[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:29:
Ik vraag me af of dat alleen gaat gelden voor schepen die een bed hebben.
Lijkt me wel. Ik heb alleen in de exploratie versie van de 300i geen bed gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
In de brochure van de 300 series:
The 300 Series handles like a fighter without
sacrificing the comforts of a larger ship. With
ample berths for longer-duration spaceflight,
the 300 Series’ rear habitation compartment
features all the necessities: eat, sleep and
work in exquisite comfort.
Denk dus dat het wel in elke versie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Het cargo compartiment van 300i is een ineens ook de leefruimte / ingang.
In de brochure staat idd dat er "ample berths" gaan zijn, dat zijn inklapbare bedjes (op een ship/trein).

Je zou de ruimte vol kunnen steken met cargo -zolang het gewicht het toelaat- maar dan moet je via de top hatch naar binnen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ben trouwens wel bang dat dit spel zoals EVE gaat worden naarmate het langer speelbaar is. Om een beetje rond te kunnen komen moet je lid zijn van een grote guild/alliance omdat je anders gewoon kapot wordt geschoten in unexplored space door player pirates.

Ik hoop echt dat je zelfs in je basic 300i gewoon (bijna) overal kan rondvliegen en zelfs solo nog veel kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Star Citizen heb je wel de extra functionaliteit om de PvP slider helemaal naar beneden te zetten. Daardoor wordt de kans klein dat je andere spelers tegenkomt (dan kom je vooral npc's tegen).

Dus ik denk dat je dan wel redelijk goed kan exploren in je basis 300i.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Ha nog niet van gehoord die pvp slider! Heb je daar een bron van?

Ik denk sowieso dat je meer mogelijkheden hebt om te kiezen of je het gevecht aangaat of gaat lopen hier. Tot zover heb ik nog geen weet van webifier/scramble modules zoals in EVE dus als je ship sneller is moet je de fight wel kunnen ontlopen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:39
De makers vinden het heel belangrijk dat je als een 'Han Solo' in je eentje kunt werken. Dus dat zal wel goed komen.

Zo vullen ze het grootste deel van de wereld met npc's. Deze 'factions' zullen veel groter zijn dan het aantal spelers. En als je binnen de gebieden van de npc-factions blijft, kun je daar ook hulp van krijgen.
vb Als je Citizen bent zul je sneller geholpen worden in de UEE. Dat is dus zoiets als de locale npc-faction joinen.
Daarnaast wordt er gebruikgemaakt van match-making. (op basis van ping, dogfight prestaties, reputatie, huidige missies, vrienden, lidmaatschap van factions etc.)
Zo zou je als beginner of met weinig vecht ervaring/prestaties ook niet zomaar tegenover ervaren spelers worden geplaatst.
Dus je zult in drukke gebieden niet alle spelers tegenkomen die daar zijn.

Ik meen dat er wat twijfel was of de PvP slider wel zou blijven bestaan. Bij een goede match-making zou dit ook niet nodig moeten zijn.

edit:
Ook meen ik dat het mogelijk zou worden om zonder internet te spelen (alleen npc's).
Eigen servers zullen in ieder geval worden ondersteund. (Zoals die nu de online-features van Freelancer speelbaar houden.)

[ Voor 10% gewijzigd door R-J_W op 02-07-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Sorki schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:56:
Ha nog niet van gehoord die pvp slider! Heb je daar een bron van?

Ik denk sowieso dat je meer mogelijkheden hebt om te kiezen of je het gevecht aangaat of gaat lopen hier. Tot zover heb ik nog geen weet van webifier/scramble modules zoals in EVE dus als je ship sneller is moet je de fight wel kunnen ontlopen.
De links in deze post werken niet meer omdat we een nieuwe forum hebben, maar de informatie staat er ten minste nog. https://starcitizenstuff....layer-interaction-slider/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:39
Een paar interessante stukken:
Niet heel nieuw, maar waarschijnlijk de meest uitgebreide stukken. Ze geven een goede indicatie waar Chris Robberts heen wil met dit spel.
Chris Roberts on Multiplayer, Single Player and Instancing
Death of a Spaceman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Oke, dat van die sliders vind ik wel fijn. Ik wil eigenlijk puur PvE gaan doen en heb totaal geen zin in PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:58:
Oke, dat van die sliders vind ik wel fijn. Ik wil eigenlijk puur PvE gaan doen en heb totaal geen zin in PvP
Het is dus wel zo dat het effect van de slider in risicovolle gebieden minder is. Helemaal puur PvE wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

"Chris Roberts on Multiplayer, Single Player and Instancing" <- bedankt voor deze link R-J!
Dit is een must read als je wilt weten hoe de samensmelting van single-multiplayer zal plaatsvinden.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ben nu een stuk meer gerustgesteld ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Vanmiddag mijn metalen Citizen Card binnengekregen!
Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/6992/e2g5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Wat vindt iedereen er overigens van dat CIG gaat proberen om de 21 miljoen dollar die men denkt nodig te hebben voor Star Citizen, volledig via crowd-funding binnen te halen? Het is nog een redelijk lange rit, 8.9 miljoen dollar om precies te zijn, maar er is nog wel anderhalf jaar om dat te doen. Bovendien is de teller van 10.75 miljoen, op het moment dat de nieuwe site live ging, naar 12.12 miljoen gevlogen. Bijna anderhalf miljoen in 3 dagen tijd.

Verder is de 13 miljoen stretchgoal Destroyer nu aangepast naar een Frigate, voor hen die dat nog niet gezien hadden.

Bij normale marine-situaties krijg je nu, van klein naar groot:

Corvette (Idris), Frigate, Destroyer, Cruiser, Carrier (Bengal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
dahakon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:31:
Wat vindt iedereen er overigens van dat CIG gaat proberen om de 21 miljoen dollar die men denkt nodig te hebben voor Star Citizen, volledig via crowd-funding binnen te halen? Het is nog een redelijk lange rit, 8.9 miljoen dollar om precies te zijn, maar er is nog wel anderhalf jaar om dat te doen. Bovendien is de teller van 10.75 miljoen, op het moment dat de nieuwe site live ging, naar 12.12 miljoen gevlogen. Bijna anderhalf miljoen in 3 dagen tijd.

Verder is de 13 miljoen stretchgoal Destroyer nu aangepast naar een Frigate, voor hen die dat nog niet gezien hadden.

Bij normale marine-situaties krijg je nu, van klein naar groot:

Corvette (Idris), Frigate, Destroyer, Cruiser, Carrier (Bengal)
Ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen. Op het forum zijn ze erg positief dat het gaat lukken, maar daar zitten natuurlijk al de die-hard fans. Het grootste deel van de mensen die vooraf geld willen betalen is nu wel op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Aan de andere kant, ze hebben binnenkort wel de Hangar Module al. Dat zal ook wat nieuwe mensen binnenbrengen, want ze kunnen dan wat zien van wat er gemaakt is. De Dogfighting alpha zal ook wel helpen, want dan hebben mensen iets wat ze kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Ik denk ook dat het moeilijk gaat worden.

Ze hebben ruwweg nog 60 000 alfa-test slots, aan de gemiddelde 54€ pledge halen ze zo nog potentieel 3.24 mil op. Het wordt natuurlijk minder aantrekkelijk zonder LTI dus ik denk dat ze dat bedrag niet snel zullen halen met de nieuwe pledgers.

Wanneer ze nieuwe ships releasen zullen er wel mensen zijn die de nieuwe ships/varianten kopen, maar veel mensen hebben hun limiet (psychologisch of hard;) ) bereikt. Deze zullen eerder hun huidige pledge reclaimen en inwisselen voor de nieuwe ships.

Hangaar module en de dogfight alfa zullen wel voor de nodige reclame en bijhorende aankopen zorgen, maar om daarmee nog 5-6 mil extra op te halen?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latjeknal
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 20:00
Ik heb me ook een tijdje geleden geplegded. Digital bounty hunter. Ik zat al een hele tijd te twijfelen of ik er nog een schip bij zou kopen, en ik heb net de knoop doorgehakt. Het is de Avenger geworden. Nu wordt het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorki schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:45:
Ik denk ook dat het moeilijk gaat worden.

Ze hebben ruwweg nog 60 000 alfa-test slots, aan de gemiddelde 54€ pledge halen ze zo nog potentieel 3.24 mil op. Het wordt natuurlijk minder aantrekkelijk zonder LTI dus ik denk dat ze dat bedrag niet snel zullen halen met de nieuwe pledgers.

Wanneer ze nieuwe ships releasen zullen er wel mensen zijn die de nieuwe ships/varianten kopen, maar veel mensen hebben hun limiet (psychologisch of hard;) ) bereikt. Deze zullen eerder hun huidige pledge reclaimen en inwisselen voor de nieuwe ships.

Hangaar module en de dogfight alfa zullen wel voor de nodige reclame en bijhorende aankopen zorgen, maar om daarmee nog 5-6 mil extra op te halen?
Ik denk dat alles mogelijk is. De pledges komen in golven op sommige momenten, dus uitgaan van trends en gemiddeldes zegt naar mijn mening weinig. Ik denk dat het zeker mogelijk is de 21 mil te halen, maar ik verwacht ook wel dat het pledgen na het uitbrengen van de hangar minder zal worden.

Op een gegeven moment zullen ze wel weer met een nieuwe soort actie komen om het geld binnen te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PvP slider klinkt me goed in de oren. Heb wellicht geen tijd om eindeloos dit spel te spelen en goed genoeg te worden om me tegen " no lifers" te kunnen weren. Lijkt mij al top om lekker rond te vliegen en te exploren.

Qua crowdfunding, denk dat er moeilijk iets over te zeggen is. Zolang ze positieve aandacht blijven genereren zullen er denk ik voldoende nieuwe mensen geinteresseerd kunnen worden. Het zal daarom belangrijk zijn dat de Hangar en de Alpha etc goede pers halen. Als dat tegenvalt gaat het een stuk moelijker worden.

Wat wel belangrijk is, is dat ze als de game final is, ook nog voldoende geld hebben / genereren om de game te kunnen blijven steunen en in de lucht te houden. Iedereen die nu pledged krijgt de final game natuurlijk al. Dus hoeveel mensen willen nog kopen als ie final is...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan de mensen die meerdere schepen hebben. Hebben jullie meerdere packages gekocht of alleen maar addons?

Ik wil namelijk naast mijn Aurora LX nog een Hornet aanschaffen, ik kan dan de addon kopen. Maar ik kan ook de Colonel package erbij kopen voor precies dezelfde prijs, waarbij ik allemaal extra goodies krijg. Ik bezit dan dus 2 packages (Scout en Colonel). Dit kan wel gewoon toch? En beide schepen komen als het spel wordt geactiveerd gewoon op dezelfde account?

Op de RSI site is hier ook veel verwarring over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Het is natuurlijk de bedoeling dat na launch nog vele copies worden verkocht. Dat ze niets meer verdienen aan de huidige pledgers is natuurlijl wel zo, maar daar tegenover staat dat ze geen 20 miljoen aan schulden uit hebben staan die ze weer terug moeten betalen. Als ze maar 1 miljoen copies zouden verkopen a 50 dollar, dan nog zouden ze 50 miljoen binnen harken waarmee ze eerst weer een paar jaar verder kunnen, om het even simplistisch te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Om die 21 miljoen binnen te halen verkopen ze al heel wat spellen.
Heb geen flauw idee wat een realistische userbase is voor dit spel maar het is dus wel de vraag of er dan nog genoeg geinteresseerden over zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:23:
Even een vraagje aan de mensen die meerdere schepen hebben. Hebben jullie meerdere packages gekocht of alleen maar addons?

Ik wil namelijk naast mijn Aurora LX nog een Hornet aanschaffen, ik kan dan de addon kopen. Maar ik kan ook de Colonel package erbij kopen voor precies dezelfde prijs, waarbij ik allemaal extra goodies krijg. Ik bezit dan dus 2 packages (Scout en Colonel). Dit kan wel gewoon toch? En beide schepen komen als het spel wordt geactiveerd gewoon op dezelfde account?

Op de RSI site is hier ook veel verwarring over.
Volgens mij is het voordeliger om je Scout package te reclaimen en vervolgens het Colonel package te kopen en een losse Aurora. Scheelt 5 dollar en als je die per se ook wil investeren kan je er altijd nog een extra skin bijkopen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wat ik een keer gelezen heb is dat het spel bij launch zo'n $60,- gaat kosten. Naar verloop van tijd zal dat ongetwijfeld minder worden, maar als ik een gemiddelde verkoopprijs neem van $40,- hoeft CR slechts 200.000 exemplaren te verkopen om de resterende 8 mil op te halen.

Van Wing Commander Prophecy zijn er 700.000 verkocht.

Die 21 miljoen gaan ze wel halen. Hoe ze precies de servers gaan betalen met in-game (micro-)verkopen moet nog blijken, maar dat zal ook voor de nodige omzet zorgen.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm.. zit erg te twijfelen of ik mijn 300i wil veranderen naar een Freelancer. Ik ben wel een fan van exploration, en de freelancer lijkt daar een stuk beter bij te passen.

Wel flink verschil in prijs helaas (110US vs 60US).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Voor $10 kan je de 300i upgraden naar 315p (engine upgrade+tractor beam) waardoor die ook geschikter wordt voor exploration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:56:
Voor $10 kan je de 300i upgraden naar 315p (engine upgrade+tractor beam) waardoor die ook geschikter wordt voor exploration.
Upgrade packages zijn sinds gisteravond niet meer verkrijgbaar. Je kunt wel je oude package reclaimen en een package nemen met een 315p (pathfinder package). :) Komt op hetzelfde neer, ook kwa prijs.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Sapstengel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:43:
Wat ik een keer gelezen heb is dat het spel bij launch zo'n $60,- gaat kosten. Naar verloop van tijd zal dat ongetwijfeld minder worden, maar als ik een gemiddelde verkoopprijs neem van $40,- hoeft CR slechts 200.000 exemplaren te verkopen om de resterende 8 mil op te halen.

Van Wing Commander Prophecy zijn er 700.000 verkocht.

Die 21 miljoen gaan ze wel halen. Hoe ze precies de servers gaan betalen met in-game (micro-)verkopen moet nog blijken, maar dat zal ook voor de nodige omzet zorgen.
Ze willen die insurance als money sinker gebruiker, mogelijk dat deze ook met irl cash betaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
En ik zit te twijfelen of ik mijn Digital Scout (Aurora) niet ga reclaimen en dan een Pathfinder (ORIGIN 315p Explorer) neem. 40 dollar extra is het dan. Hoe zit dat nu, heb ik daar nu ook maar tot de 6e voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hmm, 315p blijft natuurlijk wel qua basis een klein schip. Ik denk dat ik wacht tot er meer info over de freelancer is en dan een keuze maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Melkunie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:16:
En ik zit te twijfelen of ik mijn Digital Scout (Aurora) niet ga reclaimen en dan een Pathfinder (ORIGIN 315p Explorer) neem. 40 dollar extra is het dan. Hoe zit dat nu, heb ik daar nu ook maar tot de 6e voor?
https://robertsspaceindus...13126-Grace-Period-Update

De 315p is ook na de 6e nog beschikbaar, voor enkele andere modellen geldt dat niet.

En volgens mij is het verschil $45 (75-30)? Die $40 is het verschil tussen de aanschaf van de losse ships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Melkunie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:16:
315p & 325a blijven beschikbaar na de 6e.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:20:
Hmm, 315p blijft natuurlijk wel qua basis een klein schip. Ik denk dat ik wacht tot er meer info over de freelancer is en dan een keuze maak.
Hoe hij uit gaat zien, of de specs? Deze excel sheet heeft aardig wat specs op een rijtje:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AJ8PpCMxv92nFak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:13:
[...]

Ze willen die insurance als money sinker gebruiker, mogelijk dat deze ook met irl cash betaald kan worden.
Klinkt logisch. Denk dat het niet alleen met insurance gebruikt zal worden....deze kun je immers ook met in-game-credits kopen.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er is een tijd geleden gezegd dat de cash-shop geen items zal bevatten, alleen maar de optie om credits te kopen (met een limiet per maand). Alles in-game zal je in dat geval met credits moeten betalen, maar je hebt dan de keuze of je het met gekochte credits of met verdiende credits doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
Er is een tijd geleden gezegd dat de cash-shop geen items zal bevatten, alleen maar de optie om credits te kopen (met een limiet per maand). Alles in-game zal je in dat geval met credits moeten betalen, maar je hebt dan de keuze of je het met gekochte credits of met verdiende credits doet.
Dan wordt de game alsnog pay to win..... hoop niet dat ze dat daadwerkelijk gaan doen, dan heb je van die "donator kiddies" rondlopen met het beste van het beste :/.....
geen kans daartegen = no fun = no long term playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWiersma
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-07 11:41
Weet iemand of je bij het upgraden van je pledge ook een nieuwe citizen kaart krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Het ligt uiteraard aan een ieders interpretatie van "pay to win". Voor mij is P2W een voordeel verkrijgen met echt RL geld, die niet via in-game credits te verkrijgen is. Sneller je doel bereiken door echt geld te betalen zie ik niet als pay 2 win, zolang je hetzelfde doel met "grinden" (mag ik eigenlijk niet zeggen van CR) ook kunt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he word het spel free to play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Het spel moet je kopen, maar daarna heb je geen vaste betalingen nee. Zover bekend is willen ze het wel mogelijk maken dat je in-game credits kan kopen met echt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:55:
[...]

Het spel moet je kopen, maar daarna heb je geen vaste betalingen nee. Zover bekend is willen ze het wel mogelijk maken dat je in-game credits kan kopen met echt geld.
:) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Toch nog even een reminder voor diegenen die dit topic wel af en toe eens inkijken maar nog niets besloten hebben: tot aanstaande zaterdag 6 juli om 00:00 uur PST (volgens mij is dat zaterdag 09:00 uur bij ons) heb je de tijd om een schip te kopen met LTI (Life Time Insurance). Heb je voor die tijd een schip gekocht, dan ben je nog een zogenaamde ´veteran backer´ en kan je nog tm 26 november 2013 andere schepen met LTI kopen. (link)

Als je pas na die tijd jouw eerste schip koopt zal je dit (met ingame credits) moeten verzekeren. Op zich geen probleem want een verzekering zal niet duur zijn, maar als je toch twijfelt is dit nog een goed moment om in te stappen.

@Awiersma, op dit moment krijg je geen nieuwe citizens card bij het verhogen van je pledge. De Citizens Card was helaas een eenmalige actie.

@Ace Lightning, nee het is geen Free to Play; je koopt het spel gewoon. Overigens is het ook geen PAY To Win. Alles in het spel is door normaal te spelen te krijgen (er zijn geen unieke zaken die je alleen met geld kan kopen zoals extra zware lazers oid). Er is wel een stukje Pay for Convenience waarbij je bijvoorbeeld een aantal credits zou kunnen kopen maar dit is absoluut niet nodig volgens de devs.

[ Voor 7% gewijzigd door Ervig op 03-07-2013 15:07 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:26:
[...]

https://robertsspaceindus...13126-Grace-Period-Update

De 315p is ook na de 6e nog beschikbaar, voor enkele andere modellen geldt dat niet.

En volgens mij is het verschil $45 (75-30)? Die $40 is het verschil tussen de aanschaf van de losse ships.
Kan, ik vind het verwarrend allemaal :P
Ik dacht het zo:
  • Mijn Digital Scout package kan ik reclaimen, levert me $35 op.
  • Als ik niet het losse schip koop, maar deze package kost me dat toch $75? En nog steeds LTI.
Zodoende kwam ik op $40. Klopt dat dan toch?

Gave sheet trouwens van TNJ. Lijkt de 300i toch wel duidelijk in alles simpelweg beter te zijn dan de Aurora. En mooier. Doet me een beetje denken aan het verschil tussen een F16 en een transporthelicopter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWiersma
[b][message=40508301,noline]
@Awiersma, op dit moment krijg je geen nieuwe citizens card bij het verhogen van je pledge. De Citizens Card was helaas een eenmalige actie.
Bedankt.

Dat is nou jammer net een upgrade gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Melkunie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:14:
[...]

Kan, ik vind het verwarrend allemaal :P
Ik dacht het zo:
  • Mijn Digital Scout package kan ik reclaimen, levert me $35 op.
  • Als ik niet het losse schip koop, maar deze package kost me dat toch $75? En nog steeds LTI.
Zodoende kwam ik op $40. Klopt dat dan toch?
Package wordt nu tegen $30 verkocht (link), dus schijnbaar is de prijs gewijzigd tov jouw oorspronkelijke aanschaf?
Gave sheet trouwens van TNJ. Lijkt de 300i toch wel duidelijk in alles simpelweg beter te zijn dan de Aurora. En mooier. Doet me een beetje denken aan het verschil tussen een F16 en een transporthelicopter :+
Aurora is denk ik waarmee je standaard start in het spel (?), in feite betaal je met het goedkoopste package dus alleen het spel en LTI. Lijkt me logisch dat je voor het dubbele bedrag wel een beduidend beter ruimteschip moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Sempy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:32:
[...]

Package wordt nu tegen $30 verkocht (link), dus schijnbaar is de prijs gewijzigd tov jouw oorspronkelijke aanschaf?

[...]

Aurora is denk ik waarmee je standaard start in het spel (?), in feite betaal je met het goedkoopste package dus alleen het spel en LTI. Lijkt me logisch dat je voor het dubbele bedrag wel een beduidend beter ruimteschip moet krijgen.
die van $30 heeft geen alpha/beta access meer :)

Helaas hebben ze mijn pledge op de nieuwe site overgezet naar deze package waardoor ik nu dus plotseling mijn alpha/beta access kwijt ben.. heb er al een ticket over opgestuurd vanochtend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Dat is em ja, zojuist even door m'n Paypal rekeningen gesnuffeld en heb inderdaad $35 betaald :)

Maar als early backer kan ik dus nog steeds met alpha en beta acces packages kopen, en met LTI. Ik twijfel nog even door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:38:
[...]

Dan wordt de game alsnog pay to win..... hoop niet dat ze dat daadwerkelijk gaan doen, dan heb je van die "donator kiddies" rondlopen met het beste van het beste :/.....
geen kans daartegen = no fun = no long term playerbase.
Hoe is dat pay-to-win? Je kan nog zoveel credits kopen, en daarmee nog zulke grote schepen, als je niet kunt vliegen heb je er helemaal niks aan. Groter betekend niet beter. Er bestaat namelijk geen 'beste van het beste'. Alle equipment en schepen hebben een bepaalde functie, het is niet zo dat 1 schip of wapen beter is dan alle andere wapens. Zo zijn er bijvoorbeeld wapens die goed zijn tegen shields, maar waardeloos tegen armour.
Of als je een heel krachtig wapen op je schip zet, zal het veel energie innemen, wat betekend dat je schilden en snelheid flink omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Metalkai schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:16:
[...]

Hoe is dat pay-to-win? Je kan nog zoveel credits kopen, en daarmee nog zulke grote schepen, als je niet kunt vliegen heb je er helemaal niks aan. Groter betekend niet beter. Er bestaat namelijk geen 'beste van het beste'. Alle equipment en schepen hebben een bepaalde functie, het is niet zo dat 1 schip of wapen beter is dan alle andere wapens. Zo zijn er bijvoorbeeld wapens die goed zijn tegen shields, maar waardeloos tegen armour.
Of als je een heel krachtig wapen op je schip zet, zal het veel energie innemen, wat betekend dat je schilden en snelheid flink omlaag gaat.
Ik moet zeggen dat ik deze argumenten vaker voorbij heb zien komen in het PtW debat, en ik ben het er niet mee eens. 1 schip of wapen kan wel beter zijn dan het andere schip in dezelfde categorie? Je laser v5 zal altijd beter zijn dan laser v3. En als je die hogere versie kan kopen met echt geld, dan is het wel redelijk PtW vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWiersma
Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:24:
[...]

Ik moet zeggen dat ik deze argumenten vaker voorbij heb zien komen in het PtW debat, en ik ben het er niet mee eens. 1 schip of wapen kan wel beter zijn dan het andere schip in dezelfde categorie? Je laser v5 zal altijd beter zijn dan laser v3. En als je die hogere versie kan kopen met echt geld, dan is het wel redelijk PtW vind ik.
Het punt van deze game is dat je die beide lasers dus gewoon met ingame credits kunt kopen. Als je geen zin hebt om 4 uur te farmen voor je credits kun je deze ook met echt geld kopen. Het is dus niet PtW, in de zin van beter spul voor echt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Niet onbelangrijk, het aantal credits/maand dat je kan kopen is beperkt.
Het is niet de bedoeling dat je alles kan kopen wat je wenst als je maar genoeg euro's richting rsi zend...

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Basekid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:24:
[...]

Hoe ben je dan ineens beter met een laser v5? Heb je ineens ook skills gekocht? Je moet toch ook echt iets kunnen raken voordat je er überhaupt iets aan hebt. Verder is het dus niet zo dat een v5 beter is dan een v3. Je hebt namelijk ook nog een overclock mechanic. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat out-of-the-box de v5 iets sterker is, maar dat deze geen overclock mogelijkheden heeft, terwijl de v3 wel deze mogelijkheid heeft, waardoor de v3 sterker is als je weet hoe je het moet overclocken.
Zoals hierboven ook al gezegd, je kan het alleen kopen met credits. Je kunt deze credits dus ook gewoon in-game verdienen en dan hoef je dus geen echt geld uit te geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Metalkai op 03-07-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Sapstengel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:53:
Het ligt uiteraard aan een ieders interpretatie van "pay to win". Voor mij is P2W een voordeel verkrijgen met echt RL geld, die niet via in-game credits te verkrijgen is. Sneller je doel bereiken door echt geld te betalen zie ik niet als pay 2 win, zolang je hetzelfde doel met "grinden" (mag ik eigenlijk niet zeggen van CR) ook kunt behalen.
Maar je snapt zelf ook wel dat je niet zomaar een idris, frigate, of carrier kan kopen met credits. Ik denk dat je daar behoorlijk voor moet "farmen/grinden". En als je hetzelfde kan bereiken door 2k in te leggen.... Dan zie ik die donator kiddies nog wel verschijnen :P (ondanks de maandelijkse limiet)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:56:
[...]

Maar je snapt zelf ook wel dat je niet zomaar een idris, frigate, of carrier kan kopen met credits. Ik denk dat je daar behoorlijk voor moet "farmen/grinden". En als je hetzelfde kan bereiken door 2k in te leggen.... Dan zie ik die donator kiddies nog wel verschijnen :P (ondanks de maandelijkse limiet)....
Aantal te kopen credits is beperkt en zeker niet genoeg om zo maar ff een Idris te kopen. Zelfs als je er nu eentje hebt gekocht met LTI zal je daar de nodige kosten aan hebben, fuel, bemanning, hanger fees en bewapening etc. Mocht je hem verspelen, dan krijg je enkel het kale schip vergoed en kan je weer opnieuw beginnen. Je zal uiteindelijk toch skills moeten hebben of het leuk moeten vinden om met je speeltje steeds gesloopt te worden door een groep ervaren piloten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Daarbij komt ook nog dat zelfs met LTI, er een vertraging zit in hoe snel je een nieuw schip krijgt. Hoe vaker je het verliest, en hoe duurder het schip, hoe langer het duurt voordat je een vervanging krijgt. Je kan dus niet zomaar schepen blijven verliezen en meteen een vervanging krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:56:
[...]

Dat snap ik en ben ik helemaal mee eens.
Maar in mijn beleving is dat geen "Pay to win".

Die sporadische donator kiddie die een schip op die manier verkrijgt, krijgt het schip enkel eerder. Hij krijgt geen beter schip dan wanneer je hetzelfde schip met ingame credits verkrijgt.

Als iemand 2K euries/dollars wil betalen, juich ik dat enkel toe. Als het iemand blijkt te zijn die er niet mee om kan gaan, prima. Meer cannon fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Sapstengel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:28:
[...]

Dat snap ik en ben ik helemaal mee eens.
Maar in mijn beleving is dat geen "Pay to win".

Die sporadische donator kiddie die een schip op die manier verkrijgt, krijgt het schip enkel eerder. Hij krijgt geen beter schip dan wanneer je hetzelfde schip met ingame credits verkrijgt.

Als iemand 2K euries/dollars wil betalen, juich ik dat enkel toe. Als het iemand blijkt te zijn die er niet mee om kan gaan, prima. Meer cannon fodder.
Der zijn genoeg mensen te noemen die nu al duizenden euro's hebben betaald. Ik juig dat alleen maar toe (voor de development).
Ik juig alleen niet toe dat het dadelijk zo meot zijn dat alles easy to get is als je maar betaald!

Ook al kan je niet vliegen, een goed uitgeruste Idris (oid) zal toch genoeg 300I, aurora's en mogelijk ook freelancers/hornet's uit de lucht schietne met de juiste AI....

Waarom zou je anders een Idris (of van een hogere klasse kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Je zou een Idris kopen om met vrienden dingen te kunnen gaan doen, waarvan er 2 hun Hornet aan boord kunnen brengen. Verder is het nog afwachten hoe je een Frigate, Destroyer of Cruiser kunt bemachtigen. Die schepen zullen echter ook waarschijnlijker bedoeld zijn als verzamelplaats voor clans etc dan voor een eenling die eventjes wil epeenen.

Simpelgezegd, iets groters kopen dan een Connie is ietwat zinloos als je niet ook de mensen hebt om er dingen mee te doen. De AI huurlingen zullen misschien wel wat kunnen, maar iemand die met een beetje verstand zo'n gevecht in gaat, zal eerst bepaalde thrusters van de Idris aan gort knallen en de turrets. Als een Idris alleen nog maar vooruit kan, of een enkele kant op kan draaien en de turrets zijn ook niet meer bruikbaar, dan is het een 'sitting duck'. Daar heb je dan ook echt geen legertje Hornets of 300i's voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Squishie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:35:
[...]
...
Ik juig alleen niet toe dat het dadelijk zo meot zijn dat alles easy to get is als je maar betaald!
...
Moet niet, maar mag imho wel.
Ergens heb ik gelezen dat de Connie ongeveer 60 uren speeltijd vergt om te verkrijgen zonder echt geld te spenderen. Als iemand in plaats van 60 uren spelen liever 200 euro uitgeeft om dit doel te behalen: kudo's! Meer geld naar CIG, meer content, ikke blij. Belangrijkste voor mij is dat dit nog steeds niet onder P2W valt.

Vergeet ook niet, er zullen meer incapabele spelers zijn die de Connie grinden, dan incapabele spelers die een Connie kopen.
Kijk voor een slecht vergelijk eens naar WoT; hoeveel slechte tier X spelers rijden daar wel niet rond? Als je maar genoeg tijd investeert, verkrijg je vanzelf de beste tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Nu in het goede draadje...

Om nog eens terug te komen op het crowdfunden. Nog geen 2 dagen terug plaatste ik een reactie (dinsdag rond 19.30 uur) waar ze op 12.12 miljoen dollar stonden. De teller is ondertussen bijna een half miljoen verder, met 12.6 miljoen. Met de aflopende LTI lijkt hem momenteel nog even topdruk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik denk dat ze voor dit spel wel de goede doelgroep hebben: mensen die vroeger Wingcommander etc hebben gespeeld zullen nu rond de 30-40 zijn, en die hebben wel wat makkelijker geld te besteden dan de CoD doelgroep.

Nu ik me dit realiseer maak ik me minder druk om de 21Mil die ze willen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 21mil gaan ze wel halen. :) Ik hoop alleen dat er geen Tim Shafer debacle komt:

http://kotaku.com/somehow...rter-needs-more-652014092

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

:) Ik had het 12 miljoen "dankwoord" ingestuurd voor Tnet frontpage, maar het werd (nog) niet geplaatst. Misschien dat Tnet het op de frontpage zet bij de 14 miljoen, als ze op 2/3 van het einddoel zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:21:
Die 21mil gaan ze wel halen. :) Ik hoop alleen dat er geen Tim Shafer debacle komt:

Ik denk dat er wel wat verschillen zijn tussen Schafer en Roberts, toen ze aan het crowd fund avontuur begonnen. Schafer had een laag budget ingesteld met waarschijnlijk een redelijk klein spel in gedachten. Hij werd overrompeld door bijna 10 keer het 'benodigde' binnen te halen en heeft zijn project enorm opgeschaald, zonder het goed door te rekenen.

Chris begon met een behoorlijk hogere inzet (2 mil vs 400k), maar had al een duidelijk plan en idee over wat er in totaal nodig was. De rest zou via investeerders wel binnen komen. Het benodigde bedrag stond aan het begin rond de 15 miljoen dollar. Tegen alle verwachtingen in deed de crowd funding het veel beter, maar er is, naar mijn gevoel, altijd een goede balans geweest tussen wat mogenlijk is binnen de financiele middelen en wat men eigenlijk zou willen. Neem bijvoorbeeld de MOCAP studio. Pas toen ze zeker waren dat de genoeg geld binnen kregen om het te verantwoorden, ging men over van het plan om een studio te huren, naar het investeren om zelf een studio te bouwen. Alles goed doorberekend.

Het enige wat tegen kan vallen, is de duur van ontwikkeling van Star Citizen, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:21:

Inderdaad, ik denk ook dat dit niet een Tim Schafers debacle zou gaan worden.... echter ben ik ook benieuwd of CIG hun beloftes na zullen komen, want dat zie je wel vaker bij ontwikkelingen. Geen daad na woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Heb mezelf getrakteerd op het digital freelancer pakket :)

[ Voor 5% gewijzigd door SgtPoen op 04-07-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Squishie schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:19:
[...]

Inderdaad, ik denk ook dat dit niet een Tim Schafers debacle zou gaan worden.... echter ben ik ook benieuwd of CIG hun beloftes na zullen komen, want dat zie je wel vaker bij ontwikkelingen. Geen daad na woord.
Is en blijft een nadeel van software ontwikkeling in het algemeen - je weet vaak pas hoe lang iets zou duren op het moment dat het effectief gemaakt en opgeleverd is.

Probleem bij Tim Schafer is dat hij wsl na het ontvangen van 8 x zoveel geld als gevraag hij ff serieus beginnen free-wheelen is.
Krijg je een leuk design, dat niet haalbaar blijkt te zijn ... gezien dat mensen niet graag zaken schrappen (verliezen) zit je dus met de gebakken peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Ok even met jullie afstemmen voor ik pledge...

- Met ieder pakket dat je koopt krijg je bij release de full game juist?
- Als ik vandaag nog een pakket koop krijg ik nog LTI?
- Kan je alle ships die je nu kan kopen met real $ ook later met ingame credits verdienen? Dus als ik nu een goedkoop pakket koop kan ik dan na veel spelen ooit nog upgraden?

- Ik twijfel nog tussen Digital Bounty Hunter en Pathfinder... Ik zoek een beetje een alleskunner, exploren, niet helemaal nutteloos in combat, ... 75$ tot max 100$ is wat ik wil uitgeven maar dan moet het al echt de moeite zijn. Ik vond de vorige website precies makkelijker te navigeren voor een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Inrage schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:21:
Ok even met jullie afstemmen voor ik pledge...

- Met ieder pakket dat je koopt krijg je bij release de full game juist?
ja, maar bij het goedkoopste geen alpha/beta-access
- Als ik vandaag nog een pakket koop krijg ik nog LTI?
Klopt, en volgens mij ook LTI op extra schepen tot 26-10 als je uiterlijk vandaag een pakket hebt aangeschaft.
- Kan je alle ships die je nu kan kopen met real $ ook later met ingame credits verdienen? Dus als ik nu een goedkoop pakket koop kan ik dan na veel spelen ooit nog upgraden?
Ja, maar dan heb je er geen LTI op en zal je dus met ingame credits steeds moeten verzekeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 05-07-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Sempy schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:30:
[...]

ja, maar bij het goedkoopste geen alpha/beta-access
Als ik het goed heb is op dit moment het goedkoopste "package" de "Pathfinder - LTI" voor $75.

In de package info staat:
Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/8387/6i0t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Ik denk dat de goedkoopste nu "Digital Mercenary - LTI" is. voor 40$

RSI Aurora
+
Beta Access
Alpha Access
Lifetime Insurance
1,000 Game Credits
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Digital Star Citizen Manual

edit; Gevolgd door de bounty hunter package aan 65$.
Idem als de pathfinder maar met de 300i ipv de 315p

[ Voor 18% gewijzigd door Sorki op 05-07-2013 13:16 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Digital Scout is zo te zien ook beschikbaar voor $30 en dat is de enige zonder alpha/beta access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Wat betekent die gestoorde plaatjes van bepaalde pledges dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TNJ schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:46:
Wat betekent die gestoorde plaatjes van bepaalde pledges dan eigenlijk?
Volgens mij zijn dat digital-only pledges. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Inrage schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:21:
- Ik twijfel nog tussen Digital Bounty Hunter en Pathfinder... Ik zoek een beetje een alleskunner, exploren, niet helemaal nutteloos in combat, ... 75$ tot max 100$ is wat ik wil uitgeven maar dan moet het al echt de moeite zijn. Ik vond de vorige website precies makkelijker te navigeren voor een of andere reden.
Wat deze vraag betreft, met jouw budget en eisen, zou ik voor de Pathfinder gaan. De 315p is wat meer gericht op exploring dan op combat, maar is in-game makkelijk te upgraden. Je kan bijvoorbeeld een paar scanners verwisselen voor een extra wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Metalkai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:56:
[...]

Wat deze vraag betreft, met jouw budget en eisen, zou ik voor de Pathfinder gaan. De 315p is wat meer gericht op exploring dan op combat, maar is in-game makkelijk te upgraden. Je kan bijvoorbeeld een paar scanners verwisselen voor een extra wapen.
Hoe zie je de MISC Freelancer in die role? "Exploration + niet useless in combat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De Freelancer is wat meer gericht op cargo hauling en exploration. Het zal wel wat combat kunnen doen, maar ik vermoed niet dat het ooit echt heel goed erin zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
En ondertussen zijn we al de 13 miljoen gepasseerd. Gaat toch nog heel erg vlot allemaal, 200k-300k per dag erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zal straks wel flink minder worden denk ik, zodra die special offers verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Metalkai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:36:
Zal straks wel flink minder worden denk ik, zodra die special offers verdwijnen.
Dan komen er vast weer andere aanbiedingen, dit lopot gewoon veel te mooi. :) Ik ben echt heel erg benieuwd wat het eind-resultaat gaat worden. Ze leggen de lat wel heel erg hoog, naar mijn idee. Als alles lukt wordt het volgens mij echt een AAA-game.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:34
Vandaag eindelijk uitgelegd hoe de economie in elkaar zit *O* (klik)

Tevens ook laatste dag om LTI te krijgen voor instappers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

chiIIed schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:15:
Vandaag eindelijk uitgelegd hoe de economie in elkaar zit *O* (klik)

Tevens ook laatste dag om LTI te krijgen voor instappers.
Ik moet zeggen dat de economy er echt vet uit ziet :P. Is echt gemaakt voor ziek veel spelers. Ben benieuwd of we daadwerkelijk echt "organisaties" gaan krijgen straks om het allemaal geregeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

op 't randje geen 14mil gehaald, maar wat een prestatie allemaal!

Minder dan 1 maand geleden zaten we op 10 mil (https://robertsspaceindus...smission/13048-10-Million)
en een week geleden nog op 12 mil (https://robertsspaceindus...smission/13124-12-Million)
en 2 dagen geleden op 13 mil (https://robertsspaceindus...mm-link//13131-13-Million)

en nu zitten we op $13,953,450 slechts $46.550 verwijderd van de 14Mil en daarmee Hibernation, 'Behind the Scenes" documentaire en een extra space-port op aarde.

Ongelooflijk...

Ik verwacht dat we nu langzaam naar de 14 mil toe gaan kruipen. Zal wel even duren want iedereen die wilde kopen zal dat gedaan hebben om ofwel LTI ofwel limited ships te bemachtigen.

[ Voor 13% gewijzigd door J2pc op 07-07-2013 11:49 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
Ik heb ook afgelopen week net wat geld erin gestopt. Samen met een paar vrienden. Totaal €100 ongeveer. (3x de Aurora LX)

En nog 5k tot de 14 mil.

[ Voor 10% gewijzigd door DawgerDoc op 07-07-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

lol, nog 179 dollar tot 14 mil...

Deze community blijft me verbazen :D

/edit
14 mil \o/
(en de chatroll is crazy)

[ Voor 24% gewijzigd door J2pc op 07-07-2013 23:25 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel lijp ja. Dacht dat de 14mil nog wel een paar dagen zou duren, maar die dip was snel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Nice!

Met 2000 per uur leek her zo'n 20 uur the worden, maar er was weer een eindsprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe stretch goals voor 16 mil.
$16 million

- Arena mode: The next generation of Wing Commander’s TrainSim allows pilots to test out their combat skills against friends or strangers in a simulation. Gain valuable combat experience without the downside of losing your ship in the game universe! Place bets on competitions across the galaxy.
- A laser pistol for every pledger before this point. Keep your ship safe from boarders with a pistol by your side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Die Arena mode interesseert me helemaal niet eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij wel. Toch wel goed om je skills een beetje te kunnen bijwerken voordat je je schip echt in gevaar brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Arena mode lijkt me ideaal voor mij. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Een LASERGUN YEAHH!!!
Ben toch echt benieuwd naar de FPS actie bij het ovenemen van een schip :P....

edit FIRE THE LAZORS

[ Voor 10% gewijzigd door Squishie op 08-07-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

PewPewPew!

Die arena lijkt me ideaal om eens verschillende weapon loadouts te proberen, zonder al te veel implicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Laatst online: 22:02

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ach, daar heb je toch de hull insurance voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Arena lijkt me wel echt vet. Hoop dat het alleen niet ten koste gaat van world PVP. Want als je zonder risico een leuk bedrag kunt winnen door te gokken... zie ik mensen dat eerder doen dan worldPVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik moet zeggen dat ik het SC forum op de officiele website wel vol vind zit met "circlejerkers"

Chris Roberts lijkt echt niks fout te kunnen doen en ze hebben allemaal 100% vertrouwen in die man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
fanboys hou je altijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Basekid schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:09:
Ik moet zeggen dat ik het SC forum op de officiele website wel vol vind zit met "circlejerkers"

Chris Roberts lijkt echt niks fout te kunnen doen en ze hebben allemaal 100% vertrouwen in die man....
wat wil je daarmee zeggen }:|
.
.
.
.
;)

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.