Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Ik volg tegenwoordig Death In Paradise van de BBC, wel geinig, maar geen hoogstaande serie zoals Breaking Bad of Dexter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Timocos schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:29:
Wat blijft Archer toch een geweldige serie _/-\o_ _/-\o_ Heerlijk droge humor
Ja ik had bij deze ook weer een goede kramp van het lachen.

Wat ook vooral geweldig is, is hoe accuraat het is. Toen Lana een molotov wilde maken met Bailey's stopte Archer haar, want dat gaat ook gewoon niet werke, veel te weinig alcohol. (al deed hij het overkomen dat hij het zonde vindt). Zo zitten er veel meer van zulke situaties in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:33

Quad

Doof

WTF, ik begin Hot Fuzz (2007) te kijken, en wie zie ik daar binnen 3 minuten..?

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/67o2sh.jpg

Jup, ik voorspel een Martin Freemanception.. :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, in december waren de webdl's er al, de daadwerkelijke uitzending was echter gister/eergister pas.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Quad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 03:13:
WTF, ik begin Hot Fuzz (2007) te kijken, en wie zie ik daar binnen 3 minuten..?

[afbeelding]

Jup, ik voorspel een Martin Freemanception.. :')
Sherlock was inderdaad niet zijn eerste rodeo. Verre van eigenlijk. ;)

http://www.imdb.com/name/nm0293509

Waar je hem misschien ook van kent :D :

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 19-01-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 20:46
Sagaris schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:40:
[...]

Sherlock was inderdaad niet zijn eerste rodeo. Verre van eigenlijk. ;)

http://www.imdb.com/name/nm0293509

Waar je hem misschien ook van kent :D :

[video]
Ik denk dat Martin Freeman nog wel het bekendste is van de The Office UK

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heads up aan alle mede Banshee kijkers, na de credits komt er nog een stukje aflevering. Niet een 'next week on...'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:03:
Heads up aan alle mede Banshee kijkers, na de credits komt er nog een stukje aflevering. Niet een 'next week on...'.
Thanks, zal er rekening mee houden :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29
I know. Had met mezelf afgesproken die 2 afleveringen te bewaren voor deze dag als Fringe afloopt :P Wilde ze eigenlijk vanavond kijken, maar net al Fringe gekeken _/-\o_ _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Phyxion schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Thanks, zal er rekening mee houden :+
as will I, Gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Op het film festival draaien ze ook een aantal TV series, maar niet allemaal compleet. Les revenants leek me erg interessant, misschien een tip voor anderen? Een Franse TV serie over zombies.. Die willen reïntegreren. Ik ga er naar toe, al draaien ze jammer genoeg alleen de 1ste 4 afleveringen, van in totaal 8. Ik heb de box al zien liggen op de Franse Amazon, maar m’n Frans is niet goed genoeg om een serie te volgen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kwam The True Story S05E03 Die Hard 4.0 tegen, best interessant :)
The True Story looks at the real lives and true stories behind Hollywood blockbusters and this episode examines the real life inspiration behind Bruce Willis adventure thriller Die Hard 4.0.

The much anticipated fourth instalment of the Die Hard franchise sees a slightly aged - but just as capable New York Cop John McClane (Willis) take on the sophisticated cyber-criminal mastermind Thomas Gabriel (Timothy Olyphant). Gabriel holds the United States to ransom as he wreaks havoc by shutting down the country remotely via the internet and only McClane can stop him.

The True Story examines how likely large scale cyber terrorism actually is and what steps are being taken to stop it. In Die Hard 4.0 the cyber-attack is codenamed ‘Fire Sale’ – a term now actually being used among hacker communities.

Dat leuke blondje dat in de season finale van Haven zat (Lisa van V, a.k.a. Laura Vandervoort O+ ) zit nu in CSI-NY.

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 19-01-2013 19:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
UPDATE #2: Syfy has confirmed the cancellation
[....]
No Summer Glau jokes were written in the making of this article.
:D
Maar oh zo waar, Summer in je serie ==> einde oefening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Raymond schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:37:
[...]

Maar oh zo waar, Summer in je serie ==> einde oefening :+
IMDB: "The Big Bang Theory" The Terminator Decoupling (TV episode 2009)

Jammer genoeg is er ook een uitzondering op de regel :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 23:10
HBO Developing Third WWII Miniseries with Tom Hanks, Steven Spielberg
HBO confirmed Friday that it is developing a third World War II miniseries from Tom Hanks and Steven Spielberg.
our editor recommends
Steven Spielberg Reveals Daniel Day-Lewis' Original 'Lincoln' Rejection Letter
Steven Spielberg, Tom Hanks Pay Tribute to 'Band of Brothers' Inspiration

Joining an oeuvre that already includes 2001's Band of Brothers and 2010's The Pacific, the untitled miniseries will explore the aerial wars through the eyes of enlisted men of the Eighth Air Force -- known as the men of the Mighty Eighth. The project will use at its source material historian Donald L. Miller;s nonfiction tome Masters of the Air: America;s Bomber Boys Who Fought the Air War Against Nazi Germany.

Spielberg, Hanks and Gary Goetzman again will serve as executive producers via Hanks and Goetzman';s Playtone and Spielberg's Amblin Television. HBO executives have been in discussions about a third World War II miniseries for several months. Justified creator Graham Yost, who wrote several episodes of Brothers and Pacific, recently told The Hollywood Reporter that he was eager to reteam with Hanks and Spielberg on another WWII epic. And now that the source material has been optioned, the project can move into development. Additional source material might be added later.

Band of Brothers, an 11-hour epic that ran over 10 parts in 2001, was based on the best-seller by historian Stephen E. Ambrose, who died in 2002. It followed Easy Company, part of the Army's 506th Parachute Infantry Regiment of the 101st Airborne Division, through their mission in Europe from Operation Overlord in 1944 through V-J Day a year later. The miniseries featured Damian Lewis; the British actor was then mostly unknown to American audiences but would go on to a slew of awards and accolades in Showtime’s Homeland. The premiere of Band of Brothers, just days before the 9/11 terrorist attacks, drew 10 million viewers (though ratings measurements at that time are less accurate than they are today).

The Pacific, based primarily on the memoirs Helmet for My Pillow by Robert Leckie and With the Old Breed: At Peleliu and Okinawa by Eugene Sledge, followed men in three regiments of the 1st Marine Division as they battled the Japanese in the Pacific from 1942-45. The first of its 10 parts pulled in 3.1 million viewers for its premiere in March 2010, during a much more cluttered entertainment landscape.

The miniseries are a significant financial commitment for HBO requiring the construction of large-scale sets, significant special effects and pyrotechnics and, because of the nature of the stories, big ensemble casts. Brothers cost $125 million to produce, and The Pacific was budgeted at $200 million; millions more were spent on promotion for both series.

But Band of Brothers and The Pacific are among HBOs prestige projects, and both cleaned up during awards season. Brothers was nominated for 19 Emmys and won six, including outstanding miniseries; it also won Golden Globes and was awarded a Peabody. The Pacific took home eight Emmys in 2010, more than any other program.
Ik ben beniewd! Ben groot fan van BoB. The Pacific vond ik zelf iets minder maar misschien moet ik die ook gewoon maar meerdere keren gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Damn wat is Banshee gaaf. Ik wil meer!

Die Proctor is een van de beste villains die ik ooit heb gezien. Ook erg leuk uitzicht zo rond de 25 min :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
TheJason schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:41:

[...]

Ik ben beniewd! Ben groot fan van BoB. The Pacific vond ik zelf iets minder maar misschien moet ik die ook gewoon maar meerdere keren gaan bekijken.
Sounds good! Vond beide series erg goed (BoB net iets beter).

Finale van Fringe gister gekeken, mooie afsluiter van de serie. Ben benieuwd of er een serie is die dit 'gat' op kan vullen :) Komende weken maar eens zoeken en wat pilots downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49

...the untitled miniseries will explore the aerial wars through the eyes of enlisted men of the Eighth Air Force -- known as the men of the Mighty Eighth. The project will use at its source material historian Donald L. Miller;s nonfiction tome Masters of the Air: America;s Bomber Boys Who Fought the Air War Against Nazi Germany.
...
Interessant, om dit keer de luchtgevechten van Eight Air Force/Mighty Eight neer te zetten in een serie.

Toch had ik eerlijkgezegd verwacht dat we andere WW2-gebieden zouden gaan zien in een volgende serie: denk aan Noord-Afrika (Eerste slag om El Alamein bijvoorbeeld), of denk meer aan het oosten met de Russen, alhoewel daar ook al films over gemaakt zijn, zoals Enemy At The Gates (met sniper Vasili Zaitsev in de hoofdrol).

Ik vond zowel Band Of Brothers als The Pacific topseries verder, dus ben ook weer erg benieuwd naar wat de nieuwe serie (met onbekende naam) gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Jorn1986 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:02:
[...]
Interessant, om dit keer de luchtgevechten van Eight Air Force/Mighty Eight neer te zetten in een serie.

Toch had ik eerlijkgezegd verwacht dat we andere WW2-gebieden zouden gaan zien in een volgende serie: denk aan Noord-Afrika (Eerste slag om El Alamein bijvoorbeeld), of denk meer aan het oosten met de Russen, alhoewel daar ook al films over gemaakt zijn, zoals Enemy At The Gates (met sniper Vasili Zaitsev in de hoofdrol).
Kansloos, want geen Amerikaanse betrokkenheid. Helaas, een oostfront-serie op niveau BoB zou ik heel graag willen zien..

Over WO2-oostfront bestaan overigens vele prachtige films, namelijk die gemaakt zijn door/in de betrokken landen zelf, aanraders zijn bijvoorbeeld Stalingrad (1993) en het veelbekroonde Come and See (Idi i smotri), 1985. Hollywood komt soms met een behoorlijke film over het oostfront zoals inderdaad Enemy at the Gates, of Cross of Iron of meest recent het ondergewaardeerde Defiance (2008)

Edit:stomme typos/schrijffauten (thanx bartjas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

[...]

topperd.... ga het nieuws weer volgen.... Zelf ook mega fan van BoB.. en heel eerlijk vond ik The Pacific een grote flop maar goed....

@jorn1986 er mist in deze gebieden een hoop betrokkenheid van van de Amerikanen! Dat maakt het in eerste instantie een veel minder interessant onderwerp voor HBO... Had zelf verwacht dat ze naar WWI zouden gaan!
Wil overigens niet zeggen dat met een goede reclame campagne ze die kanten van de oorlog alsnog in een miniserie kunnen weven!

@arismo als je defiance als defiant blijft schrijven blijft het ook ondergewaardeerd he :P Maar inderdaad erg goede film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, net band of brothers op de mediaspeler gezet, vooruitziende blik :P

vanavond even fringe afkijken en volgende serie gaat denk ik dexter worden, heb ik ooit alleen de helft van seizoen 1 gezien. De schade moet even ingehaald worden. Ook maar een seizoen of 6... ben ik weer even van de straat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Wat me opvalt is dat ze bij HBO altijd bij WO2 blijven. Een mooie serie over Vietnam, Afghanistan, Korea, Irak (2x) of zelfs hun onafhankelijkheidsoorlog of burgeroorlog zouden ook prima gemaakt kunnen worden door die zender. Misschien dat ze wel een bepaalde snaar zullen raken, maar dat doen ze in principe in deze series ook al wel. Feit blijft dat ze toch behoorlijk strakke oorlogsseries maken, een genre wat tegenwoordig (ook bij films) wel helemaal vergeten lijkt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
BlackMage schreef op zondag 20 januari 2013 @ 01:10:
Damn wat is Banshee gaaf. Ik wil meer!

Die Proctor is een van de beste villains die ik ooit heb gezien. Ook erg leuk uitzicht zo rond de 25 min :p
Die Amish chick.... holy smack.... de smile van die kerel was volgens mij niet geacteerd :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ORICwut42nnb61Accit6LAAD/thumb.png

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 20-01-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Martinspire schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:45:
Wat me opvalt is dat ze bij HBO altijd bij WO2 blijven. Een mooie serie over Vietnam, Afghanistan, Korea, Irak (2x) of zelfs hun onafhankelijkheidsoorlog of burgeroorlog zouden ook prima gemaakt kunnen worden door die zender. Misschien dat ze wel een bepaalde snaar zullen raken, maar dat doen ze in principe in deze series ook al wel. Feit blijft dat ze toch behoorlijk strakke oorlogsseries maken, een genre wat tegenwoordig (ook bij films) wel helemaal vergeten lijkt.
Generation Kill

Zelf zou ik graag eens een serie zien waarbij er tegelijkertijd de twee kanten van het front uitgelicht worden, maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Jegapia schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Generation Kill

Zelf zou ik graag eens een serie zien waarbij er tegelijkertijd de twee kanten van het front uitgelicht worden, maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren.
dat heet nu een documentaire :P hahaha....

Dat zou inderdaad wel een goede optie zijn, maar dat is levert te weinig geld op O-) !! aangezien je 2 verhaallijnen tegelijkertijd gaat belichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Documentaire/mini serie, hoe je het noemen wilt. Het is kwalitatief goed en van een recente oorlog. (en HBO zelf noemt het mini serie dus ik ook ;))

@Martinspire

Over gevoelige snaren liggen ze bij HBO niet echt wakker vermoed ik. Als je kijkt naar bv. The Wire, dat is één en al gevoelige snaar die ze daar flink aantrekken.

Er is ook nog de serie over John Adams.

[ Voor 6% gewijzigd door Jegapia op 20-01-2013 17:12 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vandread schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:55:
[...]

Die Amish chick.... holy smack.... de smile van die kerel was volgens mij niet geacteerd :P
[afbeelding]
Zat zij in Fringe? :S Of heb je verkeerd gequote :P
Wie is zij trouwens? Google (reverse) image search vind niets :/

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 20-01-2013 17:26 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Keihard verkeerd gequote, screencap is zelf gedaan :+
Is dus Banshee :) lekker rauwe serie met potentie, hoofdpersoon doet wel heel veel goed fout, dus ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Vandread schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:29:
Is dus Banshee :) lekker rauwe serie met potentie, hoofdpersoon doet wel heel veel goed fout, dus ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Figured so. Ik had geen scene gemist van Fringe en had zoiets ook wel onthouden ;)

Maar Banshee is dus wel iets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Banshee heeft frapante scenes zal ik maar zeggen.....
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zLFCDb7JF9TN5PWIFKTEXTkc/thumb.png
Die andere dame heeft wat meer.... diepgang? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vandread schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:29:
Ah :)

Jennah Chandler Hardy dus?
Vandread schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:39:
[afbeelding]
En zij Ivana Milicevic? Ken haar als de vrouw van Riley in Buffy.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 14:18
Er is momenteel een HBO reclame voor een abonnement waarin een nieuwe TV serie wordt getoond. Volgens mij wordt er geen naam genoemd. Weet iemand welke serie dit is?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Uit deze reclame?
YouTube: HBO Nederland - "Under The Stars"
Raven schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:46:
[...]
Ah :)
Jennah Chandler Hardy dus?
[...]
- Nee: http://banshee.wikia.com/wiki/Lili_Simmons een of ander ex Disney mokkel, beetje girlsgonewild idee bij ,met een overstap naar een serie zoals deze haha
- Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Jegapia schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Generation Kill

Ok, my bad. Had ik even overheen gekeken. Maar dat was geen serie die bol stond van de actie. Vond zelf dat ze bij de reclames daar toch iets teveel de nadruk op hadden gelegd en ik vervolgens dus de serie minder heb ervaren. Het was dan ook imo iets teveel soap en te weinig actie. Net als episodes 1, 9 en 10 van BoB. The Pacific had goede actie, maar was ook vooral veel gelul over liefde en gemekker over het thuisfront e.d.
Natuurlijk weet ik dat het duur is om een aflevering volledig te vullen met actie, maar goed. Het is altijd nog beter dan de slappe was van de Nederlandse zenders :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vandread schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:04:
[...]

- Nee: http://banshee.wikia.com/wiki/Lili_Simmons een of ander ex Disney mokkel, beetje girlsgonewild idee bij ,met een overstap naar een serie zoals deze haha
- Ja
Ik zat te zoeken op Amish (vanwege de Amish chick) en die naam kwam naar voren in de cast lijst op IMDB.
Maar goed, Lili dus :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Hmm, nee dat is 'm niet. Het zou een speciale UPC versie kunnen zijn. Het eindigt met een actie TV serie.
Ik zie steeds alleen de laatste 30 seconden... 8)7
Vaag ik weet het, maar heb zo ook niet meer details.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Vandread schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:39:
[afbeelding]
HBO schuwt dat soort scènes niet idd. Heb even de summary gelezen. Ga Banshee een kans geven. HBO staat over het algemeen wel garant voor kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
m4yall schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:34:
[...]

HBO schuwt dat soort scènes niet idd. Heb even de summary gelezen. Ga Banshee een kans geven. HBO staat over het algemeen wel garant voor kwaliteit.
Banshee is Cinemax (aka skinmax)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:46

Nobby

Nuts!

wontcachme schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:36:
[...]

Banshee is Cinemax (aka skinmax)
Cinemax is van HBO.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

Weer wat geleerd.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-03-2024
kraades schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:46:
Er is momenteel een HBO reclame voor een abonnement waarin een nieuwe TV serie wordt getoond. Volgens mij wordt er geen naam genoemd. Weet iemand welke serie dit is?
Banshee, toevalligheidje aangezien het er hier ook over ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
Nee man! Missy, uit the mind of the married man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Zag net een korte trailer van Banshee voorbij komen op discovery. Sickbeard heeft direct instructies gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

[...]

Gevaarlijke dame: http://vimeo.com/50665870

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

YAY!

Trouwens, de afgelopen supernatural......ik vind het natuurlijk erg goed dat Sam en Dean gewoon weer dingen uitspreken, en niet steeds dat terugtrekken van Dean en dan alles out in the open laten.
Maar goed, wat ik wel vond is dat Dean zijn thing met Benny beeindigd heeft niet vanwege Sam, maar vanwege het feit dat hij niks wilt vertellen wat er nou echt aan de hand is. En Sam die echt vanwege broederliefde en het werk zijn geliefde Amelia opgeeft.....pffff

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Wat is er nu weer te doen in the USA dat er geen Simpsons, Family Guy etc. zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
gerrutcamaro schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:30:
[...]

Banshee, toevalligheidje aangezien het er hier ook over ging ;)
Dat is 'm idd! Bedankt! :)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:25

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nikolas schreef op maandag 21 januari 2013 @ 00:13:
Wat is er nu weer te doen in the USA dat er geen Simpsons, Family Guy etc. zijn?
Football.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nikolas schreef op maandag 21 januari 2013 @ 00:13:
Maar wel vandaag en morgen Hawaii-Five-0 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Phyxion schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:17:
[...]

Ok 2 eps in een week dus :). Zag idd dat gisteren al een aflevering is uitgezonden! Blijft een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D _/-\o_
In Buffy kon ze er geloof ik ook wel wat van, kan mij die ep alleen niet meer zo goed herinneren, alleen dat ze bij het einde blij waren dat die bitch weg was, terwijl de rest van de ep gedaan werd alsof ze haar leuk/aardig vonden :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Frank die een baby valium geeft :D :X :D

Shameless *O* :D _O-

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Phyxion schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:17:
[...]

zag m ook al op followmy.tv voorbij komen! Nice 8)

Iemand die het al gezien heeft en weet of het de moeite is ook de alternatieve endings te downloaden, of zijn ze daar na 1 episode al mee genokt?

Vanavond eindelijk ook de tijd om ep.2 van Banshee te kijken... verwacht weer een hoop moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:21:
Frank die een baby valium geeft :D :X :D

Shameless *O* :D _O-
Ik had eerder alcohol verwacht :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren The Following in sickbeard gegooid. Ben benieuwd of die vanavond of morgen binnen is:) Ook Apocalypse WW2 en Rise of Hitler erin gezet. Blijkbaar vannacht alle afleveringen netjes gedownload in 720P. Heb er een keer een stuk van gezien op national geographic. Een ERG mooie documontaire over de 2e wereld oorlog. Zeker de moeite waard om een keer te bekijken.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je van samenzweringen en paranoia houdt is Utopia van Channel 4 een aanrader. Het is ook erg goed gefilmd, heeft een vette trippy soundtrack en kan nog alle kanten op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
bartjas schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:53:
[...]

Iemand die het al gezien heeft en weet of het de moeite is ook de alternatieve endings te downloaden, of zijn ze daar na 1 episode al mee genokt?
Ik weet niet of ze het vaker willen gaan doen. Hoop het niet. Vond de alternatief einde een grote faal.

Even kort door de bocht.

Steve wordt opgebeld en krijgt te horen via de telefoon -> Persoon A is de dader, en dit is de reden.

In de 2 alternatieve eindes

Persoon B is de dader, en dit is de reden.
Persoon C is de dader, en dit is de reden.

En de scene erna is bij alle 3 de personen exact het zelfde. Alleen de personage is anders. Gewoon een dikke fail dus. Bij mij komt dit negatief over. Dit omdat ik nu het gevoel heb dat de hele aflevering er toch niet toe doet. Want binnen 1 zin hebben ze verklaard waarom pesoon A, B of C de dader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Dacuuu schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:27:
[...]

Ik weet niet of ze het vaker willen gaan doen. Hoop het niet. Vond de alternatief einde een grote faal.

Even kort door de bocht.

Steve wordt opgebeld en krijgt te horen via de telefoon -> Persoon A is de dader, en dit is de reden.

In de 2 alternatieve eindes

Persoon B is de dader, en dit is de reden.
Persoon C is de dader, en dit is de reden.

En de scene erna is bij alle 3 de personen exact het zelfde. Alleen de personage is anders. Gewoon een dikke fail dus. Bij mij komt dit negatief over. Dit omdat ik nu het gevoel heb dat de hele aflevering er toch niet toe doet. Want binnen 1 zin hebben ze verklaard waarom pesoon A, B of C de dader is.
ja idd echt gewoon heel irritant.... zojuist even door de gebruikelijk kanalen gesurft en tot mijn opluchting ben ik nog geen alternate endings van ep. 13 tegengekomen! Dus hopelijk is het weer voorbij met dit slecht uitgewerkte idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eerste twee eps van Banshee gezien, wil meer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit boek al gelezen?

http://www.bol.com/nl/p/t...n-abbey/1001004011410266/

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/6/2/0/1001004011410266.jpg

Wij hebben hem in bestelling. Lijkt me een mooie aanwinst voor de liefhebbers van deze serie.
De reviews op bol.com zijn heel positief, dus het moet goed zijn neem ik aan. Kon hem helaas niet in een winkel inzien, nergens te vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vraaag schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:36:
Eerste twee eps van Banshee gezien, wil meer! :D
Idem. Goede actie, verhaal met veel potentie, goede "villain", originele setting (Amish-dorp), leuk vrouwvolk. d:)b

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

dubbele season finale gekeken van Burn Notice. Ben nu toch wel heel benieuwd wat Michael voor een dealtje gemaakt heeft....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:47
IJzerlijm schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:05:
Als je van samenzweringen en paranoia houdt is Utopia van Channel 4 een aanrader. Het is ook erg goed gefilmd, heeft een vette trippy soundtrack en kan nog alle kanten op gaan.
Serie is echt vaag ,zal eens zien hoelang ik het vol hou met volgen van die serie :)

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Banshee ep2 gezien... _/-\o_ Eindelijk weer wat reuring in tv-land na al die boring crap :9

En dat einde NA de aftiteling GRUWELIJK :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk meestal het einde niet omdat er dan altijd spoilers zitten voor andere afleveringen (met als hoogtepunt de show the biggest loser die in aflevering 1 aan het einde gewoon het hele seizoen zit te spoileren).

Maar ik ga straks banshee ep 2 kijken, zal er even aan denken. Verder the following even zien, trekt me niet erg, maar even zien of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De scene na de credits laat zien dat Proctor een goeie baas is, nooit te beroerd zelf het zware werk op te knappen. Eigenlijk is Kai Proctor de held van de serie, iemand die streng optreedt tegen de mensen die de samenleving verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

NoTimeRemains

I know

Gisteren tweede episode van Banshee gezien. Moet zeggen dat de lat wat lager ligt dan de eerste. Weet ook nog niet goed of ik het uberhaupt wel zo leuk vindt. Vind het tot nu toe een beetje een bekend verhaal. Maar goed even volhouden, mss dat het nog wat wordt. Weggooien kan altijd nog.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:12:
De scene na de credits laat zien dat Proctor een goeie baas is, nooit te beroerd zelf het zware werk op te knappen. Eigenlijk is Kai Proctor de held van de serie, iemand die streng optreedt tegen de mensen die de samenleving verpesten.
ah, dat vermoeden had ik al.
nou, zo even zien. Weet nog niet of ik hem blijf kijken, maar ep1 was prima te doen.

Edit: zo gezien, wel top dat hij elke aflevering een lekkere meid in bed krijgt, zo'n amish meisje :9~ :+

Toffe serie, verhaal is alleen niet echt ideaal voor meerdere seizoenen en ik vind die politie allemaal wat ongeloofwaardig met zijn 4en, maar vermakelijk is het wel en lekker hard. Soort reservoir dogs. Gewoon erg vermakelijk. Hoop wel dat ze niet altijd in het donker filmen, het is wel erg duister allemaal. Die mooie meiden komen beter tot hun recht in het zonlicht O-)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:25

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Lol, dia projectors met pixels in Bones...

#fail

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik maar denken, wat komt die Proctor van Banshee mij bekend voor:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:24:
Lol, dia projectors met pixels in Bones...

#fail
Inderdaad, dacht al, daar klopt wat niet _O-

Die Enigma machines waren ook wel mooi (al zijn ze nagemaakt waarschijnlijk), maar klopt het dat ie stinken?
Of was dat een defect :P

Castle :D
spoiler:
Esposito: $250 for a bra?
Lanie: But it's okay to spend that for a pare of sneakers, right?
Esposito: Pair of sneakers is practical, okay. They support you're uhm
Castle: Eject
_O-

En Kelly Hu :9

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 22-01-2013 12:26 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Er is een speciaal topic voor Castle: [Serie] Castle (2009) - deel 2

Aub in de toekomst daar posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
The Following was best wel een goede ep. Voorlopig wel een blijvertje voor mij. Ook wel lekker bruut in het geweld.

Niet verwacht dat ze alles zo vol in beeld zouden brengen. Het is toch een netwerk serie en geen kabel serie.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal hem vanavond ook even aanzwengelen, bruut in het geweld is altijd mijn smaak. Fijn dat er weer dat soort series komen ipv spul als revolution.

Heeft iemand trouwens Celebrity Wife Swap (started on 2012-01-02) ooit gezien? Ik kwam hem per toeval tegen toen ik Celebrity Diving in ziekebaard probeerde te zetten (zal wel niks zijn, maar ben nieuwsgierig welke sterren eraan meedoen). In die Wife Swap zit o.a. Flavor Flav, dat leek me wel lachen?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 15:14
The Following is voor mij zeker een blijvertje. Mooie rauwe eerste aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

ChuckyDevil schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:19:
The Following is voor mij zeker een blijvertje. Mooie rauwe eerste aflevering!
+1. Goed geacteerd, ietwat cliche-matige opbouw van karakters (drank, bladiebla), spannend verhaal. En kwalitatief goed in beeld gebracht. Dus een blijvertje vooralsnog.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1e ep vond ik eigenlijk maar meh. Ik zie wel waar ze naar toe willen gaan, en dat kan weleens interessant worden, maar ik heb zo'n mijn twijfels of dit een lang leven beschoren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Brabo-Joossie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:15:
[...]

Idem. Goede actie, verhaal met veel potentie, goede "villain", originele setting (Amish-dorp), leuk vrouwvolk. d:)b
Ik heb me prima vermaakt met Banshee, ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

* Phyxion wacht nog wel even af met The Following, klinkt weer als net zo'n zwets serie als Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
En the Bitch of Appartement 23 is gecancelled. Althans, het is van de rooster afgehaald zonder een terugkeer datum EN de laatste eps kwamen in de verkeerde volgorde op tv EN de kijkcijfers waren beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
The Following maar eens binnenhalen, might as well. Toch nog meer om te volgen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Mijn Sickbeard lijstje wordt wel klein met alle cancellations van nieuwe + oude series afgelopen jaar. Zat eerst op 110+ series in SB en nu nog maar op 90 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

wontcachme schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:45:
The Following was best wel een goede ep. Voorlopig wel een blijvertje voor mij. Ook wel lekker bruut in het geweld.

Niet verwacht dat ze alles zo vol in beeld zouden brengen. Het is toch een netwerk serie en geen kabel serie.
Viel mij ook alleszins mee. Hopelijk blijft het boeiend.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren ook de pilot aflevering van The Following gekeken. Goed begin! Erg spannend en lekker bloederig:) Tot zover een best leuk verhaal en zit nu al met smacht te wachten op volgende week:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Er zitten ook best wel bekende gezichten in. Ben benieuwd of het nog uit maakt qua levensduur, of het uitgezonden wordt op kabel of netwerk. Tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Banshee en The Following zijn voor mij voorlopig twee toppers.

Beiden hebben ze natuurlijk wat zwakke plekken. Zo is in Banshee een wel erg cliche bordkartonnen badguy en was de schietpartij met achtervolging in afl. 2 tijdens dat dance-feest ongeloofwaardig en klonken die pistoolschoten als die in GTA 4. Maar Hood heeft twee kwetsbare plekken wat Banshee zo interessant maakt. 1: Hij kan worden ontmaskerd en 2: Hij is er volgens mij al achter dat Deva zijn dochter is die hij zal willen/moeten beschermen en mischien ook nog een 3e punt dat hij Carrie terug wil.

The Following doet het met name op acteerprestaties erg goed en vooral het verhaal heeft veel mogelijkheden. Geloofwaardig vind ik ook dat Hardy (bacon) wel 's 1 van diegenen zou kunnen zijn die het niet overleefd vanwege zijn hart aandoening.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Heeft iemand zich hier al gewaagd aan de serie Elementary? Ik ben een grote fan van de serie Sherlock (met bilbo:) en cumberbatch) maar vraag me af hoe deze serie zich daarbij houdt? aan de reviews en rating op imdb kan ik al zien dat het een mindere serie dan sherlock is maar is het wel de moeite waard om es te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
lj_tree, zoek eens in dit topic of het vorige deel op Elementary, moet de nodige info opleveren. ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Kent iemand de serie Lilyhammer ??

Nooit van gehoord, maar ving net op de radio op dat Steven van Zandt tijdelijk vervangen wordt door Tom Morello voor de komende tour van Springsteen ivm TV opnames. Werd nieuwsgierig en even opgezocht waar hij dan wel in speelt ... (speelt blijkbaar ook in de Sopranos)
lj_tree schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:45:
Heeft iemand zich hier al gewaagd aan de serie Elementary?
Heb ep.1 opgehaald om binnenkort eens te kijken. Heb niet de illusie dat het ook maar in de buurt komt van Sherlock :)
(dochterlief heeft al aangekondigd absoluut niet naar Elementary te willen kijken ... die wacht liever tot volgend jaar op 'de echte' Sherlock en Watson)

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 23-01-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Elementary bevalt mij wel erg goed moet ik zeggen. Altijd fijn om naar Lucy Liu te kijken, al vind ik haar nog niet echt goed overkomen in de serie. Sherlock zelf is een fijne acteur die lekker zijn donkere kanten heeft.

Ik kijk met veel plezier
spoiler:
Helemaal nu Moriarty is geïntroduceerd in de serie!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik was in het begin wat sceptisch, maar inderdaad; leuke serie. Al probeer ik wel ervoor te zorgen dat ik het niet ga vergelijken met de 'echte' Sherlock Holmes :-)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Waar ken ik die hoofdrolspeler van The Following toch van? Hij heeft een bekend gezicht, het eerste wat bij me op komt is Mac Gyver.
Naast Banshee, lijkt mij The Following een lekkere serie. Weer eens wat anders, wat nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Coenen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:25:
Waar ken ik die hoofdrolspeler van The Following toch van? Hij heeft een bekend gezicht, het eerste wat bij me op komt is Mac Gyver.
Naast Banshee, lijkt mij The Following een lekkere serie. Weer eens wat anders, wat nieuws. :)
Je bedoeld Kevin Bacon? Niet het meest onbekende gezicht in Hollywood hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Apollo 13 of Hollow Man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Oops, die is nog wat bekender dan ik dacht. :S Ik heb hem vaker gezien dan gedacht.
Maar, van mij mag de volgende aflevering komen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Haha, ja dat is Kevin Bacon. Al een poosje niet veel meer van gezien. Maar tot zover gaat het goed met The Following. Beetje standaard supercop aan de drank, maar wellicht wordt dat nog wat beter uitgediept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wontcachme schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:37:
Mijn Sickbeard lijstje wordt wel klein met alle cancellations van nieuwe + oude series afgelopen jaar. Zat eerst op 110+ series in SB en nu nog maar op 90 :P
"klein"

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 23:10
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uTdUn.jpg
Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.