iBood hunt September 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 50 Laatste
Acties:
  • 82.022 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:20
Mede-auteur:
  • zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 21:49

zeef

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dinsdag 18 september 2012

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBood producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Dinsdag 18 September is de hunt er weer.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/10nz339.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door corporalnl op 14-09-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Je was me net voor :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gelijk dan maar even melden dat de hunt dinsdag de 18e september zal zijn?!

edit: en dan stiekum de TS aanpassen zonder hier even melding van te maken.... 8)

[ Voor 40% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-09-2012 12:26 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-04 23:41
Kan je een recentere OP gebruiken? Deze mist een hoop info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
waar kan ik die vinden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Ach, van de echt interessante items zoals tablet pc of smartphones hebben ze er toch maar 4 stuks liggen die in 1 seconde uitverkocht zijn. Ik zou er geen tijd meer aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-05 14:20
Ben nog opzoek naar een leuke versterker en een leuke subwoofer.
Vorige keer helaas moeten missen, dus hopelijk krijg ik deze keer de kans :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:29

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Meestal noemen ze geen datum bij iBood alleen "binnenkort" is de hunt. Zal er een reden zijn dat ze het nu wel doen?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kan je vast geld van je spaarrekening overmaken naar je betaalrekening :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:03

FaceDown

Storende factor.

De hunt stelt niks voor. De prijzen zijn vaak maar een paar tientjes lager dan in de goedkoopste webshop, maar je moet wel direct beslissen. Ik doe persoonlijk liever gedegen onderzoek voordat ik iets koop. Dan weet ik tenminste dat ik iets heb dat aan al mijn wensen voldoet.

En ook de box is waardeloos. Vroeger kon er nog wel iets leuks in zitten, maar nu is het meestal rommel die je toch niet gebruikt. De laatste box die ik had heb ik de spullen op marktplaats kunnen verkopen en amper quitte gespeeld.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Mattie112 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:15:
Meestal noemen ze geen datum bij iBood alleen "binnenkort" is de hunt. Zal er een reden zijn dat ze het nu wel doen?
Op facebook/twitter was er eerder de melding binnenkort.
Later heb ik deze mail ontvangen.

Maar ik verwacht er ook niet heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Gaan jullie echt de hunt nog volgen? De laatste 3/4 hunts waren echt 3x niks, misschien 1 of 2 leuke dingen zoals laptops, maar dan nog heb je maar 2 seconden om te beslissen. Er zitten volgens mij enorm veel autobuyers op die gewoon kopen en als het niks is weer annuleren. Ik ga er iig geen tijd meer aan verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Die mensen van iBood moeten eens luisteren wat er gezegd wordt op forums en meer dingen aanbieden en vooral ook meer stuks van items die in 2 seconden al uitverkocht zijn. Het is gewoon niet leuk dat er een kwartier lang een item op staat met 100 stuks op voorraad die geen hond wil hebben.

Wat is bijvoorbeeld interessant:
- Tablet PC's
- Smartphones
- HTPC's
- Set Top boxen
- Multimedia

Tuinstoelen en troep als portomonnees hebben we niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
Mattie112 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:15:
Een groter publiek trekken? En het is wel zo aangenaam als je je slaaptekort een beetje kunt plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Staat ook op de site een datum dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
Als er trouwens een Jamo S608 HCS 3 voorbij komt ben ik boos >:) Wilde ik al eens impulsaankopen bij de laatste .be hunt, komt ie helemaal niet langs |:(

In de openingspost staan nu trouwens 2 verschillende data, maar "Dinsdag 12 september 2012" bestaat helemaal niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Tronic schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:17:
Als er trouwens een Jamo S608 HCS 3 voorbij komt ben ik boos >:) Wilde ik al eens impulsaankopen bij de laatste .be hunt, komt ie helemaal niet langs |:(

In de openingspost staan nu trouwens 2 verschillende data, maar "Dinsdag 12 september 2012" bestaat helemaal niet ;)
Sorry heb last van dikke vingers of teweinig koffie 8)7

Aangepast.

Ik hoop op een leuke Muis of Toetsenbord :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:45
Ik hoop dat ze dit keer wel een box voorbij laten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 10:04

mrc4nl

Procrastinatie expert

dit topic maar eens in de gaten houden. wie weet komt er nog wat leuks voorbij :)
hopelijk niet al te snel, want ben beetje door mn geld heen :(

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-04 16:59

Begin maar vast met boos worden :)

En verder zal ik alvast even zeggen dat de hunt kut is. En het prijsverschil veel te laag, en teveel huishoudelijke dingen. Alles duurt te lang, of gaat te snel. Weer dat medisana item en die livingcolors lamp. Ja Hdmi kabels kun je ook een rare bij de action goedkoper krijgen. Bij dealextreme is alles goedkoper. Alle producten al minimaal 6 jaar oud zijn. Alles is iCrap of voor een te oude androidversie.

Welke mis ik nog?

[ Voor 33% gewijzigd door oinkoink12 op 14-09-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

de leuk-maar-ik-heb-het-niet-nodig dingetjes?

velen vinden de hunt maar niets, maar gaan toch kijken als hij er is, het is iets magish.
er bestaat een kans dat er electronica voorbijkomt die sommige tweakers juist wel intereant vinden.
ibood wil wel een breed publiek aanspreken, en dus vind je ook snijplanken, wandkloken etc.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:21
Hunt is geweldig om te volgen, leuke spanning. Maar uiteindelijk komt er niets nodig wat echt een mooie deal is en je nodig hebt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-04 16:30
Spannend! En ik ben vrij die dag. Dat wordt erg... niet nuttig :P

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:03

FaceDown

Storende factor.

Ik ben geband van ibood (hoewel ik meerdere spullen besteld heb), omdat ik aangaf dat je de box terug kunt sturen onder de wet koop op afstand. Dat vonden ze blijkbaar niet leuk. Ze menen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden daar.

-edit: box=hunt, heeft dus niks met rma te maken-

[ Voor 9% gewijzigd door FaceDown op 15-09-2012 10:22 ]

Groetjes, FaceDown.

• zeef
Dan mag je daar een apart topic over openen. Dit gaat over de hunt, niet over RMA klachten. :)

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-04 16:59
FaceDown schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:40:
Ik ben geband van ibood (hoewel ik meerdere spullen besteld heb), omdat ik aangaf dat je de box terug kunt sturen onder de wet koop op afstand. Dat vonden ze blijkbaar niet leuk. Ze menen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden daar.

-edit: box=hunt, heeft dus niks met rma te maken-
Box mag je prima terugsturen onder wet koop op afstand. Over die ban, stuur me even een pb met je username.

Anoniem: 471267

ik zoek toevallig een lcd/led tv van maximaal 22 inch.
zouden ze op de hunt ook goedkope tvs aanbieden?

• zeef
Anoniem: 471267 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:51:
ik zoek toevallig een lcd/led tv van maximaal 22 inch.
zouden ze op de hunt ook goedkope tvs aanbieden?
Als ze worden aangeboden moet je heel rap zijn. Dat soort items zijn vaak zo weg.

heeft iemand tips om zsm naar de betaalpagina te gaan als je een product koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 16:05

hostler

Yeahhh dude!

Anoniem: 471267 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 13:26:
Oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169875

Start de hunt Maandag op Dinsdag nacht. Mooi heb nachtdienst hehe.

Laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 11:38
Alvast inloggen en dan de hunt bekijken. Als je op kopen klikt kom je meteen in het goede scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:21
Hoop dat er deze keer wel wat fatsoenlijks tussen zit, de vorige hunt was echt een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

om hoelaat begint het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Snelst betaal je met credit card of met paypal.
En natuurlijk van te voren even inloggen, en als je met paypal wil betalen, al eerder een 'fake' aankoop doen waarbij ja alles doorloopt via iBood en dan cancelt op paypal zodat ibood je gegevens 'opslaat'.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 05:09
True schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:59:
[...]

Snelst betaal je met credit card of met paypal.
En natuurlijk van te voren even inloggen, en als je met paypal wil betalen, al eerder een 'fake' aankoop doen waarbij ja alles doorloopt via iBood en dan cancelt op paypal zodat ibood je gegevens 'opslaat'.
De "gouden tip" :P

Nadeel is dan wel weer dat het "fake" item naderhand weer terug komt in de hunt, wat weer wachten betekend....

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je had van te voren bedacht een impulsaankoop te gaan doen? Da's vast iets Belgisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Begint het vandaag ? de nacht van maandag op dinsdag of de nacht van dinsdag op woensdag?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Denzis schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:40:
Begint het vandaag ? de nacht van maandag op dinsdag of de nacht van dinsdag op woensdag?
Op dinsdag. Of dat de 1e seconde is of pas in de middag word niet gezecht.

Laatste 2hunts begonnen om 0:00

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

mrc4nl schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:45:
[...]

Op dinsdag. Of dat de 1e seconde is of pas in de middag word niet gezecht.

Laatste 2hunts begonnen om 0:00
Denzis schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:40:
Aannemelijk is dat als je dinsdag ochtend wakker wordt, je al 3 boxes gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:50
Box gingen ze toch niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Laatst online: 23-02 12:30

Zerfox

^this guy

Bron?

Anyways, ik heb er zin in! *O*
De tweede hunt voor mij, hoop echt dat er een SSD en een Box voorbij komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Laatst online: 28-03 05:09
Na de laatste hunt zou je dat wel gaan denken ja 8)7

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-04 13:06
Ik wil eigenlijk nog zo'n Wake-Up light hebben en misschien ook een SSD schijf. Kijken of we dat bij elkaar kunnen krijgen tijdens deze hunt.

Ik ben er in ieder geval bij! :D

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:11

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

G-Meister schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:14:
Ik wil eigenlijk nog zo'n Wake-Up light hebben en misschien ook een SSD schijf. Kijken of we dat bij elkaar kunnen krijgen tijdens deze hunt.

Ik ben er in ieder geval bij! :D
SSD schijf lijkt mij ook wel een uniek iBood dealtje ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

True schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:43:
[...]

SSD schijf lijkt mij ook wel een uniek iBood dealtje ja!
ik heb niet veel ssd's gezien, wel een slome van san disk. en vertrouw nooit opgegeven snelheden, alleen reviews met benchmarks (cristalmark/as-ssd).en koop geen OCZ, 20% kans dat ie kapot gaat, en RMA van ibood is ook niet bepaald goed.

deze is altijd een goede koop: pricewatch: Samsung 830 series 128GB ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:17
De jamo S608 heb ik tijdens de vorige hunt gekocht. En 450 eu winst gemaakt met een Box (8tb NAS) dus er kan best wat leuks voorbijkomen. Het is alleen bijna altijd hetzelfde idd.. Ik wil nog een Livingcolors of iets soortgelijks, dus ik ga wel weer even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 14:21
loopt deze hunt 24 uur??

wel balen dat we allemaal een keer moeten slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

glangeveld schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:41:
loopt deze hunt 24 uur??

wel balen dat we allemaal een keer moeten slapen :P
dan hou je een wisseldienst met een huisgenoot (8>
ik moet morgen ook gewoon naar school, en kan dus niet de hele dag wakker blijven, ik blijf iets later op en ga daarna gewoon slapen. en probeer vooral niet te denken aan alles wat misschien zou missen tijdens de slaap.
dat houdt je alleen maar wakker ;)

ik had me voorgenomen om geen impulsaankopen te doen.
mijn verlanglijstje
1.groot bluethooth toetsenbord
2. battery pack (usb)voor mn mobiel
3. oplader voor 123A batterijen
en als laatst een matras :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:50
Het is toch meestal rommel dus veel mis je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 26-04 08:03
Nou nou, ik droom al maanden van een dora dvd speler >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-04 20:26
Yeah, het hunt baggertopic is er weer!!!! Leuk om iedereen weer te zien :P

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Laatst online: 25-04 15:37
Yeey, het is weer tijd voor een Hunt.

http://ibood.kiobi.com/ is een extra site voor de Hunt in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

mrc4nl schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:06:
[...]

ik heb niet veel ssd's gezien, wel een slome van san disk. en vertrouw nooit opgegeven snelheden, alleen reviews met benchmarks (cristalmark/as-ssd).en koop geen OCZ, 20% kans dat ie kapot gaat, en RMA van ibood is ook niet bepaald goed.

deze is altijd een goede koop: pricewatch: Samsung 830 series 128GB ;)
Het 'unieke' was meer het schijf gedeelte :p maar ja wat je zegt klopt helemaal, je wilt geen OCZ en kijken naar de benchmarks is het beste om te doen, helaas heb je daar niet altijd even de tijd voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 20:26
U bedoelt "om" de Hunt in de gaten te houden?
Sharky_NL schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:13:
Yeey, het is weer tijd voor een Hunt.

http://ibood.kiobi.com/ is een extra site voor de Hunt in de gaten te houden.

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Laatst online: 25-04 15:37
Vincent,

Deze site stond niet in de OP vandaar :)
VincentVega schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:37:
U bedoelt "om" de Hunt in de gaten te houden?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Handig zo'n hunt, log ik in zie ik in een keer dat ik nog 90 euro van ze tegoed heb. Hebben ze nooit gecrediteerd op de creditcard. Oeps... Naja extra budget om uit te geven }:O Morgen maar is bellen wanneer ze dat van plan waren te doen, juni is wel lang terug nu.

[ Voor 19% gewijzigd door thefox154 op 17-09-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324858

Lol, iedereen is al aanwezig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hunt Tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 16:04
daar gaan we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 00:52
En het is dinsdag; sloooooooooooooooooooooowchat ON! *O*

Es kijken hoe lang ik het deze keer vol ga houden oOo

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

hee de ik-ben-de-zoveelste-die-post-dat-de-hunt-begint-post :+
edit, meh valt mee

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Laatst online: 16-01 11:25
Happy Hunting iedereen! Hopelijk komt er nog een leuke SSD voorbij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gualterio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12-2021
en we zijn weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok veel plezier mensen! Maak er weer een leuke hunt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Hebben ze bosch ingeruild :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destralak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-05 09:50
http://ibood.vxv.nl/ is ook weer online :-) Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 16:25
flikker op met die boor, heb er niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:30

Quad

Doof

Succes, zal deze hunt wegens omstandigheden niet/minimaal volgen :-\

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
black en dekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 22:29

painkill

Pain(k)(ill)

slowchat commence:

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 18:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gaat rap die boor ... not. Aanbieding van gisteren was trouwens wel strak, jammer dat ik er geen nodig had ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

samen maken we het gezellig. kies uw drank:
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-6o_4W0NtfDw/UEiIP2-TCoI/AAAAAAAAMbw/GawpRaJs9Jc/s1600/koffie_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cultuurwijs.nl/sites/cultuurwijs.nl/contents/i000998/eureka_bier.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.marions-kochbuch.de/index-bilder/coca-cola.jpg

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
Dewalt Compacte boormachine DWD014SQ-QS (Refurbished)

Refurbished:
De definitie voor refurbished is het schoonmaken, opfrissen en renoveren van een product.
De letterlijke vertaling voor refurbish vanuit het engels is 'oppoetsen'.

oftewel niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-04 20:26
:') kutboor

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Wat is de betaaloptie Sofortbanking dan?
Nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Laatst online: 01-05 14:42
Nog iemand die aan het klussen in waarvan zijn boormachine net kapot is gegaan?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 00:52
mrc4nl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:04:
samen maken we het gezellig. kies uw drank:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wut?! Geen whisky?!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:30

Quad

Doof

Lijkt mij niet bepaald verstandig..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en zo is ie weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-04 10:20
dat ging...snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Laatst online: 01-05 14:42
Lijkt me ook niet echt smakelijk

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
mooie rugzak mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

thefox154 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:05:
Wat is de betaaloptie Sofortbanking dan?
Nog nooit van gehoord.
Volgens mij is dat de Duitse variant van ideal-betaling

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Nomad altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
doe mij ▼

Afbeeldingslocatie: http://www.cultuurwijs.nl/sites/cultuurwijs.nl/contents/i000998/eureka_bier.gif

maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

10 euro voor een tas is niet veel, maar zo goed ben ik niet in betalen

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Uit de beschrijving van de rugzak:
De verwachte verzenddatum van dit product is 15 september 2027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 16:46
Dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:14
Netjes

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-04 13:15
kan je wel lang wachten op die rugzak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

rockhopper schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:07:
Uit de beschrijving van de rugzak:
Vandaar dat ie zo goedkoop is... prutsers

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
+ (5,95) extra kosten om op te sturen maakt de rugzak zo'n 60% duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
iBood moet een keer een hunt doen ZONDER verzendkosten. wie geeft mij een +1

[ Voor 16% gewijzigd door soundtrack op 18-09-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

NAS!! nice

Pagina: 1 2 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood

iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/

Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!