Al 3% verkocht! Gaat lekker vlot
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:04 ]
Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:03:
oh jeuh chinees Japans vakwerk horloge... ik draag alleen russisch.![]()
lol
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
3x is scheepsrecht, kopen met je donder!RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
3e x dat ik deze HD al zie, en ik volg het pas vanaf gisteravond.....
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
+1RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
3e x dat ik deze HD al zie, en ik volg het pas vanaf gisteravond.....
mehh niemand?maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:06:
guys iemand die de Datashur istorage 8GB heeft gekocht en hem met winst wilt doorverkopen?(vast niet, omdat het niet voor de echte tweakers is, of juist wel natuurlijk. mja proberen waard)
Sorry baas, alles of niets.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
[...]
3x is scheepsrecht, kopen met je donder!
you don't get the point, het gaat mij om die inc. encryptie en "out of the box" password panel.True schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
10€ duurder dan die USB stick van net, maar wel 125x zo veel dataopslag.
RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:08:
[...]
Sorry baas, alles of niets.
4 besteld :-)
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
http://tinyurl.com/5sdar8p
Maar dan wel voor 60 pond.... http://www.istorage-uk.com/datashur.phpmaplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:09:
[...]
you don't get the point, het gaat mij om die inc. encryptie en "out of the box" password panel.
Alleen zit je dan vaak met de garantie te kijken. De HDD die erin zit is OEM, dus geen garantie indien het geheel niet compleet is met de behuizing.roger128 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:10:
1tb voor 60 euro is toch niet zo slecht? sloop je gewoon de casing eraf heb je een gewone sataschijf, is toen ook met die aldi dingen gedaan
woot, thanks ga ik straks even naar kijkenPalm schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:11:
die sticks staan ook marktplaats
wellll, notttt!rutgervdland schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:13:
Relax stoelen.... nou nou
Kan je net zo goed gewoon de interne harde schijf kopen... 57,50 sata2roger128 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:10:
1tb voor 60 euro is toch niet zo slecht? sloop je gewoon de casing eraf heb je een gewone sataschijf, is toen ook met die aldi dingen gedaan
http://tinyurl.com/5sdar8p
ja dat is waar, maar dan schroef je je de behuizing er toch weer opfriggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:11:
[...]
Alleen zit je dan vaak met de garantie te kijken. De HDD die erin zit is OEM, dus geen garantie indien het geheel niet compleet is met de behuizing.
dus voorzichtig 'slopen' zodat de schijf er weer terug in kan bij een defect?friggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:11:
[...]
Alleen zit je dan vaak met de garantie te kijken. De HDD die erin zit is OEM, dus geen garantie indien het geheel niet compleet is met de behuizing.
Bij sommige wel mogelijk, bij anderen weer niet.Hkuit schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:13:
[...]
dus voorzichtig 'slopen' zodat de schijf er weer terug in kan bij een defect?
Of is dat kansloos, omdat je altijd een of ander zegeltje verbreekt?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik zag het ook in de chat ja, ghehePalm schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:15:
zeeman 10 voor 99 cent
loll ja maar die zijn zo weer op, ben je steeds bezig met batterijen vervangen..Palm schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:15:
zeeman 10 voor 99 cent
welke had je gekocht?Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:15:
batterijen van vorige hunt zijn nog lang niet op.
neuh als ze leeg zijn doen ze het niet meer.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:15:
goeie batterijen?
kom op man, kom ik is met een ontopic vraag, krijgen we dit weer!Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:16:
[...]
neuh als ze leeg zijn doen ze het niet meer.
my goshh you basterds =//Palm schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:17:
vast beter dan die van de zeeman
maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:17:
[...]
kom op man, kom ik is met een ontopic vraag, krijgen we dit weer!
gimmeee!iglo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:18:
Kheb alleen AA nodig, geen AAA: die liggen hier nog van de vorige keer....geinig lampje trouwens, werkt prima!
pfff wat nu weer!?!Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:19:
[...]
En daar gaat weer een stukje van mijn hersens. 325.001
Yep I think so.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:20:
Bij de Action koop ik meestal AA batterijen, maar die zijn Long Life. Is Power Life beter of juist niet?
[ Voor 6% gewijzigd door maplebananas op 19-09-2012 17:20 ]
Het is "ik BEN", niet "ik IS"...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
hehh volgens mij moet je 't nog eens even lezen 0.0
Encryptie gewoon softwarematig toepassen, en die panel zorgt alleen maar voor nog nieuwsgierigere handen.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:09:
[...]
you don't get the point, het gaat mij om die inc. encryptie en "out of the box" password panel.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
mr handsfree blue dot kun je op rekenenRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:22:
Ik ga naar een maatje toe, mocht de Denon koptelefoon langskomen of de Mr Handsfree blue dot, zou iemand die dan aub voor mij willen kopen, ik betaal je sowieso en via pb handelen we wel af.
Als tweakers moet dit toch kunnen?
[ Voor 4% gewijzigd door maplebananas op 19-09-2012 17:23 ]
Zou ik wel doen hoor, ;-)RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:22:
Ik ga naar een maatje toe, mocht de Denon koptelefoon langskomen of de Mr Handsfree blue dot, zou iemand die dan aub voor mij willen kopen, ik betaal je sowieso en via pb handelen we wel af.
[ Voor 6% gewijzigd door Zerfox op 19-09-2012 17:23 ]
Bedoel je niet "nog is even lezen"?maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:21:
[...]
hehh volgens mij moet je 't nog eens even lezen 0.0
iddcoyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:24:
[...]
Bedoel je niet "nog is even lezen"?
OT: de batterijen, bijna op, en vergeet niet de gave zaklamp!
Verwijderd
Hahaha inderdaadZerfox schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:23:
[...]
Zou ik wel doen hoor, ;-)
Edit: Hehe, zometeen heb je 20 koptelefoons
De tijd staat niet stil, innovatie....Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:24:
Een aantal jaar geleden heeft Kassa AA-batterijen getest. Als nummer 1 kwamen de batterijen van de Aldi uit de bus. Duracell was 2.
Niet dus? Lage gunfactor?RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:22:
Zo zie je maar, de Kassa testen moet je ook met een korrel zout nemenVisophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:24:
Een aantal jaar geleden heeft Kassa AA-batterijen getest. Als nummer 1 kwamen de batterijen van de Aldi uit de bus. Duracell was 2.
Maar antwoord op je vraag ik had de panasonics en die doen het prima.
ohh oke danFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:26:
[...]
Maar antwoord op je vraag ik had de panasonics en die doen het prima.
Was wel een geinig gezicht. Ze testten namelijk hoelang de Duracellknonijntjes bleven trommelen en Duracell stopte dus eerder.coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:25:
[...]
Zo zie je maar, de Kassa testen moet je ook met een korrel zout nemen
welke moet ik nou bestellen? De Denon?RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:27:
Als je zou willen, dan handelen we het daarna af middels privé berichten! Zou hem wel graag willen hebben, altijd handig.
Denon koptelefoon baal ik ook van, maar die zal wel niet meer langskomen voor € 25
[ Voor 35% gewijzigd door RickvN op 19-09-2012 17:29 ]
hihihiRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:29:
Ja, niet dat straks iedereen allerlei spul voor mij gaat kopen en ik ineens 10 van die dingen moet aftikken om gezeik te voorkomen!
[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 17:30 ]
Zo te zien wil ie er 10!maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:28:
jah dan bestel ik de mr handsfree blue dot als die langskomt voor rickvN
ja precies dus bij deze confirm ik dat ik de "mr handsfree blue dot" bestel als ie langskomt, maar ik ga op 7u fitnessen, tot dan ben ik bij de ibood hunt.RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:29:
Ja, niet dat straks iedereen allerlei spul voor mij gaat kopen en ik ineens 10 van die dingen moet aftikken om gezeik te voorkomen!
[ Voor 3% gewijzigd door maplebananas op 19-09-2012 17:33 ]
Ik weet natuurlijk niet of je schoonmoeder al langs is geweestVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:30:
Is die doos al langs geweest?
Zit al dagen te kijken maar nog niks gezien:-(
doesn't matter, dat is dan mijn eigen pech!maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:30:
[...]
ja precies dus bij deze confirm ik dat ik de "mr handsfree blue dot" bestel als ie langskomt, maar voor de info ga ik om 7u fitnessen, tot dan ben ik up-to-date met de ibood hunt.
Verwijderd
lolfriggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:31:
[...]
Ik weet natuurlijk niet of je schoonmoeder al langs is geweest
Ontopic: Nee, er is geen box geweest
Ik ga zo eten dus ben betrouwbare factor.RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:30:
En oja Flagg & Mappleonbananas --> 1 blue dot / denon koptelefoon!
[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 17:34 ]
Hollander :-/remcoboy1479 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:31:
Mocht iemand voor mij een Denon koptel van €25 of Gelert slaapmatje(set) kan bestellen, graag!
Liefste wel met een kortingscode
Verwijderd
Wat voor kortingscodes zijn er in omloop dan?remcoboy1479 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:31:
Mocht iemand voor mij een Denon koptel van €25 of Gelert slaapmatje(set) kan bestellen, graag!
Liefste wel met een kortingscode
Gratis verzendingVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:32:
[...]
Wat voor kortingscodes zijn er in omloop dan?
Jezus kap eens met deze nutteloze posts
Verwijderd
Dit is tenminste geen rommel dingetje
ten eerste is het zeker weten niet nutteloos en zelfs goed optopic, want het gaat om een Ibood coupon code en ten tweede stop is met het adverteren van items die helemaal geen goede deal zijn.Zerfox schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:35:
[...]
Jezus kap eens met deze nutteloze posts
En voor het volk dat nog een NAS zoekt: Thecus N4100EVO!
whahaha have a great timeRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:36:
Ik ga er vandoor!
Mannen & vrouwen: Fijne avond & hopelijk kunnen jullie nog wat kopen. Had graag nog een avond achter de pc gezeten, maar ook iets te kansloos, dus dan maar pils drinken.
Thnx to Flagg & Maplebananas
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq