hahahaha ik ben weer thuis in de auto gechecked of er geen powerline adapter was.
Verwijderd
I waaant!! is een coupon code ?maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:36:
[...]
ten eerste is het zeker weten niet nutteloos en zelfs goed optopic, want het gaat om een Ibood coupon code en ten tweede stop is met het adverteren van items die helemaal geen goede deal zijn.
Bedankt!
Draait bij iemand het iBOOD hunt forum (die van iBOOD zelf) alweer? Zit nu al ruim een uur te wachten op nieuwe berichten.
loll lucky for you (en de andere weggebruikersgeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:38:
hahahaha ik ben weer thuis in de auto gechecked of er geen powerline adapter was.
whaha een reactie op 'n mede-tweaker die het over een coupon code hadVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:38:
[...]
I waaant!! is een coupon code ?
Bedankt!
Ik dacht dat de Xoom een tablet was.Type: Motorola Xoom
Dude, je hebt 44 karma en je post alleen maar in dit topic.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:36:
[...]
ten eerste is het zeker weten niet nutteloos en zelfs goed optopic, want het gaat om een Ibood coupon code en ten tweede stop is met het adverteren van items die helemaal geen goede deal zijn.
Van mij mag je posten wat je wilt, maar ik vind 3/4e van al je posts totaal irrelevant.
En wat heb ik trouwens aan deze posts? Dan kan je mij wel vertellen dat ik niet moet 'adverteren' met slechte producten, maar ik postte dit er alleen bij in additie van mijn reactie op jou.
Nou terug on-topic
[ Voor 4% gewijzigd door Zerfox op 19-09-2012 17:43 ]
Is verzenden onder rembours uitgeschakeld tijdens de hunt?
Ik wil bestellen maar onder rembours, die optie zie ik niet staan.
idd tijdens de hunt is dat als het goed is niet mogelijk door de stroom van bestellingen. boekhoudkundig issue denk ikictinteresse schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:42:
Dacht ik ook al.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:44:
[...]
idd tijdens de hunt is dat als het goed is niet mogelijk door de stroom van bestellingen. boekhoudkundig issue denk ik
Toch jammer dat ze dit nergens kenbaar maken (totdat je in het bestelscherm komt).
Motorola toetsenbord & muis besteld ! Lijkt me wel handig met een tablet zo af en toe, of om mails te tikken.
mygosh dat hoort niet thuis in deze topic, nvm kan deze message niet verwijderen.
[ Voor 255% gewijzigd door maplebananas op 19-09-2012 17:50 ]
klopt.. dat hadden ze moeten vermelden, ik stuur stranks wel even een mailictinteresse schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:45:
[...]
Dacht ik ook al.
Toch jammer dat ze dit nergens kenbaar maken (totdat je in het bestelscherm komt).
Hoe meer het doen hoe beter. Ik heb zojuist een mail eruit gestuurd.
klopt dat maakt zo'n product wel weer heel wat duurder.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:50:
Waarom zou je überhaupt onder rembours willen bestellen?
SameDeveon schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:49:
Eerst hunt item ooit besteld, is kijken of dat toetsenbord bevalt
En betaald, ben benieuwd! Had die set al eerder gezien voor € 29,95, toen twijfelde ik, bij deze prijs niet echt
[ Voor 19% gewijzigd door agoNITE op 19-09-2012 17:52 ]
Ik wil niet daadwerkelijk onder rembours bestellen, maar het staat wel aangegeven bij de bestelmogelijkheden.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:50:
[...]
klopt dat maakt zo'n product wel weer heel wat duurder.
Als je tijdens de hunt niet onder rembours kan verzenden is het natuurlijk wel teleurstellend voor de mensen die WEL onder rembours willen bestellen
Zelfde! Paypal betaling gedaan, schiet wel op.agoNITE schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:52:
[...]
SameiDeal betaling laat alleen wel errug lang op zich wachten
Ioniq 5 P45
dat had ik ookagoNITE schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:52:
[...]
SameiDeal betaling laat alleen wel errug lang op zich wachten
heeft iemand de link van het tuinstel wat hier vandaag te koop was.
whaha echt leuke camera, niet nodig maar toch even een besteld
Cameratje lijkt me een leuk ding, maar alleen maar filmpjes, nee dank je
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Eh:ictinteresse schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:52:
[...]
Ik wil niet daadwerkelijk onder rembours bestellen, maar het staat wel aangegeven bij de bestelmogelijkheden.
Als je tijdens de hunt niet onder rembours kan verzenden is het natuurlijk wel teleurstellend voor de mensen die WEL onder rembours willen bestellen
Eerst zeg je van wel en nu weer van niet...?ictinteresse schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:42:
Zie nu inderdaad dat ik het ietwat verkeerd geformuleerd heb, mijn excusesfriggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:53:
[...]
Eh:
[...]
Eerst zeg je van wel en nu weer van niet...?

Bedoelde meer dat ik wil bestellen (Paypal) maar dat de optie rembours er niet bijstaat.
Ah, mannendingen!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
what thaaa.. heb om 6 uur rijles terwijl ik om 7 uur dacht
als de "mr handsfree blue dot" langskomt kan "een" persoon hem dan a.u.b. bestellen voor rickvN.

graag twee btw want, ik wil hem eigenlijk ook wel hebbenmaplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:56:
what thaaa.. heb om 6 uur rijles terwijl ik om 7 uur dachtals de "mr handsfree blue dot" langskomt kan "een" persoon hem dan a.u.b. bestellen voor rickvN.
Ik niet: het is bijna 18.00 en dat betekent dat ik afgewerkt ben...Nu naar de Mac en misschien vanavond verder hunten.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:56:
what thaaa.. heb om 6 uur rijles terwijl ik om 7 uur dachtals de "mr handsfree blue dot" langskomt kan "een" persoon hem dan a.u.b. bestellen voor rickvN.
Iemand anders ook moeite via Paypal betaling? Hij wil de pagina en vervolgens loopt het tegen een 404 aan. Dan moet je 5minuten wachten en opnieuw hetzelfde probleem. (met zowel IE8 als FF)
Nope, supersnel juist !Midnight4u schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:57:
Iemand anders ook moeite via Paypal betaling? Hij wil de pagina en vervolgens loopt het tegen een 404 aan. Dan moet je 5minuten wachten en opnieuw hetzelfde probleem. (met zowel IE8 als FF)
Verwijderd
Sta je op een afwerkplekfriggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:57:
[...]
Ik niet: het is bijna 18.00 en dat betekent dat ik afgewerkt ben...Nu naar de Mac en misschien vanavond verder hunten.
Ja voor mij gsiteren ook, maar vandaag lukt het gewoon niet en mag je weer 5 minuten wachten.
Master/slave stekkerdoos.... die heb ik eerder gezien in de hunt.
/dev/null
Jongens, dit wordt een 72 uur durende Hunt 
Déjà vu! Die stoomreiniger is nu een stuk of 3 keer langsgekomen.. lol
Déjà vu! Die stoomreiniger is nu een stuk of 3 keer langsgekomen.. lol
[ Voor 44% gewijzigd door Zerfox op 19-09-2012 18:11 ]
Had hem wel willen hebben, dus als iemand hem heeft, graagdonny007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:02:
Master/slave stekkerdoos.... die heb ik eerder gezien in de hunt.
Weer een Dirt Devil?! Mochten ze van gedachten veraanderen en toch een box uitbrengen, weet ik wel wat er in zit.
Shit wilde hij nou een denon of een dirtdevil?? denon... dirtdevil... hmmm
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het ging wel om z'n oren. Maar of hij ze nu uit wilde spuiten, of er juist iets in wilde.Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:11:
Shit wilde hij nou een denon of een dirtdevil?? denon... dirtdevil... hmmm
Fuck, een officiële quote van iBood op 1dagskoopjes
iBOOD: Waarom heeft iedereen het idee dat zon box op de dag zelf nog te maken is
1,20 meter lang. Ik vraag me af hoeveel mensen thuis een badjas op zijn gaan meten. Die nu bij de Dirk van den Broek in de aanbieding is, is in ieder geval ook 120 cm.geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:13:
Badjas was ook wel leuk geweest.
Wat een slechte ibood hunt, allemaal dezelfde producten als gisteren..... Jammer ibood het was zo leuk.
kom op mensen messenset
http://tinyurl.com/5sdar8p
Kolonisten van Catan, iemand vroeg hiernaar toch?
Inderdaad, dat ben ik. Ik twijfel nu...
Ik vind de prijs wel meevallenVisophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:19:
Inderdaad, dat ben ik. Ik twijfel nu...
Pas op he, i'm watching you guys haha! KOPtelefoon, die van gisteren!Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:12:
[...]
Het ging wel om z'n oren. Maar of hij ze nu uit wilde spuiten, of er juist iets in wilde.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ooops.RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:19:
[...]
Pas op he, i'm watching you guys haha! KOPtelefoon, die van gisteren!
cancel..CANCEL..CANCEL!!!!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wet Koop op Afstand, iets?
Hahaha held
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
je hebt niets gemist. dit is kolonisten het kaartspel. (en andere kaartspellen)
heel iets anders dan het bordspel
heel iets anders dan het bordspel
Leuk die Ibood hunt. Je blijft er de hele dag naar kijken haha
Questions must be asked
Toch besteld. :-) Eigenlijk wel handig, kunnen we thuis ook met z'n tweetjes een spelletje doen. Dat bordspel is vanaf 3 personen. Hier heb ik vriendinlief vast blij mee gemaakt. En er zitten niet eens Zwarofskielementen in!
Die usb sticks weer, heb nog een voorraadje liggen.
Heb weer een coupon, interesse? DM!
Heb weer een coupon, interesse? DM!
USB stickjes zijn altijd handig!
2 packs gekocht!
2 packs gekocht!
Zucht...
die usb sticks heb ik vanmiddag al besteld nu mag iemand anders.
Gekocht! en paypal werkte
Niet echt supergoedkoop, als ik PW bekijk...
pricewatch unsorted: TAKEMS Storage Take MS 16GB Colorline NT Blue USB 2.0 Retail | 88349
pricewatch unsorted: TAKEMS Storage Take MS 16GB Colorline NT Blue USB 2.0 Retail | 88349
[ Voor 71% gewijzigd door iglo op 19-09-2012 18:35 ]
zijn dit een beetje kwaliteits dingen die niet na 3 x gebruik uit elkaar vallen?
Ook per 2 dan?iglo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:34:
Inderdaad in de PW kost een 32GB Sandisk slechts €10,99iglo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:34:
Dus dan is die 16GB met een prijs van €6,97 toch niet heel goedkoop, maar ook niet extreem duur
[ Voor 18% gewijzigd door mistervis007 op 19-09-2012 18:36 ]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Lekker belangrijk gaat om het meedoen niet om het winnen.iglo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:34:
Denk dat een ricatech weerstation ook niet valt onder de meest verstandige aankopen.
[edit]
Een sportbox?!?!?! ver-schrik-ke-lijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 18:38 ]
yay BOX!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Hé hallo, over meedoen gesproken: kheb òòk al die kussens gekocht!Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:36:
[...]
Lekker belangrijk gaat om het meedoen niet om het winnen.![]()
Denk dat een ricatech weerstation ook niet valt onder de meest verstandige aankopen.
[edit]
Een sportbox?!?!?! ver-schrik-ke-lijk...
Jabra Active Sports Headphones PW 30euro?
KOPTELEFOON!! die moest ik toch bestellen...???
Choices choices... ohnee was een dirtdevil koptelefoon, deze niet dan... toch?
Choices choices... ohnee was een dirtdevil koptelefoon, deze niet dan... toch?

Verwijderd
HahahaFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:43:
KOPTELEFOON!! die moest ik toch bestellen...???
Choices choices... ohnee was een dirtdevil koptelefoon, deze niet dan... toch?![]()
Eindelijk mijn living colors te pakken:D
Questions must be asked
De officeile term is:beat schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:51:
ik zie een....schelp?? wat is dit?
WAT IS DEZE?!?
Gelukkig hebben we jou als maple aan het rijlessen is
Ioniq 5 P45
Als hij nou wifi had had ik hem gekocht
Spiller schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:53:
[...]
haha LOL en thx.. geloof ik..Spiller schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:53:
[...]
Diefjegeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:53:
Als hij nou wifi had had ik hem gekocht
Nog niet veel gemist zie ik!
-Delonghi Magnifica volautomatisch espresso apparaat
Zou die uit zich zelf koffie zetten?
12 boxen, 4 NAS-en, maar voor de rest niks gemist
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
24 + 12 + 7 - 4.15 het begint nu moeilijk te worden met dit lage tempo
Geen idee, maar komt van down under: zit een Australische stekker bij, maar ( gelukkig ) je krijgt een adapter erbij zodat ie ook in Holland gebruikt kan worden.King4589 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:56:
-Delonghi Magnifica volautomatisch espresso apparaat
Ah parfum van JP.....
Ik wil nog eens een nas, maar heb er niet heel veel verstand van, maar heb begrepen dat Synology en Qnap zo ongeveer de beste zijn. Durf die Thecus eigenlijk niet te kopen... afgezien van het feit dat-ie nogal herrie schijnt te maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!