Nou dan kan ie tenminste nog mee op vakantieiglo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:58:
[...]
Geen idee, maar komt van down under: zit een Australische stekker bij, maar ( gelukkig ) je krijgt een adapter erbij zodat ie ook in Holland gebruikt kan worden.
Gewoon voor een Synology gaan.Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:59:
Ik wil nog eens een nas, maar heb er niet heel veel verstand van, maar heb begrepen dat Synology en Qnap zo ongeveer de beste zijn. Durf die Thecus eigenlijk niet te kopen... afgezien van het feit dat-ie nogal herrie schijnt te maken.
Die zijn wel wat duurder, maar wel ook de beste

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Op de camping!King4589 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:00:
[...]
Nou dan kan ie tenminste nog mee op vakantie

10 cent geef ik daar voor per stuk dan wel... 10 euro 

Thanks, helaas komt deze niet tijdens deze hunt voorbij denk ik.mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:00:
[...]
Gewoon voor een Synology gaan.
Die zijn wel wat duurder, maar wel ook de beste
Alleen Thecus, Buffalo, Netgear ReadyNas heb ik voorbij zien trekken...
Helaas niet nee, iBood verkoopt alleen de "prullen"Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:03:
[...]
Thanks, helaas komt deze niet tijdens deze hunt voorbij denk ik.
Alleen Thecus, Buffalo, Netgear ReadyNas heb ik voorbij zien trekken...

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
He yaki....
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
EIN DEUTSCHE GRILLPLATTE!!!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
met duitse stekkerFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:04:

Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:04:
I need TP for my bunghole!

Ah wie schön ist daß dennFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:04:

My people, the are without TP.Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:04:
Cornholio, is that you????
The streerts will flow with the blood of the non-believers!
[Voor 17% gewijzigd door Visophetdroge op 19-09-2012 19:08]
Ik zeg dat hierna een thecus NAS komt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Spongebob FTW!!!!
Jaaaaahh, de Spongebob DVD spelert! Dan komt Dora vast ook straks!
Een messenger bag om te mee chatten?
Are you threatening me? You will give me TP, Bungholio!!Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:05:
[...]
My people, the are without TP.
The streerts will flow with the blood of the non-believers!
WTF the voice of ibood??? Gezongen door het personeel??
Dit topic is bijna net zo erg als de chat op 1dagskoopjes..
Dat zou nog wel grappig zijncoyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:14:
WTF the voice of ibood??? Gezongen door het personeel??

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Jaaaaa, met echte SCART aansluiting!
Ik weet wel wat ze zingen:
Diegene die dit koopt moeten ze meteen onder curatele stellen. 

plaatje erbij is wel leuk trouwens, niet verantwoordelijk voor gebroken glas of gescheurde trommelvliezen
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
En TBS...Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:15:
Diegen die dit koopt moeten ze meteen onder curatele stellen.
@powderednoseman jij snapt het.
[Voor 37% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 19:18]
wat is nou eigenlijk refurbished? 2dehands?
Bad ass boormachine!!
gerepareerd met originele onderdelen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Jongens lezen jullie de waarschuwing wel eigenlijk?
Welke waarschuwing???dragongamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:19:
Niet altijd, ligt eraan welk apparaat het is, bij een boormachine waarschijnlijk niet, bij een iPad wel.roger128 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:19:
dus ook krassen weggewerkt etc?
is maple gecrashed? 
oh wag ff geen onzin..
Dewalt is echt wel een heul goed merk, ik zeg doen!

oh wag ff geen onzin..
Dewalt is echt wel een heul goed merk, ik zeg doen!
[Voor 63% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 19:21]
Welke waarschuwing? Dat refurbished shit maar kort garantie heeft i.p.v. volledige fabrieksgarantie?dragongamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:19:

Waarschuwing:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
Hij bedoelt dit:dragongamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:19:
En ja meneer de agent die lezen we heus welWaarschuwing:
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!

ik zou een vraag over refurbishen geen onzin noemen
Wannabe moderatorschap valt ook onder onzin, dus zwaai nu nog ff, kan pas weer over 2 weken.dragongamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:21:
[...]
Waarschuwing:

Exactlyroger128 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:21:

Ik heb weinig vertrouwen in dit apparaat. Als er zo veel gerefurbished zijn, zijn er dus ook zoveel stuk gegaan of terug gestuurd. 

Wel als die elk product weer gesteld wordroger128 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:21:

Wat is EDP?
edit: ah, geurwater...
En waarom staan er 4 refurbished vrouwen op de achtergrond te poseren?
[Voor 13% gewijzigd door coyote1980 op 19-09-2012 19:24]
Of een specefiek bedrijf, iBood bijvoorbeeld, koopt alle refurbished apparaten op om vervolgens goedkoper te verkopen.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:22:
Ik heb weinig vertrouwen in dit apparaat. Als er zo veel gerefurbished zijn, zijn er dus ook zoveel stuk gegaan of terug gestuurd.
Fabrikant is er vanaf en krijgt er toch nog iets voor terug

[Voor 8% gewijzigd door mistervis007 op 19-09-2012 19:24]
Ik zie er 3 en een paard.coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:23:
Wat is EDP?
coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:23:
Wat is EDP?

Wel met minder garantie zeker:P
Eau de Parfum?coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:23:
Wat is EDP?
*hinnik*

[Voor 28% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 19:25]
Dat mag inderdaad wel toegevoegd worden aan de waarschuwing: 'Ja, gezeur over de box en refurbished valt ook onder onzin!' 

Ik zie 2 paarden

En er loopt ook een iBood hunt OpenTTD server, join hamachi: iBood wachtwoord: openttd
80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED
Elektronisch Patienten Dossier.coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:23:
Wat is EDP?
Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid
Nou, je zou eens moeten weten hoeveel stuks een fabrikant teruggestuurd krijgt wegens uiteenlopende redenen. En dan kan zo'n unit niet meer als nieuw verkocht worden. Na paar maanden staan de stellingen vol met refurbished spul en verkopen dan een paar pallets aan instanties als iBood.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:22:
Ze hoeven niet per se slecht te zijn. Maar garanties geef ik niet. De fabrikant wel, in dit geval DeWalt, maar slechts een paar maanden. Waarom dat is weet ik ook niet.
Niet zo best dat die zomaar op iBood te koop staan.
Ook zo droog gisteravond op het ibood forum
Het is bijna 12.00 uur, Wat doen we?
Ja weet ik niet we kunnen wel doorgaan
Okee is goed
Okee is goed
FYIReiben schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:26:
[...]
Niet zo best dat die zomaar op iBood te koop staan.
EPD is alleen een koppeling tussen aangesloten medische centra zodat ze een Patienten Dossier bij een medisch centrum kunnen weg plukken zodat de dokter aanwezig ook inzicht heeft in de patient zijn medicatie en complicaties. En het is net een donorcodicil je doet alleen mee als je je ingeschreven hebt.
Haha ja tussen Vincent en Jos geloof ik, hilarisch..roger128 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:27:
Ook zo droog gisteravond op het ibood forum
Okee is goed

Oftewel dat gaf ik een aantal posts eerder ook al aanPowder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:25:
[...]
Nou, je zou eens moeten weten hoeveel stuks een fabrikant teruggestuurd krijgt wegens uiteenlopende redenen. En dan kan zo'n unit niet meer als nieuw verkocht worden. Na paar maanden staan de stellingen vol met refurbished spul en verkopen dan een paar pallets aan instanties als iBood.
Ze hoeven niet per se slecht te zijn. Maar garanties geef ik niet. De fabrikant wel, in dit geval DeWalt, maar slechts een paar maanden. Waarom dat is weet ik ook niet.

Oké.True schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:28:
[...]
FYI
EPD is alleen een koppeling tussen aangesloten medische centra zodat ze een Patienten Dossier bij een medisch centrum kunnen weg plukken zodat de dokter aanwezig ook inzicht heeft in de patient zijn medicatie en complicaties. En het is net een donorcodicil je doet alleen mee als je je ingeschreven hebt.
bij de saturn voor hetzelfde geld zitten er nog 2 spellen bij..
weten hun veel 

maar wacht even, ps3 in de dump, betekend dit dat de ps4 eindelijk in aantocht is? of is dit een "oud" model?
Vandaag is een nieuwe versie uitgekomen =) zie frontpage
Edit: linkje: nieuws: Sony kondigt dunnere en kleinere PlayStation 3 aan
Edit: linkje: nieuws: Sony kondigt dunnere en kleinere PlayStation 3 aan
[Voor 61% gewijzigd door arniejj op 19-09-2012 19:33]
ZIJ ZIJ!!!!!!!!!!weten ZIJ veel!!!!! JEEEEEEEEEEUKKKKKKKK.
oh sorrie..
nvrmnd...
Nothing to see here..

Weer een stukje hersenen afgestorven?Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:32:
[...]
ZIJ ZIJ!!!!!!!!!!weten ZIJ veel!!!!! JEEEEEEEEEEUKKKKKKKK.
oh sorrie..
nvrmnd...
Nothing to see here..
Ik schoot voor een fractie van een seconde in een coma geloof ik...coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:32:
[...]
Weer een stukje hersenen afgestorven?
je was me voor....arniejj schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:33:
Het is een hanger...

en de philipslampen!Zerfox schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:34:
Al die Swarovski euroknallers mogen van mij part meteen gedumpt worden.
Ze mogen de swarovski optiek er wel in gooien wat mij betreft, die sieraden boeien me niet, maar een leuke verrekijker of scoop *drool*
Wilt je dat niet meer doen ?Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:34:
[...]
Ik schoot voor een fractie van een seconde in een coma geloof ik...
Die dan weer wel natuurlijkrockhopper schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:35:
Ze mogen de swarovski optiek er wel in gooien wat mij betreft, die sieraden boeien me niet, maar een leuke verrekijker of scoop *drool*
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
ah de bluray was veel leuker 

Mja zoveel voor DVD en dan niet eens recente films
Dit is gewoon 1dvd voor 5€ en het zijn en blijven niet echt super nieuwe films...
En hoe wil jij deze poging tot doodslag gaan uitleggen voor een rechter?
LOL!

[Voor 24% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 19:39]
correctie:Zerfox schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:33:
NENENENEEEEEEEEEEEEEEEEE
NIET ALWEER DEZE OORBELLEN D:
NEINNEINENEIN
Nicht wieder dieser ohrringe

Es sind KEINE OHRRINGE!!!!Ellos schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:38:
[...]
correctie:
NEINNEINENEIN
Nicht wieder dieser ohrringe
Dit topic is gesloten.
Let op: