Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.640 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Leuke Chuck avatar btw ^-^

En thanks voor de info! Februari / Maart beginnen veel series weer dus dat komt goed straks.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:30:
Leuke Chuck avatar btw ^-^

En thanks voor de info! Februari / Maart beginnen veel series weer dus dat komt goed straks.
Thanx. Ik heb er nog wel meer :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EGjKDt9sVeJx6v3gPw5JmyFY/full.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UKkmMkuAEUSwwmOPPkxO2diK/full.gif

En ook een community variant: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UcPqMWPz9UBRFs4zDQTzSsQv/full.gif

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 09-01-2013 23:37 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:04
ja, community!

Duurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En weer een ep van XIII... tja. Ontblote sideboobs is zeker een +1 waard, maar de rest zuigt behoorlijk.

( :+ )

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anthirian schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Inderdaad, weer lekker uit de startblokken geschoten.
spoiler:
Arlo is ook weer met een plannetje bezig, waarom zou hij anders iemand zonder pardon omleggen die weet van de zak die in zijn muur verstopt was?
Gebruik in het vervolg even een [ spoiler ]-tag als je een deel van een episode gaat weggeven :-(

[ Voor 10% gewijzigd door Sander op 10-01-2013 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Gisteravond begonnen aan de eerste aflevering van Cracked, maar na 5 minuten al weer uitgeschakeld. Ik vond er echt niets aan. Daarna begonnen aan Deception en dat was goed te kijken, wellicht een blijvertje.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Is er ergens nog een overzichtje van series die in jan/feb 2013 beginnen? Uit het najaar van 2012 zijn helaas geen blijvertjes gekomen voor mij dus ben benieuwd of er weer iets goeds begint de komende tijd.

Hmm, ontdek net dat de 1e pagina mooi is bijgewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Malt007 op 10-01-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Malt007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:21:
Is er ergens nog een overzichtje van series die in jan/feb 2013 beginnen? Uit het najaar van 2012 zijn helaas geen blijvertjes gekomen voor mij dus ben benieuwd of er weer iets goeds begint de komende tijd.
TS?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Malt007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:21:

Hmm, ontdek net dat de 1e pagina mooi is bijgewerkt.
Zoiets kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Van gisteravond:
Shameless ‏@SHO_Shameless
Don't miss William H. Macy on @LateNightJimmy tonight & Live with @KellyandMichael tomorrow to promote #Shameless! Check local listings.
Straks maar eens kijken :)
Shameless ‏@SHO_Shameless
Hey #Shameless fans: @EmmyRossum will be live tweeting this Sunday's season premiere during the east coast feed! Make sure to follow along!

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 10-01-2013 10:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Sander schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 07:19:
[...]

Gebruik in het vervolg even een [ spoiler ]-tag als je een deel van een episode gaat weggeven :-(
Not to rain on your parade, maar de regel is hier dat wanneer een aflevering uitgezonden is, je naar hartelust mag praten over die episode. Dit hoeft dus niet in spoiler tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29

B2

wa' seggie?

Maar eens begonnen met Chicago Fire... wel even schakelen.. chase als brandweerman en zonder australisch accent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet wachten op breaking bad/soa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sagaris schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:41:
[...]

Not to rain on your parade, maar de regel is hier dat wanneer een aflevering uitgezonden is, je naar hartelust mag praten over die episode. Dit hoeft dus niet in spoiler tags.
Maar als ie nog maar net amper 1 dag uit is, en nog niet iedereen het heeft gezien, is het wel netjes om nog even spoilers te gebruiken ;)

Hawaii Five-0 3x12 Promo "Kapu"
spoiler:
For the first time ever, America can solve the crime and vote for the killer live. Three suspects, three endings, one killer choice. Your vote, your ending on a special episode of Hawaii Five-0 airing Monday, January 14th on CBS.
Hawaii Five-0 3x12 Promo "Kapu" your vote - your ending! Live Event - 3 Endings, Vote For The Killer

[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 10-01-2013 15:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:08:
[...]

Maar als ie nog maar net amper 1 dag uit is, en nog niet iedereen het heeft gezien, is het wel netjes om nog even spoilers te gebruiken ;)
Maar nog niet verplicht. De regel is duidelijk lijkt mij: Als het nog niet is uitgezonden ergens, dan spoiler tags. Anders zijn ze optioneel en moet je uit het topic blijven :P. Ik post ook gewoon zonder spoiler tags dan omdat ik mij juist kapot erger aan overbodige spoiler tags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Ehh, hoe wil je erover praten als het nog niet is uitgezonden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er worden wel eens voor het daadwerkelijk uitzenden spoilers gegeven, zie bijvoorbeeld de edit in mijn vorige post.

Bekende naam: The Haunting Of S01E09 Fairuza Balk
IMDB: The Craft (1996) :D

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 10-01-2013 15:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:43:
Maar eens begonnen met Chicago Fire... wel even schakelen.. chase als brandweerman en zonder australisch accent :)
bevalt het wat? Ik haal ze ook allemaal binnen, maar nog niet gezien. Idee spreekt me wel aan. Ik begin er binnenkort mee.
Oei, handig, even bookmarken

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:12:
[...]

Maar nog niet verplicht. De regel is duidelijk lijkt mij: Als het nog niet is uitgezonden ergens, dan spoiler tags. Anders zijn ze optioneel en moet je uit het topic blijven :P. Ik post ook gewoon zonder spoiler tags dan omdat ik mij juist kapot erger aan overbodige spoiler tags
Mja, logisch is anders. Verloop van een serie bespreken en dan juist spoilers zou mijn inziens meer thuishoren in de aparte topics. Hier was het meer algemeen dus kan je nooit weten wanneer je hier weg zou moeten blijven. Dat kan gelden voor de aparte topics maar dat kan je hier niet verwachten natuurlijk.
Jammer dan dat jij een hekel hebt aan spoiler tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:14:
[...]

...

Oei, handig, even bookmarken
Het is ook niet de eerste keer dat ie langs komt he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:25

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Brabo-Joossie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:20:
[...]

Helaas wel. Schrijvers hebben wel aangegeven dat ze hun best gaan doen om het verhaal af te ronden, en niet met een dikke cliffhanger te eindigen ofzo, kleine pleister op de wond. Moet wel zeggen dat ik vind dat je kunt merken dat het bijna afgelopen is, heb het idee dat er nogal wat afgeraffeld wordt.
Ja het viel me ook wel op dat de vaart (lol) er goed inzat maar dat maakte t juist alleen maar leuker imho.
Dat die inderdaad maar rap begint, al vraag ik me af of de magie er nog is zonder Dan Harmon...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:14:
[...]

bevalt het wat? Ik haal ze ook allemaal binnen, maar nog niet gezien. Idee spreekt me wel aan. Ik begin er binnenkort mee.
Ik volg het sinds de pilot en de eerste twee, drie afleveringen hebben me niet echt overtuigd. Enkele volgende afleveringen gedownload maar niet gekeken. Daarna alles in een ruk gekeken en ik ben hooked. Gave, interessante verhaallijnen en interessante personages. Zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:19:
Het is ook niet de eerste keer dat ie langs komt he :+
Als ik alles moet lezen wat jullie schrijven heb ik er een baan bij :+
Sagaris schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:02:
Enkele volgende afleveringen gedownload maar niet gekeken. Daarna alles in een ruk gekeken en ik ben hooked. Gave, interessante verhaallijnen en interessante personages. Zeker het proberen waard!
Ah, even doorbijten. Ben benieuwd, heeft ook raakvlakken met mijn werk, ik rond even wat series af die ik nu kijk en ga dan deze even in 1 ruk uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:05:
[...]

Als ik alles moet lezen wat jullie schrijven heb ik er een baan bij :+ ...
Nou ja als "professioneel" series kijker had ik wel verwacht dat je die site al lang en breed kon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:19:
[...]

Mja, logisch is anders. Verloop van een serie bespreken en dan juist spoilers zou mijn inziens meer thuishoren in de aparte topics. Hier was het meer algemeen dus kan je nooit weten wanneer je hier weg zou moeten blijven. Dat kan gelden voor de aparte topics maar dat kan je hier niet verwachten natuurlijk.
Jammer dan dat jij een hekel hebt aan spoiler tags.
Hoezo logisch is anders? Hier kan je gewoon series bespreken en ook het verloop ervan/recente eps, alleen niet van series die een aparte topic hebben. En je kan wel weten wanneer je weg kan blijven door bv te wachten tot je hier komt totdat je de ep hebt gezien van de series die je volgt (tenzij er een aparte topic voor is natuurlijk).

Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt :P.

Maar de regel van spoiler tags totdat de ep ergens is uitgezonden was er al voordat ik/wiethoofd dit topic maakten en dat is toch al gauw weer 3/4 jaar geleden. Tot nu toe altijd de beste oplossing geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Laatst online: 02-12-2024
Nog een kleine maand tot het nieuw seizoen van community!

Chicago fire ben ik ook aan het volgen, ik vind het zeker geen slechte serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:20:
[...]
...

Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt :P...
Ja lekker makkelijk als je nog andere series volgt die geen eigen topic hebben :P

Ach, voor mij hoeven spoilertags niet persé, ik kom hier toch niet als ik spoilervrij wil blijven. Ik gooi zelfs twitter uit als een bepaald persoon het weer eens op haar heupen krijgt (Hoi Molly :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Cougar Town nu op PBS, stond in de title card de 'vraag' of ze nu wel mochten vloeken in de serie.

De serie voelt nu iets anders, ik zou het bijna als gezelliger beschrijven, en is op zich niet verkeerd. Leuk ook die 'mogelijke nieuwe seizoen' preview :9

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoezo logisch is anders? Hier kan je gewoon series bespreken en ook het verloop ervan/recente eps, alleen niet van series die een aparte topic hebben. En je kan wel weten wanneer je weg kan blijven door bv te wachten tot je hier komt totdat je de ep hebt gezien van de series die je volgt (tenzij er een aparte topic voor is natuurlijk).

Justified heeft geen aparte topic volgens mij (volg die serie niet) dus dan is het dit topic vermijden tot je de ep gezien hebt :P.

Maar de regel van spoiler tags totdat de ep ergens is uitgezonden was er al voordat ik/wiethoofd dit topic maakten en dat is toch al gauw weer 3/4 jaar geleden. Tot nu toe altijd de beste oplossing geweest.
Helaas zijn er door de sluiting van een compleet forum en de daarbij behorende topics een stuk minder individule topics over tv series. Die worden blijkbaar ook niet meer opnieuw gemaakt. Dat resulteert dat je hier dus veel meer spoilers leest/krijgt als voorheen.

Zodoende logisch is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:13

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat er nu minder losse topics zijn is geen probleem toch? Een topic is zo gemaakt, kleine moeite.
Topics voor series waar maar 3 mensen naar kijken hebben geen nut, maar populairdere series kunnen gewoon een topic krijgen, niemand die je tegen houdt om een topic aan te maken (zolang je natuurlijk wel een beetje een fatsoenlijke TS in elkaar zet) :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
silent witness: Geen Harry meer, dus geen Raymond meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De nieuwe Person of Interest is een van de beste afleveringen ooit. Niet alleen van PoI maar van alle shows.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:21:
silent witness: Geen Harry meer, dus geen Raymond meer!
O jah, Harry is aan het einde van het vorige seizoen er toch uit gegaan?
Raymond :?O wacht, keek jij vanwege hem?

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 11-01-2013 09:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dat klinkt wel een beetje gay :P

Ik vond vooral de dynamiek tussen Harry en Nikki leuk en heb geen zin om aan een nieuwe te wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu je het zegt :+

Ah okee :)

Ik zie trouwens een bekende guest star in de nieuwe ep van Silent Witness: Havers :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
1600 Penn. Zoveel potentie, maar wat een *** serie zeg :X :X. Kan niet geloven dat die President uit Independance Day hier aan meewerkt.

Vergeleken met dit had die Comedy Central serie met die nep Bush nog meer geloofwaardigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
klopt 1600 penn heeft het bij mij geen hele aflevering volg gehouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

[...]
Inderdaad. Sorry dat dankzij mij weer de wel-of-geen-spoiler-tag-discussie is losgebarsten. :O
Misschien dat ik er ooit nog wel eens eentje bouw als ik zin/tijd heb.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Eindconclusie wbt XIII: 2 toffe afleveringen. De rest is geinig voor tussendoor maar niet echt de moeite waard om voor thuis te blijven.

Waar ik me vooral aan stoorde was dat maffe Texaanse mens als "president elect", de gekheid van Stephen McHattie's karakter en het verhaal waar behoorlijke gaten in te vinden zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope Justified heeft geen apart topic :(.

Als je een redelijk goede kwaliteit actie serie wilt zien kun je beter Strike Back kijken. IMDB: Strike Back (TV Series 2010– )

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:58:
Nope Justified heeft geen apart topic :(.

Als je een redelijk goede kwaliteit actie serie wilt zien kun je beter Strike Back kijken. IMDB: Strike Back (TV Series 2010– )
To be fair, dat zijn wel twee verschillende series. Ben het wel met je eens, Strike Back is heul erg ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Strike Back is echt een heerlijke serie, ik heb nog maar kort terug alle drie seizoenen achter elkaar gekeken (ook op aanraden van GoT trouwens :P). Alhoewel het tweede en derde seizoen de kwaliteit van de eerste niet kunnen evenaren, zijn ze alsnog erg goed en stukken beter dan de gemiddelde tv serie.

Justified is ook erg leuk overigens.

Begint binnenkort weer een hoop:

12-01-2013 04:00 Banshee S01E01 Pilot Zien of het wat is.
18-01-2013 03:30 Anger Management S02E01 Charlie Loses it at a Baby Shower
18-01-2013 04:00 Archer (2009) S04E01 Fugue and Riffs
18-01-2013 04:00 Suits S02E11 Blood in the Water
23-01-2013 03:00 White Collar S04E11 Family Business

Overigens is Mrs Browns Boys ook alweer begonnen, lees ik hier ook nooit wat over. Echt enorm veel beter dan amerikaanse comedy series.

[ Voor 45% gewijzigd door Phyxion op 11-01-2013 18:40 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Oeh, Elementary was weer leuk. En ook een "oude bekende" duikt in deze versie op.

Overigens speelt de kale vent altijd voetbalfan van Manchester United?

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 11-01-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrs brown boys weer begonnen! Damn, helemaal gemist. Steengoed, soms wel lastig te verstaan, heerlijk grof

Dat kijken meer mensen hier hoor, al is het een paar maand terug dat het besproken is, dank voor de reminder

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last Resort was weer fijn, helaas nog maar twee eps -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de offtopic en de dubbelpost.. maar

Bram van der Vlugt en Porgy Franssen weer samen in Moordvrouw _/-\o_
Twee waanzinnig goede acteurs :9

nu nog de rest van de crew en reboot Keyzer & De Boer Advocaten please :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Damn wat is Sherlock goed zeg! Nog een aflevering te gaan en dan moet ik wachten op seizoen 3..

Heb echt liever 10 keer 45 minuten serie dan 3x 1.5 uur.. Dit is veel te kort, maar wel damn good!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Vampire Diaries' spinoff pilot coming to The CW
Huge Vampire Diaries news: The CW is officially developing a spinoff for the Thursday hit and you’re going to have a chance to see the pilot.

After years of rumors about extending the supernatural franchise, The CW has decided to launch a backdoor pilot for a spinoff within the show’s current fourth season. The story centers around the original family of vampires and stars Joseph Morgan (Klaus). In the episode, Klaus “returns to the supernatural melting pot that is the French Quarter of New Orleans — a town he helped build centuries ago — and is reunited with his diabolical former protégé Marcel. Phoebe Tonkin, who plays sexy werewolf Hayley on TVD, is also set to star. The episode airs April 25. The working title of the spinoff is The Originals.

Vampire Diaries executive producer Julie Plec will write the episode and serve as showrunner on the new project if it earns a series order.

Leslie Morgenstein and Gina Girolamo will also serve as executive producers. Vampire Diaries showrunner Kevin Williamson, who also has his upcoming Fox show The Following, is not involved with the spinoff. The show is produced by Alloy Entertainment in association with Warner Bros. Television and CBS Television Studios.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is vampire diaries aan te raden? Een spinoff is meestal wel een teken dat de serie leuk is, maar ik dacht dat de doelgroep van deze serie 16 jarigen is of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tsja, de meningen verschillen. Ik vind het wel leuk, ondanks dat ik totaal niet tot de doelgroep behoor :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:12:
Tsja, de meningen verschillen. Ik vind het wel leuk, ondanks dat ik totaal niet tot de doelgroep behoor :+
volgens mij vind jij alles leuk mits er mooie vrouwen in voorkomen :+

Ik ga het even een kansje geven, spinoffs ben ik gek op. En heb net meer dan 200 Gig 500 GB gevonden op mijn nas, had de backupopties wat te ruim ingesteld 8)7 :X . Dus weer wat ruimte voor nieuw materiaal (alsof ik nog niet genoeg heb) :9~ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat leid wel af ja O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 23:00
Vampire Diaries kijkt lekker weg. Meestal spaar ik gewoon wat afleveringen op. Het kan ook wel erg zoet zijn, maar de modellen, -want echt niemand is lelijk- maakt het goed door te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed. Maar waarschijnlijk geen naakte vampierchicks? Of val ik helemaal met mijn neus in de boter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet naakt nee, de doelgroep is jonger dan 18, dat icm het preutse USA.... ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Naakte vampiers zitten dan wel weer in True Blood, geheel andere toon ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En een andere doelgroep en zender, dat maakt volgens mij wel uit daar.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Zin in het nieuwe seizoen van Californication, met Tim Minchin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik heb net ook de eerste aflevering van S2 van XIII gezien, inderdaad niet super, maar genoeg om nog even vol te houden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Iemand intussen al Banshee gekeken? Ik vind het best een serie met potentie. Veel actie, naakt en gelukkig weinig censuur. Plot zit ook wel redelijk in elkaar: crimineel komt na 15 jaar gevangenschap vrij en vermoordt intussen alvast de aanstaande sheriff in de stad waar zijn ex-vriendin nu woont, waarna hij zijn plaats inneemt. De macht lijkt verdeeld te worden door de schakende Rus (?) in de laatste scene, en Proctor die alle winkeliers afperst. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de tweede aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De trailer ziet er wel veelbelovend uit:

Lekker veel geweld volgens mij. :)

Alleen jammer dat je alvast een gedeelte van de aflevering verteld ^^

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Quad schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:21:
De trailer ziet er wel veelbelovend uit:
[video]

Lekker veel geweld volgens mij. :)
Dat ziet er aardig uit, maar in mijn mening ook niet super, ik heb niet het idee dat ik het nu direct moet downloaden om te gaan kijken. Denk dat ik een paar weken wacht zodat ik twee of drie afleveringen achter elkaar kan kijken om een goed beeld te krijgen, maar op de trailer af gaande is het niet iets wat ik echt zal kijken denk ik.
Alleen jammer dat je alvast een gedeelte van de aflevering verteld ^^
Niks jammer, over uitgezonden materiaal mag gewoon naar hartelust gepraat worden ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
IJzerlijm schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:20:
De nieuwe Person of Interest is een van de beste afleveringen ooit. Niet alleen van PoI maar van alle shows.
Hij was zeker erg scherp. Heb er volop van genoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:09:
Iemand intussen al Banshee gekeken? Ik vind het best een serie met potentie. Veel actie, naakt en gelukkig weinig censuur.
Ik ga hem vanavond kijken, ik heb 2 afbeeldingen gezien op google afbeeldingen van de serie en die vond ik wel ok eruit zien, ben benieuwd.
ChuckyDevil schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:56:
Naakte vampiers zitten dan wel weer in True Blood, geheel andere toon ook...
Daar moet ik ook weer verder mee. Ben na seizoen 1 gestopt, binnenkort weer eens verder zien. Vond het wel een leuke serie, maar had even geen zin meer in vampiers. Maar nu weer wel. Zeker in combi met mooie vrouwen :+

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vampiren :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Grappig die Strike Back bestickerde bus in de openingsscene van Banshee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu maar hopen dat Sherlock seizoen 3 snel keertje komt, ben wel benieuwd hoe hij zijn dood heeft gefixed.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Juist omdat ik die serie ken kijk ik geen eene vampier gerelateerde serie tegenwoordig :P

Trouwens omdat jij en ik blijkbaar om dezelfde reden vaak besluiten om een serie of film te kijken kan ik de film Van Helsing aanraden ondanks het vampier en weerwolf gedoe : IMDB: Van Helsing (2004)

Leuke film incl. "leuke bijrollen" >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee is echt top, is die vent met de spin in zijn nek nu een tweelingbroer van de sherrif?

Echt dikke vette aanrader, beste pilot in tijden, hard, sex, goede effecten, top verhaal, kan niet wachten op afl. 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?
Quad schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:50:
Nu maar hopen dat Sherlock seizoen 3 snel keertje komt, ben wel benieuwd hoe hij zijn dood heeft gefixed.
Van de zomer weer 6 mini films toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:18:
:?
[...]

Van de zomer weer 6 mini films toch?
Uitzenddatum is nog niet bekend (opnames moeten nog beginnen) maar het zijn er 3. Net zoals eerdere seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nero355 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:51:
[...]

Juist omdat ik die serie ken kijk ik geen eene vampier gerelateerde serie tegenwoordig :P

Trouwens omdat jij en ik blijkbaar om dezelfde reden vaak besluiten om een serie of film te kijken kan ik de film Van Helsing aanraden ondanks het vampier en weerwolf gedoe : IMDB: Van Helsing (2004)

Leuke film incl. "leuke bijrollen" >:)
Heb ik al een paar keer gezien :P , Kate O+ (ook leuk in IMDB: Whiteout (2009))

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:24:
[...]

Uitzenddatum is nog niet bekend (opnames moeten nog beginnen) maar het zijn er 3. Net zoals eerdere seizoenen.
Klopt ik heb alles in 1x gekeken vandaar dat ik 6 in mijn hoofd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Banshee is inderdaad een potentieel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Banshee was wel aardig inderdaad, alhoewel ik wel wat sceptisch ben over waar het heen gaat. Hopelijk wordt het geen case-of-the-week serie of dat ze teveel om de wat-nu-de-main-plot-lijkt gaan schrijven om het maar op te rekken (ala Homeland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
ChuckyDevil schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:46:
Banshee is inderdaad een potentieel!
Helemaal mee eensch.
En nu maar hopen dat het niet bij 10 afleveringen blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ze hebben in de eerste aflevering bij Banshee een goeie basis gelegd voor wat er nog kan komen. Toen die gast aan het eind begon te schieten zag je mooi hoe iedereen reageerde. Proctor bleef ijskoud staan, die engerd met de bril en het strikje maakte zich klaar om af te rekenen met de schutter, Carrie die instinctief haar echtgenoot beschermde en de 'sheriff' die nu al zich geroepen voelt om ook echt sheriff te zijn.

Het was wel jammer dat ze een mooie scene waarin Hood door het verkeer vluchtte met een slechte CGI buscrash werd verpest. Tot dat moment was het een goed gefilmde hectische scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dexter returned ook alweer snel voor een 8e seizoen, namelijk 30 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
IJzerlijm schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:20:
Wow dat zijn even 2 leuke uitzendingen achter elkaar (was weekje sneeuw happen) kan niet wachten op de volgende... maar die is pas op... January 31, 2013 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Strike Back opgestart op aanraden van diverse positieve berichten hier. Eerste aflevering van 1,5 uur was nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Het enige wat ik bij Strikeback (vooral seizoen 1 en 2) jammer vind is dat het zo overdreven veel bloot bevat in de beginscenes.
spoiler:
Op den duur lijken ze tussen de missies wel alleen maar met vrouwen bezig te zijn
. In S3 wordt het wel minder, maar ik denk dat hierdoor de serie minder geschikt is voor mn ouders om gezellig te kijken. Ik vond het in ieder geval niet in de serie passen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het is wat verwarrend omdat de eerste Strike Back (die met Thorin Oakenshield in de hoofdrol) mede met de BBC gemaakt is en helemaal geen naaktscenes heeft. De twee series daarna zijn van Cinemax dat ook wel Skinemax wordt genoemd.

Wel grappig om de CIA baas uit Homeland als Zimbabwaanse baddie langs te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me eigenlijk daar weinig meer van herinneren. Het irriteerde me in elk geval niet bijzonder erg want anders had ik dat wel onthouden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Martinspire schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:24:
Het enige wat ik bij Strikeback (vooral seizoen 1 en 2) jammer vind is dat het zo overdreven veel bloot bevat in de beginscenes.
spoiler:
Op den duur lijken ze tussen de missies wel alleen maar met vrouwen bezig te zijn
. In S3 wordt het wel minder, maar ik denk dat hierdoor de serie minder geschikt is voor mn ouders om gezellig te kijken. Ik vond het in ieder geval niet in de serie passen.
Het lijkt misschien wel wat op 'beeldvulling', maar qua spy-achtige sfeer past het er eigenlijk prima in.
IJzerlijm schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:32:
Het is wat verwarrend omdat de eerste Strike Back (die met Thorin Oakenshield in de hoofdrol) mede met de BBC gemaakt is en helemaal geen naaktscenes heeft. De twee series daarna zijn van Cinemax dat ook wel Skinemax wordt genoemd.

Wel grappig om de CIA baas uit Homeland als Zimbabwaanse baddie langs te zien komen.
Het eerste seizoen had ook naaktscenes volgens mij? Overigens was het niet BBC maar Sky1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb Banshee ook gekeken, vrij leuke pilot wat behoorlijk vlot gaat qua actie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die Banshee gekeken heeft, viel totaal niet tegen. Eindelijk weer iets rauws, Hopelijk kakt het niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Op zich Banshee even bijhouden, pilot zag er goed uit.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Ik heb zojuist van person of Interest aflevering 20 gezien van S1. Hierin blijkt de oude partner van John nog te leven.

Wordt wel beer met deze plotwending. Eindelijk een een goodguy uit het verleden van John.

Ik mag me verheugen op nog een aantal goede afleveringen als ik he zo lees hier! :-)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

IJzerlijm schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:32:
Ah, daar ken ik 'm van !
Heb pas de eerste 4 episodes van S1 ingehaald. Had al wel de sheriff herkend :+
Als ik het zo lees halen S2 en S3 niet het peil van S1 ?
(kan me zo 1-2-3 ook geen blootscenes herinneren ...)

Oh ja, net ep.3 van Ripper Street gekeken, is best een goeie serie !

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 13-01-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De twee latere seizoenen van Strike Back hebben weinig overeenkomsten met het eerste maar ik vind ze zelf beter. Het de dynamiek van het duo Stonebridge/Scott is boeiender dan Porter die alleen opereert en er wordt veel minder tijd besteed in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik vind S01 absoluut beter, maar de dynamiek tussen Stonebridge en Scott is inderdaad ook erg leuk om naar te kijken. Kortom, S02 en S03 zijn absoluut de moeite waard :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Banshee eigenlijk een soort Justified met een twist omdat het een ex conman betreft?

Ripper Street volg ik ook nog steeds. Ik snap alleen niet waarom er nu weer per se zo'n Amerikaan in moet voorkomen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:44:
Is Banshee eigenlijk een soort Justified met een twist omdat het een ex conman betreft?
Daar is het denk ik nog iets te vroeg voor, maar ik zie wel hier en daar wat overeenkomsten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hey, vandaag starten californication en house of lies weer. Hopelijk hebben ze een beetje hun best gedaan om er een goed seizoen van te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Gisteravond ook maar even Banshee gekeken. Ik zie deze serie wel potentie hebben, mits ze maar niet teveel 'case of the week' gaan spelen. Elke aflevering moet over een van de volgende dingen gaan:
- Mr. Rabbit die hem op de hielen zit
- wat is er gebeurd met de diamanten?
- criminele enterprise van Proctor
- iemand die hem ontmaskert als nep-sherrif.

Dus geen bullsh*t politie gebeuren. Daar kijk ik al genoeg series voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Gisteren Fringe gekeken, ving iets op van "Final.... next week" ff gegoogled vrijdag de laatste dubbele aflevering.... ;( Jammer, weer een mooie serie ten einde.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 09:50
Caveman schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:01:
Gisteren Fringe gekeken, ving iets op van "Final.... next week" ff gegoogled vrijdag de laatste dubbele aflevering.... ;( Jammer, weer een mooie serie ten einde.
Inderdaad! Ben benieuwd naar hoe het zal eindigen! Dit seizoen begon sterk, maar sommige afleveringen gingen voor mij gevoel wat te traag. Na vrijdag zullen we weten of het een seriewaardig einde was :)

Last resort was ook wel weer een leuke ep. Gaat ook nog wel veel gebeuren in de komende laatste afleveringen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Interessant dagje vandaag :)
The Simpsons, The Mentalist, Shameless US, Lost Girl, House of Lies en ik meende Mythbusters ook te zien maar de hd-versie is zoals gewoonlijk weer later dan de sd-versie.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet te veel over fringe verklappen, begin net met seizoen 5 namelijk :P

Die hele serie vond ik leuk, maar er zitten elk seizoen wel een paar afleveringen in die wat overbodig zijn, maar leuk doorlopend verhaal. Geniet er dagelijks van (kijk 2 tot 3 episodes per dag momenteel).

heb zelf vergeten te kijken vanochtend wat ik binnen gehaald heb, een nieuwe mythbusters zou wel top zijn, die heb ik alweer een tijd niet gezien.
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:09:
Nog iemand die Banshee gekeken heeft, viel totaal niet tegen. Eindelijk weer iets rauws, Hopelijk kakt het niet in.
Eigenlijk jammer dat Michael Chiklis (The Shield) niet een rolletje in de serie kreeg gezien de rauwheid. Al was het als de sherrif die in aflevering 1 dood gaat. Die scene met Trieste Kelly Dunn en haar man op bed, damn, dat is toch ongehoord, dat we dat nog eens mochten zien in een tv serie uit Amerika 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 10:32 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.