Ze reageren, vrij snel, alleen met een totaal nutteloos antwoord
Hieronder zal ik even de mailconversatie plaatsen voor de beeldvorming:
Dit was wat ik stuurde:
Je vraag:
Ik heb vandaag mijn bestelling, een workmate, ontvangen.
Het gaat hier om een nieuw product een geen refubished product.
Echter heb ik bij het uitpakken schade aan de workmate geconstateerd in de vorm
van beschadige lak en een kleine en een grote roestplek.
Graag verneem ik van u hoe we dit verder kunnen afhandelen.
iBood's reactie:
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij snappen uw teleurstelling maar bij ons is er niks bekend van het feit dat het een refurbished product is.
U kunt het product annuleren via uw mijn ibood. dan krijgt u instructies om het op te sturen naar ons distributiecentrum.
Zodra uw order in de retouren staat word uw order gecrediteerd.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan adviseren wij u te reageren op dit bericht (voor een snellere afhandeling).
Wij wensen u een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Dan vraag ik me toch af lezen ze wel bij iBood???
Ik gaf toch zelf al aan dat het geen refurbished product was!
Ik gaf dit al extra aan, niet dat ze daar naderhand mee aankomen.
Maar ja lezen is dus echt lastig blijkbaar.
Daarom nog maar eens een nieuwe poging gewaagd:
Beste heer/mevrouw,
Het is ook geen refurbished product, het is inderdaad een nieuw product, dat staat buiten kijf.
Waar het om gaat is dat het nieuwe product beschadigd is (lak eraf en een kleine en een grote roest plek).
Mijn vraag was dan ook wat kunnen we hieraan doen, het product terug sturen, of is er ook een andere passende oplossing te bedenken, in de vorm van enige tegemoetkoming.
Dat is naar mijn mening een makkelijkere en kostenbesparendere oplossing dan terugsturen.
Voor de duidelijkheid over de schade zie de foto’s in de bijlage.
Hopend op een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
Ik heb hier nog geen reactie op terug, dat zal wel maandag worden.
Maar ik ben toch eens benieuwd of ze me eningzins tegemoet willen komen of dat ze gewoon zeggen stuur de hele handel maar terug......
Terug sturen vind ik persoonlijk een beetje belachelijk, daar dat uiteindelijk meer kost dan wat het opbrengt.... Daarbij valt de schade wel mee en een stukje schuurpapier en een spuitbus lak doen wonderen.
Maar het is uiteindelijk een nieuw product, dus hoort het gewoon in orde te zijn.
Hier even de foto's:
Ik ben dus erg benieuwd wat iBood gaat doen.
Heeft hier iemand al ervaring mee, dat ze compenseren, of zeggen ze gewoon stuur de handel maar terug
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)