Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Thanx. Ik heb er nog wel meerQuad schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:30:
Leuke Chuck avatar btw ^-^
En thanks voor de info! Februari / Maart beginnen veel series weer dus dat komt goed straks.

En ook een community variant:

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 09-01-2013 23:37 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
(
Dat zit wel Schnorr.
Gebruik in het vervolg even een [ spoiler ]-tag als je een deel van een episode gaat weggevenAnthirian schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:40:
[...]
Inderdaad, weer lekker uit de startblokken geschoten.
spoiler:Arlo is ook weer met een plannetje bezig, waarom zou hij anders iemand zonder pardon omleggen die weet van de zak die in zijn muur verstopt was?
[ Voor 10% gewijzigd door Sander op 10-01-2013 07:20 ]
Hmm, ontdek net dat de 1e pagina mooi is bijgewerkt.
[ Voor 11% gewijzigd door Malt007 op 10-01-2013 09:26 ]
TS?Malt007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:21:
Is er ergens nog een overzichtje van series die in jan/feb 2013 beginnen? Uit het najaar van 2012 zijn helaas geen blijvertjes gekomen voor mij dus ben benieuwd of er weer iets goeds begint de komende tijd.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zoiets kan ookMalt007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:21:
Is er ergens nog een overzichtje van series die in jan/feb 2013 beginnen? Uit het najaar van 2012 zijn helaas geen blijvertjes gekomen voor mij dus ben benieuwd of er weer iets goeds begint de komende tijd.
Hmm, ontdek net dat de 1e pagina mooi is bijgewerkt.
Straks maar eens kijkenShameless @SHO_Shameless
Don't miss William H. Macy on @LateNightJimmy tonight & Live with @KellyandMichael tomorrow to promote #Shameless! Check local listings.
Shameless @SHO_Shameless
Hey #Shameless fans: @EmmyRossum will be live tweeting this Sunday's season premiere during the east coast feed! Make sure to follow along!
[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 10-01-2013 10:23 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Not to rain on your parade, maar de regel is hier dat wanneer een aflevering uitgezonden is, je naar hartelust mag praten over die episode. Dit hoeft dus niet in spoiler tags.Sander schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 07:19:
[...]
Gebruik in het vervolg even een [ spoiler ]-tag als je een deel van een episode gaat weggeven
Maar als ie nog maar net amper 1 dag uit is, en nog niet iedereen het heeft gezien, is het wel netjes om nog even spoilers te gebruikenSagaris schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:41:
[...]
Not to rain on your parade, maar de regel is hier dat wanneer een aflevering uitgezonden is, je naar hartelust mag praten over die episode. Dit hoeft dus niet in spoiler tags.
Hawaii Five-0 3x12 Promo "Kapu"
Hawaii Five-0 3x12 Promo "Kapu" your vote - your ending! Live Event - 3 Endings, Vote For The Killer
[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 10-01-2013 15:13 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Maar nog niet verplicht. De regel is duidelijk lijkt mij: Als het nog niet is uitgezonden ergens, dan spoiler tags. Anders zijn ze optioneel en moet je uit het topic blijvenRaven schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:08:
[...]
Maar als ie nog maar net amper 1 dag uit is, en nog niet iedereen het heeft gezien, is het wel netjes om nog even spoilers te gebruiken
Bekende naam: The Haunting Of S01E09 Fairuza Balk
IMDB: The Craft (1996)
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 10-01-2013 15:16 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
bevalt het wat? Ik haal ze ook allemaal binnen, maar nog niet gezien. Idee spreekt me wel aan. Ik begin er binnenkort mee.B2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:43:
Maar eens begonnen met Chicago Fire... wel even schakelen.. chase als brandweerman en zonder australisch accent
Oei, handig, even bookmarken
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 15:15 ]
Verwijderd
Mja, logisch is anders. Verloop van een serie bespreken en dan juist spoilers zou mijn inziens meer thuishoren in de aparte topics. Hier was het meer algemeen dus kan je nooit weten wanneer je hier weg zou moeten blijven. Dat kan gelden voor de aparte topics maar dat kan je hier niet verwachten natuurlijk.wontcachme schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:12:
[...]
Maar nog niet verplicht. De regel is duidelijk lijkt mij: Als het nog niet is uitgezonden ergens, dan spoiler tags. Anders zijn ze optioneel en moet je uit het topic blijven. Ik post ook gewoon zonder spoiler tags dan omdat ik mij juist kapot erger aan overbodige spoiler tags
Jammer dan dat jij een hekel hebt aan spoiler tags.
Ja het viel me ook wel op dat de vaart (lol) er goed inzat maar dat maakte t juist alleen maar leuker imho.Brabo-Joossie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:20:
[...]
Helaas wel. Schrijvers hebben wel aangegeven dat ze hun best gaan doen om het verhaal af te ronden, en niet met een dikke cliffhanger te eindigen ofzo, kleine pleister op de wond. Moet wel zeggen dat ik vind dat je kunt merken dat het bijna afgelopen is, heb het idee dat er nogal wat afgeraffeld wordt.
Dat die inderdaad maar rap begint, al vraag ik me af of de magie er nog is zonder Dan Harmon...
Ik volg het sinds de pilot en de eerste twee, drie afleveringen hebben me niet echt overtuigd. Enkele volgende afleveringen gedownload maar niet gekeken. Daarna alles in een ruk gekeken en ik ben hooked. Gave, interessante verhaallijnen en interessante personages. Zeker het proberen waard!Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:14:
[...]
bevalt het wat? Ik haal ze ook allemaal binnen, maar nog niet gezien. Idee spreekt me wel aan. Ik begin er binnenkort mee.
Verwijderd
Als ik alles moet lezen wat jullie schrijven heb ik er een baan bijVerwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:19:
Het is ook niet de eerste keer dat ie langs komt he
Ah, even doorbijten. Ben benieuwd, heeft ook raakvlakken met mijn werk, ik rond even wat series af die ik nu kijk en ga dan deze even in 1 ruk uitzien.Sagaris schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:02:
Enkele volgende afleveringen gedownload maar niet gekeken. Daarna alles in een ruk gekeken en ik ben hooked. Gave, interessante verhaallijnen en interessante personages. Zeker het proberen waard!
Verwijderd
Nou ja als "professioneel" series kijker had ik wel verwacht dat je die site al lang en breed konVerwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:05:
[...]
Als ik alles moet lezen wat jullie schrijven heb ik er een baan bij...
Hoezo logisch is anders? Hier kan je gewoon series bespreken en ook het verloop ervan/recente eps, alleen niet van series die een aparte topic hebben. En je kan wel weten wanneer je weg kan blijven door bv te wachten tot je hier komt totdat je de ep hebt gezien van de series die je volgt (tenzij er een aparte topic voor is natuurlijk).Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:19:
[...]
Mja, logisch is anders. Verloop van een serie bespreken en dan juist spoilers zou mijn inziens meer thuishoren in de aparte topics. Hier was het meer algemeen dus kan je nooit weten wanneer je hier weg zou moeten blijven. Dat kan gelden voor de aparte topics maar dat kan je hier niet verwachten natuurlijk.
Jammer dan dat jij een hekel hebt aan spoiler tags.
Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt
Maar de regel van spoiler tags totdat de ep ergens is uitgezonden was er al voordat ik/wiethoofd dit topic maakten en dat is toch al gauw weer 3/4 jaar geleden. Tot nu toe altijd de beste oplossing geweest.
Chicago fire ben ik ook aan het volgen, ik vind het zeker geen slechte serie!
Verwijderd
Ja lekker makkelijk als je nog andere series volgt die geen eigen topic hebbenwontcachme schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:20:
[...]
...
Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt...
Ach, voor mij hoeven spoilertags niet persé, ik kom hier toch niet als ik spoilervrij wil blijven. Ik gooi zelfs twitter uit als een bepaald persoon het weer eens op haar heupen krijgt (Hoi Molly
Verwijderd
Helaas zijn er door de sluiting van een compleet forum en de daarbij behorende topics een stuk minder individule topics over tv series. Die worden blijkbaar ook niet meer opnieuw gemaakt. Dat resulteert dat je hier dus veel meer spoilers leest/krijgt als voorheen.wontcachme schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:20:
[...]
Hoezo logisch is anders? Hier kan je gewoon series bespreken en ook het verloop ervan/recente eps, alleen niet van series die een aparte topic hebben. En je kan wel weten wanneer je weg kan blijven door bv te wachten tot je hier komt totdat je de ep hebt gezien van de series die je volgt (tenzij er een aparte topic voor is natuurlijk).
Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt.
Maar de regel van spoiler tags totdat de ep ergens is uitgezonden was er al voordat ik/wiethoofd dit topic maakten en dat is toch al gauw weer 3/4 jaar geleden. Tot nu toe altijd de beste oplossing geweest.
Zodoende logisch is anders.
Topics voor series waar maar 3 mensen naar kijken hebben geen nut, maar populairdere series kunnen gewoon een topic krijgen, niemand die je tegen houdt om een topic aan te maken (zolang je natuurlijk wel een beetje een fatsoenlijke TS in elkaar zet)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
And to think they once said that computers would take away jobs.
O jah, Harry is aan het einde van het vorige seizoen er toch uit gegaan?Raymond schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:21:
silent witness: Geen Harry meer, dus geen Raymond meer!
Raymond
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 11-01-2013 09:54 ]
Oscar Wilde
Ik vond vooral de dynamiek tussen Harry en Nikki leuk en heb geen zin om aan een nieuwe te wennen
Ah okee
Ik zie trouwens een bekende guest star in de nieuwe ep van Silent Witness: Havers
Oscar Wilde

Vergeleken met dit had die Comedy Central serie met die nep Bush nog meer geloofwaardigheid.
Inderdaad. Sorry dat dankzij mij weer de wel-of-geen-spoiler-tag-discussie is losgebarsten.wontcachme schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:20:
[...]
Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt.

Misschien dat ik er ooit nog wel eens eentje bouw als ik zin/tijd heb.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Waar ik me vooral aan stoorde was dat maffe Texaanse mens als "president elect", de gekheid van Stephen McHattie's karakter en het verhaal waar behoorlijke gaten in te vinden zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Als je een redelijk goede kwaliteit actie serie wilt zien kun je beter Strike Back kijken. IMDB: Strike Back (TV Series 2010– )
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 17:03 ]
To be fair, dat zijn wel twee verschillende series. Ben het wel met je eens, Strike Back is heul erg ondergewaardeerd.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:58:
Nope Justified heeft geen apart topic.
Als je een redelijk goede kwaliteit actie serie wilt zien kun je beter Strike Back kijken. IMDB: Strike Back (TV Series 2010– )
Justified is ook erg leuk overigens.
Begint binnenkort weer een hoop:
12-01-2013 04:00 Banshee S01E01 Pilot Zien of het wat is.
18-01-2013 03:30 Anger Management S02E01 Charlie Loses it at a Baby Shower
18-01-2013 04:00 Archer (2009) S04E01 Fugue and Riffs
18-01-2013 04:00 Suits S02E11 Blood in the Water
23-01-2013 03:00 White Collar S04E11 Family Business
Overigens is Mrs Browns Boys ook alweer begonnen, lees ik hier ook nooit wat over. Echt enorm veel beter dan amerikaanse comedy series.
[ Voor 45% gewijzigd door Phyxion op 11-01-2013 18:40 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Overigens speelt de kale vent altijd voetbalfan van Manchester United?
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 11-01-2013 21:56 ]
Verwijderd
Dat kijken meer mensen hier hoor, al is het een paar maand terug dat het besproken is, dank voor de reminder
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 22:01 ]
Heb echt liever 10 keer 45 minuten serie dan 3x 1.5 uur.. Dit is veel te kort, maar wel damn good!
⏩ PVOutput☀️
Huge Vampire Diaries news: The CW is officially developing a spinoff for the Thursday hit and you’re going to have a chance to see the pilot.
After years of rumors about extending the supernatural franchise, The CW has decided to launch a backdoor pilot for a spinoff within the show’s current fourth season. The story centers around the original family of vampires and stars Joseph Morgan (Klaus). In the episode, Klaus “returns to the supernatural melting pot that is the French Quarter of New Orleans — a town he helped build centuries ago — and is reunited with his diabolical former protégé Marcel. Phoebe Tonkin, who plays sexy werewolf Hayley on TVD, is also set to star. The episode airs April 25. The working title of the spinoff is The Originals.
Vampire Diaries executive producer Julie Plec will write the episode and serve as showrunner on the new project if it earns a series order.
Leslie Morgenstein and Gina Girolamo will also serve as executive producers. Vampire Diaries showrunner Kevin Williamson, who also has his upcoming Fox show The Following, is not involved with the spinoff. The show is produced by Alloy Entertainment in association with Warner Bros. Television and CBS Television Studios.
Oscar Wilde
Verwijderd
Oscar Wilde
Verwijderd
volgens mij vind jij alles leuk mits er mooie vrouwen in voorkomenRaven schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:12:
Tsja, de meningen verschillen. Ik vind het wel leuk, ondanks dat ik totaal niet tot de doelgroep behoor
Ik ga het even een kansje geven, spinoffs ben ik gek op. En heb net meer dan 200 Gig 500 GB gevonden op mijn nas, had de backupopties wat te ruim ingesteld

Oscar Wilde
Verwijderd
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Humankind… be both.
Lekker veel geweld volgens mij.
Alleen jammer dat je alvast een gedeelte van de aflevering verteld ^^
⏩ PVOutput☀️
Dat ziet er aardig uit, maar in mijn mening ook niet super, ik heb niet het idee dat ik het nu direct moet downloaden om te gaan kijken. Denk dat ik een paar weken wacht zodat ik twee of drie afleveringen achter elkaar kan kijken om een goed beeld te krijgen, maar op de trailer af gaande is het niet iets wat ik echt zal kijken denk ik.Quad schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:21:
De trailer ziet er wel veelbelovend uit:
[video]
Lekker veel geweld volgens mij.
Niks jammer, over uitgezonden materiaal mag gewoon naar hartelust gepraat wordenAlleen jammer dat je alvast een gedeelte van de aflevering verteld ^^
Humankind… be both.
Hij was zeker erg scherp. Heb er volop van genotenIJzerlijm schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:20:
De nieuwe Person of Interest is een van de beste afleveringen ooit. Niet alleen van PoI maar van alle shows.
Verwijderd
Ik ga hem vanavond kijken, ik heb 2 afbeeldingen gezien op google afbeeldingen van de serie en die vond ik wel ok eruit zien, ben benieuwd.Anthirian schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:09:
Iemand intussen al Banshee gekeken? Ik vind het best een serie met potentie. Veel actie, naakt en gelukkig weinig censuur.
Daar moet ik ook weer verder mee. Ben na seizoen 1 gestopt, binnenkort weer eens verder zien. Vond het wel een leuke serie, maar had even geen zin meer in vampiers. Maar nu weer wel. Zeker in combi met mooie vrouwenChuckyDevil schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:56:
Naakte vampiers zitten dan wel weer in True Blood, geheel andere toon ook...
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 17:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Buffy
Oscar Wilde
Juist omdat ik die serie ken kijk ik geen eene vampier gerelateerde serie tegenwoordig
Trouwens omdat jij en ik blijkbaar om dezelfde reden vaak besluiten om een serie of film te kijken kan ik de film Van Helsing aanraden ondanks het vampier en weerwolf gedoe : IMDB: Van Helsing (2004)
Leuke film incl. "leuke bijrollen"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Echt dikke vette aanrader, beste pilot in tijden, hard, sex, goede effecten, top verhaal, kan niet wachten op afl. 2
Verwijderd
Van de zomer weer 6 mini films toch?Quad schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:50:
Nu maar hopen dat Sherlock seizoen 3 snel keertje komt, ben wel benieuwd hoe hij zijn dood heeft gefixed.
Uitzenddatum is nog niet bekend (opnames moeten nog beginnen) maar het zijn er 3. Net zoals eerdere seizoenen.
Heb ik al een paar keer geziennero355 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:51:
[...]
Juist omdat ik die serie ken kijk ik geen eene vampier gerelateerde serie tegenwoordig
Trouwens omdat jij en ik blijkbaar om dezelfde reden vaak besluiten om een serie of film te kijken kan ik de film Van Helsing aanraden ondanks het vampier en weerwolf gedoe : IMDB: Van Helsing (2004)
Leuke film incl. "leuke bijrollen"
Oscar Wilde
Verwijderd
Klopt ik heb alles in 1x gekeken vandaar dat ik 6 in mijn hoofd had.wontcachme schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:24:
[...]
Uitzenddatum is nog niet bekend (opnames moeten nog beginnen) maar het zijn er 3. Net zoals eerdere seizoenen.
Helemaal mee eensch.ChuckyDevil schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:46:
Banshee is inderdaad een potentieel!
En nu maar hopen dat het niet bij 10 afleveringen blijft.
Het was wel jammer dat ze een mooie scene waarin Hood door het verkeer vluchtte met een slechte CGI buscrash werd verpest. Tot dat moment was het een goed gefilmde hectische scene.
Wow dat zijn even 2 leuke uitzendingen achter elkaar (was weekje sneeuw happen) kan niet wachten op de volgende... maar die is pas op... January 31, 2013IJzerlijm schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:20:
De nieuwe Person of Interest is een van de beste afleveringen ooit. Niet alleen van PoI maar van alle shows.
Wel grappig om de CIA baas uit Homeland als Zimbabwaanse baddie langs te zien komen.
Verwijderd
Het lijkt misschien wel wat op 'beeldvulling', maar qua spy-achtige sfeer past het er eigenlijk prima in.Martinspire schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:24:
Het enige wat ik bij Strikeback (vooral seizoen 1 en 2) jammer vind is dat het zo overdreven veel bloot bevat in de beginscenes.
spoiler:. In S3 wordt het wel minder, maar ik denk dat hierdoor de serie minder geschikt is voor mn ouders om gezellig te kijken. Ik vond het in ieder geval niet in de serie passen.Op den duur lijken ze tussen de missies wel alleen maar met vrouwen bezig te zijn
Het eerste seizoen had ook naaktscenes volgens mij? Overigens was het niet BBC maar Sky1.IJzerlijm schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:32:
Het is wat verwarrend omdat de eerste Strike Back (die met Thorin Oakenshield in de hoofdrol) mede met de BBC gemaakt is en helemaal geen naaktscenes heeft. De twee series daarna zijn van Cinemax dat ook wel Skinemax wordt genoemd.
Wel grappig om de CIA baas uit Homeland als Zimbabwaanse baddie langs te zien komen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Wordt wel beer met deze plotwending. Eindelijk een een goodguy uit het verleden van John.
Ik mag me verheugen op nog een aantal goede afleveringen als ik he zo lees hier! :-)
Yippie kayak, other buckets!
Ah, daar ken ik 'm van !IJzerlijm schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:32:
Heb pas de eerste 4 episodes van S1 ingehaald. Had al wel de sheriff herkend
Als ik het zo lees halen S2 en S3 niet het peil van S1 ?
(kan me zo 1-2-3 ook geen blootscenes herinneren ...)
Oh ja, net ep.3 van Ripper Street gekeken, is best een goeie serie !
[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 13-01-2013 23:24 ]
Verwijderd
Ripper Street volg ik ook nog steeds. Ik snap alleen niet waarom er nu weer per se zo'n Amerikaan in moet voorkomen.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 23:54 ]
Daar is het denk ik nog iets te vroeg voor, maar ik zie wel hier en daar wat overeenkomsten inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:44:
Is Banshee eigenlijk een soort Justified met een twist omdat het een ex conman betreft?
- Mr. Rabbit die hem op de hielen zit
- wat is er gebeurd met de diamanten?
- criminele enterprise van Proctor
- iemand die hem ontmaskert als nep-sherrif.
Dus geen bullsh*t politie gebeuren. Daar kijk ik al genoeg series voor.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Inderdaad! Ben benieuwd naar hoe het zal eindigen! Dit seizoen begon sterk, maar sommige afleveringen gingen voor mij gevoel wat te traag. Na vrijdag zullen we weten of het een seriewaardig einde wasCaveman schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:01:
Gisteren Fringe gekeken, ving iets op van "Final.... next week" ff gegoogled vrijdag de laatste dubbele aflevering....Jammer, weer een mooie serie ten einde.
Last resort was ook wel weer een leuke ep. Gaat ook nog wel veel gebeuren in de komende laatste afleveringen !
The Simpsons, The Mentalist, Shameless US, Lost Girl, House of Lies en ik meende Mythbusters ook te zien maar de hd-versie is zoals gewoonlijk weer later dan de sd-versie.
Oscar Wilde
Verwijderd
Die hele serie vond ik leuk, maar er zitten elk seizoen wel een paar afleveringen in die wat overbodig zijn, maar leuk doorlopend verhaal. Geniet er dagelijks van (kijk 2 tot 3 episodes per dag momenteel).
heb zelf vergeten te kijken vanochtend wat ik binnen gehaald heb, een nieuwe mythbusters zou wel top zijn, die heb ik alweer een tijd niet gezien.
Eigenlijk jammer dat Michael Chiklis (The Shield) niet een rolletje in de serie kreeg gezien de rauwheid. Al was het als de sherrif die in aflevering 1 dood gaat. Die scene met Trieste Kelly Dunn en haar man op bed, damn, dat is toch ongehoord, dat we dat nog eens mochten zien in een tv serie uit AmerikaVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:09:
Nog iemand die Banshee gekeken heeft, viel totaal niet tegen. Eindelijk weer iets rauws, Hopelijk kakt het niet in.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 10:32 ]
Dit topic is gesloten.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.