Lijkt me wel. Ik heb alleen in de exploratie versie van de 300i geen bed gezien.Metalkai schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:29:
Ik vraag me af of dat alleen gaat gelden voor schepen die een bed hebben.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Lijkt me wel. Ik heb alleen in de exploratie versie van de 300i geen bed gezien.Metalkai schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:29:
Ik vraag me af of dat alleen gaat gelden voor schepen die een bed hebben.
Denk dus dat het wel in elke versie zit.The 300 Series handles like a fighter without
sacrificing the comforts of a larger ship. With
ample berths for longer-duration spaceflight,
the 300 Series’ rear habitation compartment
features all the necessities: eat, sleep and
work in exquisite comfort.
Sorki#2242
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 12:55 ]
Sorki#2242
[ Voor 10% gewijzigd door R-J_W op 02-07-2013 13:21 ]
De links in deze post werken niet meer omdat we een nieuwe forum hebben, maar de informatie staat er ten minste nog. https://starcitizenstuff....layer-interaction-slider/Sorki schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:56:
Ha nog niet van gehoord die pvp slider! Heb je daar een bron van?
Ik denk sowieso dat je meer mogelijkheden hebt om te kiezen of je het gevecht aangaat of gaat lopen hier. Tot zover heb ik nog geen weet van webifier/scramble modules zoals in EVE dus als je ship sneller is moet je de fight wel kunnen ontlopen.
Verwijderd
Het is dus wel zo dat het effect van de slider in risicovolle gebieden minder is. Helemaal puur PvE wordt het niet.Basekid schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:58:
Oke, dat van die sliders vind ik wel fijn. Ik wil eigenlijk puur PvE gaan doen en heb totaal geen zin in PvP
Sorki#2242
Ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen. Op het forum zijn ze erg positief dat het gaat lukken, maar daar zitten natuurlijk al de die-hard fans. Het grootste deel van de mensen die vooraf geld willen betalen is nu wel op denk ik.dahakon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:31:
Wat vindt iedereen er overigens van dat CIG gaat proberen om de 21 miljoen dollar die men denkt nodig te hebben voor Star Citizen, volledig via crowd-funding binnen te halen? Het is nog een redelijk lange rit, 8.9 miljoen dollar om precies te zijn, maar er is nog wel anderhalf jaar om dat te doen. Bovendien is de teller van 10.75 miljoen, op het moment dat de nieuwe site live ging, naar 12.12 miljoen gevlogen. Bijna anderhalf miljoen in 3 dagen tijd.
Verder is de 13 miljoen stretchgoal Destroyer nu aangepast naar een Frigate, voor hen die dat nog niet gezien hadden.
Bij normale marine-situaties krijg je nu, van klein naar groot:
Corvette (Idris), Frigate, Destroyer, Cruiser, Carrier (Bengal)
Sorki#2242
Verwijderd
Ik denk dat alles mogelijk is. De pledges komen in golven op sommige momenten, dus uitgaan van trends en gemiddeldes zegt naar mijn mening weinig. Ik denk dat het zeker mogelijk is de 21 mil te halen, maar ik verwacht ook wel dat het pledgen na het uitbrengen van de hangar minder zal worden.Sorki schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:45:
Ik denk ook dat het moeilijk gaat worden.
Ze hebben ruwweg nog 60 000 alfa-test slots, aan de gemiddelde 54€ pledge halen ze zo nog potentieel 3.24 mil op. Het wordt natuurlijk minder aantrekkelijk zonder LTI dus ik denk dat ze dat bedrag niet snel zullen halen met de nieuwe pledgers.
Wanneer ze nieuwe ships releasen zullen er wel mensen zijn die de nieuwe ships/varianten kopen, maar veel mensen hebben hun limiet (psychologisch of hard;) ) bereikt. Deze zullen eerder hun huidige pledge reclaimen en inwisselen voor de nieuwe ships.
Hangaar module en de dogfight alfa zullen wel voor de nodige reclame en bijhorende aankopen zorgen, maar om daarmee nog 5-6 mil extra op te halen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 21:53 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Verwijderd
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Volgens mij is het voordeliger om je Scout package te reclaimen en vervolgens het Colonel package te kopen en een losse Aurora. Scheelt 5 dollar en als je die per se ook wil investeren kan je er altijd nog een extra skin bijkopen of zo.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:23:
Even een vraagje aan de mensen die meerdere schepen hebben. Hebben jullie meerdere packages gekocht of alleen maar addons?
Ik wil namelijk naast mijn Aurora LX nog een Hornet aanschaffen, ik kan dan de addon kopen. Maar ik kan ook de Colonel package erbij kopen voor precies dezelfde prijs, waarbij ik allemaal extra goodies krijg. Ik bezit dan dus 2 packages (Scout en Colonel). Dit kan wel gewoon toch? En beide schepen komen als het spel wordt geactiveerd gewoon op dezelfde account?
Op de RSI site is hier ook veel verwarring over.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Upgrade packages zijn sinds gisteravond niet meer verkrijgbaar. Je kunt wel je oude package reclaimen en een package nemen met een 315p (pathfinder package).Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:56:
Voor $10 kan je de 300i upgraden naar 315p (engine upgrade+tractor beam) waardoor die ook geschikter wordt voor exploration.
Ze willen die insurance als money sinker gebruiker, mogelijk dat deze ook met irl cash betaald kan worden.Sapstengel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:43:
Wat ik een keer gelezen heb is dat het spel bij launch zo'n $60,- gaat kosten. Naar verloop van tijd zal dat ongetwijfeld minder worden, maar als ik een gemiddelde verkoopprijs neem van $40,- hoeft CR slechts 200.000 exemplaren te verkopen om de resterende 8 mil op te halen.
Van Wing Commander Prophecy zijn er 700.000 verkocht.
Die 21 miljoen gaan ze wel halen. Hoe ze precies de servers gaan betalen met in-game (micro-)verkopen moet nog blijken, maar dat zal ook voor de nodige omzet zorgen.
https://robertsspaceindus...13126-Grace-Period-UpdateMelkunie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:16:
En ik zit te twijfelen of ik mijn Digital Scout (Aurora) niet ga reclaimen en dan een Pathfinder (ORIGIN 315p Explorer) neem. 40 dollar extra is het dan. Hoe zit dat nu, heb ik daar nu ook maar tot de 6e voor?
315p & 325a blijven beschikbaar na de 6e.Melkunie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:16:
En ik zit te twijfelen of ik mijn Digital Scout (Aurora) niet ga reclaimen en dan een Pathfinder (ORIGIN 315p Explorer) neem. 40 dollar extra is het dan. Hoe zit dat nu, heb ik daar nu ook maar tot de 6e voor?
Sorki#2242
Hoe hij uit gaat zien, of de specs? Deze excel sheet heeft aardig wat specs op een rijtje:Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:20:
Hmm, 315p blijft natuurlijk wel qua basis een klein schip. Ik denk dat ik wacht tot er meer info over de freelancer is en dan een keuze maak.
Klinkt logisch. Denk dat het niet alleen met insurance gebruikt zal worden....deze kun je immers ook met in-game-credits kopen.Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:13:
[...]
Ze willen die insurance als money sinker gebruiker, mogelijk dat deze ook met irl cash betaald kan worden.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Dan wordt de game alsnog pay to win..... hoop niet dat ze dat daadwerkelijk gaan doen, dan heb je van die "donator kiddies" rondlopen met het beste van het besteMetalkai schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
Er is een tijd geleden gezegd dat de cash-shop geen items zal bevatten, alleen maar de optie om credits te kopen (met een limiet per maand). Alles in-game zal je in dat geval met credits moeten betalen, maar je hebt dan de keuze of je het met gekochte credits of met verdiende credits doet.
Het spel moet je kopen, maar daarna heb je geen vaste betalingen nee. Zover bekend is willen ze het wel mogelijk maken dat je in-game credits kan kopen met echt geld.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:53:
he word het spel free to play?
Verwijderd
Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:55:
[...]
Het spel moet je kopen, maar daarna heb je geen vaste betalingen nee. Zover bekend is willen ze het wel mogelijk maken dat je in-game credits kan kopen met echt geld.
[ Voor 7% gewijzigd door Ervig op 03-07-2013 15:07 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Kan, ik vind het verwarrend allemaalSempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:26:
[...]
https://robertsspaceindus...13126-Grace-Period-Update
De 315p is ook na de 6e nog beschikbaar, voor enkele andere modellen geldt dat niet.
En volgens mij is het verschil $45 (75-30)? Die $40 is het verschil tussen de aanschaf van de losse ships.
Bedankt.[b][message=40508301,noline]
@Awiersma, op dit moment krijg je geen nieuwe citizens card bij het verhogen van je pledge. De Citizens Card was helaas een eenmalige actie.
Package wordt nu tegen $30 verkocht (link), dus schijnbaar is de prijs gewijzigd tov jouw oorspronkelijke aanschaf?Melkunie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:14:
[...]
Kan, ik vind het verwarrend allemaal
Ik dacht het zo:Zodoende kwam ik op $40. Klopt dat dan toch?
- Mijn Digital Scout package kan ik reclaimen, levert me $35 op.
- Als ik niet het losse schip koop, maar deze package kost me dat toch $75? En nog steeds LTI.
Aurora is denk ik waarmee je standaard start in het spel (?), in feite betaal je met het goedkoopste package dus alleen het spel en LTI. Lijkt me logisch dat je voor het dubbele bedrag wel een beduidend beter ruimteschip moet krijgen.Gave sheet trouwens van TNJ. Lijkt de 300i toch wel duidelijk in alles simpelweg beter te zijn dan de Aurora. En mooier. Doet me een beetje denken aan het verschil tussen een F16 en een transporthelicopter
die van $30 heeft geen alpha/beta access meerSempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:32:
[...]
Package wordt nu tegen $30 verkocht (link), dus schijnbaar is de prijs gewijzigd tov jouw oorspronkelijke aanschaf?
[...]
Aurora is denk ik waarmee je standaard start in het spel (?), in feite betaal je met het goedkoopste package dus alleen het spel en LTI. Lijkt me logisch dat je voor het dubbele bedrag wel een beduidend beter ruimteschip moet krijgen.
Hoe is dat pay-to-win? Je kan nog zoveel credits kopen, en daarmee nog zulke grote schepen, als je niet kunt vliegen heb je er helemaal niks aan. Groter betekend niet beter. Er bestaat namelijk geen 'beste van het beste'. Alle equipment en schepen hebben een bepaalde functie, het is niet zo dat 1 schip of wapen beter is dan alle andere wapens. Zo zijn er bijvoorbeeld wapens die goed zijn tegen shields, maar waardeloos tegen armour.Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:38:
[...]
Dan wordt de game alsnog pay to win..... hoop niet dat ze dat daadwerkelijk gaan doen, dan heb je van die "donator kiddies" rondlopen met het beste van het beste.....
geen kans daartegen = no fun = no long term playerbase.
Ik moet zeggen dat ik deze argumenten vaker voorbij heb zien komen in het PtW debat, en ik ben het er niet mee eens. 1 schip of wapen kan wel beter zijn dan het andere schip in dezelfde categorie? Je laser v5 zal altijd beter zijn dan laser v3. En als je die hogere versie kan kopen met echt geld, dan is het wel redelijk PtW vind ik.Metalkai schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:16:
[...]
Hoe is dat pay-to-win? Je kan nog zoveel credits kopen, en daarmee nog zulke grote schepen, als je niet kunt vliegen heb je er helemaal niks aan. Groter betekend niet beter. Er bestaat namelijk geen 'beste van het beste'. Alle equipment en schepen hebben een bepaalde functie, het is niet zo dat 1 schip of wapen beter is dan alle andere wapens. Zo zijn er bijvoorbeeld wapens die goed zijn tegen shields, maar waardeloos tegen armour.
Of als je een heel krachtig wapen op je schip zet, zal het veel energie innemen, wat betekend dat je schilden en snelheid flink omlaag gaat.
Het punt van deze game is dat je die beide lasers dus gewoon met ingame credits kunt kopen. Als je geen zin hebt om 4 uur te farmen voor je credits kun je deze ook met echt geld kopen. Het is dus niet PtW, in de zin van beter spul voor echt geld.Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:24:
[...]
Ik moet zeggen dat ik deze argumenten vaker voorbij heb zien komen in het PtW debat, en ik ben het er niet mee eens. 1 schip of wapen kan wel beter zijn dan het andere schip in dezelfde categorie? Je laser v5 zal altijd beter zijn dan laser v3. En als je die hogere versie kan kopen met echt geld, dan is het wel redelijk PtW vind ik.
Sorki#2242
Hoe ben je dan ineens beter met een laser v5? Heb je ineens ook skills gekocht? Je moet toch ook echt iets kunnen raken voordat je er überhaupt iets aan hebt. Verder is het dus niet zo dat een v5 beter is dan een v3. Je hebt namelijk ook nog een overclock mechanic. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat out-of-the-box de v5 iets sterker is, maar dat deze geen overclock mogelijkheden heeft, terwijl de v3 wel deze mogelijkheid heeft, waardoor de v3 sterker is als je weet hoe je het moet overclocken.Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:24:
[...]
Ik moet zeggen dat ik deze argumenten vaker voorbij heb zien komen in het PtW debat, en ik ben het er niet mee eens. 1 schip of wapen kan wel beter zijn dan het andere schip in dezelfde categorie? Je laser v5 zal altijd beter zijn dan laser v3. En als je die hogere versie kan kopen met echt geld, dan is het wel redelijk PtW vind ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Metalkai op 03-07-2013 16:56 ]
Maar je snapt zelf ook wel dat je niet zomaar een idris, frigate, of carrier kan kopen met credits. Ik denk dat je daar behoorlijk voor moet "farmen/grinden". En als je hetzelfde kan bereiken door 2k in te leggen.... Dan zie ik die donator kiddies nog wel verschijnenSapstengel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:53:
Het ligt uiteraard aan een ieders interpretatie van "pay to win". Voor mij is P2W een voordeel verkrijgen met echt RL geld, die niet via in-game credits te verkrijgen is. Sneller je doel bereiken door echt geld te betalen zie ik niet als pay 2 win, zolang je hetzelfde doel met "grinden" (mag ik eigenlijk niet zeggen van CR) ook kunt behalen.
Aantal te kopen credits is beperkt en zeker niet genoeg om zo maar ff een Idris te kopen. Zelfs als je er nu eentje hebt gekocht met LTI zal je daar de nodige kosten aan hebben, fuel, bemanning, hanger fees en bewapening etc. Mocht je hem verspelen, dan krijg je enkel het kale schip vergoed en kan je weer opnieuw beginnen. Je zal uiteindelijk toch skills moeten hebben of het leuk moeten vinden om met je speeltje steeds gesloopt te worden door een groep ervaren piloten.Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:56:
[...]
Maar je snapt zelf ook wel dat je niet zomaar een idris, frigate, of carrier kan kopen met credits. Ik denk dat je daar behoorlijk voor moet "farmen/grinden". En als je hetzelfde kan bereiken door 2k in te leggen.... Dan zie ik die donator kiddies nog wel verschijnen(ondanks de maandelijkse limiet)....
Dat snap ik en ben ik helemaal mee eens.Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:56:
[...]
Maar je snapt zelf ook wel dat je niet zomaar een idris, frigate, of carrier kan kopen met credits. Ik denk dat je daar behoorlijk voor moet "farmen/grinden". En als je hetzelfde kan bereiken door 2k in te leggen.... Dan zie ik die donator kiddies nog wel verschijnen(ondanks de maandelijkse limiet)....
Der zijn genoeg mensen te noemen die nu al duizenden euro's hebben betaald. Ik juig dat alleen maar toe (voor de development).Sapstengel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:28:
[...]
Dat snap ik en ben ik helemaal mee eens.
Maar in mijn beleving is dat geen "Pay to win".
Die sporadische donator kiddie die een schip op die manier verkrijgt, krijgt het schip enkel eerder. Hij krijgt geen beter schip dan wanneer je hetzelfde schip met ingame credits verkrijgt.
Als iemand 2K euries/dollars wil betalen, juich ik dat enkel toe. Als het iemand blijkt te zijn die er niet mee om kan gaan, prima. Meer cannon fodder.
Moet niet, maar mag imho wel.Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:35:
[...]
...
Ik juig alleen niet toe dat het dadelijk zo meot zijn dat alles easy to get is als je maar betaald!
...
Verwijderd
Ik denk dat er wel wat verschillen zijn tussen Schafer en Roberts, toen ze aan het crowd fund avontuur begonnen. Schafer had een laag budget ingesteld met waarschijnlijk een redelijk klein spel in gedachten. Hij werd overrompeld door bijna 10 keer het 'benodigde' binnen te halen en heeft zijn project enorm opgeschaald, zonder het goed door te rekenen.Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:21:
Die 21mil gaan ze wel halen.Ik hoop alleen dat er geen Tim Shafer debacle komt:
http://kotaku.com/somehow...rter-needs-more-652014092
Inderdaad, ik denk ook dat dit niet een Tim Schafers debacle zou gaan worden.... echter ben ik ook benieuwd of CIG hun beloftes na zullen komen, want dat zie je wel vaker bij ontwikkelingen. Geen daad na woord.Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:21:
Die 21mil gaan ze wel halen.Ik hoop alleen dat er geen Tim Shafer debacle komt:
http://kotaku.com/somehow...rter-needs-more-652014092
[ Voor 5% gewijzigd door SgtPoen op 04-07-2013 19:54 ]
Is en blijft een nadeel van software ontwikkeling in het algemeen - je weet vaak pas hoe lang iets zou duren op het moment dat het effectief gemaakt en opgeleverd is.Squishie schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:19:
[...]
Inderdaad, ik denk ook dat dit niet een Tim Schafers debacle zou gaan worden.... echter ben ik ook benieuwd of CIG hun beloftes na zullen komen, want dat zie je wel vaker bij ontwikkelingen. Geen daad na woord.
ja, maar bij het goedkoopste geen alpha/beta-accessInrage schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:21:
Ok even met jullie afstemmen voor ik pledge...
- Met ieder pakket dat je koopt krijg je bij release de full game juist?
Klopt, en volgens mij ook LTI op extra schepen tot 26-10 als je uiterlijk vandaag een pakket hebt aangeschaft.- Als ik vandaag nog een pakket koop krijg ik nog LTI?
Ja, maar dan heb je er geen LTI op en zal je dus met ingame credits steeds moeten verzekeren.- Kan je alle ships die je nu kan kopen met real $ ook later met ingame credits verdienen? Dus als ik nu een goedkoop pakket koop kan ik dan na veel spelen ooit nog upgraden?
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 05-07-2013 11:31 ]
Als ik het goed heb is op dit moment het goedkoopste "package" de "Pathfinder - LTI" voor $75.Sempy schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:30:
[...]
ja, maar bij het goedkoopste geen alpha/beta-access
[ Voor 18% gewijzigd door Sorki op 05-07-2013 13:16 ]
Sorki#2242
Volgens mij zijn dat digital-only pledges.TNJ schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:46:
Wat betekent die gestoorde plaatjes van bepaalde pledges dan eigenlijk?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Wat deze vraag betreft, met jouw budget en eisen, zou ik voor de Pathfinder gaan. De 315p is wat meer gericht op exploring dan op combat, maar is in-game makkelijk te upgraden. Je kan bijvoorbeeld een paar scanners verwisselen voor een extra wapen.Inrage schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:21:
- Ik twijfel nog tussen Digital Bounty Hunter en Pathfinder... Ik zoek een beetje een alleskunner, exploren, niet helemaal nutteloos in combat, ... 75$ tot max 100$ is wat ik wil uitgeven maar dan moet het al echt de moeite zijn. Ik vond de vorige website precies makkelijker te navigeren voor een of andere reden.
Hoe zie je de MISC Freelancer in die role? "Exploration + niet useless in combat"Metalkai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:56:
[...]
Wat deze vraag betreft, met jouw budget en eisen, zou ik voor de Pathfinder gaan. De 315p is wat meer gericht op exploring dan op combat, maar is in-game makkelijk te upgraden. Je kan bijvoorbeeld een paar scanners verwisselen voor een extra wapen.
Dan komen er vast weer andere aanbiedingen, dit lopot gewoon veel te mooi.Metalkai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:36:
Zal straks wel flink minder worden denk ik, zodra die special offers verdwijnen.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik moet zeggen dat de economy er echt vet uit zietchiIIed schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:15:
Vandaag eindelijk uitgelegd hoe de economie in elkaar zit(klik)
Tevens ook laatste dag om LTI te krijgen voor instappers.
[ Voor 13% gewijzigd door J2pc op 07-07-2013 11:49 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
[ Voor 10% gewijzigd door DawgerDoc op 07-07-2013 22:36 ]
[ Voor 24% gewijzigd door J2pc op 07-07-2013 23:25 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Verwijderd
Verwijderd
$16 million
- Arena mode: The next generation of Wing Commander’s TrainSim allows pilots to test out their combat skills against friends or strangers in a simulation. Gain valuable combat experience without the downside of losing your ship in the game universe! Place bets on competitions across the galaxy.
- A laser pistol for every pledger before this point. Keep your ship safe from boarders with a pistol by your side.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Squishie op 08-07-2013 13:46 ]
wat wil je daarmee zeggenBasekid schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:09:
Ik moet zeggen dat ik het SC forum op de officiele website wel vol vind zit met "circlejerkers"
Chris Roberts lijkt echt niks fout te kunnen doen en ze hebben allemaal 100% vertrouwen in die man....
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq