Dat was inderdaad een andere volgens mij. Hier zit geen ethernet of wifi op.Muldert schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:13:
[...]
Zucht...
En nee, er zit geen spotify client op deze versterker.
Wat is een box dan precies kom het vaker tegen in dit topic.Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:13:
[...]
geeft niks ik heb de auto al een keer in de berm geparkeerd (80km/u weg) omdat er een box langskwam die ik uiteraard alsnog grandioos heb gemist.
Ik denk dat je de TX-NR616 van een uur of wat geleden bedoeld, die heeft ook netwerkaansluiting, deze niet.Rexcore schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:11:
is dit ook die versterker die spotify af kon spelen?
Niks bijzondersgeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:14:
[...]
Wat is een box dan precies kom het vaker tegen in dit topic.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Een mythe.geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:14:
[...]
Weet iemand of dit een beetje goede kwaliteits versterker is voor het geld ben best wel aan het twijfelen.
Hij komt vast nog wel 's langs
Voor het geld is het best een goede.
Dat is rommel bij elkaar in een doos, maar je weet niet van te voren welke rommel je krijgt. En je kan kiezen hoeveel rommel je wilt hebben. Eigenlijk zoiets als de rommel die je nu voorbij ziet komen, maar alleen de prijs van zou weten en dus niet de rommel zelf... Dat triggert mensen om alsnog te gokken.geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:14:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door mgizmo op 19-09-2012 14:17 ]
mgizmo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:16:
[...]
Dat is rommel bij elkaar in een doos, maar je weet niet van te voren welke rommel je krijgt. En je kan kiezen hoeveel rommel je wilt hebben.
Hoogwaardige spullen!
hahahahaha vet soort kerstpakket dusmgizmo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:16:
[...]
Dat is rommel bij elkaar in een doos, maar je weet niet van te voren welke rommel je krijgt. En je kan kiezen hoeveel rommel je wilt hebben.
Hangt ervan af in hoeverre je een audiofiel bent. Heb zelf de SR607 met 5.1 voor home-cinema en ben heel tevreden. Mijn zwager, audiofiel, vindt het niets een Onkyo.NightWish1978 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:15:
Weet iemand of dit een beetje goede kwaliteits versterker is voor het geld ben best wel aan het twijfelen.
ik vind al die aanbiedingen altijd net niet, en ik vind dat die verzendkosten je dan alsnog naaien....
het is wat een gek ervoor geeft, onkyo is gewoon een goede basis set.Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:16:
[...]
Hangt ervan af in hoeverre je een audiofiel bent. Heb zelf de SR607 met 5.1 voor home-cinema en ben heel tevreden. Mijn zwager, audiofiel, vindt het niets een Onkyo.
oneindige discussies met mensen die zilveren audio kabels aanschaffen oid ... of 100 euro HDMI kabels
...
Ja beetje Mediamarkt ideemgizmo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:18:
slim toch zo'n business model ;-)
Mee eens, ik heb een jaar of 2 bij ibood de onkyo 508 aangeschaft met jamo speakers, doen het prima voor het geld en ideale startset. Echte audiofielen zullen inderdaad iets beters willen, maar die kopen natuurlijk niet via impuls/iboodAwesomE schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:18:
[...]
het is wat een gek ervoor geeft, onkyo is gewoon een goede basis set.
oneindige discussies met mensen die zilveren audio kabels aanschaffen oid ... of 100 euro HDMI kabels
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
tenzij ze een mooie Denon voor weinig aanbiedenrockhopper schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:20:
[...]
Mee eens, ik heb een jaar of 2 bij ibood de onkyo 508 aangeschaft met jamo speakers, doen het prima voor het geld en ideale startset. Echte audiofielen zullen inderdaad iets beters willen, maar die kopen natuurlijk niet via impuls/ibood
maar dat gebeurd helaas nooit
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Is zo'n SOG een beetje vergelijkbaar met een LM?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En het mooiste is dan dat de appratuur zelf vaak dan geen verzilverde aansluitingen heeft, waardoor het zilveren gedeelte geen enkel effect meer heeft.oneindige discussies met mensen die zilveren audio kabels aanschaffen oid
Als je zilveren of vergulde kabels koopt, dan moeten ook de connectors verzilverd of verguld zijn, m het optimale effect eruit te halen.
Al zo vaak met mensen gelachen die vertelde "ja ik heb vergulde HDMI kabels gekocht van €50,= want die zijn het beste".
Waarop ik vroeg zijn je connectors dan ook verguld en als antwoord kreeg ik dan, "nee die niet"......
En dan snappen ze nog niet dat een HDMI kabel van €2,79 van de Action in dat geval net zo goed/effectief is
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ik zie dat steeds vaker, mensen die Denon prettig vinden klinken houden niet van het geluid van Onkyo en andersom.cypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:23:
[...]
tenzij ze een mooie Denon voor weinig aanbieden
maar dat gebeurd helaas nooit
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nee, is een onhandig ding, niet te bedienen met een handFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:23:
Is zo'n SOG een beetje vergelijkbaar met een LM?
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Niet te vergeten dat HMDI digitaal is en vergulding niet het grootste nut meer heeft sinds analoog.mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:23:
[quote]oneindige discussies met mensen die zilveren audio kabels aanschaffen oid[/qoute]
En het mooiste is dan dat de appratuur zelf vaak dan geen verzilverde aansluitingen heeft, waardoor het zilveren gedeelte geen enkel effect meer heeft.
Als je zilveren of vergulde kabels koopt, dan moeten ook de connectors verzilverd of verguld zijn.
Al zo vaak met mensen gelachen die vertelde "ja ik heb vergulde HDMI kabels gekocht van €50,= want die zijn het beste".
Waarop ik vroeg zijn je connectors dan ook verguld en als antwoord kreeg ik dan, "nee die niet"......
En dan snappen ze nog niet dat een HDMI kabel van €2,79 van de Action in dat geval net zo goed/effectief is
Lol @ C4 Punch http://www.leatherman.com/accessories/product/C4_Punch
Verwijderd
Als het al een receiver zou moeten zijn dan uiteraard een Marantz.Saffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:24:
[...]
Ik zie dat steeds vaker, mensen die Denon prettig vinden klinken houden niet van het geluid van Onkyo en andersom.
Inderdaad dat ook nog eensRemyoman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:25:
[...]
Niet te vergeten dat HMDI digitaal is en vergulding niet het grootste nut meer heeft sinds analoog.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Eensch....Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:25:
[...]
Als het al een receiver zou moeten zijn dan uiteraard een Marantz.
* segil rent weg voor een rel
Mwa, smaken verschillen idd, maar een Onkyo is mooi om mee te beginnen, maar als je echt wat wilt, ga je voor Denon of MarantzSaffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:24:
[...]
Ik zie dat steeds vaker, mensen die Denon prettig vinden klinken houden niet van het geluid van Onkyo en andersom.
Ze hebben een paar jaar terug bij Radar daar een test mee gedaan, toen kwam die van de Action geloof ik zelfs als 1 na beste uit de busmistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:23:
[...]
oh jammer... nou ja we gaan het meemaken.CeesKees schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:24:
[...]
Nee, is een onhandig ding, niet te bedienen met een hand
Er zijn al 2 lm van mij gejat dus misschien laten ze deze wel met rust.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ik heb anders een een testfilmpje van Monster gezien waarbij hun veel te dure kabel anders als beste uit de test kwam.
Nou heb je dus ook al voor volgende keer rommel gekochtFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:28:
[...]
oh jammer... nou ja we gaan het meemaken.
Er zijn al 2 lm van mij gejat dus misschien laten ze deze wel met rust.
Monster die Monster reviewed... hmmmmmshameete schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:28:
ik heb anders een een testfilmpje van Monster gezien waarbij hun veel te dure kabel anders als beste uit de test kwam.![]()
![]()
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ghehe..shameete schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:28:
ik heb anders een een testfilmpje van Monster gezien waarbij hun veel te dure kabel anders als beste uit de test kwam.![]()
![]()
Wij van WC eend ...
Verzendkosten voor de kleurenlaserprinter evenhoog als in-ear oordopjes....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik heb hier nog een oude Onkyo staan waar je je een breuk aan tilt bij verplaatsing en ik moet zeggen dat die inderdaad een stuk beter zijn dan de huidige versies. Als je die open maakt dan kijk je in een lege kast. Bij die oude van mij zit het gewoon vol... (niet dat dat altijd iets zegt over de kwaliteitcypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:27:
[...]
Mwa, smaken verschillen idd, maar een Onkyo is mooi om mee te beginnen, maar als je echt wat wilt, ga je voor Denon of Marantz
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dat zegt inderdaad niet veel over de kwaliteit, componenten zijn gewoon een stuk kleiner geworden, vereisen minder koeling etc.Saffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:29:
[...]
Ik heb hier nog een oude Onkyo staan waar je je een breuk aan tilt bij verplaatsing en ik moet zeggen dat die inderdaad een stuk beter zijn dan de huidige versies. Als je die open maakt dan kijk je in een lege kast. Bij die oude van mij zit het gewoon vol... (niet dat dat altijd iets zegt over de kwaliteit)
Iets met WC eendshameete schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:28:
![]()
Toch leg je die link zelf wel.Saffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:29:
[...]
Ik heb hier nog een oude Onkyo staan waar je je een breuk aan tilt bij verplaatsing en ik moet zeggen dat die inderdaad een stuk beter zijn dan de huidige versies. Als je die open maakt dan kijk je in een lege kast. Bij die oude van mij zit het gewoon vol... (niet dat dat altijd iets zegt over de kwaliteit)
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Wat is 600x600x4 dpi nou weer? Wie heeft nu een dpi in 3 dimensies?
4 kleuren, dus 4 pixels op elkaar
Nee maar andersom zegt wel een hoop, als het heel ligt is is het sowieso niks, een goede voeding blijft zwaar.floriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:30:
[...]
Dat zegt inderdaad niet veel over de kwaliteit, componenten zijn gewoon een stuk kleiner geworden, vereisen minder koeling etc.
voor extra dikke letters, je weet,..loeberce schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:31:
Wat is 600x600x4 dpi nou weer? Wie heeft nu een dpi in 3 dimensies?
Een vriend van me heeft het eens zo uitgelegd; het ding heeft een adviesprijs van 300 euro. Grofweg gezegd is dat 60 euro per versterkt kanaal. In principe zou je dezelfde geluidskwaliteit moeten kunnen verwachten van stereoversterker van 120 euro. Maar dat is dus niet zo, want in zo'n 5.1 ding moet ook nog een processor, die al die formaten aan moet kunnen (denk aan Dolby 5.1, Dolby ProLogic, Dolby-HD, DTS, DTS-HD en weet ik niet wat nog meer) en die gaat ook van het budget af.NightWish1978 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:15:
Kortom, voor films, waar het grootste gedeelte van de aandacht toch naar beeld gaat, zal het prima kunnen voldoen. Maar als je ook graag muziek luistert, kun je je geld beter aan een stereoversterker uitgeven.
Is deze geschikt voor spotify, want hij heeft een netwerk aansluiting?
Maplebananas is backk ;D nog wat interessant gemist vandaag?
(please niet misgunnen vandaag haha ;p)
(please niet misgunnen vandaag haha ;p)
Alleen kan door de efficiëntie van de componenten de voeding ook steeds lichterFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:32:
[...]
Nee maar andersom zegt wel een hoop, als het heel ligt is is het sowieso niks, een goede voeding blijft zwaar.
Ah kijk, daar hebben we die MONSTER kabels
zie nu, ze volgen dit topic echt
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Alsof ze meelezen
Powerline powerline powerline powerline
Mag hopen dat die de volgende zijn
Mag hopen dat die de volgende zijn
[ Voor 32% gewijzigd door geldermalsen op 19-09-2012 14:35 ]
Je snapt wat ik bedoel toch? ff het autisme knopje iets terugdraaien.floriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:33:
[...]
Alleen kan door de efficiëntie van de componenten de voeding ook steeds lichterBovendien hebben de huidige geschakelde voedingen de ringkern trafo's die vroeger als heilig beschouwd werden al lang achterhaald.
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 14:35 ]
is 't waard om die kabels te halen?
als ze meelezen...google nexus 8GB voor 150 euri?
www.heinemanss.nl
Helemaal! Je hebt licht en verderlicht
p.s. "autismeknopje" waar zit dat? Misschien wel eens makkelijk
[ Voor 24% gewijzigd door floriske.nl op 19-09-2012 14:41 ]
23 euro voor 2 kabels die je bij de action voor 3 euro kan halen.. hmmm
Wat een bullshit man. het budget is niet 120 of 300 euro maar slechts een fractie ervan, de rest is transportkosten, opslagkosten, winst voor de verkoper en voor een groot deel ook gewoon winst voor de fabrikant. De marge die erop gemaakt wordt is onder andere afhankelijk van het merk. De prijs wordt maar voor een deel verklaard door de kwaliteit. Goedkopere shizzle kan prima beter zijn dan duurdere.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:32:
[...]
Een vriend van me heeft het eens zo uitgelegd; het ding heeft een adviesprijs van 300 euro. Grofweg gezegd is dat 60 euro per versterkt kanaal. In principe zou je dezelfde geluidskwaliteit moeten kunnen verwachten van stereoversterker van 120 euro. Maar dat is dus niet zo, want in zo'n 5.1 ding moet ook nog een processor, die al die formaten aan moet kunnen (denk aan Dolby 5.1, Dolby ProLogic, Dolby-HD, DTS, DTS-HD en weet ik niet wat nog meer) en die gaat ook van het budget af.
nog gekker , bij Action zijn ze nu in de aanbiedingreiniero schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:35:
23 euro voor 2 kabels die je bij de action voor 3 euro kan halen.. hmmm
http://www.action.nl/prod.../4630/-p/favoritelistid/9
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
Doe maar wel, want anders staan we nog langer te wachten.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:36:
that's a solid no then?
Snap je de term 'grofweg'? Of zit er helemaal geen kern van waarheid in m'n verhaal?SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:36:
[...]
Wat een bullshit man. het budget is niet 120 of 300 euro maar slechts een fractie ervan, de rest is transportkosten, opslagkosten, winst voor de verkoper en voor een groot deel ook gewoon winst voor de fabrikant. De marge die erop gemaakt wordt is onder andere afhankelijk van het merk. De prijs wordt maar voor een deel verklaard door de kwaliteit. Goedkopere shizzle kan prima beter zijn dan duurdere.
haha misgunnner dat je bent! ;p
mgizmo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:37:
[...]
Doe maar wel, want anders staan we nog langer te wachten.
heb destijds bij een hunt ook 2 kabels voor 10 euro gehaald, prima spull dus denk dat 20 euro overpriced ismaplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:36:
that's a solid no then?
...
Verwijderd
zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 5maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:35:
is 't waard om die kabels te halen?
En zie ook: HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 14:38 ]
Snap je de term bullshit? Hoge verkoopprijs betekent lang niet altijd hoge kostprijs en hoge kostprijs betekent lang niet altijd hoge kwaliteit.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:37:
[...]
Snap je de term 'grofweg'? Of zit er helemaal geen kern van waarheid in m'n verhaal?
Ik denk dat grofweg gelijk hebt.... maar het andere is grofweg ook wel waar.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:37:
[...]
Snap je de term 'grofweg'? Of zit er helemaal geen kern van waarheid in m'n verhaal?
Wat is daar mis mee?
jip_86 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:39:
[...]
Nog steeds fervent aanhanger van het boven de quote typen geloof?
spoiler:
Het is wel irritant natuurlijk.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Heej das grappig, je eerste zin is een soort inhoudsopgave van de rest van je post.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:36:
[...]
Wat een bullshit man. het budget is niet 120 of 300 euro maar slechts een fractie ervan, de rest is transportkosten, opslagkosten, winst voor de verkoper en voor een groot deel ook gewoon winst voor de fabrikant. De marge die erop gemaakt wordt is onder andere afhankelijk van het merk. De prijs wordt maar voor een deel verklaard door de kwaliteit. Goedkopere shizzle kan prima beter zijn dan duurdere.
Maar ja je hebt gelijk alles KAN, maar om nou te zeggen dat je daar veel aan hebt... nou nee.
woops am sorry, begin het te leren ;Djip_86 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:39:
[...]
Nog steeds fervent aanhanger van het boven de quote typen geloof?
Eens zien of het lukt om huiswerk te maken tijdens een hunt....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
heb ze gekocht voor die hoekadaptertjes, de kabels zijn een mooie bijzaak
de hoekjes kosten normaal al een tientje per stuk
nu dus ook?danda schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:42:
kan prima doe ik ook =]] welke studie volg je ? ;DRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:42:
Eens zien of het lukt om huiswerk te maken tijdens een hunt....
http://www.ebay.com/sch/i...le+adapter&rt=nc&LH_BIN=1danda schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:42:
[ Voor 26% gewijzigd door floriske.nl op 19-09-2012 14:43 ]
Is het eigenlijk geen tijd voor een permanente Hunt?
HBO Accountancy, zit nu in de minor (lees: half jaar geen leven)maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:42:
[...]
kan prima doe ik ook =]] welke studie volg je ? ;D
En u?
Nee, dat snap ik ook wel. Maar dit verhaal werd verteld door iemand die in een hifi-zaak werkte en steeds meer stereo ging verkopen, doordat mensen teleurgesteld waren in hun 5.1 setjes. Die verwachtte dus echt dat een 5.1 set van 1000 euro (inclusief luidsprekers) beter zou klinken dan een stereo van datzelfde geld.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:38:
[...]
Snap je de term bullshit? Hoge verkoopprijs betekent lang niet altijd hoge kostprijs en hoge kostprijs betekent lang niet altijd hoge kwaliteit.
En ik verwacht eigenlijk wel dat als je bij hetzelfde merk blijft (en het is alleen maar Onkyo geweest gisteren en vandaag), duurder beter zal klinken.
ohh precies wat ik wil gaan doen op het hbo! success, huiswerk maken kan redelijk tussen de niet interessante items door maar dan moet je niet al te veel aandacht besteden aan deze topic haha ;p
RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:43:
[...]
HBO Accountancy, zit nu in de minor (lees: half jaar geen leven)
En u?
Vandaag dagopdracht Belastingrecht (formeel recht) gehad, gelukkig al om 1u klaar. Normaal zit je wel tot 5-6u! Dus mooie iBood dag inderdaad. Loop wel redelijk mooi met planning mee, dus kan het me vandaag gelukkig permitteren!
http://www.dealextreme.co...erter-black-66802?item=36danda schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:42:
Ahh maple is er ook weer... Basisschool zo vroeg klaar tegenwoordig?
Er wilde hier iemand koste wat het kost een tv? Jammer genoeg is deze 23", leuk voor in de keuken?
woops had weer boven de quote getypted maar wel meteen door dus ik begin het te leren haha ;pmaplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:44:
ohh precies wat ik wil gaan doen op het hbo! success, huiswerk maken kan redelijk tussen de niet interessante items door maar dan moet je niet al te veel aandacht besteden aan deze topic haha ;p
[...]
monitor geen tv tunerRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:45:
Er wilde hier iemand koste wat het kost een tv? Jammer genoeg is deze 23", leuk voor in de keuken?
...
hahah goeie, maar wel flauww! ;p
thefox154 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:45:
Wow excuses, te snel gekeken!
Zo die ging snel prijs was niet laag.
thefox154 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:45:
voor alle mensen die op springen stonden ......
yeeeyyh lekker met dit weer trampoline springen jongens
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!