wond. Moet wel zeggen dat ik vind dat je kunt merken dat het bijna afgelopen is, heb het idee dat er nogal wat afgeraffeld wordt.Tomba schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:09:
[...]
F.ck, dat meen je niet. Wat mij betreft de topper van het nieuwe TV seizoen
Nomen nescio
We gaan het zien nog 3 afleveringen als het goed is! Maar een einde zoals FP kunnen ze er nooit uitpersen dus ben nog dik aan het twijfelen of ik de laaste 3 afl. wel ga kijken! Overigens ben ik het met de cancel van alle 3 (LR, 666 park A. en Mob D.) wel eens... waar ik persoonlijk ongeruster over ben is het voortbestaan van Vegas. Hoop stiekem toch dat die aan het eind van het seizoen gewoon gerenewd gaat worden!Brabo-Joossie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:20:
[...]
Helaas wel. Schrijvers hebben wel aangegeven dat ze hun best gaan doen om het verhaal af te ronden, en niet met een dikke cliffhanger te eindigen ofzo, kleine pleister op de wond. Moet wel zeggen dat ik vind dat je kunt merken dat het bijna afgelopen is, heb het idee dat er nogal wat afgeraffeld wordt.
Verwijderd
Hopelijk doen ze het met last resort beter, maar het zou me niet verbazen als dat ook pas zomer 2013 komt...
Ik denk dat de liefhebbers van 666 en last resort wel blij gaan worden met zero hour, althans als ze die ook niet cancellen... dat ziet er ook wel leuk uit.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 17:41 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Het viel mij nog mee, iig een fucked up family met teveel geheimenVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:15:
[...]
...
Vanavond ep 1 van Deception kijken, maar dat zal wel een deceptie worden![]()
En hey, een oude bekende:

LTNS

En een kleine correctie: XIII is echt moddervet
Dat zit wel Schnorr.
Make up your frakking mind! Ik had hem al bijna weer weg gegooidStukfruit schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:23:
En een kleine correctie: XIII is echt moddervet
Humankind… be both.

Morgen is het waarschijnlijk weer een kotserieSpike_wolf schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:26:
[...]
Make up your frakking mind! Ik had hem al bijna weer weg gegooid
Ik vind vooral de mindfuck-eps wel tof, daar krijg ik echt weke benen van. Wel weer jammer dat het meestal behoorlijk duidelijk wordt gebracht, maar toch zet het je na verloop van tijd toch steeds een stukje verder op het verkeerde been. Net zoals met Inception, waarin alles enorm duidelijk werd verteld, maar aan het einde toch een hoop discussie ontstond over of het nu wel of niet echt was
Dat zit wel Schnorr.
Zo, dus die worden ff als een dolle opgemaakt?wontcachme schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:27:
Iedereen ook klaar voor Anger Management? Vandaag bekend geworden dat de 90eps! die besteld waren komende 2 jaar allemaal worden uitgezonden. Ongeveer 45eps per jaar dus![]()
Zou dat betekenen dat ze er geen vertrouwen in hebben, of juist wel?
Juist wel, anders bestel je er geen 90 denk ik en neem je geen nieuwe spelers aan (Pa Sheen)Raymond schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:04:
[...]
Zo, dus die worden ff als een dolle opgemaakt?
Zou dat betekenen dat ze er geen vertrouwen in hebben, of juist wel?
Maar het is op FX dus ik heb geen idee hoe die denken/doen.
Inderdaad, weer lekker uit de startblokken geschoten. Arlo is ook weer met een plannetje bezig, waarom zou hij anders iemand zonder pardon omleggen die weet van de zak die in zijn muur verstopt was?Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:00:
Justified is weer begonnen mensen!
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Die 90 waren ze contractueel verplicht, als de eerste paar eps voldoende hoge kijkcijfers haalden.wontcachme schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:14:
[...]
Juist wel, anders bestel je er geen 90 denk ik en neem je geen nieuwe spelers aan (Pa Sheen)
Maar dat je die 90 dan in 2 jaar erdoorheen jast, ik weet nog niet wat dat zegt over het vertrouwen.

Synchroniseert de info over series van TVDB.
Synchoniseert jouw persoonlijke voortgang met trakt.tv
Die hele SeriesGuide app ziet er zeer mooi uit.
Trakt.tv heeft op zijn beurt weer een hele mooie website met time wasted stats maar ook veel andere stats. Kan je ook open zetten voor social dingetjes. XBMC plugin mogelijk.
Aanrader!
Yippie kayak, other buckets!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
2 seizoenen van elk 3 eps van elk 1.5 uurQuad schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:26:
Ik zit Sherlock te kijken nu, klopt het dat het eerste seizoen maar 3 afleveringen heeft? Wel weinig, maar gelukkig duurt een episode wel bijna anderhalf uur.
* wontcachme kan niet wachten op seizoen 3
* wontcachme heft zijn gebalde vuist en roept: Waarom moeten de acteurs opeens zoveel succes krijgen met films
Star Trek (Sherlock), The Hobbit (beide)
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 09-01-2013 23:29 ]
Dit topic is gesloten.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.