Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
silverfaustx schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:06:
gdr3 komt niet uit, omdat die bugged met de ativ. anders hadden we het allang moeten hebben
nu dus wachten op 8.1
"We" hebben die al lang. Als je de moeite genomen had dit topic te lezen had je dat meermaals terug kunnen lezen. :/ Geen onwaarheden gaan zitten verspreiden..

[ Voor 6% gewijzigd door xxxneoxxx op 26-03-2014 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Lijkt erop dat samen met WP 8.1 Here Drive+ gratis beschikbaar gaat komen, ook op alle niet Nokia/Lumia toestellen. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 16:06

Niku

Alagaesii

silverfaustx schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:06:
gdr3 komt niet uit, omdat die bugged met de ativ. anders hadden we het allang moeten hebben
nu dus wachten op 8.1
Iets met leven en een steen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

MrBB schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:29:
Lijkt erop dat samen met WP 8.1 Here Drive+ gratis beschikbaar gaat komen, ook op alle niet Nokia/Lumia toestellen. <+:)
Dat zou fijn zijn. Kan ik eindelijk mijn 2e microsoft account uitfaseren. Ik heb op m'n tablet nu m'n MS account welke gekoppeld is aan Gmail en die ik dagelijks gebruik. Op m'n WP staat nog m'n hotmail accountje gekoppeld, maar hier heb ik Here Drive+ op gekocht, en het is helaas nog steeds niet mogelijk om aankopen te verplaatsen van de ene ms account naar de andere -_- :( Paupers daaro, maar goed.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56

nwagenaar

God, root. What's the differen

Enige nuance is misschien op zijn plaats: Nokia/Here Drive is in diverse Europese landen al gratis te gebruiken (waaronder dus in Duitsland, Spanje, de UK, Frankrijk en Italië) op non-Nokia devices.

Het zou ook eens hoog tijd worden dat ze Here/Nokia Drive(+) gratis voor ons Nederlanders beschikbaar wordt maakt op non-Nokia toestellen.

Nu zou het mooi zijn als Samsung zijn variant van Nokia Panorama beschikbaar zou maken. Of heeft iemand een goed werkende alternatief?

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
nwagenaar schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:12:
Nu zou het mooi zijn als Samsung zijn variant van Nokia Panorama beschikbaar zou maken. Of heeft iemand een goed werkende alternatief?
Ik heb de Samsung variant nooit gebruikt, maar is Photosynth niet wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hmm, volgens wikipedia is de Ativ S vanaf februari dit jaar niet meer leverbaar..

Wikipedia: Samsung ATIV S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11-2024
Bij Neckermann outlet kennelijk nog steeds voorradig voor Euro 529,00. Voor die prijs komen ze er volgens mij nooit meer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
nwagenaar schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:12:
Enige nuance is misschien op zijn plaats: Nokia/Here Drive is in diverse Europese landen al gratis te gebruiken (waaronder dus in Duitsland, Spanje, de UK, Frankrijk en Italië) op non-Nokia devices.

Het zou ook eens hoog tijd worden dat ze Here/Nokia Drive(+) gratis voor ons Nederlanders beschikbaar wordt maakt op non-Nokia toestellen.

je kan hem sideloaden, ik heb een heel pakket aan Nokia apps op mijn ativ s staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Jep, genoeg instructies op xda-dev.. Met een open proxy of middels fiddler best nog gemakkelijk eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 22:59
vandaag toch maar eens een developer account aangemaakt. zit al maanden te wachten tot de GDR3 update komt, en die komt maar niet voor de mijne....

was super makkelijk!

copy/paste van de frontpage Devin19 in 'reviews: Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android'
De Developer Preview komt hoogstwaarschijnlijk 10 april 14 april uit, de officiële update word in de komende maanden uitgerold.
Je kunt het beste gewoon de Developer Preview installeren, dit kan toch gratis door een appstudio account aan te maken en dan de Preview for Developers App te installeren. Als je een Nokia hebt krijg je dan bij de officiele uitrol het Nokia Cyan laagje eroverheen met extra verbeteringen voor onder andere de camera.
nu GDR3 downloaden en dan over 10 dagen als het goed is de preview van WP8.1

ben alleen bang dat ik de navigatie-app (here+ side-loaded) kwijtraak als ik GDR3 installeer, klopt dat? of blijven mijn huidge apps en instellingen bewaard?

edit: f*ckit, installatie is bezig, kon me niet inhouden 8)7 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door jorisjan op 04-04-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Laatst online: 26-07-2024
[...]

ben alleen bang dat ik de navigatie-app (here+ side-loaded) kwijtraak als ik GDR3 installeer, klopt dat? of blijven mijn huidge apps en instellingen bewaard?
Here Drive+ krijg je als het goed is weer terug als WP8.1 er is. Zie boven. Hopelijk al direct met de developers preview op 8/10/15 april.

[ Voor 38% gewijzigd door MrBB op 04-04-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Had het gezien. Heb de navigatie komende week echter regelmatig nodig.

Maar ondertussen heb ik door ongeduld van mijn kant GDR3 draaien en alle apps zijn keurig blijven werken en er is niks gewist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik gebruik Nokia Here Drive + weleens in de auto. Ik weet niet of het aan mijn lader ligt maar de accu gaat leeg tijdens het navigeren, ook als hij aangesloten is op de lader.

Een lange reis red je er dan niet mee. Ik zet navi dus maar uit op de lange stukken en kijk wat beter om me heen (best nog wel leuk ook)

Edit:
En wat betreft de developer preview. Ik weet niet of momenteel dev preview gelijk loopt met officiele release van GDR3 maar ik had meer issues met de developers build. Ik zag ook dat ik in GDR3 wel Samsung driver updates had gekregen en ik weet niet zeker of die ook in de dev preview zaten.

Ik weet dus nog niet of ik wil gaan wachten op de officiele release (uiteraard laat ik me straks heel makkelijk overhalen door jullie enthousiaste verhalen over 8.1)

[ Voor 42% gewijzigd door Aapzak op 07-04-2014 09:42 ]

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tsjah, ik wacht 'm sowieso wel even af. Zal met 8.1 lastiger worden dan met GDR3, aangezien 8.1 daadwerkelijk nieuwe zaken introduceert met het OS.. Maar dan nog, Samsung heeft nou niet echt een vlekkeloze reputatie m.b.t. updates en testen (reset issue met GDR3 anyone?) dus ik wacht de reakties van andere wel even af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik deed laatst een factory reset en zat vast in zwarte schermen. Ik had toen meteen mijn stappen moeten opschrijven.

Komt er op neer dat ik op een gegeven moment klikte op de knop "Emergency Call", terug ging met back en dat ik daarna wel de install wizard kreeg. Wellicht is dat een manier om te ontsnappen uit het black screen of nothing maar ik heb geen zin in het uitvoeren van een factory reset van mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Vandaag 2 updates ontvangen. Vanuit de Appstore.
Wellicht een voorbode naar 8.1 ??

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/11ltt76.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/f2kns6.png
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2qcfqrr.png

Oh ja ik zit al op GDR3.
Ga deze updates nu bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Aapzak schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:40:
Ik gebruik Nokia Here Drive + weleens in de auto. Ik weet niet of het aan mijn lader ligt maar de accu gaat leeg tijdens het navigeren, ook als hij aangesloten is op de lader.

Een lange reis red je er dan niet mee. Ik zet navi dus maar uit op de lange stukken en kijk wat beter om me heen (best nog wel leuk ook)

Edit:
En wat betreft de developer preview. Ik weet niet of momenteel dev preview gelijk loopt met officiele release van GDR3 maar ik had meer issues met de developers build. Ik zag ook dat ik in GDR3 wel Samsung driver updates had gekregen en ik weet niet zeker of die ook in de dev preview zaten.

Ik weet dus nog niet of ik wil gaan wachten op de officiele release (uiteraard laat ik me straks heel makkelijk overhalen door jullie enthousiaste verhalen over 8.1)
Ik heb vooralsnog nergens last van. Geen enkele spontane reboot, geen haperingen, niks. Telefoon lijkt soms een fractie aneller en soms ook niet... Batterij lijkt iets langer mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
RoyalT schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:59:
Vandaag 2 updates ontvangen. Vanuit de Appstore.
Wellicht een voorbode naar 8.1 ??

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oh ja ik zit al op GDR3.
Ga deze updates nu bijwerken.
Ik heb ze hier ook klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Laatst online: 05-12-2024
Bestaat er een Nederlandse Windows Phone 8 forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 13:59
RoyalT schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:26:
Bestaat er een Nederlandse Windows Phone 8 forum?
Welkom.
Of hier voor 8.1: \[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:01
10 april geweest, ook in Amerika, moeten blijkbaar nog even geduld hebben... Ben benieuwd naar 8.1!

edit: aha, de 14e pas zie ik op wpcentral... Ik was niet bij :) en als we ook Nokia apps krijgen is onze telefoon nog steeds een betere keus dan de Lumia varianten volgens mij!

[ Voor 47% gewijzigd door Bokkiej op 12-04-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik had here drive+ al gekocht, de rest van de Nokia apps ken ik niet.

Maar ik had laatst dus een reboot door slecht signaal (heb ik niet vaak) en toch redelijk vaak wat issues met bluetooth en wifi dus naast het action center kijk ik toch het meest uit naar fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Het meest irritante vind ik nog dat Whatsapp niet zomaar alles wat ik wil versturen (videos, links van websites) kan versturen vanuit het 'delen met' menu. Hopen dat dat ook aangepast is. Iemand al 8.1 erop staan? Ik ben nu aan het downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:58
Hier met de laatste keer opstarten bezig.
De tijd van 96% tot 100% duurde erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Laatst online: 10:58
leuke dingen gevonden al.
Vind de extra rij op het startscherm helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Voor zover nog geen problemen ondervonden bij het gebruik :)

Kleine irritaties die ik nog steeds heb, die er al inzaten en nog niet opgelost zijn (whatsapp irritaties zijn misschien niet de schuld van WP, maar werken wel anders dan in Android):
* Ik kan bij internet explorer niet Whatsapp selecteren als ik 'pagina delen' aanklik,
* hetzelfde bij filmpjes vanuit de gallery
* als ik een filmpje maak vanuit whatsapp kan ik de flitser niet aanzetten
* terugscrollen bij Whatsapp duurt lang als je verder dan een paar berichten wil
* foutgetypte woorden moet je vaak helemaal verwijderen en opnieuw typen, halverwege een woord erin

Here+ is bij mij nog niet gratis te downloaden, zoals vermeld was op http://www.wpcentral.com/...free-all-windows-phone-81 . EDIT: na wijzigen regio op Mexico, rebooten en het volgen van deze link http://www.windowsphone.c...3e-4561-8d85-a294d54df06f kon het opeens wel :)

[ Voor 82% gewijzigd door Bokkiej op 15-04-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik vraag me af in hoeverre MS de juiste drivers heeft voor ons fijne toestel. Er waren in GDR2/3 toch wel wat issues met bluetooth en wifi en connectivity reboots en ik vraag me dus af of we beter af zijn met firmware van Samsung dan met firmware van MS of wellicht andersom.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:45
Hou mn hart vast, nu op 93% vab migrating your data.

Zou de duplicate MP3's, video's en foto's op de SD kaart opgelost zijn?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:45
Oh...dit was pas de voorbereiding op de upgrade naar 8.1 :D Zit pas op .166 nu

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Aapzak schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:02:
Ik vraag me af in hoeverre MS de juiste drivers heeft voor ons fijne toestel. Er waren in GDR2/3 toch wel wat issues met bluetooth en wifi en connectivity reboots en ik vraag me dus af of we beter af zijn met firmware van Samsung dan met firmware van MS of wellicht andersom.

Iemand enig idee?
Ja hoor. De drivers.. Zijn vrij.. Standaard. Microsoft pakt standaard/basis drivers bij de developer previews als het goed is. Een van de verschillen tussen de beta/dev preview en de final is dat de fabrikant er zijn eigen drivers aan toevoegt. Mogelijk zijn de drivers met de developer preview nu dus weer ouder als je met een officiele GDR3 had. Maar goed, als het goed is komt Samsung weer met een losse update met o.a. drivers e.d. er in. In de final van de update zouden die sowieso moeten zitten.
Enige wat ik nooit helemaal gevat heb; waarom niet 2 updates uitbrengen? De developer preview + losse Samsung update, en een final update waar alles in zit? Heb vorige keer, met GDR3 dev. preview, de gehele update nogmaals voor m'n kiezen gehad. Maar goed,m is misschien test-technisch voor Samsung weer niet handig.

Edit: pluspunt; performance wordt dus warsch. na verloop van tijd weer beter. :P Mits Samsung de moeite doet effort in goeie drivers te steken dan.

[ Voor 5% gewijzigd door xxxneoxxx op 14-04-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Hier ook downloaden :D

Edit: supervette update! Erg blij mee, cosmetisch goeie updates en functioneel ook! Draait uitstekend op de samsung tot nu toe (al heb ik geen bluetooth in gebruik)

[ Voor 79% gewijzigd door jorisjan op 14-04-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Iemand met een interop unlock op zijn Ativ S de update al geprobeerd? (Kraanmachinist allicht? :P)

Ik lees toch wat horrorverhalen hier en daar op XDA devs van mensen met de Ativ die aan de lopende band reboot na de update.. Ook verhalen over geen werkende wifi meer en bluetooth e.d. Maar geen mededeling erbij of dit specifiek Interop unlocked toestellen betreft (kan ik mij ook niet voorstellen overigens..), iig wel verscheidene issues bevestigd met CDMA toestellen.. Wat voor ons geen issue zou moeten zijn btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:35
Draait hier ook prima. Ik heb bluetooth even getest(gebruik het normaal ook niet) en het werkt nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Ik heb vooralsnog alleen soms dat Internet Explorer eruit klapt. Maar dat was maar bij één artikel van tweakers en kwam voor de update ook bij uitzondering voor. Geen problemen met wifi gehad. Bluetooth zal ik nog proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Werkt hier best aardig, Bluetooth gebruik ik nooit dus durf ik niet te zeggen. Wifi werkt prima.

Een probleem is inderdaad dat IE11 nogal onstabiel is, maar dit heeft weinig met de ATIV S te maken, andere WP8.1 gebruikers hebben hier ook last van (zie: [bug] Site performance op Windows Phone 8.1).

Verder zit er een bug in de camera, waardoor hij zwart is nadat je naar de Video stand wisselt. Soms gaat dit goed maar vaak blijf je met een zwart camera beeld zitten en is een reboot nodig (zie: http://forums.wpcentral.c...a-broken.html#post2464905).

Verder lees ik over mensen met constante reboots, hier gelukkig geen last van.
Het is niet helemaal vlekkeloos dus, maar in mijn geval ben ik overall zeer tevreden met de WP8.1 Developer Preview!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
Het draait soepel bij mij, maar het vréét batterij. Ik hoop dat dit komende dagen verbetert, net als bij custom roms op een android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
bollefles schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:39:
Het draait soepel bij mij, maar het vréét batterij. Ik hoop dat dit komende dagen verbetert, net als bij custom roms op een android.
Dat lijkt mij op zich niet. Als iets batterij vreet, zou ik het eerder in achtergrondtaken .o.i.d. zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:42:
[...]

Dat lijkt mij op zich niet. Als iets batterij vreet, zou ik het eerder in achtergrondtaken .o.i.d. zoeken..
Hier gaat de batterij ook redelijk snel, maar natuurlijk maakt de telefoon ook overuren nu hij net geupdatet is, omdat alles wordt uitgeprobeerd. Maar het klopt wel dat hier na de update alle apps hun achtergrond taken (nu te vinden onder batterijbesparing) weer aan stonden, heb dit allemaal weer geblokkeerd (op belangrijke apps na uiteraard), nu even tijdje aankijken of het veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Dat zal er ook mee te maken hebben, alle nieuwe functies even testen. :) Naar wat ik heb begrepen is het bij WP niet zo dat een batterij na een softwareupdate opnieuw ingeleerd/geconditioneerd moet worden.. Dus dat is het iig niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Grootste verbruiker was bij mij Internet Explorer. Ik kan me niet herinneren dat ik die heb gebruikt dus achtergrond gebruik van IE heb ik nu geblockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
xxxneoxxx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:42:
[...]

Ah, dank! Meteen Twitter uitgezet. Die leek een boosdoenertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:22
Ik vind 8.1 heerlijk werken! Batterij gaat laatste 2 dagen inderdaad sneller, maar ben dan ook constant niewe dingen aan het testen. Mooie verbeteringen als de toggles, het swipen en de week weergave in de agenda. Erg leuk is Cortana ook om mee te spelen! Probeer nu de simpele dingen als "Call pietje" en "Wake me up at .." en dat werkt erg goed. Music app is helaas stuk trager geworden maar dit vang ik nu ook met Cortana> "Play Metallica" en binnen een paar seconden staat de muziek te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Bluetooth werkt hier prima, enige probleem qua stabiliteit is de browser, vaak bij tweakers. Gebeurt toch regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

haha, camera is ook hopeloos kapot in whatsapp, er is echt iets gruwelijk mis. Eerste wat ik probeerde was video, dat resulteerde meteen in een crash.
Dat de camera daarna niets meer deed verbaast me niet.

edit:
Meteen naar foto werkt wel in WA. Het is echt een issue met schakelen van en naar video.

[ Voor 19% gewijzigd door Aapzak op 16-04-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-06 12:37
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Laatst online: 20-09 13:29
Ik draai het nu sinds maandag.
  • Bellen/sms-en/whatsap/kalender/etc werkt zonder problemen
  • Bluetooth werkt (in Prius) zowel muziek als bellen.
  • Batterij is sneller leeg, kan ook zijn doordat ik er nu meer mee bezig ben.
  • Bij wisselen van foto naar camera mode crashed de foto/video app. De eerste keer filmen werkt wel.
  • Internet gebruik ik bijna niet, ik heb toen geen problemen ondervonden.
Ik heb wel een berg van die foto enhancer apps, o.a. blink. Die ga ik er nog afgooien, gebruik die toch nooit en misschien dat er een dwars zit oid. Voor de rest ben ik er wel tevreden mee. 8.1 is weer een stuk gebruikersvriendelijker en meer geintegreerd in mijn eco systeem (Win8 op desktop, onedrive, xbox).
De sync werkt wel goed, pas ik de thema kleur op mijn desktop aan zie ik het binnen 10 sec terug op mijn telefoon (en vice versa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Ik heb de stap ook gewaagd en lijkt gelukt.
Waar zitten ookal weer die instellingen voor wat er in de achtergrond mag draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Niet goed opgelet? Hebben we geen Cortana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Draai nu ook sinds een paar dagen 8.1. Had een issue dat mijn handmatige APN niet meer werkte en ik geen internet meer had. Dat kon ik oplossen door'm opnieuw aan te maken. Automatische settings van ANP werken niet bij mij (heb een iBood exemplaar dat uit France komt).

Ben enorm blij met wat 8.1 me nu biedt. Heb nog geen crashes gehad. De eerst keren (ik heb hem paar keer herstart) wel probleem met email synchronisatie. Dit trok de batterij leeg. Heb het account gewist en opnieuw aangemaakt: probleem is verdwenen.

De notifications zijn super handig. En praten met Cortona ook (moet je wel alles op US zetten).

Ik heb ook het idee dat-ie soepeler draait. Al met al een enorme verbetering, meer een 9.0 dan een 8.1 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Ik ben ook erg tevreden over 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Hier heeft het een paar dagen uitstekend gedraaid. Vrijdag ineens 20x opnieuw opgestart in een ochtend tijd.... (Had slecht bereik op werklocatie).

Heel vreemd wantndinsdag was ik op dezelfde locatie en toen nergens last van.

Nu zit ik in het huitenland, data uit, 2G geforceerd en hier heb ik nergens last van ondanks slecht bereik....

Als ik terug ben toch maar eens een factory reset / whipe doen, here drive doet het ook niet en soms is het lekker om even op te schonen en clean te beginnen...

[ Voor 19% gewijzigd door jorisjan op 19-04-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na installatie WP8.1 mag ik de de telefoon niet volledig afsluiten en terug opstarten anders geraakt de GSM in een reboot loop waar hij dus telkens na een 30 seconden terug opstart. Ook moet ik de APN gevens manueel ingeven in het simkaart menu want in de APN menu werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die problemen hebben met hun WinGSM heeft Microsoft deze Diagnostic tool gemaakt .
http://www.windowsphone.c...-431ef28b7e80?signin=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Door omstandigheden heb ik de Samsung ATIV S teruggezet naar de fabrieksinstellingen om hem weer opnieuw in te stellen met een nieuw microsoft account.
Bij het opstarten geeft hij een blauw scherm met "Windows Phone" en vervolgens een zwart scherm met "SAMSUNG mobile". Dan zit het systeem vast en alleen nog uit te zetten door de batterij te verwijderen.
Moet hij naar een reparateur of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakers2013 schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:34:
Door omstandigheden heb ik de Samsung ATIV S teruggezet naar de fabrieksinstellingen om hem weer opnieuw in te stellen met een nieuw microsoft account.
Bij het opstarten geeft hij een blauw scherm met "Windows Phone" en vervolgens een zwart scherm met "SAMSUNG mobile". Dan zit het systeem vast en alleen nog uit te zetten door de batterij te verwijderen.
Moet hij naar een reparateur of zijn er andere mogelijkheden?
Eens een manueele reset proberen ....
http://www.hard-reset.com/samsung-ativ-s-hard-reset.html

Anders vrees ik dat je niet anders kan dan hem binnen bregen in een Samsung service center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Hartelijk dank Cruzebe.
Hij doet het weer na enkele pogingen na de stappen 1 t/m 7 uitgevoerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Ook hier soms cameraproblemen met 8.1, zwart beeld waar ik het beeld van de camera zou moeten zien. Enige dat helpt lijkt een reboot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Bokkiej schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:57:
Ook hier soms cameraproblemen met 8.1, zwart beeld waar ik het beeld van de camera zou moeten zien. Enige dat helpt lijkt een reboot te zijn.
Dat met die camera is wel redelijk duidelijk. Switchen tussen video en foto resulteert al heel snel in een niet werkende camera. Die krijg je echt alleen maar weer werkend door een reboot uit te voeren.

Hoe mooi de verbeteringen in 8.1 ook zijn, juist door deze camera bug ben ik weer terug naar de officiele builds zonder developer preview materiaal erop. Ik hoop dat Samsung een beetje opschiet met de drivers zodat we dadelijk weer kunnen genieten van onze ATIV S mét goede camera (en dan is het toestel echt waanzinnig goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapzak schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:47:
[...]

Ik hoop dat Samsung een beetje opschiet met de drivers zodat we dadelijk weer kunnen genieten van onze ATIV S mét goede camera (en dan is het toestel echt waanzinnig goed).
Ik vrees ervoor de Ativ S is een buitenbeentje van Samsung , ik heb een paar keer de helpdesk gecontacteerd met de vraag hoe ik de GDR2 erop kreeg en volgens de één moest ik Samsung Kies software installeren de andere wist totaal niet waarover ik het had en dacht dat de Ativ S een Androit toestel was enz enz tegen dat Samsung de officieele release beschilbaar maakt zal het nog hééééél lang duren . Van mij blijft de 8.1 er (voorlopig) ik maak toch geen filmpjes en foto's maakt hij nog goed het enigste wat ik voor heb is als de flits af staat dat hij toch fllits net voor hij de foto maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Spontane reboot en nu problemen met de sd-kaart. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
net een harde reset gedaan en na het configureren krijg ik een systeem-update.... meer mensen???
edit: was maar een update voor de systeemtaal
nu alle apps aan het installeren. alle instellingen en apps (en zelfs mn homescreen) worden automatisch vanuit de backup teruggezet of opnieuw uit de store gedownload *O* werkt top!

[ Voor 55% gewijzigd door jorisjan op 22-04-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvhorssen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 21:32
Ik heb zeer regelmatig dat IE crashed met WP8.1 developer preview. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Niet vaak, maar wel meer dan voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Hmm, ben inmiddels wat minder tevreden dan voorheen. WhatsApp lijkt niet goed meer te synchen, waardoor ik soms berichten misloop. Daarnaast crasht de telefoon bijzonder vaak bij het maken van foto's. Ook de browser heeft het zwaar en klapt er om de haverklap uit.

Dan zijn er nog onregelmatige reboots van de telefoon waar ik de vinger niet op kan leggen.

Voor de rest werkt het prima :P

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
marius1993 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:24:
Ik heb zeer regelmatig dat IE crashed met WP8.1 developer preview. Hebben meer mensen hier last van?
Toevallig als je op Tweakers zit te browsen?

Zo ja, zie [bug] Site performance op Windows Phone 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
:o Das inderdaad mijn probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Sinds de harde reset geen enkele vastloper/reboot meer gehad en batterij gaat wat langer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Jansen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 22:50
Draai sinds dag 1 de 8.1. Was zeer happy hiermee. Geen enkel probleem zelfs. Je moet inderdaad wat achtergrond taken killen, wil je weer de zeer lange bat.duur halen. Ben er echter sinds 2 dagen achter dat bij geen Wifi verbinding whatsapp bij mij niets binnenhaalt en mail haalt ook niets binnen...... :(

Zijn er meer die hier last van hebben of heb ik toch nog ergens een setting over het hoofd gezien?
B.t.w. ik gebruik Tele2 als provider.

Home Assistant, Marstek Venus 5,1kw, CT003, Shelley Pro3 emulatie, LilyGo Modbus, Home Wizard P1, ISKRA AM550-P1, 3xFase, Dell Optiplex 7040M 16gb, Firmware V117 & V153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Tom Jansen schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:30:
Draai sinds dag 1 de 8.1. Was zeer happy hiermee. Geen enkel probleem zelfs. Je moet inderdaad wat achtergrond taken killen, wil je weer de zeer lange bat.duur halen. Ben er echter sinds 2 dagen achter dat bij geen Wifi verbinding whatsapp bij mij niets binnenhaalt en mail haalt ook niets binnen...... :(

Zijn er meer die hier last van hebben of heb ik toch nog ergens een setting over het hoofd gezien?
B.t.w. ik gebruik Tele2 als provider.
op welke instelling staat je mail? bij mij staat die op "op basis van mijn gebruik" dat kun je ook forceren naar hoe vaak jij het wilt.
met whatsapp zijn (al een aantal dagen) problemen, niet alleen onder WP8.1 maar ook onder WP8 en zelfs 7.8. zie het Whatsapp for Windows Phone topic

[ Voor 4% gewijzigd door jorisjan op 29-04-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Jansen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 22:50
jorisjan schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:31:
[...]

op welke instelling staat je mail? bij mij staat die op "op basis van mijn gebruik" dat kun je ook forceren naar hoe vaak jij het wilt.
met whatsapp zijn (al een aantal dagen) problemen, niet alleen onder WP8.1 maar ook onder WP8 en zelfs 7.8. zie het Whatsapp for Windows Phone topic
Klopt deze instelling voor de mail had ik al gevonden. Staat weer op zo vaak ik per uur wil synchroniseren. Van whatsapp ga ik eens ff nalezen. Thanks,

Home Assistant, Marstek Venus 5,1kw, CT003, Shelley Pro3 emulatie, LilyGo Modbus, Home Wizard P1, ISKRA AM550-P1, 3xFase, Dell Optiplex 7040M 16gb, Firmware V117 & V153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:27
M'n Ativ-S draait nu een dagje op 8.1 en ik heb nog geen problemen gehad. Ik heb berichten gezien over nietwerkende camera's, maar daar heb ik geen last van (behalve van de flitser die af en toe naderhand nog een keer belicht). Ook alle apps die ik gebruik doen het gewoon. Ben er tot nu toe erg over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Dat van die camera dacht ik ook, totdat ik een paar keer geswitched ben tussen de camera video opname optie en de foto optie. Dan volgt opeens een zwart beeld, en scheid de sensor er mee uit of zo. Reset is dan de enige oplossing.

Zie overigens dat op XDA weer mooie oplossingen voorbij komen voor interop unlocked ativ-s'.. Mogelijkheid om text e.d. kleiner te maken, en de 5e toggle te enabelen via registry. Het is even wachten tot de homebrew tools deze opties weer gemakkelijker maken om aan/uit te toggelen, maar het zit er weer aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 13:45
Mijn vrouw heeft de Ativ S en kan geen video's versturen die groter zijn dat 16mb.... Als ik dit via Whatsapp probeer weer wel maar dan in een belachelijk lage resolutie... Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ze heeft gewoon de meest recente firmware erop staan van Win8

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Skydrive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 12:20

DjVe

Hatsaflats!

Weet iemand of het mogelijk is om die screenshot mogelijkheid uit te zetten op 8.1? Ik druk te vaak op beide knoppen en dan staat de map weer vol met schermafbeeldingen. Behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Heeft iemand hier al tijd gestoken in uitvinden wat Samsung van plan is te gaan doen voor 8.1 op onze geliefde ATIV S? Ik heb net 15 minuten zitten googlen maar het lijkt net alsof ons toestel eigenlijk niet bestaat.

Ik heb de developers build er al op gehad en de video bug is een dikke no-go voor mij. Is dat probleem inmiddels al opgelost? De rest van 8.1 beviel me prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Aapzak schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:19:
Heeft iemand hier al tijd gestoken in uitvinden wat Samsung van plan is te gaan doen voor 8.1 op onze geliefde ATIV S? Ik heb net 15 minuten zitten googlen maar het lijkt net alsof ons toestel eigenlijk niet bestaat.

Ik heb de developers build er al op gehad en de video bug is een dikke no-go voor mij. Is dat probleem inmiddels al opgelost? De rest van 8.1 beviel me prima namelijk.
Samsung release een nieuw toestel met wp8.1, dus het zou erg raar zijn als ze hun oude toestellen niet meer gaan supporten.

Dit is iets wat ze met android al te graag doen (android 4.4 zie je bv. niet op de galaxy s3) en ik denk dat Microsoft dit probleem ook zag aankomen. Waarschijnlijk hebben ze daarom een smak geld aan Samsung gegeven om door te gaan met het platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Naar verluid. Bericht daarover komt nml van een blogger/bron die vrij anti microsoft is. ;)

Iemand al eens een reset van zijn ativ S gedaan met windows phone 8.1? Mijn Foto album blijft leip doen. Eerst raar gedoe met de favorites. Hierna sd kaart geformatterd en folders teruggeplaatst. Loste het niet op. Toen sd kaart vervangen door een 32 gb variant die toch al besteld was. Nieuw aangemaakte folders op de nieuwe SD kaart verschijnen nu ook niet meer in "albums" alszijnde losse albums. Alleen de default camera roll. De losse files er in worden wel weer gevonden, en in het totaaloverzicht weergegeven. Lijkt er dus op dat of de isolated storage, of de db van de foto app de weg kwijt is. :( Ook niet na compleet wissen sd kaart, herinit. van de camera lost het niet op. Dan blijft een volledige reset over me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReenseM
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Is het nogsteeds een telefoon waard om te halen? M'n Android telefoon (Samsung Galaxy Nexus) Is net overleden.. Zoek een goede telefoon, en Windows Phone "lijkt" mij veel serieuzer, voor iemand die alleen maar communiceert op zijn telefoon. (Whatsapp, bellen, SMS, skype, etc.)

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Laatst online: 11:24
therinsem schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:16:
Is het nogsteeds een telefoon waard om te halen? M'n Android telefoon (Samsung Galaxy Nexus) Is net overleden.. Zoek een goede telefoon, en Windows Phone "lijkt" mij veel serieuzer, voor iemand die alleen maar communiceert op zijn telefoon. (Whatsapp, bellen, SMS, skype, etc.)

Iemand?
Probeer het gewoon, je kunt voor relatief weinig geld een goede 2e hands Ativ S of Nokia (925 oid)Windows Phone kopen. Met de 8.1 update en de apps die er tegenwoordig zijn kom je niet veel te kort. Ik wil in ieder geval niet meer terug naar Android. Bevalt het niet? Dan verkoop je het toestel gewoon weer.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Voor 150 wel de moeite als je hem kan vinden. Een andere optie is misschien de z10?

Ontopic: Weer een update! Hopelijk de ie crashes opgelost en het cameraprobleem.
Was het videoprobleem niet op te lossen door een andere taal of regio te kiezen? Ik gebruik het niet dus heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
Net de update van vannacht geinstalleerd. Zit nu op 8.10.12382.878 met firmware 2424.13.10.1.
Ik kon net weer netjes wisselen tussen camera en video zonder dat de telefoon vast liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

wauwwie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:04:
Net de update van vannacht geinstalleerd. Zit nu op 8.10.12382.878 met firmware 2424.13.10.1.
Ik kon net weer netjes wisselen tussen camera en video zonder dat de telefoon vast liep.
De camera was voor mij de enige showstopper, heb je het een aantal keer geprobeerd? Zou erg goed nieuws zijn als het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
Aapzak schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:50:
[...]

De camera was voor mij de enige showstopper, heb je het een aantal keer geprobeerd? Zou erg goed nieuws zijn als het opgelost is.
Toen ik vanmorgen een foto/video wilde maken was er alleen een zwart beeld. Na een reboot kon ik afwisselend foto's en video's maken en ook nadat ik de app een paar keer had afgesloten en opgestart. Tevens gaat de flitser niet meer af na het maken van een foto. Het werkt iig beter dan voor de update.

Ik heb gezocht naar de release notes / changelog, maar het lijkt erop dat deze niet gepubliceerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door wauwwie op 15-05-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:42

The_Scarabial

MTB for life!

Hoe kan ik evt. Updaten, al een jaar geen updates meer gehad, telefoon draait wel als een zonnetje, dus eigenlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Houdt er rekening mee dat dit nog steeds een losse update vanuit Microsoft is. Ik vermoed dat het camera issue pas volledig opgelost zal zijn als we vanuit Samsung een officiele driver krijgen. En die zal er ook wel komen, als de eerste telefoons met Windows Phone 8.1 final op de markt komen me dunkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Vanaf vandaag liggen de eerste Nokia Lumia 630-toestellen in de winkels. Eerst in Azië, en vanaf juli ook in de VS en Europa. Ik denk dat wij nog wel even moeten wachten op de update. Ik heb gelezen:
"Microsoft heeft bekendgemaakt dat op 24 juni wordt begonnen met de uitrol van de update naar Windows Phone 8.1. De update zal gefaseerd uitgerold worden en de ondersteuning loopt voor iets meer dan drie jaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Leukigheidje bij de Ativ S met de allerlaatste update (mogelijk ook andere toestellen):
ALs je een custom ringtone ingesteld hebt, en je reboot je telefoon.. Dan is na de reboot weer een standaard ringtone ingesteld. Niet handig, aangezien je op die manier best wel eens een gesprek kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing voor degenen zoals ik met die de laatste update van Win 8.1 nog steeds soms in een "reboot loop" geraken (blijvend herstarten na een 30tal seconden).
Tot nu toe moest ik een volledige herstart naar fabrieks instellinge als ik voor had en alles terug configureren want die backup bleek ook al niet te werken .
Nu heb ik gevonden dat als je een extra taal voor uw toetsenbord installeerd en direct daarna dus de update binnenhaald (de tand wieltjesscherm) dat hij daarna niet meer in de "reboot loop " zit .
Afbeeldingslocatie: http://i309.photobucket.com/albums/kk364/Chevycorsica93/temporary_zps67ab23a1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:24:
Leukigheidje bij de Ativ S met de allerlaatste update (mogelijk ook andere toestellen):
ALs je een custom ringtone ingesteld hebt, en je reboot je telefoon.. Dan is na de reboot weer een standaard ringtone ingesteld. Niet handig, aangezien je op die manier best wel eens een gesprek kan missen.
Ja heb ik ook gemerkt , blijkbaar zit er toch nog hier en daar een bug in hoor net zoals de reboot loop waar de mijne soms inkomt (meestal na een soft restart).

Wel heel eigenaardig sommigen hebben nergens last van, na de Dev preview 8.1, dan anderen hebben weer last van een niet werkende camera of slecht werkende camera , moet ergens liggen aan de firmware men zou moeten weten hoe je deze kan bijwerken , Samsung zelf moet je niets vragen die vallen volledig uit de lucht de laatste keer dat ik hen iets vroeg wist die medewerker daar nog niet eens dat Samsung Windows Phones had die was heel de tijd bezig over Androit 8)7 .

Voor de rest vind ik de 8.1 wel de moeite waard de tranparante (live) tegels op het startscherm vind ik de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 12:20

DjVe

Hatsaflats!

Batterijduur is met de update van afgelopen week wel behoorlijk verbeterd. Zakelijk heb ik mijn telefoon tot middernacht 16-5 opgeladen (dus van de lader af op de 17e) en heb nu nog 22% over. Telefoon is licht gebruikt in het weekend (wat bellen en e-mail) en vandaag wat intensiever. Dat komt dus neer op 3,5 dag :)

Privé heb ik ook een Ativ en die gaat wat minder lang mee, maar nog steeds twee volle dagen met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
xxxneoxxx schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:17:
Naar verluid. Bericht daarover komt nml van een blogger/bron die vrij anti microsoft is. ;)

Iemand al eens een reset van zijn ativ S gedaan met windows phone 8.1? Mijn Foto album blijft leip doen. Eerst raar gedoe met de favorites. Hierna sd kaart geformatterd en folders teruggeplaatst. Loste het niet op. Toen sd kaart vervangen door een 32 gb variant die toch al besteld was. Nieuw aangemaakte folders op de nieuwe SD kaart verschijnen nu ook niet meer in "albums" alszijnde losse albums. Alleen de default camera roll. De losse files er in worden wel weer gevonden, en in het totaaloverzicht weergegeven. Lijkt er dus op dat of de isolated storage, of de db van de foto app de weg kwijt is. :( Ook niet na compleet wissen sd kaart, herinit. van de camera lost het niet op. Dan blijft een volledige reset over me dunkt.
totaal geen last van de problemen die jij omschrijft, maar ik heb inderdaad een harde reset gedaan vrij snel nadat ik op 8.1 ben overgestapt. sindsdien, op de "bekende" bugs na (o.a. camera) totaal geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
xxxneoxxx schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:24:
AH! VANDAAR!

dat heb ik dus al een aantal keer gehad! krijg iedere keer weer "over the horizon" terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
jorisjan schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:50:
[...]

totaal geen last van de problemen die jij omschrijft, maar ik heb inderdaad een harde reset gedaan vrij snel nadat ik op 8.1 ben overgestapt. sindsdien, op de "bekende" bugs na (o.a. camera) totaal geen enkel probleem
Ja, een volledige reset heeft het uiteindelijk opgelost hier. Zat ook al even te googlen, maar op uitzondering van soortgelijke issues welke zich uitsluitend voordoen op WP7.5 kon ik niks vinden m.b.t. 8.1. Dan is een reset dus de enige oplossing helaas. Ach, een reset verder en het is idd opgelost. En kan ik bevestigen dat een reset op 8.1 preview idd gaat zoals je verwacht. Ik heb alleen, na de reset optie in het menu, niet de vraag gehad of ik mijn apps wilde herstellen wat voorheen wel het geval was bij een reset volgens mij. Dat was dus wel even een PITA om opnieuw te regelen allemaal, gelukkig is dat met de nieuwere store vrij handig. Je historie van apps wordt daar netjes bijgehouden iig, dus kan je op die manier 1 voor 1 je apps opnieuw installeren..
jorisjan schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:51:
[...]

AH! VANDAAR!

dat heb ik dus al een aantal keer gehad! krijg iedere keer weer "over the horizon" terug...
Yep, same here. Had al een paar oproepen gemist, vanwege de spontaan veranderde ringtone. :P "Over the horizon" inderdaad.. Redelijke suffe bug - en ringtone. :P. Gelukkig wel reproduceerbaar, dus het moet te fixen zijn me dunkt. Geen idee of het voor elk WP toestel geldt, maar ik kwam op WPcentral iig een andere Ativ S user tegen met hetzelfde issue, dus dan zou je haast denken dat het Ativ S specifiek is. Sjiekste zou zijn dit bij Microsoft te melden op een of andere manier, maar ik heb geen idee hoe je feedback achter kan laten m.b.t. de dev previews. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twointje
  • Laatst online: 01-10-2024
Weinig problemen met de developers previeuw van 8.1 buiten de problemen met de camera en het feit dat ik soms geen sms bericht kan versturen alhoewel ik juist een sms heb ontvangen...
Moet dan het netwerk veranderen van automatisch naar Mobistar ( ik heb Telenet als provider ) en dan kan ik wel mijn sms versturen. dit gebeurt wel niet bij elke sms ..... Soms heb ik daar dagen geen last van.
Voor de update had ik daar geen last van .. :-( :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu GDR2 op mijn ativ S staan (flashed).

Welke update moet ik hebben van GDR3?

8.0.10512.142 of 8.0.10501.127 of 8.0.10517.150 of 8.0.10521.155 ?

Welke is trouwens de developer preview? die moet ik absoluut niet hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevoeging: welke GDR3 kan wel hard reset doen zonder problemen en gewoon normaal apps installeren?
Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
Levertijden van de Samsung Ativ S mogen besproken worden in Samsung Ativ S - Levertijden en Prijzen.