Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fringe heeft een eigen topic, en er is geen nieuwe Mythbusters helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vanavond shameless eens downloaden :D Ik heb hier lang op gewacht!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:30:
Fringe heeft een eigen topic, en er is geen nieuwe Mythbusters helaas :P
Niet? Hmm, zag wel een nieuwe sd-ep voorbijkomen, althans, gezien de epnr's leek het een nieuwe.

Oeh, leuke soundtrack in Lost Girl
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O5U-7mpGgrE]
:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wait what... Robot Wars in Shameless. This is awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, wat een overwinning trouwens. _/-\o_

En Frank, had hij nou een record gezet met wat hij erin had laten stoppen? :+
"X lax. Normally I would say take two, but for you, maybe the whole box" _O-

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The.Simpsons.S24E10_small.jpg
_O-

[ Voor 116% gewijzigd door Raven op 14-01-2013 21:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
Hmm, Raven heeft wel Lost Girl gezien, maar geen opmerking gemaakt over de nieuwe partner van Dyson.

Weird 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren de laatste aflevering (s02E03) van Sherlock gezien. Wat een TOP serie! Kan niet wachten tot seizoen 3 begint! iedereen die me nog niet gezien heeft, downloaden!!!!:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

wontcachme schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:56:
Oeh, Elementary was weer leuk. En ook een "oude bekende" duikt in deze versie op.

Overigens speelt de kale vent altijd voetbalfan van Manchester United?
Ja moet even hoor :D

Vinnie Jones,
http://www.imdb.com/name/nm0005068/

Speelt btw een Arsenal fan
Was zelf profvoetballer "Als middenvelder kwam hij onder andere uit voor Wimbledon FC, Leeds United, Chelsea en het Welsh voetbalelftal"

Maar ik vind het een geweldige acteur, gewoon zijn uitstraling e.d. Wat een rotkop heeft die gast als ie boos kijkt :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:58:
Gisteren de laatste aflevering (s02E03) van Sherlock gezien. Wat een TOP serie! Kan niet wachten tot seizoen 3 begint! iedereen die me nog niet gezien heeft, downloaden!!!!:)
wat zijn er opeens veel sherlocks, maar ik lees alleen maar positieve berichten. Ik hengel hem even uit de usenet zee. Maar er zijn maar een paar episodes? Zie nu nog meer positieve berichten als beste serie die er is? Nu ben ik niet een super sherlock fan, helemaal niet na het kijken van die vrouwelijke variant onlangs, maar ik ben nu wel benieuwd.

Ik heb straks wel een probleem: ik ga Walter heel erg missen, dat wordt afzien. Vind Fringe zo leuk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:50:
Hmm, Raven heeft wel Lost Girl gezien, maar geen opmerking gemaakt over de nieuwe partner van Dyson.

Weird 8)7
Die vond ik om de een of andere reden niet zo interessant :P
Plus ik had de openingscene (die met doc en Bo) nog in gedachten :9

What's up with
Hawaii.Five-0.2010.S03E12
Hawaii.Five-0.2010.S03E12.ALTERNATE.ENDING.VERSION
:?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 15-01-2013 10:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:57:
[...]

wat zijn er opeens veel sherlocks, maar ik lees alleen maar positieve berichten....
Ik kan er zelf niet naar kijken aangezien ik deze verzameling heb:

http://www.bol.com/nl/p/s...ion-1-2/1002004007646385/
http://www.bol.com/nl/p/s...ion-3-4/1002004007646386/

Ja het is antiek (zeker de eerste paar afleveringen) maar Jeremy Brett is voor mij gewoon de Holmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
[...]

wat zijn er opeens veel sherlocks, maar ik lees alleen maar positieve berichten. Ik hengel hem even uit de usenet zee. Maar er zijn maar een paar episodes? Zie nu nog meer positieve berichten als beste serie die er is? Nu ben ik niet een super sherlock fan, helemaal niet na het kijken van die vrouwelijke variant onlangs, maar ik ben nu wel benieuwd.

Ik heb straks wel een probleem: ik ga Walter heel erg missen, dat wordt afzien. Vind Fringe zo leuk.
Er zijn tot dusver 2 seizoenen met elk 3 afleveringen van anderhalf uur. Vrij weinig dus (wel lang) maar het is absoluut de moeite waard om er aan te beginnen! Beide acteurs (sherlock als watson) zijn geweldig en de interactie is perfect! Leuke verhaaltjes, nette opnames/editing en een HEERLIJKE sfeer! Kan niet wachten tot het volgende seizoen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Raven schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:18:
[...]

Hawaii.Five-0.2010.S03E12
Hawaii.Five-0.2010.S03E12.ALTERNATE.ENDING.VERSION
:?
Mensen konden tijdens de ep stemmen op één van de drie opgenomen endings. De andere twee werden later verspreid.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

O jah, was ik al weer vergeten :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 13-09 12:39
Gewoon de laatste verwijderen en gewoon op Youtube kijken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Sypher schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:15:
Gewoon de laatste verwijderen en gewoon op Youtube kijken dus ;)
Waar dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
[...]

Voor mij heel makkelijk, Sherlock is eenvoudig de beste tv-serie die ik ooit gezien heb. En ik heb inmiddels zo'n 120+ verschillende series achter de kiezen. Er is een reden waarom veel mensen er lyrisch over zijn en hij een 9,2 op iMDB heeft. Ook zijn Benedict Cumberbatch en Martin Freeman nu ook te vinden in high budget films, ook niet onbelangrijk. Doe er mee wat je wilt. :D Ben in ieder geval kapotjaloers dat je fresh kan beginnen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 15-01-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 13-09 12:39
Oh.. damn... "De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land. ".. Iemand zal hem vast wel re-uppen oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sagaris schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:40:
[...]

Voor mij heel makkelijk, Sherlock is eenvoudig de beste tv-serie die ik ooit gezien heb. En ik heb inmiddels zo'n 120+ verschillende series achter de kiezen. Er is een reden waarom veel mensen er lyrisch over zijn en hij een 9,2 op iMDB heeft. Ook zijn Benedict Cumberbatch en Martin Freeman nu ook te vinden in high budget films, ook niet onbelangrijk. Doe er mee wat je wilt. :D Ben in ieder geval kapotjaloers dat je fresh kan beginnen. ;)
Idd leuk dat ze beide in the hobbit spelen, ik moest wel 3x kijken voordat ik zag dat Freeman bilbo speelde _/-\o_

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren eens Banshee gekeken en de serie heeft echt potentie. Deze onderscheid zich duidelijk van de pulp van de laatste tijd waaronder ook langer lopende series die in niveau zijn achteruitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:26:
Eigenlijk jammer dat Michael Chiklis (The Shield) niet een rolletje in de serie kreeg gezien de rauwheid. Al was het als de sherrif die in aflevering 1 dood gaat. Die scene met Trieste Kelly Dunn en haar man op bed, damn, dat is toch ongehoord, dat we dat nog eens mochten zien in een tv serie uit Amerika 8)7
Dat was Ivana Miličević (as Carrie Hopewell (Formerly known as Ana))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://www.cbs.com/shows/...rnate-ending-the-student-
http://www.cbs.com/shows/...g-the-teachers-assistant-
http://www.cbs.com/shows/...lternate-ending-the-boss-

Ze willen alleen niet afspelen hier, krijg wel een fout, maar geen regioblock melding oid.

edit: http://www.spoilertv.com/...isode-312-kapu-watch.html Deze lijkt wel te werken.
De reclame is alleen nogal luid :/

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 15-01-2013 15:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:40:
Ben in ieder geval kapotjaloers dat je fresh kan beginnen. ;)
seizoen 1 en 2 zijn binnen, mooi foldertje met coverart gemaakt net, ben benieuwd. Ik zag dat het BBC is, dus dat is al bijna gegarandeerd goed en mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:52:
Dat was Ivana Miličević (as Carrie Hopewell (Formerly known as Ana))
Verrek, ik gebruik ook eens imdb om een naam te zoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Had Trieste Kelly Dunn liever gezien op dat bed :9
Aparte voornaam trouwens, grappig als je in Nederland bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb ze toen straks gezien, had meer verschil verwacht. Ze waren - volgens mij - exact hetzelfde, op de persoon die werd neergeschoten na. Had eigenlijk gehoopt dat het meer iets in de richting van IMDB: Lola rennt (1998) zou zijn :D .

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen HD versies? Dit is gewoon bedroevend 8)7

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Ben ook Forbrydelsen gaan kijken vanaf seizoen 1: heb nu aflevering 1 t/m 15 bekeken (nog 5 te gaan), maar het is echt een ijzersterke serie!
Iedere keer wanneer de zaak een doodloper lijkt te krijgen komt er weer nieuw bewijsmateriaal
of belastend materiaal naar boven dat weer totaal andere visies op zaken brengt.
Verder gaaf dat je in principe 20 dagen het moordonderzoek volgt van begin tot eind en als kijker ook zo betrokken wordt met allerlei gedachtengangen en zelf actief gaat meedenken.

Verder kijk ik ook nog naar Varg Veum (Noorse serie): ook alleen voor de liefhebbers. Afleveringen zijn eigenlijk iedere keer films van 1,5 uur met allerlei verschillende zaken die bij Varg Veum (de privé-detective) aan komen waaien, en vaak wat teweeg brengen.
Allemaal los te volgen films, je hoeft daarbij vaak niet persé voorgaande delen gezien te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 15-01-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hebben wij californication gezien?

't begint weer heftig! Net als je denkt dat Hank niet echt meer zijn leven nog meer kan vernielen, verzinnen ze nog 20 manieren waarop het blijkbaar kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hawaii-Five-0 verschil was inderdaad weinig bijzonder, moeite niet waard (scene van 30 seconden of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Phyxion schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:29:
Hawaii-Five-0 verschil was inderdaad weinig bijzonder, moeite niet waard (scene van 30 seconden of iets dergelijks).
Je verwacht inderdaad met een dergelijke opzet toch wel een stuk van 10 minuten dat compleet anders is. Zelf de moeite genomen om 2 van de 3 te kijken, maar dat vertelde me al genoeg. Vindt het wel een leuk concept dus hoop dat ze het wat verder gaan ontwikkelen de komende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 11:16

Rhapsody

In Metal We Trust

Gisteren kwamen er twee episodes van Elementary op TV. Van te voren waren mijn verwachtingen laag omdat het zo verschilt van de Sherlock Holmes van de boeken. Maar eerlijk gezegd was het toch wel leuk.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bartjas schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:39:
[...]

Je verwacht inderdaad met een dergelijke opzet toch wel een stuk van 10 minuten dat compleet anders is. Zelf de moeite genomen om 2 van de 3 te kijken, maar dat vertelde me al genoeg. Vindt het wel een leuk concept dus hoop dat ze het wat verder gaan ontwikkelen de komende afleveringen.
Hoeft van mij niet weer, kan je elke keer al die afleveringen weer opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Gisteravond Elementary gemist. Via de app op de Samsung TV is die afgehaald (vannacht om 1u stond die er wel op). Via kijk.nl € 2. Mensen nog ideeën?
En ik zit niet op een nieuwsgroep.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Phyxion schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:15:
[...]

Hoeft van mij niet weer, kan je elke keer al die afleveringen weer opzoeken.
mja, daar heb je een punt, maar ik begrijp dan ook niet waarom ze die andere scene's als nog laten rond gaan! ik zou dan stellen: Keuze gemaakt, goed, dat wordt dan de complete aflevering en meer zal er niet uitkomen.

Het idee vind ik opzich wel geinig... meestal staan een hoop dingen al vast aan het begin van een aflevering.. en dit brengt toch de potentie tot wat meer onverwachte wendingen... welgesteld moeten ze het dan wel beter aan pakken dan deze flut uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
RickvN schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:22:
Gisteravond Elementary gemist. Via de app op de Samsung TV is die afgehaald (vannacht om 1u stond die er wel op). Via kijk.nl € 2. Mensen nog ideeën?
<knip>

Ik neem aan dat je de regels kent over dit soort links?

Lees ze nog maar een keer

[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

RickvN schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:22:
Je "zit niet op een nieuwsgroep"? :? Bijna alle Nederlandse providers geven gratis toegang tot nieuwsgroepen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Voordat iedereen begint over illegaal downloaden; Je geeft zelf aan dat je hem voor 2 euro kunt bekijken. Dan doe je dat of sla je hem lekker over. Voor zover ik weet zijn er geen alternatieven

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 16-01-2013 13:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:02:
Voordat iedereen begint over illegaal downloaden; Je geeft zelf aan dat je hem voor 2 euro kunt bekijken. Dan doe je dat of sla je hem lekker over. Voor zover ik weet zijn er geen alternatieven
Ik dacht dat downloaden in nederland legaal is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De Amerikaanse versie van The Killing krijgt overigens ook (verrassend genoeg) een derde seizoen, met een nieuwe zaak maar dezelfde "detectives".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een rotzooi is die serie Elementary. Schande dat ze hier de naam Sherlock Holmes voor gebruiken, die Amerikanen hebben nergens respect voor :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik vind Elementary best een aardige serie, niet in dezelfde klasse als de engelse serie Sherlock, maar desalniettemin goed te bekijken :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al carrie diaries gezien? Had het gedownload voor mijn vrouw, maar die wil het niet kijken omdat ze denkt dat het meuk is. Ben wel benieuwd of iemand het hier gezien heeft.

Dat soort series doen pijn aan mijn hoofd, maar als het wel leuk is zal ik het hier nog eens aan de vrouw des huizes aanbieden.

En is The Neighbors wat? Met die groene marsmannen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:27:
iemand al carrie diaries gezien?...
Alleen al van de omschrijving ga ik bij wijze van spreken al over mijn nek :X No thanks.
Twee eps gezien en het was mij te weird :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een spinoff van Homeland? Daar kan Carrie dan in elke episode alles bij elkaar janken :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:34:
Is dat een spinoff van Homeland? Daar kan Carrie dan in elke episode alles bij elkaar janken :').
oOo

Men wat is die Boyd Crowder een van de meest intrigerende tv personages die ik ooit gezien heb. Walton Goggins doet hem echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, carrie diaries en the neighbours laten we maar even zitten. Ik dacht: ik vraag het hier even voordat ik mijzelf wellicht ga pijnigen.

Ik zit nu nu te kijken naar Varg Veum , dat lijkt me wel wat. Mooie tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
iemand al carrie diaries gezien? Had het gedownload voor mijn vrouw, maar die wil het niet kijken omdat ze denkt dat het meuk is. Ben wel benieuwd of iemand het hier gezien heeft.
Er zijn zelfs grenzen aan wat ik kijk :+. Maar de kijkcijfers van de eerste ep waren crappier dan crap dus die serie is zo weg
Domme flauwe humor, maar op zich wel te doen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Sagaris schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:41:
[...]

oOo

Men wat is die Boyd Crowder een van de meest intrigerende tv personages die ik ooit gezien heb. Walton Goggins doet hem echt goed.
Yeap en met hem maakt "Justified" ook goed :)
http://justified.wikia.com/wiki/Boyd_Crowder

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog eens op tv calendar te kijken dat kennelijk iedereen kent behalve ik , maar daar zie ik nu deze nieuwe series staan:

Under The Dome, Utopia, Cracked en Bates Motel

Under the dome lijkt me echt heel vet, dat boek heb ik met plezier gelezen (stephen king), wist niet eens dat daar een serie van was.

Waarom staan die niet in de openingspost eigenlijk?

Edit: mmm, misschien omdat ik dit nu zie:
Next episode: 159 days, 8 hours, 12 minutes and 25 seconds

Zucht, dat duurt nog wel even

Under the dome: nog niks kunnen vinden

Utopia: YouTube: Utopia | Tuesday 15 January, 10pm | Channel 4

Cracked (begint al over een week als ik het goed heb):
YouTube: Cracked - Tuesdays at 9PM on CBC

Bates motel:
YouTube: Bates Motel (A&E) Trailer

Bates Motel is een soort horror serie, dat zal mij zeker wel bevallen. Al hoop ik niet dat we nu opeens alleen maar horror series krijgen en niks originelers dan dat.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bates Motel staat iig in mijn lijst om zeker te proberen :)

Cracked, meh.

Under The Dome... WTF daar wist ik dus niets van :o :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:48:

Waarom staan die niet in de openingspost eigenlijk?
Omdat wij ook niet elke zender weten en ook niet alle nieuws kunnen volgen. Als je een serie tegenkomt die niet in de TS/deze lijst staat en een Winter serie is (we delen de Tsen altijd op. Winterseries lopen van 1 augustus tot 1 april, Zomertopic de rest van de tijd), PM dan mij of Wiethoofd en we kunnen hem in de Database erbij gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:28:
[...]

Omdat wij ook niet elke zender weten en ook niet alle nieuws kunnen volgen. ...
Niet alleen dat, maar sommige series willen ook weleens van (werk)titel veranderen of op de plank belanden. Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cracked lijkt me ook niks, Bates Motel ook niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu komt under the dome, maar waar blijft die toren reeks van stephen king? Die lijkt me iets leuker namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:33:
Nu komt under the dome, maar waar blijft die toren reeks van stephen king? Die lijkt me iets leuker namelijk.
Ik zie het niet gebeuren of Peter Jackson moet er zich (er weer) mee gaan bemoeien. Een opus magnum als deze vang je niet zomaar, en Jackson heeft in ieder geval bewezen wat ie kan doen met een dergelijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nog maar 2 delen van de hobbit film en hij heeft weer tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Moet wel zeggen dat ik Freeman het briljant vindt doen in The Hobbit, alleen elke keer verwacht je ineens Sherlock op je beeld maar die komt natuurlijk niet :'(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:14:
Time is ticking, ik zou graag zien dat Stephen zijn eigen meesterwerk verfilmd kan zien en erin is voordat ie elders mensen vermaakt- Als Randall Flagg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:14:
Volgens mij is alles al opgenomen. Naderhand is een 3e film besloten omdat ze veel over hadden. En er zijn natuurlijk de jaarlijkse "pickups" zoals bij LOTR mogelijk. Dingen die toch net ff anders opnieuw moeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:43:
...Dingen die toch net ff anders opnieuw moeten :P
Zoals moar money :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
haribold schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:24:
De Amerikaanse versie van The Killing krijgt overigens ook (verrassend genoeg) een derde seizoen, met een nieuwe zaak maar dezelfde "detectives".
Waar wordt dit bevestigd?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Ik heb hem nog niet gezien, maar kijk er wel naar uit. Hopelijk is het wat en wordt ie niet snel gecancelled. Het boek ervan vond ik zeker wel leuk ;)

Cashmere maffia werd ook al veels te snel gecancelled. Lipstick Jungle ging nog wel even door, maar ook te kort. Ben ik de enige die smult van dergelijke series?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
flowerp schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:38:
[...]

Ik heb hem nog niet gezien, maar kijk er wel naar uit. Hopelijk is het wat en wordt ie niet snel gecancelled. Het boek ervan vond ik zeker wel leuk ;)
De premiere heeft dezelfde ratings als een normale Ep van Hart of Dixie en 90210 en die staan ook op het randje van de afgrond qua cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The Killing: Season 3 will focus on a new case, which will be resolved over the course of 12 episodes.

Mooi, dat hadden ze eerst ook moeten doen en niet oprekken over twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Nou Aplhas is dus gecancelled.

bron: TVbyTheNumbers

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Blijft weinig boeiends over bij SyFy.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Continuum premiere deed het echt hondsberoerd op Syfy een paar dagen geleden. Die serie zal ook niet snel terugkomen bij syfy denk ik. Gelukkig is het een ratings success in Canada en heeft die zender de serie al vernieuwd.

Ben echt heel erg bang dat Defiance ook zal zinken als een schip....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:50
haribold schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:24:
Oh das wel gaaf en zoals Phyxion al aangeeft is het inderdaad beter dat ze in 1 seizoen de case gaan oplossen, is gewoon leuker om te weten dat je aan het einde weet wie het gedaan heeft. Een case over twee seizoenen verspreiden was wel erg lang gerekt en dan heb ik ze nog achter elkaar kunnen kijken ook 8)7. Vond t verder wel een gave serie :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:/

The Summer Curse? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:56:
Nieuw deze maand: Deception, Banshee, The Carrie Diaries, Legit, The Following en The Americans.
Vanochtend een stukje in de Sp!ts over The Following : volgens SBS6 de 'meest besproken serie van jaar' (nogal gewaagd na net 2 weken 2013)
21 januari bij FOX en 29 januari bij SBS6 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verbaast me niks van Alphas. Ik heb het laatste seizoen niet meer gekeken, want ik vond dat ze maar weinig origineel bezig waren. Die serie had meer potentie dan eruit werd gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Goner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:33:
[...]

Vanochtend een stukje in de Sp!ts over The Following : volgens SBS6 de 'meest besproken serie van jaar' (nogal gewaagd na net 2 weken 2013)
Net ff op IDMB gezocht maar ik ga de pilot volgende week iig zoeken! Klinkt als een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flowerp schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:38:
Ben ik de enige die smult van dergelijke series?
Ja :P

Ben wel benieuwd naar je mening van carrie diaries als je hem gezien hebt, ik heb hem even tijdelijk on hold gezet thuis na de reacties hier. Maar als het wat wordt, dan ga ik hem meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Raymond schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:01:
Verbaast me niks van Alphas. Ik heb het laatste seizoen niet meer gekeken, want ik vond dat ze maar weinig origineel bezig waren. Die serie had meer potentie dan eruit werd gehaald.
Me neither, moet zeggen dat het tweede seizoen me niet echt heeft geboeid en de serie op de nominatielijst stond om niet meer te volgen. Nu hoef ik er niet meer over na te denken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 13:40
wontcachme schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:08:
Continuum premiere deed het echt hondsberoerd op Syfy een paar dagen geleden. Die serie zal ook niet snel terugkomen bij syfy denk ik. Gelukkig is het een ratings success in Canada en heeft die zender de serie al vernieuwd.

Ben echt heel erg bang dat Defiance ook zal zinken als een schip....
Vind Continuum op zich wel een aardige serie om te volgen :) (leuke dame om naar te kijken ;) )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Laatst online: 11-09 16:38
toch zouden ze series zoals alfas beter moeten afsluiten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF. Wat een naaistreek. Ik was juist benieuwd hoe Alphas verder zou gaan en ik vond dan ook een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 13-09 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik vond Alphas ook zeker een goede serie en wilde wel weten wat er verder zou gaan gebeuren... weer een leuke serie die ik volgde geannuleerd *zucht*.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Goner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:33:
[...]

Leek mij maar helemaal niks in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 11:49
Alphas vond ik lekker wegkijken. Zonde... S2 was minder, maar het einde smaakte wel naar meer. Ach ja, tegenwoordig houdt geen serie het meer 10 jaar vol op SyFy. Waar is die tijd van Stargate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Zojuist de eerste aflevering van Do No Harm gekeken en ik moet zeggen dat ik wel zin heb in meer. Nog te vroeg om te zeggen of het een blijvertje is, maar wil het in ieder geval proberen.

Het gaat over een neurochirurg die een heel extreem geval heeft van meerdere persoonlijkheden. Hij is op de minuut nauwkeurig 12 uur per dag zichzelf en 12 uur per dag een badass die van feestjes houdt. Omdat die andere persoonlijkheid van hem de neiging heeft om zijn leven te verneuken heeft ie de afgelopen 5 jaar zichzelf gedurende de andere 12 uur van de dag verdoofd, maar hij is van de ene op de andere dag volledig immuun geworden voor het middel dat hij gebruikte. Dus nu zit ie met een pissed off alterego die het niet leuk vind dat ie 5 jaar lang verdoofd is geweest en nu vol gas gaat proberen het leven van de 'echte' te verzieken.

Ik had nog geen 'ziekenhuis' serie die ik actief volgde (mede omdat ik werk in een ziekenhuis en geen zin heb in die neppe drama shit) maar een mix tussen ziekenhuis met een ander onderwerp vind ik wel wat. Ik vond het ook erg jammer dat The Mob Doctor het niet heeft gehaald. Hopelijk heeft deze meer toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Do no harm ga ik vanavond kijken, verhaal klinkt wel wat vaag BlackMage, maar ben benieuwd. Begrijp niet echt wat het nu is voor serie, maar dat zal de tijd wel leren.

Ik verlaat dit topic even voor een week of wat, ik ben bang Fringe spoilers hier te gaan lezen en aangezien ik begin met seizoen 5 wil ik nog even spoilervrij genieten. Morgen komen volgens mij de 2 slotafleveringen, ik keer hier weder als ik seizoen 5 gezien heb.

Tot binnenkort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zal je wel ff een DM sturen met het slot van Fringe erin. >:)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt dat je me even waarschuwt, open ik jouw DM niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 11:49
Ik ga de laatste afleveringen van Fringe ook maar even opsparen en lekker achter elkaar kijken :) Jammer dat het af is... Toffe serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Ik vind Perception nog steeds een hele goede serie. Deze zomer 2013 begint deze weer volgens wiki. Ik vond de film A Beautiful Mind ook heel mooi.

Heel aangrijpend om te zien hoe een echt iemand met een echte geestesziekte probeert wat van het leven te maken. Dat element doet heel natuurgetrouw aan. Verder is Perception een leuke detective met wat lie to me elementen erin, misschien wat minder realistisch.

Dat je 2 volledig van elkaar gescheiden persoonlijkheden kan hebben die met elkaar in conflict zijn zonder dat je in tehuis zit, maar daadwerkelijk een echt leven hebt, dat is een urban legend. Doet de werkelijkheid geweld aan. Leuk als twist in Fight Club, maar als serie zoals in Do No Harm, ik weet niet... Ga het toch wel even checken denk ik.

Maar misschien ben ik te serieus op dit onderwerp :p

Wat wordt The Following ongelooflijk gehypt zeg, met ongefundeerde aanprijzingen van Fox en kennelijk ook SBS. Laten ze eerst maar eens wat afleveringen zien, en dan zie ik wel of het de moeite waard is.

[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 17-01-2013 23:40 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verrek! Ben ff wat criminal minds afleveringen aan het inhalen. Ben nu bij ep10. Zie ik die telefoonvriendin van Spencer, komt me bekend voor. Blijkt het Parker uit leverage te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
jmk schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:34:

Wat wordt The Following ongelooflijk gehypt zeg, met ongefundeerde aanprijzingen van Fox en kennelijk ook SBS. Laten ze eerst maar eens wat afleveringen zien, en dan zie ik wel of het de moeite waard is.
Helaas is het zo dat hype beter verkoopt dan kwaliteit. Veel mensen kijken iets omdat ze dan kunnen zeggen dat ze het gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

House of Lies ging echt helemaal nergens over. Wat een slechte episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:14:
House of Lies ging echt helemaal nergens over. Wat een slechte episode.
Serieus? Ik ging echt kapot tijdens die conference call waar ze achter de identiteit van Mr. Pinkus probeerden te komen. Zoveel heerlijk Management Consultancy-blabla. "We need to have a 360 view on the horizon" _O-.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat was wel lachen ja :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wat blijft Archer toch een geweldige serie _/-\o_ _/-\o_ Heerlijk droge humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Archer was leuk inderdaad :) Anger Management is weer weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:24:
Zojuist de eerste aflevering van Do No Harm gekeken en ik moet zeggen dat ik wel zin heb in meer. Nog te vroeg om te zeggen of het een blijvertje is, maar wil het in ieder geval proberen.
Even snel gezien tussen de fringe episodes, leuke serie zeg! Soort mix van house met dexter, erg apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe Do No Harm verder gaat, het kan nog wel eens spannend worden. Een moderne variant van Dr Jekyll and Mr Hyde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Sow, wordt morgen een relax serie avondje _/-\o_ Laatste 2 afleveringen van Fringe, en van Haven S03 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Haven is er al hoor ;)

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.